Miehen mitta

John Wayne

Jotkut väittävät, ettei suuri kulli tai isot lihakset ole muka miehen mitta. Minä olen kyllä toista mieltä. On se mahtava fiilis, kun tietää omassa housunpuntissa uinuvan 26 senttisen suolalihapötkylän ja kukaan ei voi ottaa sitä sinulta pois. Se antaa uskoa ihan kaikkeen tekemiseen ja nostaa itsetunnon ihan toisiin sfääreihin. Elämänhalukin vahvistuu. Ei tarvitse syödä mielialalääkkeitä tai kärsiä masennuksesta, kun luoja on antanut tämmöisen syntymälahjan!

8

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen näkökulma

      No, olen hieman eri mieltä.

      Sotahommissa olleet miehet kertoivat tilanteista, joissa oltiin hiihdetty ylivoimaisen vihollisen väijytykseen ja joku kavereista jäi haavoittuneen tulitusalueelle toisten hiihtäessä henkensä kaupalla pakoon.

      Tämä haavoittunut sitten huusi kavereilleen, etteivät nämä jättäisi häntä. Siinä punnittiin miehen mitta, kuka kääntyi takaisin haavoittunutta aseveljeään auttamaan.

      Näissä tilanteissa ei sellaisilla asioilla, kuin pippelin koolla tai muskeleiden määrällä ole miehen mitan kannalta mitään merkitystä. Ja näitä tilanteita me kohtaamme päivittäin ihan siviilielämässäkin. Suurin osa luikkii apua tarvitsevan lähimmäisen luota vaivihkaa karkuun.

    • tuomo..

      Nii eikö ne puhu sen liikakasvusta,taijat olla jo siinä iässä että seon alakanu.

    • pimppiä

      John Wayne jos sulla ihan oikeesti on noin helevetin iso mulukku niin miks sinä vielä oot siellä kiuruveellä kun semmosella vehkeellä vois tienata tuolla isossa maailmassa ,vai onko sullakin vain ne"oravan vehkeet",tai oot vaan semmonen suursuinen huutelija .

    • vaatimaton

      Waynella muuta suurta kuin suu, mistä päästelee typeriä möläytyksiä.
      Kyllähän miehenmitta on esim, auttaa pulaan joutunutta, oman henkensä uhalla, oon käyny vetämässä kaverin kuiville, kun kännipäissään hyppäs järveen hukuttamaan ihtesä, kiittel sitten myöhemmin kun tajus mitä olin tehny. Perhana, ku siihenaikaan ei edes kännyjä ollu, kuvan olisin tietty ekaks ottanu ja buukkiin levitykseen. Waynekii, siitä naperosta kuva, vaikka S-marketin eessä ja levitykseen, nauretaan sitten porukalla sen mitalle.

      • max 30,48cm

        Muuan veteraani oli mennyt kerran saunaan ja se miehen merkki oli heilunut siinä
        jalkojen välissä, niin joku parahti, "Ee hyvä ihme, ee lasta sua tuuva nuin kovvaan
        löölyyn":
        Veteraanin peli oli ollu yli 30,48 cm, eli se oli muuttunut jalaksi!


    • John Holmes.

      On Kiuruveellä ennenki ylimielisten, röyhkeiden ja euroopan omistajan asenteella liikenteessä olevien viljelijöiden kanssa pärjätty, mutta nyt alkaa olla mitta täynnä itsekullakin näitä kepulaisten valheellisia itsekehuja. Kellään Kiuruveen viljelijällä ei oo nuin isoa lihanuijaa. Etelän poijjilla suattaapi ollakkii.

      Muistelen kyllä rytkyllä eräällä ukolla olleen 70-luvulla meleko suur mulukku...

      • oma kokemus

        Minäpä se tulin kerran keikkahommista sianlapa olalla pihhaan. Akka heti noitumaan,
        että mitä se männy ostammaan lihhoo, meellähän on kinkku pakastimessa.
        Minä kerroin, että voitin lavan yhessä kilpailussa. No missä, et oo ikinä mittään voittanu?

        Minäpä kerron, mestari järjesti kipailun, että kellä se on pisin se miehenmerkki. Akka heti
        noitimaan, että häpäsöö koko suvun, kun männöö vehkeitään esittelemmään.

        Elä mittään, sanoin minä. Sen verran kärkeä villautin, että voitin, sanoin minä.
        Sepä jäi ikkuiseks arvotukseks, paljonko jäi tyvveä vielä näättämätä, hyvin tässä
        on vehkeehin kanssa pärjätty.

        Kerran tosin meenasivat periä vielä lisämaksun lapsesta, kun jolun pää vilahti
        sortsin lahkeesta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe