Mikä vika 40 v naisissa

Lähes 40 v mies

23

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks hankaluus on se, että oman ikäiset hyvät miehet ovat jo parisuhteessa. Nuorempia ja reippaasti vanhempia olis kyllä tarjolla vaikka joka sormelle. Mutta tasapainoiseen ja hyvään suhteeseen en usko, että kummastakaan vaihtoehdosta olisi. Ainakaan mulle.
      Ja moni mun ikäinen mies ei oikeastaan edes lähesty, koska olettaa automaattisesti mun olevan parisuhteessa. Eli taas jää se lähestyminen mun vastuulle...

      Äitini lohdutti kerran hyvin sanomalla, että kyllä niitä miehiä kohta vapautuu kun alkavat erota ekoista liitoistaan :D

      • kohta40

        Onkohan äitisi ajatellut haluaako toiselle kierrokselle vapautuvat uusintakierrokselle oman ikäisensä vai nuoremman kanssa?


      • ht palstajumissa

        Ei ne hyvät miehet eroa niistä liitoistaan. Paitsi ehkä muutamat jotka ovat erehtyneet sellaisen ei-hyvän naisen kanssa yhteen, joka sitten lähtee esim. jonkun jännän casanovan matkaan kun arki on alkanut tympäsemään.

        Ihan sama juttu se pätee naisiinkin. Vaikka en ihan se nelikymppinen olekaan, niin alkaa jo samat jutut näkymään. Kaikki oman ikäiset hyvät naiset on jo parisuhteessa. Jäljellä on ne eronneet, YH-äidit, muutamat muut erikoiset tapaukset ja sellaiset, joista muutamat vois olla muuten ihan hyviä, mutta ne eivät oikeasti etsi niinkään parisuhdetta vaan sitä jotakuta joka pelastaa ne biologisen kellon tikitykseltä ja on valmiita siittämään heti sen lapsen.

        Etenkin toi naisen biologinen kello pakottaa katselemaan hieman nuorempia joilla olisi vielä aikaa ensin rakentaa pari vuotta parisuhdetta ja sitten vasta alkaa pohtimaan lapsen hankintaa, tai sitten jo niitä nelikymppisiä millä se aika meni jo ohi joten eivät ole lapsille instant-isää hakemassa vaan pelkkää parisuhdetta.


      • Gentle Man
        ht palstajumissa kirjoitti:

        Ei ne hyvät miehet eroa niistä liitoistaan. Paitsi ehkä muutamat jotka ovat erehtyneet sellaisen ei-hyvän naisen kanssa yhteen, joka sitten lähtee esim. jonkun jännän casanovan matkaan kun arki on alkanut tympäsemään.

        Ihan sama juttu se pätee naisiinkin. Vaikka en ihan se nelikymppinen olekaan, niin alkaa jo samat jutut näkymään. Kaikki oman ikäiset hyvät naiset on jo parisuhteessa. Jäljellä on ne eronneet, YH-äidit, muutamat muut erikoiset tapaukset ja sellaiset, joista muutamat vois olla muuten ihan hyviä, mutta ne eivät oikeasti etsi niinkään parisuhdetta vaan sitä jotakuta joka pelastaa ne biologisen kellon tikitykseltä ja on valmiita siittämään heti sen lapsen.

        Etenkin toi naisen biologinen kello pakottaa katselemaan hieman nuorempia joilla olisi vielä aikaa ensin rakentaa pari vuotta parisuhdetta ja sitten vasta alkaa pohtimaan lapsen hankintaa, tai sitten jo niitä nelikymppisiä millä se aika meni jo ohi joten eivät ole lapsille instant-isää hakemassa vaan pelkkää parisuhdetta.

        Sama tilanne.

        Tunnen parikin 40 / 45 miestä jotka löysivät itselleen oikein mukavan reippaasti nuoremman vaimon. Mutta se kuherruskuukausi jäi todella lyhyeksi. Minusta vaikutti siltä että ensimmäisiltä treffeiltä samalla reissulla kirkkoon, ja jossain siinä välissä ehdittiin laittamaan lapsikin alulle. Mies kyllä sai nuorikkonsa, mutta nainen päätti millä ehdoilla.

        Kun mennään oman ikäisiin ja hieman nuorempiin, suurin osa sinkuista on yksinhuoltajia, ja viesti on selvä: romanssi on luvassa, mutta kun se päättyy on aika ryhtyä pikaisesti töihin rakentamaan keskiluokkaista unelmaa joka katosi eron tiimellyksessä. Vanhempi mies kelpaa, mutta vain jos tulot kompensoivat ikää ja deittaillessa on valmis näyttämään ettei ole pihistelijä.

        Nelikymppisistä naisista sitten löytyykin oikein mukavia tapauksia, joilla ei ole suunnitelmissa hankkia lapsia eikä korkean elintason tavoittelu ole enää tärkeää. Tämä on varsin mukava asia - jos ei itse halua lapsia.

        Itse olen siis 35 mutta alle 40. Oman ikäiseni, tai edes suurin piirtein oman ikäseni, eivät vaikuta olevan kiinnostuneita. Ikäryhmä josta saan eniten huomiota vaikuttaa olevan alle 25v, ja heidän kanssaan ikäeroa alkaa olemaan liikaa. Hyvänä kakkosena tulee ikäryhmä 40 , mutta saatan kuitenkin olla turhan lapsellinen heille ;)

        En toki halua yleistää, poikkeuksia löytyy aina. Suurin ongelmahan ei ole tarjonta, vaan se etten tee aloitteita ja tartu tilaisuuksiin.


      • juuri nyt
        Gentle Man kirjoitti:

        Sama tilanne.

        Tunnen parikin 40 / 45 miestä jotka löysivät itselleen oikein mukavan reippaasti nuoremman vaimon. Mutta se kuherruskuukausi jäi todella lyhyeksi. Minusta vaikutti siltä että ensimmäisiltä treffeiltä samalla reissulla kirkkoon, ja jossain siinä välissä ehdittiin laittamaan lapsikin alulle. Mies kyllä sai nuorikkonsa, mutta nainen päätti millä ehdoilla.

        Kun mennään oman ikäisiin ja hieman nuorempiin, suurin osa sinkuista on yksinhuoltajia, ja viesti on selvä: romanssi on luvassa, mutta kun se päättyy on aika ryhtyä pikaisesti töihin rakentamaan keskiluokkaista unelmaa joka katosi eron tiimellyksessä. Vanhempi mies kelpaa, mutta vain jos tulot kompensoivat ikää ja deittaillessa on valmis näyttämään ettei ole pihistelijä.

        Nelikymppisistä naisista sitten löytyykin oikein mukavia tapauksia, joilla ei ole suunnitelmissa hankkia lapsia eikä korkean elintason tavoittelu ole enää tärkeää. Tämä on varsin mukava asia - jos ei itse halua lapsia.

        Itse olen siis 35 mutta alle 40. Oman ikäiseni, tai edes suurin piirtein oman ikäseni, eivät vaikuta olevan kiinnostuneita. Ikäryhmä josta saan eniten huomiota vaikuttaa olevan alle 25v, ja heidän kanssaan ikäeroa alkaa olemaan liikaa. Hyvänä kakkosena tulee ikäryhmä 40 , mutta saatan kuitenkin olla turhan lapsellinen heille ;)

        En toki halua yleistää, poikkeuksia löytyy aina. Suurin ongelmahan ei ole tarjonta, vaan se etten tee aloitteita ja tartu tilaisuuksiin.

        Sut mä ottaisin :) olen 48 v. Mulla arvot jotain muuta kuin lapsukaiset ja meriitti.


      • Vanha peluri
        Gentle Man kirjoitti:

        Sama tilanne.

        Tunnen parikin 40 / 45 miestä jotka löysivät itselleen oikein mukavan reippaasti nuoremman vaimon. Mutta se kuherruskuukausi jäi todella lyhyeksi. Minusta vaikutti siltä että ensimmäisiltä treffeiltä samalla reissulla kirkkoon, ja jossain siinä välissä ehdittiin laittamaan lapsikin alulle. Mies kyllä sai nuorikkonsa, mutta nainen päätti millä ehdoilla.

        Kun mennään oman ikäisiin ja hieman nuorempiin, suurin osa sinkuista on yksinhuoltajia, ja viesti on selvä: romanssi on luvassa, mutta kun se päättyy on aika ryhtyä pikaisesti töihin rakentamaan keskiluokkaista unelmaa joka katosi eron tiimellyksessä. Vanhempi mies kelpaa, mutta vain jos tulot kompensoivat ikää ja deittaillessa on valmis näyttämään ettei ole pihistelijä.

        Nelikymppisistä naisista sitten löytyykin oikein mukavia tapauksia, joilla ei ole suunnitelmissa hankkia lapsia eikä korkean elintason tavoittelu ole enää tärkeää. Tämä on varsin mukava asia - jos ei itse halua lapsia.

        Itse olen siis 35 mutta alle 40. Oman ikäiseni, tai edes suurin piirtein oman ikäseni, eivät vaikuta olevan kiinnostuneita. Ikäryhmä josta saan eniten huomiota vaikuttaa olevan alle 25v, ja heidän kanssaan ikäeroa alkaa olemaan liikaa. Hyvänä kakkosena tulee ikäryhmä 40 , mutta saatan kuitenkin olla turhan lapsellinen heille ;)

        En toki halua yleistää, poikkeuksia löytyy aina. Suurin ongelmahan ei ole tarjonta, vaan se etten tee aloitteita ja tartu tilaisuuksiin.

        Jos ihan oikeesti tuossa iässä saat huomiota yli 10v nuoremmilta niin mä laittaisin kaikki panokset alle 25v naisiin.

        Sitten kun olet 40 ja auttamatta pappa 25-vuotiaille, voit aina ottaa sellasen lapsentekojunasta myöhästyneen biologinen kello tikittää 30v kanssa.

        Jos ei onnaa tai et halua niitä lapsia, 45-55 iässä kyllä löytyy naisia jotka ei ole enää nuoria ja hehkeitä, mutta sentään paljon nuorempia kuin sä.

        Yritä vaan niitä parikymppisiä opiskelijatyttöjä. Paljon voitettavaa, ei juuri hävittävää.


      • ht palstajumissa
        Vanha peluri kirjoitti:

        Jos ihan oikeesti tuossa iässä saat huomiota yli 10v nuoremmilta niin mä laittaisin kaikki panokset alle 25v naisiin.

        Sitten kun olet 40 ja auttamatta pappa 25-vuotiaille, voit aina ottaa sellasen lapsentekojunasta myöhästyneen biologinen kello tikittää 30v kanssa.

        Jos ei onnaa tai et halua niitä lapsia, 45-55 iässä kyllä löytyy naisia jotka ei ole enää nuoria ja hehkeitä, mutta sentään paljon nuorempia kuin sä.

        Yritä vaan niitä parikymppisiä opiskelijatyttöjä. Paljon voitettavaa, ei juuri hävittävää.

        Gentle Man on ehkä se komeampi ja supliikimpi meistä, joten varmaan voi onnistuakin alle 25v ihan nättejä ja kivoja naisia saamaan. Sitten vaan niitä metsästämään jos haluaa.

        Oma kokemus on, että onhan sen ikäisissäkin näköjään vielä naisia jotka on kiinnostuneita jopa 35 miehistä, mutta ne naiset on sitten lähinnä niitä, jotka ei välttämättä kiinnostakaan miehen näkökulmasta. Siinä on syynsä miksi ne naiset ovat kiinnostuneita noinkin vanhoista. Jos saisivat vaikka jonkun 30v komean miehen pysyvään suhteeseen, niin mieluumin tietysti ottaisivat sen.

        Itse en oikein noita alle 25v naisia näe kovin järkevänä valintana jos haluaa nimenomaan pysyvää ja pitkää suhdetta, jollei sitten käy uskomatonta tuuria ja ihan täydellisesti osu luonteet yhteen. Sitten voi ottaa sen riskin ja lyöttäytyä naisen kanssa yhteen. Muuten voi käydä niin että nainen päätääkin vaihtaa nuorempaan kun huomaa että mies alkaa 40v:nä jo oikeasti näkyvästi vanhentua.

        Itse ajattelisin parhaana vaihtoehtona ehkä 25-30v naiset - koska sieltä voisi vielä tuurilla löytyä joku jolla ei ole ennestään lapsia, mutta ei myöskään vielä heti yhden tai kahden vuoden sisään kiirettä saada sitä lasta. Jos ikäerokin jää alle kymmeneen vuoteen, niin suhteella on jopa hyvät mahdollisuudet kestää.

        30-35v ois muuten ihan hyvä ikä naisella, mutta siellä on tosiaan ton biologisen kellon kanssa yleensä se ongelma. (Tai sitten on jo ne lapset aiemmasta suhteesta.) Muutenkaan ton ikäiset naiset ei tunnu helposti syttyvän (paitsi ne jotkut epätoivoiset YH:t) - varmaan koska saavat vielä jatkuvaa huomiota niiltä komeilta miehiltäkin.

        Ja vähän päälle 40v on yksi ryhmä mitä pitäis alkaa ehkä enemmänkin katselemaan. Toki ei tuon ikäiset naiset enää vedä mitenkään vertoja nuorille pinnallisesti, ja se lapsen saaminen on sitten kokonaan pois suljettu myös tulevaisuudessa, mutta sen ikäisistä vois löytyä joku kiva nainen joka nyt ei olis ihan liian vanha että vois vielä herättää kiinnostustakin. (Tietysti niitä voi halutessaan etsiä suhteeseen sittenkin kun itse on 40 , turha niihin ehkä nyt panostaa.)

        Ei kai tässä auta kuin vain katella vähän kaikkiin suuntiin. Etsiä mieluiten sitä persoonan puolesta parhaiten yhteensopivaa, koska se sit kuitenkin ratkaisee haluaako olla sen toisen kanssa yhdessä montaa vuotta.


      • Gentle Man
        ht palstajumissa kirjoitti:

        Gentle Man on ehkä se komeampi ja supliikimpi meistä, joten varmaan voi onnistuakin alle 25v ihan nättejä ja kivoja naisia saamaan. Sitten vaan niitä metsästämään jos haluaa.

        Oma kokemus on, että onhan sen ikäisissäkin näköjään vielä naisia jotka on kiinnostuneita jopa 35 miehistä, mutta ne naiset on sitten lähinnä niitä, jotka ei välttämättä kiinnostakaan miehen näkökulmasta. Siinä on syynsä miksi ne naiset ovat kiinnostuneita noinkin vanhoista. Jos saisivat vaikka jonkun 30v komean miehen pysyvään suhteeseen, niin mieluumin tietysti ottaisivat sen.

        Itse en oikein noita alle 25v naisia näe kovin järkevänä valintana jos haluaa nimenomaan pysyvää ja pitkää suhdetta, jollei sitten käy uskomatonta tuuria ja ihan täydellisesti osu luonteet yhteen. Sitten voi ottaa sen riskin ja lyöttäytyä naisen kanssa yhteen. Muuten voi käydä niin että nainen päätääkin vaihtaa nuorempaan kun huomaa että mies alkaa 40v:nä jo oikeasti näkyvästi vanhentua.

        Itse ajattelisin parhaana vaihtoehtona ehkä 25-30v naiset - koska sieltä voisi vielä tuurilla löytyä joku jolla ei ole ennestään lapsia, mutta ei myöskään vielä heti yhden tai kahden vuoden sisään kiirettä saada sitä lasta. Jos ikäerokin jää alle kymmeneen vuoteen, niin suhteella on jopa hyvät mahdollisuudet kestää.

        30-35v ois muuten ihan hyvä ikä naisella, mutta siellä on tosiaan ton biologisen kellon kanssa yleensä se ongelma. (Tai sitten on jo ne lapset aiemmasta suhteesta.) Muutenkaan ton ikäiset naiset ei tunnu helposti syttyvän (paitsi ne jotkut epätoivoiset YH:t) - varmaan koska saavat vielä jatkuvaa huomiota niiltä komeilta miehiltäkin.

        Ja vähän päälle 40v on yksi ryhmä mitä pitäis alkaa ehkä enemmänkin katselemaan. Toki ei tuon ikäiset naiset enää vedä mitenkään vertoja nuorille pinnallisesti, ja se lapsen saaminen on sitten kokonaan pois suljettu myös tulevaisuudessa, mutta sen ikäisistä vois löytyä joku kiva nainen joka nyt ei olis ihan liian vanha että vois vielä herättää kiinnostustakin. (Tietysti niitä voi halutessaan etsiä suhteeseen sittenkin kun itse on 40 , turha niihin ehkä nyt panostaa.)

        Ei kai tässä auta kuin vain katella vähän kaikkiin suuntiin. Etsiä mieluiten sitä persoonan puolesta parhaiten yhteensopivaa, koska se sit kuitenkin ratkaisee haluaako olla sen toisen kanssa yhdessä montaa vuotta.

        Olen varmaankin supliikimpi, tosin en tasaisesti. Hyvänä iltana myönnän olevani taitava supliikkimies, jos vain seura on riittävän selväpäistä ja muutenkin oikeanlaista ymmärtämään juttuni. Sellaista puoliksi aivotonta kännisupliikkia en hallitse ollenkaan, ikävä kyllä.

        Ulkonäkö ei ole huippuluokkaa, jotenkin luulen siinä vedät kuitenkin pidemmän korren.

        Mitä tulee alle 25v naisiin, heitä on ollut neljä. Kaksi lähestyi baarissa, kaksi FB:n kautta. Kaikki eri tyyppisiä luonteeltaan (1 bilehile, 1 nörtti, 2 sellaista naapurin tyttöä) ja yllätys yllätys kaikki oikein mukavan näköisiä. Bilehile, joka lähestyi baarissa lähes selvin päin, sellainen joka takuulla kääntää miesten päät missä vain. Ihan kuin tietty prosentti alle 25v naisista tykkäisi vanhemmista miehistä, ilman selkeää kaavaa. Suurinta osaa en kiinnosta ollenkaan.

        Tänään olin muuten baarissa (kyllä - tämä on minulle harvinainen känniviesti!) ja ilta oli täysin absurdi. Palstan termein: koin regression HC-ätmiksi, muutuin hetkessä ensimmäistä kertaa elämässäni jännämieheksi, sitten tavismieheksi. Ja yksin kotiin, joskin tällä kertaa omasta päätöksestä :)

        Sanon tämän...jos naiset ette pikku hiljaa ala käyttäytymään edes suurin piirtein järjellisesti, se on sitten No More Mr. Nice Guy.

        Nyt lasi mehua ja unten maille. Toivottavasti sekin tontematon brunette joka tuli lähentelemään ja ehdottelemaan lähtöä "jonnekin" nukkuu turvallisesti aviomiehensä kainalossa.

        Öitä!


      • Gentle Man
        Gentle Man kirjoitti:

        Olen varmaankin supliikimpi, tosin en tasaisesti. Hyvänä iltana myönnän olevani taitava supliikkimies, jos vain seura on riittävän selväpäistä ja muutenkin oikeanlaista ymmärtämään juttuni. Sellaista puoliksi aivotonta kännisupliikkia en hallitse ollenkaan, ikävä kyllä.

        Ulkonäkö ei ole huippuluokkaa, jotenkin luulen siinä vedät kuitenkin pidemmän korren.

        Mitä tulee alle 25v naisiin, heitä on ollut neljä. Kaksi lähestyi baarissa, kaksi FB:n kautta. Kaikki eri tyyppisiä luonteeltaan (1 bilehile, 1 nörtti, 2 sellaista naapurin tyttöä) ja yllätys yllätys kaikki oikein mukavan näköisiä. Bilehile, joka lähestyi baarissa lähes selvin päin, sellainen joka takuulla kääntää miesten päät missä vain. Ihan kuin tietty prosentti alle 25v naisista tykkäisi vanhemmista miehistä, ilman selkeää kaavaa. Suurinta osaa en kiinnosta ollenkaan.

        Tänään olin muuten baarissa (kyllä - tämä on minulle harvinainen känniviesti!) ja ilta oli täysin absurdi. Palstan termein: koin regression HC-ätmiksi, muutuin hetkessä ensimmäistä kertaa elämässäni jännämieheksi, sitten tavismieheksi. Ja yksin kotiin, joskin tällä kertaa omasta päätöksestä :)

        Sanon tämän...jos naiset ette pikku hiljaa ala käyttäytymään edes suurin piirtein järjellisesti, se on sitten No More Mr. Nice Guy.

        Nyt lasi mehua ja unten maille. Toivottavasti sekin tontematon brunette joka tuli lähentelemään ja ehdottelemaan lähtöä "jonnekin" nukkuu turvallisesti aviomiehensä kainalossa.

        Öitä!

        Ps. ennen kuin nukkumatti saapuu heittämään unihiekkaa vähän humalaisen Gentle Manin silmiin, saatte tulkintatehtävän.

        Miksi varattu nainen haluaa lähteä kanssani "jonnekin" (päätellen toistuvista yrityksistä nuolla korvaani, "jonnekin" ei tarkoittanut museota tai sormivärimaalauskurssia)? Koska, muistutettuani häntä kylmän asiallisesti sormuksesta ja miehestä, olen kuulemma niin kiva ja ihana. No, kieltämättä se on kivaa ja ihanaa etten käytä tilannetta hyväkseni. Mutta ilmeisesti naisen logiikalla se on syy lähennellä kahta kauheammin.

        Nyt h-vetti naiset. Saatte kohta lähestymiskiellon.

        Öitä...uudestaan. Pahoittelut känniviestittelystä.


      • Alpha ATM
        Gentle Man kirjoitti:

        Ps. ennen kuin nukkumatti saapuu heittämään unihiekkaa vähän humalaisen Gentle Manin silmiin, saatte tulkintatehtävän.

        Miksi varattu nainen haluaa lähteä kanssani "jonnekin" (päätellen toistuvista yrityksistä nuolla korvaani, "jonnekin" ei tarkoittanut museota tai sormivärimaalauskurssia)? Koska, muistutettuani häntä kylmän asiallisesti sormuksesta ja miehestä, olen kuulemma niin kiva ja ihana. No, kieltämättä se on kivaa ja ihanaa etten käytä tilannetta hyväkseni. Mutta ilmeisesti naisen logiikalla se on syy lähennellä kahta kauheammin.

        Nyt h-vetti naiset. Saatte kohta lähestymiskiellon.

        Öitä...uudestaan. Pahoittelut känniviestittelystä.

        Haha...tämäkin hölmö ATM-aisuri alkaa oppimaan millaisia naiset tosiasiassa ovat.

        Se on sitä kemiaa ja kipinää :D


      • ht ...
        Alpha ATM kirjoitti:

        Haha...tämäkin hölmö ATM-aisuri alkaa oppimaan millaisia naiset tosiasiassa ovat.

        Se on sitä kemiaa ja kipinää :D

        Jep. Niinhän se on.

        Tosin Gentle Man taitaisi ainakin ulkonäkönsäkin puolesta olla enemmän kuin ATM. Ei ne oikeasti kauniit naiset muuten liimaudu kiinni.

        Taitaa tosiaan olla elämänvalinnoista enemmän kiinni toi "ATM" status, jos nyt sellaiseksi voisi sanoa. Silloinhan on pullat ihan hyvin uunissa jos olisi kysyntää mutta pystyy pitämään tietyn tason.

        Kun saa sellaisen oikean meiningin päälle, ei stressaa turhia ja silti on aktiivinen, niin Gentle manilla varmasti vielä jotain suhdetta löytyy lähiaikoina.

        Mutta tosiaan toi että kuka nainen tykkää mistäkin.. Se on kyllä vaikeaa ennustaa. Selvästi tietyntyyppinen ulkonäkö ja tietty ikä iskee joihinkin naisiin. Ja sitä on kyllä puolimahdoton ennustaa etukäteen (paitsi siltä osin että mitä kauniimpi nainen, niin yleensä sitä korkeammat kriteerit.)

        Itselläni nyt alkoi taas jotenkin homma tökkimään hetkellisen hieman yliampuvan baari-nais-putken jälkeen. Mutta ehkä ihan hyvä vaan, koska se putki ei ollut johtamassa mihinkään suhteeseen oikeasti laadukkaiden naisten kanssa, vaan pelkästään parhaimmillaankin tilapäisiin ja ei-halutunlaisiin suhteisiin. Ihan hyvä ehkä saada hetken mietintätauko. Regressiota täälläkin suunnalla takaisin hc-ätmiksi. :)


    • atm..

      40 tai 20 vuotias. Ei naisille kelpaa mikään tavis. Vain komea pitkä hyvätuloinen pettäjä mies kelpaa.

    • Hmmm....

      Epärealistiset odotukset miehestä lienevät suurin syy siihen, ettei nelikymppinen nainen löydä suhdetta.

      Kannattaisi laskea vähän rimaa ja löytää ne parhaat puolet epätäydellisestä miehestä.

      Tai sitten todeta olevansa lesbo.

    • 9+6

      Oli nii vihasen näkösiä naisia tuossa videossa että eihän nuita uskalla lähestyä.

    • Ikisinkku M

      Nelikymppisellä naisella näkyy jo kilometrit naamassa, kropassa ja luonteessa sekä on elettyä elämää parikymmentä vuotta takana, harvoin ihan nuhteetonta ja sitten kun on useimmilla vielä lapsia niin tarvitseeko tuota ihmetellä.

      • Toisilla ne kilometrit on vaan pidempiä kuin toisilla, mutta kaikilla se näkyy ennemmin tai myöhemmin.
        Itse kyllä tykkään miehen kasvoissa esim. pienistä naururypyistä silmäkulmissa ja muutenkin elämän jäljistä. Babyfacet ei oikein vaikuta tarpeeksi kiinnostavilta. Rypyt, arvet... kaikki kertoo omaa tarinaansa, eikä niitä tarvitse peitellä. Joku piirre voi jopa viehättääkin toista.
        Itsestään voi pitää myös vähän parempaa huolta olemalla tupakoimaton, välttämällä yletöntä ihon grillaamista, syömällä monipuolisesti ja liikkumalla. Kyllä sen sitten vanhempana näkee, mitä virheitä on nuorempana tehnyt...
        Eli te 2-kymppiset koltiaiset, jotka nyt morkkaatte 4-kymppisiä naisia... odotellaas kun pääsette itse tähän ikään. Hiukset lähtee, masu on kasvanut, lihaksisto on olematon, iho kuiva ja ryppyinen, huonot hampaat...
        Että lisää vaan sitä energiajuomaa ja tupakkaa koneeseen ;)
        En toki yleistä... poikkeuksiakin on, molemmissa siis.


      • Hmmm....
        pimppaloora kirjoitti:

        Toisilla ne kilometrit on vaan pidempiä kuin toisilla, mutta kaikilla se näkyy ennemmin tai myöhemmin.
        Itse kyllä tykkään miehen kasvoissa esim. pienistä naururypyistä silmäkulmissa ja muutenkin elämän jäljistä. Babyfacet ei oikein vaikuta tarpeeksi kiinnostavilta. Rypyt, arvet... kaikki kertoo omaa tarinaansa, eikä niitä tarvitse peitellä. Joku piirre voi jopa viehättääkin toista.
        Itsestään voi pitää myös vähän parempaa huolta olemalla tupakoimaton, välttämällä yletöntä ihon grillaamista, syömällä monipuolisesti ja liikkumalla. Kyllä sen sitten vanhempana näkee, mitä virheitä on nuorempana tehnyt...
        Eli te 2-kymppiset koltiaiset, jotka nyt morkkaatte 4-kymppisiä naisia... odotellaas kun pääsette itse tähän ikään. Hiukset lähtee, masu on kasvanut, lihaksisto on olematon, iho kuiva ja ryppyinen, huonot hampaat...
        Että lisää vaan sitä energiajuomaa ja tupakkaa koneeseen ;)
        En toki yleistä... poikkeuksiakin on, molemmissa siis.

        Minä olen nelikymppinen. Hiukset ovat lähteneet, masu ei ole kasvanut, lihaksisto on ehkä paremmassa kunnossa kuin koskaan, iho on kai vain vähän ryppyinen. Noh, hampaat ovat hiukan huonossa kunnossa.


    • kiltti atm

      Naisis ei ole mitään vikaa. Miehet vaan on liian huonoja. Ei me osata muuta kun runkata ja ryypätä.

    • 3e3ee3e3ee3e33e3e3e3

      Ongelma on hyvyyden mielikuva, kuvitelma siitä mitä haluaa. Esimerkiksi se iänikuinen syy hylkäykseen eli työttömyys, mikä ei ole oikeasti onnellisen parisuhteen este.

    • Sinkku.

      Nainen on 40 vuotiaaksi asti ollut jo monen jännämiehen kanssa joten luultavasti naiset etsii jotain täydellistä prinssiä kuten saduissa. Ei tavikset kelpaa eikä muten hyvä miehet. Naiset on niin pettyneita ja katkeria että eivät usko miehiin enää. Eipä sitten 40 v mieskään kelpaa joten sinkkuna on oltava.

    • Hmmm....

      Noh, jos ei muka sopivaa miestä löydy, se on sen nelikymppisen naisen ongelma.

      Miehistä ei ainakaan tässä maassa ole pulaa, ja useimmille nelikymppisille naisille löytyisi ottajia. Isoja lapsia ne naiset ovat.

    • qscwdv

      Ikävä totuus on että 40 v naiset alkaa biologisesti olla mummoiässä. Ja tuo ikä näkyy ulkonäössä vaikka nainen olisi miten hyvän näköinen, nuorekas tahansa ikäisekseen. Saman ikäiset noin 40 v. miehet katselevat vielä 10 vuotta nuorempia 30 /- 5 vuotta vaikka heillä ei mitään realistisia mahdollisuuksia näihin olisikaan.

      40 v ja vuosia nainen on siirtynyt naisena lopullisesti ihan eri kategoriaan kun verrataan nuorempiin naisiin. Miehellä tämä sama ilmiö tapahtuu 50 v iässä. Nyt naiselta vaaditaan paljon enemmän myös muita ominaisuuksia kuin pelkkää ulkonäköä joka riitti nuorempana. Tämä on se asia joka "yllättää" 35 v naiset jotka nuorempina pärjäsivät hyvin panostamalla hiukan ulkonäköönsä.

    • Mies31v.

      Ei kai nyt tyypilliselle luuserille anneta chancea siksi koska on nyt 40, mutta nuorempana oli täyttä paskaa. Siis aasinnaurua vai nyt.

      Pillua ja sairaita fantasioita voi toteuttaa, mutta en näe muuta heissä. Muuta kuin ehkä anteeksipyytäjän. Niiiiin kovin myöhään tulit ovelleni. Ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe