Kauniskasvoinen pullukka vai Timmi hiirulainen

se toinen

Kumman kaa ?

18

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mouse on mars

      Kauniskasvoinen hiirulainen.

    • ei välimuotoja

      Kauniskasvoinen timmi nainen.

    • Mouse-trap

      Timmi hiirulainen.

    • mies vaan

      kumpikin käy kummatkin ovat naisellisia ja seksikkäitä mutta valitsen sen jonka kanssa tulisin paremmin toimeen

    • Kenkäliike

      Timmi hiirulainen, en voi sietää kumppanina puolukoita :/ ystävänä ei väliä.

    • näinn

      timmi hiirulainen ehdottomasti

    • Oikeastiko

      Eli teille mielle ei naisen kasvoilla ole mitään väliä?

      • Oikeastiko

        Siis miehille


      • .............

        Perse > naama, mutta on naamakin hyvin tärkeä. Onneksi tärkeämpää voi muokata, joten rumillakin on tsäänssit. Naama on kyllä ensivaikutelman kannalta tärkeämpi, mutta siihen naamaan sokeutuu suhteen aikana, perseeseen ei koskaan. :P


    • pptulp

      Kaunis pullukka kiitos.

    • Kolmas toden sanoo

      Hyvärunkoinen rotunainen

    • Timmi hiirulainen ehdottomasti.

      Ihan siitä syystä että olisi varmasti elämänarvot lähempänä toisiaan kuin pullukan kanssa.

    • kaunis ihrakasa

      Olin eilen terassilla. Olen kauniskasvoinen nainen ja saan siitä kokoajan huomautuksia mm. profiilikuvissani ja deittikuvissani. Mutta olen kokoa 2XL eli ns. BBW naisen mitoissa.
      Pöytääni tuli heti kaksi humalaista miestä istumaan ja heti perään humalainen hiirulaisnainen. naisella ei ollut mitään meikkiä ja hänellä oli silmälasit sekä ihan tavalliset arkiset t-paita ja shortsit. Hän oli todella laiha.
      Tämä toinen mies tarkkaili minua hetken aikaa, mainitsi kauneudesta taas sekä isohkoista rinnoistani. Mutta siitä huolimatta hän pikkuhiljaa kääntyi tuon hiirulaisnaisen puoleen ja oli ihan lääpällään tähän. Ehdotuksia sateli tälle naiselle. Ihmettelin siinä mielessäni taas kerran että mikä mättää kun minua ei lähestytä samalla tavoin. Kunnes muistin taas palautua todellisuuteen eli siihen että ei miehet halua pullukkaa. Jotkut kai haluaa vain pullukoita mutta baareissa sitä ei kukaan näytä, deiteillä taas tuntuu siltä että pullukoilla on kova kysyntä. Johtunee varmaan siitä että kukaan ei näe sitä pullukkanaista seurassasi julkisella paikalla jos vaikka tapaatte naisen luona.

      • yksrimpula

        Tämä ei hirveest lohduta ja paskasateen saan niskaani.. Mutta osittain voi johtua ainoastaan tuo "hiirulaisen huomiointi" meikkaamattomuudesta. Outoa mutta näin itse koen asian.

        Itse olen se "hiirulainen", kun en niin näyttävästi meikkaa ja farkuissa hiihtelen terassilla. :D Nykyään varattuna pyrin meikkaamaan..
        Aiemmin vähäinen ehostus ja perussiistit vaatteet ns.varmisti miehet ympärille. Ja sillä välttyi niiltä tyypeiltä, joihin en olisi halunnut tutustuakaan..

        Ei se hoikkuus ole useinkaa se "juttu". Joskus enemmän laitetut naiset alkaa nokkimaan, jopa ääneen arvostelee hiirulaisiks ja ylläri, moni mies ilmeisestibpiruuttaan alkaa sitten huomioimaan tätä vähemmän laitettua naista.
        Eräs ystäväni on melkoisen rehevä ja samoin vientiä hänellä on enempi silloin kun ei ole "tavarat tyrkyllä" ja huomaamaton ehostus vain nassus. ;)

        Käyt siis vain väärissä paikoissa tai olet liian "laitettu" ollut kohtaamillesi ukoille. On niitä maailma pullollaa, jotka enempi täysin vimpan päälle laittautunutta naista silti! :)


      • M40Hki

        Aina pullukka hakusessa mutta ikinä ei osu nättiä myötämielistä kohdalle.


    • ...

      Pullukka ja hiirulainen ovat aika epämääräisiä käsitteitä. Pullukaksi voidaan sanoa ketä tahansa ylipainoista ja esim. kymmenen ja sadan kilon ylipainon välillä on melkoinen ero. Sana "hiirulainen" taas ei kerro ulkonäöstä juuri mitään, kun ketä tahansa saatetaan nimittää hiirulaiseksi ihan vain esim. sen takia, että on ujon ja hillityn oloinen.

      Valitsen kuitenkin kauniskasvoisen pullukan olettaen, että sillä tarkoitetaan ennemmin XL-kokoista kuin XXXL-kokoista naista. Ja sellaista, joka kantaa kuitenkin edes jossain määrin huolta terveydestään. Jos se pullukka on sellainen, että lihoo vain lisää ja lisää eikä edes yritä muuttaa asiantilaa, ja sitten vielä esim. tupakoi, niin sellaista en itselleni kelpuuttaisi missään nimessä. Kovasti tupakoivaa tuskin kelpuuttaisin kyllä muutenkaan.

    • Luonnonkaunis nainen

      Minut varmasti luokiteltaisiin hiirulaiseksi koska en meikkaa mutta en ole hiirulainen ulkonäöltäni vaan olen kaunis ilman meikkiäkin, aika jännä ettei tätä asiaa oteta huomioon. Ei meikattu tarkoita sitä että nainen automaattisesti olisi kaunis, olen nähnyt monia meikattuna naisia jotka olivat suorastaan rumia.

      • ootsä mun kaa

        Kuten edellä hyvin todettu, nuo ovat hyvin epämääräisiä käsitteitä.

        "Pullukka" voi olla mitä tahansa S-kokoisesta isoluisesta XXXL-kokoiseen epäterveellisesti ylipainoiseen. "Hiirulainen" on vielä sitäkin epämääräisempi, viitataanko sillä luonteeseen vai maantieväritykseen vai meikkaamattomuuteen, eihän siinä edes oteta kantaa kasvoihin.

        Sitten pitäisi vastata, kumman joku ottaa :D Eiköhän se selviä siellä todellisuudessa parhaiten... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe