Lähteekö tällä??

kilpparivajis

Aloitin mun uuden terveellisen elämän kaksi viikkoa sitten.. Painan tällä hetkellä tasan 95 kiloa ja tarvisi vielä pudottaa 15 niin olisin tosi tyytyväinen itseeni.. Olen vuodessa saanut painoa pois jo 20kiloa mutta nyt päätin vielä repästä kunnolla ja saada ton 15kiloa tän vuoden puolella pois.. Kiusana minulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta.

Aamupala: 2siivua ruisleipää, kinkkua, kurkkua ja joskus lasi rasvatonta maitoa

Lounas: raejuusto ja porkkanaraastetta tai maitorahkaa ja mustikkaa&mansikkaa tai porkkana raastetta ja kananmunaa.

Välipala: Omena tai mandariini

Päivällinen: Lihaa tai kalaa ja lisäks viel salaattia tai wokki vihanneksia.

Iltapala: lautasellinen puuroa ja mustikkaa&mansikkaa

Päivässä tulee noin 1000-1100 kaloria.
Käyn salilla 3kertaa viikossa tai sitten uimassa ja töissä tulee hikoiltua.

Kysymys oli tosiaan tämä: Lähteekö paino alas tälläsellä ruokavaliolla??

16

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilpparivajis

      Moni on lukenut mutta kukaan ei oo vastannu :S

    • PersRaineri

      Vastaa sinä meille onko laskenut? Mistä sitä kukaan täältä voi tietää? Ihan törkeän vähän kaloreitahan tuossa on.

    • mies treenaaja.

      Paino putoaa kun syö normi ruokaa, liikkuu tunnin päivässä kuntoillen että hiki tulee. Jätä sokeri herkut hiilareita vähhennä, syä proteiinia ja juo paljon vettä. Ei tarvii mitää ihme ruokavalioo että painon saa putoomaan kunhan jättää herkut pois ja liikuu niin laihtuu. Veetä paljon, 3 litraa päivässä ja 4 litraa näillä helteillä, se on tosi tärkeetä.

      Kinkun voi jättää pois ja kananmuna tilalle koska munasta saa proteiinia. Voi syödä myös perunaa kunhan ei liikaa. Osta myös vesimelonia joka on hyvää, tomaattia, rae juustoa, kanaa ja sellasta.

    • 10100110

      Kyllähän se paino tietysti lähtee jos syö vaan 1000 kaloria päivässä. Mutta olis hyvä syyä vähä enemmän, ainaki niinä päivinä kun kuntoilet.

      Jos oot jo saanu 20 kiloa pois, niin kyllä sää varmaan ite tiiät miten pitää toimia.

    • minä.-

      Muista nostella painoja että saat lihaksia. Muuten iho löystyy.

      • 20+16

        Uskokaa nyt jo ihmiset että ihoa ei voi treenata! Vain ihon alla olevia lihaksia voi treenata joilla voi saada hieman täytettä, mutta ihon palautuminen on kokonaan kiinni sukupuolesta, perintötekijöistä ja hormoonitoiminnasta. Sulla on joko suuren elastisuuden omaava iho tai ei ole. Ihan arpa hommaa.


    • voi järki

      Onko tuo sellainen ruokavalio, jota voit noudattaa loppuelämäsi?

      Ei tuolla paino putoa, sillä et pysty noudattamaan kitukuuriasi. Saat kilosi tuplana takaisin. Noin vähillä kaloreilla surkastuu lihakset.


      Opettele syömään oikein ja ala harrastamaan liikuntaa säännöllisesti. Sillä ne kilot putoavat hiljakseen muutaman vuoden aikana, eivätkä tule takaisin.

    • Mies_33

      Hienosti on pudonnut jatka vaan samaan malliin. Jokainen itse tietää mikä määrä ravintoa on riittävästi.

      "Onko tuo sellainen ruokavalio, jota voit noudattaa loppuelämäsi?"

      Pitääkö tässä laihduttavien ihmisten nyt kerralla tehdä koko loppuelämäksi ruokaohjelma. Tarkoittaako se nyt laihduttaminen sitä, ettei koskaan saa enää syödä itseänsä ähkyyn esim. kebabista.
      Muut lempi lausahdukset näillä palstoilla ovat ovat:
      -Menet säätöliekille et laidu
      -Kuolet jos et tee niin kuin minä sanon
      -talo, auto ja akka lähtee noin vähillä kaloreilla
      -syö sitä, tätä ja tuota, koska siinä on sitä, tätä ja tuota, mutta elä syö sitä ja tätä=)

      Jos oikeasti olisi joku säästöliekki ja sillä ei laihtuisi, niin en söisi enää koskaan yhtään mitään. Rahaa säästyisi ja minä poika se vaan porskuttaisin eteenpäin ilman ruokaa laihtumatta ja riutumatta saman painoisena läpi elämän.

      "Ei tuolla paino putoa, sillä et pysty noudattamaan kitukuuriasi. Saat kilosi tuplana takaisin. Noin vähillä kaloreilla surkastuu lihakset."

      Aina tämä sama negatiivinen horina. En ymmärrä miten se käy monille niin paljon luonnon päälle jos joku on laihtunut kymmeniä kiloja. Etenkin tuo "ei tuolla paino putoa" horina. Hienostihan se näyttää pudonneen.

    • kilpparivajis

      Mulla on ihan mahtava olo :D Vaaka näytti tänää 93.8 :))) Kiitos mies_33 kirjotuksestasi..

      • voi järki

      • 15+18

        Siitä vaan reippahasti eteenpäin. Itsekin kitukuurilla. Alle 1000kcl olen pitänyt. Joskus mättöpäivä max 1600kcl. Buustaa hyvin aineenvaihduntaa. Juhannuksen jälkeen lähtenyt 10kg. Ei ole vielä nälkää näkynyt eikä säästöliekkiä. Mulla hidastavana tekijänä lääkitys.


      • Mies_33
        voi järki kirjoitti:

        Tässä pari linkkiä säästöliekistä. Etenkin pöperöproffan tekstejä kannattaa lukea. Fiksu äijä:

        http://patrikborg.blogspot.fi/2011/08/saastoliekki.html

        http://yle.fi/uutiset/eiko_laihdutus_onnistu_syypaa_voi_olla_kehon_saastoliekki/7107653

        Ei käy luonnon päälle, jos joku laihtuu - hieno homma! Mutta ottaa oikeasti päähän jojoilijat, jotka laihduttavat koko ikänsä ja lihovat vain siksi, etteivät ymmärrä ottaa asioista selvää.

        "Ei käy luonnon päälle, jos joku laihtuu - hieno homma! Mutta ottaa oikeasti päähän jojoilijat, jotka laihduttavat koko ikänsä ja lihovat vain siksi, etteivät ymmärrä ottaa asioista selvää."

        Eli käykö se nyt luonnon päälle vai ei? Ja tuo ettei oteta asioista selvää, niin eiköhän joka jannu tiedä minkä takia on lihonnut. Ei siihen tarvitse kirjoja eikä tutkimuksia lueskella.

        Ei minulla ainakaan ole mitään säästöliekkejä tullut ikinä. Viimeksi kun laihdutin nutrilettillä joku 5 vuotta sitten, niin 30 kiloa lähti että heilahti 9 viikossa. Tai vaikka olisikin joku liekki niin antaa liekin olla, kunhan homma toimii ja sehän toimii.

        Nyt nuo pudotetut kilot on melkein tullut takaisin tässä 5 vuoden aikana joten nyt laihdutan taas ja sitten jatkan elämääni ilman panikointia siitä lihonko vai laihdunko.


      • voi järki
        Mies_33 kirjoitti:

        "Ei käy luonnon päälle, jos joku laihtuu - hieno homma! Mutta ottaa oikeasti päähän jojoilijat, jotka laihduttavat koko ikänsä ja lihovat vain siksi, etteivät ymmärrä ottaa asioista selvää."

        Eli käykö se nyt luonnon päälle vai ei? Ja tuo ettei oteta asioista selvää, niin eiköhän joka jannu tiedä minkä takia on lihonnut. Ei siihen tarvitse kirjoja eikä tutkimuksia lueskella.

        Ei minulla ainakaan ole mitään säästöliekkejä tullut ikinä. Viimeksi kun laihdutin nutrilettillä joku 5 vuotta sitten, niin 30 kiloa lähti että heilahti 9 viikossa. Tai vaikka olisikin joku liekki niin antaa liekin olla, kunhan homma toimii ja sehän toimii.

        Nyt nuo pudotetut kilot on melkein tullut takaisin tässä 5 vuoden aikana joten nyt laihdutan taas ja sitten jatkan elämääni ilman panikointia siitä lihonko vai laihdunko.

        Juuripa noin... Omahan on asianne.

        "Tyhmyyttä vastaan jumalatkin taistelevat turhaan."


      • Mies_33
        voi järki kirjoitti:

        Juuripa noin... Omahan on asianne.

        "Tyhmyyttä vastaan jumalatkin taistelevat turhaan."

        En ymmärrä miksi muiden laihdutus herättää ihmisissä niin paljon tunteita ja negatiivisuutta. Käydään siellä sun täällä viisastelemassa keskustelupalstoilla miten minä elän niin kuin kuuluu. Jos ihminen painaa 30kiloa tai 300kiloa niin mitä sitten? Jokainen painakoon juuri sen verran kun itsestä hyvältä tuntuu. Sitten jos ei ole tyytyväinen voi laihduttaa tai lihottaa itseään haluamaansa suuntaan. Aika harva ihminen elää läpi elämänsä /-5kg 20 vuotiaasta ylöspäin hautaan saakka. En minä ainakaan jaksa mitään vaakaa tuijotella ja ihmetellä joka viikko, että onpas taas tullut/lähtenyt 2 kiloa

        Minulla ainakin paino nousee liikasyönnillä, mutta sitäkin enemmän viinanjuonti vaikuttaa. Jos en joisi ollenkaan, niin tuskin painokaan nousisi. Teen sen verran raskasta työtä fyysisesti, että mikään 3000kcal/vrk ei lihota grammaakaan. Se nyt on vaan mukava otella välillä kavereiden kanssa kuppia ja that´s it.

        Huvittavintahan on että en edes ole koskaan kokenut itseäni hirveän lihavaksi vaikka extraa kyllä on(130kg). Vaatteet vaan alkaa käydä sen verran pieniksi että siksi laihdutan. En ole koskaan ottanut kovin kummoista painetta painostani. Naisiakin kun on riittänyt enemmän kuin tarpeeksi aina, niin sekään ei ole ajanut laihduttamaan. Toki nykysin perheellisenä, niin olen nuo seikkailut lopettanut=)

        Myöskään kunto ei ole mikään superhuono vaikka painoa onkin ollut tuo 130kg. Voin vaikka heti lähteä tekemään 20km lenkin ja leukojakin saa vedettyä tälläkin painolla. Toki tuossa keväällä en coopperintestissä jaksanut enää juosta kuin 2300m, mutta annettakoon se itselle anteeksi onhan tässä ollut lihaa mitä liikuttaa mukana.


    • kilpparivajis

      Voi herranjestas!! Vaaka tänään 92.6 :D

    • 1+9

      Aloittajahan kyseli alussa ohjeita tai mielipiteitä. Minun mielestäni on liian vähän kaloreita, varsinkin kun on vielä kilpirauhasen vajaatoiminta. Näyttäähän tuo kyllä ainakin näin alkuun tepsivän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe