Kun me jälleen kohdataan...

en sano "jos"

Se on sitten sinusta kiinni, miten siitä eteenpäin jutut rullaa.

Joko me tervehditään toisiamme korrektisti, ikäänkuin meillä ei olisi koskaan ollutkaan mitään...

...Tai sitten?

Juujuu. Tiedän kyllä itse, miten siihen tilanteeseen reagoisin. (Jos siinä ei olisi mitään ns. ylimääräisiä tekijöitä.)

Levittäisin tietenkin käteni ottaakseni sinut tiukkaan halaukseeni.

...Sen jälkeen vasta kysyisin korrektisti: "mitä sulle kuuluu?"

30

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskallatko vastata

      Miten hyviä tuttuja olette tuon ko. henkilön kanssa?

      • Ap.

        Ei oltu pelkkiä ns."hyviä tuttuja".

        Meillä oli kaikenlaista...paino sanalla OLI.

        Paljon puhuttiin, mitä tehtäisiin, mutta tekojen aikomukset hautautuivat siinä hetkessä vallitsevaan mahdottomuuteen.

        En tiedä?...Olisiko mikään yhtään erilailla, kuin silloin, kun vielä usein tavattiin, mutta tunnistan kyllä itsessäni vieläkin vahvana sen saman kaipauksen, mitä tunsin "häneen" silloin.


      • Hiljaisuus seuranain
        Ap. kirjoitti:

        Ei oltu pelkkiä ns."hyviä tuttuja".

        Meillä oli kaikenlaista...paino sanalla OLI.

        Paljon puhuttiin, mitä tehtäisiin, mutta tekojen aikomukset hautautuivat siinä hetkessä vallitsevaan mahdottomuuteen.

        En tiedä?...Olisiko mikään yhtään erilailla, kuin silloin, kun vielä usein tavattiin, mutta tunnistan kyllä itsessäni vieläkin vahvana sen saman kaipauksen, mitä tunsin "häneen" silloin.

        Te olette sentään puhuneet oikeesti. Teillä on hyvä mahdollisuus selvittää asiat puhumalla.


      • pysyvää
        Ap. kirjoitti:

        Ei oltu pelkkiä ns."hyviä tuttuja".

        Meillä oli kaikenlaista...paino sanalla OLI.

        Paljon puhuttiin, mitä tehtäisiin, mutta tekojen aikomukset hautautuivat siinä hetkessä vallitsevaan mahdottomuuteen.

        En tiedä?...Olisiko mikään yhtään erilailla, kuin silloin, kun vielä usein tavattiin, mutta tunnistan kyllä itsessäni vieläkin vahvana sen saman kaipauksen, mitä tunsin "häneen" silloin.

        ihan kuin minulle oisi kirjoitettu ,todellakin oli kaikenlaista suunitelmia ,ei sen puoleen kyllä haluaisin vieläkin ,ja tunteeni häneen (mieheen ei ole häipynyt mihinkään )todellakin tavattiin päivittäin,ja se oli jotenkin niin piristävää.ja sitä tuli jo odotettua joka päivä ,kumpa hän vain tulisi.kyllä kaipaan häntä vieläkin ,hän oli tukeni ja turvani kun sitä tarvitsin ja kotona oli silloin vaikeaa .en unhoita häntä milloinkaan ,rakkauteni häneen on


    • uskomattoman

      Ihanalta kuulostaa ,mä ainakin sulaisin siihen halaukseen.

    • Tervehdys kertoo paljon

      Tulin nukkumaan..ja hetkeksi...

      Tuo korrekti tervehdyskin kuulostaa tosi kivalta :) mutta tietysti te haluatte kans.

      • piti sanoa

        Halaatte


    • Näin se on

      No minun silmät loistaa ja hymy on herkässä. Ihan hauska kiusoittelu...keskustelu varmasti jatkuu ja jatkuu. Sitten on taaaaas syksy ja siihen se jäi...

      • Ja sitä rataa..

        Sivusta vaan ..sen minkä aamu toi, sen ilta aina vei..

        Näinhän se aina, sen minkä kesä toi, sen syksy aina vei..


    • Meillä vaan jos :(

      "Kun" kuulostaa liian optimistiselta ollakseen kyse 'meidän' tapauksesta. Ei mulle tämä siis. . . Mutta huokaus, ihana viesti jollekin. :)

      • Elät mielessäni aina

        Kuljen kotimaisemissa miettien, joten kohtaaja voi olla tarkkana, jottemme mene huomaamattamme toistemme ohi.

        Huomioin iloisena silloin, kun olen varma olet kaipaamani.


    • woman2

      Jään odottamaan tuota halausta.....

      • woman3

        Minä myös.


    • yksin paha tanssia
    • Desire

      "Levittäisin tietenkin käteni ottaakseni sinut tiukkaan halaukseeni.

      ...Sen jälkeen vasta kysyisin korrektisti: "mitä sulle kuuluu?" "

      Niin kauan kun mä en pysty/halua olla ajattelematta, että tuo ylempi päättyisi suudelmiin, niin kauan mun on paras olla vastaamatta mitä mulle kuuluu.

      • niinku näin alkuun.

        Kyllä siinä jää kuulumiset kysymättä.


    • Kiima2

      Näköjään kohtaus operetista "kaksi kuksi metsätiellä" ja paljon plussia kahden varatun sekoilulle?

    • Sukupuoli

      Oletko Ap. Mies vai nainen? ja näettekö toisianne usein?

    • kaipaus halaus ♡

      Kiitos oli ihana kirjoitus. Omin tän itselleni kun tuskin täällä nää huomio homot/huorat osais noin sulavasti kirjoittaa.

    • Ihana ystäväni

      Pelottaa nähdä. Onko vielä tunteita? Ikävä ollut kova.Järjetön välimatka ja molemmilla elämät valmiit. Silti kaipaus siitä mitä olisi voinut tapahtua.Sanoja joita ei sanottu. Kohta nähdään ja perhosia lepattelee. Voi kun edes hetken olisit mun.

      • pitempi kaava ♡

        Ei oo mulle tää ei olla hetken huumaa juttu.


    • pussikaljainen

      "MR kielletty vaiettu totuus"...han se taas...antaa ihanasti itseään.

      • Ap.

        Juu juu. Hyvin näyttää muisti sulla toimivan.

        Ikävää, ettemme koskaan tule toisiamme tuntemaan...

        Ikävä on meille yhteinen elementti ja näillä eväillä matkaamme jatketaan.

        Bojot sulle, että tunnistit...jälleen!


      • pussikaljainen
        Ap. kirjoitti:

        Juu juu. Hyvin näyttää muisti sulla toimivan.

        Ikävää, ettemme koskaan tule toisiamme tuntemaan...

        Ikävä on meille yhteinen elementti ja näillä eväillä matkaamme jatketaan.

        Bojot sulle, että tunnistit...jälleen!

        Ikäväähän se toisaalta, Vaikka tapaisimmekin...et ole kirjoituksistasi päätellen minun tyyppinen ihminen. Se kuva minkä sinusta saa..olet kuin ihmiselämän käki, joka laulaa kauniisti ja pesii toisten pesässä aikansa, ja lähtiessään likaa pesän ulosteillaan.

        Todellisessa elämässä, vaikka häiriötekijä poistuisikin...et kykene muuta kuin levittämään kätesi halaukseen jonka kohde vain on eri.

        Hanki itsellesi oma elämä...älä ole käenpoika. Kaikkea hyvää


      • draamaa böndellä?
        pussikaljainen kirjoitti:

        Ikäväähän se toisaalta, Vaikka tapaisimmekin...et ole kirjoituksistasi päätellen minun tyyppinen ihminen. Se kuva minkä sinusta saa..olet kuin ihmiselämän käki, joka laulaa kauniisti ja pesii toisten pesässä aikansa, ja lähtiessään likaa pesän ulosteillaan.

        Todellisessa elämässä, vaikka häiriötekijä poistuisikin...et kykene muuta kuin levittämään kätesi halaukseen jonka kohde vain on eri.

        Hanki itsellesi oma elämä...älä ole käenpoika. Kaikkea hyvää

        Oletko täällä kukkuvan käen Woman4?

        (Syön poppareita :-O)


      • Pussikaljainen
        draamaa böndellä? kirjoitti:

        Oletko täällä kukkuvan käen Woman4?

        (Syön poppareita :-O)

        En ole. Tunnistin vain tuon aloittajan...inside stories, mutta aloittaja ei arvaakkaan että tunnemme kyllä...liiankin hyvin, ja tuo kirjoitus keskustellaan irl.


      • Ap.
        Pussikaljainen kirjoitti:

        En ole. Tunnistin vain tuon aloittajan...inside stories, mutta aloittaja ei arvaakkaan että tunnemme kyllä...liiankin hyvin, ja tuo kirjoitus keskustellaan irl.

        Olen vaikuttunut siitä, miten hyvin pystyt tunnistamaan jonkun kirjoittajan yhden viestin perusteella.

        Siinä kylläkin kirveesi kopsahti kiveen, kun edellisessä viestissäsi väitit tuntevasi minut...

        Hän, jolle tuon vuosien takaisen aloitukseni kirjoitin..-kuin myös tämänkin-...Ei IKINÄ alentuisi halventamaan minua jollakin (Ei täälläkään): "Käki, joka laulaa kauniisti ja pesii toisten pesässä aikansa, ja lähtiessään likaa pesän ulosteillaan..."

        Olet oikeassa, olen hankkimassa jo oikeaa elämää, enkä todellakaan haluaisi tutustua kehenkään kaltaiseesi.

        Toivon, että joskus vielä löydät vierellesi jonkun, joka jakaa ajatusmaailmasi...oudon sellaisen.


      • Pussikaljainen
        Ap. kirjoitti:

        Olen vaikuttunut siitä, miten hyvin pystyt tunnistamaan jonkun kirjoittajan yhden viestin perusteella.

        Siinä kylläkin kirveesi kopsahti kiveen, kun edellisessä viestissäsi väitit tuntevasi minut...

        Hän, jolle tuon vuosien takaisen aloitukseni kirjoitin..-kuin myös tämänkin-...Ei IKINÄ alentuisi halventamaan minua jollakin (Ei täälläkään): "Käki, joka laulaa kauniisti ja pesii toisten pesässä aikansa, ja lähtiessään likaa pesän ulosteillaan..."

        Olet oikeassa, olen hankkimassa jo oikeaa elämää, enkä todellakaan haluaisi tutustua kehenkään kaltaiseesi.

        Toivon, että joskus vielä löydät vierellesi jonkun, joka jakaa ajatusmaailmasi...oudon sellaisen.

        Olet kyllä harvinaisen oikeassa..nimittäin siinä, että etsin parhaillaan elämääni uutta ihmistä...joten toivottavasti toiveemme toteutuu. Vink vink..usein lähdit perääni motskarilla.


    • kukaliemistälie

      Minenainakaansanoyhtäänmittään. Enkäkato. Kueioosilimiäkkääennää... Itkin ne nimittäin äästäni...

      • ed.

        päästäni siis...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe