Miehille:onko ujo nainen turn-off?

ujo20

Elikkäs voisitteko aloittaa suhteen ujon naisen kanssa? Ajatellaan nyt, että hän olisi muilta osin kanssasi samanhenkinen esim. samaa liikuntalajia harrastava.

Nainen puhuu vähän, kuten vastaa vain lyhyesti kysymyksiin. Hän viihtyy kotona ja tuttujen ihmisten seurassa. Minä (valitettavasti) olen sellainen. Kiinnostuvatko miehet vai kiertävätkö kaukaa ja etsivät "parempaa" seuraa?

18

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jou20

      ''Onko ujo nainen turn-off?''

      Ei.

    • Ei haittaa

      Jos kilot on todella huolella kontrollissa ja ulkoiset 'avut' muutoinkin kohdallaan.
      Ja naama on nätti ja nainen muutoinkin katseenkestävä.

    • qwedxsqqqqq

      En juuri samanlainen mies, minulle nimenomaan pitäisi nainen olla
      mm:ssa tuon tapainen. Ei mun kanssa taatusti viihtyisi nainen joka
      on todella sosiaalinen.

      Arvaa onko kovin helppoa löytää edes naista, meitä on paljon.
      Toivoisi vähän enemmän aktiivisuutta naisilta.

    • kokemus kertoo

      Kiinnostua voi ja lyhyt suhdekin jopa muodostua, mutta pidemmällä aikavälillä sosiaalinen ja ekstrovertti mies ei oikeasti ujoa naista jaksa sen pitempään katsella.

      • toisinkin päin

        Minulla kävi toisin päin. En jaksanut ekstorvertin miehen kanssa. Ite olen introvertti. Tosin hommassa oli pielessä paljon muutakin.


    • ..............

      On vielä enemmän kuin muut, koska ujotkin etsivät sitä samaa miestä mitä kaikki muutkin naiset. Tällainen ujo mies on pettynyt siis ujoihin naisiin, jotka etsivät sosiaalista, hyvässä työssä olevaa, pitkää ja komeaa miestä.

      • mun mies vähän ujo

        Ei pidä paikkaansa ollenkaan.


      • .............
        mun mies vähän ujo kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa ollenkaan.

        Tässäkin aloittaja totesi että "muilta osin samanhenkinen", mikä viittaa siihen, että ujo ei saisi olla.


      • höpsis
        ............. kirjoitti:

        Tässäkin aloittaja totesi että "muilta osin samanhenkinen", mikä viittaa siihen, että ujo ei saisi olla.

        Itse olen vähän ujo nainen, ja tunnen viehtymystä ekstrovertteihin juuri siksi, että hän täydentää minua. Tunnen monia ekstroverttejä naisia, jotka ovat valinneet rinnalle introvertin miehen samasta syystä. Ei näissä ole mitään sääntöjä. Mutta liian menevää miestä en minäkään jaksaisi, omani on sekä sosiaalinen että kotona viihtyjä.


    • Riippuu vähän siitä miten ujo tapaus on kyseessä. Jos ihmisen kanssa ei saa keskustelua mistään aikaiseksi niin sitten siitä on aika hankala lähteä rakentamaan suhdetta.

      Niin kauan kuin pystyt olemaan sosiaalinen tuttujen seurassa niin ujous ei mun mielestäni ole turn-off, mahdollisesti jopa päinvastoin. Mutta riippuu paljon ihmisestä.

    • Ei se missään nimessä huono asia ole, mutta vaikea ehkä tutustua ujoon naiseen, ellei sitten kavereiden kautta tai jossain samalla harrastuksessa tutustu.

    • Sinkkumies.

      Ei se ole kun ensin tutustuu pikku hiljaa niin se ujouskin siitä katoaa.

    • jaboriginaali

      Ei ole todellakaan este.
      Mieluummin ottaisin ujon ja varautuneen.

      Tämäkin on paljon ihmistyypistä ja kemioista kiinni.
      Ihanimmat tapaamani naiset ovat olleet ujoja.

    • mies vaan

      ei tosiaankaan haittaa ja pääseehän nainenkin ujoudesta eroon kun on rakastava mies jonka kanssa tehdä kaikkea yhdessä kotona ulkona missä vain

    • 7+2

      Ujo nainen on turnon, sellaisen haluaisin koska luulisin viihtyväni parhaiten itseni kaltaisen ihmisen kanssa.
      Ja eihän ne 2 ujoa ole enää ujoja toisiaan kohtaan tutustumisen jälkeen, monilla on sellainen luulo että 2 ujoa ei voisi puhua tai tehdä mitään..

    • Aito mies

      Ei, ei, päinvastoin. Ujo nainen on ihan ihanteeni! Minulle sopisi juurikin nainen joka viiihtyy kotona, tykkää liikunnasta ja nauttii tuttujen ihmisten seurasta. Itsekin olen paljolti tuollainen, mutta en kylläkään ujo vaan ulospäin suuntautunut.

      Mistäs sinut sitten löytäisi?

    • ihanparhaita

      Voi kun löytäisikin sellaisen naisen. Mun matkaan kun lähtee vaan äijämäisiä möykkääjiä.

    • Ei ole. Olen minäkin ujo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe