Jos vain tietäisin mitä päässäsi liikkuu

herrasmiehelleni

Yrittääkö enemmän vai jättääkö rauhaan? Voin toki yrittää olla mahdollisimman huomaamaton jos niin tahdot. Minä pidän sinusta ja haluan että sinun on hyvä olla. Tulisipa tähän joku selvyys ennen kuin on liian myöhäistä. Haluaisin vain olla kanssasi, halauksessasi, sylissäsi, tutustua kunnolla...ehkä vielä.

15

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkki2

      Kannattaa yrittää, koska siinä voi voittaa paljon, mutta ei häviä lopulta mitään. Laita vaikka maili ja kerro miten asiat on. Herrasmiehet osaa kyllä vastata tyylillä.

      • en luottaisi

        Paitsi jos vaan esittää herrasmiestä vaikka oikeasti on pelimies. Silloin teet itsestäsi tyrkyn ja pelimiehen pelinappulan.


    • kivaa se ois

      En tahdo huomaamatonta. Tahdon huomioo. Hyvä olis olla kaksin. Olis hyvä tulla oikea suhde jossa mollemmat on tyytyvöisiä ja nauttii.
      Onko jo liian myöhäistä? No joo haluakset ja käy ja syli on vapaa. Pompi tänne.

    • kanssaan....

      Joskus herrasmiesmäisyys on tainnut lipsua. Koitan tietysti olla parempi ihminen tulevaisuudessa. Ja tietysti hänen

    • edrfg

      Yritä enemmän jos hän on sellainen herrasmies ettei oikein usko että kukaan hänestä välittäisi niin ei varmaan koskaan sitä kertoisikaan.

    • Tutustua kunnolla

      Voi että, sä osaat kirjoittaa hyvin. Kyllä sinä olet vähintään hänet ansainnut. Yhtä mieltä.

    • Pitää uskoa siihen

      Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu.

    • naisen mietteitä

      Samoja mietteitä minulla kuin aloittajalla. En tiedä haluaako mies että hakeudun hänen seuraansa vai tunteeko olonsa kiusaantuneeksi. Mahdollisuuksia hänellä on ollut paljonkin olla seurassani, mutta hän on jättänyt mahdollisuuksiaan käyttämättä usein. En halua olla ärsyttävä seuraan tuppautuja, jos hän ei tunne oloaan mukavaksi ja toisaalta jos minua ei vastavuoroisesti aktiivisesti lähestytä tai kutsuta seuraan. Muita naisia kohtaan hän on välittömän oloinen ja hakeutuu kyllä heidän seuraansa oma-aloitteisestikin.

      Tiedän että hänellä on kiinnostusta minua kohtaan, mutta en tiedä mitä tehdä. Ehkä parempi antaa hänen vaihteeksi osoittaa kiinnostusta minun seuraani kohtaan ja jos hän ei itse osoita halukkuutta olla aktiivinen minun lähestymisessäni niin otan sitten takapakkia itsekin.

      • malttia nyt

        Jos olet liian innokkaasti menossa hänen seuraansa ja hän taas ei itse hakeudu sinun seuraasi, innokkuutesi voi karkottaa hänet. Oletko varma että hän on kiinnostunut sinusta eikä niistä muista naisista, jos kerta heidän seuraan hakeutuu. Kannattaa tosiaan varmaan antaa hänenkin osoittaa mitä hän haluaa vai haluaako mitään ja toimit sitten sen mukaan.


      • naisen mietteitä
        malttia nyt kirjoitti:

        Jos olet liian innokkaasti menossa hänen seuraansa ja hän taas ei itse hakeudu sinun seuraasi, innokkuutesi voi karkottaa hänet. Oletko varma että hän on kiinnostunut sinusta eikä niistä muista naisista, jos kerta heidän seuraan hakeutuu. Kannattaa tosiaan varmaan antaa hänenkin osoittaa mitä hän haluaa vai haluaako mitään ja toimit sitten sen mukaan.

        Niinpä. Niinhän sitä yleensä hakeudutaan mieluiten sellaisen ihmisen seuraan josta eniten tykkää ja jutellaan eniten sellaiselle. Siksi minäkin hakeudun tuon miehen seuraan mieluummin kuin kenenkään muun miehen seuraan. Mutta kaipa on parasta nyt vaan kunnioittaa hänen valintojaan ja laittaa jarruja omalle innokkuudelleni. Hänellä on kyllä samat keinot ja syyt hakeutua minun seuraan kuin muidenkin naisten seuraan, jos vaan haluaa.


      • ???
        naisen mietteitä kirjoitti:

        Niinpä. Niinhän sitä yleensä hakeudutaan mieluiten sellaisen ihmisen seuraan josta eniten tykkää ja jutellaan eniten sellaiselle. Siksi minäkin hakeudun tuon miehen seuraan mieluummin kuin kenenkään muun miehen seuraan. Mutta kaipa on parasta nyt vaan kunnioittaa hänen valintojaan ja laittaa jarruja omalle innokkuudelleni. Hänellä on kyllä samat keinot ja syyt hakeutua minun seuraan kuin muidenkin naisten seuraan, jos vaan haluaa.

        Pesän perässä kaikkien kanssa siis?


    • Todellakaan!!!!

      ei ollut multa tämä. Elämänkokemukseni perusteella voin todistaa, että herrasmiehet ovat niin harvassa, että suurella todennäköisyydellä aloitttajankin "herrasmies" on kaikkea muuta kuin oikea aito herrasmies.

      Ei nykyajan miehet 20-65 vuotiaat osaa käyttäytyä siten, että ansaitsisivat tuon nimityksen. Ja jos ikähaarukka aloittajan tapauksessa osuu tuon ulkopuolelle, on kyseessä joko alaikäinen pentu, tai vanha gubbe vanhainkodista.

      Joutavaa karvaperseiden nuolentaa vaan aloittajalta pykätä tuollainen aloitus mukamas herrasmiehelleen!!!!

      • Juupas on

        Elämän kokemusta on mullakin. Ja kyllä aitoja herrasmiehiä on tavannut elämäni aikana.


      • tää ihmettelee

        Eli et kirjoittaisi kaipuusi kohteesta, että hän on herrasmies?

        Minäpä kirjoittaisin. Mullakin on elämänkokemusta... ja olen tavannut monia todellisia herrasmiehiä. Kuulostat hiukan miehiin pettyneeltä.


    • Ki..o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe