Maastopukunne

Maastoutuja

Mitä maastopukua käytätte, ja miksi? Kertokaa omat mielipiteenne.

13

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hghdf

      Käytän ruumispussia. Ammun kovilla ja stikkaan jengin niihin pusseihin.

      • opaktaltikal5/5es

        Dpm


      • anti rysså

        Jaa et ruumispussi on SUN maastopuku? :D


    • hghdf

      Mua ei epäillä, koska kaikki luulee mun jo kuolleen. Ovelaa!

      • Advisor

        DPM on kova, mutta multicam ja woodland acut on jees mulle.


    • koska halpa ja hyvä

      flektarn, koska saa pirun halvalla esim varustelekasta ja ovat kuiten kunnon kamaa eikä mitään sinnepäin askarreltuja replika varusteista joista jotkut maksaa luokkaa 5x enemmän. Kuvionakin omasta mielestä parempi kuin esim M-62 mutta dissaajiahan flektarnille tieten löytyy, mistä lie johtuu ... vtuttaa ku omasta säkistään maksanut yli satasen kun kunnollisen olis saanut ihan parilla kympillä vai mikä?

    • 19+9=27

      Fleku suututtaa koska nää käyttää ak:ta ja m4:sia yms flekun kanssa. Ei kunnon fleku g36 setissä tms mitään vikaa ole, mutta jos raiskataan saksan armeijaa tommotti ni oha se vähä rimanalitus, samoin kuin kombot ja super x9:t yms kura.

      • Wiish

        Katsotaanko myös pahalla, jos käyttäisin G36C:tä BW-puvun kanssa? Mitä olen Softaajasta lukenut niin C:tä ei oikeastaan käytetä. Kai tämä silti paljon parempi on kuin M4/AK? Tai G36C DPM:ien kans olis varmaa myös vähä hassu? Aseen valinta kun edessä ja G36C olis aika jees. Sä neuvoitkin mua jos siinä yhessä ketjussa. (Wiish = why it is so hard) Ja mikä maastopuku sopisi esim MP5 kanssa, ei väliä kai koska sitä ei pahemmin käytetä? Ja jos jollain on joku ihan random ase, katsotaanko häntä paremmin/yhtä pahasti jos hänellä on esim Woodland tai DPM?


    • 6+16=21

      No siis IMO ne setit vaan on sellasia hassuja ja fleku ylipäätänsäkin, mutta älä osta varusteita sen perusteella mitä muut sanovat. Osta se mistä itse tykkäät yms. Itse en ainakaan voisi kuvitella ostavani tuotteita muiden mieltymyksen mukaan, niin vahvat mielipiteet mikä hienoa ja mikä ei enkä itse ainakaan välitä jos toiset ignoraa.

    • Ghjjf

      Enemmän se näyttää hassulta, kun on viimoisen päälle hieno setti muttei osaa silti pelata tai asenteessa jotain pahasti vialla.

    • wxi

      Ite hommailin just brittien hiekka asun jossa hupulline takki.. aseena ak-47 tactical:)

    • heipähei

      Oisko MP40 ja Saksan maastopuku hyvä yhdistelmä? :D Ei taida olla mikään natsi Saksan maastopuku kai mutta kumminkin... vai onko jokin muu hyvä Saksan ase hyvä? ja jos on niin mikä?
      http://www.taiwangun.com/en/mp007-full-metal-bakelite-agm?campaign-id=14
      ja ei taida kun low cappeja löytyy toho... noh ainaki opin tähtään paremmi ja säästää kuulii
      saakos tohon aseeseen tähtäinkiskoa mitenkään? olis punapiste melkein turhaan muute :D

    • heipähei

      Oho kerranki proairsoftista löyty jtn hyödyllistä. viiden SETTI MP40 lippaita (110) mutta siis setti... ei erikseen myydä noita vaan 50 kuula lippaita... ja 3x kalliimalla kun taiwangunista josta löytyy vaan tollasii 50 kuulan lippait... 7€
      et varmaan kannattavempaa ostaa noit low cappei ku midcappei jotka on kalliita ja muovia... (lowit siis metallii)

      ja juu tiedän että vähän niinkun yksin puhun tässä eikä tämä paljoa tänne edes kuulu mutta... :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe