Mistä ujo nainen löytää poikaystävän??

Merja-Ruuska

Mistä yksinäinen ujo nainen löytää poikaystävän?

30

1237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedäse

      no vaikka nettideittailun kautta. siellä voi helpommin löytää samankaltaisia ihmisiä.

    • Oletko ronkeli?

      • Merja-Ruuska

        En vaan olen provo.


    • Yksinkertaista.

      Mene baariin. Yksin. Jos sinua ei tulla iskemään, on täysin sopivaa lähestyä ketä tahansa vapaata miestä etenkin valomerkin aikaan.

      Taikasanat: Haluatko lähteä meille?

      Jos ei ensimmäisestä tule poikaystävää, jatka, kunnes löytyy sellainen.

      • Merja-Ruuska

        En tykkää käydä baareissa ja olen ujo en uskoltaisi.


      • Rohvessori

        Jestas että olet täydellinen idiootti.

        Ei kukaan täysijärkinen ihminen, varsinkaan nainen, kutsu tuntematonta ihmistä kotiinsa, ja jos minua joku mimmi lähesyisi tällä tekniikalla, pitäisin tätä mt-tapauksena, jollaisista on parasta pysyä kaukana.

        En voi tajuta näitä idiootteja, jotka eivät tajua, mitä ujous tarkoittaa. Ujo ihminen pelkää tavattomasti toisten, etenkin vastakkaisen sukupuolen lähestymistä, eikä edes pystyisi soveltamaan tuota idioottimaista iskutekniikkaasi sillä luontevuudella, jolla se voi johonkin pelkän pillun perässä juoksevaan tehota.

        Netistä voi löytää seuraa, ja naisille se on helpompaa. Sitten ovat erilaiset harrastukset. Ujolle suosittelen flirttailun opettelemista. Opettele antamaan hienovaraisia vihjeitä sellaisille, joista olet kiinnostunut, ja jos et saa heti palautetta, se voi kertoa vain siitä, että valitsemasi tyyppikin on ujo.

        Ujo nainen kyllä löytää seuraa paljon helpommin kuin ujo mies, mutta riskinä on, että ei saa tasoistaan seuraa, ja erityisesti, että saa jonkun narskun, holistin, laiskan sohvaperunan tai hyväksikäyttäjän.

        Ronkeli kannattaakin olla, mutta ei liian ronkeli. Etsi luotettava työtä tekevä mies. Suomi24n deitissäkin sellaisia kyllä liikkuu. Ne ovat parempia kuin testostrenonia puhkuvat ääliöt.

        Sen tasoiset pölvästit kuin nimimerkki Yksinkertaista tekevät paremmin kuin jättävät geeninsä levittämättä.


      • Rohvessori
        Rohvessori kirjoitti:

        Jestas että olet täydellinen idiootti.

        Ei kukaan täysijärkinen ihminen, varsinkaan nainen, kutsu tuntematonta ihmistä kotiinsa, ja jos minua joku mimmi lähesyisi tällä tekniikalla, pitäisin tätä mt-tapauksena, jollaisista on parasta pysyä kaukana.

        En voi tajuta näitä idiootteja, jotka eivät tajua, mitä ujous tarkoittaa. Ujo ihminen pelkää tavattomasti toisten, etenkin vastakkaisen sukupuolen lähestymistä, eikä edes pystyisi soveltamaan tuota idioottimaista iskutekniikkaasi sillä luontevuudella, jolla se voi johonkin pelkän pillun perässä juoksevaan tehota.

        Netistä voi löytää seuraa, ja naisille se on helpompaa. Sitten ovat erilaiset harrastukset. Ujolle suosittelen flirttailun opettelemista. Opettele antamaan hienovaraisia vihjeitä sellaisille, joista olet kiinnostunut, ja jos et saa heti palautetta, se voi kertoa vain siitä, että valitsemasi tyyppikin on ujo.

        Ujo nainen kyllä löytää seuraa paljon helpommin kuin ujo mies, mutta riskinä on, että ei saa tasoistaan seuraa, ja erityisesti, että saa jonkun narskun, holistin, laiskan sohvaperunan tai hyväksikäyttäjän.

        Ronkeli kannattaakin olla, mutta ei liian ronkeli. Etsi luotettava työtä tekevä mies. Suomi24n deitissäkin sellaisia kyllä liikkuu. Ne ovat parempia kuin testostrenonia puhkuvat ääliöt.

        Sen tasoiset pölvästit kuin nimimerkki Yksinkertaista tekevät paremmin kuin jättävät geeninsä levittämättä.

        Lisäys edelliseen: ihmisen voi kutsua kotiinsa vasta siinä vaiheessa kun on ehditty tutustua ja luottamus on syntynyt. Useimmille naisille tämä pätee varsinkin, ja heillä on tähän hyvä syy. Iskemistä ei voi yleensä aloittaa suoraan "menemällä asiaan". Se on yksi luonnonlakeja, ja jokaisen pitäisi se tajuta.Vain homot harrastavat sitä isommassa mittakaavassa.


      • rautainen aaarrrrghh
        Rohvessori kirjoitti:

        Jestas että olet täydellinen idiootti.

        Ei kukaan täysijärkinen ihminen, varsinkaan nainen, kutsu tuntematonta ihmistä kotiinsa, ja jos minua joku mimmi lähesyisi tällä tekniikalla, pitäisin tätä mt-tapauksena, jollaisista on parasta pysyä kaukana.

        En voi tajuta näitä idiootteja, jotka eivät tajua, mitä ujous tarkoittaa. Ujo ihminen pelkää tavattomasti toisten, etenkin vastakkaisen sukupuolen lähestymistä, eikä edes pystyisi soveltamaan tuota idioottimaista iskutekniikkaasi sillä luontevuudella, jolla se voi johonkin pelkän pillun perässä juoksevaan tehota.

        Netistä voi löytää seuraa, ja naisille se on helpompaa. Sitten ovat erilaiset harrastukset. Ujolle suosittelen flirttailun opettelemista. Opettele antamaan hienovaraisia vihjeitä sellaisille, joista olet kiinnostunut, ja jos et saa heti palautetta, se voi kertoa vain siitä, että valitsemasi tyyppikin on ujo.

        Ujo nainen kyllä löytää seuraa paljon helpommin kuin ujo mies, mutta riskinä on, että ei saa tasoistaan seuraa, ja erityisesti, että saa jonkun narskun, holistin, laiskan sohvaperunan tai hyväksikäyttäjän.

        Ronkeli kannattaakin olla, mutta ei liian ronkeli. Etsi luotettava työtä tekevä mies. Suomi24n deitissäkin sellaisia kyllä liikkuu. Ne ovat parempia kuin testostrenonia puhkuvat ääliöt.

        Sen tasoiset pölvästit kuin nimimerkki Yksinkertaista tekevät paremmin kuin jättävät geeninsä levittämättä.

        Ja se "luotettava, työtä tekevä" kynäniska on siitäkin kätevä, että sen voi sänkypuuhien ajaksi laittaa nurkkaan pinkeissä pupuhaalareissaan katselemaan, kun testo-Arska vaimon kanssa hoitaa ikävät aviolliset velvollisuudet, joihin puputupunasta ei ole koskaan ollut.


    • 10+2

      En kyllä suosittele baaria poikaysstävän löytämiseksi. Olen itsekin "ujo" ja nainen ja netistä olen parhaiten löytänyt seuraa. On hyvä päästä juttelemaan ennen itse tapaamista..

    • jee hee gee

      Töistä. Kavereiden kautta. Ne lienevät normaalit tavat. Selittää miksi ihmiset täällä eivät ole parisuhteissa.

      Joku on ehkä onnistunut nettideittien kautta mutta lähinnä ne tarjoavat pettymyksiä.

    • yksinäinen.

      Melkein mistä vaan. Naiset saa ai amiehen jos vain haluavat. Baarista saa helpoiten varmaan.

    • 15+12

      Riippuu ulkonäöstäsi miltä näytät myös. Itse haluan ujon naisen mutta pitää olla myös nätti ja hyväkroppainen.

      • Kaunis majava

        Itse varmaan olet hyvännäköinen ja lihaksikas eikö vain ;)


      • Rohvessrori
        Kaunis majava kirjoitti:

        Itse varmaan olet hyvännäköinen ja lihaksikas eikö vain ;)

        Omasta mielestään.


      • 15+12
        Kaunis majava kirjoitti:

        Itse varmaan olet hyvännäköinen ja lihaksikas eikö vain ;)

        Omasta ja ex-naisteni mielestä olen tosiaan hyvännäköinen ja lihaksikas, mielestäni toiselta ei voi vaatia sellaista mitä ei itse omista.


      • näköä,kokoa,ei pitoa
        15+12 kirjoitti:

        Omasta ja ex-naisteni mielestä olen tosiaan hyvännäköinen ja lihaksikas, mielestäni toiselta ei voi vaatia sellaista mitä ei itse omista.

        Jotain oleellista näyttäisi silti puuttuvan, kun noita exiä on jo useampi.


    • kiltti kalamies.

      Löytyyks minulle naista joka tykkää kalastaa?

    • etsi netistä

      Kokeile Suomi24-nettideittiä. Omalla koneella voi rauhassa kirjoitella, eikä tarvitse heti stressata fyysistä läheisyyttä, ilmeitä, ohikulkijoiden katseita jne. niin kuin livetilanteissa. Seuran löytäminen on naisille keskimäärin paljon helpompaa kuin miehille, joten luulisi onnistuvan. Paljon riippuu tietenkin siitä, millainen itse olet ja mitä etsit.

      • kiltti mies.

        Suomi 24 deitti ei toimi. Ei ainakaan mun koneella ole toiminut viikkoihin. On tosi hidas kun yrittää päästä sinne.


      • kiltti mies.

        Suomi 24 deitti ei toimi. Ei ainakaan mun koneella ole toiminut viikkoihin. On tosi hidas kun yrittää päästä sinne.


    • Yksinäinen ujo nainen löytää poikaystävän mistä tahansa. Kysymys kuuluukin että mistä tällainen yksinäinen ja ujo mies löytää tyttöystävän? Ja ikävä tosiasia on se, että ei mistään. Siltä ainakin vaikuttaa. Miehellä tulisi olla äärimmäisen hyvä itsetunto vaikka olisi 10 vuotta koulukiusattuna olemista ja muuta paskaa takana.

      • "Yksinäinen ujo nainen löytää poikaystävän mistä tahansa."

        Potaskaa. Voi olla että jos lähtee koluamaan baareja tai kokeilee nettideittiä niin tarjontaa on enemmän naiselle kuin miehelle, mutta sen sopivan ihmisen löytäminen ei varmasti ole paljoakaan helpompaa. Vaikka rima ei olisikaan erityisen korkealla (= riittää ihminen jonka kanssa synkkaa).

        Perusedellytys kumppanin löytymiselle on se että uusiin ihmisiin pitäisi tutustua, ja jos tähän ei ole tilaisuuksia työn, opiskelun tai kavereiden kautta niin homma menee ujolle henkilölle hankalaksi, sukupuolesta riippumatta.

        Omalla kohdalla nettideitti on toiminut tähän mennessä parhaiten, sitä kautta on löytynyt oikeasti hyviä tyyppejä vaikka parisuhde onkin edelleen haussa.


      • s899ds

        Oletko kokeillut löytää vaimon ulkomailta, enkä nyt tarkoita mitään laitonta.
        Vaan menet matkalle jonnekkin mihin kiinnostaa mennä tai töihin ulkomaille ja sit jonain päivänä se kaunis nainen kävelee kadulla vastaan.
        Jos suomalaiset naiset ei täsmää niin onhan noita muiden kansojen naisia vaikka kuinka paljon.. eivätkä ole ehkä niin ulkonäkö keskeisiä kuin täällä koto Suomessa..:)

        -Eikä nyt puhuta mistään hiton rikollisesta Thaimaasta.
        Se saasta siellä on rikos ihmisyyttä vastaan. Ja synti.


      • s899ds kirjoitti:

        Oletko kokeillut löytää vaimon ulkomailta, enkä nyt tarkoita mitään laitonta.
        Vaan menet matkalle jonnekkin mihin kiinnostaa mennä tai töihin ulkomaille ja sit jonain päivänä se kaunis nainen kävelee kadulla vastaan.
        Jos suomalaiset naiset ei täsmää niin onhan noita muiden kansojen naisia vaikka kuinka paljon.. eivätkä ole ehkä niin ulkonäkö keskeisiä kuin täällä koto Suomessa..:)

        -Eikä nyt puhuta mistään hiton rikollisesta Thaimaasta.
        Se saasta siellä on rikos ihmisyyttä vastaan. Ja synti.

        En kyllä todellakaan etsi mitään vaimoa vielä tässä vaiheessa kun ei ole ikinä edes tullut tyttöä pideltyä kädestä. Mutta en myöskään mitään yhden illan juttuja. Haluisin vaan seurustella jonkun mukavan ja aidon tytön kanssa joka hyväksyy sellaisena kuin on, ulkonäöllä ei juurikaan ole väliä, oikeastaan ainut vaatimus sen suhteen on että ei saisi olla sairaalloisen ylipainoinen. Mutta kai se on liikaa vaadittu. Kyllä on käynyt mielessä tutustua myös ulkomaisiin tyttöihin (olen sellainen "maailmankansalainen" muutenkin) mutta ensisijaisesti koitan löytää suomalaisista seuraa.


    • einari taas

      Ainakin silleen helposti jos tykkää käydä baarissa ja antaa piparia. Ei kannata pihdata hyvää.

    • samantekevää

      Seuraavaksi sinun täytyy ajatella kuinka mahdollisesti hän suhtautuu sinuun. välitä ensisijaisesti kuitenkintkin itsestä jos tahdot tutustua omaan persoonaasi niin joudut rohkaisemaan itseäsi esimerkiksi mukavalla soittimella tai vastaavalla keskityymällä itseesi antamalla oman panostuksesi välittääksesi toisen huomiosta. Taidat olla kaukainen haave monelle ikäiselle miehelle joille omat mielenkiinto on hukkunut toisaalle näillä näkymin kykenet saavuttamaan rohkeuden ja oman ajattelun valmiiksi saattamisen suhteellisen nopeasti kunhan rupeat toimeen ja keskityt omaan etuusi asiassa ja rohkenet tarttua tilaisuuteen.

      • Mistä löytyy poikay?

        Lähiseudulta.


    • Ei tuu pakkeja

      Voisit opetella jonglööraamaan ja pitää esityksiä kotipaikkakuntasi vilkkaimmalla alueella. Fyysisten osuuksien välissä hengähtäisit hieman ja tulkitsisit huutamalla, mitä kaikkea parisuhteessa ei todellakaan kannata tehdä. Kiinnostusta varmasti löytyisi ihmiselle, joka todella osaa käyttää ääntään. Samalla pääset eroon ujoudestasi eikä se enää koskaan haittaa sinua. Veikkaankin, että tämän vinkin luettuasi olet jo pian matkalla Brysseliin tienaamaan.

    • musse9

      Tämä maa on täynnä yksinäisiä ihmisiä miksi

      • Tule luokseni

        miten ihmeessä saisimme toistemme huomion jos tarkoituksena on ainoastaan nähtävissä olevan ongelman ratkaisu. näettekö jo kuinka tavat ja halut sekoittuvat kummistaki päistä näettekö miten yhden tekevää on kuolla jos ei ole ymmärrystä. saatte kaiken sen mitä tarvitsette myötä vaikutatte asiaan ilman epäilystä. miten muuten näkisitte asioitten tilalle syntyvän jos ei haluamaanne sehän on kaaos. miten ihmeessä näyttäytyisitte keskellä kaaosta? epätoivoisina, yksinäisinä? minkä vuoksi haluatte nähdä enemmän yksinäisiä kuin yhdessä ihmisiä tilanne on sama kuin heittäisi miekän eteensä ja sanoisi toiselle että nosta se. Ihmisistä loistaa sekava olemus jostakin ihmeestä he puhuvat onko olemassa todellisuudesta poikkeavaa asiaa tai ehkä emme olekkaan niin epätoivoisia. totean vain että ymmärrys niin kutsutusta tavoista toiminnalle yhteisissä asioissa perustuu tietoon. Tämähän on vain pilailua kustannuksellanne. kiitän teitä suuresta mielenkiinnosta tähän asiaan ja voidaan yhdessä ratkaisua etsiä tai kuten hienot miehet ja naiset tapaavat sanoa se on siinä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe