Kadunvaltauksen syy?

Mikä se on?

Arkadiankatu on vallattu, okei... mikä mahtaa tämän tempauksen pointti? Ei kai punkkareilla nyt niin tylsää ole, ettei muuta tekemistä lauantaille löydy?

http://yle.fi/uutiset/kadunvaltaajat_sulkivat_arkadiankadun_helsingin_keskustassa/7402534

9

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahaksi on päässyt

      Hiukan ihmetyttää tämä nykyinen meno. Poliisi informoi kadunvaltauksesta. Miksi he ei mene antamaan pamppua niille ? Miksi niitä ei pidätetä ja viedä putkaan ?

      Kyllä ennen ei noin voinut tehdä, virkavallalla oli hieman rotia ja valtaa antaa patukkaa tarvittaessa. Nyt saa hampit vallata katuja ja taloja miten tykkäävät, poliisit katsoo vierestä ja lähettää asiasta tiedon jonnekin twitteriin.

      • hyujj

        Kai nyt pollarit juoksee rosvojen perässä. Ei joidenkin punkkareitten. Mitä siitä jos katu on poikki. Menkööt muualta.


    • punkit kuriin

      Tuollainen on törkeää, joidenki taskuvarkaiden jahtaamien on toisarvoista yhteiskunnan vahingoittamisen rinnalla.
      Poliisin pitäisi ottaa hevoset ja mellakkapamput, sekä kyynelkaasu käyttöön, ja avata katu mitä pikimmiten.

      • nojustiis!

        Siinä varsinainen isänmaan ystävä... Tää ei onneks oo vielä mikään amerikka!


    • Kävin eilisiltana tuolla katselemassa ennen leffaan menoa. Oli ihan hauska kontrasti, kun musiikkitalon pihalla esitettiin ja laulettiin tunnelmallista jazzia ja Arkadiankadulla oli sitten punkkareita ynnä muita ja jonkinlainen punk-bändi esiintymässä. Tykkäsin kyllä molempia kuunnella.

      Toki tuossa punk-hommassa jäi mietityttämään se, että aikamoinen sotkuhan siinä oli ja varmasti jäi sotku myös jälkeen. On kyllä muutenkin tuolla paikat kamalassa sotkussa joka puolella, ja esim. Kampin keskuksen tietämillä ja Narinkkatorilla huomaa hajusta ja tahroista, miten ihmiset kuseksivat vähän joka nurkkaan. Itse asiassa kun kävelin keskustaan, niin samalla tuli väkeä HJK-Barca-matsista, ja Töölönlahden puistossa riitti julkisia kuseksijoita.

    • Sitä se on

      Tyhjäntoimittajat kaupunkikuvaa rumentamassa.

      • viisauttako?

        Jos ne on tyhjän toimittajia, niin mitä niille pitäisi tehdä? Onko kaikki työttömät tyhjäntoimittajia? Itsekin olen työtön, mutta olen luova luoja. Jos tietäisit mitä olen kuitenkin saanut aikaan, niin mitä minulle suosittelisit? Olen luonut pohjan uudelle kansalle, ja sen puoleen uuden mahdollisen valtion synnylle. Harmi vain, että on vielä ajatus tasolla. Mutta raha teitä vain kiinnostaa. Eräs työhönvalmennuspsykologi katsoi teostani silmät tapillaan. Eräästäkin kuvasta hän ei ilmeisesti ihastustaan pystynyt sanomaan mitään. Äimänä vain nyökytti päätään ja osoitti kädellään. Katseli pitkään. Olen pystynyt yhdistämään kaikkein kauneimpia asioita yhteen. Haluaisin toteuttaa sen. Mutta siihen loistoon ei pääse, kuin parhaat geenit ja järjen omaavat ja ne, jotka eivät turhia puhu, eivätkä yhden rivin lausahduksella vastaa kysymyksiin tai toteamuksiin.


    • lykkyä tykö

      Toki usko itseensä on hyvä asia, toinen olisi sitten se realismi, sen kanssa joudut vielä vähän tahimaan.

    • kurvin kundi

      No sen takia kun muuallakin tuolla isossa maailmassa katuja vallataan.....yhy yhy... niisk niisk... se o kato tätä kansainvälisyyttä ja ison maailman meininkiä kato hei.... niiku tota joo.... me ollaan nii klopaalia että...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe