ELISA PALSTATIIMI , KYSYMYS ?

kangasalata kysyy

Tiirasin nukkumaan mennessä kutoskanavaa Bonnie & Clyde ja laitoin telkun sammuttamaan itsensä. Minun telkku reagoi johonkin kun tuli useaan kertaan ohjelmatiedot palkki esiin. Sitten tuli kohtaus missä pollarit valaisivat caaran valoilla ja sen jälkeen valaistu minun koko töllö. :) Tapahtui klo: 23.54 - perjanta - lauantai vaihtuessa.

Kanava kuuluu discovery settiin ja kun kävin discovery id kanavalla sielläkin oli tapahtunut sama valaisuilmiö. :)
Olen joskus tehnyt urputusvalituksen nimenomaa ID - kanavasta ja vastaus oli -- "kysessä jokin laajempi ongelma"

Kysymys. Korjattiinko ID kanavan ongelmat kun teksitys ei ollut jonkun itäeuroopan ym. kielen ja Suomen sekoitus ja kuvanlaatu parani. ?
Siis kotjattiinko kanavia tai lisäsittekö ehkä tehoja tai mistä oli kyse. :)
Oli niin tai näin , niin kiitos.
Jos ei ollut mikään korjaus niin minun telkku sekoaa ja hajoaa. .)

Minulle tulee joskus tekstariviesti elisasta - sauniksesta , että vika korjattu. Ilmoitus tehty jo niin kauan sitten että en tiedä mikä vika on korjattu. Tai oliko viesti ylipäätään minulle.

3

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kangasalta kysyy

      Sori nimi väärin Kangasalta.

    • Terve kangasalata kysyy!

      Kertomasi perusteella tuo vaikuttaa television ongelmalta. Discovery ID:llä on muistaakseni ollut ainakin keväämmällä jotain ongelmaa, jotka tosin on korjattu.

      Voitaisiin vilkaista tarkemmin tuota vikailmoituksesi sisältöä. Hyvät puitteet sille tarjoaa Palsta, jonka kautta saat esimerkiksi meikäläisen suoraan kiinni linkin elisa.to/Spaideri kautta.

      Mukavaa kesän jatkoa!

      Aleksi / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

      • kangasala kiittää.

        Ah,, huomasin että päivitys oli mennyt päälle. Olen poistanut kaikki päivitysjutut ja en halua niitä automaattisesti.
        Ehkä tuo oli viittaus että tämä telkku yrittää viimeisillä voimilla vielä tehdä kuvasta hyvän. Minun kunnon Full HD sony heittää veivinsä vissiin kohta. : I
        Sitä paisi joku "päivitys" oli se mikä nyt oli , niin kuvasäädöt piti laittaa uusiksi. Tuli liikaa väriä ja ihmisten naamat punaiset kuin kommarin lippu. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe