Gallub: Oletko käynyt vieraissa?

Itsekin pettänyt

Tutkimuksen mukaan 60% suomalaismiehistä ja 40% suomalaisnaisista on pettänyt puolisoaan tai pettää. Vastaatko siis kysymyksiin.

1) oletko mies vai nainen
2) ikäsi nyt ja kun petit?
3) miksi petit tai petät?
4) oletko usein pettänyt?
5) lastenne määrä ja iät?
6) oliko pettämisestä hyötyä ja millaista?

45

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti.

      En.

    • Halut kovimmillaan

      Olen 35v nainen ja petän. Lapset 15, 10, 5 ja 2 vuotiaita.

    • raskaus ei kiva

      Jokainen mies käy vieraissa lapsia saatuaan. Nainen menee lasten teosta pilalle eikä innosta enää. Perä leviää pysyvästi, läskiäkin jää, maha on arpia täynnä ja tissitkin venyneet ja rumat ketunnokat tai tyhjät pussit. Kuka semmoista enää haluaa? En minä ainakaan. Lasten takia asutaan yhdessä, mutta panemassa käyn muualla.

      • hehhehhee

        Kerrankin puhut totta suhteenne tilasta :)


      • Vieraissa käyvä
        hehhehhee kirjoitti:

        Kerrankin puhut totta suhteenne tilasta :)

        Jokainen mies ainakin haluaa vierasta. Monella vain ruma ja veemäinen muija kyttää liikaa ja ei pääse toteuttamaan fantasiaansa.


      • Wetwetwet

        No sinä et ehkä halua naistasi mutta varmasti joku mies pitää häntä viehättävänä ja pantavana.
        Missäs ne äipät muuten kävisi panemassa?
        Itsekkin kuulun tähän mainitsemaasi kategoriaan eli tissit meni ja perä levisi mutta seksi on parempaa kuin koskaan. Ei se vaan tapahdu oman mieheni kanssa....
        Eli jossain on aina joku jonka kanssa halut kohtaa jos itse niin haluaa.
        Yhdessä mekin edelleen asutaan lasten takia mutta suhde on enemmänkin kaverisuhteeksi muuttunut. Joskus paneskellaan yhdessä mutta todella harvoin. En tiedä onko miehellä suhde enkä ole kysynyt. Olen tyytyväinen tähän tilanteeseen.
        Eli petän: olen nainen 33v ja lapset 8, 6 vuotiaita.


    • N25 ..

      Olen nainen, harkitsen pettämistä, vauva 10kk. Mies muuttunut tylsäksi kuin saapas. Ei sheivaa enää ja on lihonut. Itse olen paremman näköinen kuin ennen raskautta. Yrittänyt saada miestä lenkille kanssani tai salille mutta ei kuulemma töiden jälkeen jaksa.

      Ei käy missään, edes ulkona syömässä, joten itse käyn ja flirttailen joka kerta kun baarit hyvännäköisiä iloisia hottiksia täynnä. Olen VM:n sivuilla ja parit panotreffit sopinut mutta perunut sitten kuitenkin. Kuvia kuitenkin ollaan lähetelty. Baarissa suudellut kaksi kertaa vierasta. Haaveilen jatkuvasti muista.

      Ja valtaosa naisista rupsahtaa jos ovat yli 30v, itse olen vasta 25 ja aika nopeasti kroppa palautui raskauden jälkeen kun liikunnallinen tausta. Laiskan naisen kanssa ei välttämättä kannata alkaa lapsia tekemään kun ei se vartalo itsestään pysy kondiksessa. Arpiin on paljon erilaisia voiteita ja jos kroppa on timmi niin harvoin ne nyt niin pahalta näyttää, voihan sitä ostaa ladylle korsetin :'D

    • Paninko naistasi?

      Minulla oli joskus suhde naiseen jolla oli rillipäinen mies jonka kanssa lapset 4v ja 1v ja 6kk. Heillä oli seksitön ja tunneköyhä suhde.

    • Mr. big

      Moi N25 ..,

      Laita sähköpostiosoite tulemaan, niin sovitaan "jalat alta"-kyydit jonnekin.

      Täällä komea, sporttinen ja tumma mies vantaalta. Ymmärrän syvällistä sielunmaiseemasi

      • Vedä tumppuus vain

        Mr big ass on onneton pikkurunkkari.


    • Mihinköhän tutkimukseen prosentit perustuvat? Toki pettämistä on ollut aina ja tulee olemaan, mutta mitä sen taustalla on ja miksi siihen niinkin moni päätyy/tahtoisi päätyä?

      Mulla ei ole mitään arvolatausta eikä kokemusta tässä asiassa, mutta kyselen ihan mielenkiinnosta. Jos omassa parisuhteessa jokin muuttuu isosti tai esimerkiksi lasten jälkeen kroppa muuttuu, onko ratkaisu panemaanlähtö muille metsille? Voisiko uutta suuntaa ja tasa-painoa sekä tyytyväisyyttä yrittää etsiä omasta parisuhteesta?

      Eihän se elämä aina mene kuin Stömsössä, mutta pitemmällä tähtäimellä kannattaa elämää perheenkin näkökulmasta miettiä. Elämä ei ole tasaista, vaan muuttuvaista ja niin muutumme me ihmisetkin. Näin mä ajattelen, vaikkei se yhteiselämä alati helppoa ole.

      Pohdiskellen,
      Antti-pappi

      • Antin penaali

        Siis Antti on käynyt vieraissa, vai miten vastauksesi pitäisi tulkita?


    • Huoripukki

      Käy anaali-Antti baareissa ja totea tämä petturuus livenä.

      • Jopas oli fiksusti kommentoitu, Huoripukki. Onnea ittelles!

        Antti-pappi


      • Olet pelle
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Jopas oli fiksusti kommentoitu, Huoripukki. Onnea ittelles!

        Antti-pappi

        Eikö anti-pappi olis sulle osuvampi nimi?


      • -----------
        Olet pelle kirjoitti:

        Eikö anti-pappi olis sulle osuvampi nimi?

        Yksi syy lisää mennä sinne terapiaan. Nämä sun uskonnolliset pakkomielteet on vähän....


      • On on on
        ----------- kirjoitti:

        Yksi syy lisää mennä sinne terapiaan. Nämä sun uskonnolliset pakkomielteet on vähän....

        Uskonto on aina pakkomielle.


      • tavannut niitäkin
        On on on kirjoitti:

        Uskonto on aina pakkomielle.

        Ja ateismi myös.


      • Eipäs kun
        tavannut niitäkin kirjoitti:

        Ja ateismi myös.

        Ateismi on oma mielipide, uskonto on satu johon aikuiset uskoo.


      • just joooo
        Eipäs kun kirjoitti:

        Ateismi on oma mielipide, uskonto on satu johon aikuiset uskoo.

        Ateismi on joukkopsykoosiin verrattava tila. Olen tavannut paljon enemmän riiteleviä, huonosti käyttäytyviä ja fundamenttalisteja ateistien parissa.

        Sitten vielä väitetään, ettei ateismi ole uskonto...heh heh.


      • Oikjoijjoiiii
        just joooo kirjoitti:

        Ateismi on joukkopsykoosiin verrattava tila. Olen tavannut paljon enemmän riiteleviä, huonosti käyttäytyviä ja fundamenttalisteja ateistien parissa.

        Sitten vielä väitetään, ettei ateismi ole uskonto...heh heh.

        AI olet vai? Sinä olet. Kyllähän sodat johtuu uskonnosta. Ateismi on omien aivojen käyttöä!


      • ateismi rulaa...
        Oikjoijjoiiii kirjoitti:

        AI olet vai? Sinä olet. Kyllähän sodat johtuu uskonnosta. Ateismi on omien aivojen käyttöä!

        Pohjois-Korea, Kiina....


      • Otahan selvää
        ateismi rulaa... kirjoitti:

        Pohjois-Korea, Kiina....

        Pohjois-Koreassa ja Kiinassa ollaan buddhia syvästi eli uskovaisia. Siellä on vain liikaa ihmisiä ja siksi ongelmat.


      • ateistit rulaa
        Otahan selvää kirjoitti:

        Pohjois-Koreassa ja Kiinassa ollaan buddhia syvästi eli uskovaisia. Siellä on vain liikaa ihmisiä ja siksi ongelmat.

        Olet väärässä.


      • Agnostikko
        ateistit rulaa kirjoitti:

        Olet väärässä.

        Perustele? Minusta ateisteja ei ole, on vain ateisti-stigma, jolla leimataan ihminen joka ei usko valtaväestön lailla.


      • teismi rulaa
        ateismi rulaa... kirjoitti:

        Pohjois-Korea, Kiina....

        Saudi-Arabia, Uganda...


      • ateisti
        Otahan selvää kirjoitti:

        Pohjois-Koreassa ja Kiinassa ollaan buddhia syvästi eli uskovaisia. Siellä on vain liikaa ihmisiä ja siksi ongelmat.

        P-Koreassa on yuche-aate jossa Kimien suku on puolijumalia. Ei sellainen ole ateismia. Kiinan valtio on kuitenkin ateistinen vaikka kansa ei olisi.


      • Uskovainen minäkin
        just joooo kirjoitti:

        Ateismi on joukkopsykoosiin verrattava tila. Olen tavannut paljon enemmän riiteleviä, huonosti käyttäytyviä ja fundamenttalisteja ateistien parissa.

        Sitten vielä väitetään, ettei ateismi ole uskonto...heh heh.

        Uskonto on joukkopsykoosia jos joku. Ateisti on vain haukkumanimi, millä lokeroidaan niitä fiksuja jotka vielä osaavat käyttää aivojaan aivopesun jälkeen. Paykoosihan on epätodellinen tila, kuten uskovaisiuskin.


    • Kontulan Ose

      Nämä tulokset on suomalaista seksi- ja parisuhdekäyttäytymistä tutkivan Osmo Kontulan tulosta.

    • ei tarvetta

      Nainen 35v enkä ole koskaan pettänyt. Yksi lapsi on mutta olen eronnut.
      Jos suhteessa on ongelmia,niistä puhutaan ja jos asiat ei silti selviä eikä parisuhteella näytä olevan tulevaisuutta,sitten erotaan. Sen jälkeen kukin tehköön mitä lystää.

      • Petetyn vika

        Sinä et ole pettänyt, ok. Entäs ex-miehesi?

        Kyllähän petetyn pitää peiliin katsoa, koska jotain velvoitetta hän on suhteessaan jättänyt hoitamatta.


      • no tuolla asenteella
        Petetyn vika kirjoitti:

        Sinä et ole pettänyt, ok. Entäs ex-miehesi?

        Kyllähän petetyn pitää peiliin katsoa, koska jotain velvoitetta hän on suhteessaan jättänyt hoitamatta.

        Joo ja raiskaus on raiskatun vika, murha uhrin vika, pahoinpitely pahoinpidellyn vika ja hyväksikäyttö lapsen oma vika..


      • Voi sinun logiikkaa
        no tuolla asenteella kirjoitti:

        Joo ja raiskaus on raiskatun vika, murha uhrin vika, pahoinpitely pahoinpidellyn vika ja hyväksikäyttö lapsen oma vika..

        Siis eihän sitä noin voi tulkita hei. Kyllähän firmankin menee konkkaan jos ei laskuja maksa ja toimita hyvää tuotetta, ja se on johtajan vika. Ei siitä muita voi syyttää.
        Pitää olla ajan hermoilla parisuhteessakin.


    • Mielenkiintoista keskustelua. Mä tahdon kysyä, onko pettäminen syy vai seuraus epätyydyttävässä parisuhteessa?

      Ja nyt ei mitään ateismi/uskis-juttuja, vaan kommentteja tästä, pliis.

      Antti-pappi

    • Kantani asiaan

      Pettäminen on mielestäni seuraus.

      • Petetyn vika

        Pettäminen on seuraus huonosta, toimimattomasta parisuhteesta, jossa toisella ei ole muuta vaihtoehtoa.

        Haluatteko kuulla lisää ja perustelut?


    • otan osaa....

      Ei haluta,tuli jo selväksi että et tunnu tajuavn asiaa.
      Kaiken lisäksi tämä palsta on miehille.

      • opasta minua

        Osaako antti-pappi sanoa saako täältä sivuilta treffeistä vierasta?


    • panomies ISOlla

      Miksi mennä vieraisiin kun on vielä osa tutuistakin naisista panematta!

    • Perhetutut on pop

      Totta. Tuttavapiirissä on aina himokkaita naisia, joita puute vaivaa. Koska ollaan samalla asialla, niin vaitiolo on taattua ja tavara priimaa. Kauhun tasapaino vallitsee ja himot hallitsee...

    • aikuinen mies

      Miksi ihmeessä pitäisi mennä vieraisiin? Olen luvannut rakastaa myötä ja vastamäessä, ja niin olen tehnyt. Ei aina mene hyvin, eikä aina vaimolta saa, mutta niin se on elämässä muutenkin aina ei saa mitä haluaa. Miksipä seksi olisi eri asia. Kun on mennyt huonosti ollaan siitä puhuttu mikä on vikana ja taas on helpompaa.

    • Käsi sydämmellä.

      1) oletko mies vai nainen Mies

      2) ikäsi nyt ja kun petit? 48. Petin 25 vuotiaasta alkaen aina eroon saakka.

      3) miksi petit tai petät? Oikeastaan vaimo aloitti joten minäkin annoin palaa.
      Jossain välissä olin pitkään uskollisena mutta myöhemmin testailin taas "markkina-arvoani". Kävin myös huorissa. Olihan se jännittävää.

      4) oletko usein pettänyt? Kertoja ei tullut laskettua

      5) lastenne määrä ja iät? Helevettiäkö se tähän kuuluu? Ei sotketa niitä tähän jookos.

      6) oliko pettämisestä hyötyä ja millaista? Oikeestaan se piti tuota paskaa suhdetta kasassa. Lasten takia siinä kai pääpainoisesti oltiin. Olihan se jännittävää mutta myös stressaavaa.

      Nyt on uusi ja hyvä suhde enkä aio koskaan enää pettää. Kiintiö täynnä. Mielummin sitten suhde poikki.

    • ei selityksiä

      Kerran pettänyt-sitä aina..

      • Käsi sydämellä

        Olipa karkea yleistys.


    • anonyymi 1+11

      En, mutta lasten tulon myötä muija käyttäytyy kuin hirviö. Vierasta pillua tekee hirveesti mieli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe