Ihmissusi!!!!

Susi tassu

1.Onko mahdolista että olen ihmissusi???

Olen 12 ja täytän joulukuussa 13. Minun on alkanut mieli syödä kokoajan lihaa ja haluan ulos kokoajan. Täydenkuun aikaan olen agressiivisenpi. Yleensä kun nukun, tykkään nukkua koiramaisessa asennossa. Minä saatan jopa murista unissani. Tänään halusin syödä kavereiden linnutkin, toivottavasti ei käy kuinkaan meijjän 2-kissalle ja jyrsiöille.Olen alkanut viihtyä enemmän omissa oloissani, enkä pidä muutakuin koiramaisesta seurasta.

2. Haluaisin tietää onko kukaan teistä ihmissusi. Jos on olisi kiva tietää millä alueella asutte, lauman takia. Onko teillä lauma? Millaista teillä on elämä? Ja miten käyttäydytte täyden kuun aikaan? Näihin ei ole pakko vastata.

3. Ihmissusista saa kysyä, kyllä täälä vastaillaan viesteihin.

4. En halua tänne mitään viestejä joissa lukee että ihmisusia ei ole ja ootte ihan urpoi. Tai et Jeesus pelastaa, koska kaikki ei mihinkään kristukseen usko ja me ei haluta lukee sellasia!

276

7873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmissusi

      Kukaan ei voi tarkasti kertoa netissä oletko ihmissusi vai et, sillä emme ole tavanneet sinua oikeassa elämässä. Ehkä olet, mutta ehkä et olekaan. Kyllä täällä palstalla varmasti on pari muutakin oikeaa ihmissutta. No, mutta ainakin minä olen. Asun Pirkanmaan eteläisessä osassa. Minulla ei ole laumaa, koska ei täällä kovinkaan ole samaa lajia olevia. Elämäni on aika normaalia vaikka olenkin ihmissusi. Asun aivan normaalissa talossa äitini, isäni ja veljeni kanssa. Äitini ja veljeni ovat myös ihmissusia. Meillä on kaksi koiraa ja muita lemmikkejä. Mutta olen suunnitellut tekeväni itselleni luolan tuonne metsäämme. Kivistä ja semmosista rakentaisin. Täydenkuun aikaan osaan kyllä hillitä itseni.

      • Anonyymi

        Voisinko tavata sinut joku päivä?


      • Anonyymi

        Olen tyttö ja haluaisin tavata?
        Koska haluaisin ihmissusi ystävän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tyttö ja haluaisin tavata?
        Koska haluaisin ihmissusi ystävän

        Mä olen ihmissusi mainen. Olisi kiva tutustua. Laita vaikka igssä viestii @mqijuu


    • Susi tassu

      Ok, musta tuntuu et oon aika varmasti ihmisusi, olen puhunut täälä susien kanssa. En tiedä onko meillä Mynämäellä laumaa, jos ei ja olen susi, ajattelin perustaa sellaisen

      • huoh

        Sää et oo ihmissusi!!! Sua pitää purra ja purian pitää olla alfa!! Eikä ihmissusi ole mikään lemminkki et nukkuu koiramaisissa asennoissa ja tällee!!!


      • mynämäkeläinen15v

        Susi tassu oot mynämäeltä? o.oitekki oon. Minkä ikänen oot?!D:


      • sudenjälki

        Mäkin oon mynämäeltä ois kiva ehk tutustuu :)


      • stret
        sudenjälki kirjoitti:

        Mäkin oon mynämäeltä ois kiva ehk tutustuu :)

        Mm ääh en tiiä mitä pitäs vastaa


      • susitassu

        Noh niin totta stret ois kyllä ihan mukavaa tavata muitakin ihmissusiin...


      • Ihmissusi_tyttö
        huoh kirjoitti:

        Sää et oo ihmissusi!!! Sua pitää purra ja purian pitää olla alfa!! Eikä ihmissusi ole mikään lemminkki et nukkuu koiramaisissa asennoissa ja tällee!!!

        No toi ei pidä paikkaansa


      • Vitunmurrosikä

        Edgy as fuck :dddd
        Oot vaan teini joka ajattelee olevansa cool esittämällä ihmissutta
        Rajota tota sun twilightin kattomista ja hyväksy asiat miten ne oikeasti on


      • Anonyymi
        Vitunmurrosikä kirjoitti:

        Edgy as fuck :dddd
        Oot vaan teini joka ajattelee olevansa cool esittämällä ihmissutta
        Rajota tota sun twilightin kattomista ja hyväksy asiat miten ne oikeasti on

        Twilight kertoo vittu vampyreistä. Jacob on joo ihmissusi mut se ei oo sen sarjan pää asia perkele!! Vaan ne vampyrit. So. Älä vertaa niitä toisiinsa!!!
        Joo en itsekkään tajuu tätä et joku 8-12 vuotiaat tulee tänne selittää et on ihmissusia ku tykkää lihasta tms.. Ei sillä uskon kyl et ihmissusia on, mutta te 8-12 junnut ette oo ihmissusia!


      • Ihmissusi_tyttö kirjoitti:

        No toi ei pidä paikkaansa

        Toi alfa juttu on true! Purejan PITÄÄ ehdottomasti olla alfa et susta ees muuttusi ihmissusi.


      • Anonyymi
        huoh kirjoitti:

        Sää et oo ihmissusi!!! Sua pitää purra ja purian pitää olla alfa!! Eikä ihmissusi ole mikään lemminkki et nukkuu koiramaisissa asennoissa ja tällee!!!

        Mä en tiiä miks mut mä tunnen olevani alfa koska mua on oikeesti purru susi ja myös koira ja sen jälkeen oon alkanu käyttäytyy tosi oudosti ku tykkään kävellä kyyryssä ja mä valvon myös öisin ja nukun tosi pitkään päivällä ja mun lempi ruoka on kypsä uppopaistettu lehmästä tehty pihvi 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiiä miks mut mä tunnen olevani alfa koska mua on oikeesti purru susi ja myös koira ja sen jälkeen oon alkanu käyttäytyy tosi oudosti ku tykkään kävellä kyyryssä ja mä valvon myös öisin ja nukun tosi pitkään päivällä ja mun lempi ruoka on kypsä uppopaistettu lehmästä tehty pihvi 😋

        Vegaanit kyykkyyn


      • Anonyymi
        huoh kirjoitti:

        Sää et oo ihmissusi!!! Sua pitää purra ja purian pitää olla alfa!! Eikä ihmissusi ole mikään lemminkki et nukkuu koiramaisissa asennoissa ja tällee!!!

        Bruh. Lyön vaikka vetoo et katot teen wolf nimistä sarjaa. Oot btw vääräs ihmissudeks voi syntyäkki eikä sitä välttämättä huomaa


      • Anonyymi
        Vitunmurrosikä kirjoitti:

        Edgy as fuck :dddd
        Oot vaan teini joka ajattelee olevansa cool esittämällä ihmissutta
        Rajota tota sun twilightin kattomista ja hyväksy asiat miten ne oikeasti on

        Oot vaa kateeline. Mä oon ihmissusi. Huomasin sen jo 5 vuotiaana


      • Anonyymi
        Hanski_07 kirjoitti:

        Toi alfa juttu on true! Purejan PITÄÄ ehdottomasti olla alfa et susta ees muuttusi ihmissusi.

        No ei ole. Purija voi olla mikä tahansa ihmissusi.


      • Anonyymi
        Vitunmurrosikä kirjoitti:

        Edgy as fuck :dddd
        Oot vaan teini joka ajattelee olevansa cool esittämällä ihmissutta
        Rajota tota sun twilightin kattomista ja hyväksy asiat miten ne oikeasti on

        Ooks tyhmä tai jotai. Twilight on vampyyri elokuva jos et tiennyt


      • Anonyymi
        Hanski_07 kirjoitti:

        Toi alfa juttu on true! Purejan PITÄÄ ehdottomasti olla alfa et susta ees muuttusi ihmissusi.

        Mua on purtu


      • Anonyymi
        huoh kirjoitti:

        Sää et oo ihmissusi!!! Sua pitää purra ja purian pitää olla alfa!! Eikä ihmissusi ole mikään lemminkki et nukkuu koiramaisissa asennoissa ja tällee!!!

        bruh. tää ei oo mitää Teen wolfia. sen ei tarvii olla mikää alfa ja eikä sua edes tarvii purra ku semmoseks voi syntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vegaanit kyykkyyn

        Saman satusedän jarkoniaa! Mt-ongelmia, lieneekö jossain osastolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vegaanit kyykkyyn

        joo noin et kyllä sano!toi on aika loukkaavaa en ite oo vegaani oon kasvissyöjä mut oon otherkin ja siinä mun "laji" on ihmissusi en tiiä haluisinko olla ihmissusi koska siihen liittyy jonkin verran riskeja vaik ois se kyl siistii


      • Anonyymi
        Vitunmurrosikä kirjoitti:

        Edgy as fuck :dddd
        Oot vaan teini joka ajattelee olevansa cool esittämällä ihmissutta
        Rajota tota sun twilightin kattomista ja hyväksy asiat miten ne oikeasti on

        miten joku voi ajatella et on cool olla ihmissusi:Dite siis uskon et ihmissusii on ja tälleen.Mut en ite sanois ikin et oon cool koska oon ihmissusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Twilight kertoo vittu vampyreistä. Jacob on joo ihmissusi mut se ei oo sen sarjan pää asia perkele!! Vaan ne vampyrit. So. Älä vertaa niitä toisiinsa!!!
        Joo en itsekkään tajuu tätä et joku 8-12 vuotiaat tulee tänne selittää et on ihmissusia ku tykkää lihasta tms.. Ei sillä uskon kyl et ihmissusia on, mutta te 8-12 junnut ette oo ihmissusia!

        ööö miten se ikä siihen vaikuttaa et sanok sä et vaik kymmenvuotias ei voi olla ihmissusi eikä must kukaan oo sanonu olevansa ihmissusi vaan sen perusteella et tekee mieli lihaa koko ajan☠️uskon siis ihmissusiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo noin et kyllä sano!toi on aika loukkaavaa en ite oo vegaani oon kasvissyöjä mut oon otherkin ja siinä mun "laji" on ihmissusi en tiiä haluisinko olla ihmissusi koska siihen liittyy jonkin verran riskeja vaik ois se kyl siistii

        Omg!!!!! Mäkin oon otherkin ja mun se "laji" eli kintype on myös ihmissusi!!! Mulla on toinenkin kintype ja se on merenneito!!!!


    • <3christ<3

      sun kannattaa mennä puhuu papin kanssa. hän osaa auttaa saatanan häätämisessä

    • Susi tassu

      En tod mee papin luo. Haluun olla tällänen kun oon. Kiitti vaan!

      • <3christ<3

        ällöttävää tiedätkö että jos et haluat olla paha joudut helvettiin ja palat


      • <3christ<3 kirjoitti:

        ällöttävää tiedätkö että jos et haluat olla paha joudut helvettiin ja palat

        BLAA BLAA BLAA BLAA BLAA BLAAAAAAAAAA


      • Anonyymi
        <3christ<3 kirjoitti:

        ällöttävää tiedätkö että jos et haluat olla paha joudut helvettiin ja palat

        Mitä sä just sanoit. Kaikki ihsmissudet ei oo pahoja. Ooksä tyhmä tai jotai


    • Ihmissusi

      Tuo pappi viestin kannattaa vain jättää huomioimatta. Se on kyllä kauhea tunne kun samassa paikassa ei ole laumaa. Mutta hei! Onhan minulla oma perhe, jota voi kutsua laumaksi.

      • auu

        Musta tuntuu et oon ihmissusi


      • auu

        Alan joskus murisemaan ja tykkään syödä lihaa ja oon paljon ulkona ja täysikuun aikaan oon agressiivisempi kun yleensä


      • Anonyymi
        auu kirjoitti:

        Alan joskus murisemaan ja tykkään syödä lihaa ja oon paljon ulkona ja täysikuun aikaan oon agressiivisempi kun yleensä

        Mä murisen jos mua ärsyttää tai jos joku koskee mua semmosesta paikasta josta mä en tykkää esim: murisen jos joku koskee mun nenään


      • Anonyymi
        auu kirjoitti:

        Musta tuntuu et oon ihmissusi

        No olet onha se nähty ja paha sellanen"olet iha suden näkönenki, saalistava peto! Häkkiin joutaisit!!


    • Susi tassu

      Niinpä, faseenkin oman lauman.

      • auu

        Mun yks kaverikin on ihmissusi


      • Lihansyöjä6069

        Tykkään syödä lihaa en oletiennyt ihmissusi olen suomalainen mies ja rajottakaan Teen Wolfia


      • auu kirjoitti:

        Mun yks kaverikin on ihmissusi

        Aika saatanan uskottavaa hei!


      • Lihansyöjä6069 kirjoitti:

        Tykkään syödä lihaa en oletiennyt ihmissusi olen suomalainen mies ja rajottakaan Teen Wolfia

        Hei Teen wolf on paras katon sitä joka pv! Mutta en siltikään luule itestäs mitään ihmisusia. Ihmiset on vaan hulluja jos arvaa et ihmissusia on hauskaa leikkiä


      • Anonyymi
        Hanski_07 kirjoitti:

        Hei Teen wolf on paras katon sitä joka pv! Mutta en siltikään luule itestäs mitään ihmisusia. Ihmiset on vaan hulluja jos arvaa et ihmissusia on hauskaa leikkiä

        Oli se sillon joskus hauskaa pienempänä


      • Anonyymi
        Hanski_07 kirjoitti:

        Aika saatanan uskottavaa hei!

        Ala mennä ja vie toi sun asenne mukanas


      • Anonyymi
        Hanski_07 kirjoitti:

        Hei Teen wolf on paras katon sitä joka pv! Mutta en siltikään luule itestäs mitään ihmisusia. Ihmiset on vaan hulluja jos arvaa et ihmissusia on hauskaa leikkiä

        Helvetin perkele. Ettekste kuuntele yhtää. Ihmissusia on olemassa joka paikassa


      • Anonyymi
        Hanski_07 kirjoitti:

        Aika saatanan uskottavaa hei!

        luuletko et ihmiset luulee olenvansa ihmissusia vaan koska on kattonu teen wolffia☠️ niinku mitä


    • Ihmissusi

      Toivottavasti löydät itsellesi lauman tai perustat semmoisen. Mutta tuohon lauman perustamiseen jonkin verran asiaa. Laumaan kannattaa pyytää vain luotettavia ja läheisiä henkilöitä.

      • lauma

        Kuka tahansa ei voi perustaa laumaa!! Vain alfa


      • lauma kirjoitti:

        Kuka tahansa ei voi perustaa laumaa!! Vain alfa

        muttakun ALFA= lauman suurin uros/naaras
        (en oo kyl varma käyttääkö ihmissudet termejä naaras ja uros vai nainen ja mies.....)


      • stret
        lauma kirjoitti:

        Kuka tahansa ei voi perustaa laumaa!! Vain alfa

        Uskoisin jos todistaisit?


      • Hinami
        lauma kirjoitti:

        Kuka tahansa ei voi perustaa laumaa!! Vain alfa

        Ootko kattonu liikaa teen wolffii :D


      • Anonyymi
        lauma kirjoitti:

        Kuka tahansa ei voi perustaa laumaa!! Vain alfa

        Juu niinku minä koska kaikki koirat menee aina oudoiks jos katon niitä silmiin ja ei ne ei käyttäydy agresiivisesti vaan ne pelkää mua joten yritän välttää katse kontaktia koiriin tai muihin koira eläimiin ja tykkään ulvoa kuulle


      • Anonyymi
        lauma kirjoitti:

        Kuka tahansa ei voi perustaa laumaa!! Vain alfa

        Nii teen wolfis. Ei oikees elämäs


    • Susi tassu

      Tiiän, ja tietty ihmissusia. :)

    • Ihmissusi

      Niin tietenkin c:

    • Ihmissusi

      Nyt oman laumani asiat ovat hoidettu. Vaikkakin laumani on vielä aika pieni: siihen kuuluu vain minä, äitini ja veljeni. Mutta pikku lintu kertonut, että joku meidänkin tuttavamme voisi olla ihmissusi. Pitää selvittää onko täällä päin muitakin ihmissusia. Vaikka olen kyllä koko koulun oppilaita seurannut, eikä kukaan vaikuta käyttäytyvän kuin ihmissusi. Voi olla, että joku vain osaa olla huomaamaton.

      • Moikka ihmissusi⬆ tyyppi. Ite en oo ihmissusi mut todella haluisin olla. Vaikka emme tunne toisiamme, ois kiva tutustuu ja olla muutenkin ihmissusi. Tiedän sen haitat jne.jos kiinnostaa tietää enemmä musta, ni mee lukee: Asiaa ihmissusille! Keskustelu. Siel ei oo vile mitää vastauksii ku toiset ei ymmärrä ja lulee et oon joku muu..


      • mannesusisuomesta

        moi. jos joku tääihmiss susi ja asuu etelä suomin kiitollinen jos saisin pureman ja pääsisin laumaasi ota yhteyttä vastaa vaikka taiaisin.


      • Anonyymi
        ritu1600 kirjoitti:

        Moikka ihmissusi⬆ tyyppi. Ite en oo ihmissusi mut todella haluisin olla. Vaikka emme tunne toisiamme, ois kiva tutustuu ja olla muutenkin ihmissusi. Tiedän sen haitat jne.jos kiinnostaa tietää enemmä musta, ni mee lukee: Asiaa ihmissusille! Keskustelu. Siel ei oo vile mitää vastauksii ku toiset ei ymmärrä ja lulee et oon joku muu..

        Ai no tuunko puremaan 😅 vitsi en tuu koska mulla on ihan vitun terävät hampaat joten älä pyydä ketään puremaan sua ☹


      • Anonyymi
        mannesusisuomesta kirjoitti:

        moi. jos joku tääihmiss susi ja asuu etelä suomin kiitollinen jos saisin pureman ja pääsisin laumaasi ota yhteyttä vastaa vaikka taiaisin.

        Mä asun etelä suomen alueella mut purema sattuu ihan sikana joten en suosittele. Ja saatat koulla veren hukkaan enneku muutut


    • Susi tassu

      Jotkut ihmisudet osaa peittää susimaisuutensa hyvin

    • Ihmissusi

      Totta. Kuten minä. En eroa kovinkaan muusta porukasta. Tai no, miten sen ottaa. En edes ole missään isoissa porukoissa joten suurin osa koulustammekaan ei tiedä minusta kovinkaan mitään.

    • Susi tassu

      Huomasin just että, meijjän välillä on vaan Raisio, Masku ja Nousiainen. :)

    • Ihmissusi

      Niinpä onkin c:

    • Susi tassu

      Mitäs nyt tehään?

    • Ihmissusi

      Enpä tiedä C: Onko muutes sun suvussas ihmissusia, tiiätkö?

    • Susi tassu

      En ollenkaan tiiä. Iskä väittää kokoajan että niitä ei edes ole kuten äitikin :(

      • oppia

        Kannattaisi varmaan kuunnella iskää ja äitiä tässä asiassa. Että et turhaan usko olemattomiin satuolentoihin, vaan keskityt koulunkäyntiin.


      • minäsetottapuhun
        oppia kirjoitti:

        Kannattaisi varmaan kuunnella iskää ja äitiä tässä asiassa. Että et turhaan usko olemattomiin satuolentoihin, vaan keskityt koulunkäyntiin.

        Puhut asiaa. Tuon taikausko vaihe menee kyllä ohi.


      • Anonyymi

        Älä kuuntele niitä mä en kuuntele mun äitiä ja se on vamppyyri ja mun isä ihmis susi 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuuntele niitä mä en kuuntele mun äitiä ja se on vamppyyri ja mun isä ihmis susi 😃

        Mun iskä on vasara ja äiskä purkki. Veli on Legopalikka ja pikkusysteri vielä pieni lankakerä, mutta se varmaan kasvaa vielä. Ite oon hyihkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun iskä on vasara ja äiskä purkki. Veli on Legopalikka ja pikkusysteri vielä pieni lankakerä, mutta se varmaan kasvaa vielä. Ite oon hyihkö.

        Heips, kohtalotoveri! Minun isä on wth-tyypin önkkä, ja aika raskastekoinen. Se vaan kyykeröi ja honsuaa päivät pitkät eikä saa töitä enää mistään. Edellisen työpaikan pomon työhuoneen se rupelsi ihan kakkaa täyteen ja sai potkut! Äiti on sitävastoin leukava roiskio, laiha ja kolmiopäinen, ihan mukava vaikka joskus öisin se kolisee ankealla äänellä. Velipoka on isoC:n luokkaan kuuluva tenkka, reipas ja pallopäinen. Sillä on merkillinen kyky pompsautella aikalinjoilta toisille, kerrankin se leijui naama homeessa kotiin ja itki tullessaan.


      • Anonyymi
        oppia kirjoitti:

        Kannattaisi varmaan kuunnella iskää ja äitiä tässä asiassa. Että et turhaan usko olemattomiin satuolentoihin, vaan keskityt koulunkäyntiin.

        anteeksin kun kommentoin varmasti hyvin harjoiteltuun mielen pahoittamiseen mutta ihminen (tai miksi itsensä nyt ikinä kokee) saa uskoa ihan mihin haluaa ja tossa tilanteessa en uskois mun vanhempia.ja toi taikauskosuus vaihe menee ohi niinku oikeest kuka tahansa voi olla taikauskonen koska ite toivon että oon koko elämäni taika uskonen


    • Ihmissusi

      Jos he näin sanovat kannattaa vain torjua semmoiset sanomiset. Minulla oli ennen vanhaan yksi kaveri, joka usein sanoi (kun olin jutellut hänelle ihmissusista) ettei ihmissusia ole olemassakaan ja niihin on noloa uskoa. Mutta ei minua liikauttanut hänen sanomansa. Äitini on kertonut, että useimmat ihmissudet eivät halua puhua asiasta edes omille vanhemmilleen tai lapsilleen. Ja ymmärrän syyn siihen. Ihmiskunta vain painostaa ja painostaa meitä katoamaan maan pakoon. Useimmat ihmiset vain ajattelevat, että emme kuulu ihmisten ilmoille.

      • piskitvittuu

        koska ootte likasii koirii hävetkää


      • Ihmissusi
        piskitvittuu kirjoitti:

        koska ootte likasii koirii hävetkää

        Anteeksi jos nyt pilaan sairaan ilosi. Likasia koiriako olemme? Emme ole koiria emmekä yhtään sen likaisempia kuin kukaan muukaan. No, hyvä on! Myönnän olen joskus aika mutainen ja takkuisen näköinen silloin kun olen juoksennellut metsissä :D Mutta minun mielestä ihmissusien ei tarvitsisi hävetä itseään kuten ei myöskään tuon sinun kertomasi likaisen koiran.


      • Susi tassu
        Ihmissusi kirjoitti:

        Anteeksi jos nyt pilaan sairaan ilosi. Likasia koiriako olemme? Emme ole koiria emmekä yhtään sen likaisempia kuin kukaan muukaan. No, hyvä on! Myönnän olen joskus aika mutainen ja takkuisen näköinen silloin kun olen juoksennellut metsissä :D Mutta minun mielestä ihmissusien ei tarvitsisi hävetä itseään kuten ei myöskään tuon sinun kertomasi likaisen koiran.

        Likaisia koiria? Likaisia koiria? Sä sanoit meitä koiriks? Me ollaan susia, joo käyttäydyn usein kuin koira, joo en pelkää likaa, ja voin olla usein likainen, MUTTA MÄ ON OLE LIKAINEN KOIRA!!!!!


      • ihmissusi
        piskitvittuu kirjoitti:

        koska ootte likasii koirii hävetkää

        varo sanojasi ei kannata suututtaa isoa pahaa sutta


      • Anonyymi
        piskitvittuu kirjoitti:

        koska ootte likasii koirii hävetkää

        Mä en vittu häpeä mitään haluutko et kusen sun päälles


      • Anonyymi
        piskitvittuu kirjoitti:

        koska ootte likasii koirii hävetkää

        ole hyvä ja lähde. Muista ottaa aivotki mukaa ja toi sun asentees


      • Anonyymi
        Susi tassu kirjoitti:

        Likaisia koiria? Likaisia koiria? Sä sanoit meitä koiriks? Me ollaan susia, joo käyttäydyn usein kuin koira, joo en pelkää likaa, ja voin olla usein likainen, MUTTA MÄ ON OLE LIKAINEN KOIRA!!!!!

        Voi lapsi hyvä, toivottavasti esimurrosikäsi menee pian ohi ja lakkaat uskomasta noihin satuihin...


      • Anonyymi
        piskitvittuu kirjoitti:

        koska ootte likasii koirii hävetkää

        kuuleppas nyt haiseva pikkusika tiiätkö et jotkut tääl olevat ihmissudet on syntyny sellasit ja joitain on purtu siinä ei oo mitään hävettävää


      • Anonyymi

        must tuntuu et syyt siihen pakoon ehkä on
        1.ne pelkää meitä
        2.niiden mielestä me ollaan ihmisia epäarvokkaampia
        3.me ollaan erillaisia eikä ne jotkut ihmiset siedä sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi lapsi hyvä, toivottavasti esimurrosikäsi menee pian ohi ja lakkaat uskomasta noihin satuihin...

        älä puhu kun mikäkin ilonpilaaja opettaja ja jos ihminen kokee uskoo tai ihan on ihmissusi sitä pitää kunnioittaa ei kä tulla sanoo"voi hyvä lapsi blaa bla blaa"


      • Anonyymi
        Susi tassu kirjoitti:

        Likaisia koiria? Likaisia koiria? Sä sanoit meitä koiriks? Me ollaan susia, joo käyttäydyn usein kuin koira, joo en pelkää likaa, ja voin olla usein likainen, MUTTA MÄ ON OLE LIKAINEN KOIRA!!!!!

        Kuriton lapsi olet, mikähän sinustakin vielä tulee kun aikuiseksi kasvat. Jos kasvat....


    • Susi tassu

      Kyllä mää uskon että meijän suvussa on susia. Kannataa myös ruveta tutkimaan asiaa. Sitä paitsi, jos niitä ei ole, miksi kaikki niihin liittyvät asiat usein poistetaan?
      Minua ärsyttää myös se että ihmiset luulevat että ihmisudet ovat kaksimetrisiä monstereita :(

      • Anonyymi

        kun ihmissusi muuttuu muuttuuko se sellaseks oudoks niinku leffois vain vaan perus sudeks


    • Ihmissusi

      Juurikin näin. Minä olen äitini kanssa tutkinut omia taustojamme. Huomasimme, että meidän perheessä on ollut jo monta sukupolvea ihmissusia. Isäni puolelta ei toki ole ihmissusia. Niin, emme voi tietää. Jotkut vaan on kattonu liikaa telkkaria, jolloin kuva ihmissusista vääristyy.

    • Susi tassu

      Miten te tutkitte sukupuutanne?

    • Ihmissusi

      Meillä on varastossa vähän kaikkia kirjoja sukupuustamme äitin puolelta. Siellä on päiväkirjoja kuolleilta isoisovanhemmilta ja vähän kaikkea muuta. Kuten esimerkiksi äitini isoäiti on kirjoittanut kirjan missä on kaikki hänen tietonsa sukupuustamme. Kirkon kirjoista ja semmoisista ei löydy mitään.

      • Anonyymi

        älä puhu kun mikäkin opettaja mua alkaa oksettaa ei silleen muuten millään pahalla


    • Susi tassu

      Koitin kattoo netistä, ei mitäänn viellä

    • Ihmissusi

      Voisit kysäistä vanhemmiltasi sukupuuhunne liittyvistä kirjoista ja papereista. Ei kuitenkaan kannata kertoa, että etsit sukupuustanne ihmissusia, jos kerran vanhempasi eivät oikein usko niihin. Koska sekin auttaa jos vaikka löytää nimiä. Niillä nimillä voi sitten etsiä lisää tietoa.

    • Susi tassu

      Löyty ainakin et oon Katri Elisabeth Saranpään jölkeläinen

    • Ihmissusi

      Kannattaa vielä etsiä. Hyvin tarkasti jokainen tieto tutkia. Olihan se mulla ja äitilläkin vaikeaa jotain tietoja ettiä niistä kirjoista, kun ei suoranaisesti ollut kirjoitettu sanaa ihmissusi.

    • Susi tassu

      Totta

    • Susi tassu

      Kysyin äsken niistä kirjoista

    • Ihmissusi

      Nyt menen kyllä uimaan. Täällä on aikas tuskainen keli.

    • Ihmissusi

      Oo, no sitten jään vielä hetkeksi. Mitä sanoivat?

    • Susi tassu

      Ei oo viel vastannu :( ku kysyin fasen kautta. Voin ilmoittaa lisää kun viesti tulee :)

    • Ihmissusi

      Selvä C:

    • Susi tassu

      Käykö sulle koskaan niin, että vaikka olisit ihmisusi niin jos sulla tulee jostain kohdasta verta, niin sun tekee mieli maistaa sitä ja sit käy niin et sä teet niin niin kauan kun verta vaan tulee. Luulen että näin käy ihmisusilla joskus, koska ihmisusi on usein verenhimoinen saalistaja ja siäpaitsi vanpyyrit parantuvat heti. :(

      • En ymmärrä

        Ensinnäkin... Vampyyrit eivät parannu heti, se on myytti... Toiseksi... Miksi ihmiset väittävät olevansa ihmissusia? Mitä ihmeellistä niissä edes on? En voi ymmärtää...


      • Anonyymi
        En ymmärrä kirjoitti:

        Ensinnäkin... Vampyyrit eivät parannu heti, se on myytti... Toiseksi... Miksi ihmiset väittävät olevansa ihmissusia? Mitä ihmeellistä niissä edes on? En voi ymmärtää...

        mun otteni kohdalla (en kyl kauheen vahvasti usko et oon) niin tunnen olevani uritän tehdä sellaisia liikkeitä mitä ihmissudet (mun aivot vaan huutaa lopeta ennen kun nolaat ittes ) esim tekee mieli ulvoo ja pidättelen sitä vaivoin ja niin edelleen mun käsi puutuu en pysty kirjottaa


    • Susi tassu

      Ei siinä ole mitään ihmeelistä. Joo vanpyyrit eivät parannu ihan heti, se oli kielikuva, koska ne parantuvat nopeasti. Siis ihmisusi geeni kulkee vaan suvussa, se on periynyt jo kauan. Alun alkujaan se oli kirous. Ihmissudet ovat vain oppineet hyväksymään sen, eikä siinä juurikaan mitään outoa ole.

    • Ihmissusi

      Minulle käy useinkin niin, että nuoleskelen ja imeskelen omaa vertani. Eikä se omasta mielestäni ole pahaa maistaa omaa vertaan.

      • Susi tassu

        Elis se on normaalia ihmissusille


    • Ihmissusi

      "Miksi ihmiset väittävät olevansa ihmissusia?" Sinun ei tarvitse uskoa meihin. Emme väitä vaan sanomme olevamme. Ei kovinkaan ihmeellistä olla ihmissusi tai edes sanoa olevansa ihmissusi, eikä ihmissusissa sinäänsä ole mitään ihmeellistä. Mutta esimerkiksi jos ihmissusius on periytynyt, emme kovinkaan itse saa sitä päättää olemmeko vai emmekö ole. Eikä sinun tarvitse ymmärtää. Kenenkään ei tarvitse ymmärtää, mutta yrittäisivät edes ymmärtää.

      • VAN HELSING

        turpa kiinni ällöttävä karvahirviö tiiätkö et oot murhaaja hä??? ja sun koko rotus on murhaajii täynnä nyt lopetatte ittenne likaset elukat


      • Ihmissusi
        VAN HELSING kirjoitti:

        turpa kiinni ällöttävä karvahirviö tiiätkö et oot murhaaja hä??? ja sun koko rotus on murhaajii täynnä nyt lopetatte ittenne likaset elukat

        Ja mä luulen tai itse asiassa tiedän, että sun pitäis opetella hallitsemaan vihasi ja käyttäytymään kunnollisesti. Turpa? Sanoisin kuono. Karvahirviö siinä missä koirat ja muut karvalliset otukset. Mistä päättelet minun olevan murhaaja? Sillä sitä en ole. Tiiätkö sinä, mitä murhaaminen tarkoittaa? Ihan vaan jos saanen kysyä tätä. Joko et tiedä mitä tuo sana merkitsee tai tiedät vallan mainiosti tuon sanan merkityksen, mutta haluat syytellä ihmisiä suotta. Ja saanko kysyä miksi syyttelet ihmisiä ilman minkäänlaisia todisteita ja ilman mitään kunnon pohjaa syytöksellesi? Koko rotuni? Saanen huomauttaa taas kerran jotain. Ihmissusi on yksi monista eläinlajeista ei roduista. Lähes kaikki ihmissudet maailmassa nykyään pystyvät jo hillitsemään itseään ja näin ollen pystymme tahdon omaisesti estämään tämmöiset murhat ja liialliset riekkumiset ihmisten keskuudessa. Anteeksi jos emme pysty täyttämään toivettavasi tuon itsemme tappamisen suhteen. Tuosta toiveestasi päätellen sinä olet ahdasmielinen ja sairas. Likaiset elukat? Sanon taas jotain pientä faktaa. Ihmiset ovat eläimiä.


      • ihmissusitappaja13
        Ihmissusi kirjoitti:

        Ja mä luulen tai itse asiassa tiedän, että sun pitäis opetella hallitsemaan vihasi ja käyttäytymään kunnollisesti. Turpa? Sanoisin kuono. Karvahirviö siinä missä koirat ja muut karvalliset otukset. Mistä päättelet minun olevan murhaaja? Sillä sitä en ole. Tiiätkö sinä, mitä murhaaminen tarkoittaa? Ihan vaan jos saanen kysyä tätä. Joko et tiedä mitä tuo sana merkitsee tai tiedät vallan mainiosti tuon sanan merkityksen, mutta haluat syytellä ihmisiä suotta. Ja saanko kysyä miksi syyttelet ihmisiä ilman minkäänlaisia todisteita ja ilman mitään kunnon pohjaa syytöksellesi? Koko rotuni? Saanen huomauttaa taas kerran jotain. Ihmissusi on yksi monista eläinlajeista ei roduista. Lähes kaikki ihmissudet maailmassa nykyään pystyvät jo hillitsemään itseään ja näin ollen pystymme tahdon omaisesti estämään tämmöiset murhat ja liialliset riekkumiset ihmisten keskuudessa. Anteeksi jos emme pysty täyttämään toivettavasi tuon itsemme tappamisen suhteen. Tuosta toiveestasi päätellen sinä olet ahdasmielinen ja sairas. Likaiset elukat? Sanon taas jotain pientä faktaa. Ihmiset ovat eläimiä.

        ei oo vitun homo lue raamattu


      • Ihmissusi
        ihmissusitappaja13 kirjoitti:

        ei oo vitun homo lue raamattu

        En ole homo enkä lesbo, aivan hetero vaan. Raamatun olen jo lukenut kokonaan, mutta toista kertaa en rupea lukemaan.


      • ihmissusi
        VAN HELSING kirjoitti:

        turpa kiinni ällöttävä karvahirviö tiiätkö et oot murhaaja hä??? ja sun koko rotus on murhaajii täynnä nyt lopetatte ittenne likaset elukat

        turpa tukkoon kana


      • Anonyymi
        VAN HELSING kirjoitti:

        turpa kiinni ällöttävä karvahirviö tiiätkö et oot murhaaja hä??? ja sun koko rotus on murhaajii täynnä nyt lopetatte ittenne likaset elukat

        No sit sua kai ei haittaa jos revin sun kaula valtimon irti ja sit syön sun kaikki mehukkaat sisä elimet 😋


      • Anonyymi
        Ihmissusi kirjoitti:

        Ja mä luulen tai itse asiassa tiedän, että sun pitäis opetella hallitsemaan vihasi ja käyttäytymään kunnollisesti. Turpa? Sanoisin kuono. Karvahirviö siinä missä koirat ja muut karvalliset otukset. Mistä päättelet minun olevan murhaaja? Sillä sitä en ole. Tiiätkö sinä, mitä murhaaminen tarkoittaa? Ihan vaan jos saanen kysyä tätä. Joko et tiedä mitä tuo sana merkitsee tai tiedät vallan mainiosti tuon sanan merkityksen, mutta haluat syytellä ihmisiä suotta. Ja saanko kysyä miksi syyttelet ihmisiä ilman minkäänlaisia todisteita ja ilman mitään kunnon pohjaa syytöksellesi? Koko rotuni? Saanen huomauttaa taas kerran jotain. Ihmissusi on yksi monista eläinlajeista ei roduista. Lähes kaikki ihmissudet maailmassa nykyään pystyvät jo hillitsemään itseään ja näin ollen pystymme tahdon omaisesti estämään tämmöiset murhat ja liialliset riekkumiset ihmisten keskuudessa. Anteeksi jos emme pysty täyttämään toivettavasi tuon itsemme tappamisen suhteen. Tuosta toiveestasi päätellen sinä olet ahdasmielinen ja sairas. Likaiset elukat? Sanon taas jotain pientä faktaa. Ihmiset ovat eläimiä.

        Moi. En oo ihmissusi mutta oon kissa thearian. Moni teistä vaikuttaa myös thearineilta!! Kannattaa tutkia asiaa.


      • Anonyymi
        Ihmissusi kirjoitti:

        En ole homo enkä lesbo, aivan hetero vaan. Raamatun olen jo lukenut kokonaan, mutta toista kertaa en rupea lukemaan.

        No et varmaan oo lukenu Raamattua kokonaan, älä valehtele


      • Anonyymi
        VAN HELSING kirjoitti:

        turpa kiinni ällöttävä karvahirviö tiiätkö et oot murhaaja hä??? ja sun koko rotus on murhaajii täynnä nyt lopetatte ittenne likaset elukat

        se et on ihmissusi ei tarkota et oot murhaaja ja tietääkseni sä et voi lopettaa ihmissutena olemista


      • Anonyymi
        ihmissusitappaja13 kirjoitti:

        ei oo vitun homo lue raamattu

        miten musta vaikutti vähän siltä et käytit homo sanaa haukkumasanana älä tee niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et varmaan oo lukenu Raamattua kokonaan, älä valehtele

        perustele tai mä taian ehkä tietää syyn KOSKA TOI IHMINEN ON MIKÄ ON!!!


    • Susi tassu

      Sä kehtaat haukkua mua murhaajaks. Onko se mun vika et mun suku on kirottu ikusesti, Ja sitä paitsi mä en oo murhaaja, suurinosa ihmisusista on oppinut halitsemaan itsensä. Tiiätkö edes milt me näytetään?

      • lol222222

        Varmaan vitun rumalta


      • Anonyymi
        lol222222 kirjoitti:

        Varmaan vitun rumalta

        Heti kun luin tän niin teki mieli kysyä että oisko kiva olla kana 😊 koska mä ainakin söisin sut mielihyvin 😈


      • Anonyymi

        "ihmissusi"..heh..heh.. Lapset täällä vain fantasioivat ja leikkivät...No, lapsi on terve kun se leikkii ja luulee kaikenlaista


      • Anonyymi
        lol222222 kirjoitti:

        Varmaan vitun rumalta

        ihan niinku sääkin vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ihmissusi"..heh..heh.. Lapset täällä vain fantasioivat ja leikkivät...No, lapsi on terve kun se leikkii ja luulee kaikenlaista

        taas näitä kolmekymppisiä ketkä luule parantavansa asiaa noin mee pois ja jätä ihmisdudet rauhaan


    • Ihmissusi

      Niin, emme voi sille mitään jos meille on periytynyt tämä asia. Mutta minä olen ainakin oppinut pitämään tästä "kirouksesta" enkä enään ajattele tätä kirouksena vaan lahjana.

    • Ihmissusi

      Nyt tietenkin jotkut ajattelevat : "Lahjana!?".

      Pidän tätä lahjana, koska monikaan elollinen (ihmis) olento ei osaa muuttua ihmissudeksi. On ihanaa osata jotain harvinaista.

    • Ihmissusi

      Kaikille ihmissusille kysymys. Halusitteko alunperin tulla ihmisudeksi tai olla ihmissusi? Eli ilman tahtoanne olette ihmissusia? Ja oletteko nykyään jo asian kanssa sujut? Kun minulle äitini kertoi minun olevan ihmissusi en todellakaan pitänyt asiasta. Sitten äiti kertoa aina kaikkea ihmissusista ja semmoista niin sopeuduin ihmissusiuteen. Ja nykyään jopa pidän ihmissutena olemisesta.

      • Anonyymi

        Mä muutun sillon kun haluan ja joskus sillon kun oon vihanen 😳


    • järkevää

      Tässä viestiketjussa onkin kaksi oikein järkevän oloista ja esimerkillistä ihmissutta. Minä haluaisin olla ihmissusi kans.

    • Ihmissusi

      Toinen kysymys ihmissudille C: Mitä ongelmia teillä on jos nyt siis puhutaan niistä ongelmista, mitkä ovat tulleet teille ihmissusiuden mukana? Itselläni on aika usein ongelmia sen suhteen, että kaveri usein hieman liian äänekkäästi juttelee minun kanssa minun tästä lahjasta.

      • Ihmissusi

        Nyt on minulle tullut kirjoitusvirhe tässä viestissäni. Tarkoitin tietenkin "Toinen kysymys ihmissusille " enkä ihmissudista puhunut :D


      • Susi tassu
        Ihmissusi kirjoitti:

        Nyt on minulle tullut kirjoitusvirhe tässä viestissäni. Tarkoitin tietenkin "Toinen kysymys ihmissusille " enkä ihmissudista puhunut :D

        Minulla on ongelmina tosi tosi kova ääni. On minulla ongelmana myös hiaman väkivaltasuutta, mutta en ole hakanut ketään sairaalakuntoon, saatika sitten tappanut C:


      • Kyrvänkärki

        Mä oon hakannu monta kertaa ihmisen sairaalaan ja ihmisenkin koska en jaksa mitää pellejä joo o sairasta ompi


      • Anonyymi

        Mä kuulen kuiskaukset ihan saatanan kovina ääninä ☹ ja kaikki mikä vinkuu nii tuntuu et korvat särkyis


      • Anonyymi
        Kyrvänkärki kirjoitti:

        Mä oon hakannu monta kertaa ihmisen sairaalaan ja ihmisenkin koska en jaksa mitää pellejä joo o sairasta ompi

        No äläpä pentu sentään valehtele. Etkö ole vanhemmiltasi saanu mitään kasvatusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No äläpä pentu sentään valehtele. Etkö ole vanhemmiltasi saanu mitään kasvatusta?

        no kyl mäkin niitä mun luokkalaisia poikia voisin mielihyvin hakata kun ne mua niin paljon halveksii


    • Susi tassu

      Niis kirjois, keneläkään ei oo meijän perhen kirjoja

    • Susi tassu

      Löysin uuden tavan purkaa kiukku ja väkivaltasuus. Kävin äsken mettäs juoksee, sain äkkinäisen raivarin, hakkasin katkenneita oksia ja heittelin niitä. Helpottaa kummasti, sit joskus osuu myös puihin.

    • :::

      Käykö täälä ketään?

      • En ymmärrä

        Minä käyn... Tavallaan


    • :::

      Ok, kiva.

    • Ihmissusi

      Minäkin käyn täällä C:

      • Hmmm...

        Kun tehän ootte ihmissusia, niin miten te ootte erilaisia kuin ihmiset? Siis tietenkin sen lisäksi, että muututte susiksi täysikuulla.


    • $ami

      Mä olen ihmissusi niin voin vastata kysymyksiin. Asun Pohjois suomessa koska täälä on enemmän luontoa ja metsää. Minulla on lauma johon kuuluu 16 sutta. Elämä on aika tavallista. Käyn koulua yms, mutta on toki elämä on erilaista kun ennen. Täyden kuun aikaan olen aggressiivinen, ja paljon herkempi. Minun täytyy käydä usein rauhoittumassa muualla esimerkiksi koulussa joudun usein kesken välitunnin menemään vessaan koska täyden kuun aikoihin on vaikea olla niin monen ihmisen lähellä samaan aikaan.
      En osaa sanoa oletko susi vai et mutta meidän kannattaisi selvittää se. Onko sinulla jotain yhteystietoja jota voisit jakaa minulle. Mieluiten kik messenger. Haluaisin selvittää asian koska jos olet sinun ei kannata olla yksin. Osaan auttaa aggressiivisuuden kanssa ja hillitä sitä.
      Muutkin saavat tulla juttelemaan mun kik on: Pienoislentokone

    • Susi tassu

      Susi tassu. Joo join ottaa yhteyttä, ,mutta vain fasebookin kautta. Koska puhelimeeni ei saa kikiä. Anna vain sähköposti osoitees niin annan fase nimeni, Jos sulla siis fase on.


      Aikaisenpaan vaan. Emmehän me paljon eroa teistä ihmissitä, Muutakuin tietenkin näillä:
      Täysikuu:
      -Agresiivisuus
      -Herkkyys
      -Voima

      Jotkut sudet ,uttuvat myös jos ne suuttuvat liikkaa. Mutta onneksi osaamme hillitä sen verran itsemme että emme muutu.
      Muita pointteja:

      -Verenhimo (Tarkoittaa sitä että juo omaa vertaan) (Ei kaikkilla)
      -Erakkomaisuus (Vain tiettyjen tyyppien kanssa tai yksin)

      • Susi tassu

        Susi tassu. Tarkotin itseäni.


    • tuntematon poika

      En tiiä kusetatko mutta mun lauma on kuollut ja asun muurlassa ja isä on kuollut hän oli ihmis susi ja äiti velho mollemmat kuollut isän suku on pimennossa

      • Susi tassu

        No mä asun Mynämäen ja harvoin lauman. Ootko fases?


    • Epäilen

      Olevani myös ihmissusi koska haluan koko ajan juoksemaan metsään, nuolen haavojani ,minusta on tullut dominoiva ja tunnen suden sisällini mutta yritän itsehillitä sitä ja kuulen ,haistan ja näen paremmin. Miten te muututte sudeksi mitä esim vaatteile tapahtuu ja sattuuko se.

      • wolf_in_the_city

        Sitä ei EPÄILLÄ että on ihmissusi vaan sitä ollaan.
        ja ihmissudella on muitakin merkkejä kun vaan murisee tai nuolen haavoja.
        Kaikki ketkä esittää voi esittää.
        ei ihmissudeksi tulla vain haavaa nuolemalla tai ihmisille murisemalla.


    • hmissusi4ever

      Mä taas nylykytän ja piereksin koko ajan, haisen ja mulla on liikakarvotusta, oon varmaan ihmissusi,kun mulla on niin isot hampaatkin

    • Jos mielesi aivan hirveästi Mustin Murkinaa ja koiranmakkaraa olet IHAN VARMASTI IHMISSUSIII!!!!

    • Smiugu

      Te saatte yön ihmissusi jutun kuulostamaan kivalta... Saatan olla ihmissusi itsekin... Ainakin luulen niin. Joskus esiintyy outoa koira maista käytöstä (siis mulla) ja rakastan raakaa lihaa... Tekee joskus hirveenä mieli. Miten saan selville olenko ihmissusi vai en.

      • HelppoTesti

        Osta kaupasta naudanlihapihvi ja syö se raakana ja sellaisenaan. Oliko hyvää?


      • wolf_in_the_city
        HelppoTesti kirjoitti:

        Osta kaupasta naudanlihapihvi ja syö se raakana ja sellaisenaan. Oliko hyvää?

        Kokeilin oli hyvää kiitos vinkistä


    • auu

      Jännää mäkin olen ihmissusi

    • ihmissusi

      mulla on iän myötä tullu susimaisia merkkejä. mä murisen koko ajan ja mä vihaan fasaaneja ja kana lintuja. olen metsästys haluinen ja muuten oon 10

      • Oletko muka vain sen perusteella ihmissusi? xD


      • Taidat vain haluta olla ihmissusi.


    • Et ole ihmissusi. Olet vain katsonut liikaa sitä erästä nuorille suunnattua TV-sarjaa.

      • ihmissusi

        sä et tiiä musta onko normaalii kun murisee ihmisille


      • ihmissusi kirjoitti:

        sä et tiiä musta onko normaalii kun murisee ihmisille

        Ehkäpä olet vain ottanut vaikutteita siitä nimenomaisesta TV-sarjasta.


      • ihmissusi kirjoitti:

        sä et tiiä musta onko normaalii kun murisee ihmisille

        Me pienenä heiluttiin puumiekkojen kanssa ja hypittiin Zorro-viitta selässä.


    • ihmissusi4ever

      Moi! Haluisin tietää miten voisin muuttua ihmissudeksi. Tai että miten ihmissuden voisi tunnistaa ja silleen.
      Olisi kiva jos vastaisitte

      • ihmissusi4ever

        Nii ja mulle voi vastata kikissäkin mun nimi on rigsuuh


      • ihmissusi4ever

        Siis rigsuuuh


    • BloodMoon

      Kaikki te epäilette ja luulette. Sitä ei epäillä se tiedetään. Puremasta muuttuvat saattaa unohtaa mitä on tapahtunut, mutta viimeistään täydenkuun aikana sekin selviää. Ne jotka on synyneet susiksi tietävät sen syntymästään asti.

      Jos luulet olevasi ihmissusi olet väärässä. Se tiedetään.

    • wolf_in_city

      Moi! Mä oon 14 vuotias ihmissusi täältä Tuusulasta. Noniin tiedoksi nyt ensin että jotkut ihmissudet eivät ole petoja joilla kasvaa karvoja joka puolelle kroppaa. Mä en ole semmoinen jolla kasvaa karvaa joka paikkaan. kun mä sudestelen niin mun silmät vaihtaa väriä ja mä murisen kun vaara uhkaa ja ulvon läähätän. Mä en tiedä miten tulin ihmissudeksi mä vaan synnyin. Oikei mä saan useasti raivo kohtauksia kun olen yksin metsässä. Mä pyörryin kerran sinne liiasta rasituksesta. Mun silmät on joskus keltaiset ja joskus harmaat. Mulla ei ole laumaa mikä on surullista kun haluaisin seuraa. Täydenkuun aikaan mä karkaan ikkunasta metsään sudestelemaan. Mun sijais vanhemmat eivät tiedä että mä olen ihmissusi ja oikeita vanhempia en näe usein. Ois kiva jos löytäisin jonkun pojan joka olisi myös ihmissusi Ja n. 13-16 ikäinen jos olet vastaa tähän viestiin niin voidaan jutella vaikka kikissä ja tavata joku päivä. :)

    • werewolf

      Moi! Mä oon ollu ihmissusi syntymästä asti mutta kun mut on adoptoitu niin en oo kertonut siitä sijais vanhemmille. Mä tiedän että mun biologiset isä ja äiti on ihmissusia mutta mä nään niitä niin harvoin että en pysty juttelemaan heille siitä. No me asutaan täällä pienessä kylässä Tuusulassa. Täällä on metsää paljon. Metsässä on hyvä juoksennella. Mä en ole kokenut vielä koko vartalo muutosta SudeKsi. Se on vielä edessä. Ois kiva jos joku toinen ihmissusi puhuis mun kaa kikissä. Mutta multa saa kysellä kaikkea :)

      • wolf_in_the_city

        Mäki oon Tuusulasta ;)


      • mitähelvettiänyttaas

        mitä vitun sieniä työ ootte syöny????


      • wolf_in_city
        mitähelvettiänyttaas kirjoitti:

        mitä vitun sieniä työ ootte syöny????

        Ei me olla syöty sieniä XD


      • Jpään_tsaari
        mitähelvettiänyttaas kirjoitti:

        mitä vitun sieniä työ ootte syöny????

        Ei ne o syöny sieniä. Vielä pahempaa. Ne on Tuusulasta.


      • wolf_in_city

        Noniin nii paha juttu tulla Tuusulasta


    • Vämppyyri

      Olitteko susia jo syntyessänne?

      • wolf_in_city

        Joo?


    • Tässäkösuomentulevaisuus

      Lapset lapset. Varatkaapas aika koulun terkkarille tai kuraattorille ja kertokaa noista ajatuksistanne. Ihan teistä jokainen on ihminen ilman suden geenejä. Lihanhimo voi johtua vitamiinien puutteesta, eikä sitä kannata syödä raakana, voi saada matoja tai muita oireita. Se, että murisuttaa, kuuluu kehitykseen. Murrosiän lähestyessä saattaa kaikki vähän murisuttaa enemmän ja vähemmän. Kannattaa keskittyä ihan normaaliin elämään, ettei mielikuvitus saa liiaksi valtaa.

    • kuinka tyhmää porukkaa täälä oikeasti liikkuu..

      • wolf_in_city

        Niin tyhmää porukkaa että pitää oikein kyseenalaistaa!!


      • Jos 12v lapsi väittää olevansa ihmissusi mä kyllä todellakin kyseenalaistan.


      • wolf_in_city

        Nii vitusti puutut muiden asioihin


      • En mä kenenkään asioihin oo puuttunu sanon vaan että tää on täyttä kusetusta ja kannattais varmaan lopettaa koska kukaan ei oikeesti usko teitä.


      • wolf_in_city
        Katarina_ kirjoitti:

        En mä kenenkään asioihin oo puuttunu sanon vaan että tää on täyttä kusetusta ja kannattais varmaan lopettaa koska kukaan ei oikeesti usko teitä.

        On se puuttumista ja jos sä et usko niin suksi kuuseen!


    • Jokumuutaiehkäei

      Moi ! Oon 10v. Tyttö Äänekoskelta ite en taida olla ihmissusi koska en ainakaan syö hirveesti lihaa vaan inhoon lähinnä sitä paitsi murisen ja saan raivokohtauksia helposti juu........

      • laura12345678910

        olen ihmissusi koska aina kun kastun haisen märältä koiralta, syön lihaa ulvon tykkään olla metsässä ja kun tulee täysikuu muutun hulluksi murisen tosi paljon tulen ketteräksi kynnet ja hampaat kasvaa, juoksen tosi lujaa ja menen kontalleni, pystyn juosta tosi hyvin kontalleni ollessa


      • wolf_in_city

        Onko sulla mitään chattiä esim. Kik?


    • Saatat olla ihmissusi.
      1.Pystytkö juosta neljällä jalalla?
      2.Muututko milloinkaan susimaisemmaksi edes vähän?
      3.Maistuuko raaka liha hyvältä?
      4.Onko sinulla hyvä haju/kuulo aisti?
      5.Tekeekö mieli välillä vain juoksennella ja saalistaa?
      6.Viihdytkö metsissä?
      7.Tunnetko itsesi täysi kuulla vahvaksi ja nopeaksi?
      8.Oletko purrut ketään koskaan?
      9.Murisetko usein?
      10.Käyttäydytkö muuten koiramaisesti?
      Näihin jos vastaat myönteisesti taidat olla ihmissusi.

      • Tyrpertti

        Kaikkiin noihin myöntävä vastaus. Tiiän olevani ihmissusi mut en oo ikinä muuttunu


    • wolf_in_city

      Kylläh

    • Volkov

      Vaikka käyttäydyt kuin susi se ei tee sinusta sutta.

      • wolf_in_city

        Olet oikeassa


    • Wembley

      Älä turhaan haaveile et ole ihmissusi.
      Olet vain ottanut vaikutteita susista!

    • Wembley

      Ja jos et edes tietäisi mikä on susi niin et varmastikkaan käyttäytyisi noin.

    • 1. Ei. Lihaa haluat, koska ole kasvuiässä. Ulos haluat, koska hormonisi on alkaneet hyrrätä.
      2. Kukaan ei ole ihmissusi, sillä sellaisia ei ole.
      3. Ei kysyttävää ihmissusista eikä muistakaan olemattamista olennoista.
      4. Minkäs sille voi, että et vielä halua hyväksyä tosiasioita. Kyllä se järki palaa päähän sitten kun rupeat maksamaan veroja ja asuntolainoja.

      • Wherewolf1

        Te sanotte että ihmissusia ei oo koska pelkäätte. Te ette luoneet maata joten ette tiä mitä jumala on tähän maahan luonu kukaan ei tiedä väitätte että niitä ei oo koska pakenette todellisuutta😡


    • ridrard

      Minäkin tunnen samoin. Haluan syödä kokoajan lihaa. Ja olla ulkona kokoajan. Minunkin joskus tekisi mieli syödä lintuja. Minulla on tosi hyvä kuulo ja näkökin on aika hyvä. Jos sä Susi tassu myös uskot ihmissusii ja et niit ois olemas ni tuu kikkaa mul: ritu250
      Vastaan mielelläni sellasen ihmise/ihmissude viesteihi joka pitää ja on kiinnostunu ihmissusist. Ootsä muute poika vai tyttö? Ite oon tyttö.

    • Näkökulmaa1

      Pidän susista.
      Sudet ovat sosiaalisia ja älykkäitä eläimiä.

      Jumala loi kaikki lajit omaksi lajikseen,ja siksi ihmissusia ei voi syntyä.
      Ymmärrän tietysti,että aloituksesi on huumoria.

      Älä muuten sano,että ei riivattuja ole,jos olisit nähnyt saman kuin minä koko maailmankatsomuksesi muuttuisi.

      Olen nähnyt saatanan valtaamia seurakunnissakin.
      Heidät tunnistaa kokematonkin helposti vihaisesta ilmeestään,ja ovat kovia juoruilemaan ja panettelemaan,erityisesti jumalan pyhiä,sekä levittävät vieraita oppeja.

    • Tyrnävänlauma

      Mä olen alfa mul on lauma mut ei suuri sellainen isäni oli ihmis susi ja asun tyrnävällä.

      • Anonyymi

        Oikeesti?! Ootko tyrnävältä:))) Ois kiva nähä joskus koska haluun tietää sudesta enemmän ja laumasta


      • Anonyymi

        Mistä päin tyrnävää oot


    • Vappyhuisku

      Oikeesti?-.- Vähän liikaa on nyt katottu telkkaria...

    • ihmissusi

      Ihanaa täällä asuu toinenkin!! Luulin oikeesti et oon ainoo susi täs maas!! Oikeesti! Ja niin mun tekee mieli aina täysikuul juosta vaan ulos mettään ja pysyy siel.. sit mää puren itteeni jos mul on nälkä ja suunnilleen samat jutut kun sul.. itteasias täysin samat osittain.. välil mää ulvon yöllä tai illalla ja sit mun kuulo ja haju aisti on aika hyvät et onkoha mahollista joskus tavata? Mis päin sää asut :33

      • wolfdemon

        Tuu juttelee kik: wolfdemon_


    • Sumppyyri

      Mä oon kanssa ihmissusi! Ja lisäksi vamppyyri ja noita. Ja totanoin... homo.

      • kljlkj

        Älä puhu paskaa, ei sellaisia homoja ole olemassakaan! Samanlaisia tarinoita joilla pelotellaan lapsia, kuten joulupukki ja kiinalaisetkin. Niitäkään ei ole olemassa.


      • Vai että Tribiridi? Mäki oon homo mut vaan ihmissusi oisin halunnu olla noita. Mut mahdaks matkii Hope Mikaelsonii?


    • vanpyyri

      einii

    • Sutta.perseeseen

      :D ei saatana ku repesin hah jotai 10-12 v lapsia ketkä kuvittelee olevansa ihmisusia noloa hyh varmaa vanhempana on kivaa ku näkee nää viestit

      • Fck off. oon 19 ja tää ei oo sunlaisil ollenkaa joten alappa laputtaa


    • suetulvomaan

      Onko aikuisia susinaisia paikalla. Susiparin paremmalle puoliskolle paikka vapaana 40v pahansuden seuraksi. En pure mutta tykkään haukkailla häntää jos katselet muita susia liian pitkään. Olen susi jo syntyessäni joten en naarassudeltakaan vaadi liikoja. Perustetaan lauma jonnekin korpeen kun ihmiset eivät susista oikein pidä. Yhteydenotot ulvomalla Puijon metsässä. Tulen kyllä paikalle. PS. ei vegaanisusille

      • Juu mä voin tulla ja tuon kaljaa saatana


    • Ihmissusi_tyttö

      On mahdollista. Mä oon ihmissusi ja niin on mun kaverikin. Meillä on lauma mutta ei tiedetä mikä ja missä se on. Elän normaalisti peitellen salaisuutta ja yrittäen olla normaali. Täydenkuun aikaan olen villimpi. Enempää en voi kertoa.

    • sudenverinen

      Tervetuloa joukkoon, muutuit todennäköisesti seuraavana täysikuuna. Muista pitää matalaa profiilia, muuten alueesi lähin alfa hermostuu.

    • Kisaa

      Ite oon ihmiskissa

    • WolfieAlpha

      Olen juuri saanut poikaystävän ja olen ihmissusi.. en uskalla kertoa hänelle asiasta sen pelossa että hän luulee minua hulluksi ja jättää minut. Omistan lauman varsinais-suomesta, elän normaalia elämää ja käyn yleensä metsässä ulvomassa toisien ihmissusien toivossa jos olette kiinnostuneita laumastani menkää seuraamaan instagramiin wolfpack.fullmoon:ia seuratkaa siellä lukevia ohjeita :)

    • TeenWolfonvaanohjelma

      Ite en usko kukaan teistä ihmissusi sillä, jos niitä olisi, sellaisen olisi täytynyt purra sinua että muuttuisit itsekkin koska ne EI voi saada lapsia ja jos edes muutu ikinä sudeksi niin miksi kuvittelet olevasi ihmissusi?

      Itse uskon että on mahdollista tulla iihmissudeksi vain tekemällä liiton saatanan kannssa joka olisi aivan liian kova hinta

      • Kuules nyt idiootti. Ihmissusia on ympäri mailmaa joten voit ottaa sun asentees mukaa ja häipyy


      • Anonyymi

        bruhhhhhhhhh. vitun 015 painu vittuu lapsi! "Teenwolfonvaaohjelma" vittu nii o. kukas meist on sanonu toisi? teenwolf on ihan paska ohjelma. soitat paljon suutas onkse sun harrastus vai?


    • Viktoria15

      Minä olen ihmis susi ja se on todella kivaa kun saa ulvoa

    • Minä_olen

      Luulen, että olet vain addiktoitunut lihaan ja sinulla on murhan himo TAI olet puoliksi ihmissusi. Itse olen muuttunut ihmissuden puremasta ja tämä on yhtä helvettiä koko elämä. Ainoastaan ihmissuteidestani tietää veljeni ja isäni (jolle kerroin vikko sitten ja hän lupasi suojella minua). En asu laumassa, mutta olen kuullut huhua muutamasta laumasta. Toinen on ilmeisesti Lapissa ja toinen Turussa.
      Jos olisit ihmissusi niin: 1. Muuttuisit täydenkuun aikaan suden ja ihmisen sikiömuodoksi. 2. Tuo lihan himo ja ulkoilu olisi aika harvoin käyvää. 3. Pelkäisit elämäsi joka hetki muita, sillä joku heistä voisi ihan hyvin tappaa sinut.

    • Susilaumalainen

      Olen ihmissusi. Asun Lopella minulla on kolmi henkinen lauma. Lauma perustettiin vasta pari kuukautta sitten. Meillä päin liikkuu oikeita susilaumoja! Minun lauman alfa eräällä ulvomis kerralla sai tuntemattoman vastauksen jostain läheltä. Jossain on siis neljäs ihmissusi...

    • Sudenjäljillä

      Mustakin on tuntunu ihan samalta😔 Välillä tunnen kuinka syön suussani on pieni hampaan palasia, olen huomannut kuinka hampaani ovat muodostunut teräväkärkisiksi. Mutta mitään suurempaa ei oo vielä tapahtunu. Harrastan ite lajia jossa ollaan joukkoeessa monet ovat valittaneet, että raapisin heitä ( vaikka kyllä vahingossa ) Kerran viilsin kaverille aika syvän verinaarmun suoraan valtimoon. ( siis vahingossa ofc ) Vaikka leikkaan niitä ne kasvaa silti jo yhen päivän aikana runsaasti😔. Enkä haluu satuttaa kavereitani😶. Mut joo löysimpäs sattumalta Tän sivun🙂

    • Teenwolfismylife

      Onko sulla jotain instagramii tai vastaavaa ois kiva jutel ?💗🐺

    • Suosiminen

      Kyllä

    • Wolfgirl17

      Moi et oo ainoo nimittäin mäkin olen ihmissusi joten halusin sanoa vaan että et ole ainoa

    • lupinremus

      joo mä oon ihmissusi. asun laumani kanssa kaatopaikan lähellä kun sieltä saa aina ruokaa.

    • TeamWolf

      Hei. Olen nyt ollut ihmissusi jo muutaman vuoden. Kokemusta siis löytyy. Jos joku haluaa kysyä ihmissusi asioista, olen valmis vastaamaan. Olen tutustun jo Scottiin ja kumppaneihin. Pysäytimme vasta maanvalloitus aikeissa olevan hullun tiedemiehen. Ottakaa yhteyttä, laumaan etsitään uusia beetoja.

      • Teenwolfff

        Are you true alpha?


      • Beeta

        Oon beeta ja kaveri omega ja missä asut


      • Anonyymi

        Phhh. Too much teen wolf? Haha hauska miten ihmiset oikeesti luulee ettei kukaa kato sitä ja leikkii olevansa siin sarjas


    • Beeta

      Turpa kiinni kaikki tulkaa käymään Rovaniemellä niin uskotte ps. Ootteko alfoja omegoja vai
      Beetoja

      • Anonyymi

        vai teenwolf fani? lol.


    • Vastakkaa

      Onks kenelkää insagraii ku haluusin puhuu jonku ihmissude kaa

    • Vastakkaa

      Ku muutun sudeks mun naama pysyy normaalin eikä mul kasva häntää ja en oo mikää verenhimone enkä pidä oikee raa'ast lihast on se iha ok ja mua on purrut vaa koira joka mylhemmin lopetettiin ja se puri mua melkein luuhun asti .

    • Vastakkaa

      Kun muutun mun suu tukee eteenpäin jö nenä muuutruu oudoks ja silmöt menee vöhä niinku kiinalaisil ::DDD Toivottavasti joku voi samaistuu ja ihmissudejs voi muuttuu jos

      Sateisena yönä jos laittaa omaa verta ja juo sen sudentassun jäljestä voi muuttua ihmissudeks

      Mut kun muutun sudeks se sattuu ihan sairaaaaasti ja sit tulee semmoseks herkäls vähä niinku"DD en osaa selittää

    • Anonyymi

      Ei se valitettavasti ole mahdollista.

    • Anonyymi

      Minä en ole ihmissusi mutta pystyn muuttumaan vihaisena ihmisen ja suden väliseksi "olennoksi" silloin kun suutun mutta olen oppinut hillitsemään muuttumiseni:D ja meidän suvussa melkeen kaikki miehet ovat samaa lajia kuin minäkin! Se on niin mahtavaa kun pääsee metsään juoksemaan täydenkuunaikaan ja ulvomaan se vaa jotenki on nii vapauttavaa.. mutta sudeksi muuttumisessa on huonotkin puolensa esimerkiksi se että jos olet liian kauan muuttuneena niin peto ottaa vallan ja saatat herätä jostain metsästä peuran lihaa ja verta hampaiden välis:) Minusta tuntuu että te ette edes tiedä millaista on oikeasti olla "ihmissusi" En siis käytä aineita jos luulette:D ja kyllä. Minä olen osa laumaa ja me saalistamme öisin peuroja ja hirviä:D

    • Anonyymi

      Hei olen tyttö joka on 10 vuotias ja tuntuu että olen ihmissusi. On jo tuntunut kauan. Kun menin kouluun tuntui siltä kun kaverini eivät usko minua että olen tyhmä ja sitten tuntui siltä että hyppäisisin kaverini päälle ja söisin sen. Mutta aina kun on täysi kuu tuntuu että en saa unta ja tekisi mieli ulvoa mutta sitten kaikki heräisivät siihen. Tykkään lihasta PALJON mutta hei hei

    • Anonyymi

      Moi täällä puhuu ihmissusi on mahdollista että olet ihmissusi ja mulla on lauma mutta meitä on vain 3 koska emme ole tavanneet/saaneet ketään lähellä asuvaa laumaamme.. Muuten me ollaan 06 07 ja 08 syntyneet eli aika iso ikähaitari ja kaikki voi tulla mukaan laumaamme

      Joo en jaksanu pistää pilkkuja tai pisteitä

      • Anonyymi

        Voitko muuttaa mut ihmissudeksi.


    • Anonyymi

      Te ette ole ihmissusia vaan SUDENVERISIÄ ihmissudet ovat ennemmin hirviöitä. Mun unelma on olla sudenverinen. Nään unta siitä että olisin sellainen. Ajattelen itseni sudenveriseksi. Monesti ajattelen että muutun ensimmäistä kertaa tänä iltana ja käyttäydyn sudenverisyys maisesti. Olisi ihanaa vaan lähtä juoksemaan vapaana metsään ja etsiä oma lauma. Mutta sitä hetkeä ei tule :((

      • Anonyymi

        Tai se on vain sinun vaistosi mennä kokemaan luontoa ihmisenä. Ihmisilläkin on vaistot luonnonläheisyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai se on vain sinun vaistosi mennä kokemaan luontoa ihmisenä. Ihmisilläkin on vaistot luonnonläheisyyteen.

        Mutta olisiko mahdollista saada sudenverinen verta tai pureman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olisiko mahdollista saada sudenverinen verta tai pureman

        Ne ovat huuhaata.


      • Wolfblood is tha best. En haluis olla ihmissusi vaan sudenverinen. Se on niinpaljon parempaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat huuhaata.

        Phh. Niit on korkeintaa kolme maailmas


    • Ehkä olet vaan kattonut liikaa Teen wolfia jos sitä katot! Yritä pysyä rauhallisena ja toipua

    • Ja jos ees oisit niin jos yrität hallita sitä niin silmät kiinni rauhallisesti sanot "Aurinko, Kuu. Totuus" Mut en siltikään ihan usko tohon sun leikkiin

    • Anonyymi

      Jos haluatte tietää, millainen on oikea ihmissusi, niin lukekaa kirja nimeltään Sudenmorsian. Se kertoo oikeasti eläneestä ihmissudesta, joka eli 1600-luvulla Virossa. Sudeksi voi muuttua joko suden turkkiin pukeutumalla metsässä tai kiertämällä puuta kolme kertaa vastapäivään metsässä. Takaisin ihmiseksi pystyy muuttumaan, kun kiertää puuta kolme kertaa myötäpäivään.

    • Anonyymi

      Muinaisajalla suomalais-ugrilaisten ja muinas Kiinan kansojen raja oli yhteinen, Kiinalaisten esiisät kutsuivat meitä sudenkansaksi. Tuonaikainen ugrilainen peruskansa oli yhteydessä suden henkiseen ominaisuudeen. Susi oli muinaisten ugrilaisten yhteinen henkieläin ja jokaisella ihmisellä oli mahdollisesti oma henkilökohtainen henkieläin.

      Perintö sudesta on syvä ja pitkä. Nykypäivän Suomalaiset pelkää sitä ja luulee että susi käy kimppuun. Nälkäinen susi väistää ihmistä ja susilauma todennäköisesti ei käy koskaan kiinni lapsiin, mutta epätietoisuus ja epäusko on opettanut meitä pelkäämään uljasta eläintä.

      Kuunnellessa metsän ääntä ihminen pystyy muistamaan ajan jolloin sudet ja ihmiset olivat veljiä. Ikiroutasta etelään loputtomiin ylettyvä pohjoinen havumetsävyöhyke eli taiga oli kotiksi monille olennoille. Ihmiset kuiskaili muinaisella käärmeen kielellä ja he ymmärsivät suden ulvontaa. Planeetat lauloi silloin erilaisella äänellä kun nykyään. Venäjäksi sana "oboroden" merkitsee "takaperin varjoa" eli "ihmissutta."

      Siihen aikaan oli monilla ihmisillä kyky muuntautua eläimen muotoon eli he olivat animaageja. Niitä on kutsuttu shamaaneiksi mutta tarkempi sanan käyttö olisi muodonmuuttajat eli eläinvelhot. Olellista on todeta että iso määrä muinaisesta kansasta osasi muutta muotoaansa eli muinainen ihminen eli yhteydessä luonnon voiman kanssa. Ihminen oli osa luontoa.

      Kaamoksen aikana ja pitkillä talvipäivillä jolloin aurinkonvaloa on vain muutaman tunnin. Silloin syventyy tarkkailian kykyä nähtä sisäisiä ominaisuuksia. Siitä valosta tulee pohjoisen kansan sisu, se tulee talvisen aurinkonvalon ominaisuuksesta heijastaa täydellistä valon kirjoa. Pakkasen aikana muodostuu halo aurinkon ympärille. Se yhdistää aivojen puoliskoja solun tasolla. Eli vahvistaa sisäistä tietämystä ja auttaa kokemaan maailma eri tavalla etelän kansoista.

      Se on kyky kuunella, kantaa omaa voimaansa ja olla loputtomasti täynnä sisua. Suomen-ugrilaiset ovat muinaisten muodonmuuttaijen jälkeläiset. Aktivoidessa omia kantasoluja avautuu täysin uusi maailmantajunta ihmisessä. Sitä kutsutaan kirkastumiseks kun aineen tietoisuus, tajunta ja aineen tiheys muuttu kerrallaan.

      Kun säteilyhiukkaset aineellistuvat ja ihminen saa yhteyden ylikykyihin, siitä alkaa elämäntanssin toinen aikakausi ja ihminen kokee riemua loputtomasta luomisesta. Kauhutarinat ihmissusista, ovat vasta kristillisen ajan luonnoksia, jolloin vanhaa kultuuria alettiin paheksua. Ihmiset tappelivat keskenään ja voi olla että monikin ihmissusi kävi vallotajien kimppuun. Maantietäjät lähetettiin maanpakoon.

      Oppiessa tuntemaan aikakausien eri kerroksia me luomme yhteyden esivanehmpien tietämykseen. Alamme ymmärtää, että he olivat rakastavaista luonnonkansa. Niiden sanoma tuleville sukupolville on että ymmärtäkää maasta tulevan voiman lähdettä ja te opitte olemaan täydellisiä. Olemaan tietoisia elämän luoija omissa kehoissanne - siitä alkaa luominen ja ikuinen leikki elämän muotojen kanssa.

    • Anonyymi

      Jaahas, näyttää siltä että aika monen tältä palstalta kannattaa ihan oikeasti käydä lääkärin juttusilla..sen verran kovat harhat.

      • Anonyymi

        sen verran sanon ettei sun tarvii tulla tänne kertoo mitä meijän pitäis tehä. häivy. sä et tiiä mitään


    • Anonyymi

      Hei. Etsisin laumaa! Olen ihmissusimainen. Anna vaikka snäppis jos sulla olis lauma. Olis mahtavaa jls voitais välillä nähdä. Asun Satakunnassa!

    • Anonyymi

      Ainaki mun mielestä ultima ihmissuden pitää purra sua tai kattoa sua silmiin sen punaisilla silmillä mut siinä ku kattoo silmiin on kuoleman vaara tän tiedon tiesin ja oon tyylii ihmissusi

    • Anonyymi

      Oon aika myöhässä mutta onks jollai loitsui ihmissudeksi :D

    • Anonyymi

      Mä oon ih.issusi

    • Anonyymi

      Mä oon kiinnostunu ihmis-susista(en oo varma krjotinko oikein) ja magiasta oon harjottanu magiaa noin 2vko mulla on vihko mihin kirjotan kaiken oppimani

    • Anonyymi

      Mäki oon 12 täytän kuukauden pääst 13 ja oon ihmissusi. Asun lohjalla enkä oo kauheesti nähny toisia ihmissusia täällä. Voin vaikka vastaa noihin sun kysymyksii
      1. Voi olla et oot ihmissusi mut se on aika epätodenäköst. Onks sul ollu niinku palovammoja joista et tienny mistä ne tuli?
      2. Mä oon ihmissusi ja mun elämä poikkee vähän normaalist. Täydenkuun aikaa mä muutun. Mulla ei oo laumaa.

    • Anonyymi

      Luulen että kirjoitat tämän vitsillä. Eikö netin sääntöihin kuulunut, että viestien tulisi olla asiallisia?

    • Anonyymi

      Kaipaat vain huomiota ja siksi sanot olevasi ihmisusi

      • Anonyymi

        kaipaat vain huomiota koska olet vitun 015 lapsi! häivy


    • Anonyymi

      Kukaan ei voi kertoa onko ihmissusia vai ei niin kukaan ei voi tulla valittamaan !

    • Anonyymi

      Parhaiten se selviää,kun annat jonkun ampua sinua. Jos olet susui et kuole mutta jos olet vain pelkkä ihminen niin... Kävseppä ihan oikeasti lääkärissä kertomassa mitä ajattelet,niin saat oikeaa apua sieltä tuntemuksiisi. Samoin palstan muille kaheleille jotka tuntee tämmöistä, olisi lääkäri setä se oikea henkilö auttamaan. Lapsoset ihmis-susi on satuolento. Kysäseppä biologian opettejalta,niin se kertoo että olet ihminen ja omistat ihmisen DNA ei siihen voi suden DNAT sekoittaa...

      • Anonyymi

        arvaappa kenen pitää vähän varoa sanojaa vitun 015? painu vittuun lapsi. tuut tänne meille mäkättää


    • Anonyymi

      Minäkin olen ihmis susi ja asun riksussa enkä ole lauma eläin mutta minulla on kettu kaveri ja haluisin susi kavereita ja oon alkanu käyttäytyä akresiivisesti kun sain tietää että olen ihmis susi

    • Anonyymi

      Joskus kuun aikana oon outo ja aggressiivinen ja eilen halusin nukkua ulkona. Mun hiukset kasvaa oudosti ja kynnet kasvaa tosi nopeasti, uskon että ihmissusia on olemassa

    • Anonyymi

      Janoitsen verta ja lihaa ja oon yksinäinen yleensä

    • Anonyymi

      Asun Mikkelissä ja ei ole laumaa. Haluaisin ihmissusi kaverin

    • Anonyymi

      Ja mun käden jälki on kuin suden

    • Anonyymi

      Kuun aikaan ulvon yleensä ja saatan rikkoa tavaroita, jos olen vihainen

      • Anonyymi

        Tyypillinen murrosikäinen lapsi, ulvoo ja rikko tavaroita. Toivottavasti ikäkausi menee pian ohi.


    • Anonyymi

      Mul on saakelin terävät sivuhampaat

    • Anonyymi

      En ehkä oo täysin ihmissusi mut ehkä puoliks

    • Anonyymi

      Sä kuulostat ihmissudelta. Olen ihmissusi kans. Asun Kangasalla. Laumaa ei oo koska kaikki sanoo "ei ihmissusii oo" ja mä oon aika samanlainen kuin sä. Täydenkuun aikaan tuntuu valppaalta ja et mä voisin tehä mitä tahansa.🐺

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe