Hmph...

Näin se menee.

Joskus kuule mietin, mitä yhteistä meillä ois...luulin että oltiin sielunkumppaneita ns.mutta tais metsään mennä..enää en usko kyseiseen juttuun...ainakaan meidän osalta... Sulla on nimittäin asiaa aina muille, minulle ei koskaan... Olit alusta asti mua kohtaan kuin olisin ilmaa vain ja arvaas mitä....nyt en piittaa siitä yhtään, sillä nyt tiedän, mitä yhteistä meillä oli...
Et saanut sitä, jonka olisit halunnut alunperin mutta kas kas, tuo ihminen onkin Nyt Minun elämässäni - hän on todella hyvinvoiva ja sanotaanko suoraan, voi paksusti vielä hetken aikaa.
En tiedä, tunnenko sua kohtaan sääliä vai mitä, mutta olisit joskus voinut olla hieman ystävällisempi minua kohtaan, ollut edes ystävä. Mutta et voinut ja ihmettelen, miksi. Joka hemmetin kerta kun tapaamme toisemme, hyvä jos noteeraat mua lainkaan mutta muiden kanssa kyllä juttu luistaa! Jaa, ilmeisesti meillä ei sitten ole mitään puhuttavaa toisillemme, et pysty oleen ystävä mulle..mikä mättää..sen haluaisin tietää.. En taida olla ystävä ainesta, en ole tasoisesi tai jotain muuta vastaavaa...
Enkä tiedä, menetinkö jotain ja mitä mutta sen tiedän, että tunteitakin oli, ainakin mulla. Voi itku!

53

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmph.

      Sekavaa tunteilua. Pyysitkö häntä ikinä edes treffeille?

      • ohhoijakkaa1

        Aloittaja puhuu jollekin ja joku muu on raskaana, kenet toi toinen olisi alunperin halunnut. Tai sitten tämä on jotain rivienvälihuttua taas jossa pitää osata lukea jonkun toisen vinkkelistä.


      • Ap.

        On, todella sekavaa... En pyytänyt, ei nääs asustele samoilla suunnillakaan...liian kaukana... Jos olisin jo ajat sitten tiennyt, kuka on kyseessä, siis koska meni vuosia ennen kuin tapasin hänet uudelleen...olisin ottanut yhteyksiä ja pyytänytkin mutta oli liian myöhäistä koska silloin olin jo varattu...enkä varattuna ryhtynyt pettämään, fyysisesti varsinkaan ja jos tunteilu koetaan pettämiseksi, olen pahoillani...siitä olen saanut kyllä kärsiä...


      • kuka voi paksusti
        Ap. kirjoitti:

        On, todella sekavaa... En pyytänyt, ei nääs asustele samoilla suunnillakaan...liian kaukana... Jos olisin jo ajat sitten tiennyt, kuka on kyseessä, siis koska meni vuosia ennen kuin tapasin hänet uudelleen...olisin ottanut yhteyksiä ja pyytänytkin mutta oli liian myöhäistä koska silloin olin jo varattu...enkä varattuna ryhtynyt pettämään, fyysisesti varsinkaan ja jos tunteilu koetaan pettämiseksi, olen pahoillani...siitä olen saanut kyllä kärsiä...

        Sinäkö olet raskaana vai joku toinen?


      • En ole
        kuka voi paksusti kirjoitti:

        Sinäkö olet raskaana vai joku toinen?

        Minäkö, en todellakaan!


      • hmph.
        Ap. kirjoitti:

        On, todella sekavaa... En pyytänyt, ei nääs asustele samoilla suunnillakaan...liian kaukana... Jos olisin jo ajat sitten tiennyt, kuka on kyseessä, siis koska meni vuosia ennen kuin tapasin hänet uudelleen...olisin ottanut yhteyksiä ja pyytänytkin mutta oli liian myöhäistä koska silloin olin jo varattu...enkä varattuna ryhtynyt pettämään, fyysisesti varsinkaan ja jos tunteilu koetaan pettämiseksi, olen pahoillani...siitä olen saanut kyllä kärsiä...

        Millä tavalla olit varattu? Eikö suhteita mitenkään voi lopettaa, kun on niin hemmetin "varattu"? Ajattele nyt päälläsi ja tee jotain.


      • Niinpä,,,
        hmph. kirjoitti:

        Millä tavalla olit varattu? Eikö suhteita mitenkään voi lopettaa, kun on niin hemmetin "varattu"? Ajattele nyt päälläsi ja tee jotain.

        Just tossa sanoin että olen vapaa, en oo suhteessa enää.


      • hmph.
        Niinpä,,, kirjoitti:

        Just tossa sanoin että olen vapaa, en oo suhteessa enää.

        Ajattelitko sitten tehdä jotain?


      • Ap.
        hmph. kirjoitti:

        Ajattelitko sitten tehdä jotain?

        Hah, olen vaan melko vanhanaikainen näissä asioissa...minussa sotii kaksi puolta:vanhanaikaisuus ja modernismi... Jätän miehelle aloitteen, mutta vastaan voin toki tulla ;)


      • vavikuume
        En ole kirjoitti:

        Minäkö, en todellakaan!

        En minäkään :(


      • Ei oikein mitään
        vavikuume kirjoitti:

        En minäkään :(

        Mulla ei tällä hetkellä oo minkäänlaista kuumetta, ei vauva eikä ramppi.


      • hmph.
        Ap. kirjoitti:

        Hah, olen vaan melko vanhanaikainen näissä asioissa...minussa sotii kaksi puolta:vanhanaikaisuus ja modernismi... Jätän miehelle aloitteen, mutta vastaan voin toki tulla ;)

        Taidat vaan pelätä sitä. :) Älä pelkää. Lopeta pelkääminen. Se onnistuu siten, että lakkaat pelkäämästä. Kokeile. Se parantaa elämänlaatua.


      • Ap.
        hmph. kirjoitti:

        Taidat vaan pelätä sitä. :) Älä pelkää. Lopeta pelkääminen. Se onnistuu siten, että lakkaat pelkäämästä. Kokeile. Se parantaa elämänlaatua.

        Totta kai pelkään, jollain tavalla hänessä kiteytyy samantapainen narsistisuus kuin isässänikin. Mutta se on toinen juttu, johtuisikohan siitä että ovat saman ammatin omaavia....


      • Elämäntehtävistä 1.
        vavikuume kirjoitti:

        En minäkään :(

        Täälläkin vaavikuume. Haave joka "jäi", mutta on yhä olemassa. Ehkä joskus vielä.. :,/


      • hmph.
        Ap. kirjoitti:

        Totta kai pelkään, jollain tavalla hänessä kiteytyy samantapainen narsistisuus kuin isässänikin. Mutta se on toinen juttu, johtuisikohan siitä että ovat saman ammatin omaavia....

        Tai jos se vaan on sitä, että ne on miehiä molemmat. Ei miehiä kannata pelätä. Jos mies vaistoaa pelon ja torjunnan, ja sen vihan ja ahdistuksen, jonka pelko aiheuttaa, mies ei lähesty, koska mies tietää että pelkäävän naisen lähestyminen olisi henkistä väkivaltaa. Tietysti pelko voi vähän lievittyä, jolloin jonkinlainen lähestyminen on mahdollista.

        Sinun kannattaisi vähän käsitellä sitä pelkoa. Pelkoon liittyy se tunne, ettei ihminen usko kelpaavansa sellaisenaan. Pelkää nähdyksi tulemista.


      • Ap.
        hmph. kirjoitti:

        Tai jos se vaan on sitä, että ne on miehiä molemmat. Ei miehiä kannata pelätä. Jos mies vaistoaa pelon ja torjunnan, ja sen vihan ja ahdistuksen, jonka pelko aiheuttaa, mies ei lähesty, koska mies tietää että pelkäävän naisen lähestyminen olisi henkistä väkivaltaa. Tietysti pelko voi vähän lievittyä, jolloin jonkinlainen lähestyminen on mahdollista.

        Sinun kannattaisi vähän käsitellä sitä pelkoa. Pelkoon liittyy se tunne, ettei ihminen usko kelpaavansa sellaisenaan. Pelkää nähdyksi tulemista.

        Ei taida olla kuule kannattamisesta kiinni, sanoisinko että petetyksi tulleena kyllästyttää ... Ja jos kaikki ois joskus mennyt toisin niin ... En tiedä...


      • hmph.
        Ap. kirjoitti:

        Ei taida olla kuule kannattamisesta kiinni, sanoisinko että petetyksi tulleena kyllästyttää ... Ja jos kaikki ois joskus mennyt toisin niin ... En tiedä...

        Se pelko voi olla jopa fobia. Ei vaan pysty lähestymään. En sano että sinulla on, mutta aika monet naiset pelkää jämeriä miehiä.


      • Ap.
        hmph. kirjoitti:

        Se pelko voi olla jopa fobia. Ei vaan pysty lähestymään. En sano että sinulla on, mutta aika monet naiset pelkää jämeriä miehiä.

        Noo, enpä tiedä...saattaa hyvin niin ollakin ... Mitäpä asialle voisi tehdä, ei niin mitään...


      • hmph.
        Ap. kirjoitti:

        Noo, enpä tiedä...saattaa hyvin niin ollakin ... Mitäpä asialle voisi tehdä, ei niin mitään...

        Mikä sen sitten aiheuttaa? Iso fyysinen koko, liika itsevarmuus (narsismi?), miehekkyys?

        Itse luulen, että vain jokin fyysinen läheisyys, kuten syliin istahtaminen ja suukottelu lopullisesti poistaa sen fobian, mutta ennen sitä täytyisi uskaltaa lähentyä henkisesti.


      • Että näin
        hmph. kirjoitti:

        Mikä sen sitten aiheuttaa? Iso fyysinen koko, liika itsevarmuus (narsismi?), miehekkyys?

        Itse luulen, että vain jokin fyysinen läheisyys, kuten syliin istahtaminen ja suukottelu lopullisesti poistaa sen fobian, mutta ennen sitä täytyisi uskaltaa lähentyä henkisesti.

        No, kuulepa... Fysiikasta en taida nyt puhua mitään, se ei ole minulle olennaista.


      • Sama..
        hmph. kirjoitti:

        Mikä sen sitten aiheuttaa? Iso fyysinen koko, liika itsevarmuus (narsismi?), miehekkyys?

        Itse luulen, että vain jokin fyysinen läheisyys, kuten syliin istahtaminen ja suukottelu lopullisesti poistaa sen fobian, mutta ennen sitä täytyisi uskaltaa lähentyä henkisesti.

        Ja samaa mieltä olen tuossa henkisessä lähentymisessä, jokatapauksessa :)


      • hmph.
        Että näin kirjoitti:

        No, kuulepa... Fysiikasta en taida nyt puhua mitään, se ei ole minulle olennaista.

        Jos se vaikuttaa alitajuisesti? Kaikella on merkitystä.


      • Ei, ei
        hmph. kirjoitti:

        Jos se vaikuttaa alitajuisesti? Kaikella on merkitystä.

        Mulle ei merkkaa fyysinen koko, jos sitä tarkoitit... Ei mun isä mikään hobitti ole ;)


      • hmph.
        Ei, ei kirjoitti:

        Mulle ei merkkaa fyysinen koko, jos sitä tarkoitit... Ei mun isä mikään hobitti ole ;)

        Itse olen kaikilla tavoilla kookas, vaikka en perustakaan mitään sen varaan.


    • edrttyhjy

      Eikai siinä ole kuin kaksi vaihtoehtoa joko suuret tunteet jotka hankaloittavat keskustelua tai sitten ei noteeraa.

      • Ap.

        Millaisista suurista tunteista puhut.. Jaa, enpä tiedä...noteeraus ...niin, se on sitten se ja sama...mutta kuten alussa sanoin, olisi voinut olla joskus edes ystävä, mutta....


    • faweojaiorjoa

      Voitais me olla kavereita mutku sä oot aina niin paiseissa ja vihaisen ja epävarman oloinen ja sen takia sulle on vaikea puhua :)

      Mun mielestä mä yritin olla sulle ystävällinen mutta tulkitsit aina kaiken mahdollisimman negatiivisesti. Kyllä meillä on paljonkin yhteistä mutta ihan eri tavalla mitä sä kuvittelet.

      Ihan rehellisesti, sulla on vaan huono itsetunto. Siks sä et kestä "pakkeja", ja syytät itseäsi ja sitten suhtaudut muhun vihamielisesti, vaikka mä näen ettei me oikeestaan edes sovita yhteen, eikä se tarkoita varsinaisesti että sä olet "vääränlainen". Tietty sun on vaikea tajuta sitä, koska juuri kukaan ei tiedä musta mitään, koska mä kerron itsestäni hyvin vähän. Mielikuvissa on helppo olla täydellinen.

      Toki siinä oli omaakin lehmää ojassa, koska suojelin vähän itteäni, koska osoitit olevas arvaamaton. Kun sä löydät jonkun sulle sopivan ja löydät mielenharmonian niin ehkä voidaan tehdä sovinto ja nauraa tälle sopalle. Älä itke, kyllä sä tästä selviät :)

      • Ap.

        Just joo...mitenpä me oltais toisillemme sovittu kun ei edes koskaan otettu selvää ja siks kaiken tän vuoksi mulla on ollu syömishäiriö, siis tunteiden vuoksi... Mut toivon että kaikki korjaantuu ja tapaat uuden ihmisen... Kaikenlisäks pääsin kierosta suhteesta eroon ja nyt oon vapaa ja tyytyväisempi.


    • Minäkin olen paxu

      Voi jumaliste kuinka sekoa, itsesäälin ja vitu..ksen sekasta tekstiä. Ei muuta :)

      • Sivusta.

        Ettei vaan kalikka kolahtanut omaan nilkkaan, just sulle?


    • laihana olen.

      Jaa niin nooo jooo.

      • Tällaista vaan

        Mä puhuin ihan oikeasti raskaana olemisesta!


    • hmph.

      Ollaan me kyllä sielunkumppaneita. Se sun isän sama ammatti vaikuttaa siihen.

      • Just joo :D

        Jaa, mielenkiintoista mutta voitko tarkentaa... Alkoi naurattaa, itseasiassa.... :D


      • hmph.
        Just joo :D kirjoitti:

        Jaa, mielenkiintoista mutta voitko tarkentaa... Alkoi naurattaa, itseasiassa.... :D

        Kyllä sillä vaan on vaikutusta, jos isä ja ihastuksen kohde on samanlaisia jämeriä miehiä ja sama ammatti. Vaikuttaahan se naisen sisäiseen maailmaan.


      • Miettii vaan
        hmph. kirjoitti:

        Kyllä sillä vaan on vaikutusta, jos isä ja ihastuksen kohde on samanlaisia jämeriä miehiä ja sama ammatti. Vaikuttaahan se naisen sisäiseen maailmaan.

        Ja mikähän tämä jämerä ammatti mahtanee olla? Jos saa kysymykseen vastauksenkin?


      • hmph.
        Miettii vaan kirjoitti:

        Ja mikähän tämä jämerä ammatti mahtanee olla? Jos saa kysymykseen vastauksenkin?

        Ei täällä voi sanoa. Mutta aika vahvoja ovat sellaiset miehet.


      • tosiaan
        Just joo :D kirjoitti:

        Jaa, mielenkiintoista mutta voitko tarkentaa... Alkoi naurattaa, itseasiassa.... :D

        Alkoi naurattaa :D


      • Hmm,,
        hmph. kirjoitti:

        Ei täällä voi sanoa. Mutta aika vahvoja ovat sellaiset miehet.

        No, siis ei ne mitään haudankaivajia ole, mutta että jämeriä....isäni ainakin, tästä toisesta ei voi niin varmaksi sanoa ;)


      • hmph.
        Hmm,, kirjoitti:

        No, siis ei ne mitään haudankaivajia ole, mutta että jämeriä....isäni ainakin, tästä toisesta ei voi niin varmaksi sanoa ;)

        Ai ei ole riittävän jämerä? Hehe, no hänpä ei sitä puolta näytäkään herkille tytöille. :)


      • Tytsypä hyvinkin
        hmph. kirjoitti:

        Ai ei ole riittävän jämerä? Hehe, no hänpä ei sitä puolta näytäkään herkille tytöille. :)

        Jaa-a, voisihan sitä noinkin sanoa.... Joskus kaipaisinkin kovia otteita koskapa olen melko liukasliikkeinen... :D en puhu hämärähommista :D


      • hmph.
        Tytsypä hyvinkin kirjoitti:

        Jaa-a, voisihan sitä noinkin sanoa.... Joskus kaipaisinkin kovia otteita koskapa olen melko liukasliikkeinen... :D en puhu hämärähommista :D

        Liukasliikkeinen lirpakka.


      • Vai niin...
        hmph. kirjoitti:

        Liukasliikkeinen lirpakka.

        Hah...


    • hämärääleikkiätytsy

      Jos juttu luistaa niiden muiden kanssa, se johtuu siitä että ne muut ovat olleet aloitteellisia. Sinä et tiedä sitä, mutta he ovat tehneet jopa aloitteita. Ovelasti sillä tavalla, kun et ole ollut läsnä. Suoria sellaisia. Kaikenlaista tapahtuu, kun sopiva tilaisuus tulee. Useita aloitteita, eri ihmiset. Kun varottavia tyyppejä ei ole paikalla. Itse en ole ollut aloitteellinen.

      • Tytsypä hyvinkin

        Mitäs hämärää tässä, muuta kuin että vuorokausi vaihtuu ja on todella hämärää :D


      • tytsyseni...
        Tytsypä hyvinkin kirjoitti:

        Mitäs hämärää tässä, muuta kuin että vuorokausi vaihtuu ja on todella hämärää :D

        Sellaista se on tytsy. Jopa kaverisi voivat näitä aloitteita tehdä. Etkä saa tietää. Mutta minä ja kaverisi tiedämme koko draaman kaaren, tuskan... Sitten joku toinen läheinen kaverisi, sydänkäpysesi, voi tehdä oikein suoran aloitteen, kun olemme huoneessa kahden. Kukaan ei saa koskaan tietää. Joku kolmas, kiva tyttö, iloinen natiainen, tekee sen jossain toisessa paikassa, kun olemme kahden. Niin että älä ihmettele mitään. Ja sinä et tee, tai teet, mutta tilanne on huono... Epävarmuutta... Pelkoa...


      • Hehhee,just
        tytsyseni... kirjoitti:

        Sellaista se on tytsy. Jopa kaverisi voivat näitä aloitteita tehdä. Etkä saa tietää. Mutta minä ja kaverisi tiedämme koko draaman kaaren, tuskan... Sitten joku toinen läheinen kaverisi, sydänkäpysesi, voi tehdä oikein suoran aloitteen, kun olemme huoneessa kahden. Kukaan ei saa koskaan tietää. Joku kolmas, kiva tyttö, iloinen natiainen, tekee sen jossain toisessa paikassa, kun olemme kahden. Niin että älä ihmettele mitään. Ja sinä et tee, tai teet, mutta tilanne on huono... Epävarmuutta... Pelkoa...

        Mitäs sä oikein sävellät, painu pehkuihin siitä...menee sun jutut ihan kuutamolle...


      • kuutamokeikkaa...
        Hehhee,just kirjoitti:

        Mitäs sä oikein sävellät, painu pehkuihin siitä...menee sun jutut ihan kuutamolle...

        Ei mene. Syytät mua kun on läheistä, mutta aloite ei ole minun. Etkä edes usko mitä sanon. Ne on rohkeita tyttöjä. Kyllä ne uskaltaa. Ja ovelia. Älä loukkaannu. Sun sydänkäpy kunnioittaa sua selvästi eikä yritä sabotoida mitään. Kun ne jutut tapahtuu eri aikoina. Vähänpä sinä tiedät, vähän...


      • Juu, juu.
        kuutamokeikkaa... kirjoitti:

        Ei mene. Syytät mua kun on läheistä, mutta aloite ei ole minun. Etkä edes usko mitä sanon. Ne on rohkeita tyttöjä. Kyllä ne uskaltaa. Ja ovelia. Älä loukkaannu. Sun sydänkäpy kunnioittaa sua selvästi eikä yritä sabotoida mitään. Kun ne jutut tapahtuu eri aikoina. Vähänpä sinä tiedät, vähän...

        Mikä hemmetin sydänkäpy....


      • Niin...
        Juu, juu. kirjoitti:

        Mikä hemmetin sydänkäpy....

        Niin, tavallaan ehkä ei kuitenkaan. Voi teitä...


    • Kauniita unia

      Älä syyllistä ketään. Ne on myös sosiaalisesti todella aloitteellisia. Et vaan ole ollut paikalla. Kaikki. Tulee jutskaamaan, kun olemme tien päällä. Monet... Jne...

      Hyvää yötä.

      • Kauniita hyviä unia

        Olipa tuossa tarinaa.. Jaa Jospa mä sitten yritän sitä nukkumista!


    • meneemitenmenee

      Ihan koko ketjulle ;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe