meikkaamattomat naiset

Yli 30-v

selvästi luopuneet toivosta

54

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikon paras ;o))))

      ;o))))))))))))))))), kerro lisää.

    • Ei helev..

      :D Joo

    • ettästiedät

      itse luovun toivosta sitten vasta ku hautaan kaadun.

      ja sinnekin meikittä :P

    • Oli ihan pakko

      Toivo istua nakottaa kiikkustuolissa, eikä siitä mihinkään lähe. En mie miun Topista luovu ikuna kuuna kullan valkiana

    • kyylälle

      Niin sehän on vain rehellisyyttä. Se on se aamuinen näky, minkä mies joka tapauksessa kohtaisi. Sulla ei vain ole rohkeutta.

      • Näinpä!

        Itsetuntoa se toki kysyy :D myöskin mieheltä siinä suhteessa, että jos tämä "näyttää" valinnallaan (vai oliko nainen se valitsija? ;) ) "koko maailmalle" rakastavansa naista, joka ei välttämättä ole ihan kaunotar - mutta että pysyy päätöksensä takana ja puolustaa kumppaniaan joka suhteessa -

        Tämähän ei tarkoita sitten sitä, että mies itse olisi mikään komistus, välttämättä.

        fifty-fifty..


    • muita toiveita

      tai sitten eivät toivo sitä mitä sinä haluaisit :)

    • tai sitten

      ne haluaa olla rauhassa ja pysyä näkymättömissä Toivolta.

    • 8 + 2

      Jos en ilman meikkiä kelpaa, niin olkoon niin.

    • 6791

      Mä ITSE pidän itseäni ihan nättinä ilman meikkiä ja se riittää mulle. Meikin kanssa sitten kauniinakin. Tiedän kyllä että muutama muukin pitää. Ja ne jotka eivät pidä niin OMAPA ON PÄÄNSÄRKYNSÄ. Apteekista saa buranaa. Tai sit voi vaikka laittaa simmut kiinni. Tai pussin päähänsä.

      Oon mä kyllä itserakas ja leuhka nainen. ;))

      • 6791

        Ja niin kauan kun itse tykkään omista kasvoistani meikittä ja meikin kanssa niin en ole toivoani menettänyt. Tietysti aloittaja vois vähän enemmän tarkentaa että minkä asian suhteen meikittömät, yli kolmekymppiset ovat menettäneet sen toivonsa ... ? :D


      • En ole ap
        6791 kirjoitti:

        Ja niin kauan kun itse tykkään omista kasvoistani meikittä ja meikin kanssa niin en ole toivoani menettänyt. Tietysti aloittaja vois vähän enemmän tarkentaa että minkä asian suhteen meikittömät, yli kolmekymppiset ovat menettäneet sen toivonsa ... ? :D

        mutta ilmeisesti ap:lle on tullu karu ja kylmä totuus vastaan, kun on vahvan meikkaamisen jälkeisenä aamuna saanut kuulla karmaisevan totuuden siitä että se olikin vain kuin narrilla naamio.


      • En ole ap kirjoitti:

        mutta ilmeisesti ap:lle on tullu karu ja kylmä totuus vastaan, kun on vahvan meikkaamisen jälkeisenä aamuna saanut kuulla karmaisevan totuuden siitä että se olikin vain kuin narrilla naamio.

        Kun ei meikkaa, niin ei naamio paljastu, tai sit paljastuu heti....


    • Hauska provo?

      Kuka hullu kesällä meikkaa? Ehkä joskus, jos menis baariin. Omanarvontuntoni on rakentunut johonkin muuhun. Riitän itselleni ja ei naamakaan paha.

    • myös n

      Kauniit naiset ei tarvii meikkiä.

      • 7+6

        Samaa mieltä miehenä. Ylipäänsä meikkien kanssa täytyy olla varovainen.


      • eikä myöskään

        vähemmän kauniit.


      • eikä tarvitse.
        7+6 kirjoitti:

        Samaa mieltä miehenä. Ylipäänsä meikkien kanssa täytyy olla varovainen.

        Nainen saa meikata niiin paljon kuin haluaa, vaikka sirkuspelleksi itsensä, jos haluaa, eikä sulla ole asiaan naputtamista. Nainen saa myös olla loppuelämänsä täysin meikittä, oli sitten kaunis tai ei, eikä sulla ole miehenä asiaan yhtään mmitään naputtamista. Sinun tehtävä miehenä on rakastaa naista, ei arvostella tai kommentoida hänen ulkonäköään.


      • ;o) ;o) ;o)
        eikä tarvitse. kirjoitti:

        Nainen saa meikata niiin paljon kuin haluaa, vaikka sirkuspelleksi itsensä, jos haluaa, eikä sulla ole asiaan naputtamista. Nainen saa myös olla loppuelämänsä täysin meikittä, oli sitten kaunis tai ei, eikä sulla ole miehenä asiaan yhtään mmitään naputtamista. Sinun tehtävä miehenä on rakastaa naista, ei arvostella tai kommentoida hänen ulkonäköään.

        Olet naurettavuuden A luokkaa ;o)))))))))))).


      • ...,,,
        eikä tarvitse. kirjoitti:

        Nainen saa meikata niiin paljon kuin haluaa, vaikka sirkuspelleksi itsensä, jos haluaa, eikä sulla ole asiaan naputtamista. Nainen saa myös olla loppuelämänsä täysin meikittä, oli sitten kaunis tai ei, eikä sulla ole miehenä asiaan yhtään mmitään naputtamista. Sinun tehtävä miehenä on rakastaa naista, ei arvostella tai kommentoida hänen ulkonäköään.

        Ei miehen tehtävä ole rakastaa naista, niitä kun on monta miljardia. Tai no, tietyt miehet toki ottavat senkin elämäntehtäväkseen...

        Mutta näillä palstoilla on idea haukkua joka tapauksessa samoja ihmisiä. Kun he meikkaavat ja kun he eivät meikkaa, niin se on väärin.


    • ihme vouhotusta

      Minulle aivan sama meikkaako joku vai ei, sehän on kaikkien oma asia eikä kerro siitä että olisi luopunut toivosta. Joku vihaa meikkaamista, joku ei vaan jaksa, joku ei edes tarvitse, joku taas ehostaa omaksi iloksi, onhan noita syitä. Pääasia että itsellä on hyvä fiilis.

    • nainen itsekkin

      NAISET HUOM.. kiitos. Ei tarvitse yli meikata, mutta kyllä jokaista naista kaunistaa kerros ripsaria ja vaikka sipaisu poskipunaa harmaan kalpeille kasvoille syksyllä/talvella. On outoa ettei JAKSA tai VIITSI niin tehdä.

      • VOI ANTEEKSI!

        Jospa ei HALUA niin tehdä. Ei se ripsari nyt paljoa vaikuta, jos on tummat ripset muutenkin. Olo on kivempi kokonaan ilman.


    • Tyhmyyden ylistys

      Joo, mä oon ihan toivoton! :D Ei juma... kato ku joillekin merkkaa jokin ihan muu kuin sotamaalsus, pärstävärkki. Muutakin tekemistä kuin leikkiä riikinkukkoa. Mun arvoasteikoissani häntäsijoilla ulkonaiseen satsaavat, olivat naisia tai miehiä.

    • nainen minäkin

      Voi anteeksi.. kyllähän se tekee naisesta tyhmän jos meikkaa.. olisi pitänyt ymmärtää... olet varmasti viisaudella ja karismallasi menestynyt myös hyvin..haha!!

    • Naurettava totuus

      Sattui umahallissa:
      Olin tuntenut se naisen jo vuosia, semmonen juttelu tuttavuus, sen naisen ammatin puolesta aisoin siinä paikassa missä hän vaikuttaa.
      Yllättäin tuttu ääni kuului minu kutsuvan nimeltä. Etsin katseellani äänen kohdetta, ei ketään tunistettavaa kasvokuvaa. No se en ollu minä ketä kutsuttiin, mutta, se olin kuitenkin minä. Tämä kutsuja oli uimahallissa ilman sitä tavallista naamiotaan, niin en todella tunnistanu kun äänestä.
      Näin se vaan saattaa toisillekkin käydä, sillä meikillä saa paljon aikaan, suuntaan tai toiseen.

      • järkytyin

        minäkin kerran ollessani reissussa erään kanssa, jonka olin nähnyt aina vain meikattuna. Olimme ensimmäistä kertaa yhdessä reissussa ja illalla hotellissa hänen pestyä "naamansa pois" leukani taisi kirjaimellisesti loksahtaa auki hänen tultuaan kylppäristä. :D Hän ei meikannut mitenkään paljon, vaan ehostus oli luonnollisen näköinen, mutten olisi voinut kuvitella hänen muuttuvan niin paljon sen ansiosta. Hän sanoi itsekin aina, että menee nyt tekemään naaman. :)


    • Hyvä provo

      Minulle on mies sanonut jonka olen tuntenut kauan että olen paljon paremman näköinen ilman meikkiä. Meikkaan kyllä kun lähden menoihini. Arkisin on yleensä vain se ripsiväri. Omat on eikä laitetut vaikka on kysytty paljon ripsieni laitto maksoi.

      • ....................

        Suurin osa suomalaista naisista meikkaa ja pitää itsestään hyvää huolta.

        Pitää itsellään kauniit hiukset, huoltaa kulmakarvat jne.

        Mistä innostus moiseen meikkaamattomuuteen.

        Siitäkö, että joku on saanut "harteilleen" harmaat hiukset omaavan naikkosen, jonka kulmakarvatkin repsottavat.


      • Naurettava totuus
        .................... kirjoitti:

        Suurin osa suomalaista naisista meikkaa ja pitää itsestään hyvää huolta.

        Pitää itsellään kauniit hiukset, huoltaa kulmakarvat jne.

        Mistä innostus moiseen meikkaamattomuuteen.

        Siitäkö, että joku on saanut "harteilleen" harmaat hiukset omaavan naikkosen, jonka kulmakarvatkin repsottavat.

        Ootsie ihan täyspäinen? Mikä sinut panee ajattelemaan edes noin jos nainen ei meikkaa niin muukin ulkoinen habitus on sottainen ja huolimaton?
        Sulla taitaa olla joku ihmeellinen pakkomielle meikata ja kuvitella että olet naisten "kermaa" kun meikattuna kuljet itseäsi edustamassa.


      • oranssi nassu
        Naurettava totuus kirjoitti:

        Ootsie ihan täyspäinen? Mikä sinut panee ajattelemaan edes noin jos nainen ei meikkaa niin muukin ulkoinen habitus on sottainen ja huolimaton?
        Sulla taitaa olla joku ihmeellinen pakkomielle meikata ja kuvitella että olet naisten "kermaa" kun meikattuna kuljet itseäsi edustamassa.

        Nämä on niitä kirjavakasvoisia naisia joilla huono iho ilman meikkiä.


      • Naurettava totuus
        oranssi nassu kirjoitti:

        Nämä on niitä kirjavakasvoisia naisia joilla huono iho ilman meikkiä.

        Se kirjavuus hoidetaan ihan muilla keinoilla kun peittämällä meikillä. Mutta et kai sitä tiennyt?
        Meikillä tilanne pahenee, tukkii ihohuokoset ja tilanne saattaa räjähtää käsiin.
        Opettele jotain meikkaamisesta, ennenkun seuraavan kerran edes kommentoit mitään, olettamalla että olet meikkaamisen asiantuntija!


      • Naurettava totuus
        oranssi nassu kirjoitti:

        Nämä on niitä kirjavakasvoisia naisia joilla huono iho ilman meikkiä.

        Se kirjavuus hoidetaan ihan muilla keinoilla kun peittämällä meikillä. Mutta et kai sitä tiennyt?
        Meikillä tilanne pahenee, tukkii ihohuokoset ja tilanne saattaa räjähtää käsiin.
        Opettele jotain meikkaamisesta, ennenkun seuraavan kerran edes kommentoit mitään, olettamalla että olet meikkaamisen asiantuntija!


      • kunhan kysyn
        .................... kirjoitti:

        Suurin osa suomalaista naisista meikkaa ja pitää itsestään hyvää huolta.

        Pitää itsellään kauniit hiukset, huoltaa kulmakarvat jne.

        Mistä innostus moiseen meikkaamattomuuteen.

        Siitäkö, että joku on saanut "harteilleen" harmaat hiukset omaavan naikkosen, jonka kulmakarvatkin repsottavat.

        Miten ja miksi susta on tullut noin sairas ihminen?

        Vai oliko se jo 2-vuotiaana, kun sairas äitisi ei huomioinut sua tarpeeksi?


    • minä voin

      hyvin lähteä liikenteeseen myös meikittä ilman että ulkonäkö kovasti muuttuisi. Nyt kun on ollut helteistä, niin on ollut kiva välillä pestä naamansa viileällä vedellä ja jatkaa taas työntekoa virkistyneenä ja myös vähän raikkaamman näköisenä. :)

    • Nainen 40+

      Onks siulla meikkiä ikävä ? ;)

    • Ihokin hengittää

      Minä en pahemmin kesälomalla meikkaa. Enkä muutenkaan. Toivon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

    • mitä sillä on väliä

      Näin kesällä ei kannata meikkailla. Iho pysyy paremmassa kunnossa, kun välillä antaa ihon hengittää. Pelkkä rusketus kasvoilla käy jo meikistä. Ei se kovin hehkeeltä näytä, jos meikit valuu helteillä hikisiltä kasvoilta. Toiset meikkaa ja toiset ei meikkaa, ei siinä ole kyse toivon menettämisestä vaan omasta valinnasta.

    • näin on..

      Minä joudun tekemään itseni meikillä kauniiksi.. silmät ei näytä miltään ilman vähintäänkin ripsaria. Iho on kirjava js epätasainen... olisin mielellään luonnonkaunis mutta ei voi mitään. Olen epävarma ilman meikkiä.

      • kyllä näin on!

        kyllähän se tekee naisesta tyhmän jos meikkaa... tai jos ei meikkaa.... totuus on tässä.


    • Jaa :)

      Minä vaan hymyilen.

    • hittovieköön

      Mitä veetun väliä!

    • 5+2

      Olen kaunis meikeillä tai ilman. Aina meikeillä voi kuitenkin vielä parantaa entisestään ja luoda loppusilauksen. Minusta meikit eivät juurikaan muuta ihmisen ulkonäköä, eivät ne tee rumasta kaunista eikä ilman meikkiä kaunis muutu rumaksi. Nykyään meikit suojaavat ihoa, niissä on aurinkosuojaa ja kosteuttavia ainesosia. Mineraalimeikeistä sanotaan jopa että on parempi käyttää niitä ulkona auringossa kuin olla ilman.

      • ...........

        Tuossa tuli totuus ettei rumasta saa kauniimpaa edes meikeillä. Mun naamasta ei saa todellakaan meikeillä nättiä, vaan rumuus korostuu entisestään. Jotkut jopa luulivat etten tiedosta rumuuttani kun olin meikannut, saattoivat sanoa aika pahastikin ulkonäöstä just silloin. Kun en ole meikannut, niin eipä kukaan ole enää tullut sanomaan ett olen heidän mielestään luontaantyöntävän näköinen, kai ovat tyytyväisiä kun ruma on tajunnut olla meikkaamatta rumaa naamaansa.


    • K-30

      AI että 20-vuotiaana saa olla meikkaamatta, mutta 30 vuoden jälkeen ei enää saa?

      Iho tykkää vapaudesta hengittää, niin kuin osa meistä ihmisistäkin winkwanky

    • Voi minua yhyy

      Kesä ja meikit ei kuulu yhteen. Onneksi kelpaisin rakkaalleni ilman meikkiäkin.

    • voehan nenä

      Voi sua miten on huono itsetunto että pitää ihan miettiä onko kelvannut rakkaalleen vai ei. Kysymyshän pitäis olla siitä kuka sulle kelpaa ;) Mut kiva jos joku tyytyi suhun ja tulit siitä onnelliseksi.

      • Voi minua yhyy

        No hei sä luet mun tekstit ihan päin persettä, mut ei yllätä kun oot itekin täyttä paskaa.


    • Muuten luonnollisuus

      Mä en hyväksy meikkaamista muuten kuin jos on kuvottavia aknepaisearpia tai akuutteja mätäpäitä naamassa. Hyi hitto.

      • leima passiin?

        Mistä niitä sun hyväksymisiä saa hakea?


    • Jopas tuo

      pärstän restaurointi on osottautunu kiista kapulaksi!
      Eiköhän jokainen elä tavallaan ja restauroi itsensä vaikka piruksi, tai Tikkurilan värikartaksi pärstältään jos sille tuntuu.

      Eikö tuolta jostain löytys joku restaurointipalsta tuolle ap:lle tinkaamisen paikaksi?

    • kylmiä ovat

      Yli 30-vuotias nainen on kuin Siperia. Kaikki tietävät missä se on, mutta kukaan ei halua mennä sinne.

    • Kyllä se on

      kuitenkin jokaisen aikuisen naisen henkilökohtainen asia meikkaako hän tai ei,thats it;)

    • Kaikki ovat

      ok saunan jalkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe