kakkosille ja pettäjälle

petetty vaimo

Miksi halusitte loukata eikö voinut jättää eka ja sitte vehata toistenne kaa....miksi alttarilla vannoit ikuista rakkautta kuolemaan saakka jos et siihen kyennykkään vaan hait kait omasta mielestä parempaa sait kauniimpaa ehkä sait siitä tyydutykses mut et tätä hyvää elämää sen kaa saa mut itteppähän tiesi valitsit olisit ollut edes fiksumpi ja jättänyt mut eka hyvästi elämäni rakkaus miks petit mut näin

47

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivustam

      Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa kuitenkin, että en ole pettänyt, en ole kakkonen eikä hän ole kakkonen koskaan ollut. Tulelevasta en tiedä.

      Muuten tää elämä onkin jotain maanjäristyksen ja tulivuorenpurkauksen väliltä vaikka seuraa myrskyä aina pouta. Olipa helpottava ajatus ;D

      No joo

      • sivustam

        Myönnän toki sen, että seurustelin aikoinani ja tulisesti ihastuin toiseen, oli niin tulista että olen sitä rakkaudeksikin uskaltanut nimetä. Toisaalta se saattaa kertoa jotain sen hetkisestä suhteesta.


      • menneisyydessä
        sivustam kirjoitti:

        Myönnän toki sen, että seurustelin aikoinani ja tulisesti ihastuin toiseen, oli niin tulista että olen sitä rakkaudeksikin uskaltanut nimetä. Toisaalta se saattaa kertoa jotain sen hetkisestä suhteesta.

        saatoi, korjaan.


      • menneisyydessä
        menneisyydessä kirjoitti:

        saatoi, korjaan.

        saattoi, korjaan korjaan.


    • elämä on

      ikävää

    • i feel you

      Tiedän mitä käyt läpi. Mieheni petti minuakin. Oksettaa koko ajatus!!!

    • Tinttarella di luna :)

      Pettäjä en ole koskaan ollut. Nyt sanon rehellisesti, vaikka tänne tunteita purkanut..häntä en niillä häiritse enää..olisi tyhmää, koska en itse tunne itseäni, tänne on vaan helppo sanoa ne kielletytkin tunteet, ne joita ehkä luulen miksi luulen.. Onko vaan fantasiaa vai mitä, en tajua itsekkään.

      Oikeata elämää ei vaan ole, ja oikea elämä mulla jo on..miksi sitten tämä. Mistä ihmeessä minä tiedän... tunnen..kun tunnen joskus taas.

      Mitä jos hänet tuntisin tai hän minut. Me nyt ei sovittaisi muutenkaan, ja häntä naurattaisi koko juttu tai hävettäisi mun puolesta.

      Rehellisesti voin sanoa, että hän ei näköjään poistu mielestä, vaikka niin tahdon, oikeesti tahdon. Näin vaan on, ja niin mä hänestä vaan välitän, vuodesta toiseen. En voi sanoa, että mulla menee huonosti nytkään. Voiko tunne olla väärä?

      Jos tältä pohjalta joskus lähtisi miettimään tätä hänen kanssa, niin hyvä olisi..ja hetkeä myöhemmin mietin ettei hitossa niin, menenkö vielä enemmän solmuun, vai osataanko nauraa näille mun hulluille mietteille.

      Mä toivon, ettei nähdä tai jutella jos se vaan hajottaa pahemmin, toisaalta hajottavaa on tämäkin..mikään ei ole hyvä!

      Nyt tuli sanottua taas yksi totuus. Hänelle pus:) viaton bittitaivaalle meni !

      Menen nukkumaan. Mä en täällä öitäni valvo!

      • öitä.....

        Täältä jostakin, vaikutta hyvältä ratkaisulta. Öitä ja suloisia unosia. Iltarukouksessa toivon kaikkea hyvää.


      • Tinttarella di luna
        öitä..... kirjoitti:

        Täältä jostakin, vaikutta hyvältä ratkaisulta. Öitä ja suloisia unosia. Iltarukouksessa toivon kaikkea hyvää.

        Rukouksia tässä tarvitaankin.. :)

        Nyt vaan nukun!


    • Palstallahan on

      yleisilmiönä vapaita varattuja.

    • sivusta mielipidettä

      Ei ne parisuhteen ongelmat pettämällä parane. Ei myöskään täällä haaveilemalla jostain toisesta. ihan normaalia on että ihastuu suhteessa toiseen. Sitä ne vuosia kestävät suhteet on. Kipinä pitää löytää uudelleen sen oman puolison kanssa eikä lähteä haaveileen palstoille tai hakeen seuraa deittisivustoilta ja chateista. Samat ongelmat kun olisi edessä sen uuden ihastuksen kanssa vuosien päästä. Ongelmanratkaisu taitoa se vaatii ja halua olla sen oman puolison kanssa.
      Jos suhde väljähtynyt niin kyllä se uusi suhdekin sen aikanaan tekee. Kannattaa myös miettiä jos exäänsä täällä haikailee uudessa suhteessa olevana että miksi ihmeessä siihen uuteen suhteeseen aikanaan meni? Mitä silloin näki siinä ihmisessä?

      • mustaa ja valkeaa

        Voi elämän kevät.


      • sivusta mielipidettä
        mustaa ja valkeaa kirjoitti:

        Voi elämän kevät.

        Väärin meni. arvaas uudestaan hani ;)


      • juupa juu
        sivusta mielipidettä kirjoitti:

        Väärin meni. arvaas uudestaan hani ;)

        Kukakohan täältä seuraa hakis, kultsi. Oikeesti, varmaan löytyy siihen kuule paremmat paikat, jos jollain tarvetta sellaiseen.


      • Elämää kaikille

        Näin on, mutta noin toimiminen vaati ihmiseltä muutakin kun tietokoneen ääressä istumista. Se normaali elämä vaatii tekoja, todellista vuorovaikutusta ja vastuuta asioista. Se ei toimi helposti nimimerkin takana.
        Tämä palsta on mielestäni vastenmielinen paikka kuluttaa aikaa, mutta itsekin yllätyksekseni löysin täältä jonkun tutun, joka yllätti.
        Vierailuni täällä kyllä päättyy näihin muutamiin päiviin. Täällä esitellään kaikki ihmisen heikkoudet kertaheitolla. Myötähäpeä, sääli, epäusko, suru, viha on niitä tunteita mitä näistä teksteistä saa, kun vielä suht ulkopuolisena niitä lukee.


      • diasvfdlaijdv
        juupa juu kirjoitti:

        Kukakohan täältä seuraa hakis, kultsi. Oikeesti, varmaan löytyy siihen kuule paremmat paikat, jos jollain tarvetta sellaiseen.

        No sehän varma että parempia paikkoja löytyy, mutta täältä löytyy ne helpoimmin kaadettavat ihmiset, eikä tarvii lähtee edes ulos kotiovesta.
        Ikävää itkevät lohduttavat toisiaan..romantiikkaa varmaan valmiiksi ilmassa :-D))


      • niin tai näin
        Elämää kaikille kirjoitti:

        Näin on, mutta noin toimiminen vaati ihmiseltä muutakin kun tietokoneen ääressä istumista. Se normaali elämä vaatii tekoja, todellista vuorovaikutusta ja vastuuta asioista. Se ei toimi helposti nimimerkin takana.
        Tämä palsta on mielestäni vastenmielinen paikka kuluttaa aikaa, mutta itsekin yllätyksekseni löysin täältä jonkun tutun, joka yllätti.
        Vierailuni täällä kyllä päättyy näihin muutamiin päiviin. Täällä esitellään kaikki ihmisen heikkoudet kertaheitolla. Myötähäpeä, sääli, epäusko, suru, viha on niitä tunteita mitä näistä teksteistä saa, kun vielä suht ulkopuolisena niitä lukee.

        Olet ollut liian kauan täällä,jos luulet jonkun tunnistavasi. Itsekin luulin joskus. Palsta harhauttaa. Jutuista vain pieni osa mukavia ja oikeesti kaipaavia tai jollakinlailla jutustelevia.


      • Löytöretkeilijä mies
        niin tai näin kirjoitti:

        Olet ollut liian kauan täällä,jos luulet jonkun tunnistavasi. Itsekin luulin joskus. Palsta harhauttaa. Jutuista vain pieni osa mukavia ja oikeesti kaipaavia tai jollakinlailla jutustelevia.

        Harhoista ei kysymys, vähän jalkaa pois kaasulta. Vaimo löytyi täältä pienen vahingon kautta. Ihan tunnistettavilla kirjoituksilla olisin löytänyt, jos vain olisin joskus etsinyt.
        Ne viikonloppujen avautumiset kaikkein selvimpiä. Niiden sessioiden ohessa on ilmeisesti aina tissuteltu ym.
        Näiden vapautuneiden kirjoituksien takana oleva henkilö ei edusta mitään, mitä hän on minulle esittänyt tai minkä kanssa haluaisin olla missään tekemisissä. Todella alhaista käytöstä itsensä ja muidenkin suhteen. Säälittävää ja epätoivoista menttaalin puolen alennusmyyntiä, onneksi selvisi.


      • kunnioitusta.....
        juupa juu kirjoitti:

        Kukakohan täältä seuraa hakis, kultsi. Oikeesti, varmaan löytyy siihen kuule paremmat paikat, jos jollain tarvetta sellaiseen.

        jos tarvetta on etsiä muuta seuraa kuin oma kumppani tai uutta seuraa, niin se on sen merkki, että ensin vanha suhde pois alta ja sitten vasta uutta kehiin.

        väärin on pettää toisen luottamus, sellaisella tekee ihmiselle hallaa, niin itselle kuin kumppanille.

        valheet paljastuu aina jossain vaiheessa....


      • Äläpäs aliarvioi
        diasvfdlaijdv kirjoitti:

        No sehän varma että parempia paikkoja löytyy, mutta täältä löytyy ne helpoimmin kaadettavat ihmiset, eikä tarvii lähtee edes ulos kotiovesta.
        Ikävää itkevät lohduttavat toisiaan..romantiikkaa varmaan valmiiksi ilmassa :-D))

        toisia! Itselläni ei ole ollut ainakaan mitään tarvetta varattujen kanssa täällä mitään ikävöidä. Mut se näyttää juurikin olevan ilmiö, etteivät he paljasta todellista statustaa - joten heidän vastuulleen jää.

        Ja toden totta: deitti- ja treffisivustot asia erikseen. Itselläin ei ole ollut niihin tarvetta. Universaalia ikävää olen täällä purkanut sekä halunnut selkiyttää absurdia tilannetta, johon olen omassa yhteisössäni joutunut -


    • ymmärrän enemmän

      Kun rakastun aidosti ja kerran elämässä, en todellakaan mieti hänen puolisoaan. On, mietin kerran tai kaksi, sitä miten onnekas tuo nainen on. Mutta huomaan, ettei hän osaa arvostaa sitä todellista aarrettaan. Joten jatkan rohkeasti, ja tein särön. Nyt punnitaan, kumpaa mies arvostaa, naista joka rakastaa kuin jumalaa vai naista, joka tuo joka hetki sen ankean arjen ja realiteetin esille. Ja harmaan todellisuuden, ei tuo naiseni minua rakasta sellaisena kuin olen omana itsenäni, vaan kaikki temppuni ja rahani tekee minusta kelvollisen..ja syyllisen vaimoni pahaan oloon.

      • fgsfgsgfd

        "Kun rakastun aidosti ja kerran elämässä, en todellakaan mieti hänen puolisoaan. On, mietin kerran tai kaksi, sitä miten onnekas tuo nainen on. Mutta huomaan, ettei hän osaa arvostaa sitä todellista aarrettaan. Joten jatkan rohkeasti, ja tein särön. Nyt punnitaan, kumpaa mies arvostaa, naista joka rakastaa kuin jumalaa vai naista, joka tuo joka hetki sen ankean arjen ja realiteetin esille. Ja harmaan todellisuuden, ei tuo naiseni minua rakasta sellaisena kuin olen omana itsenäni, vaan kaikki temppuni ja rahani tekee minusta kelvollisen..ja syyllisen vaimoni pahaan oloon. "

        No siinä kirjoittaa joku joka mielikuvituksessaan on tehnyt päätelmiä omaksi edukseen. Sitä paitsi: jos rakastat tuota miestä kuin jumalaa, menet metsään jo siinäkin. Ihan tavallisia ihmisiä kaikki ovat, ja tuokin mitä rakkaudeksi kutsut on pelkkää hullantumista.

        Otapa nuo ruusunpunaiset lasit silmiltä. Jättääpä mies vaimonsa tai ei, elät haavemaailmassa, ja joskus kolahdat korkealta.


      • ???

        Aika sekavaa...haluatko satuttaa jotakuta?


      • aikas jaksat..

        ymmärrätkö elämää?

        elämä on loppujen lopuksi sitä harmaata arkea, juhlin, iloin ja suruin harmautta värittäen sillointällöin. kumppanille tukea antaen yhteistä tietä rinnakkain kulkien. ei jalustalle nostamista, vaan vierekkäin.


      • syyttömänä syntymään
        ??? kirjoitti:

        Aika sekavaa...haluatko satuttaa jotakuta?

        Ikävä palsta vaikuttaa nykyään melko ikävältä. Oliskohan ikävöivien palsta parempi nimi tulevaisuudessa.
        En ole koskaan pettänyt enkä usko koskaan niin tekeväni. Petetylle vaimolle siis ap voisin kuitenkin kysyä, miten olet itse toiminut? Oletko itse täysin syytön? Jos sit toinen pettää niin miksi edes haluat jäädä suhteeseen jos se ei toimi? Entä jos toinen rakastuu kovasti toiseen, miksi haluat jäädä? Tietysti jos tunteita kummallakin vielä on kannattaa jäädä ja ehkä siinäkin tapauksessa jos toinen on vain yksipuolisesti rakastanut, sehän on kovin yleistä. Mutta jos kumminkin puolisesti on rakkautta ilmassa on se jo paljon harvinaisempaa. Ja silloinkn kummankin pitäisin sitä haluta. Mutta täällä asiat eivät selviä vaan irl niiden oikeiden ihmisten parissa. Ei voi muuten sellainen parisuhdekaan olla lainkaan kunnossa missä toinen kyttää täällä.
        Ja suukkoja vaan kaikille miehille taidankin siirtyä tuonne treffipalstalle siellä on varmaan vähän suoraviivaisempaa toimintaa. Adios vaan.


      • syyttömänä syntymään
        aikas jaksat.. kirjoitti:

        ymmärrätkö elämää?

        elämä on loppujen lopuksi sitä harmaata arkea, juhlin, iloin ja suruin harmautta värittäen sillointällöin. kumppanille tukea antaen yhteistä tietä rinnakkain kulkien. ei jalustalle nostamista, vaan vierekkäin.

        Kyllä juuri näin aikaa jaksat. Hienosti kiteytetty. Mutta myös rakkautta, unelmia. Mannapuuroa ja mansikkaa ja välillä kuravelliä.


      • aikas jaksat.......
        syyttömänä syntymään kirjoitti:

        Kyllä juuri näin aikaa jaksat. Hienosti kiteytetty. Mutta myös rakkautta, unelmia. Mannapuuroa ja mansikkaa ja välillä kuravelliä.

        Juuri niin. Nimim. Ymmärrän enemmän nostaa itsensä muiden yläpuolelle ja tallaa toisen maahan ja väittää rakastavansa enemmän. Taitaa olla provo. Koska aikuinen nainen tajuaa jo elämää ja sen ettei elämä ole kuin kuninkaalisella konsanaan. Siihen kuuluu sla- ja ylämeät. Ja se onkin se juttu, parisuhde ja ystävyys= kumppanuus. Toisiansa tukien.


      • Päivi

        Herra isä ja rouva äiti(yleisesti käytetty kedkiajalla) "rakastaa kuin Jumalaa". Ootko muslimi.

        Mighty God.


      • Päivi
        Päivi kirjoitti:

        Herra isä ja rouva äiti(yleisesti käytetty kedkiajalla) "rakastaa kuin Jumalaa". Ootko muslimi.

        Mighty God.

        Meni tuolle enemmän ymmärtäjälle


      • Päivi
        aikas jaksat....... kirjoitti:

        Juuri niin. Nimim. Ymmärrän enemmän nostaa itsensä muiden yläpuolelle ja tallaa toisen maahan ja väittää rakastavansa enemmän. Taitaa olla provo. Koska aikuinen nainen tajuaa jo elämää ja sen ettei elämä ole kuin kuninkaalisella konsanaan. Siihen kuuluu sla- ja ylämeät. Ja se onkin se juttu, parisuhde ja ystävyys= kumppanuus. Toisiansa tukien.

        Kuninkaallisetkin elävät omaa arkeaan. Ja mikäs sen kivempaa kuin arki. Ainainen loma olisi mielenkiinnotonta.


      • life is life
        Päivi kirjoitti:

        Kuninkaallisetkin elävät omaa arkeaan. Ja mikäs sen kivempaa kuin arki. Ainainen loma olisi mielenkiinnotonta.

        Arki ei ole yhtäkuin työ. Kyllä tekemistä riittää ilman töitäkin.


      • Päivi
        life is life kirjoitti:

        Arki ei ole yhtäkuin työ. Kyllä tekemistä riittää ilman töitäkin.

        Ai? Siis kotonakin arkea? Ei vain työtä? Entä vkoloput tai arkipyhä?


      • herätyskello

        Noilla ajatuksilla voi todellisuus lyödä kasvoille, esität asian kilpailuna ja maalaat kilpailijan itsesi takia huonommaksi, säälittävää..
        Loppujen lopuksi kyseessä on teidän kahden tunteet ja mihin ne riittää. Ja ennen kaikkea miehen tunteet ja mitä hän päättää niillä tehdä. Muulle et voi mitään, eikä kannata yrittääkään - muuten alennut sellaiseen, mitä tulet häpeämään myöhemmin ja asioiden hyväksyminen on silloin vielä vaikeampaa.
        Kenenkään tunteita ei kannata näissä asioissa myöskään yrittää manipuloida, se kostautuu myöhemmin - eli esittää muuta ihmistä mitä oikeasti on.
        Jos siihen erehtyy, niin todennäköisesti on itse samassa tilanteessa, sen miehen kanssa jonkin ajan kuluttua.


      • ajatuslius ton
        herätyskello kirjoitti:

        Noilla ajatuksilla voi todellisuus lyödä kasvoille, esität asian kilpailuna ja maalaat kilpailijan itsesi takia huonommaksi, säälittävää..
        Loppujen lopuksi kyseessä on teidän kahden tunteet ja mihin ne riittää. Ja ennen kaikkea miehen tunteet ja mitä hän päättää niillä tehdä. Muulle et voi mitään, eikä kannata yrittääkään - muuten alennut sellaiseen, mitä tulet häpeämään myöhemmin ja asioiden hyväksyminen on silloin vielä vaikeampaa.
        Kenenkään tunteita ei kannata näissä asioissa myöskään yrittää manipuloida, se kostautuu myöhemmin - eli esittää muuta ihmistä mitä oikeasti on.
        Jos siihen erehtyy, niin todennäköisesti on itse samassa tilanteessa, sen miehen kanssa jonkin ajan kuluttua.

        Ihmettelen ihmisiä joiden pitää esittää jotain muuta kuin on.

        tai yrittää astua jonkun kenkiin ja ajatella asioita jonkun puolesta. Sr ei vaan koskaan osua oikein.


      • kyselyikäkö?
        Päivi kirjoitti:

        Ai? Siis kotonakin arkea? Ei vain työtä? Entä vkoloput tai arkipyhä?

        Mietipä sitä loppuviikko.


      • Päivi
        kyselyikäkö? kirjoitti:

        Mietipä sitä loppuviikko.

        Aattelin tehä muuta. Tee sinäki.


      • ymmärrän enemmän
        fgsfgsgfd kirjoitti:

        "Kun rakastun aidosti ja kerran elämässä, en todellakaan mieti hänen puolisoaan. On, mietin kerran tai kaksi, sitä miten onnekas tuo nainen on. Mutta huomaan, ettei hän osaa arvostaa sitä todellista aarrettaan. Joten jatkan rohkeasti, ja tein särön. Nyt punnitaan, kumpaa mies arvostaa, naista joka rakastaa kuin jumalaa vai naista, joka tuo joka hetki sen ankean arjen ja realiteetin esille. Ja harmaan todellisuuden, ei tuo naiseni minua rakasta sellaisena kuin olen omana itsenäni, vaan kaikki temppuni ja rahani tekee minusta kelvollisen..ja syyllisen vaimoni pahaan oloon. "

        No siinä kirjoittaa joku joka mielikuvituksessaan on tehnyt päätelmiä omaksi edukseen. Sitä paitsi: jos rakastat tuota miestä kuin jumalaa, menet metsään jo siinäkin. Ihan tavallisia ihmisiä kaikki ovat, ja tuokin mitä rakkaudeksi kutsut on pelkkää hullantumista.

        Otapa nuo ruusunpunaiset lasit silmiltä. Jättääpä mies vaimonsa tai ei, elät haavemaailmassa, ja joskus kolahdat korkealta.

        Jotenkin aavistelinkin tuollaista älynjättiläismäistä kommenttia. Sori, ei liikuta. Olen äärimmäisen jalat maassa, kallio. Ja USKALLAN elää enemmän ja täysillä. Ei voi kolahtaa, jos on kerran ollut kuollut.


      • closed......
        Päivi kirjoitti:

        Aattelin tehä muuta. Tee sinäki.

        Aattelin keskittyä ir,,,,,l palstapölinöiden sijaan.


    • muuten vaan sanon

      Tiedän pareja, jotka voi sanoa, että vaihtamalla paranee. Jokaisella on oikeus rakastaa ketä tahtoo.

      • Tottakai on.

        Tottakai on. Jokaisella on oikeus. Se varmaan on pointti tässä että jos vaidat niin vaihda. Älä pidä itsekkäistä syistä kahta ja satuta muita sen takia.


      • Omat tunteeni pidän
        Tottakai on. kirjoitti:

        Tottakai on. Jokaisella on oikeus. Se varmaan on pointti tässä että jos vaidat niin vaihda. Älä pidä itsekkäistä syistä kahta ja satuta muita sen takia.

        En pidä kahta. Hän ei koskaan ollut mun.


    • pettäjä

      Sanon vaan aloittajalle, että pettämistä ennen on TYLSISTYMINEN. Eli olet tylsä, miehesi tylsistyi sinuun ja aloitti jo kauan aiemmin etsiskelyn paremmasta ja elämänmyönteisemmästä, intohimoisemmasta. Siksi sinua on petetty.

    • Totuustaruaihmeellis

      Kun se elämä ei ole joko tai. Avioliitto voi olla hyväkin ja silti voi rakastua toiseen. Oma puoliso monesti nuoruudesta asti ( pitkissä liitoissa ), mutta kun ihminen kasvaa ja kehittyy koko elinän ja ihminen, johon joskus kauan sitten rakastui on kehittynyt eri suuntaan, klisee mutta niin totta silti, tottumus pitää yhdessä. Nuoret mustavalkoisempia kuin elämää nähneet. Kysykääpä isovanhemmiltanne onko ollut kriisejä, rakastumisia muihin, voitte yllättyä vastauksista.

      • no jaahas

        Nykyään naisilla myös taloudellisesti mahdollista lähteä alisteisista ja huonoista liitoista. Tätäkin voi kysyä niiltä vanhemmilta ihmisiltä. Samoin tällä hetkellä 30-40 vuotiailta kannattaa kysyä mitä mieltä he ovat, jos heidän vanhemmat ovat aikanaan jatkaneet huonoa liittoa. Voipi tulla yllättäviä vastauksia.


      • Mielipide-eroja
        no jaahas kirjoitti:

        Nykyään naisilla myös taloudellisesti mahdollista lähteä alisteisista ja huonoista liitoista. Tätäkin voi kysyä niiltä vanhemmilta ihmisiltä. Samoin tällä hetkellä 30-40 vuotiailta kannattaa kysyä mitä mieltä he ovat, jos heidän vanhemmat ovat aikanaan jatkaneet huonoa liittoa. Voipi tulla yllättäviä vastauksia.

        Ei välttämättä väkivaltaa tai alistamista..erilleen kasvamista, kriisejä. Jutun ydin oli se, ettei elämä ole joko tai.


      • ei niin simppeliä
        Mielipide-eroja kirjoitti:

        Ei välttämättä väkivaltaa tai alistamista..erilleen kasvamista, kriisejä. Jutun ydin oli se, ettei elämä ole joko tai.

        Se vähän pelottaakin, että toisaalta ihmiset nykyään luovuttaa suhteissa liiankin helposti. Vähän ristiriitaiselta ehkä kuulostaa, mut kyllä suhteen eteen jonkinverran vaivaa täytyy nähdä. Nykyään monet tuntuu niin mustavalkosilta. Hypitään vaan suhteesta toiseen tai toisaalta ollaan ja jäädän huonoonkin suhteeseen. Muulla tavalla ajattelevat taitavat jäädä väliinputoojiksi ja yksinäisiksi. Kunhan pohdiskelen.Iän myötä kaipaa harmoniaa, mutta tietty se liekkikin täytyy olla.


    • 12+12

      Voimia aloittajalle. En itsekään ymmärrä miksi ex-mies kosi, mentiin naimisiin jne. Sitten piti vehdata toisen naisen kanssa. Ei ole hyvä mies sellainen. Ei hänellä välttämättä tule onnistumaan uuden kanssa. Syyllisyyskin saattaa painaa.

      Asiattomista vastauksista sinun ei tarvitse välittää. Aina ei ole selkeitä syitä. Välillä, kuten minulla tilanne läiskähti naamalle yllättäen kuin märkä rätti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe