Ulkomaalaisen miehen mustasukkaisuus

luottamuspula?

Olen tapaillut ulkomaalaista miestä mutta emme seurustele.
Vaikka emme serustele hän on jo ilmaissut mustasukkaisuutta minua kohtaan.
Ne ovat ilmenneet näin:
Olen kertonut meneväni saunomaan isolla porukalla ja kertonut että siellä juodaan alkoholia.
Ulkomaalainen mies on tästä suuttunut eikä halua että menisin sinne.
Meillä on syntynyt tästä riitaa kun en halua että menemisiäni rajoitetaan.
Niimpä olen joutunut valehtelemaan hänelle minne menen että hän ei suutu taas ja yritä estää menemästä.

Toinen ongelma hän kysyy minulta joka päivä mitä kuuluu ja mitä olen tehnyt.

Jos mainitsen toisista miehistä alkaa taas mustasukkaisuus ja hän sanoo että haluaa tavata kavereitani.

22

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopeta jo

      Voisiko Kale1 lopetella näiden tarkoitushakuisten provojen kirjoittelun tänne, kiitos...

    • ihan normaalia

      Et kertonut mistä maasta mies on kotoisin. On maita, joissa ei tunneta seurustelukulttuuria tai "seurustelu" on salattava. Kun sopiva puoliso löytyy, niin mennään naimisiin. Ehkä mies on kiinnostunut sinusta mahdollisena tulevana puolisona?? Melko varmaa kuitenkin on, että tuo nykyinen "rajoittaminen" on pientä verrattuna siihen, mitä se on avioliitossa.

    • hohohohoohohohoo

      Missään muualla eivät ihmiset käy saunassa porukalla ja ryypiskele jne.
      Koettakaa nyt valita kumppani samankaltaisesta suomijuoppoukosta niin mustasukkaisuutta ei tule.

      • ei kun saunaan!

        En nyt tiedä liittyykö tämä alkup.aiheeseen mitenkään. Nimittäin tämä suomalainen saunominen, joku ihmeen perinne. Enkä yhtään ihmettele että ulkomaalaiset kummastelevat tätä porukalla saunomista.

        Vaikka olen suomalainen, niin en voi käsittää tätä saunomisintoa esim. jossain illanvietossa. Minkä helv.....takia mun pitäisi mennä saunaan kun aina tulen suihkunraikkaana, hiukset föönattuna, puhtaana paikalle. Sitten pitäisi heittää kuteet veks ja mennä saunaan seurustelemaan!

        Aivan järjetöntä touhua.


    • Melkein uhri

      Mitä mustasukkaisempi mies, sitä väkivaltaisempi. Nähty piirre ulkomaalaisissa miehissä. Ei kannata ottaa sellaista miestä.

      • ei eroa....

        Tuo piirre on nähty myös suomalaisissa miehissä. En suosittele minkään kansalaisuuden mustasukkaista miestä.

        Toinen asia taas on se, antaako itse aiheen mustasukkaisuudelle. Silloin voi syyttää vain itseään. Kokemuksesta voin sanoa, että mitä avoimempi suhde on, sitä parempi se on. Tämä toimii molempiin suuntiin; eli mitä parempi suhde on, sitä avoimempi uskaltaa myös olla.

        Tämä kierre voi olla positiivinen tai negatiivinen. Katso peiliin. Sen suunnan kun voi päättää itse.


    • tervemustasukkaisuus

      Ilmeisesti kaverisi ei ole ymmärtänyt että ette seurustele. Tai ehkä hän on ihastunut sinuun niin paljon ettei halua ymmärtää. Kannattaisi katkaista suhde, jos ette kerran seurustele ja haluat ns. vapaan suhteen.

      Nuo kuvaamasi esimerkit ovat kyllä muuten melko normaaleja reaktioita seurustelusuhteessa tai avioliitossa, eivätkä kerro sairaasta kontrollointihalusta. Jos minun mieheni juoksisi sekasaunassa kännissä ja hilluisi tuntemattomien naisystävien kanssa, joita minulle ei haluta esitellä, olisin takuulla mustasukkainen. Ja samoin ymmärtäisin mieheni mustasukkaisuuden, jos itse toimisin näin.

      Yleensä suhde toimii parhaiten kun kummallakin on yhtä paljon tunteita ja mustasukkaisuutta. Mutta jos toinen haluaa vapaan suhteen ja toinen haluaa sitoutua vakasti, eihän homma toimia.

    • Miksi näin...

      Minä taas tilasin eilen pizzan kotiin ja mainitsin siitä miehelleni,joka asuu toisessa maassa hän sanoi että olen hokker and derty ,että halusin vain seksiä ja haukkui minut pystyyn jälleen kerran..eikä ole ensimmäinen kerta epäilee ja syyttää minua koko ajan ..suuttuu äkkiä,tekee minut syylliseksi kaikkeen,itse hän saa mennä ja tulla olla vastaamatta puhelimeen ja katoaa tunneiksi jonnekin..mutta minä saan kuulla melkein päivittäin tätä...mies on kotoisin Tunisiasta...

      • China Dragon

        ?

        Miksi olet tuollaisen miehen kanssa joka lähtee pois ja haluaa vielä kontrolloida?

        Seuraavan kerran sano sille ettei mitään hätää, käytät kondomia pizzalähetin kanssa joten tauteja ei tarvitse pelätä. Kerro vielä sille että tekee samoin siellä Tunisiassa.


      • EItervemustasukkaisu

        Ei kai kukaan täysjärkinen nainen tuollaista miestä katsele, joka tekee pizzan tilauksestakin ongelman?! Provolta kuulostaa...


      • Miksi näin....
        EItervemustasukkaisu kirjoitti:

        Ei kai kukaan täysjärkinen nainen tuollaista miestä katsele, joka tekee pizzan tilauksestakin ongelman?! Provolta kuulostaa...

        Tää on niin totta ei provo ....


      • Meren Herkut
        Miksi näin.... kirjoitti:

        Tää on niin totta ei provo ....

        Miksi yleensä raportoitte ukoillenne joka askeleen? Jos ei mieskään menemisiään kommentoi, älkää te naisetkaan. En mä itsekään raportoi miehelleni joka asuu toisessa maassa, että nyt toi kikkarapää pitsan ovelle vaan että söin ruuaksi pitsaa ja that's it. Eikä mieheni edes sen enempää utelekaan, että toiko sen joku vai hainko itse.


      • China Dragon
        Meren Herkut kirjoitti:

        Miksi yleensä raportoitte ukoillenne joka askeleen? Jos ei mieskään menemisiään kommentoi, älkää te naisetkaan. En mä itsekään raportoi miehelleni joka asuu toisessa maassa, että nyt toi kikkarapää pitsan ovelle vaan että söin ruuaksi pitsaa ja that's it. Eikä mieheni edes sen enempää utelekaan, että toiko sen joku vai hainko itse.

        Pitääkö siitä kertoa mitä syö tai ei olisi syönyt?

        Parempi olla kertomatta oikeastaan yhtään mitään, odottakaa kysymyksiä joita mies kysyy ja kuunnelkaa. Elämää oppii kuuntelemalla, ei puhumalla.


    • EinariEpätoivo

      Nämä vetävät aina yhtä sanattomaksi :). Siippa asuu jossakin hevon veen Nevadassa niin tarvitseeko sinne joka askelta tilittää. Oletteko varma, ettei siellä touhua omiaan ties kenen tai minkä kanssa. Ihan varmasti ei ole "kuivin suin".

    • Ihavaa tuli mieleen

      Niin, kaikki riippuu siitä mitä "liitolta" odottaa.

      Jos parisuhteen odotukset ovat sitä luokkaa, että on ihan hauskaa kun on kivaa yhdessä, eikä tämä ehkä nyt sitten kauan kestäkään, niin kaipa silloin tällaiset edelläkuvatut suhteet on kestettävä tai ei (?)

      Minulle, parisuhde on syvä suhde, jossa molemmat sitoutuvat loppuelämäkseen jakamaan kaiken toisen kanssa.

      Tällöin lähtökohtaisesti kaikki asiat ovat sellaisia joista voi puhua toisen kanssa, ja toisaalta, itse on valmis luottamaan toiseen täydellisesti.

      Parisuhde on AINA "kierre". Itse voi valita, onk ose kierre kohti syvempää ja avoimempaa suhdetta, vai kierre kohti salailua ja erilleen kasvamista.

      Up to you. Minä en ikimaailmassa jatkaisi suhdetta, jollei mustasukkaisuutta saada loppumaan ihan kokonaan - ja heti alkuunsa.

      Tarkoitan nimenomaan mustasukkaisuuden kitkemistä jopa liiallisellakin avoimuudella. Tukahdutettu mustasukkaisuus kytee aina uudestaan esille.

    • menolippu paratiisiin

      Tuttua. Mies ei todellakaan ole viaton itse mutta kaikki pitää tehdä perheenä. Tai sitten itse voi lähteä miten haluaa. Tarkkailee puhelinta, kuuntelee vieressä kun puhun puhelimessa, tarkistaa postit, haistelee vaatteet,vainoharhainen. Emme ole naimisissa ja minä en anna hänen pomppottaa itseäni. Lähtekööt maahansa takaisin jos meno täällä ei miellytä. Liekö kulttuurikysymys vai ihan vaan sekopää????

      • Särkynyt

        Samoin täällä tutulta kuulostaa . Mies suuttuu pienimmästäkin asiasta, kaikki on minun syytä, missään ei saisi käydä eikä varsinkaan kenenkään miespuolisen seurassa. Voimat on loppu ja suhdetta on vaikea lopettaa kun toista kuitenkin rakastaa kovasti. Miehessä on paljon hyvää mutta myös paljon pahaa. Kannattaa punnita mikä on itselle paras vaihtoehto. Ei tälläistä elämää jaksa pitkään jos asiat eivät muutu.


      • China Dragon
        Särkynyt kirjoitti:

        Samoin täällä tutulta kuulostaa . Mies suuttuu pienimmästäkin asiasta, kaikki on minun syytä, missään ei saisi käydä eikä varsinkaan kenenkään miespuolisen seurassa. Voimat on loppu ja suhdetta on vaikea lopettaa kun toista kuitenkin rakastaa kovasti. Miehessä on paljon hyvää mutta myös paljon pahaa. Kannattaa punnita mikä on itselle paras vaihtoehto. Ei tälläistä elämää jaksa pitkään jos asiat eivät muutu.

        Mies joka pitää naistaan elämänsä kantavana voimana on mustasukkainen, ne miehet jotka ajattelevat pärjäävänsä ilman naistaan eivät ole niin mustasukkaisia.

        Ihmiset joilla on sopivasti itsekunnioitusta eivät kyttää mitä se puoliso tekee. Pelko oman elämän muuttumisesta voi ajaa heikon mielen omaavan miehen sairaalloisesti käyttäytyväksi. Pahinta olisi jos mies ei rakastaisi naistaan vaan on hänen kanssaan muista syistä. Tuolloin miehen kontrolloiva asenne yhdessä muun elämän tuottamien paineiden kanssa voisi käydä naiselle ylivoimaiseksi.


      • mamuvaimoke

        olisi kivaa kuulla, minkä maalainen mies kyse4eessä, kuulostaa niin kovin tutulta touhulta... Täällä mennään jo siinä pisteessä, että mietin kuinka kauan jaksan tuota stalkkausta...


      • jasminblack
        mamuvaimoke kirjoitti:

        olisi kivaa kuulla, minkä maalainen mies kyse4eessä, kuulostaa niin kovin tutulta touhulta... Täällä mennään jo siinä pisteessä, että mietin kuinka kauan jaksan tuota stalkkausta...

        Itsellenikin tuttua tälläinen. Tosin ns mustasukkaisena naisena. Mieheni on ulkomaalainen ja inhoan sitä sikapetturia kun hän halaa esim siskoaan. Mieheni tulisi halata vain minua. Kaupassa käyn vain minä koska en halua että mieheni herättää kaupan rumassa huoralutka kassaneidissä himoja.. 15 minuutissa kerkeää varmasti tapahtua. Öisin mieheni puhelin on lukituss kaapissa ettei hän varmasti txtaa muille huorilleen se sikapetturi.. Onneksi maailmassa on myös muita ihania uskollisia aviomiehiä keiden kanssa harrastan seksiä.


    • huhhuuuuuh

      Huh huh... ihan normaalia, mieti jos mies sanoisi menevänsä isolla porukalla saunomaan ja kertoisi, että siellä myös juodaan, eikö herätä mustasukkaisuutta? Mitä taas tulee kysymykseen mitä kuuluu? Mitä olet tehnyt? Ei tarkoita sairaanloista kontrolloimista, haluaa ehkä vain tietää mitä kuuluu ja miten päivä mennyt, se että siihen sitten kerrot että no olin sen ja sen miehen kanssa, mieti taas omalle kohdalle jos mies kertoisi hengailevansa naisten kanssa, joita et tunne? Herättääkö nustasukkaisuuttaa? Kyllä minussa ainakin. Vaikka ette seurustele, mutta oletko antanut ymmärtäö miehelle, että voisitte seurustella? Vai oletko tehnyt selväksi, että on vain fuckbuddy?

    • Habbib

      Oot oikeestaan itse syyllinen valintaas,jos et halua että sua kytätään ja kysellään mihin meet ,älä ota arabi miestä! Se sattuu vaan kuulumaan niiden kulttuuriin niinku sekin että naiset ei voi olla kavereita miesten kanssa tai varsinkaan saunoa alasti niiden kanssa saatika kännätä niiden kanssa! Tunisialaiset on muslimeja ja ne pitää sua ns pahana tyttönä keneltä hakea vaan p"****a ,ootko sattunu kysymään onko miehellä vaimo kotona kenties odottamassa?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe