Petturille ei yksi riitä

karppa.

Olen jo pitkään laittanut merkille monesta pettäjästä, että kun kerran on raja ylitetty, eli menty vieraaseen sänkyyn, niin näille pettureille ei riitä yksi salarakas, vaan he pettävät puolisoaan useamman kumppanin kanssa.

Tämä sääntö pätee niin naisiin kuin miehiinkin. Voidaan sanoa, että kun olet kerran lähtenyt luvattomille teille, niin on silloin aivan sama kuinka monta seksikumppania sen jälkeen on.

Tai jos kaksi salarakasta eroavat puolisoistaan, ja petturit menevät yhteen, niin taas sama pettäminen jatkuu. Tämä on lähes aina sääntö, mitä on kenenkään turha väittää vastaan.

12

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielihalujen vanki38

      Sama huomio tehty. Joillakin on tarve jatkuvaan huomioon ja useisiin kumppaneihin. He pettävät suhteessa kuin suhteessa oli seksi millaista vain. Aina löytyy ns kakkosia, jotka uskoo sepitykset huonosta liitosta, oman värkkinsä ylivoimaisuudesta, varatun seksitaudittomuudesta, olevansa ainoita kumppanin oikean puolison lisäksi. Mikään ei oo helpompaa kuin halukkaan seuran löytäminen. Aina löytyy myös niitä, jotka uskoo toisen liiton olevan viallinen ja petetyn syyllinen mm pihtari. Aika yksioikoista ajattelua. On ihmisiä, jotka on seksiaddikteja.Valitettavasti petturi voi olla ulkoasultaan susi lampaan turkissa. Luonteen heikkous tulee silloin yllätyksenä..

      • näin meillä

        Ei ne pettäjätä aina valita, että seksi olisi huonoa ja kotona kamalaa. Mistä moinen luulo sikiää? Jotkut sanoo suoraan että vierasta vaan tekee välillä mieli. Lienee harvinaista näiden kirjoitusten perusteella. Mutta siinäpä sitten se toinen osapuoli tajuaa heti, että ei tässä minnekään vihille olla menossa. Harrastetaan hyvää seksiä ja nautitaan mukavista hetkistä.


    • pitkäkuumakesä23

      Ihan totta.Silti petturin salarakas luulee aina olevansa se ainoa ;).

    • Mies Kotkasta

      No, jos ei rakasta kumppaniaan niin paljon että olisi uskollinen, niin kyllähän niitä salasuhteita saattaa tietysti olla enemmänkin kuin yksi. Ja kai se on kumppaninkin kannalta aika samantekevää petetäänkö häntä yhden vai kahden kanssa.
      Siitä olen eri mieltä, että se, joka on pettänyt kumppaniaan, pettäisi myös seuraavaa kumppania. Se riippuu siitä, millaiset tunteet kumppania kohtaan ovat.

      • maatilda

        Mies olet oikeassa, ei kukaan petä jos rakastaa, eikö tuo ole jo päivänselvää. Onko katkerien exien päät helle pehmittänyt...


      • maaheikki
        maatilda kirjoitti:

        Mies olet oikeassa, ei kukaan petä jos rakastaa, eikö tuo ole jo päivänselvää. Onko katkerien exien päät helle pehmittänyt...

        Ne on hyviä teeskentelemään rakastamistakin, nämä pettäjät. Valehtelevat ja ovat epäluotettavia, se jos jokin on päivänselvää.


      • tavat säilyy
        maaheikki kirjoitti:

        Ne on hyviä teeskentelemään rakastamistakin, nämä pettäjät. Valehtelevat ja ovat epäluotettavia, se jos jokin on päivänselvää.

        Siksi lienee petetyt vaimot ja miehet katkeria, kun itse rakastavat ja petturi on kotona tehnyt rakkauden tekoja. Varmaan moni petetty kokee liitosta puuttuvan jotain, mutta se ei päde kaikissa tapauksissa. Jotkut eivät sitoudu keneenkään kovin syvästi ja eivät ole kovin empaattisia muita kohtaan. Silloin kuin empatia tai aito rakastamisen kyky uupuu on pettäminen varmaan helppoa. Ei kaikki ole varmaankaan pysyvästi pettäviä, mutta kovin moni näkyy olevan. Toivon jokaisen pettäjän saavan kokea nahoissaan petetyksi tulemisen tunteen, jotta oppisivat ymmärtämään valintojensa seuraukset.


      • Oppia ikä kaikki
        tavat säilyy kirjoitti:

        Siksi lienee petetyt vaimot ja miehet katkeria, kun itse rakastavat ja petturi on kotona tehnyt rakkauden tekoja. Varmaan moni petetty kokee liitosta puuttuvan jotain, mutta se ei päde kaikissa tapauksissa. Jotkut eivät sitoudu keneenkään kovin syvästi ja eivät ole kovin empaattisia muita kohtaan. Silloin kuin empatia tai aito rakastamisen kyky uupuu on pettäminen varmaan helppoa. Ei kaikki ole varmaankaan pysyvästi pettäviä, mutta kovin moni näkyy olevan. Toivon jokaisen pettäjän saavan kokea nahoissaan petetyksi tulemisen tunteen, jotta oppisivat ymmärtämään valintojensa seuraukset.

        Kyllä kakkosillekin tekisi hyvää kokea se, kun joku kolmas pyrkii heidän parisuhteeseensa. Jos ei tiedä ennen käryä asiasta mitään, niin silloin ymmärtäisi mihin itse on aikoinaan sotkeutunut ja mitä saanut teoillaan aikaan.

        Pettäjien ja kakkosten PITÄÄ kokea petos, jotta ymmärtävät elämän raadollisuuden!


    • Ville Vihtori

      Karppa on aivan oikeassa tuossa aloituksessa. Nyt jo entinen vaimoni kun aloitti pettämisen, niin kumppaneita jonka kanssa petti minua taisi olla ainakin neljä. Sitä ennen ei ollut pettänyt minua. 15 vuoden avioliitto oli kuin muisto vain kun muijani halusi pettää.

      • mustien lasien takaa

        Mstä sä Ville tiedät ettei vaimollasi ollut muita jo aikaisemmin? Uskotko petturin selityksiä?


    • näin meillä

      Minun nyt exäni jäi kiinni viestittelystä naisen kanssa. Sain kuulla jälkeenpäin, kuinka hän oli pettänyt myös aikaisempia naisia ennen minua. Pettäminen on aina ollut seksisuhteita. Siksi en jäänyt odottamaan milloin hän minua pettää kunnolla. Hänellä on aina ollut vähintään yksi nainen kierroksessa, vaikka on vakisuhteessa. Hän on narsisti ja narsisteillahan ei ole mitään empatiaa tai muitakaan tunteita ketään kohtaan.

      • uhlukka

        Näin se valitettavasti menee narsistien kanssa :( Useat pettäjät ovat luonnehäiriöisiä, osa narsisteja ja osa muuten vaan surkimuksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe