Mietipä ihmisten

montaa mieltä

ilmeitä/reaktioita kun ne näkis meidät yhdessä ;) Niin erikoinen, mutta samalla just toisilleen sopiva pari :)

36

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep ja

      lehmät lentää...

      • Tuhansia lehmiä..

        En tiedä teistä, mutta täälläkin lehmät lentelee minkä kerkiää :)


      • Niin täälläkin
        Tuhansia lehmiä.. kirjoitti:

        En tiedä teistä, mutta täälläkin lehmät lentelee minkä kerkiää :)

        hällävälii,its over..


      • Edellinen vielä,
        Niin täälläkin kirjoitti:

        hällävälii,its over..

        mutta jos vähän lennättäisin mielikuvitusta, niin voisin ajatella, ettei välitettäis muista.


      • Sovinisti!
        Edellinen vielä, kirjoitti:

        mutta jos vähän lennättäisin mielikuvitusta, niin voisin ajatella, ettei välitettäis muista.

        siksi kieltäydynkin/kieltäydyinkin, kaikesta! ;P voithan sä uskotella itselles, et se olit sä, mut ehei!

        Nainen tekee valinnan.


    • hihhih niinpä

      Hahah, voin kuvitella. Menis muutamalla jauhajalla jauhot suuhun ;D

      • pullapoika1

        jos syö pullaa niin menee paljon jauhoa suuhun.


      • thi-hi!
        pullapoika1 kirjoitti:

        jos syö pullaa niin menee paljon jauhoa suuhun.

        ja tsirp sua edelliselle! ;)


    • ei hyvää päivää

      Mitä siitäkin seurais..

    • yhtä mieltä

      Mutta miksi pitäis miettiä mitä muut ajattelee? Kun löytää sen oikean, ei ole mitään väliä onko hän metrin mittainen maakolomörökölli vai perhosensiivin lentävä keiju. Pääasia on se mitä te ajattelette toisistanne?

      • Nimenomaan!

        Oikea rakkaus on kaiken alhaisen ja väärän yläpuolella!

        Koska itse oeln niin naiivi ja rehellinen - vaikuttaa varmasti siihen, etten ole vielä ketään kultia löytänyt enkä taida näillä "vaatimuksilla" löytääkään -


    • 15+14

      Olis se näky. Monesti miettinyt tätä. Me ehkä oltais onnellisia, mutta läheiset, ystävät ym. ristiinnaulitsisi :/

      • Vierestä kommentoija

        Ennen pitkää muiden tuomiot söis suhteen.


      • öllö

        olisko vaarana luulla äidiks vai tyttäreks :))) siinä niitä noloja tilanteita riittäis !?


      • Hän ken on
        Vierestä kommentoija kirjoitti:

        Ennen pitkää muiden tuomiot söis suhteen.

        synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven?

        Vai liittyykö tähän mitenkään?


    • Niillä ois

      hassuja ilmeitä, mutta ne ois sanattomia hämmästyksestä ;).

    • Tuleeko mieleen?

      Nyt vois listata "mahdottomia" julkkispariskuntia. Jos ne kerta niin...

    • kattoisko ne

      vähän sillee kateellisina? vai ehkä niin että voi mikä pari?

    • ois se kivaa

      kaikki luulis sinua hoitajakseni, kun lykkisit minua pyörätuolissa pitkin kylän raittia. :)

      • omat ajatukset

        En haluis ikinä olla kenenkään kanssa, joka vaan ajattelua mitä muut funtsii meidät nähdessään. Tunne itse.


    • Naiselleni

      Mietin mutta en haluaisi enää miettiä :)

      • En minäkään

        vaan haluaisin tehdä kaikesta totta :)


    • mikä mahtaa olla

      Mikäs tää nyt on. Ikäero, pituusero, tyyliero, painoero. Sain sellasen käsityksen että joku edellämainituista.

      • mikä mahtaa olla

        Ei kai meissä nyt niin suurta eroa ole. Veikkaisin että pukeutuminen vois olla, eikö me aika saman mittaisiakin olla.Kummankaan ei tarvii varvistella eikä käyristellä ;D Onhan maailma pullollaan kaiken näköisiä pareja.


      • Millä tavalla
        mikä mahtaa olla kirjoitti:

        Ei kai meissä nyt niin suurta eroa ole. Veikkaisin että pukeutuminen vois olla, eikö me aika saman mittaisiakin olla.Kummankaan ei tarvii varvistella eikä käyristellä ;D Onhan maailma pullollaan kaiken näköisiä pareja.

        tulis sitten pukeutua Siten kuten "kaikki muutkin"? Tyylikäämmin?

        Mut voi kun se just on musta tylsää ja toisten orjailua. Olis. Varsinkin itsellein olis jos täytyis alkaa toisten hyväksyntää hakien samaistumaan heihin. Itsepetosta olis! Aitous tipotiessään. Ehkä tälliset on just itselleni "elämän" ja "kuoleman" kysymyksiä: ota tai jätä!

        Mut ei tää mulle. Kaiketi keltään.


      • Jatkoa:
        Millä tavalla kirjoitti:

        tulis sitten pukeutua Siten kuten "kaikki muutkin"? Tyylikäämmin?

        Mut voi kun se just on musta tylsää ja toisten orjailua. Olis. Varsinkin itsellein olis jos täytyis alkaa toisten hyväksyntää hakien samaistumaan heihin. Itsepetosta olis! Aitous tipotiessään. Ehkä tälliset on just itselleni "elämän" ja "kuoleman" kysymyksiä: ota tai jätä!

        Mut ei tää mulle. Kaiketi keltään.

        tyylikkäät ovat usein hillittyjä ja hallittuja tyyppejä. Ite en oo, päinvastoin. :D Joten ihmisen täytyykin näyttää omalta itseltään.

        En juuri seuraa muotia naistenlehdistä, mutta en voi tajuta niitä, kun niissä usein kehoitetaan KOPIOIMAAN jonkun julkkiksen tms. tyyliGURUN tyyli. Mielestäni mauttominta kaikista! ja mielikuvituksen puutetta.

        Miksei sitä tyyliä sitävastoin keksisi itse?


      • mikä mahtaa olla
        Millä tavalla kirjoitti:

        tulis sitten pukeutua Siten kuten "kaikki muutkin"? Tyylikäämmin?

        Mut voi kun se just on musta tylsää ja toisten orjailua. Olis. Varsinkin itsellein olis jos täytyis alkaa toisten hyväksyntää hakien samaistumaan heihin. Itsepetosta olis! Aitous tipotiessään. Ehkä tälliset on just itselleni "elämän" ja "kuoleman" kysymyksiä: ota tai jätä!

        Mut ei tää mulle. Kaiketi keltään.

        Jokanen pukeutuu miten pukeutuu ei se rakkautta estä. Enkä sitä mieti, mietin vaan jos toinen miettii, naiset miettii noita yleensä.. ainakin enemmän. Tott tosiaan en tiedä mitä ylipäätänsä miettii. Et ei tossa sen kummempia.


    • 12+5

      mulle ainaki ihan sama,ei mua kiinnosta sitten muut,heidän mietteet meistä kun jos olen naiseni oma joskus.

    • Eiks tää kelpaa?

      Muutetaan Espanjaan, niin ei tarvi miettiä semmosia. Siellä on paljon suomalaisia, muttei meille tuttuja. Vielä.

      • en välitä muista

        Kelpaa! Minä pitkähkö ja vähän nuorempi, hän viisas mies ja vanhempi.


    • käsi kädessä

      Kerran siitä haaveilin. Muualle meni hän.

    • totta tämä

      kateellisia oisivat

    • ihanata ihanata

      Varmaan viimenen asia jota miettisin, olisi muiden ihmisten reaktiot jos vihdoin saisin ihastukseni itselleni

    • Kaunisoot

      Tehdäänkö haaveista totta sun pitää nyt tehdä jotain että päästään edes alkuun..

      • Kyllä se niin on

        Ei vaan sun...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe