Ohi mennyt nuoruus

J.N.

Niin se vain meni ohi mitään suurempaa saavuttamatta. Nimittäin nuoruus. Ikää on nyt 35 ja keski-ikä lähestyy. Pointtini tälle avautumiselle on yksinäisyyteni. Minulla ei oikeastaan koskaan ole ollut kavereita, naisesta puhumattakaan.

Ikävuodet 18-25: Muut ikäiseni harrastivat baareissa ravaamista, ryyppäämistä jne. Koska minua ei moinen kiinnostanut, olin automaattisesti ulkona porukoista. Tajusin myös olevani muiden ikäisteni kanssa aivan eri aaltopituudella, nuoret naiset vaikuttivat aivan tyhjäpäisiltä prinsessoilta, joita kiinnosti pelkkä pintaliito. Koska olin yksinäinen, en käynyt missään, joten myös tyttöystävän saanti oli mahdottomuus.

Luotin jonkinlaiseen kohtaloon. Ajattelin, että elämääni kyllä ilmestyy nainen, kun on aika. En jaksanut stressata naisettomuuttani. Töitä onneksi riitti ja pyhitin elämäni työnteolle. Ajattelin, että kyllä sitä viimeistään kolmekymppisenä löytyy joku mukava nainen.

Vuodet kuluivat töissä käynnin vuoksi todella nopeasti. Täytin 30, edelleen ilman minkäänlaista suhdetta tai kaveria. Huomasin, että sinkkunaisia ei ikäisissäni ole juuri ollenkaan. Vapaana oli vain niitä naisia, jotka eivät olleet "tavoittelemisen arvoisia" yksinhuoltajia.
Aika kului tosi nopeasti, minulla oli edelleen usko, että jostain ilmestyy nainen elämääni.

Nyt olen 35. Ei naista, ei kavereita. Alkaa olemaan fiilis, että juna on mennyt ohi. Olen tuttavapiirissäni se tyyppi, "joka aina on yksin ja jolla ei koskaan ole ollut naista". Yksikään nainen ei edes lähesty minua. En usko enää ollenkaan siihen, että tulisin koskaan löytämään naista. Olen niin tottunut yksinelämiseen.

Olen katkeroitunut naisia kohtaan. Naisten passiivisuus parin etsinnässä ärsyttää. Vaikka en käykään baareissa enkä tansseissa, liikun silti paljon erilaisissa tapahtumissa. Naisilta ei ikinä tule hymyä kummempaa aloitetta. Johtuuko se sitten siitä, että liikun aina yksin?

Yksinjääminen kyllä harmittaa, koska oikeasti olisin halunnut vaimon ja lapsia. Tiedän, ettei peliä ole vielä pelattu 35-vuotiaana loppuun, mutta ei vain ole enää minkäänlaista uskoa. Aika kuluu niin nopeasti. Jälkiviisaana voin todeta, että sitä naista olisi pitänyt etsimällä etsiä alle kolmekymppisenä.

73

1875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvojako

      Itse uskon siihen, että elämässä tapahtuvat asiat on sattumaa. Toisille ihmisille tapahtuu tiettyjä asioita ja toisille ei. Vaikka et ole koskaan tykännyt ryypätä tai käydä baareissa, niin ei se ole syy siihen, että et ole löytänyt ketään naista. Ihmiset voivat kohdata toisensa missä vain. Sinulle ei vain yksinkertaisesti ole sattunut niin. Toiset voivat tavata vaikka kassan jonossa ja toiset baaritiskillä. Elämä on sattumaa.

      Oletko muuten koskaan elämässä törmännyt sellaiseen naiseen, joka on oikeasti herättänyt mielenkiintosi? Toisilla ihmisillä vain kemiat pelaa ja toisilla ei. Ethän sinäkään voi pakottaa itseäsi kiinnostumaan kenestä vain. Siihen tarvitaan jotakin erityistä että kiinnostuu jostain toisesta.

      Onko sinulle tärkeämpi se, että saat rinnallesi juuri sen ihmisen, joka tekee sinut onnelliseksi? Vai onko sinulle tärkeämpi se, että sinulla vain on joku siinä vierellä ja että voit sanoa muille olevasi parisuhteessa? Eikö parisuhteen tarkoitus ole tehdä molemmat onnelliseksi? Vai onko parisuhteen tarkoitus vain täyttää joku yhteiskunnan määrittelemä tavoite?

      Joka tapauksessa sinun ei missään nimessä kannata vielä luovuttaa, jos oikeasti naisen haluat. Ehkä voisit antaa mahdollisuuden niille naisille, jotka eivät sinua niin kiinnosta. Et voi tietää, mitä ihmisen pinnan alla on. Ole avoimin mielin liikenteessä!

    • tyhjä olo

      Miten kestät? Käytätkö mielialalääkkeitä?

    • Rohvessori

      Petät itseäsi. Syy naisettomuuteen ei ole siinä, että et käy baareissa, koska eivät kaikki naisetkaan niissä käy, eivätkä baarit muutenkaan ole ehkä se ensisijaine paikka, mistä pidempiaikaset suhteet luodaan.

      Sinun ei myöskään miehenä ole pakko valita itsesi ikäistä naista, mutta tosiasia on, että tässä maassa on vaikka kuinka paljon nimenomaan kolmeviitosia naisia epätoivoisesti etsimässä miestä.

      Minusta vaikuttaa siltä, että olet itse passiivinen.

      Naisilta ei tule palautetta (olettaen, ettet ole epätavallisen epäedullisen ulkomuodon omaava ihminen tai täysin katastrofaalisella tavalla pukeutuva juntti) koska joko et itse tee mitään (et osaa flirttailla, antaa signaaleja) tai koska teet kaiken tavalla, joka saa toisen osapuolen tuntemaan kanssahäpeää. Vika on kaikella todennäköisyydellä SINUN passiivisuudessasi tai iskutekniikan puutteessa.

      Voit tietysti ujona miehnä ruikuttaa sitä, miksi alotteen tekeminen on miehen vastuulla, mutta yhtä hyvin voisit valittaa sitä, miksi aurinkko ei nouse lännestä. Luonto nyt on sellainen.

      Ja sitten on netti. Kai sinulla on profiilit Suomi24:ssä, OKcupidissa, jne ja muilla ei-huijaus-nettipalveluillla? Voin aravata: ei ole. Eli vika on vain omassa passiivuudessasi ja katkeruudessasi. Ja jos sinulla ei ole muuta elämää kuin työsi, sekin voi selittää jotain...

      • Elidor

        Eipä sitä oikein nykymaailmassa viitsi mennä ventovieraille muijille itseään tyrkyttämään, koska sitä huomaa äkkiä saaneensa syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Varsinkin kun muijat pitävät katseensa visusti maassa ohi kulkiessaan, eivätkä ole muutenkaan huomaavinaan.

        Kavereiden kautta ne tuttavuudet hankitaan ja jos kavereita ei ole, on aivan turha haaveilla naiskontakteista. Joka paikassa missä olen itse naisia nähnyt, ovat he niin keskittyneitä juuri siihen asiaan mitä kyseisessä paikassa tehdään, että on aivan turha kuvitella heidän hakevan mitään muuta.

        Luonto nyt on myös sellainen, että miehen tekee mieli naista, mutta naiset eivät tätä kumminkaan ymmärrä. Miehet (yksinäiset varsinkin) jotka ovat kiinnostuneet naisista ovat perverssejä, joita mahdollisesti tulee rankaisemaan massanlisäysvalmisteita vetävä poikakaveri, joka itsekin on kiinnostunut samasta ämmästä. Kiinnostunut saa olla vain jos on juuri sitä mitä naiset hakevat. Kaikkien muiden pitää pystyä sotimaan luontoa vastaan. Naistenhan niin ei tietenkään tarvitse tehdä, koska heidän oikkujaan täytyy ymmärtää.


      • J.N.

        Mitään lääkkeitä en käytä. Miksi käyttäisin...? En ole masentunut.

        Nettitreffejä olen kokeillut ja turhaksi todennut. Mies, joka ei käy kapakoissa eikä tansseissa ja kaiken lisäksi on kaveriton, on naisten silmissä aivan luuseri ja tylsä mies.

        Tiedän kyllä, että on ikäisissäni on paljon vapaita naisia. He ovat vain henkisesti aivan eri tasolla, kuin minä. Useimmilla on ollut monta suhdetta, lähes kaikilla on lapsia. Useimmat ovat korkeasti kouluttautuneita, vaatimustaso miehen suhteen on todella korkealla. Minun, 35-v miehen, joka en koskaan ole pitänyt naista edes kädestä kiinni, tuskin tarvitsee sellaisesta naisesta edes haaveilla.


      • Rohvesssori
        Elidor kirjoitti:

        Eipä sitä oikein nykymaailmassa viitsi mennä ventovieraille muijille itseään tyrkyttämään, koska sitä huomaa äkkiä saaneensa syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Varsinkin kun muijat pitävät katseensa visusti maassa ohi kulkiessaan, eivätkä ole muutenkaan huomaavinaan.

        Kavereiden kautta ne tuttavuudet hankitaan ja jos kavereita ei ole, on aivan turha haaveilla naiskontakteista. Joka paikassa missä olen itse naisia nähnyt, ovat he niin keskittyneitä juuri siihen asiaan mitä kyseisessä paikassa tehdään, että on aivan turha kuvitella heidän hakevan mitään muuta.

        Luonto nyt on myös sellainen, että miehen tekee mieli naista, mutta naiset eivät tätä kumminkaan ymmärrä. Miehet (yksinäiset varsinkin) jotka ovat kiinnostuneet naisista ovat perverssejä, joita mahdollisesti tulee rankaisemaan massanlisäysvalmisteita vetävä poikakaveri, joka itsekin on kiinnostunut samasta ämmästä. Kiinnostunut saa olla vain jos on juuri sitä mitä naiset hakevat. Kaikkien muiden pitää pystyä sotimaan luontoa vastaan. Naistenhan niin ei tietenkään tarvitse tehdä, koska heidän oikkujaan täytyy ymmärtää.

        Naisen voi periaatteessa iskeä melkein missä vaan, jos osaa alkaa jutella luontevasti. Kaikilta se ei vain onnistu. Olen itsekin aika ujo.

        Mutta jos ei ole kavereita, niin se on kyllä paljon pahempi ongelma kuin se, ettei ole naista. Ihan aluksi kannattaisi miettiä, mistä niitä voisi löytää ...

        On kuitenkin aika ilmeistä, että keksit vain tekosyitä sille, että pelkäät kuollaksesi lähestyä naisia. Sinulla ei ole rohkeutta myöntää edes sitä, että pelkäät!

        Tästä kumpuaa harhaisia käsityksiä... Jos olet sitä mieltä, että joku voi pitää flirttiä seksuaalisena häirintänä, et tiedä, mitä flirttailu on, ja keiden kanssa sitä on soveliasta harrastaa (ei ole soveliasta flirttailla vaikkapa pikkulasten kanssa).
        Seksuaalinen häirintä on rivoja ehdotuksia, lääpimistä, kaksimielisyyksiä sopimattomissa tilanteissa ja niin edelleen. Jos et ole sitä, mistä nainen on kiinnostunut, saat tietysti pakit, joita pitää uskaltaa ottaa. Noinko paljon pelkäät torjutuksi tulemista, että tulkitset pakit merkiksi siitä, että sinulla ei ollut lupa olla ko naisesta kiinnostunut? --

        Nainen ei myöskään voi ymmärtää, että joku häntä haluaa, ellei siitä uskalla antaa merkkiä (siis flirttiä), ja sen jälkeen useimmat ymmärtävät sen oikein hyvin.

        "Miehet (yksinäiset varsinkin) jotka ovat kiinnostuneet naisista ovat perverssejä, joita mahdollisesti tulee rankaisemaan massanlisäysvalmisteita vetävä poikakaveri, joka itsekin on kiinnostunut samasta ämmästä."

        Harvinaisen perverssi näkemys. Olet pelkuri, siinä se. Pelkäät konfliktia kilpakosijoiden kanssa, ja luovutat ennen kuin olet edes yrittänyt, ja tulet sitten tänne valittamaan. No, jotkut ovat toisia herkempiä, eikä se ole häpeä, mutta pelot pitäisi yrittää voittaa...valitettavasti faijasi ei ole tätä sinulle osannut opettaa.
        Mene vaikka hyvä mies salille, aloita jujutsu tai vastaavaa, tai ala edes lenkkeillä, niin saat itsellesi sitä tarpeellista itseluottamusta. Vaikuttaa pahasti siltä, että olet tällä haavaa sekä henkisesti että fyysisesti sen laatuisessa tilassa, ettei kenenkään itseäänkunnioittavan naisen olisi edes mitään syytä olla sinusta kiinnostunut.


      • Elidor
        Rohvesssori kirjoitti:

        Naisen voi periaatteessa iskeä melkein missä vaan, jos osaa alkaa jutella luontevasti. Kaikilta se ei vain onnistu. Olen itsekin aika ujo.

        Mutta jos ei ole kavereita, niin se on kyllä paljon pahempi ongelma kuin se, ettei ole naista. Ihan aluksi kannattaisi miettiä, mistä niitä voisi löytää ...

        On kuitenkin aika ilmeistä, että keksit vain tekosyitä sille, että pelkäät kuollaksesi lähestyä naisia. Sinulla ei ole rohkeutta myöntää edes sitä, että pelkäät!

        Tästä kumpuaa harhaisia käsityksiä... Jos olet sitä mieltä, että joku voi pitää flirttiä seksuaalisena häirintänä, et tiedä, mitä flirttailu on, ja keiden kanssa sitä on soveliasta harrastaa (ei ole soveliasta flirttailla vaikkapa pikkulasten kanssa).
        Seksuaalinen häirintä on rivoja ehdotuksia, lääpimistä, kaksimielisyyksiä sopimattomissa tilanteissa ja niin edelleen. Jos et ole sitä, mistä nainen on kiinnostunut, saat tietysti pakit, joita pitää uskaltaa ottaa. Noinko paljon pelkäät torjutuksi tulemista, että tulkitset pakit merkiksi siitä, että sinulla ei ollut lupa olla ko naisesta kiinnostunut? --

        Nainen ei myöskään voi ymmärtää, että joku häntä haluaa, ellei siitä uskalla antaa merkkiä (siis flirttiä), ja sen jälkeen useimmat ymmärtävät sen oikein hyvin.

        "Miehet (yksinäiset varsinkin) jotka ovat kiinnostuneet naisista ovat perverssejä, joita mahdollisesti tulee rankaisemaan massanlisäysvalmisteita vetävä poikakaveri, joka itsekin on kiinnostunut samasta ämmästä."

        Harvinaisen perverssi näkemys. Olet pelkuri, siinä se. Pelkäät konfliktia kilpakosijoiden kanssa, ja luovutat ennen kuin olet edes yrittänyt, ja tulet sitten tänne valittamaan. No, jotkut ovat toisia herkempiä, eikä se ole häpeä, mutta pelot pitäisi yrittää voittaa...valitettavasti faijasi ei ole tätä sinulle osannut opettaa.
        Mene vaikka hyvä mies salille, aloita jujutsu tai vastaavaa, tai ala edes lenkkeillä, niin saat itsellesi sitä tarpeellista itseluottamusta. Vaikuttaa pahasti siltä, että olet tällä haavaa sekä henkisesti että fyysisesti sen laatuisessa tilassa, ettei kenenkään itseäänkunnioittavan naisen olisi edes mitään syytä olla sinusta kiinnostunut.

        No sitä ei ole tarvinnut kuin aikaa kysyä, tai heittää joku ystävällinen kommentti, kun on jo pidetty iskuyrityksenä ja lähdetty sanaakaan sanomatta ja tympeän näköisenä kävelemään moisen pukin luota. Katsos tässä yhteiskunnassa nainen voi syyttää miestä seksuaalisesta häirinnästä ja jos miehellä ei ole vankkoja todisteita tätä vastaan, on hän melkein jo kusessa. Jollei muuta, niin sitä voi saada helposti leiman, kun on kauhistuttava ja epäilyttävä yksinäinen, joka yrittää vongata naisilta, ja sehän edesauttaakin kovasti sen naisseuran saamisessa.

        Jos nainen ei edes vilkaisekaan päin, vaikka ei voi olla tietämättä, että siinä lähistöllä seisoo joku, ei se mielestäni kerro siitä, että hän olisi halukas vastaanottamaan mitään flirttiä. Jos taas rupeat tuossa tilanteessa tuputtamaan, saat kuulla häiritseväsi häntä ja että hän haluaa olla rauhassa tekemässä sitä, mitä tekeekään.

        Niin, siis ei mieleni tee saada turpaan joltain hormonihäröltä, kun en ole tiennyt, että hän styylaakin muijan kanssa, jolle vinkkaan silmääni. Tuollaisissa tilanteissa on tullut hyvin helposti selkäänkin, enkä minä halua joutua jonkun hermoheikon mielipuolen paloittelemaksi. Sitäpaitsi nytkö sitten oikein yllytetään varattujen muijien iskemistä pelkuriksi nimittelyn uhalla?

        On tullut joskus harrastettua vuosia kamppailulajeja ja olen jonkun mitalinkin saanut, ja vaikka se yleisesti tiedossa olikin, sillä ei ole ollut mitään vaikutusta kysyntään, koska moisia lajeja pidettiin vain jonain Bruce Lee -wannabistien pelleilynä ja kävi ilmi, että sählyt, futikset ja korikset olivatkin seksikkäämpiä lajeja. Mutta totta, tällä hetkellä olen henkisesti ja fyysisesti sellaisessa kuosissa, ettei yksikään ämmä ole minusta kiinnostunut. Tähän tilaan tosin jouduin juuri tuosta syystä. Kun ei enää vain nappaa, niin ei nappaa. Nykyään kun täytyy olla niin saatanan lihaksikas, onhan se jo ihan trendijuttukin, ja tällainen kukkakeppiosastoa edustava yksilö on jo yhdellä vilkaisulla poissa laskuista. En vain saa massaani nostettua vaikka olen yrittänytkin. No, leikitään sitten, että olen vain laiska ja saamaton, siitäkin huolimatta, että jaksoin nostaa rautaa vuosia ilman tuloksia. Siihen nuo hormonipelletkään eivät pysty. Eivät naiset näe kuinka fyysisesti mies rehkii, he näkevät vain ulkonäön.


      • 10+5
        Elidor kirjoitti:

        No sitä ei ole tarvinnut kuin aikaa kysyä, tai heittää joku ystävällinen kommentti, kun on jo pidetty iskuyrityksenä ja lähdetty sanaakaan sanomatta ja tympeän näköisenä kävelemään moisen pukin luota. Katsos tässä yhteiskunnassa nainen voi syyttää miestä seksuaalisesta häirinnästä ja jos miehellä ei ole vankkoja todisteita tätä vastaan, on hän melkein jo kusessa. Jollei muuta, niin sitä voi saada helposti leiman, kun on kauhistuttava ja epäilyttävä yksinäinen, joka yrittää vongata naisilta, ja sehän edesauttaakin kovasti sen naisseuran saamisessa.

        Jos nainen ei edes vilkaisekaan päin, vaikka ei voi olla tietämättä, että siinä lähistöllä seisoo joku, ei se mielestäni kerro siitä, että hän olisi halukas vastaanottamaan mitään flirttiä. Jos taas rupeat tuossa tilanteessa tuputtamaan, saat kuulla häiritseväsi häntä ja että hän haluaa olla rauhassa tekemässä sitä, mitä tekeekään.

        Niin, siis ei mieleni tee saada turpaan joltain hormonihäröltä, kun en ole tiennyt, että hän styylaakin muijan kanssa, jolle vinkkaan silmääni. Tuollaisissa tilanteissa on tullut hyvin helposti selkäänkin, enkä minä halua joutua jonkun hermoheikon mielipuolen paloittelemaksi. Sitäpaitsi nytkö sitten oikein yllytetään varattujen muijien iskemistä pelkuriksi nimittelyn uhalla?

        On tullut joskus harrastettua vuosia kamppailulajeja ja olen jonkun mitalinkin saanut, ja vaikka se yleisesti tiedossa olikin, sillä ei ole ollut mitään vaikutusta kysyntään, koska moisia lajeja pidettiin vain jonain Bruce Lee -wannabistien pelleilynä ja kävi ilmi, että sählyt, futikset ja korikset olivatkin seksikkäämpiä lajeja. Mutta totta, tällä hetkellä olen henkisesti ja fyysisesti sellaisessa kuosissa, ettei yksikään ämmä ole minusta kiinnostunut. Tähän tilaan tosin jouduin juuri tuosta syystä. Kun ei enää vain nappaa, niin ei nappaa. Nykyään kun täytyy olla niin saatanan lihaksikas, onhan se jo ihan trendijuttukin, ja tällainen kukkakeppiosastoa edustava yksilö on jo yhdellä vilkaisulla poissa laskuista. En vain saa massaani nostettua vaikka olen yrittänytkin. No, leikitään sitten, että olen vain laiska ja saamaton, siitäkin huolimatta, että jaksoin nostaa rautaa vuosia ilman tuloksia. Siihen nuo hormonipelletkään eivät pysty. Eivät naiset näe kuinka fyysisesti mies rehkii, he näkevät vain ulkonäön.

        Et kai tarkoita että flirttailu kirjaimellisesti tarkoittaa sinulle 2010-luvulla silmän vinkkaamista eli silmäniskua? :-o

        Oma kiinnostukseni tilannettasi kohtaan karisi luettuani tämän lauseen: "Vapaana oli vain niitä naisia, jotka eivät olleet "tavoittelemisen arvoisia" yksinhuoltajia."

        Ymmärtänet jo tuossa iässä että what goes around comes around, eli olet itse naisten silmissä nyt se joka ei ole tavoittelemisen arvoinen.


      • Rohvessori
        Elidor kirjoitti:

        No sitä ei ole tarvinnut kuin aikaa kysyä, tai heittää joku ystävällinen kommentti, kun on jo pidetty iskuyrityksenä ja lähdetty sanaakaan sanomatta ja tympeän näköisenä kävelemään moisen pukin luota. Katsos tässä yhteiskunnassa nainen voi syyttää miestä seksuaalisesta häirinnästä ja jos miehellä ei ole vankkoja todisteita tätä vastaan, on hän melkein jo kusessa. Jollei muuta, niin sitä voi saada helposti leiman, kun on kauhistuttava ja epäilyttävä yksinäinen, joka yrittää vongata naisilta, ja sehän edesauttaakin kovasti sen naisseuran saamisessa.

        Jos nainen ei edes vilkaisekaan päin, vaikka ei voi olla tietämättä, että siinä lähistöllä seisoo joku, ei se mielestäni kerro siitä, että hän olisi halukas vastaanottamaan mitään flirttiä. Jos taas rupeat tuossa tilanteessa tuputtamaan, saat kuulla häiritseväsi häntä ja että hän haluaa olla rauhassa tekemässä sitä, mitä tekeekään.

        Niin, siis ei mieleni tee saada turpaan joltain hormonihäröltä, kun en ole tiennyt, että hän styylaakin muijan kanssa, jolle vinkkaan silmääni. Tuollaisissa tilanteissa on tullut hyvin helposti selkäänkin, enkä minä halua joutua jonkun hermoheikon mielipuolen paloittelemaksi. Sitäpaitsi nytkö sitten oikein yllytetään varattujen muijien iskemistä pelkuriksi nimittelyn uhalla?

        On tullut joskus harrastettua vuosia kamppailulajeja ja olen jonkun mitalinkin saanut, ja vaikka se yleisesti tiedossa olikin, sillä ei ole ollut mitään vaikutusta kysyntään, koska moisia lajeja pidettiin vain jonain Bruce Lee -wannabistien pelleilynä ja kävi ilmi, että sählyt, futikset ja korikset olivatkin seksikkäämpiä lajeja. Mutta totta, tällä hetkellä olen henkisesti ja fyysisesti sellaisessa kuosissa, ettei yksikään ämmä ole minusta kiinnostunut. Tähän tilaan tosin jouduin juuri tuosta syystä. Kun ei enää vain nappaa, niin ei nappaa. Nykyään kun täytyy olla niin saatanan lihaksikas, onhan se jo ihan trendijuttukin, ja tällainen kukkakeppiosastoa edustava yksilö on jo yhdellä vilkaisulla poissa laskuista. En vain saa massaani nostettua vaikka olen yrittänytkin. No, leikitään sitten, että olen vain laiska ja saamaton, siitäkin huolimatta, että jaksoin nostaa rautaa vuosia ilman tuloksia. Siihen nuo hormonipelletkään eivät pysty. Eivät naiset näe kuinka fyysisesti mies rehkii, he näkevät vain ulkonäön.

        "No sitä ei ole tarvinnut kuin aikaa kysyä, tai heittää joku ystävällinen kommentti, kun on jo pidetty iskuyrityksenä ja lähdetty sanaakaan sanomatta ja tympeän näköisenä kävelemään moisen pukin luota."

        Entä sitten? Pitäisikö kaikkien olla sinusta kiinnostuneita? Ja ainahan on epäkohteliaita ihmisiä ...

        " Katsos tässä yhteiskunnassa nainen voi syyttää miestä seksuaalisesta häirinnästä ja jos miehellä ei ole vankkoja todisteita tätä vastaan, on hän melkein jo kusessa."

        Höpö höpö. Harhaista ajattelua. Naisiahan isketään normaalisti alkamalla jutella normaaleista asioista. Jos vastapuoli vaikuttaa nauttivan tästä ja antaa signaaleja kiinnostuksesta, voi sitten jossain vaiheessa antaa puhelinnumeronsa tai vastaavaa. Jos vastapuoli ei vaikuta kiinnostuneelta ja etenkin, jos vaikuttaa ahdotuneelta, juttu kannattaa lopettaa kohteliaasti. Ei tällaisesta voi tulla syytettä seksuaalisesta häirinnästä ... Niitä syytteitä saavat käytännössä vain moukat. Yleensä kyse on siitä, että vanhempi esimies asemassa oleva henkilö lähentelee nuorempaa alaistaan tai tekee kaksimielisiä ehdotuksia. Syytteet voivat olla kohtuuttomia, mutta yleensä taustalla on aina moukkamainen käytös. Jos käyttäytyy herrasmiesmäisesti, ei syytteitä saa.

        "Jos nainen ei edes vilkaisekaan päin, vaikka ei voi olla tietämättä, että siinä lähistöllä seisoo joku, ei se mielestäni kerro siitä, että hän olisi halukas vastaanottamaan mitään flirttiä. Jos taas rupeat tuossa tilanteessa tuputtamaan, saat kuulla häiritseväsi häntä ja että hän haluaa olla rauhassa tekemässä sitä, mitä tekeekään."

        Jos naiset eivät vilkaisekaan sinuun, vika on sinussa, ei naisissa. Voi myös olla, että yrität vääriä naisia, vaikka mahdoton minun on sanoa, mikä ongelmasi on. Yhtä kaikki, jos nainen ei ole sinusta kiinnostunut, niin tietysti häiritset häntä, mutta jos lähestyy ihmisiä tahdikkaasti, saa tulee myös torjutuksi tahdikkaasti. Jos saat jatkuvasti töykeää palautetta, se kertoo vain siitä, että lähestyt vääriä naisia kömpelöllä tavalla.

        "Niin, siis ei mieleni tee saada turpaan joltain hormonihäröltä, kun en ole tiennyt, että hän styylaakin muijan kanssa, jolle vinkkaan silmääni."

        Ei kukaan ole sinua turpaan vetämässä. Se on pelottelua, ja voit aivan turvallisesti vaihtaa kohdetta, jos mimmi on varattu.

        " Sitäpaitsi nytkö sitten oikein yllytetään varattujen muijien iskemistä pelkuriksi nimittelyn uhalla?"

        Kysehä on tässä siitä, että pelkäät lähestyä naisia yleensä, koska pelkäät, että nainen voi olla varattu ja että tämän varatun naisen puoliso on psykopaatti lihaskimppu. Tämä on täysin harhainen pelko.

        "Mutta totta, tällä hetkellä olen henkisesti ja fyysisesti sellaisessa kuosissa, ettei yksikään ämmä ole minusta kiinnostunut. Tähän tilaan tosin jouduin juuri tuosta syystä."

        Siis syytät naisia siitä, että sinulla ei ole mennyt homma putkeen? --

        "Nykyään kun täytyy olla niin saatanan lihaksikas, onhan se jo ihan trendijuttukin, ja tällainen kukkakeppiosastoa edustava yksilö on jo yhdellä vilkaisulla poissa laskuista.
        " En vain saa massaani nostettua vaikka olen yrittänytkin."

        Lihaksilla kilpavarustelu on karannut käsistä, mutta eivät useimmat naiset bodareista pidä. Tunnen täydellisiä kukkakeppejä, joilla ei ole mitään ongelmia iskeä naisia, eikä iso lihasmassa todellakaan ole milläään lailla olennaista. Hoikka ja kiinteä on useille naisille mieluisin ruumiinrakenne. Ovatko jalkapalloilijat, lumilautailijat, skeittaajat, pyöräilijät ja niin edelleen jotain lihaskimppuja? Kuitenkin ovat seksisymboleja! Sporttinen ruumiinrakenne ei vain riitä, vaan on parempi kuin joku saamarin bodarin kroppa. Täysin treenaamaton käsivarsi ei ole seksikäs, mutta liian paksu hauis ei viehtä useimpia naisia.
        Keksit tekosyitä.


      • paras vaihtoehto
        J.N. kirjoitti:

        Mitään lääkkeitä en käytä. Miksi käyttäisin...? En ole masentunut.

        Nettitreffejä olen kokeillut ja turhaksi todennut. Mies, joka ei käy kapakoissa eikä tansseissa ja kaiken lisäksi on kaveriton, on naisten silmissä aivan luuseri ja tylsä mies.

        Tiedän kyllä, että on ikäisissäni on paljon vapaita naisia. He ovat vain henkisesti aivan eri tasolla, kuin minä. Useimmilla on ollut monta suhdetta, lähes kaikilla on lapsia. Useimmat ovat korkeasti kouluttautuneita, vaatimustaso miehen suhteen on todella korkealla. Minun, 35-v miehen, joka en koskaan ole pitänyt naista edes kädestä kiinni, tuskin tarvitsee sellaisesta naisesta edes haaveilla.

        Nettitreffit voivat olla yhtä tyhjän kanssa, jos et ole samalla aaltopituudella eli suomeki sanoen asiat loistavassa kunnossa, jolloin saisit seuraa muutenkin.

        Ulkomaat voisi olla paras vaihtoehto.


      • kunnon mies
        Rohvessori kirjoitti:

        "No sitä ei ole tarvinnut kuin aikaa kysyä, tai heittää joku ystävällinen kommentti, kun on jo pidetty iskuyrityksenä ja lähdetty sanaakaan sanomatta ja tympeän näköisenä kävelemään moisen pukin luota."

        Entä sitten? Pitäisikö kaikkien olla sinusta kiinnostuneita? Ja ainahan on epäkohteliaita ihmisiä ...

        " Katsos tässä yhteiskunnassa nainen voi syyttää miestä seksuaalisesta häirinnästä ja jos miehellä ei ole vankkoja todisteita tätä vastaan, on hän melkein jo kusessa."

        Höpö höpö. Harhaista ajattelua. Naisiahan isketään normaalisti alkamalla jutella normaaleista asioista. Jos vastapuoli vaikuttaa nauttivan tästä ja antaa signaaleja kiinnostuksesta, voi sitten jossain vaiheessa antaa puhelinnumeronsa tai vastaavaa. Jos vastapuoli ei vaikuta kiinnostuneelta ja etenkin, jos vaikuttaa ahdotuneelta, juttu kannattaa lopettaa kohteliaasti. Ei tällaisesta voi tulla syytettä seksuaalisesta häirinnästä ... Niitä syytteitä saavat käytännössä vain moukat. Yleensä kyse on siitä, että vanhempi esimies asemassa oleva henkilö lähentelee nuorempaa alaistaan tai tekee kaksimielisiä ehdotuksia. Syytteet voivat olla kohtuuttomia, mutta yleensä taustalla on aina moukkamainen käytös. Jos käyttäytyy herrasmiesmäisesti, ei syytteitä saa.

        "Jos nainen ei edes vilkaisekaan päin, vaikka ei voi olla tietämättä, että siinä lähistöllä seisoo joku, ei se mielestäni kerro siitä, että hän olisi halukas vastaanottamaan mitään flirttiä. Jos taas rupeat tuossa tilanteessa tuputtamaan, saat kuulla häiritseväsi häntä ja että hän haluaa olla rauhassa tekemässä sitä, mitä tekeekään."

        Jos naiset eivät vilkaisekaan sinuun, vika on sinussa, ei naisissa. Voi myös olla, että yrität vääriä naisia, vaikka mahdoton minun on sanoa, mikä ongelmasi on. Yhtä kaikki, jos nainen ei ole sinusta kiinnostunut, niin tietysti häiritset häntä, mutta jos lähestyy ihmisiä tahdikkaasti, saa tulee myös torjutuksi tahdikkaasti. Jos saat jatkuvasti töykeää palautetta, se kertoo vain siitä, että lähestyt vääriä naisia kömpelöllä tavalla.

        "Niin, siis ei mieleni tee saada turpaan joltain hormonihäröltä, kun en ole tiennyt, että hän styylaakin muijan kanssa, jolle vinkkaan silmääni."

        Ei kukaan ole sinua turpaan vetämässä. Se on pelottelua, ja voit aivan turvallisesti vaihtaa kohdetta, jos mimmi on varattu.

        " Sitäpaitsi nytkö sitten oikein yllytetään varattujen muijien iskemistä pelkuriksi nimittelyn uhalla?"

        Kysehä on tässä siitä, että pelkäät lähestyä naisia yleensä, koska pelkäät, että nainen voi olla varattu ja että tämän varatun naisen puoliso on psykopaatti lihaskimppu. Tämä on täysin harhainen pelko.

        "Mutta totta, tällä hetkellä olen henkisesti ja fyysisesti sellaisessa kuosissa, ettei yksikään ämmä ole minusta kiinnostunut. Tähän tilaan tosin jouduin juuri tuosta syystä."

        Siis syytät naisia siitä, että sinulla ei ole mennyt homma putkeen? --

        "Nykyään kun täytyy olla niin saatanan lihaksikas, onhan se jo ihan trendijuttukin, ja tällainen kukkakeppiosastoa edustava yksilö on jo yhdellä vilkaisulla poissa laskuista.
        " En vain saa massaani nostettua vaikka olen yrittänytkin."

        Lihaksilla kilpavarustelu on karannut käsistä, mutta eivät useimmat naiset bodareista pidä. Tunnen täydellisiä kukkakeppejä, joilla ei ole mitään ongelmia iskeä naisia, eikä iso lihasmassa todellakaan ole milläään lailla olennaista. Hoikka ja kiinteä on useille naisille mieluisin ruumiinrakenne. Ovatko jalkapalloilijat, lumilautailijat, skeittaajat, pyöräilijät ja niin edelleen jotain lihaskimppuja? Kuitenkin ovat seksisymboleja! Sporttinen ruumiinrakenne ei vain riitä, vaan on parempi kuin joku saamarin bodarin kroppa. Täysin treenaamaton käsivarsi ei ole seksikäs, mutta liian paksu hauis ei viehtä useimpia naisia.
        Keksit tekosyitä.

        Nimimerkki Rohvessori heittää tässä ketjussa niin törkeää ja perusteetonta herjaa ja tylytystä, että joutaisi ikuiseen nettibanniin. Toimii myös hyvänä esimerkkinä siitä, millaista kohtelua yksinäiset useimmiten saavat. Kukaan mies jolla on itsesuojeluvaistoa ja tietää olevansa naisille kelpaamaton ei mene naisille juttelemaan, kun tietää, että henkisesti turpiin tulee. Lisäksi naisille flirttailu on epäkohteliasta, eikä kunnon mies sellaista harrasta, vaan kunnioittaa naisen koskemattomuutta ja valinnan vapautta ja antaa naisen päättää.


      • kaikki kaipaavat
        J.N. kirjoitti:

        Mitään lääkkeitä en käytä. Miksi käyttäisin...? En ole masentunut.

        Nettitreffejä olen kokeillut ja turhaksi todennut. Mies, joka ei käy kapakoissa eikä tansseissa ja kaiken lisäksi on kaveriton, on naisten silmissä aivan luuseri ja tylsä mies.

        Tiedän kyllä, että on ikäisissäni on paljon vapaita naisia. He ovat vain henkisesti aivan eri tasolla, kuin minä. Useimmilla on ollut monta suhdetta, lähes kaikilla on lapsia. Useimmat ovat korkeasti kouluttautuneita, vaatimustaso miehen suhteen on todella korkealla. Minun, 35-v miehen, joka en koskaan ole pitänyt naista edes kädestä kiinni, tuskin tarvitsee sellaisesta naisesta edes haaveilla.

        -> Minun, 35-v miehen, joka en koskaan ole pitänyt naista edes kädestä kiinni

        Tähänkin pätee amerikkalainen sääntö "don't ask, don't tell".

        Älä kysy kuinka monen miehen kanssa tuleva vaimosi on maannut ennen sinua, älä myöskään itse kerro että poikuutesi on tallella. Voit ehkä kertoa että sinua jännittää tällä kertaa erityisen paljon, eikä se silloin ole edes valhe.

        Se että naisella on ennestään lapsia tarkoittaa sitä että he ottavat isomman riskin kuin sinä jolla ei ole ketään suojeltavana. Tai onhan oma itsetunto suojattavana, mutta niin se on sillä toisellakin.

        Muista että naisellakin on tunteet siinä missä miehelläkin, eivätkä kaikki naiset ole mukavia ja rakastettavia, kuten eivät miehetkään. Jokainen meistä on joku, eikä sitä päällepäin tiedä kuka se joku on.


      • Justiinako haussa?
        kunnon mies kirjoitti:

        Nimimerkki Rohvessori heittää tässä ketjussa niin törkeää ja perusteetonta herjaa ja tylytystä, että joutaisi ikuiseen nettibanniin. Toimii myös hyvänä esimerkkinä siitä, millaista kohtelua yksinäiset useimmiten saavat. Kukaan mies jolla on itsesuojeluvaistoa ja tietää olevansa naisille kelpaamaton ei mene naisille juttelemaan, kun tietää, että henkisesti turpiin tulee. Lisäksi naisille flirttailu on epäkohteliasta, eikä kunnon mies sellaista harrasta, vaan kunnioittaa naisen koskemattomuutta ja valinnan vapautta ja antaa naisen päättää.

        -> naisille flirttailu on epäkohteliasta, eikä kunnon mies sellaista harrasta, vaan kunnioittaa naisen koskemattomuutta ja valinnan vapautta ja antaa naisen päättää.

        Tuo on sellainen neuvo joka kaipaisi perusteluja. Miksei mies saisi tehdä aloitetta?
        Itse olen kokeillut tuota herrasmiesroolia, ja saanut pettyä karvaasti siihen että kaveri joka oli "epäkohtelias" vei ihastukseni kun nainen valitsi sen joka oli hänestä kiinnostunut.


      • Elidor
        10+5 kirjoitti:

        Et kai tarkoita että flirttailu kirjaimellisesti tarkoittaa sinulle 2010-luvulla silmän vinkkaamista eli silmäniskua? :-o

        Oma kiinnostukseni tilannettasi kohtaan karisi luettuani tämän lauseen: "Vapaana oli vain niitä naisia, jotka eivät olleet "tavoittelemisen arvoisia" yksinhuoltajia."

        Ymmärtänet jo tuossa iässä että what goes around comes around, eli olet itse naisten silmissä nyt se joka ei ole tavoittelemisen arvoinen.

        Tuo ei ole minun kirjoittama lauseeni.

        Joo, ja flirtti tarkoittaa minulle tasantarkkaan vain ja ainoastaan silmäniskua.


      • Elidor
        Rohvessori kirjoitti:

        "No sitä ei ole tarvinnut kuin aikaa kysyä, tai heittää joku ystävällinen kommentti, kun on jo pidetty iskuyrityksenä ja lähdetty sanaakaan sanomatta ja tympeän näköisenä kävelemään moisen pukin luota."

        Entä sitten? Pitäisikö kaikkien olla sinusta kiinnostuneita? Ja ainahan on epäkohteliaita ihmisiä ...

        " Katsos tässä yhteiskunnassa nainen voi syyttää miestä seksuaalisesta häirinnästä ja jos miehellä ei ole vankkoja todisteita tätä vastaan, on hän melkein jo kusessa."

        Höpö höpö. Harhaista ajattelua. Naisiahan isketään normaalisti alkamalla jutella normaaleista asioista. Jos vastapuoli vaikuttaa nauttivan tästä ja antaa signaaleja kiinnostuksesta, voi sitten jossain vaiheessa antaa puhelinnumeronsa tai vastaavaa. Jos vastapuoli ei vaikuta kiinnostuneelta ja etenkin, jos vaikuttaa ahdotuneelta, juttu kannattaa lopettaa kohteliaasti. Ei tällaisesta voi tulla syytettä seksuaalisesta häirinnästä ... Niitä syytteitä saavat käytännössä vain moukat. Yleensä kyse on siitä, että vanhempi esimies asemassa oleva henkilö lähentelee nuorempaa alaistaan tai tekee kaksimielisiä ehdotuksia. Syytteet voivat olla kohtuuttomia, mutta yleensä taustalla on aina moukkamainen käytös. Jos käyttäytyy herrasmiesmäisesti, ei syytteitä saa.

        "Jos nainen ei edes vilkaisekaan päin, vaikka ei voi olla tietämättä, että siinä lähistöllä seisoo joku, ei se mielestäni kerro siitä, että hän olisi halukas vastaanottamaan mitään flirttiä. Jos taas rupeat tuossa tilanteessa tuputtamaan, saat kuulla häiritseväsi häntä ja että hän haluaa olla rauhassa tekemässä sitä, mitä tekeekään."

        Jos naiset eivät vilkaisekaan sinuun, vika on sinussa, ei naisissa. Voi myös olla, että yrität vääriä naisia, vaikka mahdoton minun on sanoa, mikä ongelmasi on. Yhtä kaikki, jos nainen ei ole sinusta kiinnostunut, niin tietysti häiritset häntä, mutta jos lähestyy ihmisiä tahdikkaasti, saa tulee myös torjutuksi tahdikkaasti. Jos saat jatkuvasti töykeää palautetta, se kertoo vain siitä, että lähestyt vääriä naisia kömpelöllä tavalla.

        "Niin, siis ei mieleni tee saada turpaan joltain hormonihäröltä, kun en ole tiennyt, että hän styylaakin muijan kanssa, jolle vinkkaan silmääni."

        Ei kukaan ole sinua turpaan vetämässä. Se on pelottelua, ja voit aivan turvallisesti vaihtaa kohdetta, jos mimmi on varattu.

        " Sitäpaitsi nytkö sitten oikein yllytetään varattujen muijien iskemistä pelkuriksi nimittelyn uhalla?"

        Kysehä on tässä siitä, että pelkäät lähestyä naisia yleensä, koska pelkäät, että nainen voi olla varattu ja että tämän varatun naisen puoliso on psykopaatti lihaskimppu. Tämä on täysin harhainen pelko.

        "Mutta totta, tällä hetkellä olen henkisesti ja fyysisesti sellaisessa kuosissa, ettei yksikään ämmä ole minusta kiinnostunut. Tähän tilaan tosin jouduin juuri tuosta syystä."

        Siis syytät naisia siitä, että sinulla ei ole mennyt homma putkeen? --

        "Nykyään kun täytyy olla niin saatanan lihaksikas, onhan se jo ihan trendijuttukin, ja tällainen kukkakeppiosastoa edustava yksilö on jo yhdellä vilkaisulla poissa laskuista.
        " En vain saa massaani nostettua vaikka olen yrittänytkin."

        Lihaksilla kilpavarustelu on karannut käsistä, mutta eivät useimmat naiset bodareista pidä. Tunnen täydellisiä kukkakeppejä, joilla ei ole mitään ongelmia iskeä naisia, eikä iso lihasmassa todellakaan ole milläään lailla olennaista. Hoikka ja kiinteä on useille naisille mieluisin ruumiinrakenne. Ovatko jalkapalloilijat, lumilautailijat, skeittaajat, pyöräilijät ja niin edelleen jotain lihaskimppuja? Kuitenkin ovat seksisymboleja! Sporttinen ruumiinrakenne ei vain riitä, vaan on parempi kuin joku saamarin bodarin kroppa. Täysin treenaamaton käsivarsi ei ole seksikäs, mutta liian paksu hauis ei viehtä useimpia naisia.
        Keksit tekosyitä.

        Joku vuosi sitten eräs herra pääsi sänkyyn asti jonkun muijan kanssa, ja kappas, tämä neitonen päättikin nostaa syytteen raiskauksesta. Oikeudessa käytettiin todistusaineistona tämän herran, jostain syystä, kännykkäkameralla kuvaamaansa videota kyseisestä kanssakäymisestä ja todettiin, että neitonen puhuu paskaa. Näinkin voi käydä, koska naisilla tuntuu aina olevan perusteltu syy olla raiskattu, ja jos nainen rupeaa syyttämään, eikä vahvaa näyttöä syyttömyydestä ole, on mies automaattisesti altavastaajana. Ainahan tuollainen jättää myös leiman, joten turpaansaanti ei ole kaukaa haettua, kun kadulla tulee vastaan näitä yhteiskunnan hyväntekijöitä, jotka haluavat antaa "sairaille paskoille" opetuksen. Ja se, että menee tyrkyttämään itseään naiselle, joka lopulta paljastuukin tuollaiseksi aikatiedusteluun nirpasti reagoivaksi ja lopulta vielä varatuksi, saattaa myös pahimmassa tapauksessa johtaa nenän punoitukseen.

        Jenkeissä syytteen seksuaalisesta häirinnästä sai remonttimies, jonka avonaisesta työkalupakista pilkistäneen pornolehden sattui ohimennessään näkemään konttorineiti. Syyte meni vieläpä läpi ja tämä seksuaaliperverssi sai ihan tuomionkin. En epäile etteikö tuollainen täälläkin päin onnistuisi, täällähän ajetaan edelleenkin naisten "huonon aseman" parantamista, eikä vieläkään olla löydetty kaikkia seksuaalisen ahdistelun muotoja.

        No, kenessä on silloin vika, jos mies on saanut huonot geenit, miehessä, vanhemmissa, vaiko naisissa, jotka eivät halua vilkaistakaan kuin kiiltokuvapoikia? Jotkut miehet vain ovat ulkoisesti sellaisia, etteivät he saa minkäänlaista huomiota naisilta, ja nämä yrittävät kaikin tavoin vältellä näitä. Tällaiset miehet eivät saa lähestyä naisia, ja jos he ovat ns. sinnikkäitä, on se syyte, tai turpasauna hyvinkin mahdollinen. Itseään saa tyrkyttää ja olla ns. sinnikäs, jos olet sitä mitä naiset haluavat.

        Ei sitä jaksa vuosikausien jälkeen enää turhaan pitää yllä toivoa ja muutenkin sitä myötä into kaikkeen lopahtaa, joten henkisen romahduksen jälkeen tietenkin menee se fyysinenkin puoli. En siis ole koskaan ollut kenekään mielenkiinnon kohteena, huolimatta terveydentilastani ja kunnostani, ja väsyttyäni kaikkeen, mikä tietenkin saa aikaan lieveilmiöitä, olen vieläkin vähemmän haluttava. Kumminkin tämä jälkimmäinen on aina se syy, mihin takerrutaan. Kukaan ei tajua, että se ei alunperinkään ollut se syy, olinhan joskus kuosissani.

        Jalkapalloilijoissahan nimenomaan naisia viehättävät ne vahva lihaksikkaat reidet. Muutenkin tänä päivänä tuo lihasmassan hankkiminen on trendijuttu. Naiset käyvät salilla hankkimassa lihaksia, eivät ainoastaan kiinteyttämässä paikkojaan. Lihasmassan hankkimisessa on se huono puoli, että koko helvetin elämä muuttuu lihasmassan hankkimiseksi. Pelkkä treeni ei riitä, vaan siihen päälle tulee se ympärivuorokautinen proteiinipelleily, lihashan ei kasva ilman rakennusaineita. Itse näen järjettömänä ajatuksen, että pitäisi syödä muun kuin nälän vuoksi. En muutenkaan viihdy keittiössä, enkä tosiaankaan jaksa jatkuvasti laskeskella, että varmaan saan tarvittavan määrän protskua. Tämän lisäksi proteiini on vieläpä kallista ja sen ansiosta ruokakorin hinta kasvaa huomattavasti. Jos kukkakepille on ongelmallista hankkia protskua, kuinka helppoa se olisi, kun massaa tulee kaiken aikaa lisää? Lisäksi kukkakepin täytyy todella tehdä työtä, että lihakset näyttäisivät lihaksilta. Eihän sellaisen atleetin tarvitse kuin sen verran rautaa nostaa, että lihakset rupeavat erottumaan ja hän näyttää ruumiinrakenteensa vuoksi helposti jo melkein lihaskimpulta. Kukkakeppi on kumminkin aina kukkakeppi, vaikka lihakset erottuisivatkin.


      • Elidor
        Justiinako haussa? kirjoitti:

        -> naisille flirttailu on epäkohteliasta, eikä kunnon mies sellaista harrasta, vaan kunnioittaa naisen koskemattomuutta ja valinnan vapautta ja antaa naisen päättää.

        Tuo on sellainen neuvo joka kaipaisi perusteluja. Miksei mies saisi tehdä aloitetta?
        Itse olen kokeillut tuota herrasmiesroolia, ja saanut pettyä karvaasti siihen että kaveri joka oli "epäkohtelias" vei ihastukseni kun nainen valitsi sen joka oli hänestä kiinnostunut.

        "Miksei mies saisi tehdä aloitetta?"

        Mieshän sen aloitteen joutuu tekemään. Tosin miehen olemus määrittää sen, onko se hyväksyttävää, vai pitäisikö sitä naisen koskemattomuutta ja valinnanvapautta kunnioittaa.

        Nainen ei aloitetta tee, koska tämä ilmeisesti ikäänkuin vapauttaa hänet vastuusta, mikäli mies ei olekaan sitä mitä ensivaikutelma antoi ymmärtää. On helpompi laukoa "faktoja" ja lähteä kävelemään, kun ei tarvitse syyllistää itseään siitä, että meni ylipäätään tyrkyttämään itseään. Tämän vuoksi naiset antavat signaaleja, jotka miehen täytyy jonkun ihmeen kautta tajuta, jolloin mies voi mennä tyrkyttämään itseään.


      • Pohessori

        Luonto ei vaadi mieheltä aloitetta. Yhtä hyvin sen voi tehdä nainenkin. Itselleni on yritetty tehdä niin pari kertaa, mutta molemmilla kerroilla torjuin yrittäjän. Luonnosta löytyy runsaasti eläinlajeja, joilla naaras on aloitteellinen osapuoli, vaikka se onkin harvinaisempaa.

        Pikemminkin sairas yhteiskunta vaatii mieheltä aloitteen. Tavan juuret ovat keskiajan kirkkokulttuurissa, jossa mies nostettiin keinotekoisesti naisen yläpuolelle. Siksi miehen piti olla aktiivinen tekijä ja naisen tyytyä lastenhoitoon.

        Nykyisenä tasapuolisuuden aikana, kun muutkin vanhat sukupuoleen sidotut tavat halutaan purkaa, ihmettelen etteivät vanhentuneet käsitykset ole vieläkään väistyneet.


      • Rohvessrori
        Pohessori kirjoitti:

        Luonto ei vaadi mieheltä aloitetta. Yhtä hyvin sen voi tehdä nainenkin. Itselleni on yritetty tehdä niin pari kertaa, mutta molemmilla kerroilla torjuin yrittäjän. Luonnosta löytyy runsaasti eläinlajeja, joilla naaras on aloitteellinen osapuoli, vaikka se onkin harvinaisempaa.

        Pikemminkin sairas yhteiskunta vaatii mieheltä aloitteen. Tavan juuret ovat keskiajan kirkkokulttuurissa, jossa mies nostettiin keinotekoisesti naisen yläpuolelle. Siksi miehen piti olla aktiivinen tekijä ja naisen tyytyä lastenhoitoon.

        Nykyisenä tasapuolisuuden aikana, kun muutkin vanhat sukupuoleen sidotut tavat halutaan purkaa, ihmettelen etteivät vanhentuneet käsitykset ole vieläkään väistyneet.

        Höpöhöpö. Nainen voi tehdä aloitteen, mutta kysynnän ja tarjonnan laki määrää, että yleensä sen tekee mies. Matematiikkaa: yhtä naista kohti on aina useampia halukkaita miehiä.

        Keskiajaika on nykyajasta juuri niin kaukana kuin voi olla. Naiset eivät voisi sen seksuaalisesti vapaampia olla kuin mitä ovat täällä Lännessä.

        Naaraat voivat olla aloitteellisia, mutta eivät yhtä aloitteellisia kuin urokset, kuin ehkä joissain harvinaisissa poikkeustapauksissa. Sellaisia eläinlajeja, joissa naiset tappelevat uroksista ei käytännössä ole yhtäkään. Oletko kuullut lintulajeista, joissa naaras laulaisi ja viettelisi koiraita?

        Luonto on kova paikka, mutta kun käsittää, että kyse on vain eläinten käyttäytymisestä, voi asiaan ottaa etäisyyttä ja sen kanssa eläminen tulee helpommaksi, vaikka olisi kyuinka omega.


      • Rohvessori
        kunnon mies kirjoitti:

        Nimimerkki Rohvessori heittää tässä ketjussa niin törkeää ja perusteetonta herjaa ja tylytystä, että joutaisi ikuiseen nettibanniin. Toimii myös hyvänä esimerkkinä siitä, millaista kohtelua yksinäiset useimmiten saavat. Kukaan mies jolla on itsesuojeluvaistoa ja tietää olevansa naisille kelpaamaton ei mene naisille juttelemaan, kun tietää, että henkisesti turpiin tulee. Lisäksi naisille flirttailu on epäkohteliasta, eikä kunnon mies sellaista harrasta, vaan kunnioittaa naisen koskemattomuutta ja valinnan vapautta ja antaa naisen päättää.

        Hah. Olen itsekin yksinäinen, ettäs tiedät, ja tiedän tarkkaan syyt, miksi näin on. Kerron vain miten maailma toimii, en syyllistä ketään, sen enempää onnekkaita kuin onnettomia. Sympatiani ovat kuitenkin yksinäisten puolella.


      • Rohvessori
        Justiinako haussa? kirjoitti:

        -> naisille flirttailu on epäkohteliasta, eikä kunnon mies sellaista harrasta, vaan kunnioittaa naisen koskemattomuutta ja valinnan vapautta ja antaa naisen päättää.

        Tuo on sellainen neuvo joka kaipaisi perusteluja. Miksei mies saisi tehdä aloitetta?
        Itse olen kokeillut tuota herrasmiesroolia, ja saanut pettyä karvaasti siihen että kaveri joka oli "epäkohtelias" vei ihastukseni kun nainen valitsi sen joka oli hänestä kiinnostunut.

        Se kertoo siitä,ettei hän ei tiedä, mitä flirttailu on.

        Sanotaan nyt edes sen verran, ettei sillä ole mitään tekemistä minkään lähentelyn kanssa, ja naisen kyllä todellakin kuuluu antaa itse päättää.
        Kun hymyilet kadulla vastaantulevalle naiselle ja nainen vastaa hymyysi, se on esimerkiksi flirttiä.

        Flirttailusta on kirjoittettu kyllä oppaitakin. En ole lukenut, mutta ehkä pitäisi.


      • Rohvessroi
        Elidor kirjoitti:

        Joku vuosi sitten eräs herra pääsi sänkyyn asti jonkun muijan kanssa, ja kappas, tämä neitonen päättikin nostaa syytteen raiskauksesta. Oikeudessa käytettiin todistusaineistona tämän herran, jostain syystä, kännykkäkameralla kuvaamaansa videota kyseisestä kanssakäymisestä ja todettiin, että neitonen puhuu paskaa. Näinkin voi käydä, koska naisilla tuntuu aina olevan perusteltu syy olla raiskattu, ja jos nainen rupeaa syyttämään, eikä vahvaa näyttöä syyttömyydestä ole, on mies automaattisesti altavastaajana. Ainahan tuollainen jättää myös leiman, joten turpaansaanti ei ole kaukaa haettua, kun kadulla tulee vastaan näitä yhteiskunnan hyväntekijöitä, jotka haluavat antaa "sairaille paskoille" opetuksen. Ja se, että menee tyrkyttämään itseään naiselle, joka lopulta paljastuukin tuollaiseksi aikatiedusteluun nirpasti reagoivaksi ja lopulta vielä varatuksi, saattaa myös pahimmassa tapauksessa johtaa nenän punoitukseen.

        Jenkeissä syytteen seksuaalisesta häirinnästä sai remonttimies, jonka avonaisesta työkalupakista pilkistäneen pornolehden sattui ohimennessään näkemään konttorineiti. Syyte meni vieläpä läpi ja tämä seksuaaliperverssi sai ihan tuomionkin. En epäile etteikö tuollainen täälläkin päin onnistuisi, täällähän ajetaan edelleenkin naisten "huonon aseman" parantamista, eikä vieläkään olla löydetty kaikkia seksuaalisen ahdistelun muotoja.

        No, kenessä on silloin vika, jos mies on saanut huonot geenit, miehessä, vanhemmissa, vaiko naisissa, jotka eivät halua vilkaistakaan kuin kiiltokuvapoikia? Jotkut miehet vain ovat ulkoisesti sellaisia, etteivät he saa minkäänlaista huomiota naisilta, ja nämä yrittävät kaikin tavoin vältellä näitä. Tällaiset miehet eivät saa lähestyä naisia, ja jos he ovat ns. sinnikkäitä, on se syyte, tai turpasauna hyvinkin mahdollinen. Itseään saa tyrkyttää ja olla ns. sinnikäs, jos olet sitä mitä naiset haluavat.

        Ei sitä jaksa vuosikausien jälkeen enää turhaan pitää yllä toivoa ja muutenkin sitä myötä into kaikkeen lopahtaa, joten henkisen romahduksen jälkeen tietenkin menee se fyysinenkin puoli. En siis ole koskaan ollut kenekään mielenkiinnon kohteena, huolimatta terveydentilastani ja kunnostani, ja väsyttyäni kaikkeen, mikä tietenkin saa aikaan lieveilmiöitä, olen vieläkin vähemmän haluttava. Kumminkin tämä jälkimmäinen on aina se syy, mihin takerrutaan. Kukaan ei tajua, että se ei alunperinkään ollut se syy, olinhan joskus kuosissani.

        Jalkapalloilijoissahan nimenomaan naisia viehättävät ne vahva lihaksikkaat reidet. Muutenkin tänä päivänä tuo lihasmassan hankkiminen on trendijuttu. Naiset käyvät salilla hankkimassa lihaksia, eivät ainoastaan kiinteyttämässä paikkojaan. Lihasmassan hankkimisessa on se huono puoli, että koko helvetin elämä muuttuu lihasmassan hankkimiseksi. Pelkkä treeni ei riitä, vaan siihen päälle tulee se ympärivuorokautinen proteiinipelleily, lihashan ei kasva ilman rakennusaineita. Itse näen järjettömänä ajatuksen, että pitäisi syödä muun kuin nälän vuoksi. En muutenkaan viihdy keittiössä, enkä tosiaankaan jaksa jatkuvasti laskeskella, että varmaan saan tarvittavan määrän protskua. Tämän lisäksi proteiini on vieläpä kallista ja sen ansiosta ruokakorin hinta kasvaa huomattavasti. Jos kukkakepille on ongelmallista hankkia protskua, kuinka helppoa se olisi, kun massaa tulee kaiken aikaa lisää? Lisäksi kukkakepin täytyy todella tehdä työtä, että lihakset näyttäisivät lihaksilta. Eihän sellaisen atleetin tarvitse kuin sen verran rautaa nostaa, että lihakset rupeavat erottumaan ja hän näyttää ruumiinrakenteensa vuoksi helposti jo melkein lihaskimpulta. Kukkakeppi on kumminkin aina kukkakeppi, vaikka lihakset erottuisivatkin.

        Jep. Eli kun hankin paksut reidet, niin johan alkaa naisia tippua! XD
        Kyllä sinulla on harhaiset käsitykset. Jalkapalloilijoissa naisia viehättää
        1) lahjakkuus ja menestys
        2) komeat kasvot
        3&4) kiinteä kroppa ja tyyli (kampaus, pukeutuminen, tatuoinnit, jne).
        Tässä järjestyksessä.
        Ei ne reidet niitä kiinnosta tippaakaan.

        "Jenkeissä syytteen seksuaalisesta häirinnästä sai remonttimies, jonka avonaisesta työkalupakista pilkistäneen pornolehden sattui ohimennessään näkemään konttorineiti"

        Ja tässä tuet harhaista käsitystäsi jollain urbaanilla legendalla. Syytettä ei tule, ellet oikeasti käyttäydy moukkamaisesti, tai todennäköisyys tälle on ainakin pienempi kuin lottovoitolle.

        "En muutenkaan viihdy keittiössä, enkä tosiaankaan jaksa jatkuvasti laskeskella, että varmaan saan tarvittavan määrän protskua. Tämän lisäksi proteiini on vieläpä kallista ja sen ansiosta ruokakorin hinta kasvaa huomattavasti."

        Jaahas. Et osaa laittaa ruokaa (ilmeisesti naisen pitäisi se sinulle tehdä!)), ja olet liian epäorganisoitunut/laiska pitääksesi huolen proteeninin saannista. No, kuten sanoin, ei se lihasmassan puute todellakaan ongeömasi ole, mutta siitäkin saat syyttää vain itseäsi. Riittävän proteiinin saannin arviointi ei ole kovin vaativa tehtävä. Ja protsku ei todellakaan kallista ole. Sitä on mm. soijassa ja kananmunissa! Ja tietysti jauhelihassa. Ne patukat on kalliita, mutta ei niitä tarvitse syödä.

        "Kukkakeppi on kumminkin aina kukkakeppi, vaikka lihakset erottuisivatkin. "

        Sinulla on todella huono itsetunto ja joku ihme bodari-kompleksi.


      • Elidor
        Rohvessori kirjoitti:

        Se kertoo siitä,ettei hän ei tiedä, mitä flirttailu on.

        Sanotaan nyt edes sen verran, ettei sillä ole mitään tekemistä minkään lähentelyn kanssa, ja naisen kyllä todellakin kuuluu antaa itse päättää.
        Kun hymyilet kadulla vastaantulevalle naiselle ja nainen vastaa hymyysi, se on esimerkiksi flirttiä.

        Flirttailusta on kirjoittettu kyllä oppaitakin. En ole lukenut, mutta ehkä pitäisi.

        Hymyilykin flirttiä? Kuinkahan moni lopulta sitten flirttailee alaikäisten kanssa?


      • Elidor
        Rohvessroi kirjoitti:

        Jep. Eli kun hankin paksut reidet, niin johan alkaa naisia tippua! XD
        Kyllä sinulla on harhaiset käsitykset. Jalkapalloilijoissa naisia viehättää
        1) lahjakkuus ja menestys
        2) komeat kasvot
        3&4) kiinteä kroppa ja tyyli (kampaus, pukeutuminen, tatuoinnit, jne).
        Tässä järjestyksessä.
        Ei ne reidet niitä kiinnosta tippaakaan.

        "Jenkeissä syytteen seksuaalisesta häirinnästä sai remonttimies, jonka avonaisesta työkalupakista pilkistäneen pornolehden sattui ohimennessään näkemään konttorineiti"

        Ja tässä tuet harhaista käsitystäsi jollain urbaanilla legendalla. Syytettä ei tule, ellet oikeasti käyttäydy moukkamaisesti, tai todennäköisyys tälle on ainakin pienempi kuin lottovoitolle.

        "En muutenkaan viihdy keittiössä, enkä tosiaankaan jaksa jatkuvasti laskeskella, että varmaan saan tarvittavan määrän protskua. Tämän lisäksi proteiini on vieläpä kallista ja sen ansiosta ruokakorin hinta kasvaa huomattavasti."

        Jaahas. Et osaa laittaa ruokaa (ilmeisesti naisen pitäisi se sinulle tehdä!)), ja olet liian epäorganisoitunut/laiska pitääksesi huolen proteeninin saannista. No, kuten sanoin, ei se lihasmassan puute todellakaan ongeömasi ole, mutta siitäkin saat syyttää vain itseäsi. Riittävän proteiinin saannin arviointi ei ole kovin vaativa tehtävä. Ja protsku ei todellakaan kallista ole. Sitä on mm. soijassa ja kananmunissa! Ja tietysti jauhelihassa. Ne patukat on kalliita, mutta ei niitä tarvitse syödä.

        "Kukkakeppi on kumminkin aina kukkakeppi, vaikka lihakset erottuisivatkin. "

        Sinulla on todella huono itsetunto ja joku ihme bodari-kompleksi.

        Olen itse kuullut, kuinka naisten mielestä ne treenatut ja vahvat reidet ovat niin namia, ja juurihan nyt MM-kisojen yhteydessä oli puhetta, kuinka naiset haluaisivat pelaajille taas ne lyhyet pelihousut käyttöön. Mutta ovatko kaikki jalkapalloilijat sitten komeita, kuten annat ymmärtää? Entäs jos on ruma, potkitaanko sellainen pois joukkueesta, vai muuttuuko sellainenkin komeaksi, kun kentälle pääsee? Tarkoitatko pukeutumisella peliasua, vai onko jalkapalloilija yhtä kuin muotiguru?

        Tuo "urbaanilegenda" oli uutisoitu juttu. Vaikka se klassinen lausahdus menee: "syytön, kunnes toisin todistetaan", seksuaalirikosten kohdalla se menee: "syyllinen, kunnes pystyt itse itsesi syyttömäksi toteamaan". Muutama vuosi sitten oli eräs kolli kusessa jenkeissä taas, koska häntä syytettiin lapsipornon hallussapidosta. Hänellä oli täysin laillista materiaalia, jossa esiintyi "Little Lupe" -niminen nuorelta näyttävä horo, ja hän olisi saanut syytteen, koska ei pystynyt todistamaan materiaalin laillisuutta, ellei tämä kyseinen lortto olisi itse astellut oikeussaliin todistamaan ikäänsä. Alaikäisistä puheenollen tuomio voi heidän kohdallaan tulla hyvinkin helposti vaikka mitään seksuaalista ei tapahtuisikaan. Nykyisen lain mukaan tuomioon riittää, että alaikäinen itse KOKEE tilanteen seksuaaliseksi. Sanomattakin selvää, että pikkuisella valheella saadaan kuitattua kätevästi roskaamisesta valittavalle naapurinsedälle. Ihan yhtä lailla ne täysi-ikäisetkin osaavat pilluilla.

        Jep, kanaa ja pihvejä vuoropäivinä. Se menee aika yksipuoliseksi se safkaaminen, kun pitää vain jostain repiä ne proteiinit helposti. Mutta entäs jos on vegaani, jolloin eläinperäiset tuotteet jäävät pois? Papuja ja tofua joka päivä, vai? Syöminen jonkun muun kuin ravinnon saannin vuoksi on naurettavaa. Se, että tarvitsee valita safkat ylenpalttisen proteiinin saannin vuoksi on todellakin itselleni liikaa. Haluan vain saada pötsini täyteen ja sillä selvä.

        Miehen kuulemma pitää olla miehen mitoissa, koska naiset hakevat miehestä turvaa. Eihän niillä lihaksilla itsellään mitään tee, nehän ovat pelkkiä koristeita, mutta ne saavat aikaan illuusion suojelevaisesta miehestä. Eihän sillä ole mitään merkitystä, vaikka osaisitkin oikeasti suojella, jos se ei näy päälle päin.


      • Rohvessori
        Elidor kirjoitti:

        Olen itse kuullut, kuinka naisten mielestä ne treenatut ja vahvat reidet ovat niin namia, ja juurihan nyt MM-kisojen yhteydessä oli puhetta, kuinka naiset haluaisivat pelaajille taas ne lyhyet pelihousut käyttöön. Mutta ovatko kaikki jalkapalloilijat sitten komeita, kuten annat ymmärtää? Entäs jos on ruma, potkitaanko sellainen pois joukkueesta, vai muuttuuko sellainenkin komeaksi, kun kentälle pääsee? Tarkoitatko pukeutumisella peliasua, vai onko jalkapalloilija yhtä kuin muotiguru?

        Tuo "urbaanilegenda" oli uutisoitu juttu. Vaikka se klassinen lausahdus menee: "syytön, kunnes toisin todistetaan", seksuaalirikosten kohdalla se menee: "syyllinen, kunnes pystyt itse itsesi syyttömäksi toteamaan". Muutama vuosi sitten oli eräs kolli kusessa jenkeissä taas, koska häntä syytettiin lapsipornon hallussapidosta. Hänellä oli täysin laillista materiaalia, jossa esiintyi "Little Lupe" -niminen nuorelta näyttävä horo, ja hän olisi saanut syytteen, koska ei pystynyt todistamaan materiaalin laillisuutta, ellei tämä kyseinen lortto olisi itse astellut oikeussaliin todistamaan ikäänsä. Alaikäisistä puheenollen tuomio voi heidän kohdallaan tulla hyvinkin helposti vaikka mitään seksuaalista ei tapahtuisikaan. Nykyisen lain mukaan tuomioon riittää, että alaikäinen itse KOKEE tilanteen seksuaaliseksi. Sanomattakin selvää, että pikkuisella valheella saadaan kuitattua kätevästi roskaamisesta valittavalle naapurinsedälle. Ihan yhtä lailla ne täysi-ikäisetkin osaavat pilluilla.

        Jep, kanaa ja pihvejä vuoropäivinä. Se menee aika yksipuoliseksi se safkaaminen, kun pitää vain jostain repiä ne proteiinit helposti. Mutta entäs jos on vegaani, jolloin eläinperäiset tuotteet jäävät pois? Papuja ja tofua joka päivä, vai? Syöminen jonkun muun kuin ravinnon saannin vuoksi on naurettavaa. Se, että tarvitsee valita safkat ylenpalttisen proteiinin saannin vuoksi on todellakin itselleni liikaa. Haluan vain saada pötsini täyteen ja sillä selvä.

        Miehen kuulemma pitää olla miehen mitoissa, koska naiset hakevat miehestä turvaa. Eihän niillä lihaksilla itsellään mitään tee, nehän ovat pelkkiä koristeita, mutta ne saavat aikaan illuusion suojelevaisesta miehestä. Eihän sillä ole mitään merkitystä, vaikka osaisitkin oikeasti suojella, jos se ei näy päälle päin.

        "Olen itse kuullut, kuinka naisten mielestä ne treenatut ja vahvat reidet ovat niin namia."

        Kyllä naisia aina kiinnostavat kasvot ja yläkroppa (se on fudaajilla ihan tarpeeksi timmi) enemmän.

        " Mutta ovatko kaikki jalkapalloilijat sitten komeita, kuten annat ymmärtää?"

        En mitään tuollaista väittänyt. Jos kaikki pelaajat näyttäisivät Messiltä, tilanne olisi täysin toinen ... Mutta hämmästyttävän moni pelaaja ON komea.

        "Entäs jos on ruma, potkitaanko sellainen pois joukkueesta, vai muuttuuko sellainenkin komeaksi, kun kentälle pääsee?"

        Menestys tekee aina pikkuisen komeammaksi.

        " Tarkoitatko pukeutumisella peliasua, vai onko jalkapalloilija yhtä kuin muotiguru?"

        Oletko selannut naistenlehtiä, joissa on paparazi kuvia jalkapalloilijoista malliheilojensa kanssa? Onko David Bechman-ilmiö tuttu? Kentälläkin jalkapalloilija voi ilmaista aika paljon tyyliään kampauksen ja korujen ja nykyään tatuointien kautta.

        "Tuo "urbaanilegenda" oli uutisoitu juttu."

        Todennäköisyys, että sinua syytetään seksuaalisesta häirinnästä, jos et sikaile, on pienempi kuin lottovoiton. No, jotkut vpoittavat lotossakin, vieläpä joka viikko.

        "Muutama vuosi sitten oli eräs kolli kusessa jenkeissä taas, koska häntä syytettiin lapsipornon hallussapidosta. "

        Pitäisikö tässä sitten itkeä tämän pedofiilin puolesta? Entäs, jos minulla olisi oikeaa kovaa lapsipornoa ja jäisin kiinni -- pitäisikö nyt sitten tuomioistuimen todistaa, että kyseessä EI ole joku luonnonoikku, joka näyttää itseään viisi vuotta nuoremmalta? Jos tykkää alaikäisen näköisistä tytöistä, pornon kuluttajalla on kyllä itsellään vastuu hankkia videonsa kanavista, että tietää itse (tai voi sysätä vastuun tuotantoyhtiölle), että näyttelijät ovat täysi-ikäisiä.

        " Nykyisen lain mukaan tuomioon riittää, että alaikäinen itse KOKEE tilanteen seksuaaliseksi."

        Laissa on tältä osin valuvika, jos asia on niin kuin sanot, sen myönnän, mutta olet siitä huolimatta paranoidi. Todennäköisyys saada tuomio, jos käyttäytyy asiallisesti on silti olemattoman pieni.

        "Sanomattakin selvää, että pikkuisella valheella saadaan kuitattua kätevästi roskaamisesta valittavalle naapurinsedälle. Ihan yhtä lailla ne täysi-ikäisetkin osaavat pilluilla."

        Onko sinulla todisteita siitä, että tällaista olisi tapahtunut? Väärä syyte on kiristys ja kunnianloukkaus. Sellaiset tapaukset, jotka tällaisia kiristyksiä yrittävät, eivät usein ole erityisen uskottavia (nuorisorikollisia, pissis-jengiläiisiä), ja jos puolustat itseäsi uskottavasti ja kiistät syytteet valheina, on kyseessä sana sanaa vastaan tilanne, eikä mikään laki sentään sano, että nainen on aina oikeassa. Tämän takia muuten raiskauskin voi jäädä tuomitsematta, koska ei ole todisteita. Taas kerran, kyseessä on negatiivinen lottovoitto.

        "Mutta entäs jos on vegaani, jolloin eläinperäiset tuotteet jäävät pois? Papuja ja tofua joka päivä, vai? Syöminen jonkun muun kuin ravinnon saannin vuoksi on naurettavaa. Se, että tarvitsee valita safkat ylenpalttisen proteiinin saannin vuoksi on todellakin itselleni liikaa. Haluan vain saada pötsini täyteen ja sillä selvä."

        Ei minua kiinnosta kenenkään ruokavalio. Enkä ole bodari tai muita hörhöilyyn kannusta. Mutta jos et halua noudattaa erityisruokavaliota, älä sitten VALITA siitä, ettei sinulle kasva lihakset.

        "Miehen kuulemma pitää olla miehen mitoissa, koska naiset hakevat miehestä turvaa. Eihän niillä lihaksilla itsellään mitään tee, nehän ovat pelkkiä koristeita, mutta ne saavat aikaan illuusion suojelevaisesta miehestä. Eihän sillä ole mitään merkitystä, vaikka osaisitkin oikeasti suojella, jos se ei näy päälle päin. "

        Osin samaa mieltä, mutta liioittelet niiden lihasten vetovoimaa. Se riippuu ihan naisesta. Eivät useimmat miehetkään tykkää jättitisseistä ja vetyperoksidiblondeista, vaan ovat enemmän naapurintyttölookin perään. Ei useimpia miehiä haittaa, vaikka olisi pikkuisen humppakahvaa.
        Mutta naiset kylläkin kuvittelevat, että sillä on valtaisa merkitys, ja niillä on ihan vastaava kilpavarustelu käynnissä, kun yritetään saada se pieni lisäetu.

        Ja sitten makuja on monenlaisia. Erittäin moni valitsee mieluiten hoikan mutta hyväkroppaisen, nimenomaan sellaisen ruumiinrakenteen, jolla voi tehdä jotain. Harvempi tykkää lihaskimpuista. Fiksumpiin naisiin tämä pätee suorastaan kategorisesti. Maratoonari menee bodarin ohi sitä todennäköisemmin, mitä älykkäämmästä naisesta puhutaan.


      • Rohvessori
        Elidor kirjoitti:

        Hymyilykin flirttiä? Kuinkahan moni lopulta sitten flirttailee alaikäisten kanssa?

        hymyissä on kuules oleellisia eroja. Minä en ainakaan hymyile pikkulapsille ja koiranpennuille samalla tavalla kuin hymyilen naisille (jos uskallan). Olisi todellakin rivoa luoda filrttaileva hymy pikkutytölle, mutta varmaan jotkut tällaista harrastavat.


      • 10+5
        Elidor kirjoitti:

        Tuo ei ole minun kirjoittama lauseeni.

        Joo, ja flirtti tarkoittaa minulle tasantarkkaan vain ja ainoastaan silmäniskua.

        Anteeksi, en huomannut ettet ollutkaan aloittaja.

        Ei taida kukaan nykyisin flirttailla silmää iskemällä. Katsekontakti on tärkeä ja hymy, mutta myös se mitä ja miten sanotaan. Jotain linkkejä löytyi helposti

        http://www.voice.fi/suhteet/7-vinkkia-flirttaile-kuin-ammattilainen/4/57541

        http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/parisuhde/flirttaile-fiiliksellä

        http://iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010052511681541_lz.shtml

        Hömppälähteitähän nuo ovat mutta ei flirttailua voi tieteellisistä tutkimuksista oppiakkaan. Jännää muuten että naisille löytyy paljon enemmän flirttailuohjeita kuin miehille.


      • 17+5
        Rohvessori kirjoitti:

        "Olen itse kuullut, kuinka naisten mielestä ne treenatut ja vahvat reidet ovat niin namia."

        Kyllä naisia aina kiinnostavat kasvot ja yläkroppa (se on fudaajilla ihan tarpeeksi timmi) enemmän.

        " Mutta ovatko kaikki jalkapalloilijat sitten komeita, kuten annat ymmärtää?"

        En mitään tuollaista väittänyt. Jos kaikki pelaajat näyttäisivät Messiltä, tilanne olisi täysin toinen ... Mutta hämmästyttävän moni pelaaja ON komea.

        "Entäs jos on ruma, potkitaanko sellainen pois joukkueesta, vai muuttuuko sellainenkin komeaksi, kun kentälle pääsee?"

        Menestys tekee aina pikkuisen komeammaksi.

        " Tarkoitatko pukeutumisella peliasua, vai onko jalkapalloilija yhtä kuin muotiguru?"

        Oletko selannut naistenlehtiä, joissa on paparazi kuvia jalkapalloilijoista malliheilojensa kanssa? Onko David Bechman-ilmiö tuttu? Kentälläkin jalkapalloilija voi ilmaista aika paljon tyyliään kampauksen ja korujen ja nykyään tatuointien kautta.

        "Tuo "urbaanilegenda" oli uutisoitu juttu."

        Todennäköisyys, että sinua syytetään seksuaalisesta häirinnästä, jos et sikaile, on pienempi kuin lottovoiton. No, jotkut vpoittavat lotossakin, vieläpä joka viikko.

        "Muutama vuosi sitten oli eräs kolli kusessa jenkeissä taas, koska häntä syytettiin lapsipornon hallussapidosta. "

        Pitäisikö tässä sitten itkeä tämän pedofiilin puolesta? Entäs, jos minulla olisi oikeaa kovaa lapsipornoa ja jäisin kiinni -- pitäisikö nyt sitten tuomioistuimen todistaa, että kyseessä EI ole joku luonnonoikku, joka näyttää itseään viisi vuotta nuoremmalta? Jos tykkää alaikäisen näköisistä tytöistä, pornon kuluttajalla on kyllä itsellään vastuu hankkia videonsa kanavista, että tietää itse (tai voi sysätä vastuun tuotantoyhtiölle), että näyttelijät ovat täysi-ikäisiä.

        " Nykyisen lain mukaan tuomioon riittää, että alaikäinen itse KOKEE tilanteen seksuaaliseksi."

        Laissa on tältä osin valuvika, jos asia on niin kuin sanot, sen myönnän, mutta olet siitä huolimatta paranoidi. Todennäköisyys saada tuomio, jos käyttäytyy asiallisesti on silti olemattoman pieni.

        "Sanomattakin selvää, että pikkuisella valheella saadaan kuitattua kätevästi roskaamisesta valittavalle naapurinsedälle. Ihan yhtä lailla ne täysi-ikäisetkin osaavat pilluilla."

        Onko sinulla todisteita siitä, että tällaista olisi tapahtunut? Väärä syyte on kiristys ja kunnianloukkaus. Sellaiset tapaukset, jotka tällaisia kiristyksiä yrittävät, eivät usein ole erityisen uskottavia (nuorisorikollisia, pissis-jengiläiisiä), ja jos puolustat itseäsi uskottavasti ja kiistät syytteet valheina, on kyseessä sana sanaa vastaan tilanne, eikä mikään laki sentään sano, että nainen on aina oikeassa. Tämän takia muuten raiskauskin voi jäädä tuomitsematta, koska ei ole todisteita. Taas kerran, kyseessä on negatiivinen lottovoitto.

        "Mutta entäs jos on vegaani, jolloin eläinperäiset tuotteet jäävät pois? Papuja ja tofua joka päivä, vai? Syöminen jonkun muun kuin ravinnon saannin vuoksi on naurettavaa. Se, että tarvitsee valita safkat ylenpalttisen proteiinin saannin vuoksi on todellakin itselleni liikaa. Haluan vain saada pötsini täyteen ja sillä selvä."

        Ei minua kiinnosta kenenkään ruokavalio. Enkä ole bodari tai muita hörhöilyyn kannusta. Mutta jos et halua noudattaa erityisruokavaliota, älä sitten VALITA siitä, ettei sinulle kasva lihakset.

        "Miehen kuulemma pitää olla miehen mitoissa, koska naiset hakevat miehestä turvaa. Eihän niillä lihaksilla itsellään mitään tee, nehän ovat pelkkiä koristeita, mutta ne saavat aikaan illuusion suojelevaisesta miehestä. Eihän sillä ole mitään merkitystä, vaikka osaisitkin oikeasti suojella, jos se ei näy päälle päin. "

        Osin samaa mieltä, mutta liioittelet niiden lihasten vetovoimaa. Se riippuu ihan naisesta. Eivät useimmat miehetkään tykkää jättitisseistä ja vetyperoksidiblondeista, vaan ovat enemmän naapurintyttölookin perään. Ei useimpia miehiä haittaa, vaikka olisi pikkuisen humppakahvaa.
        Mutta naiset kylläkin kuvittelevat, että sillä on valtaisa merkitys, ja niillä on ihan vastaava kilpavarustelu käynnissä, kun yritetään saada se pieni lisäetu.

        Ja sitten makuja on monenlaisia. Erittäin moni valitsee mieluiten hoikan mutta hyväkroppaisen, nimenomaan sellaisen ruumiinrakenteen, jolla voi tehdä jotain. Harvempi tykkää lihaskimpuista. Fiksumpiin naisiin tämä pätee suorastaan kategorisesti. Maratoonari menee bodarin ohi sitä todennäköisemmin, mitä älykkäämmästä naisesta puhutaan.

        Minä olen vegaani mutta niin vaan saan päivittäisen proteiinitarpeen ihan normaalista ruuasta. Tofun lisäksi käytän paljon palkokasveja, pähkinöitä, linssejä, siemeniä ym. Silloin tällöin tsekkaan kiloklubi.fi -laskurilla että ruokavalio on kuta kuinkin ok, mutta päivittäin en ota siitä paineita.

        Aika kaukaa haettuja nuo perustelut miksi sinun ei kannata naisia lähestyä. Jos et ole bodari niin miksi sinun pitäisi miellyttää juuri niitä salilla käyviä naisia, etkö voisi lähestyä samanlaisia kuin itse olet?


      • Nnn36
        kunnon mies kirjoitti:

        Nimimerkki Rohvessori heittää tässä ketjussa niin törkeää ja perusteetonta herjaa ja tylytystä, että joutaisi ikuiseen nettibanniin. Toimii myös hyvänä esimerkkinä siitä, millaista kohtelua yksinäiset useimmiten saavat. Kukaan mies jolla on itsesuojeluvaistoa ja tietää olevansa naisille kelpaamaton ei mene naisille juttelemaan, kun tietää, että henkisesti turpiin tulee. Lisäksi naisille flirttailu on epäkohteliasta, eikä kunnon mies sellaista harrasta, vaan kunnioittaa naisen koskemattomuutta ja valinnan vapautta ja antaa naisen päättää.

        Minusta taas Rohvessori on tosi mielenkiintoinen keskustelija ja tässä ketjussa ainoa jonka kanssa olisi kiva vaihtaa ajatuksia enemmänkin, jos täältä olisin seuraa etsimässä.


      • Nnn36
        Nnn36 kirjoitti:

        Minusta taas Rohvessori on tosi mielenkiintoinen keskustelija ja tässä ketjussa ainoa jonka kanssa olisi kiva vaihtaa ajatuksia enemmänkin, jos täältä olisin seuraa etsimässä.

        Miten mun viestini putosi näin alas? :-o

        Vastaukseni oli tarkoitettu tähän lauseeseen "Nimimerkki Rohvessori heittää tässä ketjussa niin törkeää ja perusteetonta herjaa ja tylytystä, että joutaisi ikuiseen nettibanniin. "


      • Elidor
        Rohvessori kirjoitti:

        "Olen itse kuullut, kuinka naisten mielestä ne treenatut ja vahvat reidet ovat niin namia."

        Kyllä naisia aina kiinnostavat kasvot ja yläkroppa (se on fudaajilla ihan tarpeeksi timmi) enemmän.

        " Mutta ovatko kaikki jalkapalloilijat sitten komeita, kuten annat ymmärtää?"

        En mitään tuollaista väittänyt. Jos kaikki pelaajat näyttäisivät Messiltä, tilanne olisi täysin toinen ... Mutta hämmästyttävän moni pelaaja ON komea.

        "Entäs jos on ruma, potkitaanko sellainen pois joukkueesta, vai muuttuuko sellainenkin komeaksi, kun kentälle pääsee?"

        Menestys tekee aina pikkuisen komeammaksi.

        " Tarkoitatko pukeutumisella peliasua, vai onko jalkapalloilija yhtä kuin muotiguru?"

        Oletko selannut naistenlehtiä, joissa on paparazi kuvia jalkapalloilijoista malliheilojensa kanssa? Onko David Bechman-ilmiö tuttu? Kentälläkin jalkapalloilija voi ilmaista aika paljon tyyliään kampauksen ja korujen ja nykyään tatuointien kautta.

        "Tuo "urbaanilegenda" oli uutisoitu juttu."

        Todennäköisyys, että sinua syytetään seksuaalisesta häirinnästä, jos et sikaile, on pienempi kuin lottovoiton. No, jotkut vpoittavat lotossakin, vieläpä joka viikko.

        "Muutama vuosi sitten oli eräs kolli kusessa jenkeissä taas, koska häntä syytettiin lapsipornon hallussapidosta. "

        Pitäisikö tässä sitten itkeä tämän pedofiilin puolesta? Entäs, jos minulla olisi oikeaa kovaa lapsipornoa ja jäisin kiinni -- pitäisikö nyt sitten tuomioistuimen todistaa, että kyseessä EI ole joku luonnonoikku, joka näyttää itseään viisi vuotta nuoremmalta? Jos tykkää alaikäisen näköisistä tytöistä, pornon kuluttajalla on kyllä itsellään vastuu hankkia videonsa kanavista, että tietää itse (tai voi sysätä vastuun tuotantoyhtiölle), että näyttelijät ovat täysi-ikäisiä.

        " Nykyisen lain mukaan tuomioon riittää, että alaikäinen itse KOKEE tilanteen seksuaaliseksi."

        Laissa on tältä osin valuvika, jos asia on niin kuin sanot, sen myönnän, mutta olet siitä huolimatta paranoidi. Todennäköisyys saada tuomio, jos käyttäytyy asiallisesti on silti olemattoman pieni.

        "Sanomattakin selvää, että pikkuisella valheella saadaan kuitattua kätevästi roskaamisesta valittavalle naapurinsedälle. Ihan yhtä lailla ne täysi-ikäisetkin osaavat pilluilla."

        Onko sinulla todisteita siitä, että tällaista olisi tapahtunut? Väärä syyte on kiristys ja kunnianloukkaus. Sellaiset tapaukset, jotka tällaisia kiristyksiä yrittävät, eivät usein ole erityisen uskottavia (nuorisorikollisia, pissis-jengiläiisiä), ja jos puolustat itseäsi uskottavasti ja kiistät syytteet valheina, on kyseessä sana sanaa vastaan tilanne, eikä mikään laki sentään sano, että nainen on aina oikeassa. Tämän takia muuten raiskauskin voi jäädä tuomitsematta, koska ei ole todisteita. Taas kerran, kyseessä on negatiivinen lottovoitto.

        "Mutta entäs jos on vegaani, jolloin eläinperäiset tuotteet jäävät pois? Papuja ja tofua joka päivä, vai? Syöminen jonkun muun kuin ravinnon saannin vuoksi on naurettavaa. Se, että tarvitsee valita safkat ylenpalttisen proteiinin saannin vuoksi on todellakin itselleni liikaa. Haluan vain saada pötsini täyteen ja sillä selvä."

        Ei minua kiinnosta kenenkään ruokavalio. Enkä ole bodari tai muita hörhöilyyn kannusta. Mutta jos et halua noudattaa erityisruokavaliota, älä sitten VALITA siitä, ettei sinulle kasva lihakset.

        "Miehen kuulemma pitää olla miehen mitoissa, koska naiset hakevat miehestä turvaa. Eihän niillä lihaksilla itsellään mitään tee, nehän ovat pelkkiä koristeita, mutta ne saavat aikaan illuusion suojelevaisesta miehestä. Eihän sillä ole mitään merkitystä, vaikka osaisitkin oikeasti suojella, jos se ei näy päälle päin. "

        Osin samaa mieltä, mutta liioittelet niiden lihasten vetovoimaa. Se riippuu ihan naisesta. Eivät useimmat miehetkään tykkää jättitisseistä ja vetyperoksidiblondeista, vaan ovat enemmän naapurintyttölookin perään. Ei useimpia miehiä haittaa, vaikka olisi pikkuisen humppakahvaa.
        Mutta naiset kylläkin kuvittelevat, että sillä on valtaisa merkitys, ja niillä on ihan vastaava kilpavarustelu käynnissä, kun yritetään saada se pieni lisäetu.

        Ja sitten makuja on monenlaisia. Erittäin moni valitsee mieluiten hoikan mutta hyväkroppaisen, nimenomaan sellaisen ruumiinrakenteen, jolla voi tehdä jotain. Harvempi tykkää lihaskimpuista. Fiksumpiin naisiin tämä pätee suorastaan kategorisesti. Maratoonari menee bodarin ohi sitä todennäköisemmin, mitä älykkäämmästä naisesta puhutaan.

        Menestys tekee, juu, pikkuisen komiammaksi, Messikin näyttää mielestäni Al Bundylta, enkä tajua mihin hänen suosionsa ulkonäön suhteen perustuu. Vaikken toisaalta kyllä ymmärrä miten Bundy ei ole naisten mieleen samalla tavalla kuin Messi, vaikka hän on se alkuperäinen.

        Kaikilla jalkapalloilijoilla on siis malliheila ja he ovat tyyliguruja? Näiden perusteellako pääsee potkimaan seuroihin, vai pitääkö muuttaa itsensä noin mälsäksi jos pääsee sisään?

        En kyllä menisi allekirjoittamaan tuota, että lottovoitto olisi muka todennäköisempää. Lotto on reilua, naiset eivät.

        Ei se kenestäkään pedofiilia tee, jos sattuu katsomaan laillista pornoa, eikä sekään vaikka olisi katsonut laitontakin sellaista. Mutta joo, "syytön, kunnes toisin todistetaan", näinhän sen pitäisi mennä. Ei ole oikein, että virkavalta tulee ja nappaa niskasta kiinni ja pitää automaattisesti rikollisena, sehän on jo kunnianloukkauskin, josta on poliisejakin joskus tuomittu.

        Joku mies kirjoitti joskus jollain foorumilla, kuinka hän kauppakeskuksessa ollessaan näki teinipentujen räkivän rullaportaiden yläpäästä alas, ja hän päätti mennä sanomaan, etteivät tekisi sellaista. Näistä joku pimpin omaava päivänsäde oli mennyt sanomaan vartijoille, että kyseinen mies oli ostamassa heiltä seksiä. Vartijat tulivat ja nappasivat ukosta kiinni ja alkoi selvittely jossa hän tietenkin kiisti moisen. Kaiken aikaa ihmisiä parveili ympärillä ja pälyili tietenkin mitä tapahtuu. Vaikka hän lopulta pääsi lähtemään, eikä asiasta mitään tullut, niin silti moni ihminen oli todistamassa, kuinka jotain syytettiin seksin ostosta alaikäisiltä. Tuollaisesta voi jäädä hyvin paha leima. Hän neuvoikin vastaavassa tilanteessa muita huutamaan kaukaa kuuluvalla äänellä kakaroille, jos on jotain sanottavaa, että kaikki näkevät varmasti mikä on homman nimi ja tuollaiselta perseilyltä vältyttäisiin.

        Ja vaikka se raiskaus todisteiden puuttuessa jäisikin tuomitsematta, se että sinut yhdistetään raiskaus-oikeudenkäyntiin, varmasti saa sinut näyttämään joillekin tahoille epäilyttävältä. Michael Jacksonkin on edelleen monille lapsiinsekaantuja, vaikka häntä ei koskaan sellaisesta tuomittu ja faktat kallistuvat vahvasti siihen suuntaan, että häntä vastaan juonittiin, mutta eipä niitä kertaalleen liikkeelle lähteneitä huhuja saada poistettua, vaikka todelliset faktat iskettäisiinkin pöytään.

        No täytyyhän se valittaa, jos lihakset yhdistetään sporttiseen rehkimiseen ja lihaksettomuus laiskuuteen ja ihmiseen, joka ei jaksa itsestään huolta pitää. Kuten jo sanoin treenasin vuosia saamatta tuloksia. Voiko minua siis laiskaksi sanoa, tai ihmiseksi, joka ei yritä itsestään huolta pitää? Bodarit motivoituvat tuloksista, enkä usko, että monikaan olisi jaksanut pumpata, jos ei niitä olisi näkynyt. Vaikka olisi yleisesti tiedossa, että olen myös pumpannut rautaa vuosia, sillä ei olisi mitään merkitystä, koska ne tulokset eivät näy. Tämä tarkoittaa sitä, että naisia ei lihaksissa kiinnosta mikään muu, kuin se ulkonäkö, kaikki muu on pelkkää paskapuhetta. Mutta tiedossahan se on, että naiset ovat pinnallisia, he yrittävät vain kaikilla verukkeilla kiistää sen. Ja jos joku minua pinnalliseksi meinaa, kun yritin hankkia massaa, sanottakoon, että olen painoindeksin alapäässä ja yritin vain ottaa rakoa alipainoon.

        Yleistämällä päästään yleensä hyvin lähelle totuutta, ja täten uskoisin, että pitää aikalailla paikkansa, että naiset diggaavat treenattua (ja siten jostain syystä miehekästä, vaikka neiteilyähän se lihaksen kasvattaminen on) vartaloa, kuin ihramahaa.


      • Elidor
        17+5 kirjoitti:

        Minä olen vegaani mutta niin vaan saan päivittäisen proteiinitarpeen ihan normaalista ruuasta. Tofun lisäksi käytän paljon palkokasveja, pähkinöitä, linssejä, siemeniä ym. Silloin tällöin tsekkaan kiloklubi.fi -laskurilla että ruokavalio on kuta kuinkin ok, mutta päivittäin en ota siitä paineita.

        Aika kaukaa haettuja nuo perustelut miksi sinun ei kannata naisia lähestyä. Jos et ole bodari niin miksi sinun pitäisi miellyttää juuri niitä salilla käyviä naisia, etkö voisi lähestyä samanlaisia kuin itse olet?

        Ei naisen tarvitse salilla käydä vaatiessaan mieheltä treenattua kroppaa. Naisen ei tarvitse kuin olla hoikka ja tällätä turpansa pakkeliin ja hänellä on täysi oikeus vaatia mieheltä ihan mitä lystää. Siksi toisekseen kaikilla naisilla tuntuu olevan oikeus vaatia mieheltä vaikka mitä. Tämä johtuu siitä, että miehiä kiinnostavat naiset ja heillä on siten kysyntää. Naisia taas kiinnostavat vain tietyntyyppiset miehet ja tällöin kuuluakseen tuohon sakkiin, pitää miehen vastata vaatimuksiin.

        Samanlaisia naisia kuin mitä minä olen? Niitä on kuule hyvin harvassa. Naiset eivät halua itseni ikäistä teinipoikaa, vaan miehen, joka vastaa ikäistään.


      • Elidor
        Rohvessori kirjoitti:

        hymyissä on kuules oleellisia eroja. Minä en ainakaan hymyile pikkulapsille ja koiranpennuille samalla tavalla kuin hymyilen naisille (jos uskallan). Olisi todellakin rivoa luoda filrttaileva hymy pikkutytölle, mutta varmaan jotkut tällaista harrastavat.

        Noh, se pikkutyttö päättää, onko se hymy flirttailua. Muista, että tuomioon riittää vain se, että alaikäinen kokee asian seksuaaliseksi.


    • kun ei huvita

      Eilen pitkään sinkkuna ollut mies olisi pyytänyt puhelinnumeroa ja lupaa tulla joskus kylään. Tapaan tätä miestä muutaman kerran vuodessa ja varmaan se oli hänelle jonkinmoinen kolaus, kun en antanut puhelintietoja ja en luvannut kylään pääsyä.
      Ei sitä halua loukata ja eikä kolhaista toisen itsetuntoa, mutta kun ei vain ole tarvetta alkaa tutustumaan siinä mielessä eikä koe mitään mielenkiintoa, niin haluaa sanoa rehellisesti asian suoraan.

    • thesituation1
    • sdgasj

      Etsi 10 vuotta nuorempi nainen. Mene vaikkapa johonkin kirjastoon iskureissulle, siellä on ehkä vähän erilaisempia ja yksinäisiäkin naisia.

    • Rea listi

      Paljonko AP.lla on omaisuutta? Millainen maine hänellä on piireissä? Millainen fyysinen kunto? Entä miten pitkä hän on?

      Naiset tuppaavat olemaan parinetsinnässään vielä pinnallisempia kuin miehet. Rahalla, maineella, ulkonäöllä ja sporttisuudella pääsee pitkälle. Sen sijaan tavalliset nynnykkämiehet tuppaavat unohtumaan seinätapettiin.

      • kinkkinen tie

        Varsinkin tutustuminen voi olla todella kinkkinen tie, jos ei ole lähtökohtaisesti todella sosiaalinen tapaus. Rahalla ja muilla tuollaisilla asioilla voi omia ongelmiaan petrata. Kaikkea se ei tietenkään poista ja huono ulkonäkö yhdistettynä epäsosiaalisuuteen ei ainakaan nosta suosiota.


    • Hvhvhv

      Ikävä homma. Olen saman ikäinen mies ja samassa tilanteessa. Lähes jokainen eletty päivä pitää sisällään kärsimystä ko. asian johdosta. En osaa sanoa mikä olisi avuksi, mutta jotakin kannattaa yrittää tehdä asian eteen; kylmä tosiasia on se, että vuosi vuodelta chänssit heikkenevät. Parikybäsenä jotakin kolmivitosta piti jo melko iäkkäänä. Aivan lähipiirissäni on muutama 60-70 kymppinen mies, jotka eivät ole koskaan seurustelleet. Haaveilevat 20-30 kymppisistä naisista, mutta itsekkin tajuavat mahdollisuutensa olemattomiksi.

    • niin no

      Nuoruus on toki ohi tuossa iässä itse kullakin. Olen itse perheellinen, mutta siitä huolimatta keski-ikäisyys ahdistaa. Tulevien vuosien kaava on selvillä - töitä töitä vaan, jotta saadaan perhe elätettyä. Sitten kun lapset ovat kotoa lähteneet, onkin itse jo lähellä eläke-ikää, kremppaa pukkaa ja monttu odottaa. Olen välillä hieman harmitellut sitä, että elämä on mennyt tuttua ja turvallista rataansa, jossakin määrin myös ulkopuolisten tahojen odotusten mukaan.

      Sen sijaan ap:n tilanteessa voisi nähdä jonkinlaisen irtioton mahdollisuuden, mitä perheellisellä ei juuri ole. Jos on vastuussa ainoastaan itsestään, voi tehdä mitä huvittaa, ainakin jos on kanttia. Miten olisi kaiken omaisuuden realisointi, ja muuttaminen ulkomaille? Jos ei ole kavereitakaan mitä kaivata, niin mikäs täällä pidättelee? Uusissa paikoissa saattaisi jopa löytyä muita ihmisiä, joiden kanssa olisi enemmän samalla aaltopituudella.

    • kaikki kaipaavat

      Ajattele asiaa siten että naiset ovat ihmisiä joilla ei ole kiveksiä. Harva heistä varusmiespalvelustaan on suorittanut, joten ajattele heitä sivareina...

      Tutustumista helpottaa se että että toisen sukupuolen edustaja on usein jännittävämpi kuin samannäköinen, samassa asemassa oleva omaa sukupuolta oleva olisi. Nössön oloinen nainen kiinnostaa, vastaavanlainen mies ei ehkä niinkään.

      Älä ajattele naista jonkinlaisena täydellisenä olentona, vaan ihmisenä joka käy vessassa samoilla asioilla kuin sinä itse. Äläkä ajattele että hoikka tietynlaiset kasvonpiirteet omaava olisi kovin erilainen verrattuna pulskempaan ei-niin-söpöön verrattuna. Se hoikempi saattaa olla hemmotellumpi, tai sitten hän yrittää vaan parhaansa saadakseen huomiota ulkonäkönsä avulla ellei hänen persoonansa ole puoleensavetävä. Pelkkä sänkysuhde ei tee ihmistä onnelliseksi, ja niitä suhteita tarjotaan enemmän kuin mitä on tarve.

      Minäkin onnistuin löytämään itselleni puolison, mutta jouduin itse olemaan aktiivinen jotta se toinen osapuoli joka myös etsi osapuolta olisi muuttanut luokseni. Jos olisin vain odottanut tasapuolista etenemistä olisin unohtunut pois jo ensitapaamisen jälkeen.

    • kiltti mies.

      Tänään 39 v täytin ja elämä on ihan turhaa. Nuoremapan kyllä kävin baareissa, juhlin, urheilin kävin töissä mutta ei naista. Ei naiset ole halunneet tutustua. Nyt en ole kyllä yli 3 vuoteen baareissa käynyt enkä oikein missään. Muiden elämä kun katsellut niin niillä vaihtuu kumppani usein, saavat lapsia, pitävät hauskaa, juhlivat ja tekee kaikkee. Eipä mua ole mukaan kutstuttu eikä sitä itse väkisin viitsi toisten seuraan mennä.

    • perse reikä.

      Naisiin ei voi tutustua kun ne eivät halua tutustua.. Ei sitä viittis väkisin itseään tyrkyttää. Kyllä sen näkee 5 sekunnissa että haluaako nainen jutella joten sitä on vaan mahdotonta saada ketään jos ulkonäkökin on huono.

      • kaikki kaipaavat

        "Olemme valokuvanneet miehiä ja kysyneet heiltä heidän seksuaalihistoriastaan. Naiset ovat arvioineet kuvat, ja komeimmiksi rankatut miehet ovat pettäneet ahkerammin ja heillä on enemmän yhden illan suhteita, Rantala sanoo.

        Tämän vuoksi vaatimattomampien näköisten miesten sanotaan olevan uskollisempia kumppaneita, sillä he joutuvat kompensoimaan heikompaa puoleensavetävyyttään panostamalla parisuhteeseensa enemmän.

        Kysynnän ja tarjonnan laki näkyy myös parisuhteessa"
        http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288682856645.html

        -Tuo kompensointi ei onnistu jos luovutat 5 sekunnissa. Toisaalta minä olen maksanut vaimoni hyvän auton kaikkine kuluineen (ml. ylinopeussakon) ja vienyt hänet etelänmatkoille, eli ei avioliittoseksikään ilmaista kaikille ole.

        Mutta se kompensointi toimii kunhan saa "jalan oven väliin", en ole koskaan joutunut seksuaalisen ahdistelun kohteeksi, eivätkä naiset käänny katsomaan lenkkipolulla. Pitäisi joskus kokeilla lenkkeillä lompakko kädessä, ehkä sitten joku typykkä voisi viheltää. :D


    • retretretretretre

      No aloittajalle. Itsehän näytät vaikeuttavan ongelmaani rajaamalla valintaa sanomalla että jotkut ovat liian huonoja sinulle kuten yksinhuoltajat.

      Nosta rimaa alemmaksi tai sitten hyväksy se että tulet olemaan yksin lopunikääsi, valinta on tietysti sinun

      • retretretretretre

        ongelmaasi*


    • tikru2

      Suomessa nainen joutuu tekemään kaiken:menemään kapakkaan,aloittamaan keskustelun,ehdottamaan treffitekemiset,kosimaan,synnyttämään,hoitamaan lapset,hoitamaan kodin,hoitamaan omat ja toisen vanhukset,muistamaan kummilasten,sukulaisten ja ystävien merkkipäivät ja ostamaan lahjat ja kortit,pukemaan miehensä,jne.Mitä jää miehelle?Lasten kuljettaminen harrastuksiin autolla.Ihanaa olla nainen!!!!

      • luin kommentisi

        Tiesitkö että "ihminen tarvitsee yhtä moitetta kohti vähintään kolme kehua". Eli oletko koskaan kokeillut antaa kiitosta onnistumisista ja katsoa miten vaikkapa treffitekemiset alkavat sujumaan?

        Toisaalta osan tehtävistä jotka luettelit on naisvaltaisten alojen työtehtäviä, eli tuosta jäi pois polttopuiden teko yms. miesvaltainen työ.

        Miehet toimivat naisia useammin johtajina tai päällikköinä, mutta kotona naiset haluavat tehdä omalla tavallaan. Eivät yhdessä antaen toisen tehdä parhaansa.


      • ....................

        Milloin naisen on muka täytynyt aloittaa keskustelu, treffiehdotukset ja kosinnat? Naiset vain ovat ja mies joutuu hoitamaan nuo. Naisen tehtäväksi jää vain valinta.

        En ymmärrä kumminkaan, miksi naisen ihan täytyy mennä kapakkaan? Meneväthän miehetkin, eikö? Sitäpaitsi nainen saa miestä ihan missä tahansa muuallakin.

        Synnyttäminen ei ole velvollisuus, vaan oma tahto. Mies osaa pukeutua itsekin, mutta arvon rouvat ovat tehneet itse ongelman miestensä pukeutumisesta. Luultavasti se koti jota naiset muka joutuvat hoitamaan ja se auto, jolla mies pentujaan kuljettaa, ovat isännän omaisuudella kustannettu.


    • yxin84

      Selkäpiitä karmii eräiden jutut. Hittoako "ämmittelevä" mies tekee naisella! Tai että yksi luulee voivansa ostaa naisen kuin naisen.. Karua yleistystä ketjussa. Onneksi olen päättänyt elää ilman miestä! Aloittaja ammattiavun tarpeessa.

      • xyin48

        Et vain ymmärrä aloittajaa. Itselläni on samankaltainen tilanne, mutta olen vielä nuori ja voin tehdä asioille jotain. En ole mielestäni ammattiavun tarpeessa. Ei yksinäisyys tai naisettomuus tee miehestä sekopäätä.
        Kuten aikaisemminkin sanottiin, elämä on sattumaa ja huonosta tuurista joutuu kärsimään. Kyllä voisin johonkin baariin lähteä ja varmaan saisinkin seksiseuraa, mutta sellainen ei kiinnosta. Minua kiinnostaa enemmän henkinen kontakti tai ystävyys, mutta koska naiset jouksevat seksin (lasten) perässä, sellaisesta lienee turha haaveilla.


    • tai jos...?

      Tuolla oli hyviä kommentteja flirtistä.

      Meinasin nimittäin kommentoida, että jotkut ihmiset on niin hiljaisia seurassa, ettei niistä lähde ääntäkään. En tarkoita puhetta vaan ...jotain. Minkä yllä oleva nimitti flirtiksi.

      Ihminen tulee paikalle, mutta hän on totaalisen hiljaa sisältä, eikä anna mitään merkkiä saako edes lähestyä. Kääntyy sivuttain tai kokonaan pois.

      Jos joku menee juttelemaan, ulos tulee ensin jokin ivallinen lausahdus, eikä mitään mikä antaisi ymmärtää "tervetuloa".

    • etsi mukavaa

      Käy ap lukemassa Parisuhdepalstaa.

      Ihmiset haluaa suhteen, muuta se onkin sitten jotain ihan muuta.

      Etsin pitkään vela-miestä, koska olen kinnostunut ihmisestä ja seurasta.
      Miehiä näyttää ajavan yhteisön hyväksyntä ja seksi, etsimään paria. Lapsia on "pakko" tehdä. Vela-nainen ja naisen luonne muuttuu merktitykselliseksi vasta pitkän huonon suhdekokemuksen jälkeen. Sitä ennen otetaan sitä mitä saadaan.
      Ja sitten kärsitään.

      Sä olet oikeastaan myös voittanut. Olet kasvanut yksilönä vahvemmaksi , tietyllä tavalla. Parisuhteelliset elää osin toisesta, minimienergialla ja kärsien. Sinulla on vielä aikaa etsiä itsellesi seuraa, mutta se edellyttä aktiivisempaa otetta, etsiä ja lähestyä ihmistä, tutustua toiseen.

      • ???

        Mitä tarkoittaa vela?


      • Tätä tarkoittaa...
        ??? kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa vela?

        Vapaaehtoisesti lapseton


      • ei paskaakaan
        Tätä tarkoittaa... kirjoitti:

        Vapaaehtoisesti lapseton

        Lapsen voi saada myös luovuttamalla spermaa lapsettomuushoitoihin.
        Jos lapsen kasvatus kiinnostaa, voi adoptoida lapsen ulkomailta.


    • tikru2

      Onnistumisista?Lähinnä toivoisin että mies ottautuisi johonkin,ehdottaisi jotain ja tekisi jotain(muutakin kuin ilmottaa käyvänsä töissä eli sama mitä nainenkin).Ei tarvitse "onnistua",olen niitä naisia jotka antavat miehen tehdä asiat omalla tavallaan,en kulje perässä kyttäämässä tai tekemässä uusiksi kuten suuri prosentti naisista.Minun huomioni on se,että kun naisen hommat ovat kaupungistumisen myötä lisääntyneet huimasti,miehen työt näyttävät kadonneen.En tiedä vaikuttako se(ja yksinhuoltajien kasvattamien poikien suuri määrä)myös siihen,että nuoret miehet olettavat naisten tarttuvan kaikkeen äitien tavoin,eivätkä he kykene minkäänlaiseen aloitteellisuuteen,ainoastaan valittamaan viisikymppisenä,etteivät olisi halunneet sitä, tätä tai tuota asiaa avioliittoonsa.Suomalainen nainen on vahva koska vastapaino puuttuu?

      • luin kommentisi

        -> "nuoret miehet olettavat naisten tarttuvan kaikkeen äitien tavoin"

        Aihe on tietty hyvin monimutkainen ja tapauskohtaisia. Ensiajatukset riippuvat myös itse kunkin omasta tämänhetkisestä roolista.

        Vahvuus ei ole sitä että vertailee itseään toiseen, vaan sitä että kannustaa ja opettaa toiselle asioita joita hänenkin kuuluu tehdä. Pitää perustella asiat niin että ei nainen tee kotitöitä siksi että ne ovat hauskoja harrastuksia, vaan siksi että ne jäävät muutoin tekemättä. Jos kaksi tekee tapahtuu se nopeammin, ja jokaisen oletetaan tekevän osuutensa.

        Aina ei pitäisi lukea lehdestä mikä on tasa-arvoa, vaan tapauskohtaisesti miettiä kuka osaa mitäkin ja miten ollaan onnellisia arjessakin.

        Ja kun asunto on siisti ei pidä etsimällä etsiä pieniä virheitä joista saa moittia toista. Sellaistakin kyttäämistä esiintyy jos mies on kiltti ja nainen hakee jännitettä suhteeseen.

        Vaan tapauskohtaista, en tiedä miksi jotkut miehet tekevät yhtä ja toiset toista. Mutta tasa-arvon aikaan sekä miehet että naiset voivat olla uusavuttomia, eli silloin pitää vaan sopia työnjaosta, eli toinen tiskaa vuoropäivinä tms.


    • kaarlo2

      Mitä turhaan valitat onhan sulla vielä aikaa elämään jos kerran liikkumaan pääset,et sinä kuitenkaan ole niin viisas kuin luulet ei naiset ole tyhmiä .

    • eimikäänrantapantter

      Kaikilla se nuoruus ohi menee, osa kuolee jo nuorena eivät pääse edes siitä ns. nuoruudesta nauttimaan jos siinä jotakin nautittavaa on.

      Tulokseen olen tullut lähellä 50 kymppiä, parempi olisi ollut kun ei olisi koskaan edes syntynytkään, niin hienoa tämä on ollut sieltä lähtökuopista alkaen, nyt vielä pitkän sairasajan aikana kun taas operoitiin, soitti lääkäri lausunnon kotiin, työsi alalla on tehty.

      Se mitä ongelmana kropassa on, on niin pitkällä ja pahalla mallilla katsotaan uudelleen koulutusta jos jotakin löytyy, jatketaan syksyllä.

      Siinä meni nekin vähät suunnitelmat ja tekemiset, enkä todellakaan halunnut sitä, painetaan katse vain syvempään alas ja kiroan elämiseni sekä syntymäni jonnekin hyvin alas, eivät nämä helteet ainakaan helpota sairauden laatua, en muutekaan minkään näiden kelien ja lämpöjen ystävä ole.

    • minäjajotkut
    • lapsionlahja

      Mä en edes 16-26 vuotiaana tajunnut, että koko baari/kännikulttuuri oli olemassa ja jäin siitä paitsi. Ei se sinällään haittaa, voin ehkä jopa kiittää "kokemattomuuttani" siitä, että terveiden elintapojen vuoksi näytän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta, joten ihmiset ei oo katsonut pahalla kun nut "vanhempana" teen niitä tyhmyyksiä mitä nuoret yleensä tekee :) Ja ehkä vähän positiivisempi elämänkatsomuskin on kun pahimmat teinitraumat on jääny kokematta... vaikka toisaalta, missähän sitä nyt olis jos olis ollut ns. "normaali" nuoruus?

      Tosta puolisosta, mä niin elävästi muistan kun itse olin teini ja mun äiti selitti, kun hänen serkkunsa "vihdoin löysi puolison ja teki lapsen vanhalla iällä, he jo vähä pelkäsi jääkö yksin" tämä serkkutyttö oli vissiin 32... mä olen nyt melken sen ikäinen...! Ehkä mutsikin nyt vähän miettii...

      Jos jotain kritiikkiä, niin voin samantien sanoa sun kirjoituksen perusteella,
      Sun arvoista mua harmittaa tuo "ei tavoittelemisen arvoisia, yh naisia" mitä helvettiä? Samaan aikaan myönnät, että ne sunkin ikätoverit 18v kuksi ympäriinsä, niin se on ihan ok, mutta ne tytöt jotka siitä joutui raskaaksi ja vaikka oli niin teinejä että kuksi takas, oli kuitenkin sen verran kypsiä että piti lapsen abortin sijaa, ovat sun mielestä jotenkin huonoja?
      Musta on aina hienoa, jos ottaa vastuuta vaikka on itse lapsi vielä.

      Mä voisin ottaa yh naisen puolisoksi, jos olisi jotenkin todella samaa maata tai hyvä olla yhdessä... siinähän ne lapset menis samassa. Ja olen sentään heteronainen kuten esimerkistäni kävi ilmi, vieläpä aika perinteisistä lähtökohdista eli ei katsottaisi edes hyvällä meidän kirkossa sellaista!!!

      Että tässä olis ehkä jotain mietittävää... Kun ikää alkaa kerttyä, niin ihmisillä on yleensä jotain elämänkokemusta. ero tai lapsia. Se pitää vaan hyväksyä. Tai sitten hyväksyä yksin jääminen.

    • !vahva!

      Olen tullut siihen tulokseen, että seurustelu on turhaa. Minä en tarvitse naista, koska tulen hyvin toimeen myös omillani. Kaiken minkä voi tehdä naisen kanssa voi tehdä myös yksin. Myös seksiä voi harrastaa yksin, mutta koska himo herättää ihastumisen tunteet, olen valinnut elämän selibaatissa. Minulla ei ole tähän valintaan uskonnollista motiivia, vaan pikemminkin tiedostan, että kun on ollut puoli vuotta ilman, seksuaaliset tarpeet katoavat ja korvautuvat henkisillä päämäärillä. Olen oppinut hyväksymään myös sen, että tilanteeni ei välttämättä jatku ikuisesti, sillä joku nainen voi tulla ja ilmoittaa haluavansa minut. Tällöin odotan naiselta aloitetta, koska minulla ei ole mitään tarvetta sellaisen tekemiseen. Toisaalta lupaan, että jos niin poikkeuksellinen nainen putkahtaa jostain ilmoille, hän saa minulta kaiken mitä pystyn terveen järjen rajoissa hänelle antamaan, eli enemmän kuin moni "mies" haaveilee pystyvänsä jakamaan. En siedä nirppanokkaisia "diivoja", jotka pitäytyvät perinteisissä sukupuolirooleissa ja vaativat paljon mieheltään. Ottaisin mieluummin vähän pyöreän, silmälasipäisen ja lyhytkasvuisen, lievästi ruman naisen, jonka elämän pystyisin mullistamaan. Näillä "diivoilla" kun on tapana jättää mies kolmen kuukauden seurustelun jälkeen, koska kukaan ei kuitenkaan uskalla kutsua sitä hyväksikäytöksi.

    • BIG BOOBY MAN

      Noin siinä käy kun on miestissit.

      Joten miettikää kahdesti ennen kuin juotte sitä olutta joka helvetin ilta yksinäisyyteenne.

    • HankkikaaElämä

      En ymmärrä miksi tuosta asiasta pitää tehdä noin suuri ongelma. Joku haluaa naisen, joku naisia, rahaa, mainetta, kuuluisuuttaa, läheisyyttä, lämpöä, perhettä, talon, maata ja lista jatkuu. Niin se vaan on että kaikkea ei voi saada tai ei yhtäkään tai sitten voi saada kaikki. Miksei käytä energiaa johonki muuhun? Älä yritä saada naista. Ala kehittää itseäs, keksi joku intohimo elämääsi, jokin muu kuin pakkomielle siitä että pitää saada se nainen ja perhe. Sitten se saattaa tulla sieltä ihan vahingossa. Mulla ainakin menee aika siihen että käyn töissä, kuntosalilla, lenkkeilen, joogaten, jönglööraamista opetellen, matkustellen, kalastellen, retkeillen, jotain instrumenttia voisi opetella vielä soittamaan. Elämää on turha viettää niin että murehtii siitä mitä olisi voinut olla tai että elämä tai nuoruus olisi jo hukkaan heitetty, elämä voi antaa mitä vaan, riippuu täysin siitä miten itse sen haluat ottaa. Itsekin olen jo 32, enkä seurustele, joskus kokeillut mutta ei oo mun juttu.

      • Elidor

        Tuo viimeinen lauseesi onkin se ratkaiseva, ei ole sinun juttusi. Helppohan sitä on silloin sanoa, jos tietää olevansa erakkoluonne, eikä edes halua muiden seuraa. Jotkut kumminkin tarvitsevat sitä. Moni ei kumminkaan tiedä kuinka paljon he lopulta sitä tarvitsevat, koska heillä ei ole kokemusta siitä, minkä tämä yhteiskunta on tehnyt kaikkien tavoittelemaksi unelmaksi ja lähtökohdaksi oikealle elämälle. Kuten joku tällä palstalla jossain kirjoittikin, kaikkien pitäisi saada kokea niitä seikkailuja teininä, jolloin jokainen osaisi määrittää kuinka välttämätöntä sellainen lopulta itse kullekin on, ja kuinka tyytyväinen voi olla mahdolliseen yksinäiseen elämäänsä.


      • luokkayhteiskunta
        Elidor kirjoitti:

        Tuo viimeinen lauseesi onkin se ratkaiseva, ei ole sinun juttusi. Helppohan sitä on silloin sanoa, jos tietää olevansa erakkoluonne, eikä edes halua muiden seuraa. Jotkut kumminkin tarvitsevat sitä. Moni ei kumminkaan tiedä kuinka paljon he lopulta sitä tarvitsevat, koska heillä ei ole kokemusta siitä, minkä tämä yhteiskunta on tehnyt kaikkien tavoittelemaksi unelmaksi ja lähtökohdaksi oikealle elämälle. Kuten joku tällä palstalla jossain kirjoittikin, kaikkien pitäisi saada kokea niitä seikkailuja teininä, jolloin jokainen osaisi määrittää kuinka välttämätöntä sellainen lopulta itse kullekin on, ja kuinka tyytyväinen voi olla mahdolliseen yksinäiseen elämäänsä.

        Tämä yhteiskunta on tehnyt seurustelusta vähän muutakin kuin tavoittelemisen arvoisen. Se on tietynlaisten ihmisten etuoikeus. Täällä luodaan kuva siitä, millainen miehen pitää olla ja millainen naisen pitää olla, ja jos sattuukin olemaan vähän erilainen, on joku friikki, joka suljetaan kaiken ulkopuolelle. Mies ei kuulemma saa olla "naisellinen", "herkkä", "raitis" tai muuten perinteisten arvojen vastainen. Jokaisen suomalaisen miehen pitää kulttuurimme "ihanteiden" mukaan juoda ja katsoa urheilua televisiosta. Totuus on, että kaikki miehet eivät ole sellaisia. Ei tarvitse olla "homokaan" poiketakseen tästä normista, vähän nörtti tai muuten vaan erilainen riittää. Tietysti tämä pätee myös naisiin, joiden kaikkien pitäisi olla isorintaisia, laihoja, pitkähiuksisia ja empaattisia. Lisäksi pitäisi käyttää samoja vaatteita kuin joku julkkis USA:ssa, koska muuten on tietynlaisten ihmisten mielestä "out", eikä kelpaa porukkaan. Seurustelusuhteet syntyvät seurallisille ihmisille kavereiden kautta, joten ne jotka eivät alistu näihin normeihin jäävät niiden ulkopuolelle. Sitten on kiva kuunnella, kun muut käyvät kahvipöytäkeskusteluja "elämänkokemuksestaan", lasten kasvatuksesta, menneistä eroista tms., jota yksin jäänyt ei ole ikinä saanut kokea. Toisaalta yksin jäänyt voi lohduttautua sillä, etteivät normien mukaan menestyneet voi ikinä ymmärtää miltä tuntuu jäädä yksin. Se tunne on jotain, minkä voi ymmärtää vasta kun se nuoruus on mennyt ohi, eikä ole tavannut ketään itsensä kaltaista. Jos yksinäiset olisivat valmiita elämänmuutokseen, olisin varma että se tunne olisi heitä yhdistävä tekijä. Yksinäisestä ihmisestä voi kasvaa joko masentunut ja heikko tai itsenäinen ja vahva. Jälkimmäinen hyväksyy sen, että seurustelu on, ja tulee vielä pitkään olemaan, yhteiskuntamme tietyn luokan etuoikeus. Hän ymmärtää myös sen, ettei luokkaan kuulumattomuus tee kenestäkään huonoa ihmistä, vaan pikemminkin usein käy juuri päin vastoin. Sen katkeran palan kun on niellyt, on paljon helpompi hyväksyä myös muut vastoinkäymiset, niin hirveä pala se on.


    • Tiedänmitenasiaon

      Rupee mulle orjaksi :)

      Anna vaikka sähköpostiosoitteesi alkuun.

      Oletkohan edes kiinnostunut Suomalaisista naisista? Kaikille niiden luonteenoikut ei vaan sovi ja kaikki oikuttomat viedään jo riparin jälkeen

    • Sinkku nainen

      Ap:n nuoruus on kyllä mennyt iän mukaan jo kauan sitten..22-vuotiaan sanotaan suunnilleen ohittaneen sen ikäkauden.

      Nyt on turha menneistä menetetyistä vuosista ketään syytellä, varsinkaan naisia jos naisen itsellesi kumppaniksi toivot.

      Suora vinkki sulle: Ryhtiä, asennetta ja katse eteenpäin!

    • jön snöö

      Itehän oottelen niitä autuaita aikoja ku saa kohtuuhinnalla ostetuksi ittelleen mieleisensä sex botin, jonka persoonallisuuden voi vaihtaa/ohjelmoida aina mieleisekseen.

      Hellyttävän hyvä asia että naiset tulevat toimeen nyky-yhteiskunnassa yksikseen. Ja toisaalta onpa niistä sittenki huolta pitämässä KT/YT-miehet maahanmuuttajineen. Pysyy se syntyvyyski yllä rakkaassa isänmaassamme!

    • Gethen

      Olen samanikäinen kuin ap (35-vuotta) ja täysin samassa tilanteessa. Ei koskaan seurustelua, eikä edes naisen kädestä pitämistä.

      Ystäviä tosin on. Koulutus. Työ.

      Asia painaa. Haaveilen päivittäin parisuhteesta. Mutta tuntuu vähän siltä, etten koskaan uskalla tehdä mitään asian eteen.

      Olen tavannut naisia joita olisin halunnut pyytää ulos, mutta en ole pystynyt. Esimerkiksi työkavereissa on ollut kiinnostavia tapauksia.

      Olen joskus ajatellut, että miksi en vain tee sitä. Miksein vain kysyisi joltain kiinnostavalta naiselta josko hän haluaisi lähteä kanssani treffeille. Ottaisin vastaan mahdollisen ei-äänen, mutta sitten olisi ainakin uudenlainen kokemus josta ahdistua muutaman päivän, ennenkuin tunnekuohu laimenee.

      Koska käytännön taitoja tässä asiassa ei juurikaan ole, en edes tajua miten treffeille pyytäminen tapahtuisi.

      "Käydäänkö joskus kahvilla?"

      Onko tuo lause hyvä? Nainen tajuaisi varmasti, että kahvittelu ei tarkoita pelkästään kahvia. Vaan tapaamista romanttis-eroottisen suhteen mahdollisen aloittamisen tunnustelumielessä.

      Asiaa koskevaa ahdistuneisuuttaa lieventää tällaiset ajatukset:

      Olen homo sapiens -urosapina. Rakkaus ja parisuhde ovat biologiassani. Minä koen homo sapiens -naaraat kiihottaviksi, mutta en naarasvariksia. Kuitenkin koirasvaris näkisi eri tavalla, sen todellisuus olisi erilainen. Näin ollen minun kokemukseni tässä homo sapiens -aistimaailmassa ovat vain yksi mahdollinen todellisuus. (Varsinkin kun ottaa huomioon, että muualla maailmankaikkeudessa on varmaan hyvin erilaista elämää.)

      Voisimme olla yksiavioisia eläimiä. Silloin ei olisi tällaista kaipuuta rakkauteen/hellyyteen/seksiin/parisuhteeseen. Tai meillä voisi olla kiimakausi eikä jatkuvaa kiimaa.

      Nämä ajatukset lieventävät huonoa oloa. Näiden kautta ajattelen, että tämä ei ole maailman suurin katastrofi. Vain homo sapiens -ongelma. Mutta toisaalta koska biologiassa/kulttuurissa on syvällä tämä halu läheisyyteen, tuntuu tilanteeni silti aina välillä hyvinkin kaamealta.

    • Nainen 40v

      Hei "toivottomat kunnon miehet"! ;-))

      Tarkoitan siis niitä, jotka ovat edellä kirjoittaneet vaimonpuutteestaan ja siitä, etteivät ole uskaltaneet lähestyä naisia. Älkää vaipuko epätoivoon!

      Meitä vapaita ja aika kokemattomia kunnon naisia on vielä! Itse olen vakituisessa keskipalkkaisessa työssä, talous kunnossa, oma kaunis koti, 40v, hoikka ja "ihan tavallisen näköinen" nainen. En ole vaan tavannut kunnon miestä, rehellistä, omillaan toimeentulevaa ja naista kunnioittavaa, sekä tietysti itselleni luonteeltaan sopivaa kumppania. Siksi elän yksin. En ole itse etsimällä etsinyt puolisoa, enkä käy baareissa, joten uskon, että kohtaan sopivan ja oikean, jos niikseen käy...

      Itse asun ja elän mielummin itsekseen ja ystävien & lapsuuden perheeni ym ympäröimänä kuin ottaisin luuserin miehen! Kunnon mies olisi tervetullut! ;-))

      Tsemppiä vaan kaikille!!

    • neitokainenvain

      "Käydäänkö joskus kahvilla?" On hyvä aloitus.
      Vielä itsevarmempi voisi olla:
      "Lähdettäisiinkö kahville viikonloppuna?"
      Eli ilmoita _ajankohta_ jo etukäteen!
      Hyvältä tuo treffikutsu kuulostaa, kutsua vaan vetämään.
      Minä laittaisin kutsun samalla useammalle henkilölle.
      Tällöin mahdollinen "Ei" voi unohtua parilla "Kyllä" -vastauksella!

    • ijoö

      > olisin halunnut vaimon ja lapsia. Tiedän, ettei peliä ole vielä pelattu 35-vuotiaana loppuun, mutta ei vain ole enää minkäänlaista uskoa. Aika kuluu niin nopeasti. Jälkiviisaana voin todeta, että sitä naista olisi pitänyt etsimällä etsiä alle kolmekymppisenä.

      Nykyisen mielipiteeni mukaan lapset pitäisi tehdä alle kolmekymppisenä, ehkä 20...25 olisi sopiva ikä, eli rivien välissä samaa mieltä. Se että olet yksin, johtuu siis siitä, ettet ole etsinyt kumppania. Se vaatii ihan rehellistä työtä. Tosin silloin kun olit optimaalisessa iässä, netti oli vielä harvain käytössä, mutta nykyäänhän se on paras tapa löytää seuraa. Aika on todellakin kallista eikä sitä pitäisi käyttää ollenkaan tällaisten turhanaikaisten viestien kirjoittamiseen ja lukemiseen. Sen ajan voi myös käyttää työn tekoon, ja siihen sen saa kyllä kulumaan helposti, mutta harvan työlle pystytetään muistomerkkejä. Paras muistomerkki on mielestäni elävä muistomerkki. Juu, olen myös 35-v. mies, joka "kulki aina lapsettomana ja naimattomana".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe