Hukkaan meni tämäkin kesä

Onneton mies

En kyennyt taaskaan tekemään mitään sen eteen että löytäisin seuraa.

26

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      etkö edes nettideittaillut?

      • Onneton mies

        Olin niin stressaantunut etten jaksanut enää ryhtyä mihinkään seuranhakuun.


    • -M-

      Hukkaanhan se meni. En tiedä mitä kautta salakavalasti pääkoppaani hiipi pieni toivo kesän alkaessa. Ilmeisesti olin saanut jonkin D-vitamiinin yliannostuksen kun ajattelin että jotain kivaa saattaisi tapahtua pitkästä aikaa. Ei tapahtunut. Tietysti vikaa on minussakin. En tunkenut itseäni väkisin tyrkylle ilman mitään hyväksyviä katseita. En kirjoittanut nettitreffien puolella niin montaa viestiä kuin olisin voinut. Surkea esitys surkealta mieheltä.

    • kitkat sitte

      olen niin onneton ei autossani ole edes nastoja talvella

    • atm.

      Niin se romanttisen miehen kesä kului naisia katsellessa.

    • TsemppiKake

      Kannattaa tehdä asioita. Mitä enemmän teet sellaisia asioita joita et ole ennen tehnyt, niin sitä vahvempi muistikuva niistä jää ja sitä kokemusrikkaammalta elämä tuntuu, vaikka ei aina onnistuisikaan. Vielä on periaatteessa kuukausi kesää jäljellä. Ilmatkin vielä lämpimät.

      • niinpäs

        Kiitos tästä.

        Itsellä hieman samat fiilikset kuin aloittajalla, mutta hyvä saada positiivista näkemystä tähänkin.

        Niinhän se on että kesää on vielä elokuukin, ja helteet jatkuvat lokakuulle asti. :)


    • Älkääs nyt vielä luovuttako! Elokuun lämpimät illat on vielä edessä! Nyt viimeinen rutistus ja kaikki peliin!
      Ei tarvi sitten valittaa, kun on ainakin itse oikeasti yrittänyt.

      • ``````

        Ei me osata mitään yrittää.


      • Onneton mies

        No ei tällä minun luonteellani ole mitään syytä nähdä asioita positiivisessa valossa. Mikä muka voisi muuttua kun on jo vuosikausia kärsinyt niin rajusta sosiaalisesta fobiasta ettei edes uskalla naisille mennä puhumaan.

        Treffitkin tulee lähes aina peruttua viime tingassa johonkin tekosyyhyn vedoten jos nyt edes pääsen siihen tilanteeseen asti että saan sovittua treffit jonkun naisen kanssa. Kaikenlisäksi suuri osa elokuusta menee jossain hiton erämaassa jossa en mitenkään voi tutustua naisiin. Hyvällä syyllä voin sanoa että se siitä seuran saamisesta tämänkin kesän osalta.


    • ja ja ja

      Muutaman kerran kävin baarissa ja tölläsin naisia kaupungilla. Kapakoissa tietenkin on aina enemmän miehiä ja baarinaisista moni on rumia tai alkoholisoituneita ja ATM ei ole niin supliikki että muualla uskaltaisi yrittää jututtaa. No tuli sentään katsottua futista ja uitua ja muutenkin ulkoiltua ja nautittua helteistä.

    • Ikisinkku M

      Itse en ole yrittänyt tehdä mitään eikä edes harmita, sitten varmaan harmittaisi jos olisi yrittänyt ja epäonnistunut. Onneksi on loma vielä edessäpäin, saa nähdä innostuisiko sitten paremmalla ajallä edes vähän yrittämään, vähn epäilen sitäkin

      • Kyllä sä innostut! Ja te muutkin!
        Tee oikein strategia, missä liikkuu sinun tyyppisiä naisia, menet avoimesti joka paikkaan. Ei alkuun tarvi edes jutella kenellekään, kunhan vaan hankkiudut ihmisten ilmoille.
        Ottakaa tavoitteeksi jutella ainakin yhden naisen kanssa joka päivä! Kassaneiti, tarjoilija, koiran ulkoiluttaja, bussimatkustaja... ihan mitä vaan, kenelle vaan. Älä tee sitä iskumielessä, vaan ihan ystävällisyyttäsi.
        Monesti se ajatus iskemisestä nostaa paineita, tavallinen rupattelu ei niinkään. Eli siis rupattele niitä näitä.
        Älä jää kotiin sille omalle mukavuusalueellesi vaan lähde ulos. Alkuun voi tuntua tyhmältä, mutta ulkona näet mitä ja miten ihmiset puuhailevat.
        Kiinnitä ajatuksella huomiota yksinäisiin ja ryhmiin.
        Kiinnitä huomiota ihmisten keskinäiseen käytökseen ja ulkonäköön.
        Ota oikein asiaksesi opiskella ihmisiä.

        No joo, taas mä paasaan, mutta uskon et suurin osa teistä on ihan kelvollisia miehiä kun vaan vähän tsemppaatte.


      • -----
        pimppaloora kirjoitti:

        Kyllä sä innostut! Ja te muutkin!
        Tee oikein strategia, missä liikkuu sinun tyyppisiä naisia, menet avoimesti joka paikkaan. Ei alkuun tarvi edes jutella kenellekään, kunhan vaan hankkiudut ihmisten ilmoille.
        Ottakaa tavoitteeksi jutella ainakin yhden naisen kanssa joka päivä! Kassaneiti, tarjoilija, koiran ulkoiluttaja, bussimatkustaja... ihan mitä vaan, kenelle vaan. Älä tee sitä iskumielessä, vaan ihan ystävällisyyttäsi.
        Monesti se ajatus iskemisestä nostaa paineita, tavallinen rupattelu ei niinkään. Eli siis rupattele niitä näitä.
        Älä jää kotiin sille omalle mukavuusalueellesi vaan lähde ulos. Alkuun voi tuntua tyhmältä, mutta ulkona näet mitä ja miten ihmiset puuhailevat.
        Kiinnitä ajatuksella huomiota yksinäisiin ja ryhmiin.
        Kiinnitä huomiota ihmisten keskinäiseen käytökseen ja ulkonäköön.
        Ota oikein asiaksesi opiskella ihmisiä.

        No joo, taas mä paasaan, mutta uskon et suurin osa teistä on ihan kelvollisia miehiä kun vaan vähän tsemppaatte.

        Pimppis jakaa pelimiesohjeita.


      • Ikisinkku M
        pimppaloora kirjoitti:

        Kyllä sä innostut! Ja te muutkin!
        Tee oikein strategia, missä liikkuu sinun tyyppisiä naisia, menet avoimesti joka paikkaan. Ei alkuun tarvi edes jutella kenellekään, kunhan vaan hankkiudut ihmisten ilmoille.
        Ottakaa tavoitteeksi jutella ainakin yhden naisen kanssa joka päivä! Kassaneiti, tarjoilija, koiran ulkoiluttaja, bussimatkustaja... ihan mitä vaan, kenelle vaan. Älä tee sitä iskumielessä, vaan ihan ystävällisyyttäsi.
        Monesti se ajatus iskemisestä nostaa paineita, tavallinen rupattelu ei niinkään. Eli siis rupattele niitä näitä.
        Älä jää kotiin sille omalle mukavuusalueellesi vaan lähde ulos. Alkuun voi tuntua tyhmältä, mutta ulkona näet mitä ja miten ihmiset puuhailevat.
        Kiinnitä ajatuksella huomiota yksinäisiin ja ryhmiin.
        Kiinnitä huomiota ihmisten keskinäiseen käytökseen ja ulkonäköön.
        Ota oikein asiaksesi opiskella ihmisiä.

        No joo, taas mä paasaan, mutta uskon et suurin osa teistä on ihan kelvollisia miehiä kun vaan vähän tsemppaatte.

        Joo mutta kun ei nuo strategiat tai meidän kelvollisuus auta mitään. Hirveästi energiaa menisi niiden naisten väijyttämiseen ja sitten kun viimein pääsisi puheissa sinne tunnetasoille selviäisi että a) naisella on lapsi/lapsia b) se ei seurustele mutta joku kaveri käy toisinaan, siis panorinkelinainen c) nainen on viettänyt vauhdikasta sinkkuelämää, siis jakari d) jotain muuta negatiivista. Näinollen siis ei vaan kannata miehen tuhlata aikaa ja hermoja elämänkumppanin etsimiseen, toki voi olla käytettävissä jos joku nainen tulee iskemään, se on vaan reilua kun naisilla on paljon isompi mahdollisuus löytää vapaa ja esteetön mies ihan sattumalta.


      • Onneton mies
        pimppaloora kirjoitti:

        Kyllä sä innostut! Ja te muutkin!
        Tee oikein strategia, missä liikkuu sinun tyyppisiä naisia, menet avoimesti joka paikkaan. Ei alkuun tarvi edes jutella kenellekään, kunhan vaan hankkiudut ihmisten ilmoille.
        Ottakaa tavoitteeksi jutella ainakin yhden naisen kanssa joka päivä! Kassaneiti, tarjoilija, koiran ulkoiluttaja, bussimatkustaja... ihan mitä vaan, kenelle vaan. Älä tee sitä iskumielessä, vaan ihan ystävällisyyttäsi.
        Monesti se ajatus iskemisestä nostaa paineita, tavallinen rupattelu ei niinkään. Eli siis rupattele niitä näitä.
        Älä jää kotiin sille omalle mukavuusalueellesi vaan lähde ulos. Alkuun voi tuntua tyhmältä, mutta ulkona näet mitä ja miten ihmiset puuhailevat.
        Kiinnitä ajatuksella huomiota yksinäisiin ja ryhmiin.
        Kiinnitä huomiota ihmisten keskinäiseen käytökseen ja ulkonäköön.
        Ota oikein asiaksesi opiskella ihmisiä.

        No joo, taas mä paasaan, mutta uskon et suurin osa teistä on ihan kelvollisia miehiä kun vaan vähän tsemppaatte.

        Ei kyllä tule onnistumaan minulta sillä sosiaaliset fobiat hallitsevat elämääni niin pahasti etten koskaan ole alkanut oma-aloitteisesti rupatella tuntemattomille ihmisille enkä varsinkaan naisille. Minusta tuntuu jotenkin hölmöltä mennä juttelemaan tuntemattomille ihmisille ilman mitään järkevää syytä ja pelkään jotenkin nolaavani itseni.


    • tuhlattu tämäkin kes

      Kohtalotoveri täällä. Itsekin kuvittelin, että tänä kesänä asioita voisi tapahtua vaan eipä tapahdu. Mitenpä sitä voisi tapahtuakaan kun ei tiedä mitä tekisi.

    • milleena

      Minä löysin viiemsimmän elämäni rakkauden keskellä talvea, kauheassa pakkasessa ja viimassa! Sisätiloissa tosin törmättiin, mutta kesä on joskus yliarvostettua, ihmisen haluaa vaan pitää hauskaa ja mennä viilettää menoissaan, syksyllä ihmisten mieliin hiipuu taas se kuinka olisi kiva kun olisi se kulta kainalossa :)

      kesä on villiä seksiä varten, syksy parisuhdebongailua ;) Älä heitä toivoa, koskaan!

      Terveisin, kaunis nainen jonka koko kesä meni hujauksessa töitä paiskiessa, mutta en masennu.

      • Onneton mies

        Pelkkää seksiä minäkin haluaisin mutta miten voisin sitä saada syksyllä tai talvella kun en sitä saa keväällä enkä kesälläkään. Luulis että kesällä naisetkin olis liikkellä avoimemmin mielin.

        No niinkai ne ovatkin mutta ei minunkaltaisteni pelkureiden suhteen. Itse se vain olisi kyettävä miehenä naisia lähestymään tai muuten saa ikuisesti tyytyä omaan käteensä.


      • Onneton mies
        Onneton mies kirjoitti:

        Pelkkää seksiä minäkin haluaisin mutta miten voisin sitä saada syksyllä tai talvella kun en sitä saa keväällä enkä kesälläkään. Luulis että kesällä naisetkin olis liikkellä avoimemmin mielin.

        No niinkai ne ovatkin mutta ei minunkaltaisteni pelkureiden suhteen. Itse se vain olisi kyettävä miehenä naisia lähestymään tai muuten saa ikuisesti tyytyä omaan käteensä.

        Tai siis en tiedä muista mutta minulle kyllä seksi riittäisi. Parisuhteeseen minusta tuskin koskaan on näiden ongelmien takia. Ongelma vain on se ettei naiset taida koskaan päästää kaltaistani luuseria harrastamaan seksiä heidän kanssa.


    • siiuiii

      Jaa, eikö sitä voi sitten syksyllä, talvella tai keväällä tavata uusia ihmisiä?

      • ...

        Joo, olen samaa mieltä, että kesä on yliarvostettu. Se on raskasta aikaa naiselle, kun miehet on kimpussa. Itse mielummin olen liikenteessä syksyllä, kun kesäseikkailijat pois kuvioista.


    • Rleg

      Itselläni voisi toimia "kuka saa eniten pakkeja" kisa. Monella kuten varmaan minullakin on tuo torjutuksi tulemisen pelko joka estää iskuyritykset. Tuossa kisassa torjutuksi tulemisesta saisikin pisteen.

      • hmpjh

        Hmmm sama tuli mieleen minulla.

        Pitäisiköhän koittaa? :)


      • hohoo!
        hmpjh kirjoitti:

        Hmmm sama tuli mieleen minulla.

        Pitäisiköhän koittaa? :)

        Sopii. Lähden huomenna koittaan kuis käy.


    • 7pv

      Pitää pysyä positiivisena. Ajattele, että kohdalle sattuu hyvinkin pian se hottis Justiina, joka ottaa "siitä" kiinni ja roudaa sut pinkinpunaiseen kutuluolaan.

      Ja luultavasti vietät loput päiväsi outo hymy fases, koska kuudesti laukeava on
      finito keskiyöhön mennessä joka ehtoo, kuten Matilla konsanaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe