Puolellaan aina

... ..

Kaikesta pahasta mielestä ja ahdistavasta pa skasta vapaata lauantai-iltaa.


rakkauvella

23

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaitapehmisN

      Kiitos mää tarvin sun rakkauven ja kannustuksen just nyt. Lämmöllä.

    • lomalta palannut

      sitä kaikkea tuli niin paljon että enää en uskalla / halua kirjoittaa mitään.
      et säkään koskaan ollu mun puolella.

    • Avaa tätä hieman

      Mistä hänelle tuli pahaa mieltä ja ahdistavaa paskaa, kenen taholta ja miten jeesasit? Miten koitit vapauttaa häntä tuosta kaikesta?

    • Miten se näkyi

      hälle et olit sen puolella? Mistä paska ja paha mieli, oliko aiheesta?

    • anonyymi viesti

      sitäkö on puolellaan olo?

    • lumpui ja rätei -

      lumpulle tais mennä, puolustikko sillon ?

    • outolintuko

      Miten mä ymmärrän tämmöisetkin aloitukset niin toisin, myönteisinä.

      Itsekin koen, että ajattelemani henkilö on aina puolellani, ja että hän toivoo minulle kaikkea hyvää. Eihän toi aloituskaan välttämättä viittaa siihen, että toiselle olisi jostain syystä aiheutunut paha mieli. Voihan sitä toivoa silti, pahasta mielestä vapaata oloa.

      • hyvä et sul noin

        joku on toisen puolella näin mutta ei oikeesti. lumppukasalle uskon kans menneen


      • outolintuko
        hyvä et sul noin kirjoitti:

        joku on toisen puolella näin mutta ei oikeesti. lumppukasalle uskon kans menneen

        Mikä siinä on, että ihmiset on niin erilaisia. Joo, onhan se rikkauskin, mutta toisinaan tuntuu, että osa ihmisistä lastaa itselleen valtaisan taakan ajattelemalla lähtökohtaisesti ihmisistä ja asioista negatiivisesti ja pessimistisesti.

        Okei, olen toisinaan optimismissani ja myönteisyydessäni joutunut ehkä hiukan pettymäänkin, mutta usiemmiten en :).


      • ajattelin pitkään

        samoin, että hän olisi aina puolellani ja puolustaisi mutta ajan kuluessa on käynyt selväksi että hän ei koskaan missään tilanteessa puolustaisi minua, hän seuraa ja
        on seurannut hiljaa sivusta kun minua mätetään turpaan. pahalla mielelläni ei ole hänelle mitään oikeaa merkitystä. jos olisi hän tuskin tekisi sitä lisää koko ajan.
        kunhan purin tähän ajatuksiani, ei muuta.


      • ei olis motiivia
        ajattelin pitkään kirjoitti:

        samoin, että hän olisi aina puolellani ja puolustaisi mutta ajan kuluessa on käynyt selväksi että hän ei koskaan missään tilanteessa puolustaisi minua, hän seuraa ja
        on seurannut hiljaa sivusta kun minua mätetään turpaan. pahalla mielelläni ei ole hänelle mitään oikeaa merkitystä. jos olisi hän tuskin tekisi sitä lisää koko ajan.
        kunhan purin tähän ajatuksiani, ei muuta.

        Tuskin sellainen henkilö vaivautuisi sitten tällaista tänne kirjoittamaan...?


      • miksi ei
        ei olis motiivia kirjoitti:

        Tuskin sellainen henkilö vaivautuisi sitten tällaista tänne kirjoittamaan...?

        vaivautuisi?


    • Nimetön viesti

      ei osoita mitään eikä sillä voi kertoa mitään, asiat osoitetaan omalla käytöksellä.

    • Etpä olekaan

      Jos aloitus on ainoa seikka mistä sen voi päätellä.

    • Surullista.

      Ja huomenna viesti on hukkunut jo bittitaivaalle, onko puolella olo samaten?

      • sivusta omakohtaista

        Jotkut asiat on ja pysyy, vaikka ne kertoisi vain täällä.

        Jos oma olo alkaa olla turhautunut tai katkera, kannattanee poistua palstoilta.


      • miten te jotkut
        sivusta omakohtaista kirjoitti:

        Jotkut asiat on ja pysyy, vaikka ne kertoisi vain täällä.

        Jos oma olo alkaa olla turhautunut tai katkera, kannattanee poistua palstoilta.

        näette katkeruutta kaikessa ? minusta ainakin se oli pelkkää asiaa vailla väkisin väännettyä, tehtyä katkeuutta.


      • näyttää vahvasti_
        sivusta omakohtaista kirjoitti:

        Jotkut asiat on ja pysyy, vaikka ne kertoisi vain täällä.

        Jos oma olo alkaa olla turhautunut tai katkera, kannattanee poistua palstoilta.

        että katkeruutta ja turhautumista löytyy siltä suunnalta jos ja kun tuollainen lause kirvoittaa tuollaisen vastauksen. surullinen minäkin olisin jos minun puolellani oltaisiin vain nimettömällä viestillä. ei syytellä niin kovin helposti.


      • sivusta omakohtaista
        miten te jotkut kirjoitti:

        näette katkeruutta kaikessa ? minusta ainakin se oli pelkkää asiaa vailla väkisin väännettyä, tehtyä katkeuutta.

        Monessa viestissä kuultaa myös turhautuneisuus. Ei kai tuollaista itsestäänselvyyttä tarvi edes kirjoittaa tänne? Ketjut säilyisivät kauniimpina ja enemmän iloa antavina.


      • eihän tänne
        sivusta omakohtaista kirjoitti:

        Monessa viestissä kuultaa myös turhautuneisuus. Ei kai tuollaista itsestäänselvyyttä tarvi edes kirjoittaa tänne? Ketjut säilyisivät kauniimpina ja enemmän iloa antavina.

        sitten tarvitsisi kenenkään kirjoittaa mitään.


      • Yhtälailla sen saa
        sivusta omakohtaista kirjoitti:

        Monessa viestissä kuultaa myös turhautuneisuus. Ei kai tuollaista itsestäänselvyyttä tarvi edes kirjoittaa tänne? Ketjut säilyisivät kauniimpina ja enemmän iloa antavina.

        tänne kirjoittaa kuin aloituksenkin, ihan turhahan sekin on.


      • sivusta omakohtaista
        eihän tänne kirjoitti:

        sitten tarvitsisi kenenkään kirjoittaa mitään.

        Kauniitakaan juttuja?

        Luulisi, että rakkauspalstalla olisi rakkaudentäyteinen tunnelma :D


      • lisää klapeja
        näyttää vahvasti_ kirjoitti:

        että katkeruutta ja turhautumista löytyy siltä suunnalta jos ja kun tuollainen lause kirvoittaa tuollaisen vastauksen. surullinen minäkin olisin jos minun puolellani oltaisiin vain nimettömällä viestillä. ei syytellä niin kovin helposti.

        Tää on itseään ruokkiva noidankehä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe