23.7. Tukiainen linnoittautui asuntoonsa ja sisustaa krääsällä!

Candyland-terapia

Tänään aamuyöllä ropisi SeiskaLiveen kuvia Tuksun Albertinkadun asunnosta, jota hän on alkanut sisutaa erilaisilla pikkujutuilla tyyliin ”Emelie Andersson.” Ei siis päätä, ei häntää... Tämä ketju koostaa Tuksukan sisustusideoita.

Tuksu 23.7. (7L): ”Väriterapiaa, keittiön sisustus Candyland tyyliin :)

Day liikkeestä ihania Iphone kuoria, sisustustavaroita, mun tyyliin karkkimaisia värejä jne! :) meikkipeili ja meikkilaukku samaa sarjaa, valmistettu Los Angelesissa. Söpö matkalaukku tag, jne. Pidän väreistä, hyvästä musasta, leffoista, matkustelusta jne.ihan perusasioista.

Rovaniemi oli aivan ihana kesäkaupunki myös, luulin että se on vain joulukuussa makea paikka! :) Lupsakkaa oli meno monessa mestassa ja alkoholitonta siideriä sai jokapaikassa!” Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/23/p18tgcak9h13prh9d70gqculpb4.jpg

113

3340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikan mummon kupit
      • Homeista krääsää

        Tuksu 23.7. (7L):

        ”Sama PINK RULES teema jatkuu muuallakin :)
        Vähän PIN Up tyyliä jokapaikkaan, ei vaan vaatteisiini! :)

        Elämässä on tärkeää monet asiat niin voi paremmin eikä tarvitse roikkua öitä baareissa. Esim.kodikas ja viihtyisä koti, ihana sänky, puhtaat lakanat ja untuvapeitot sekä tyynyt, kauniita vaatteita ja kenkiä, sekä kosmetiikkaa, hyviä elokuvia ja kirjoja, suloisia eläimiä ja tietysti rakkaat läheiset, ystävät jne.koko paketti auttaa henkiseen hyvinvointiin myös, turvallisuuteen jne.”

        Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/23/p18tgd5eff1s861l6s1mtrvph1c704.jpg


      • Keittiökrääsää

      • Fallokset tanassa

        Tuksu 23.7. (7L): ”Olen pitänyt erilaisista lasipalloista lapsuudestani lähtien.

        Äitini kertoi että olin kuulemma jo lapsuudessa ollut aina prinsessa ja kehunut kaikkia aikuisia naisia kauniiksi jotka käyttivät esim. huulipunaa! :) rakastan Disneytä myös, tämä vesipallolinna koriste on Orlandon Disneyworldista. Siihen syttyy ihana sininen valo, pidän myös paljon kynttilöistä!” Kuva. http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/23/p18tge103q1p8p1tpcloo1iq47kc4.jpg


      • Kolibrit

        Tuksu 23.7. (7L): ”Näimme molemmat kolibreja Karibian saarilla!

        Maailma on täynnä fantastisia paikkoja ja eksoottisia kohteita joihin matkustaa!!! :). Julia pääsi näkemään elävän kolibrin Bahamalla Atlantis Palace hotellin puutarhassa ja minä näin kolibreja St.Barths saarilla "häämatkallani." Olen aina sisustanut kotiin paljon valokuvia kaikista rakkaistani. Osa heistä Ei nyt kuitenkaan halua että julkaisen heidän valokuviaan.”

        Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/23/p18tgedr3614mq1rshp7aj5f1dtk4.jpg


      • Matkamuistokrääsää

      • Se nallekarhumaisuus

      • Hapsulamppu

      • Upea taulu

        Tuksu 23.7. (7L): ”Ihanan enkelimäisen Julian seinällä ollut taulu!

        Olimme hyvin samanlaisia ihmisiä luonteeltamme, pidimme samoista jutuista ja sanoimme usein yhtäaikaa ääneen samat lauseet.

        Eilen vein Julian haudalle silkkisiä ruusuja, etteivät heti ainakaan kuihdu siellä, aion jatkaa niin pitkälle kuin pystyn vieroitustani Tukholmassa. Jos se ei onnistu niin sitten vaikka se Minnesota hoito jne. Suurin osa viihdeartisteista alkoholisoituu tai ulkomailla he käyttävät paljon huumeita, jne.”

        Kuva taulusta: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/23/p18tgfupqqm0g1qlo1eo91inqvbb4.jpg


      • Onko halua raittiiks
        Upea taulu kirjoitti:

        Tuksu 23.7. (7L): ”Ihanan enkelimäisen Julian seinällä ollut taulu!

        Olimme hyvin samanlaisia ihmisiä luonteeltamme, pidimme samoista jutuista ja sanoimme usein yhtäaikaa ääneen samat lauseet.

        Eilen vein Julian haudalle silkkisiä ruusuja, etteivät heti ainakaan kuihdu siellä, aion jatkaa niin pitkälle kuin pystyn vieroitustani Tukholmassa. Jos se ei onnistu niin sitten vaikka se Minnesota hoito jne. Suurin osa viihdeartisteista alkoholisoituu tai ulkomailla he käyttävät paljon huumeita, jne.”

        Kuva taulusta: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/23/p18tgfupqqm0g1qlo1eo91inqvbb4.jpg

        Repsahduksen etukäteispuolustus: viihdeartistit (stripparit?) alkoholisteja, ulkomailla he (siis kaikenmaalaiset viihdeartistit?) käyttävät huumeita...???
        Minnesota-hoito maksaa kuutisen tonnia. Perushoito taitaa olla pari päivää vaille kuukausi plus vajaan vuoden seuranta päälle. Irtoaako maksusitoumus kaupungilta?


      • Kodikkuutta lisää

      • Ai hitsi miten sievät kupit. Kelpais mullekin. Tosin tuollaisilla "lasiaarteilla" pitäisi olla lasivitriini ja niitä ei pitäisi sekoittaa jonnekin krääsän sekaan. Muutenkin kaikki krääsä kokoo pölyä ja ovat siksi hankalia putsattavia. Mulla ainakin kaikki mahdollinen on kaapissa ja keittiön työtäsot ovat paljaat. En tykkäis, jos tavarat olis rasvan ja pölyn peitossa. Suotta on ottaa stressiä, joten lasioven tai kaapin oven taa vaan.

        Miksi Johannaa nyt mollataan siitä, että se touhuaa? Se on varmaankin jonkinlainen puolustuskeino viinapirua vastaan. Kun huikkahinku meinaa yllättää, niin keksii jotain näpräämistä, mikä vie ajatukset pois viinapirun houkutuksilta. Ihan sama mitä askaretta (joskus tyhmääkin krääsällä koristelua) keksii, kunhan vaan saa pidettyä näppinsä pois putelista. Eikö se ole juurikin tarkoitus?


      • Tuksu Facessa 16.7.

      • lspuspydpys
        Onko halua raittiiks kirjoitti:

        Repsahduksen etukäteispuolustus: viihdeartistit (stripparit?) alkoholisteja, ulkomailla he (siis kaikenmaalaiset viihdeartistit?) käyttävät huumeita...???
        Minnesota-hoito maksaa kuutisen tonnia. Perushoito taitaa olla pari päivää vaille kuukausi plus vajaan vuoden seuranta päälle. Irtoaako maksusitoumus kaupungilta?

        Kaupungilta saa maksusitoomuksen tervalammelle.


      • Tissirahat
        Onko halua raittiiks kirjoitti:

        Repsahduksen etukäteispuolustus: viihdeartistit (stripparit?) alkoholisteja, ulkomailla he (siis kaikenmaalaiset viihdeartistit?) käyttävät huumeita...???
        Minnesota-hoito maksaa kuutisen tonnia. Perushoito taitaa olla pari päivää vaille kuukausi plus vajaan vuoden seuranta päälle. Irtoaako maksusitoumus kaupungilta?

        Kuudella tonnilla saisi uudet hinkit, mikä piristäisi Tuksun raitistumisprojektia...


      • voimia yritykseen
        Tissirahat kirjoitti:

        Kuudella tonnilla saisi uudet hinkit, mikä piristäisi Tuksun raitistumisprojektia...

        Pitkästä aikaa Tukiaiselta hyvää tekstiä, tuota minnesotaa kannattaa kokeilla. Tsemppiä, yleensä asioilla on tapana järjestyä!


      • 5+7
        Homeista krääsää kirjoitti:

        Tuksu 23.7. (7L):

        ”Sama PINK RULES teema jatkuu muuallakin :)
        Vähän PIN Up tyyliä jokapaikkaan, ei vaan vaatteisiini! :)

        Elämässä on tärkeää monet asiat niin voi paremmin eikä tarvitse roikkua öitä baareissa. Esim.kodikas ja viihtyisä koti, ihana sänky, puhtaat lakanat ja untuvapeitot sekä tyynyt, kauniita vaatteita ja kenkiä, sekä kosmetiikkaa, hyviä elokuvia ja kirjoja, suloisia eläimiä ja tietysti rakkaat läheiset, ystävät jne.koko paketti auttaa henkiseen hyvinvointiin myös, turvallisuuteen jne.”

        Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/23/p18tgd5eff1s861l6s1mtrvph1c704.jpg

        Esiintyy eläinrakkaana mutta nukkuu untuvapeitoissa. Just.

        Kannattaisi Johannan selvittää mistä untuvapeitot (ja -takit ym) on tehty ja kuinka paljon kärsimystä ne eläimille aiheuttavat. Hän voisi levittää tosi monelle tietoa siitä miksi niitä EI pidä ostaa, koska hän on kuitenkin laajalti seurattu julkkis.

        Kuumimmat ja tiedostavimmat julkkikset kansainvälisesti ovat PETAn jäseniä.


      • dfghjklölkj
        Onko halua raittiiks kirjoitti:

        Repsahduksen etukäteispuolustus: viihdeartistit (stripparit?) alkoholisteja, ulkomailla he (siis kaikenmaalaiset viihdeartistit?) käyttävät huumeita...???
        Minnesota-hoito maksaa kuutisen tonnia. Perushoito taitaa olla pari päivää vaille kuukausi plus vajaan vuoden seuranta päälle. Irtoaako maksusitoumus kaupungilta?

        Minnesota = loppuelämä AA:ssa ja huhhuh, siellä jos jossain on miehiä jotka osaavat hyväksikäyttää Tuksun kaltaisia naisia :-o


      • Jossun turinaa
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ai hitsi miten sievät kupit. Kelpais mullekin. Tosin tuollaisilla "lasiaarteilla" pitäisi olla lasivitriini ja niitä ei pitäisi sekoittaa jonnekin krääsän sekaan. Muutenkin kaikki krääsä kokoo pölyä ja ovat siksi hankalia putsattavia. Mulla ainakin kaikki mahdollinen on kaapissa ja keittiön työtäsot ovat paljaat. En tykkäis, jos tavarat olis rasvan ja pölyn peitossa. Suotta on ottaa stressiä, joten lasioven tai kaapin oven taa vaan.

        Miksi Johannaa nyt mollataan siitä, että se touhuaa? Se on varmaankin jonkinlainen puolustuskeino viinapirua vastaan. Kun huikkahinku meinaa yllättää, niin keksii jotain näpräämistä, mikä vie ajatukset pois viinapirun houkutuksilta. Ihan sama mitä askaretta (joskus tyhmääkin krääsällä koristelua) keksii, kunhan vaan saa pidettyä näppinsä pois putelista. Eikö se ole juurikin tarkoitus?

        Kertoo lähinnä mielisairaudesta tuo touhuaminen. Samaten kuin tuo paksun pässin puolustelusi kertoo sinun pakkomielteistäsi. Ehkä te voisitte pläskin kanssa mennä yhdessä hoitoon ja tukea toinen toisianne, kun olette ihan yhtä sekaisinkin.


      • villematias
        Tuksu Facessa 16.7. kirjoitti:

        Tuksu Facessa 16.7.14:

        ”Tässä tiivistettynä mistä pidän: pinkistä väristä, Barbie tyylistä, koirista (kuvassa taitaisi olla ranskanbuldoggi joka on samantyyppinen kuin mun mopsi, mutta korvat pystyssä ja suurempikokoinen koira), vauhti, makeat autot, ja hmmmm........tuo vaalea hiustenväri mulle takaisin!”

        Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/18/p18t3csu2n1vq616397ep12kg1uv14.jpg

        Tuksun elämässä näkyy, että on jäänyt jostain syystä kehittymättä aikuiseksi. Liekö siellä jokin suuri vamma, jonka ympärille tämä prinsessaelämä on muodostunut alkuaan. Kaikki pikkutytöt leikkivät prinsessaa lapsina, mutteivat aikuisina.
        Alkoholismi on persoonan sairaus. Alkoholin poisjättäminen ei riitä ja on varmaan tässä tapauksessa niin, että tämä krääsän kanssa touhuaminen auttaa Tuksua pysymään poissa alkosta.
        Mutta tarvittaisiin varmasti jotakin syvälleluotaavaa hoitoa ja apua.
        Minusta on väärin pilkata ja odottaa repsahtamista. Tuksulla on yritystä kuitenkin nyt ja jos se ei onnistu; ei onnistu monella muullakaan.
        Toivon kuitenkin onnistumista ja Tukholman kautta voisi yrittää rakentaa elämäänsä uudelleen.


      • Minä vaan
        Keittiökrääsää kirjoitti:

        Tuksu 23.7. (7L): ”Kaikenlaisia söpöjä tavaroita keittiööni!

        Tällaisesta tyttömäisestä tyylistä olen aina pitänyt ja tulen varmaan tykkäämään vielä 50 vuotiaanakin samoista jutuista! :) mutta olen sisustuksen suhteen joustava, esim. pidän paljon vaaleasta väristä ja vuodenaikojen mukaan sisustamisesta.” Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/23/p18tgdmvlf1b4n2aftbj51s12kc4.jpg

        Onko kaikkien näiden linkkien näyttämä roju todella aikuisen naisen kotiinsa ostamaa kamaa? Mun 15 v siskontyttö ostaa tyylikkäämpää kamaa!


      • Minä vaan
        Fallokset tanassa kirjoitti:

        Tuksu 23.7. (7L): ”Olen pitänyt erilaisista lasipalloista lapsuudestani lähtien.

        Äitini kertoi että olin kuulemma jo lapsuudessa ollut aina prinsessa ja kehunut kaikkia aikuisia naisia kauniiksi jotka käyttivät esim. huulipunaa! :) rakastan Disneytä myös, tämä vesipallolinna koriste on Orlandon Disneyworldista. Siihen syttyy ihana sininen valo, pidän myös paljon kynttilöistä!” Kuva. http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/23/p18tge103q1p8p1tpcloo1iq47kc4.jpg

        Karsee hökötys!


      • xanadu4
        voimia yritykseen kirjoitti:

        Pitkästä aikaa Tukiaiselta hyvää tekstiä, tuota minnesotaa kannattaa kokeilla. Tsemppiä, yleensä asioilla on tapana järjestyä!

        Teksti näyttää muuttuneen parempaan päin:)


      • kröhöm....
        Jossun turinaa kirjoitti:

        Kertoo lähinnä mielisairaudesta tuo touhuaminen. Samaten kuin tuo paksun pässin puolustelusi kertoo sinun pakkomielteistäsi. Ehkä te voisitte pläskin kanssa mennä yhdessä hoitoon ja tukea toinen toisianne, kun olette ihan yhtä sekaisinkin.

        No ei tuo sinunkaan tekstisi täysin tuntemattomalle kovin terveeltä vaikuta!


      • Maiju <3
        Kodikkuutta lisää kirjoitti:

        Tuksu 23.7. (7L): ”Lapsenmielinen voi olla aikuisena naisenakin!!!! :)

        Ihana, käsintehty tilkkutäkki täynnä sammakon kuvia jotka muistuttavat mopsistani Bellasta joka on tavallaan sammakon näköinen, saparohäntä ja muuten vaan tosi erikoistapaus, jotenkin se rotu on niin inhimillinen! Tein kodikkuutta lisää ja kiinnitin seinälle tämän :).

        Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/23/p18tg6g55p10k612s5rd71c1a1oph4.jpg

        Johanna...ihan hienoja tavaroita,,,varsinkin noi kupit ja nallet ja se kristalli linna. (näin 50v naisenkin näkökulmasta :)

        Kiva kuulla että aijot jatkaa hoitoa ja yrität todella raitistua. Uskon että Julia olisi toivonut samaa sinulle .Toivottavasti Davidin rukous auttaa sinua myös eteenpäin. Jumalalle ei MIKÄÄN ole mahdotonta.

        Tsemppiä ja Jumalan suurta siunausta ja varjelusta elämääsi


      • Onko sun paha olla?
        Jossun turinaa kirjoitti:

        Kertoo lähinnä mielisairaudesta tuo touhuaminen. Samaten kuin tuo paksun pässin puolustelusi kertoo sinun pakkomielteistäsi. Ehkä te voisitte pläskin kanssa mennä yhdessä hoitoon ja tukea toinen toisianne, kun olette ihan yhtä sekaisinkin.

        Jos oletat Johannan olevan mielisairas, niin mistä kertoo se, että koet tarvetta haukkua sairasta ihmistä?


      • Tuksahdus 30.6.
        Tuksu Facessa 16.7. kirjoitti:

        Tuksu Facessa 16.7.14:

        ”Tässä tiivistettynä mistä pidän: pinkistä väristä, Barbie tyylistä, koirista (kuvassa taitaisi olla ranskanbuldoggi joka on samantyyppinen kuin mun mopsi, mutta korvat pystyssä ja suurempikokoinen koira), vauhti, makeat autot, ja hmmmm........tuo vaalea hiustenväri mulle takaisin!”

        Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/18/p18t3csu2n1vq616397ep12kg1uv14.jpg

        Tuksahdus 30.6. illalla:

        "Olen karkkitalossa joka on kuin jostain Disneyn sadusta!
        Nukuin syvään ja rauhallisesti enkeleiden ympäröimänä ja nyt aloitin huipputerveys kuurin sisältäen: vettä ja vichyvettä niin paljon kuin pystyy juomaan, spirulinaa päivittäin, granaattiomenaa, vihanneksia kuten selleriä ja purjoa jotka puhdistavat

        nesteitä pois, ananasta eikä alkoholia. Onneksi en ole koskaan polttanut tupakkaa ja en käytä huumeita. Aion elää uudestaan elämäni unelmat todeksi! Uskokaa unelmiinne ja toteuttakaa ne!" http://aijaa.com/LIGZm8


      • Onko sun paha olla? kirjoitti:

        Jos oletat Johannan olevan mielisairas, niin mistä kertoo se, että koet tarvetta haukkua sairasta ihmistä?

        "Veit jalat suustani". Miksi haukkua sairasta? Käyttäytyvätkö nuo ihmiset muitakin sairaita kohtaan noin halventavasti? Tuntuu oikeesti karmivalta, että ne näkee selkeästi sairaan mielenterveysongelmista ja alkoholista kärsivän ihmisen kadulla ja alkavat huutelemaan, kuvaamaan ja ilkkumaan häntä. He nauttivat siitä, että tämä sairas menettää malttinsa ja tekee jotain typerää. He huutavat virkavaltaa paikalle, vaikka ovat itse aloittaneet koko rumban sättimällä, huutelemalla rivouksia ja ylipäätään provoisimalla kohdettaan kaikin mahdollisin keinoin. Oikeesti nuo tuollaiset yhteiskunnan syöttiläät ovat sairaita itse mieleltään.

        Kukahan sitä oikeesti on loppupelissä sairas?


      • Krääsää!
        Tuksu Facessa 16.7. kirjoitti:

        Tuksu Facessa 16.7.14:

        ”Tässä tiivistettynä mistä pidän: pinkistä väristä, Barbie tyylistä, koirista (kuvassa taitaisi olla ranskanbuldoggi joka on samantyyppinen kuin mun mopsi, mutta korvat pystyssä ja suurempikokoinen koira), vauhti, makeat autot, ja hmmmm........tuo vaalea hiustenväri mulle takaisin!”

        Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/18/p18t3csu2n1vq616397ep12kg1uv14.jpg

        Tuksu 30.6. ”Joku muukin näyttää tykkäävän karkkimaisesta tyylistä, tyttömäisyydestä ja pinkistä väristä kuten minä..... ;)” http://aijaa.com/r4K5X8


      • Krääsää!
        Tuksu Facessa 16.7. kirjoitti:

        Tuksu Facessa 16.7.14:

        ”Tässä tiivistettynä mistä pidän: pinkistä väristä, Barbie tyylistä, koirista (kuvassa taitaisi olla ranskanbuldoggi joka on samantyyppinen kuin mun mopsi, mutta korvat pystyssä ja suurempikokoinen koira), vauhti, makeat autot, ja hmmmm........tuo vaalea hiustenväri mulle takaisin!”

        Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/18/p18t3csu2n1vq616397ep12kg1uv14.jpg

        Tuksu 30.6. ”Ihania pikku yksityiskohtia koko karkkimainen kodikas koti täynnä! :)” http://aijaa.com/Wthbn2


      • Päivien laskeminen
        Tuksu Facessa 16.7. kirjoitti:

        Tuksu Facessa 16.7.14:

        ”Tässä tiivistettynä mistä pidän: pinkistä väristä, Barbie tyylistä, koirista (kuvassa taitaisi olla ranskanbuldoggi joka on samantyyppinen kuin mun mopsi, mutta korvat pystyssä ja suurempikokoinen koira), vauhti, makeat autot, ja hmmmm........tuo vaalea hiustenväri mulle takaisin!”

        Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/18/p18t3csu2n1vq616397ep12kg1uv14.jpg

        Tuksu 30.6. ”Freshinä ollaan, neljäs päivä täysin juomatta. Tänään aloitin vihreä tee, granaattiomena, tonnikalasalaatti ja spirulina kuurin, tarvitsen tukea ystäviltäni jotta voin jatkaa näin kuukausia eteenpäin. Nyt päivä kerrallaan, terkut Ruukista! :)” http://aijaa.com/ev0BX6


    • YKP KUTSUU

      Ja nyt yrittää olla niin kotitätiä vaikka eilen meni punkkulasin kanssa kapakassa niin kivasti.

    • bfebrnbr3

      Tuota tyttömäistä tyyliä tuonikäisissä suosivat vain jälkeenjääneet

    • tsemppiä

      Onhan tuo selvää paranemaan päin oloa kun jaksaa sisustaa kotiaan ja on jälleen kiinnostunut kaikesta kauniista tai siis hänen mielestään kauniista, mutta hyvä niin.
      Ihan selkeesti se Emelie on saanut sille taottua päähän jotain.Jo ilmeisesti petää sänkyynsä lakanatkin?
      Kiva lukea välillä tuollaisesta pirteästäkin emännästä. Tuota kun jatkaa ja vielä painokin putoaa, niin sitten innostuu jo kunnostaakin huolehtiin.
      Hälle sopis varmaan kuntoilumuotona jotkut tanssitunnitkin? Vaikee kuvitella häntä mihikään kuntosalille rehaan tai lattiajumpalle, mutta onneksi niitä kuntoilumuotojakin on erilaisia.

    • ReAelksiJoonas

      Mätisäkki on taas kourakaupalla kiskonut bentsopitoisia apteekkituotteita - känniinhän niistäkin tulee.

    • gergtegte24gtegte

      Voi vittu, jos joku rikollinen eläinrääkkääjäkusipää jaksaa ostaa rihkamaa ja sisutaa niin se nostetaan korkeimalle jalustalle. Kiva lukea pirteästä emännästä?? Mistä vitun emännästä DD


      Toivottavasti tsemppiä kuolet kituen.

      • ei normaalin tekstiä

        Mikä ongelma sulla on?


      • Llllak
        ei normaalin tekstiä kirjoitti:

        Mikä ongelma sulla on?

        Sulla se ongelma taitaa olla


    • Elämä kuin silkkiä

      Kivahan se, mutta mites ne ulosottovelat? Ja kyllä sieltä Tukholmastakin toimitetaan tänne kärsimään rangaistukset. No, onnea yritykselle kuitenkin.

      • 45 000 euroa

        Ulosottovelkoja oli kesäkuussa (2014) 45 000 euroa.
        Ja velkojien saatavat menevät Tuksulla meikkilaukusta hömppään ja krääsään.


    • pettiina

      Maaninen vaihe menossa?

      • mitä jatkossa....

        Niinpä...


    • Trewqase

      Ihan hirveetä krääsää!!! Junttimaista "tyyliä"

    • 1metallimuija

      No niin siinäpä on taas fiksua haalia roinaa kämppäänsä, mokomia pölynkerääjiä.Ja vaikeaa påitää huushollia siistinä jos on romua liikaa. Mutta eihän se ole madamen probleema kun aina löytyy joku hullu siivoamaan madamen P..A..S..K..O..J..A...
      Ja voi hyvää päivää alkoholitonta siideriä joka paikassa?Tottakai ravintoloilla on alkoholittomia juomia varastoissaan kun moni on autolla liikkeellä ja moni on myös aidosti absolutisti.

    • ja sillä laihtuu

      Piri tuntuu maistuvan kun jaksaa.

    • kateellinen brune

      ja tän ikä on 35? vai oliko jo 36? Kyllä mun 9-vuotias kummityttökin tykkää tämmösestä Tiimarikamasta. Mutta ihanaa on laalaamaassa, laalaalaaa........

      • Ou dear

        Just mietin ihan samaa, tämä krääsä on ihanaa just n. 10v keskuudessa. Tämä lady on nyt kumminkin lähempänä 40v....johonkin on kehitys ja aikuistuminen jämähtänyt?


      • Vuoden takaa tuo...

        Hui, rottapostia!


      • juuusttt

        Käärmeiden pakasteruokia lähetetty tuksulle? Jo nyt on :)


      • ei niin
        juuusttt kirjoitti:

        Käärmeiden pakasteruokia lähetetty tuksulle? Jo nyt on :)

        ei lähetetty tuksulle vaan tuksuhan se näitä lähetteli..joskus vuosi sitten. kipeä muija.


    • armoa tupsuttimelle

      Älkää nyt olko noin armottomia toiselle. Minusta on ihan hyvä, että edes jostain saa iloa olkoonkin se sitten tiimarinloppuunmyynti krääsä tms. jos tuo muutama pinkkiovimagneetti nostaa suosta niin kyllä se on sen arvoinen. :)
      Itsestäni tiedän, että joskus kun on olo tosi köyhä ja masentaa niin pienetkin jutut tuntuu kivoilta. Kynttilät, kylyvaahdot, hyvän hajuiset vartalovoiteet, hyvä ruoka, hyvä elokuva jne.. Onhan tupsuttimella ollut ja on varmaan vieläkin alkoholin tuomaa masennusta, joka tekee sen ettei ulkomuodolla eikä kodin siisteydellä ole mitään väliä?Ehkä se tuosta alkaa se parempi kausi ja jaksaa mahdollisesti jo itsekkin siivota pinkkiä kotiaan?

      • Noloa on

        Se masennus on kestänyt jo toistakymmentä vuotta ainakin mitä siivoukseen tulee.


      • Jvhvg g

        Armoa ei tuo tunkiainen kaipaa. Sitten kun oikeasti nöyrtyy tekojensa edessä, niin voisi halveksunta häntä kohtaan vähetä. Yök!


    • Painu vittuun

      Oletko sinäkin väkivaltarikollinen ja eläinrääkkäjä sekä ratijuoppo? Miksi sinun mielestäsi tuollaisen peräaukon pitäisi ylipäätään antaa nousta suosta? Ihailetko eläinrääkkäjiä??

      • on sulla jutut

        Murhamiehiä ja rattijuoppoja suomessa riittää, Tukiaista ei edes voi verrata heihin. Jokaisella on tilaisuus nousta suosta eikä se taistelu ole helppoa. Ihminen se Tukiainenkin on, niinkuin oli Irwin ja Armikin. Jokainen voi tehdä parannuksen, tsemppiä vaan!


      • Jossun turinaa
        on sulla jutut kirjoitti:

        Murhamiehiä ja rattijuoppoja suomessa riittää, Tukiaista ei edes voi verrata heihin. Jokaisella on tilaisuus nousta suosta eikä se taistelu ole helppoa. Ihminen se Tukiainenkin on, niinkuin oli Irwin ja Armikin. Jokainen voi tehdä parannuksen, tsemppiä vaan!

        Ei tosiaan voi verrata! Moni murhamies tekee parannuksen, mutta tunkiopaskaläski senkun vaan esittää vähän raitistunutta pikku arielia ja kuvittelee kansan syövän käsistään. Haista sinäkin vittu tunkkisi kanssa!


      • Mitä ihmettä
        on sulla jutut kirjoitti:

        Murhamiehiä ja rattijuoppoja suomessa riittää, Tukiaista ei edes voi verrata heihin. Jokaisella on tilaisuus nousta suosta eikä se taistelu ole helppoa. Ihminen se Tukiainenkin on, niinkuin oli Irwin ja Armikin. Jokainen voi tehdä parannuksen, tsemppiä vaan!

        Tukiaisen tarjoilemaa elämäntapaa pitää vastustaa äärimmäisen jyrkästi.


      • absolutisti..
        Mitä ihmettä kirjoitti:

        Tukiaisen tarjoilemaa elämäntapaa pitää vastustaa äärimmäisen jyrkästi.

        Raittiuttako. Sen parempaa elämäntapaa ei voi tarjoillakkaan!


      • Soikio
        on sulla jutut kirjoitti:

        Murhamiehiä ja rattijuoppoja suomessa riittää, Tukiaista ei edes voi verrata heihin. Jokaisella on tilaisuus nousta suosta eikä se taistelu ole helppoa. Ihminen se Tukiainenkin on, niinkuin oli Irwin ja Armikin. Jokainen voi tehdä parannuksen, tsemppiä vaan!

        Irwin ja Armi eivät olleet tuomittuja väkivaltarikollisia. Tukiainen on ja sen lisäksi rattijuoppo, tuomittu siitäkin. Mielestäni on vertailukelpoinen murhamiehiin ja rattijuoppoihin.


    • Rus Aukko

      Ei saa nimitelä ihmistä väkivaltarikolliseksi jos se ihminen ei ole väkivaltainen eikä ole eläinrääkäystä jos syö riistaa esimerkiksi Suomessa on hirvenkaatolupa ja hirven sekä jäniksen lihaa saa dyödä että saa ravintoa olin kerran hrvipeijaisisa ja hirveän hyvää oli hirven liha

    • Eikös nuo

      tunkioisen ihannoimat royal doultonit ole sen Mikan tädin jäämistöjä? Taitaa kaikki muu kuin tiimarista hankitut kamat olla jonkun toisen omaisuutta.
      No kviinin käytössä=kviinin omaisuutta.

      • Täysivaltaisesti!

        Näin on, ja Tuksu testamenttaa sitten kaiken muiden omistaman omaisuuden kolmansille tahoille.


    • 2+7
      • Niin on sitten

        Asunnon sisustus kuvastaa asukkaansa habitusta ja tyylitajua.


    • Moppi käteen tukshu

      Hymyn palstalla oli myös söötti kuva keittiöstä jätesäkkien valloittamana, miksei Tuksu kuvaa hiukan sellaista yleiskuvaa...niin no, ehkä sinne on jo koirulit kakkineet, ja eihän matami jaksa kumartua siivoomaan! Onhan siitä jo aikaa kun sai jonkun narutettua siivoomaan tuolla. Sen jälkeen on ehtinyt paikat myllääntyä. Kovin kehuu puhtaita lakanoita tms., mutta kuvissa on nähty aina sänky ilman petivaatteita. Kuka niitä jaksaa aina laittaa, vai mitä Tunkero?

      • Kätevölle miehelle

      • Around 10.5.14

      • Nampa 2

      • pinkpossu
        Kätevölle miehelle kirjoitti:

        Nooh, pientä siivousta ja remppaahan tuo keittiö vaatisi. :)

        No onhan siellä vähän roskaa ja packaa. Mutta tuohon pöydälle jos saa vielä mahdutettua PINKIN lyhdyn niin se ikäänkuin räjäyttää kaiken lian pois ja huusholli on taas ihanan tunnelmallisen tuntuinen.


    • alkkiksen puheita

      vain alkoholisti juo alkoholitonta siideriä

      • Otan kesämielimehua

        Hyvin kiteytetty!


      • Turavaksu

        Niinno eikös hän itse jo myöntänyt olevansa alkkis ja siksi juo alkoholitonta sidukkaa. Myönnän olevani keskiverto näätä, mutta jotkut näistä kommenteista menee jo kummallisiksi. Minä join muuten alkoholitonta sidukkaa raskaana, enkä varsinkaan siinä vaiheessa ollut alkoholisoitunut. ;)


    • anoppila se vasta

      Enpä aukaissut taaskaan yhtään Tunkerolle tienestiä kerryttävää linkkiä, enkä muutakaan kuvaa. Tyylittömiä kämppiä näkee kun pyörii tuolla sudeetti-Savossa muijan sukulaisissa.

    • n34..

      Minä en viitsi inhota mielenterveysongelmaista ihmistä. Hänen ruumiinkuvansa on ainakin vääristynyt ja tosiaan on jumiutunut lapsuuden prinsessasatuihin ja krääsään. Toivon, että hän raitistuu ja saa elämänilonsa takaisin.

      • Saas nährä

        Toivotaan niin, vaikka raitistuminen on epätodennäköistä.


    • Terveisiä Tiimarista

      Krääsää ja lapsellista tilpehööriä. Halpaa ja mautonta.

    • kaikki reilassa?

      WHITE TRASH

      Se käsite sopii tähän nyt

      • tuo vielä mitään

        Ei. Aito white trash-sakki asuu huonomaineisessa lähiössä sossun elätettävänä. Kakaroita on useampi ja useammalle miehelle. Mitkään työt eivät kiinnosta koska sossu hoitaa tupakat ja vaipat ilmaiseksi kotiin.


      • Suomessa EI OLE
        tuo vielä mitään kirjoitti:

        Ei. Aito white trash-sakki asuu huonomaineisessa lähiössä sossun elätettävänä. Kakaroita on useampi ja useammalle miehelle. Mitkään työt eivät kiinnosta koska sossu hoitaa tupakat ja vaipat ilmaiseksi kotiin.

        Nooh, Suomessa ei ole varsinaista "white trashia." Termi kuvaa erästä yhdysvaltalaista todellisuutta, eikä se sovellu Suomen oloihin.


    • ei uskos

      Lapsellista Jossulta!

      • miksinäin?

        ai miten niin ei uskois? Onko se joskus ollut erilainenkin? Siinä on jotain niin outoo, että joku haluaa olla koko ikänsä pikkuinen viisvuotias? Pukeutuu niin ja lelukrääsä on just niin viisvuotiaan pinkkiä? Tykkää nallekarhumaisista vanhemmista miehistä? Kysyn vaan miks? Miksi näin on ei hänkään varmaankaan tiedä? Joskus ihmisen muisti suojelee täydellisellä muistamattomuudella asioista joita ei osaa käsitellä?


      • Tätäkö tarkoitit?
        miksinäin? kirjoitti:

        ai miten niin ei uskois? Onko se joskus ollut erilainenkin? Siinä on jotain niin outoo, että joku haluaa olla koko ikänsä pikkuinen viisvuotias? Pukeutuu niin ja lelukrääsä on just niin viisvuotiaan pinkkiä? Tykkää nallekarhumaisista vanhemmista miehistä? Kysyn vaan miks? Miksi näin on ei hänkään varmaankaan tiedä? Joskus ihmisen muisti suojelee täydellisellä muistamattomuudella asioista joita ei osaa käsitellä?

        Tuksulla on jostain isommasta traumasta defenssit päällä?


      • Mistä kyse?
        Tätäkö tarkoitit? kirjoitti:

        Tuksulla on jostain isommasta traumasta defenssit päällä?

        Mikä sen trauma tai kompleksi sitten voisi olla/ on?


      • kuumas kämpässä pohtien
        Mistä kyse? kirjoitti:

        Mikä sen trauma tai kompleksi sitten voisi olla/ on?

        Siinä onkin pohdittavaa ja jankattavaa tälle palstalle koko loppuvuodeksi!


    • czcxzcxzcxz

      Joo, eihän se täysillä kulje...Oli se sitten selvä tai tinassa.

    • Kitschiä

      Tuksu 24.7. (FB): ”This is the Day that the Lord has made. Rejoice and be glad!

      • Oikeudenmukaisuus

        Tuksu kirjoitteli (FB): ”Makuuhuoneeni seinällä oleva kuva, kaikille varmasti lapsuudestaan jo tuttu, nyt varsinkin kaipaan elämääni muiden ihmisten Jumalalta rukoilua ja varjelusta, sekä että oikeudenmukaisuus tapahtuisi kohdallani, eikä paha voittaisi!” Kuva: http://aijaa.com/8iVvt1


    • on se älykäs

      Täh? Rahankäyttö tosi hallinnassa.. vitusti velkoja ja elämä kiikunkaakun niin menee ostaan jotain krääsää mitä ennestäänki nurkat pullollaan?

      • Yli 45 000 eiroa

        Ulosottovelat yli 45 000 euroa...


    • näin se oli

      Muuten paksu-keiju repesi ryyppäämään pohjoisessa hotelli huoneessa.

      PissaPenna ainakin vartioi että paxu pysyy huoneessaan kun lärvit veti.

    • häpeä lumppu

      Tää on näitä ketjuja joihin laitetaan kasoittain linkkejä paska-seiskan sivuille. Joka kerta kun avaat linkin seiskaan elätät rikollista! Mieti sitä!

    • Yöpaparazzi

      Tuksu ulkoiluttaa koiriaan keskiyön ympärillä Albertinkadun lähistöllä.

      • Ei aamuherätystä

        Yön viileydessä ja hämärässä on hyvä yökukkujan liikuskella...


    • HienotMukit

      Mä olen sitä mieltä että jos Jossu tykkää noista sööteistä jutuista ni ANNETAAN TYKÄTÄ KAIKIN MOKOMIN!

      Se ei todellakaan ole keneltäkään millään lailla pois ja todella harmitonta toimintaa verrattuna näihin kolttosiin. Jos hän saa hiukankaan hyvää mieltä itelleen niin HYVÄ, ihmisen hyvä olo on aina plussaa myös lähipiirille ja ympäristölle.

      Hyvää loppukesää Jossu T. ja kaikki muut!

      • Emelien matkiminen

        Niin, ihan hyvä, että tekee asuintilaansa itsensä näköiseksi, mutta toivottavasti hän ei enää tyrkytä nettiin kommentoitavaksi tuota maailmankuvaansa.


      • haistapa kukkanen

        käyttäis senkin rahan, minkä tähän arvottomaan krääsään ja laalaa-roskaan laittaa, koiriensa hoitoon. Enkä tarkoita nyt mitään vitun swarowskin kristalli kaulapantoja tai barbivaatteita koirille, vaan ihan normaalit eläinlääkärinpalvelut ja kunnon ruoka. Kun on "glamourkeikoilla" eli nuohoamassa räkälän lattiaa simpukka vilkkuen, niin siksi ajaksi koirille ehdottomasti hoitaja joka ulkoiluttaa niitä! PARAS olisi että luopuisi koiristaan!!!!!!! Vihaan tuota kuvottavaa eläintenrääkkääjää.


      • Huomionhakua
        haistapa kukkanen kirjoitti:

        käyttäis senkin rahan, minkä tähän arvottomaan krääsään ja laalaa-roskaan laittaa, koiriensa hoitoon. Enkä tarkoita nyt mitään vitun swarowskin kristalli kaulapantoja tai barbivaatteita koirille, vaan ihan normaalit eläinlääkärinpalvelut ja kunnon ruoka. Kun on "glamourkeikoilla" eli nuohoamassa räkälän lattiaa simpukka vilkkuen, niin siksi ajaksi koirille ehdottomasti hoitaja joka ulkoiluttaa niitä! PARAS olisi että luopuisi koiristaan!!!!!!! Vihaan tuota kuvottavaa eläintenrääkkääjää.

        No mutta kun koirat ovat Tuksulle "lapsia" ja "asusteita" ja "media", joiden avulla hän itse ITSE saa huomiota ympäristöltään


      • Mautonta sekoilua
        Emelien matkiminen kirjoitti:

        Niin, ihan hyvä, että tekee asuintilaansa itsensä näköiseksi, mutta toivottavasti hän ei enää tyrkytä nettiin kommentoitavaksi tuota maailmankuvaansa.

        Tuksun elämäntapa on yhtä hullunmyllyä; ei päätä, ei häntää.


      • 45 000 euroa
        haistapa kukkanen kirjoitti:

        käyttäis senkin rahan, minkä tähän arvottomaan krääsään ja laalaa-roskaan laittaa, koiriensa hoitoon. Enkä tarkoita nyt mitään vitun swarowskin kristalli kaulapantoja tai barbivaatteita koirille, vaan ihan normaalit eläinlääkärinpalvelut ja kunnon ruoka. Kun on "glamourkeikoilla" eli nuohoamassa räkälän lattiaa simpukka vilkkuen, niin siksi ajaksi koirille ehdottomasti hoitaja joka ulkoiluttaa niitä! PARAS olisi että luopuisi koiristaan!!!!!!! Vihaan tuota kuvottavaa eläintenrääkkääjää.

        Toinen sektori, jonne hän voisi rahaa laittaa, on ulosottovelkojen lyhentäminen.


    • .....

      Jos toi tuksu on kerta niin kauhea ja vastenmielinen niin
      Mitä sen tekemiset teitä liikuuttaa? Ja miten edes viitsitte
      Vaivata päätänne sen asioilla?eikö ole omaa elämää?

      • upea kaunotar

        no ei oo!!! miksi se on sulle ongelma?? haluatko muuttaa meitä me tykätään tästä ihan kybällä


    • be blessed

      Näitä juttuja lukiessa tulee mieleen suomalaiset perisynnit: kateus ja pahan puhuminen, joka on kova yhdistelmä. "Sydämen kyllyydestä suu puhuu. Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa. " matt. 12:34-

      Me kaikki teemme virheitä elämässämme, harvat vain myöntävät sen. Olet vahva ja rohkea ihminen! Jumalan siunausta ja voimia Johannalle!

      • Ettäs tiedät

        Johanna on Pahuuden Musta Enkeli!!!!


    • Ystäviensä kesken?

      Viettääkö Tuksu synttäreitään tänään Albertin asunnolla?

      • Suomenlinnassa

        29.7. Tuksu vietti 36-vuotissynttäreitään Suomenlinnassa!

        Tuksu: ”Syntymapaivieni viettoa tanaan 29.7.2014. Olemme Suomenlinnassa ystavieni kanssa, viettamassa synttareitani tanaan. He eivat halua julkisuutta, joten kuvailen kauniita maisemia ja laitan jotain kuvia koiristani yms. Elama on liian lyhyt turhaan vihanpitoon, se pitaisi kaikkien muistaa. Ja keskittykaa siihen, mita teilla on eika siihen, mita ei ole.” Kuva: http://aijaa.com/vr1ksZ

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Syntymapaivieni-viettoa-tanaan-2972014/1048926


      • Tuksu 29.7.

        Tuksu 29.7.14: ”Eilen valmistamani ruoka myos koirilleni

        Miksi postailen tallaisia, no siksi etta ruokaa pitaa aina arvostaa, mikaan elamassa ei ole itsestaanselvaa. Elaimilleni myos hyvat ruuat!”

        Kuva: http://aijaa.com/62jrmI


    • her5

      Johannalla ihana mekko stadikalla. Toivottavasti sait apua.

      • in Christ we love

    • tsiisus

      ou diö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe