yöllinen viestittely toisen naisen kanssa

tekniikka on ihanaaaaa

Jos paljastuu, että puolisonne (tässä tapauksessa mies) viestittelee yöt myöhät toisen naisen kanssa, voiko kyseessä olla viaton juttu / pelkkää juttuseuraa?

Viestejä en nähnyt mutta mies myönsi, kenen kanssa on chattaillut. Tätä on tapahtunut useammin kuin kerran ja saman ihmisen kanssa.

22

4495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se viatonta!

      Viaton juttu. Itsekin viestittelen yhden tutun miehen kanssa. Oltiin ennen samassa työpaikassa tämän miehen kanssa. Meillä ei ole ollut seksisuhdetta. Vaihdamme vaan välillä kuulumisia, kuvia jne. Voimme tekstitellä mistä aiheesta tahansa, olemme molemmat verbaalisia. Me emme tapaa toisiamme. Viimeksi olemme nähneet 3v sitten työpaikan juhlissa, jossa hän oli vaimonsa kanssa ja minä mieheni kanssa. Molempien avioliitot voivat hyvin

      • hcjfyypuå00i¨0

        Ja tällä pettämispalstalla "ihan sattumalta"... Valehtele vaan itsellesi, älä muille.


      • eletään ja annetaan elää
        hcjfyypuå00i¨0 kirjoitti:

        Ja tällä pettämispalstalla "ihan sattumalta"... Valehtele vaan itsellesi, älä muille.

        Jos ei koskaan nähdä, ei puhuta puhelimessa edes, vaan vaihdetaan puhelimella muutama viesti, niin mikä siinä viattomuuden rikkoo? Miksi itse olet täällä ja noin negatiivisena vielä? Meitä ihmisiä on erilaisia. Ei minun mieheni halua tietää, kenen kanssa viestittelen. Enkä minä hänen viestejään. 35 yhteisen vuoden aikana on syntynyt hyvä ja luottava suhde.


    • Yötuki

      Riippuu sisällöstä. Voi olla flirttailua, viatonta kuulumisia tai suhde.

    • Tekniikan syykö??

      Voi olla viaton mutta tympeä temppu joka tapauksessa. Mikä asia on niin mielenkiintoinen ja keskustelijoita yhdistävä, että siitä pitää yömyöhään shattailla toisen naisen kanssa ja sulkea oma puoliso ulkopuolelle?

      Mielestäni tuollainen on törkeää.

    • näinkin voi käydä

      Täällä mies viestitteli aikansa "viattomasti" työkaverinsa kanssa kunnes lopulta paljastui että heillä oli ollut suhde jo vuosia. Pyydä saada nähdä viestit. Se kertoo onko kyseessä kaveruusvai jotain muuta. Jos ei suostu näyttää.... niin miksi ei suostu?

      • kuulustele!

        Joo, pidä oikein kolmannen asteen kuulustelu! Sun pitää saada tietää kaikki mitä sun mies tekee tai ajattelee. Sun pitää saada tutkia kaikki somet! Se on vaimojen oikeus!


      • ei vaan keskustel
        kuulustele! kirjoitti:

        Joo, pidä oikein kolmannen asteen kuulustelu! Sun pitää saada tietää kaikki mitä sun mies tekee tai ajattelee. Sun pitää saada tutkia kaikki somet! Se on vaimojen oikeus!

        Olipas taas typerä kommentti...

        Ei tarvitse tutkia mitään mutta voi todellakin kysyä mistä viestitellään ja miksi yöaikaan. Tämä on kenen tahansa parisuhteessa olevan oikeus, eri asia saako vastausta ja jos ei saa, kannattaa tehdä johtopäätöksiä.

        Kuulustele! ilmeisesti ei ymmärrä avoimuuden ja luottamuksen päälle höykäsen pöläystä!


      • Surullista!
        ei vaan keskustel kirjoitti:

        Olipas taas typerä kommentti...

        Ei tarvitse tutkia mitään mutta voi todellakin kysyä mistä viestitellään ja miksi yöaikaan. Tämä on kenen tahansa parisuhteessa olevan oikeus, eri asia saako vastausta ja jos ei saa, kannattaa tehdä johtopäätöksiä.

        Kuulustele! ilmeisesti ei ymmärrä avoimuuden ja luottamuksen päälle höykäsen pöläystä!

        Ja mies hyväksyisi saman sinulta? Veikkaan että ei! Mut jotkut ajattelee et heillä on oikeus toimia miten tykkää mutta annas olla jos toinen tekee sanoin niin sit nostetaan meteli! Miehinen ylpeys ei kestä mitään epämääräistä vehtailua vastakkaisen sukupuolen kanssa mutta itsellensä sen kyllä sallivat kernaasti.

        Ei kuulosta hyvältä ollenkaan! Sen tietää myös miehesi mutta itselleen sen sallii kuten monet muutkin vastaavanlaiset onnen onkijat. Valitettavaa mutta totta!


      • en jaksa
        Surullista! kirjoitti:

        Ja mies hyväksyisi saman sinulta? Veikkaan että ei! Mut jotkut ajattelee et heillä on oikeus toimia miten tykkää mutta annas olla jos toinen tekee sanoin niin sit nostetaan meteli! Miehinen ylpeys ei kestä mitään epämääräistä vehtailua vastakkaisen sukupuolen kanssa mutta itsellensä sen kyllä sallivat kernaasti.

        Ei kuulosta hyvältä ollenkaan! Sen tietää myös miehesi mutta itselleen sen sallii kuten monet muutkin vastaavanlaiset onnen onkijat. Valitettavaa mutta totta!

        Tämä on kyllä totta. Miehillä on outo tapa sallia itselleen mitä tahansa.


      • Mitätarkoittanee
        en jaksa kirjoitti:

        Tämä on kyllä totta. Miehillä on outo tapa sallia itselleen mitä tahansa.

        Minun mieheni ei missään tapauksessa halua tutkia kännykkääni ym. Itse hän on pahimman luokan petturiksi osoittautunut pitkän suhteemme aikana mutta korostetusti varjelee minun 'yksityisyyttäni'. Outoa tuokin, vai?


    • tekstari

      Sitä ei voi tietää, ennen kuin ottaa kunnolla selvää esim. salaisesti. Miesten kertomukset eivät aina pidä paikkaansa.

    • heitä ukko ulos

      Miesten kertomukset eivät pidä koskaan paikkaansa, kun heillä on kakkonen. Päiväviestittelyä ja viikonloppu viestittely on silloin vaikeaa jos täytyy kotoa iltaisin viestitellä.

    • Mies pohjosesta

      En yleensä vastaile näihin viesteihin. Kerrottakoon myös että heilun täällä pelkästään uteliaisuuteni vuoksi. Tuli jokunen vuosi sitten epäiltyä vaimoa samasta hommasta. Läheinen miespuolinen kaveri. Mies yötöissä, vaimo valvoi lasten vuoksi. Minä menin nukkumaan jotta varhain aamulla töihin. Viestittelivät ja kuulin joskus soittelevan. Minä mustasukkaisuuden vallassa. Kerran nostin kissan pöydälle ja kysäisin suoraan. Vaimo kielsi. Sanoin että ei saa olla enää missään tekemisissä miehen kanssa. Vaimon vastaus vihaisena: "sinähän se et määrää, kuka minun ystäväni on ja kuka ei". Siitä tiesin että ovat vain ystäviä kun vaimo spontaanisti asian ilmoitti näin. Jos vaimo olisi suostunut olemaan pitämättä yhteyttä mieheen, olisin arvellut vaimon olleen rakastunut ja peittelevän.

      • etelän nainen

        Heh heh, juuri noin itsekin sanoisin. Kavereita.... not :)


      • minäkin etelästä
        etelän nainen kirjoitti:

        Heh heh, juuri noin itsekin sanoisin. Kavereita.... not :)

        Sinulle on varmaan vaikea uskoa, että on olemassa onnellisia ihmisiä. Toivotan sinulle uskoa elämään. Aikuiset ihmiset kykenevät kyllä olemaan ystäviä keskenään. Minua syytetty joskus samaisesta asiasta, eikä se mukavalta tuntunut. Mies pohjosesta, minä sanoin juuri samaiset sanat kuin vaimosi ja tarkoitin niitä. Kaikkea hyvää teille.


    • Elämä heittelee

      Tuossa on itseasiassa pieni totuuden siemen. Mieheni tekstitteli kovaa entisen työkaverinsa kanssa. Kun kielsin tätä pitämästä yhteyttä, suostui mieheni siihen. Myöhemmin kävi ilmi, että suhde heillä oli. Ovat nykyään naimisissa asti.

    • kärlek

      En tiedä. Huonoa käytöstä ainakin on, kun yömyöhällä viestitellään.

    • jep jep

      Viatonta... aluksi ehkä, mutta se muuttuu nopeasti..

    • pohjan akka

      Mikä asia on niin tärkeä, että täytyy yöllä viestitellä, ei mikään. Sain mieheni kiinni samankaltaisista puuhista, eikä kyse loppujen lopuksi ollut mistään viattomasta. Taustalta paljastui ihan muuta, ikävä kyllä. Ei kannata uskoa raukkamaisia valheita.

    • Ei kannata uskoa

      Ei ollu viatonta minunkaan miehen tekstailut toisen naisen kanssa. Tai eihän hän edes kertonut, että kirjoittelee naisen kanssa, vaan aina kun kysyin, kenen kanssa kirjoittaa, oli "veljen".
      Sain sitten tietää, että miehelläni ja tällä naisella olikin ollut jonkinasteinen suhde, joka oli kestänyt jo 3kk siihen mennessä, kun minä sain siitä tietää naisen aviomieheltä..

      • pettynyt ja petetty

        Pettureita kyllä riittää näköjään! Sain ja tietää tässä hiljan miesystäväni touhuista. Ollaan oltu yhdessä kolmisen vuotta. Nyt on ollut toisenkin kanssa huhtikuusta asti. Sain tietää miehen omilta lapsilta. Nainen jonka kanssa minua tällä kertaa petti(ei muuten ollut eka kerta), on aivan mahtava ihminen. Olemme jutelleet tunti tolkulla puhelimessa. Mies oli laittanut meille aivan samat viestit päivittäin, kummallekkin puhunut samat asiat, jopa sängyssä toistanut samat kuviot. Minulle oli puhunut kihloihin menemisestä samaan aikaan kuin toisellekkin sanonut että on elämänsä nainen jne... Mikä saa miehen leikkimään toisten ihmisten tunteilla näin julmasti? Eikö tämä ole jo sairasta? Kumpikin meistä oli tuntenut olevansa todella onnekkaita että oli niin hyvä mies, mutta samaan aikaan oli kalvanut jokin... Kyllä naisen vaisto sanoo jos jotain hälyytysmerkkejä on ilmassa. No onneksi tämä toinen on vahvempi ja valaa minuunkin uskoa ja voimia. Rakastan sitä paskiaista edelleen! Kyllä osaa mies puhua ja pussata, mutta ei muutu koskaan, käyttää vain naisia silloin kuin itselle sopii. Pyörii oman napansa ympärillä, ja on tunnevammainen. Varoituksen sana keskisuomen naisille! Tai onhan näitä naisia ollut ympäri suomen ja tuskin nytkään oli vain me kaksi. Voimia kaikille petetyille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe