Kauheeta ku naise on nirsoi

hiljanen mies

Ei naise tykkää hiljasist miehist

21

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+7

      Olen itse valitettavasti huomannut saman, luulen että viimeisin tapailuni naisen kanssa päättyi siihen koska en puhunut tarpeeksi, hiljaisia hetkiä tuli välillä. Muilla samaa ongelmaa? Ei aina vaan tule aihetta mieleen..

      • kummitus

        Sinänsä harmi, että hiljaisuus ja ujous lienevät lähinnä juuri tapailuvaiheen ongelmia. Silloin hiljaiset hetket ovat vielä kiusallisia. Vakiintuneessa suhteessa hiljaiset hetket voivat olla seesteisen nautinnollisiakin, enää ei tarvitse koko ajan väkisin keksiä sanottavaa, välillä on ihanaa maata vain sylikkäin hiirenhiljaa. Toisaalta hiljaisuuden muuttuminen luontevaksi usein rentouttaa ja vapauttaa ujomankin ihmisen puheliaammaksi. Pitäisi vain keksiä tapa päästä yli tuosta alkutakkuilusta.


    • mies 29

      Ei sitä ekoil treffeil osaa mitään paljoo puhua ja siet naisen mielenkiinto loppuu. Pitääks aina ollut joku sosiaalinen joka puhuu koko ajan.

      • hiljainen mies

        Mun mielestä ekat ja muutamat treffit sen jälkeen on ihan hyvin puhuttavaa mutta sen jälkeen aiheet on kohta käyty jo läpi ja mistä sitten vielä puhua :/


    • Olin kerran treffeillä tosi hiljaisen tyypin kanssa. Itse juttelin niitä näitä, kyselin ja yritin viritellä keskustelua. Mies vastasi aina tosi lyhyesti ja hiljaisella äänellä. Tunti ehdittiin olla kahvilla, kun aloin ajatella, et eiköhän tämä ollut tässä...
      Myöhemmin illalla sain tekstarin, jossa mies kehui mut maasta taivaaseen ja totesi, et meillä synkkas hyvin. Ja mä sain treffeillä sen mielikuvan, ettei mies ollut ollenkaan kiinnostunut musta.

      Kyllä kai sitä vähän edes pitää olla samalla aaltopituudella. Vaikka mäkin puhelias olen, niin yksinpuhelu ei kiinnosta. Ehkä treffit olis voinut mennä paremmin esim. kävelyllä tai keilatessa. Kahvilassa vastakkain istuminen voi olla hermostuttavaa.

      • 7+9

        joku aktiviteetti on aina parempi vaihtoehto kuin kahvilla käyminen, varsinkin ekalla treffillä, varsinkin jos jompikumpi tai molemmat on ujoja.


    • 2+17

      Pitää olla hiljaa seuraavilla treffeillä niin tarvii enää vaivautua toista kertaa näkemään, vaikka uskoisin että mun ruma ulkonäkökin jo riittää siihen, mutta varmistetaan se nyt vielä olemalla hiljaa.

    • mariasnif

      Olen ollut treffeillä semmosen kanssa mikä puhuu kokoajan, piti sanoo välillä, että hellitäs välillä.

      • 12+6

        Palstan nimimerkki "Jokuvaan" voisi tulla valistamaan sinua tästä aiheesta vähän.


    • miu!?

      Mieluummin hiljainen kuin pulputtava papupata. Itse olen myös hiljaista tyyppiä ja toisen hiljaisen kanssa on rentoa olla ja keskustelut ovat mielenkiintoisia, eivät väkisin tehtyjä. Ja hiljaiset hetket eivät ole kiusallisia.

    • Naisasialooseri.

      Minä olin viimeeksi treffeillä kännissä, joten juttu luisti hyvin ja nainekin näytti kauniimmalle.

      Muuten kyllä olen hijlaa. Kamunainen iski baarista talvella suulaan miehen ja hän oli erittäin iloinen siitä, että mies oli yhtä puhelias myös selvinpäinkin.

    • 13+15

      niin miehetkin nirsoja mitäs nyt....pitäiskö uuden ketjun avata.....

    • Hmmm....

      Menkää treffeille ulkomaalaisen naisen kanssa.

      Silloin kun aikoinaan etsiskelin naista, kävin pari kertaa treffeillä afrikkalaisen naisen kanssa. Pärjäsin mielestäni aika hyvin, vaikka englantini ei ole ihan parhaiden veroista, ja tulimme ihan hyvin juttuun, vaikka en ole mitenkään hirveän puhelias. Saatoin vähän verhota epäsosiaalista luonnettani kielimuurin taakse.

      Ei meistä ihan paria tullut, mutta se kai oli paljon lähempänä kuin useimpien tapaamieni suomalaisten naisten kanssa.

      Muistaakseni kuulin, että hän oli mennyt naimisiin jonkun toisen suomalaisen tyypin kanssa ja saivat lapsenkin.

    • tunteella.

      Seksitreffit olis kivat. Siin ei tarvii puhua mitään.

    • ouehfcouehfcouebfco

      Hiljainen tarkoittaa Suomessa yleensä enemmän tai vähemmän vajakkia. Miestä, joka on sivistymätön, jolla ei ole omia mielipiteitä, kiinnostuksenkohteet on äärimmäisen rajatut eli käytännössä elinikäinen taakka.

      • Näin on marjat

        Toisin sanoen huolestuttavan suuri osa suomalaisista miehistä on vajakkeja.

        Kannattaisiko naisten suosiolla ottaa ulkomaalainen mies?


    • 789465225552

      En mä ei niin puheliaana naisena haluaisi hiljaista miestä :D

      Niinkun aiemmin sanottu, hiljaisuus tulee esiin vasta ensimmäisten treffien jälkeen. En mä itsekään tiedä mistä pitäisi puhua jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa on puhuttu läpi perusasiat muttei kuitenkaan tunneta niin hyvin, että osaisi henkilökohtaisemmin jo puhua.

      • Yksi kymysys

        Tartteeko sitä puhua pälpättää niin paljon?

        Sitä voi pusia ja halia tai istua hiljaa puiston penkillä ja pitää kädestä.


      • 74928464784
        Yksi kymysys kirjoitti:

        Tartteeko sitä puhua pälpättää niin paljon?

        Sitä voi pusia ja halia tai istua hiljaa puiston penkillä ja pitää kädestä.

        Koska kaksi hiljaista ihmistä yhdessä on kiusallista. Haluan miehen joka on mua puheliaampi ja tähän asti olen aina kiinnostunut muutenkin sosiaalisemmista miehistä.


      • Yksi kymysys
        74928464784 kirjoitti:

        Koska kaksi hiljaista ihmistä yhdessä on kiusallista. Haluan miehen joka on mua puheliaampi ja tähän asti olen aina kiinnostunut muutenkin sosiaalisemmista miehistä.

        Maailmassa on ihan liikaa turhaa puhetta.


    • ambivalentti

      Itse olen puhelias, kalsi kertaa käynyt, että olen tavannut miehen, joka on hauska, fiksu ym. ja sitten kun se on rakastunut, niin alkaa hiljaiseksi pelosta, etten tykkäisi. Aviomieheni käyttäytyi näin ensimmäisen vuoden yhdessä, ei uskaltanut puhua, ettei mogaa ja ihan turhaan pelkäsi, rakastan kuulla hänen juttujaan vielä vuosien jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe