Miksi yksinäiset naiset ei halua ketään?

sad.

Surullista että haluavat olla yksin koko elämänsä.

97

2606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      En haluaisi olla yksin.En vaan ole löytänyt ketään,en mistään.

      • tästä alkuun

        Olet siis yksinäinen nainen? Kerro millaista miestä haet ja oletko ottanut yhteyttä sellaisiin esim. suomi24-treffisivuilta.


      • tästä alkuun kirjoitti:

        Olet siis yksinäinen nainen? Kerro millaista miestä haet ja oletko ottanut yhteyttä sellaisiin esim. suomi24-treffisivuilta.

        Voisikohan käydä flaksi, vaikka laittaisinkin kuvaukseen olevani yksinäinen? Kuinka monen treffisivustoilla olevan miehen mielestä yksinäinen nainen on totaalinen "turn-off"? Olen joskus katsellut suomi24-treffisivustolla oman alueeni tarjontaa ja huomannut yllätyksekseni joidenkin miesten kiinnostavan minua jopa sen verrran, että haluaisin tutustua heihin. En tosin ole viitsinyt luoda profiilia ja lähettää kellekään heistä viestiä, koska epäröin. =\


      • väsynyt--
        denia kirjoitti:

        Voisikohan käydä flaksi, vaikka laittaisinkin kuvaukseen olevani yksinäinen? Kuinka monen treffisivustoilla olevan miehen mielestä yksinäinen nainen on totaalinen "turn-off"? Olen joskus katsellut suomi24-treffisivustolla oman alueeni tarjontaa ja huomannut yllätyksekseni joidenkin miesten kiinnostavan minua jopa sen verrran, että haluaisin tutustua heihin. En tosin ole viitsinyt luoda profiilia ja lähettää kellekään heistä viestiä, koska epäröin. =\

        No ei se mikään turn-off ole ainakaan yksinäiselle miehelle, tietysti jos olet luuseri kaikin puolin etkä pelkästään yksinäinen ja sitten vielä tavoittelet niitä kysytyimpiä miehiä joita kaikki muutkin naiset tavoittelevat, mutta jos yksinäinen mies kelpaa ja et yritä sitä kaikista komeinta, rikkaita miestä niin eiköhän tärppää.


      • 4+2
        denia kirjoitti:

        Voisikohan käydä flaksi, vaikka laittaisinkin kuvaukseen olevani yksinäinen? Kuinka monen treffisivustoilla olevan miehen mielestä yksinäinen nainen on totaalinen "turn-off"? Olen joskus katsellut suomi24-treffisivustolla oman alueeni tarjontaa ja huomannut yllätyksekseni joidenkin miesten kiinnostavan minua jopa sen verrran, että haluaisin tutustua heihin. En tosin ole viitsinyt luoda profiilia ja lähettää kellekään heistä viestiä, koska epäröin. =\

        olisit erittäin tervetullut lisä noiden kaikkien ylisosiaalisten ylisuorittajien kanssa mitä nykyisellään 99,5% s24 treffien naisista on.
        itse ainakin yritän bongata niitä naisia sieltä jotka on perusnättejä/hoikkia mutta varustettu ujolla luonteella, yksinäisyys olisi ihan toivottavaa jopa.


      • 4+2 kirjoitti:

        olisit erittäin tervetullut lisä noiden kaikkien ylisosiaalisten ylisuorittajien kanssa mitä nykyisellään 99,5% s24 treffien naisista on.
        itse ainakin yritän bongata niitä naisia sieltä jotka on perusnättejä/hoikkia mutta varustettu ujolla luonteella, yksinäisyys olisi ihan toivottavaa jopa.

        Eli saattaisi jopa onnistua. =) En pidä ylisosiaalisista ihmisistä. Ujot ja kiltit nuoret miehet ovat ihania. Miesmakuni on mielestäni täysin erilainen kuin useimmilla muilla, joten tuskin edes pitäisin muiden suosimia miehiä kiinnostavina. Rikkaudella/köyhyydellä ei ole väliä.

        Joo-o. Ehkä kannattaisi joskus kokeilla. =P


      • Corinne-1

        En ole sentään koko elämäni ollut yksin, olen ollut naimisissa 14 vuotta ja avoliitossa 6 vuotta. Avoliiton lopettaminen oli tosi rankkaa, ei vain ollut muuta vaihtoehtoa jos itse halusi selvitä terveenä, mies oli biopolaarinen ja hänessä oli paljon narsistisia piirteitä. Oli tosi vaikeata päästä hänestä eroon, kun hän ei millään meinannut antaa periksi.
        Avoliiton loputtua olen elänyt yksin, ja olen tullut aika varovaiseksi. Kranttu olen aina ollut. Kyllä tässä vuosien varrella monikin mies on kiinnostunut minusta, minua on pyydetty treffeille monesti ihan arjessa, millään sivuilla en ole ikinä liikkunut.
        Tiedostan että ulkonäkööni vetoaa miehiin, mutta en ole valmis sotkemaan elämäni, en ole valmis pistämään itseni peliin ottaakseen selvää onko mies järkevä ja tutustumisen arvioinen, joten vetäydyn heti kättelyssä. Pelkään myös, että törmään onnenonkijoihin, kulissit kun ovat loistavassa kunnossa.
        Yksineloon tottuu, hetken kuluttua ei edes enää kaipaa jatkuvasti seuraa, nautin jopa yksinäisyydestä nykyään. Arvostan jopa yksinäisyyteni niin paljon, että harkitsen tosi tarkkaan treffipyyntöjä, ja vielä en ole törmännyt sellaiseen mieheen, että harkitsisin vapaudesta luopumisen. Treffeillä käynti ihan huvin vuoksi ei kiinnosta. Minusta ihmisestä luo kuvan ensimmäisen puolen minuutin aikana, harvoin tämä kuva muuttuu vaikka tutustuisi paremmin. Jonkinlainen kemia pitää löytyä ensitapaamisella.


      • minä
        tästä alkuun kirjoitti:

        Olet siis yksinäinen nainen? Kerro millaista miestä haet ja oletko ottanut yhteyttä sellaisiin esim. suomi24-treffisivuilta.

        Laitoin ilmoituksen 50 palstalle.Kaksi tyyppiä olen tavannut.Kemiat eivät kohdanneet vaan.Ei tavata enään.Etsintä jatkuu...


      • denia kirjoitti:

        Eli saattaisi jopa onnistua. =) En pidä ylisosiaalisista ihmisistä. Ujot ja kiltit nuoret miehet ovat ihania. Miesmakuni on mielestäni täysin erilainen kuin useimmilla muilla, joten tuskin edes pitäisin muiden suosimia miehiä kiinnostavina. Rikkaudella/köyhyydellä ei ole väliä.

        Joo-o. Ehkä kannattaisi joskus kokeilla. =P

        Kokeile ja kerro miten meni? :) Positiivisia kokemuksia on kiva kuulla ja jotenkin tuntuu kuin tässäkin sellainen olisi tekeillä.

        Voin myös vahvistaa, että liian menevän kanssa tulee helposti riittämätön olo ja ainaskin omasta puolestani koen helposti, kuin minulla ei olisi paljoa annettavaa sellaiselle, jonka elämä vaikuttaa jo valmiiksi vähintään täydeltä.

        Mutta tapailu myös ihan kaverimielessä tuntuu paljon merkityksellisemmältä, jos tietää, että siitä on oikeasti iloa myös toiselle, jos tämä esimerkiksi on yleensä yksinäinen. Eli luultavasti ei ole turn-off, vaan enemmän päinvastoin varsinkin, kun olet kiinnostunut muista kuin yltiösosiaalisista ihmisistä.


      • mies31v
        denia kirjoitti:

        Voisikohan käydä flaksi, vaikka laittaisinkin kuvaukseen olevani yksinäinen? Kuinka monen treffisivustoilla olevan miehen mielestä yksinäinen nainen on totaalinen "turn-off"? Olen joskus katsellut suomi24-treffisivustolla oman alueeni tarjontaa ja huomannut yllätyksekseni joidenkin miesten kiinnostavan minua jopa sen verrran, että haluaisin tutustua heihin. En tosin ole viitsinyt luoda profiilia ja lähettää kellekään heistä viestiä, koska epäröin. =\

        Miksi yksinäinen nainen on "turn off", taidan itsekkin olla sitten sen verran erakko että minua tuollainen asia ei haittaa. Toki voihan se olla että suhde voisi alkaa puuduttamaan jos ei kummallakaan olisi muita kavereita kun toisensa ? Mutta en minä silti minään turn offina pitäisi tuollaista asiaa, sillä siihen siihen ihastumaani ihmiseenhän minä haluaisin tutustua enkä hänen kavereihin.


      • Prinsessa vm61 :)
        tästä alkuun kirjoitti:

        Olet siis yksinäinen nainen? Kerro millaista miestä haet ja oletko ottanut yhteyttä sellaisiin esim. suomi24-treffisivuilta.

        Minä olen eronnut/sinkku nyt.Ollut jo pidemmän aikaa.
        Kun ei käy kapakoissa eikä tanssilavoilla vaan viihtyy muissa harrastuksissa jo tän iänkin vuoksi(50v),ei tahdo löytyä ketään miesystävää vaikka haluaisikin.
        Profiili on ollut suomi24 jo jonkin aikaa mutta ei miehiä tunnu kiinnostavan sielläkään.Varsinkin kun mainitsee että on maalla asuva.
        Pidetäänkö sitten maalla asuvaa,sinkkunaista jotenkin junttimaisena vai mikä kuva miehillä on maalaistytöistä/naisista?
        Olen koulutettu,fiksukäytöksinen,en käytä alkoa ja olen ok näköinenkin,niin mistä tällainen nainen voi edes löytää ketään koskaan??
        Yhteyttä jos olen ottanut johonkin mieheen suomi24 niin pari vatausta tullut mutta tntuu kiinnostus heti loppuvan heiltä koska en ole fiksun käytökseni takia heti valmis tapaamaan tai hehkuttamaan intiimiasioita,jotka mielestäni kuuluvat vasta myöhempään parisuhteeseen ja tapaamaankaan en ryntää heti ensimmäisen viestin jälkeen.
        Onko miehillä aivan eri näkemys tutustumisen tavoista vai olenko kelkasta pudonnut liian siveä ja korrekti tämän päivän naisten joukossa?
        Vastauksia toivoisin miehiltäkin. :)


    • I need love, call me

      Olen yksinäinen.

    • näin se on

      Koska eivät jaksa passata miehiä. Kerää sukat, tölkit, kaljapullot lattioilta, siivoa, pese pyykit, laita ruokaa, anna pe_settä. Helpommallakin päääsee.

      • huuhjijjjjjj

        Mutta koiria jaksatte käyttää kusella monta kertaa päivässä. Ja joudutte silti siivoamaan vaikka ei miestä olisikaan.


      • lilu
        huuhjijjjjjj kirjoitti:

        Mutta koiria jaksatte käyttää kusella monta kertaa päivässä. Ja joudutte silti siivoamaan vaikka ei miestä olisikaan.

        kaikilla naisilla oi todellakaan ole kotieläimiä. Itse olen allerginen, enkä muutenkaan jaksaisi hoitaa koiraa tmv. Sen sijaan omalla alueellani olisi netissä useitakin koiranomistaja- sinkkumiehiä tarjolla. Joten eiköhän niitä eläimiä ole ihan yhtä paljon kummallakin sukupuolella ja lopetetaan typerä syytteleminen siitä, että nimenomaan naiset jaksavat kusettaa koiraa.

        Yksin asuessa/ ollessa ei tule juuri yhtään sotkua! Se on vaan ihme juttu, mutta aivan totta. Minulla on välillä tilanteita, jolloin lapset ovat olleet poissa kotoa jopa kuukauden, eikä ole tarvinnut edes imuroida tässä ajassa! Ei tule myöskään tiskiä, pyykkiä eikä roskia juuri yhtään siihen verrattuna kuin heidän kotona ollessaan. mua joskus sapettaa kun lapsettomat sinkkukaverit ihmettelevät, miksi hukun kotitöihin, oli pyhä tai arki. He kun eivät tiedä, miten paljon enemmän hommia kasaantuu jos on perhe. Viikonloput menee siihen että heti aamupalan jälkeen alat tehdä lopunasta ja kun olet siivonnut lounaan sotkut ja levittänyt pari koneellista pyykkiä, alat tehdä päivällistä: päivällissotkujen siivoamisen jälkeen valmistelet seuraavan viikon ohjelmaa ja valvot lasten läksyjen tekemistä. ja näissä väleissä teitsyti ulkoilutat lapsia 2 kertaa päivässä, jos ovat vielä sen ikäisiä että tarvitsevat ulkoiluttajaa. Lapseton sinkku ei tajua tätä kotitöiden määrää..

        Epäsiisti mies tuottaa ihan yhtälailla sotkua kuin lapsetkin, ja jos huomautat asiasta, niin olet nalkuttaja. Lapsia onneksi voi komentaa siivoamaan ja auttamaan kotitöissä, mutta aikuista miestä et voi pakottaa.

        Ja siinä taas yksi uusi kriteeri lisää, kun etsii miestä = siisteys, oma-aloitteisuus ja järjestelmälliyys. Muutenkin on vaikea löytää kunnollinen mies, ja kriteerit sen kuin lisääntyy..


      • jhkjhkjhkjhkjhk
        lilu kirjoitti:

        kaikilla naisilla oi todellakaan ole kotieläimiä. Itse olen allerginen, enkä muutenkaan jaksaisi hoitaa koiraa tmv. Sen sijaan omalla alueellani olisi netissä useitakin koiranomistaja- sinkkumiehiä tarjolla. Joten eiköhän niitä eläimiä ole ihan yhtä paljon kummallakin sukupuolella ja lopetetaan typerä syytteleminen siitä, että nimenomaan naiset jaksavat kusettaa koiraa.

        Yksin asuessa/ ollessa ei tule juuri yhtään sotkua! Se on vaan ihme juttu, mutta aivan totta. Minulla on välillä tilanteita, jolloin lapset ovat olleet poissa kotoa jopa kuukauden, eikä ole tarvinnut edes imuroida tässä ajassa! Ei tule myöskään tiskiä, pyykkiä eikä roskia juuri yhtään siihen verrattuna kuin heidän kotona ollessaan. mua joskus sapettaa kun lapsettomat sinkkukaverit ihmettelevät, miksi hukun kotitöihin, oli pyhä tai arki. He kun eivät tiedä, miten paljon enemmän hommia kasaantuu jos on perhe. Viikonloput menee siihen että heti aamupalan jälkeen alat tehdä lopunasta ja kun olet siivonnut lounaan sotkut ja levittänyt pari koneellista pyykkiä, alat tehdä päivällistä: päivällissotkujen siivoamisen jälkeen valmistelet seuraavan viikon ohjelmaa ja valvot lasten läksyjen tekemistä. ja näissä väleissä teitsyti ulkoilutat lapsia 2 kertaa päivässä, jos ovat vielä sen ikäisiä että tarvitsevat ulkoiluttajaa. Lapseton sinkku ei tajua tätä kotitöiden määrää..

        Epäsiisti mies tuottaa ihan yhtälailla sotkua kuin lapsetkin, ja jos huomautat asiasta, niin olet nalkuttaja. Lapsia onneksi voi komentaa siivoamaan ja auttamaan kotitöissä, mutta aikuista miestä et voi pakottaa.

        Ja siinä taas yksi uusi kriteeri lisää, kun etsii miestä = siisteys, oma-aloitteisuus ja järjestelmälliyys. Muutenkin on vaikea löytää kunnollinen mies, ja kriteerit sen kuin lisääntyy..

        "Lapsia onneksi voi komentaa siivoamaan ja auttamaan kotitöissä, mutta aikuista miestä et voi pakottaa."

        Tuo on luutavasti suurimman osan naisista ongelma. Kun ei miestä voi hallita kuin lapsia tai koiraa on mies epäkelpo. Muistakaa kuitenkin kun etsitte miestä, niin muistakaa että miehellä on oma elämä johon te naiset tulette mukaan, eikä niin että mies unohtaa edellisen elämänsä ja tulee teidän talonmieheksi kuuntelemaan käskyjä.

        jos haluu saada on pakko antaa...


      • dsafsaf2

        Minua loukkaisi mies, joka ei ota huomioon kotitöiden suhteen ja muutenkaan, sotkee, laiskottelee sohvalla tv:n ääressä kaljapullo kourassa, etenkin jos on penkkiurheilija niin pitäis kuunnella myös sitä turhanpäiväistä päänsärkyä aiheuttavaa urheiluälinää. Ei osaa keskustella eriasioista, vaan kommentoi vaan yksinkertaisesti, ennalta-arvattavasti asioihin jotain. Ei halua lähteä mukaan uusiin juttuihin, vaan aina samaa tylsää arkea.
        En tee sentapaisella miehellä mitään, enemmän haittaa kuin hyötyä. Elän onnellisempana ja säästyn itsemurhalta, jos elän yksin.


      • lilu
        jhkjhkjhkjhkjhk kirjoitti:

        "Lapsia onneksi voi komentaa siivoamaan ja auttamaan kotitöissä, mutta aikuista miestä et voi pakottaa."

        Tuo on luutavasti suurimman osan naisista ongelma. Kun ei miestä voi hallita kuin lapsia tai koiraa on mies epäkelpo. Muistakaa kuitenkin kun etsitte miestä, niin muistakaa että miehellä on oma elämä johon te naiset tulette mukaan, eikä niin että mies unohtaa edellisen elämänsä ja tulee teidän talonmieheksi kuuntelemaan käskyjä.

        jos haluu saada on pakko antaa...

        Jos mies on niin avuton ettei viitsi itse siivota jälkiään ja olla yleensäkin oma-aloitteinen, vaan pitää naista kodinhoitajana, saa syyttää itseään että nainen nalkuttaa samoista asioista koko ajan. Kyse ei ole "hallinnanhalusta" vaan siitä, että kukaan ei jaksa katsella passattavaa lapamatoa, oli sitten kyse miehestä tai naisesta.

        Logiikkasi on outo. Välillä väität että suuri osa naisista haluaa alistua väkivaltaisen miehen hakattavaksi, ja välillä jankutat siitä kuinka naiset haluavat vain hallita miestä. Kumpaa mieltä ihan oikeasti olet?


      • kjhkhjkhjkjhkjhk
        lilu kirjoitti:

        Jos mies on niin avuton ettei viitsi itse siivota jälkiään ja olla yleensäkin oma-aloitteinen, vaan pitää naista kodinhoitajana, saa syyttää itseään että nainen nalkuttaa samoista asioista koko ajan. Kyse ei ole "hallinnanhalusta" vaan siitä, että kukaan ei jaksa katsella passattavaa lapamatoa, oli sitten kyse miehestä tai naisesta.

        Logiikkasi on outo. Välillä väität että suuri osa naisista haluaa alistua väkivaltaisen miehen hakattavaksi, ja välillä jankutat siitä kuinka naiset haluavat vain hallita miestä. Kumpaa mieltä ihan oikeasti olet?

        En ole puhunut mitään väkivallasta. Joku toinen keskustelija...

        Erittäin monet naiset on todella epäsiistejä ja siivoavat harvoin.

        Siistejä ja pikkutarkkoja miehiä on myös. Sulle sopisi varmaan tällainen siisti ja pikkutarkka mies. Älä silti arviostele kaikkia maailman miehiä siitä ettei kaikkia kiinnosta nyppiä pölypalloja sinun kanssasi, vaan etsi itsellesi se sopiva siisti ja pikkutarkka mies.

        Itse olen seurustellut pikkutarkan naisen kanssa joka imuroi pöydältä muruja samalla kun söin leipää. Se suhde ei kauaa kestänyt.


      • lilu
        kjhkhjkhjkjhkjhk kirjoitti:

        En ole puhunut mitään väkivallasta. Joku toinen keskustelija...

        Erittäin monet naiset on todella epäsiistejä ja siivoavat harvoin.

        Siistejä ja pikkutarkkoja miehiä on myös. Sulle sopisi varmaan tällainen siisti ja pikkutarkka mies. Älä silti arviostele kaikkia maailman miehiä siitä ettei kaikkia kiinnosta nyppiä pölypalloja sinun kanssasi, vaan etsi itsellesi se sopiva siisti ja pikkutarkka mies.

        Itse olen seurustellut pikkutarkan naisen kanssa joka imuroi pöydältä muruja samalla kun söin leipää. Se suhde ei kauaa kestänyt.

        Missäs kohtaa olen sanonut olevani siisti ja pikkutarkka? Tai että kaikki naiset ovat siistejä ja pikkutarkkoja? Sanoin alun perin vain olevani allerginen, enkä siksi halua kotieläimiä. Elämänkokemusta vaan on sen varran että olen lähipiirissä nähnyt, miten naiset tekee kaikki kodinhoitotyöt sen lisäksi että tekevät kokopvtyötä kodin ulkopuolella.

        Kirjoitin tasan tarkkaan noin:

        "Kyse ei ole "hallinnanhalusta" vaan siitä, että kukaan ei jaksa katsella passattavaa lapamatoa, oli sitten kyse miehestä tai naisesta."

        Pahoittelen, että sotkin sinut tuohon "kilttiin mieheen" joka jankuttaa väkivaltaisista miehistä. Muistutit niin paljon häntä ; )


    • vortx

      Koska ovat niin nirsoja. Osalle ei edes yksinäinen mies kelpaisi vaikka itse ovat yksinäisiä.

      • Sullekki joku löytyy

        No ei kai sellainen kelpaa josta heti näkee, ettei kemiat varmasti kohtaa. Ei kenenkään ole pakko olla ihmisen kanssa, josta heti näkee ettei tule mitään. Se oikea ja paljon parempi mies voisi sillä välin vielä mennä sivusuun.


    • Nainen&Dildo

      "Yksinäisissä" naisissakin on karkeasti kahta eri tyyppiä. On menestynyt ja toimeentuleva nainen, jolla on korkea koulutus, hyvä ammatti ja työ ja laaja ystäväpiiri. Vain mies ja lapsi on jäänyt puuttumaan. Sitten on huonosti koulutettu päihde- ja mielenterveysongelmainen nainen. Kummasta viiteryhmästä ajattelit ottaa itsellesi naisen? Ensimmäisestä et saa, ja toista et varmasti huoli.

      Itselläni ei ole päihdetaustaa, olen eronnut, mutta elän minimituloilla. Voimani riittävät asunnon kunnossa pitämiseen, mutta en halua lemmikikseni haisevaa, sotkuista ja valittavaa ukonrumilusta, joka vain hajottaa kämppäni ja sotkee mieleni. Kaiken ikäiset miehet haluavat lähinnä parikymppisiä naisia, eli nuori nainen todennäköisesti saa miehen aina, jollei ole täysin mahdoton tapaus. Itse kelpaisin lähinnä panoksi tai kodinhoitajaksi matalan sosioekonomisen aseman miehelle, joten voit arvata, että turvaan oman rauhani ja elän yksin. Dildotkin on keksitty. Ja välillä saan kaveriseksiä korkeamman sosiaaliaseman mieheltä. En vaan halua vätystä nurkkiini, vaikken ole niin hyvin menestynyt itsekään.

      • 7+5

        Tosi karkeast jaoteltu.

        Olen muiden silmissä menestynyt ja toimeentuleva nainen. Minulla on ollut hyvä ammatti. Kaveripiirini on ollut hyvin laaja, mutta viihdyn paremmin muutamien ystävien seurassa. Olen sosiaalisesti ujo ja herkkä, vaikka harva sen tajuaa minut kohdattuaan.
        Olen ollut ulkonäöltäni sellainen, joka vetää puoleen vääränlaisia miehiä. Miehiä joilla on jonkinlainen ego ym. ongelma. Olen mennyt näistä harmillisista ihmissuhteista rikki hieman ja saanut itselleni tuon kammottavan "mielenterveys" leiman... Kyllä se masentaa, kun kohtaa vääriä miehiä. Kunnollisessa parisuhteessa tuo vaiva eheytyisi.

        Olen yksin kunnes löydän miehen, joka rakastuu minuun todistettavasti ja saa minut tuntemaan sen. Miehen pitää osata aikuisena hoitaa taloutensa myös. Yli 30 vuotias mies, jolla ei ole minkäänlaisia säästöjä on turn off. Haluan miehen olevan perheen pää jollakin tavalla ja se ei onnistu, jos joudun opettamaan hänelle taloudenpitoa. En ole rahan ahne, vaikka siltä tuo saattaa kuulostaa...
        Minusta vaan tyhjätaskut miehet ovat usein sellaisia hedonisteja, jotka eivät ajattele omaa napaa tai tätä päivää pidemmälle. Säästeliäämmät ovat sellaisia turvallisen oloisia, joilla on ehkä samoja päämääriä kuin minulla. Ehkä oma koti ja pari lasta. Tyhjästä on paha nyhjästä. Miten tyhjätaskulla olisi koskaan rahaa omaan perheeseen, jos aikaisemminkin kaikki tulot on mennyt itseensä...


      • NoMoreTimeToWaiste
        7+5 kirjoitti:

        Tosi karkeast jaoteltu.

        Olen muiden silmissä menestynyt ja toimeentuleva nainen. Minulla on ollut hyvä ammatti. Kaveripiirini on ollut hyvin laaja, mutta viihdyn paremmin muutamien ystävien seurassa. Olen sosiaalisesti ujo ja herkkä, vaikka harva sen tajuaa minut kohdattuaan.
        Olen ollut ulkonäöltäni sellainen, joka vetää puoleen vääränlaisia miehiä. Miehiä joilla on jonkinlainen ego ym. ongelma. Olen mennyt näistä harmillisista ihmissuhteista rikki hieman ja saanut itselleni tuon kammottavan "mielenterveys" leiman... Kyllä se masentaa, kun kohtaa vääriä miehiä. Kunnollisessa parisuhteessa tuo vaiva eheytyisi.

        Olen yksin kunnes löydän miehen, joka rakastuu minuun todistettavasti ja saa minut tuntemaan sen. Miehen pitää osata aikuisena hoitaa taloutensa myös. Yli 30 vuotias mies, jolla ei ole minkäänlaisia säästöjä on turn off. Haluan miehen olevan perheen pää jollakin tavalla ja se ei onnistu, jos joudun opettamaan hänelle taloudenpitoa. En ole rahan ahne, vaikka siltä tuo saattaa kuulostaa...
        Minusta vaan tyhjätaskut miehet ovat usein sellaisia hedonisteja, jotka eivät ajattele omaa napaa tai tätä päivää pidemmälle. Säästeliäämmät ovat sellaisia turvallisen oloisia, joilla on ehkä samoja päämääriä kuin minulla. Ehkä oma koti ja pari lasta. Tyhjästä on paha nyhjästä. Miten tyhjätaskulla olisi koskaan rahaa omaan perheeseen, jos aikaisemminkin kaikki tulot on mennyt itseensä...

        Ikä?


      • Nainen komppaa

        Juuri näin. Kiteytit se todella hienosti.


    • I need more money

      Ei uskoisi että minä olen suht menestynyt, on paljon rahaa mutta ei yhtään ystävää.
      Olen aina tehnyt kovaa töitä ja säästänyt kaiken. Olen minä yrittänyt kavereitakin löytää mutta ei se ole helppoa. Olen yrittänyt porukkaa kutsua kylään mutta niillä on aina joku feikki selitys. Ajattelin täs tammi helmi kuus lähtee maailmalle. Kiertäis vähän amerikkaa ja kävis ainakin perussa siel inka raunioilla. Kulutan 50 tonnia parissa kuukaudesa matkusteluun.

      • salla5

        :). Kyllä mä voisin sun kaveri olla . Matkustaminen on ihanaa, jos olis ihminen kenen kanssa sitä tehdä :(.


      • 4+15
        salla5 kirjoitti:

        :). Kyllä mä voisin sun kaveri olla . Matkustaminen on ihanaa, jos olis ihminen kenen kanssa sitä tehdä :(.

        Gold digger


      • sepäsejuu :/

      • Sakkellsson

    • lihavaluuseri

      En halua, mutta en kelpaa kenellekään koska olen lihava ja 40- vuotias.

      10v ollut yksin. Ja jos kelpaan vain laihana, en rupea deittailun vuoksi laihduttamaan. Sen verran ikäviä kokemuksia nettideittailusta, että pysyn mieluummin tässä tilassa kuin alan laihduttamaan niiden miesten takia joille tässä iässä kelpaan.

      Kelpaan hoikkana seuraaville miestyypeille:
      päihde/mielenterveysongelmaiset, väkivaltaiset, rikolliset, varatut ja muut petturit, kodin ja lastenhoitajaa etsivät, äidinkorviketta etsivät perässävedettävät nysvääjät, itseäni 15-40v vanhemmat, sitoutumiskyvyttömät jotka juoksevat kukasta kukkaan ja pitävät vanhampaa naista varalla, seksifriikit jotka syttyvät vain saapaista, nahkasta, SM- seksistä, alistamisesta, peppuseksistä, kimppakivasta...

      Jos tarjonta on tätä, olen mieluummin aivan yksin. Naisystävät kyllä kelpaisi, mutta kaikilla on niin kiire etteivät halua/ jouda tavata tällaista lihavaa luuseria.

      • latex fetish

        "saapaista, nahkasta, SM- seksistä, alistamisesta, peppuseksistä, kimppakivasta..."

        Mitä vikaa? Sovitetaan sullekin jotain kivaa kumipukua niin alat tykätä itsekin.


      • lilu
        latex fetish kirjoitti:

        "saapaista, nahkasta, SM- seksistä, alistamisesta, peppuseksistä, kimppakivasta..."

        Mitä vikaa? Sovitetaan sullekin jotain kivaa kumipukua niin alat tykätä itsekin.

        Vikaa on silloin, kun mies ei enää saa mtn tyydytystä normaalista seksitä, vaan kiihottuu vain ja ainoastaan jostakin fetissistä tai friikkitouhusta.

        Kyllä meiltä naisilta kokeilunhalua löytyy, mutta liika on liikaa. Olen kirjoitellut ja tavannut vaikka minkälaisten miesten kanssa. Moni kysyy jo alkumetreillä, että suostuuhan nainen peppuseksiin. Jotkut oikein mainostavat kuinka eksä suostui. Pitävät kai niin tyhmänä naisia, että tällainen vertaaminen saa naisen suostuvaisemmaksi? Menisivät sitten eksänsä luokse! Hohhoijaa.


      • olet oikeassa lilu
        lilu kirjoitti:

        Vikaa on silloin, kun mies ei enää saa mtn tyydytystä normaalista seksitä, vaan kiihottuu vain ja ainoastaan jostakin fetissistä tai friikkitouhusta.

        Kyllä meiltä naisilta kokeilunhalua löytyy, mutta liika on liikaa. Olen kirjoitellut ja tavannut vaikka minkälaisten miesten kanssa. Moni kysyy jo alkumetreillä, että suostuuhan nainen peppuseksiin. Jotkut oikein mainostavat kuinka eksä suostui. Pitävät kai niin tyhmänä naisia, että tällainen vertaaminen saa naisen suostuvaisemmaksi? Menisivät sitten eksänsä luokse! Hohhoijaa.

        Liiallinen nettipornon katselu on pilannut useimmat miehet. Sellaisia normaaleja mukavia miehiä taitaa olla hyvin harvassa. Ole siinä sitten sellaisen kanssa joka on kanssasi vain seksin takia ja siinäkin sitten ties mitä perverssi juttuja hakemassa. Toisaalta myös miesten toiveet naisten ulkonäön suhteen ovat kohonneet pilviin. Jos hakee normaalisuhdetta pitäisi katsoa ympärilleen ja myös peiliin ja ruveta miettimään että pitäisikö sen pornotähden näköisen sijasta ottaa se tavallinen nainen.

        Faktaa on myös se, että suomessa naisella tuo parisuhteen muodostaminen on aina ollut ongelmallisempaa kuin muualla. Suomalaisilla miehillä on sitä alkoholiongelmaa huomattavasti useammin kuin ulkomaalaisella. Haluaako sellaisen kanssa parisuhdetta, voi vain miettiä mitä olisi. Siinä kun kaupanpäällisiksi saa useimmiten myös väkivaltaa, uskottomuutta, alistamista jne. Ei kiitos. Tulen siis vallan mainiosti toimeen yksinkin, kaksin jonkun edellä mainitun kanssa olisin kyllä onneton.


      • neitsyt mies 30+
        olet oikeassa lilu kirjoitti:

        Liiallinen nettipornon katselu on pilannut useimmat miehet. Sellaisia normaaleja mukavia miehiä taitaa olla hyvin harvassa. Ole siinä sitten sellaisen kanssa joka on kanssasi vain seksin takia ja siinäkin sitten ties mitä perverssi juttuja hakemassa. Toisaalta myös miesten toiveet naisten ulkonäön suhteen ovat kohonneet pilviin. Jos hakee normaalisuhdetta pitäisi katsoa ympärilleen ja myös peiliin ja ruveta miettimään että pitäisikö sen pornotähden näköisen sijasta ottaa se tavallinen nainen.

        Faktaa on myös se, että suomessa naisella tuo parisuhteen muodostaminen on aina ollut ongelmallisempaa kuin muualla. Suomalaisilla miehillä on sitä alkoholiongelmaa huomattavasti useammin kuin ulkomaalaisella. Haluaako sellaisen kanssa parisuhdetta, voi vain miettiä mitä olisi. Siinä kun kaupanpäällisiksi saa useimmiten myös väkivaltaa, uskottomuutta, alistamista jne. Ei kiitos. Tulen siis vallan mainiosti toimeen yksinkin, kaksin jonkun edellä mainitun kanssa olisin kyllä onneton.

        Ja mistähän se liiallinen pornon katselu johtuu? Ettei vain siitä, että naiset ovat niin nirsoja... Miehet joutuvat odottamaan suhteeseen pääsyä vuosikausia. Kai siinä turtuu.


      • lilu
        neitsyt mies 30+ kirjoitti:

        Ja mistähän se liiallinen pornon katselu johtuu? Ettei vain siitä, että naiset ovat niin nirsoja... Miehet joutuvat odottamaan suhteeseen pääsyä vuosikausia. Kai siinä turtuu.

        Höpöhöpö. Tunnen useita pariskuntia, joissa nainen odottaa kiihkeänä miestä makkarissa, mutta miestä kiinnostaa vain netti (porno). vaikka miehellä on aina ollut hyvä flaksi naisten suhteen, netti vie voiton.

        Toisekseen, ihan samalla tavalla kuin mieskin yksinäinen nainen kärsii puutteesta, mutta ei silti nettiaddiktoidu.

        Kolmannekseen, jos seksi on ainoa syy ja sisältö olla naisen kanssa, kannattaa mennä terapiaan.


      • se siitä
        lilu kirjoitti:

        Vikaa on silloin, kun mies ei enää saa mtn tyydytystä normaalista seksitä, vaan kiihottuu vain ja ainoastaan jostakin fetissistä tai friikkitouhusta.

        Kyllä meiltä naisilta kokeilunhalua löytyy, mutta liika on liikaa. Olen kirjoitellut ja tavannut vaikka minkälaisten miesten kanssa. Moni kysyy jo alkumetreillä, että suostuuhan nainen peppuseksiin. Jotkut oikein mainostavat kuinka eksä suostui. Pitävät kai niin tyhmänä naisia, että tällainen vertaaminen saa naisen suostuvaisemmaksi? Menisivät sitten eksänsä luokse! Hohhoijaa.

        en suostunut peppeseksiin, avioeroon kyllä.Enkä ole katunut.


      • Nimim. samaa kokenut

        "Kelpaan hoikkana seuraaville miestyypeille:
        päihde/mielenterveysongelmaiset, väkivaltaiset, rikolliset, varatut ja muut petturit, kodin ja lastenhoitajaa etsivät, äidinkorviketta etsivät perässävedettävät nysvääjät, itseäni 15-40v vanhemmat, sitoutumiskyvyttömät jotka juoksevat kukasta kukkaan ja pitävät vanhampaa naista varalla, seksifriikit jotka syttyvät vain saapaista, nahkasta, SM- seksistä, alistamisesta, peppuseksistä, kimppakivasta..."

        Tää johtuu yksinkertaisesti siitä, että muunlaisia ei ole vapaina.


    • adojfcoadjfcnda

      Koska miehet eivät anna naisten olla sellaisia kuin ovat, vaan kelpuuttavat itselleen vain miellyttäjiä, joita on helppo alistaa. Näin sen jo vanhemmissani, sisarusten liitoissa ja muissakin ympärilläni. En ole koskaan halunnut lapsia, eikä minua kiinnosta olla kenenkään hyväksikäytettävänä koko vapaa-aikani. Ihmiset ovat nykyisin tyypillisesti äärimmäisen pinnallisia ja karttavat todellisuutta. Vaikeina hetkinä pakenevat kaikki. Paremmin pärjään yksin kuin kenenkään terrorisoitavana.

      • älä yleistä

        Jos lähipiirisi naiset ovat valinneet huonoja miehiä, valitse itse parempi. Eivät kaikki miehet ole samanlaisia.


      • lilu
        älä yleistä kirjoitti:

        Jos lähipiirisi naiset ovat valinneet huonoja miehiä, valitse itse parempi. Eivät kaikki miehet ole samanlaisia.

        Mistäs sitten löydät sen paremman, kun miehet eivät jaksa pitkää tutustumisvaihetta? Menee 3-7 vuotta ennen kuin tuntee toisen riittävän hyvin, eli kokonaan. Vasta sitten tietää mikä toinen on karvoiltaan.. Tämän olen todennut sekä parisuhteessa että naisten ( ystävyys) välisissä suhteissa. Esim joku naispuolinen ystävä alkaa muutaman vuoden tutustumisen jälkeen nyppiä niin paljon, etti häneen halua enää olla yhteydessä. Ihan samalla tavalla mies pitää tuntea jopa 7 vuotta enne kuin kannataa mennä naimisiin ja tehdä lapsia. Kukahan mies jaksaa näin kauan odotella...?


      • kunnon mies
        lilu kirjoitti:

        Mistäs sitten löydät sen paremman, kun miehet eivät jaksa pitkää tutustumisvaihetta? Menee 3-7 vuotta ennen kuin tuntee toisen riittävän hyvin, eli kokonaan. Vasta sitten tietää mikä toinen on karvoiltaan.. Tämän olen todennut sekä parisuhteessa että naisten ( ystävyys) välisissä suhteissa. Esim joku naispuolinen ystävä alkaa muutaman vuoden tutustumisen jälkeen nyppiä niin paljon, etti häneen halua enää olla yhteydessä. Ihan samalla tavalla mies pitää tuntea jopa 7 vuotta enne kuin kannataa mennä naimisiin ja tehdä lapsia. Kukahan mies jaksaa näin kauan odotella...?

        Ei kukaan jaksa tutustumisleikkiä vuosikausia, varsinkin jos meinaa vielä lapsia ehtiä tehdä. Omat ovat kriteerisi. Itse olisin valmis tekemään päätöksen muutamassa kuukaudessa, jos tutustutaan aktiivisesti ja nainen on avoin ja rehellinen. Tietenkin jos naine haluaa käydä kerran viikossa kahvilla ja puhua säästä, niin eihän siinä sitten riitä monta vuottakaan.


      • lilu
        kunnon mies kirjoitti:

        Ei kukaan jaksa tutustumisleikkiä vuosikausia, varsinkin jos meinaa vielä lapsia ehtiä tehdä. Omat ovat kriteerisi. Itse olisin valmis tekemään päätöksen muutamassa kuukaudessa, jos tutustutaan aktiivisesti ja nainen on avoin ja rehellinen. Tietenkin jos naine haluaa käydä kerran viikossa kahvilla ja puhua säästä, niin eihän siinä sitten riitä monta vuottakaan.

        Juuri tuon vuoksi niitä eroja sitten tulee, kun mennään liian nopeasti yhteen ja vasta muutaman vuoden päästä huomataan ettei suhde toimikaan. Alussa sitä haluaa uskoa kaikkeen hyvään ja katsella ruusunpun.silmälasien läpi : )

        Oletko esim varma, että parin kk tutustumisen perusteella valitsemasi nainen ei liho lasten synnyttyä ja ala pihdata sängyssä hormonimuutosten vuoksi? Oletko varma että hän ei alakaan nalkuttaa tai muuttua jäätäväksi, jos ei ole tyytyväinen sinuun? Oletko varma, että hän pystyy olemaan pettämättä sinua, kun suhteenne väljähtyy ja miespuolisen työkaverin kanssa lentelee kiihkeät kipinät joka päivä? Oletko varma että hän ei sairastu masennukseen tmv mielentervhäiriöön, ja jos sairastuu niin hän on vastaanottavainen kaikelle hoidolle vaikka lääkkeistä tulisikin paha olo (ja painonnousua)? Entä lasten kasvatus käytännössä, jaksaako hän olla johdonmukainen ja asettaa turvalliset rajat. Ja olette samoilla linjoilla, ettei riiviöiksi kasvaneet kakarat pilaa koko perheen henkilökemioita? Entä kotitöiden jakaminen, jos jompikumpi joutuu mielestään tekemään enemmän hommia kuin toinen, eikä sopua synny? Kärsiikö koko parisuhde sitten tilanteesta?

        Jos löydät muutaman kk tutustumisen perusteella naisen, jonka kanssa pystyt etukäteen keskustelemaan ja laatimaan säännöt etukäteen ihan kaikista mahdollisesti ennakoimattomista parisuhdetta rasittavista ongelmista, tule kertomaan tänne meillekin miten toimitte, kun sitten 5-10v kuluttua ne ongelmat ovat oikeasti vastassa! Sitten on vielä sekin ongelma, että liian analyyttisesti auki keskusteltu parisuhde saattaa alkaa tuntumaan tylsältä, jios ei sinun mielestäsi niin sitten sen naisen mielestä...


      • kunnon mies
        lilu kirjoitti:

        Juuri tuon vuoksi niitä eroja sitten tulee, kun mennään liian nopeasti yhteen ja vasta muutaman vuoden päästä huomataan ettei suhde toimikaan. Alussa sitä haluaa uskoa kaikkeen hyvään ja katsella ruusunpun.silmälasien läpi : )

        Oletko esim varma, että parin kk tutustumisen perusteella valitsemasi nainen ei liho lasten synnyttyä ja ala pihdata sängyssä hormonimuutosten vuoksi? Oletko varma että hän ei alakaan nalkuttaa tai muuttua jäätäväksi, jos ei ole tyytyväinen sinuun? Oletko varma, että hän pystyy olemaan pettämättä sinua, kun suhteenne väljähtyy ja miespuolisen työkaverin kanssa lentelee kiihkeät kipinät joka päivä? Oletko varma että hän ei sairastu masennukseen tmv mielentervhäiriöön, ja jos sairastuu niin hän on vastaanottavainen kaikelle hoidolle vaikka lääkkeistä tulisikin paha olo (ja painonnousua)? Entä lasten kasvatus käytännössä, jaksaako hän olla johdonmukainen ja asettaa turvalliset rajat. Ja olette samoilla linjoilla, ettei riiviöiksi kasvaneet kakarat pilaa koko perheen henkilökemioita? Entä kotitöiden jakaminen, jos jompikumpi joutuu mielestään tekemään enemmän hommia kuin toinen, eikä sopua synny? Kärsiikö koko parisuhde sitten tilanteesta?

        Jos löydät muutaman kk tutustumisen perusteella naisen, jonka kanssa pystyt etukäteen keskustelemaan ja laatimaan säännöt etukäteen ihan kaikista mahdollisesti ennakoimattomista parisuhdetta rasittavista ongelmista, tule kertomaan tänne meillekin miten toimitte, kun sitten 5-10v kuluttua ne ongelmat ovat oikeasti vastassa! Sitten on vielä sekin ongelma, että liian analyyttisesti auki keskusteltu parisuhde saattaa alkaa tuntumaan tylsältä, jios ei sinun mielestäsi niin sitten sen naisen mielestä...

        Ei nuo kysymykset 7 vuoden tutustumisella selviä, esim. lihoaako nainen lasten myötä tai masentuuko ehkä joskus. Muutamassa kuukaudessa ehtii selvittää asiat, jotka ylipäänsä ovat selvitettävissä. Kaikkiin teoreettisiin tilanteisiin ei tarvitse olla ennakkoon sääntökirjaa - jos pari ajattelee samalla tavalla niin ratkaisutkin tulevat olemaan sovitettavissa yhteen. Yhteistyökyvyn selvittää siinä parissa kk:ssa. Jännää, että sinä haluat kattavat tiedot kaikesta etukäteen, mutta samalla varoitat, ettei pidä analysoida liikaa.


      • lilu
        kunnon mies kirjoitti:

        Ei nuo kysymykset 7 vuoden tutustumisella selviä, esim. lihoaako nainen lasten myötä tai masentuuko ehkä joskus. Muutamassa kuukaudessa ehtii selvittää asiat, jotka ylipäänsä ovat selvitettävissä. Kaikkiin teoreettisiin tilanteisiin ei tarvitse olla ennakkoon sääntökirjaa - jos pari ajattelee samalla tavalla niin ratkaisutkin tulevat olemaan sovitettavissa yhteen. Yhteistyökyvyn selvittää siinä parissa kk:ssa. Jännää, että sinä haluat kattavat tiedot kaikesta etukäteen, mutta samalla varoitat, ettei pidä analysoida liikaa.

        Minä nimenomaan en halua kattavia tietoja etukäteen, vaan hitaasti etenevän suhteen, jossa ei olla heti ottamassa asuntovelkaa ja tekemässä lapsia. Eihän sitä yritystäkään perusteta tuntemattoman kanssa?

        Muutamassa kuukaudessa et voi tietää onko kumppani sinulle sopiva. tai jos olet hyvinkin järki-ihminen, voit ehkä tietää onko hän sinulle sopiva mutta et voi taata sitä että SINÄ olet hänelle sopiva. Liian nopea sitoutuminen lisää eron riskiä.

        Kannattaa myös muistaa, että valtaosa naisista alkaa nauttia seksistä ja saa orgasmin vasta kun tuntee kumppaninsa hyvin. Ikävä kyllä, tutkimustenkin mukaan monet naiset feikkaavat sängyssä. Aika harva nainen on muutaman kkk tutustumisen jälk oma itsensä sängyysä. Jos seksi ei ala (kanssasi) sujua parissa kuukaudessa, haluatko sitoutua naiseen joka feikkaa kanssasi kun ei sitten pysty enää sanomaan suoraan ettet pystykään tydyttämään häntä?

        Kirjoitin 3-7 vuotta, enkä 7 vuotta. On tutkittu tieteellisesti, että ihastumisvaihe kestää jopa 2-3 vuotta. Tänä aikana kumppanin ikäviä puolia katsotaan läpi sormien, eikä välttämättä edes huomata/ tiedosteta. Kun jaksaa odottaa tuon vaiheen yli, voi jo nähdä että tuleeko siitä käytännön elämästä mitään. Jos toisessa on paljon hankalia luonteenpiirteitä ja ikäviä tapoja, niiden vuoksi aletaan sitten riidellä ja jopa pettää alkuhuuman jälkeen.

        Täälläkin palstoilla puhutaan paljon siitä, kuinka naisen arvokkain omaisuus on monen miehen mielestä jalkojen välissä. Asia on todellakin niin, se arvokkain omaisuus on se elävä ihminen, joka sieltä jalkojen välistä syntyy maailmaan ja tarvitsee kaksi tasapainoista ja rakastavaa vanhempaa joiden henkilökemiat on synkassa eikä koti täyty katkeruudella, piilotetulla negatiivisuudella, kireydellä ja tyytymättömyydellä. Naisen kannattaa valita tarkkkan kenet huolii lapsensa isäksi. Nykynaiset osaavat olla valikoivia ja heitä siitä sitten syytetään nirsoiksi.

        Olen itse jo sen ikäinen etten enää tee lapsia. Mutta en silti halua muuttaa miehen kanssa yhteen ennen kuin tunnen hänet riittävän hyvin. Miehet eivät jaksa tällaista rauhallisesti etenevää suhdetta, vaan haluavat muuttaa heti yhteen. ne miehet joilla ei ole muuttohaluaja, ovatkin niitä joiden mielestä erillään asuminen tarkoittaa avointa suhdetta, jolloin saa olla muidenkin kanssa.

        Olet ilm parisuhdeexpertti ja osaat muutaman kk tutustumisen perusteella välttää kaikki ne karikot, joihin yli 50% parisuhteista kaatuu. Onnittelut siitä!


      • Taidatkin itse olla

        Sinä taidatkin kirjoitustesi perusteella itse olla se, joka haluaa terrorisoida muita. KAIKKI maailman tutkimukset vahvistavat, että nimenomaa NAINEN on se terroristi ja tyranni , joka haluaa parisuhteessa muutta miehen haluamakseen tohvelisankariksi.
        Isoäidilläni oli tapana sanoa: "Parisuhde kestää tasan niin kauan, kun mies tekee juuri niin kuin nainen käskee!" Tämä on myös käytännön elämässä osoittautunut todeksi.


      • Elämän totuus
        Taidatkin itse olla kirjoitti:

        Sinä taidatkin kirjoitustesi perusteella itse olla se, joka haluaa terrorisoida muita. KAIKKI maailman tutkimukset vahvistavat, että nimenomaa NAINEN on se terroristi ja tyranni , joka haluaa parisuhteessa muutta miehen haluamakseen tohvelisankariksi.
        Isoäidilläni oli tapana sanoa: "Parisuhde kestää tasan niin kauan, kun mies tekee juuri niin kuin nainen käskee!" Tämä on myös käytännön elämässä osoittautunut todeksi.

        Nainen haluaa miehekseen rajun rambon, mutta parisuhteen alettua, tämä rambo nujerretaan kiristämällä eri tavoin naisen käskyvallan alle, kunnes mies joko lähtee tai antaa nyrkistä.


      • En tuu kahville enää
        kunnon mies kirjoitti:

        Ei kukaan jaksa tutustumisleikkiä vuosikausia, varsinkin jos meinaa vielä lapsia ehtiä tehdä. Omat ovat kriteerisi. Itse olisin valmis tekemään päätöksen muutamassa kuukaudessa, jos tutustutaan aktiivisesti ja nainen on avoin ja rehellinen. Tietenkin jos naine haluaa käydä kerran viikossa kahvilla ja puhua säästä, niin eihän siinä sitten riitä monta vuottakaan.

        Sää koskee meitä kaikkia, ainakin niitä jotka eivät nyhjötä pelkästään sisätiloissa.


    • Turha elämä

      Haluan että en koskaan saa ketään. Ei jaksa enää edes etsiä mitään eikä ketään. Olen sisäistänyt tämän yksinolon jo niin pahasti että en usko kenenkään tykkäävän minusta.

    • yksin loppuelämä

      Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että on tullut mitta täyteen.
      Parempi olla yksin kuin jonkun ääliön kanssa.

      Olin eron jälkeen 8 vuotta yksin. Henkinen väkivalta jätti niin pahat jäljet ja ei hän seksuaalisestikaan mitenkään silkkihansikkain minua kohdellut. Silloin piti kun hän halusi ja hänen haluamat jutut piti tehdä, tykkäsin niistä tai en.

      Sitten tapasin tosi kiltin oloisen yksinäisen miehen ja ajattelin, että kokeilisiko sittenkin vielä?
      Hän ei ollut ollenkaan komea, joten en mitenkään osannut aavistaa millainen auervaara hän onkaan. Kävi ilmi, että hänellä on naisia joka sormelle.

      Tuosta on nyt 3 vuotta aikaa. Uutta miestä ei enää tule. Mitta on niin täysi ja tuntuu, ettei mulla vain ole mitään annettavaakaan enää, en osaisi enää olla suhteessa enkä antaa miehen koskea minuun seksuaalisesti, on niin tyhjäksi tehty olo.
      Ehkä joku terapia vois auttaa, muttei kukaan mies jaksaisi takiani odottaa kun juoksen kallonkutistajilla.

      Joten turha ottaa ketään miestä vain kiusattavakseni.

      Joskus on yksinäinen olo, mutta sitten vaan ajattelen hyviä puolia yksinolossa ja jaksan taas.

      • kiltti mies.

        Et siis usko ttä hyviä miehiä on olemassa etkä anna itselles mahdollisuutta tutustua miehiin. Minäkin ajattelen niin että naiset haluavat aina niitä pas.koja väkivaltaisia jännämiehiä eikä minua ketään halua enkä saa mahdollisuutta edes.
        Naiset haluaa että niitä hakataan ja naiset haluaa kärsiä, muutenhan nainen eroasi väkivaltaisesta miehestä ekasta lyönnistä jos ei haluaisi.

        Olemme siis yksin kun emme usko mihinkään hyvään.


      • Henkinen väkivalta

        Kyllä totuus on se, että nimenomaa naiset ovat henkisen väkivallan mestareita. Suomalainen mies sietää ehkä pisimpään maailmassa tätä naisten harjoittamaa suojeltua kiusaanista, mutta kun miehen pinna sitten vuosien tai jopa vuosikymmenien piinan jälkeen katkeaa, niin silloin alkaa fyysinen väkivalta.
        Länsimaailma tulee vielä tukehtumaan siihen tosiasiaan, että naisten henkinen väkivalta sallitaan, mutta miesten ääritilanteessa tehty puolustuksellinen fyysinen väkivalta ei ole hyväksyttävää.
        Ystävä- ja sukulaispiireissäni tapahtuneissa perheväkivaltatapauksissa AINA nainen on ollut syyllinen siihen tilanteeseen, missä lopulta on ratkaisuksi otettu nyrkki, koska muuta vaihtoehtoa ei enää ole ollut jäljellä.
        Meidän yhteiskuntaamme hallitsee feministinen tyrannia, missä suomalaismiehellä ei ole enää oikeusturvaa eikä edes ihmisoikeutta.


      • Naisen paikka
        Henkinen väkivalta kirjoitti:

        Kyllä totuus on se, että nimenomaa naiset ovat henkisen väkivallan mestareita. Suomalainen mies sietää ehkä pisimpään maailmassa tätä naisten harjoittamaa suojeltua kiusaanista, mutta kun miehen pinna sitten vuosien tai jopa vuosikymmenien piinan jälkeen katkeaa, niin silloin alkaa fyysinen väkivalta.
        Länsimaailma tulee vielä tukehtumaan siihen tosiasiaan, että naisten henkinen väkivalta sallitaan, mutta miesten ääritilanteessa tehty puolustuksellinen fyysinen väkivalta ei ole hyväksyttävää.
        Ystävä- ja sukulaispiireissäni tapahtuneissa perheväkivaltatapauksissa AINA nainen on ollut syyllinen siihen tilanteeseen, missä lopulta on ratkaisuksi otettu nyrkki, koska muuta vaihtoehtoa ei enää ole ollut jäljellä.
        Meidän yhteiskuntaamme hallitsee feministinen tyrannia, missä suomalaismiehellä ei ole enää oikeusturvaa eikä edes ihmisoikeutta.

        Nainekin elää edelleen luolaihmisen tasolla.
        tämä tarkoittaa sitä, että nykynaisenkin paikka on nyrkin ja hellan välissä.
        Venäläiseen kultuuriin kuuluu, että mies antaa vähintään kerran viikossa naiselleen ympäri korvia, jotta nainen tietää paikkansa.
        Naiset hyväksyvät tämän, sillä venäläinen nainen on ihme kyllä ainoa nainen maailmassa, joka tunnustaa naisen viheliäisyyden, jos hänelle annetaan vähänkin liikkumatilaa.


      • yksin loppuelämä
        kiltti mies. kirjoitti:

        Et siis usko ttä hyviä miehiä on olemassa etkä anna itselles mahdollisuutta tutustua miehiin. Minäkin ajattelen niin että naiset haluavat aina niitä pas.koja väkivaltaisia jännämiehiä eikä minua ketään halua enkä saa mahdollisuutta edes.
        Naiset haluaa että niitä hakataan ja naiset haluaa kärsiä, muutenhan nainen eroasi väkivaltaisesta miehestä ekasta lyönnistä jos ei haluaisi.

        Olemme siis yksin kun emme usko mihinkään hyvään.

        Ai siis haluan, että mua hakataan?
        Haluan kärsiä?
        No enkös juuri sanonut, etten halua enää miehiä sen takia, etten jaksa lisää sitä henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja juurikin niiden takia EROSIN? En siis todellakaan katsonut sitä touhua kauaa.

        Enkä muuten missään kohtaa sanonut etten uskoisi hyviin miehiin.
        Ne hyvät miehet on mun kohdalla vaan "too late" koska olen jo rikottu nainen.
        Olisin hyvälle miehelle pelkkä rasite, joka ei osaa nauttia suhteessa olosta eikä seksistä. Niin pahasti on nöyryytetty. Sitähän sinä "kiltti mies" et ymmärrä?

        Tosi ikävä juttu teidän "hyvien miesten" ( mikä hyvä mies ajattelee naisen haluavan itsensä hakattavan) kohdalla, että joku ääliö on tullut ja vienyt meiltä luottamuksen miehiin.

        Mutta näin se vaan valitettavasti menee.


      • yksin loppuelämä
        Henkinen väkivalta kirjoitti:

        Kyllä totuus on se, että nimenomaa naiset ovat henkisen väkivallan mestareita. Suomalainen mies sietää ehkä pisimpään maailmassa tätä naisten harjoittamaa suojeltua kiusaanista, mutta kun miehen pinna sitten vuosien tai jopa vuosikymmenien piinan jälkeen katkeaa, niin silloin alkaa fyysinen väkivalta.
        Länsimaailma tulee vielä tukehtumaan siihen tosiasiaan, että naisten henkinen väkivalta sallitaan, mutta miesten ääritilanteessa tehty puolustuksellinen fyysinen väkivalta ei ole hyväksyttävää.
        Ystävä- ja sukulaispiireissäni tapahtuneissa perheväkivaltatapauksissa AINA nainen on ollut syyllinen siihen tilanteeseen, missä lopulta on ratkaisuksi otettu nyrkki, koska muuta vaihtoehtoa ei enää ole ollut jäljellä.
        Meidän yhteiskuntaamme hallitsee feministinen tyrannia, missä suomalaismiehellä ei ole enää oikeusturvaa eikä edes ihmisoikeutta.

        No kuulkaas opetelkaa te miehetkin ihan vaan olemaan yksin mieluumin, jos naiset kohtelevat kaltoin.
        Me naiset on se jo opittu.
        Tulkaa perässä.

        Ei se niin vaikeeta oo.


      • kiltti mies. kirjoitti:

        Et siis usko ttä hyviä miehiä on olemassa etkä anna itselles mahdollisuutta tutustua miehiin. Minäkin ajattelen niin että naiset haluavat aina niitä pas.koja väkivaltaisia jännämiehiä eikä minua ketään halua enkä saa mahdollisuutta edes.
        Naiset haluaa että niitä hakataan ja naiset haluaa kärsiä, muutenhan nainen eroasi väkivaltaisesta miehestä ekasta lyönnistä jos ei haluaisi.

        Olemme siis yksin kun emme usko mihinkään hyvään.

        Oletkohan sinä "kiltti mies" ihan oikea ihminen puhumaan pas.koista väkivaltaisista miehistä? Itse kehuit noin viikko sitten murtaneesi lyömällä joltain nenän ja lyöneesi toista rynkyllä. Aikaisemmin olet kertonut riehuneesi ravintolassa.

        Oksettaa tuo sinun nimimerkkisi ja valituksesi siitä, että naiset valitsevat jännämiehiä eikä sinua.


      • kiltti mies.
        helka kirjoitti:

        Oletkohan sinä "kiltti mies" ihan oikea ihminen puhumaan pas.koista väkivaltaisista miehistä? Itse kehuit noin viikko sitten murtaneesi lyömällä joltain nenän ja lyöneesi toista rynkyllä. Aikaisemmin olet kertonut riehuneesi ravintolassa.

        Oksettaa tuo sinun nimimerkkisi ja valituksesi siitä, että naiset valitsevat jännämiehiä eikä sinua.

        En ole riehunut ravintolassa.. Yhden tuolin potkaiseminen ei ole riehmista ja siitäkin on ainakin 12 vuotta aikaa.

        Oletko sinä helka nainen joka ei hermostu koskaan jos sulle vaikka vittuillaan tai jos mies sinua lyö niin sinä otat kaiken vastaan etkä puolusta itseäsi. Jos sinua potkaistaan jonossa per.seeseen 10 kertaa niin sinä et tee mitään.

        Valitettavasti naiset on sellaisia nössöjä että eivät puolusta itseään vaan ovat suhteessakin vuosia hakattavana. Se että puolustan itseäni, ei ole väkivaltaa naisia kohtaan mutta sinä idiootti et sinä tajua vaikka siitäkin tapauksesta on 19 vuotta aikaa kun puolustin itseäni idioottia vastaan. Ei ihme kun naisia kuolee jännämiesten takia kun eivät osaa suuta aukaista. Minua oksettaa tuo sinun typerä toisten kirjoitusten kertaaminen netissä.

        Meinaatkos että en ole kiltti kun 19 vuotta sitten puolustin itseäni väkivaltaiselta idiootilta. Miten se tekee minusta huonon ihmisen? Sinähän et naisena ymmärrä mitään siitä elämästä mitä minä olen elänyt. Tosiasia on että naiset rakastaa väkivaltaisia jännämiehiä kun kerran niiden kanssa ovat.


      • lilu
        kiltti mies. kirjoitti:

        Et siis usko ttä hyviä miehiä on olemassa etkä anna itselles mahdollisuutta tutustua miehiin. Minäkin ajattelen niin että naiset haluavat aina niitä pas.koja väkivaltaisia jännämiehiä eikä minua ketään halua enkä saa mahdollisuutta edes.
        Naiset haluaa että niitä hakataan ja naiset haluaa kärsiä, muutenhan nainen eroasi väkivaltaisesta miehestä ekasta lyönnistä jos ei haluaisi.

        Olemme siis yksin kun emme usko mihinkään hyvään.

        Usein perhevakivalta alkaa pikkuhiljaa. Ei mies alkuaikoina lyö. Väkivalta, niin henkinen kuin fyysinenkin on usein osa narsismia tai sairaalloista hallinnanhalua. Tällainen ihminen on suhteen alkuaikoina todella lämmin, rakastava ja suorastaan liian ihanaa ollakseen totta. Vasta kun toinen on nalkissa, esim eka lapsi jo syntynyt, lyöminen/ väkivalta alkaa. Eri asia tietysti niissä suhteissa, joissa nainenkin on aggressiivinen, jolloin mukana on yleensä alko-ongelmaa ja pariskunta juo ja tappelee keskenään.

        Monissa perheväkivaltatapauksissa nainen ei uskalla ottaa eroa, koska Suomessa jatkuva, raakakin väkivalta ja uhkailu ei johda sen kummempaan kuin lähestymiskielto. Sitä ei aggressiivinen henkilö kunnioita. Tästä on lukuisia sursullisia esimerkkejä, kuten perhesurrmat ja Sellon Prisman tapahtumat. Valitettavan usien mies tappaa naisen, kun tämä ilmoittaa ottavansa eron. Ympäristölle kaikki tulee yllätyksenä, kun päälle päin "kiltti" mies ei kestä hylätyksi tulemista ja tappaa kostoksi. Perheväkivaltaa ja uhkailua on voinut olla vuosikausia, mutta nainen on piilottanut sen, koska tietää kuolebvansa kun ero tulee. Lisäksi edessä on kauhea huoltajuusriita, koska vaiettua väkivaltaa on vaikea todistaa jälkeenpäin oikeudessa. Nainen pystyttelee väkivaltaisessa suhteessa, koska turvallinen eroaminen on usein mahdotonta. Vähintäänkiin mies tappaa itsensä, jos ei muita.

        Miten perustelet ne kaikki parisuhteet, joissa mies on hirviönaisen kanssa, joka nalkuttaa ja kiukuttelee, pihtaa ja määräilee. Eikö mies silloin ole millään tapaa vastuussa tilanteestaan? Onko kaikki aina naisen vika, sekin jos mies on lapatossu?


      • Valehtelet
        yksin loppuelämä kirjoitti:

        No kuulkaas opetelkaa te miehetkin ihan vaan olemaan yksin mieluumin, jos naiset kohtelevat kaltoin.
        Me naiset on se jo opittu.
        Tulkaa perässä.

        Ei se niin vaikeeta oo.

        Ei yksin ole hyvä olla naisenkaan sanotte täällä mitä vain.


      • kiltti mies.
        lilu kirjoitti:

        Usein perhevakivalta alkaa pikkuhiljaa. Ei mies alkuaikoina lyö. Väkivalta, niin henkinen kuin fyysinenkin on usein osa narsismia tai sairaalloista hallinnanhalua. Tällainen ihminen on suhteen alkuaikoina todella lämmin, rakastava ja suorastaan liian ihanaa ollakseen totta. Vasta kun toinen on nalkissa, esim eka lapsi jo syntynyt, lyöminen/ väkivalta alkaa. Eri asia tietysti niissä suhteissa, joissa nainenkin on aggressiivinen, jolloin mukana on yleensä alko-ongelmaa ja pariskunta juo ja tappelee keskenään.

        Monissa perheväkivaltatapauksissa nainen ei uskalla ottaa eroa, koska Suomessa jatkuva, raakakin väkivalta ja uhkailu ei johda sen kummempaan kuin lähestymiskielto. Sitä ei aggressiivinen henkilö kunnioita. Tästä on lukuisia sursullisia esimerkkejä, kuten perhesurrmat ja Sellon Prisman tapahtumat. Valitettavan usien mies tappaa naisen, kun tämä ilmoittaa ottavansa eron. Ympäristölle kaikki tulee yllätyksenä, kun päälle päin "kiltti" mies ei kestä hylätyksi tulemista ja tappaa kostoksi. Perheväkivaltaa ja uhkailua on voinut olla vuosikausia, mutta nainen on piilottanut sen, koska tietää kuolebvansa kun ero tulee. Lisäksi edessä on kauhea huoltajuusriita, koska vaiettua väkivaltaa on vaikea todistaa jälkeenpäin oikeudessa. Nainen pystyttelee väkivaltaisessa suhteessa, koska turvallinen eroaminen on usein mahdotonta. Vähintäänkiin mies tappaa itsensä, jos ei muita.

        Miten perustelet ne kaikki parisuhteet, joissa mies on hirviönaisen kanssa, joka nalkuttaa ja kiukuttelee, pihtaa ja määräilee. Eikö mies silloin ole millään tapaa vastuussa tilanteestaan? Onko kaikki aina naisen vika, sekin jos mies on lapatossu?

        Mies voi yhtä hyvin lähteä suhteesta jos sillä on hirviö nainen. Vastuu on tietenkin molempien. Jos ei osaa puhua ongelmista niin sitten voipi erota. On selvää että sellanen pariskunta ei sovi yhteen.


      • lilu
        kiltti mies. kirjoitti:

        Mies voi yhtä hyvin lähteä suhteesta jos sillä on hirviö nainen. Vastuu on tietenkin molempien. Jos ei osaa puhua ongelmista niin sitten voipi erota. On selvää että sellanen pariskunta ei sovi yhteen.

        Mutta kun niitä valittavia naimissa olevia miehiä tuntuu olevan aivan hirveästi. Valitetaan että akka pihtaa, tai akka on ilkeä, tai akka nalkuttaa, tai akka on lihonut jne miksi eivät ota eroa sitten? Naisia syytetään henkisestä väkivallasta. Ihan ihmettelen niitä lapatossumiehiä, jotka ovat tällaisten naisten kanssa. Eivät ole sen poarempia tai vahvempia kuin väkivaltaisen miehen kanssa pysyttelevät naisetkaan.

        Lopputulos on siis se, että valtaosa miehistä on joko väkivaltaisia tai lapatossuja. Jäljelle jäävät henkisesti vahvat, mutta ei - väkivaltaiset alfaurokset on niin pieni vähemmistö, ettei heistä riitä aviomiehiä kaikille naisille.. on siis tyydyttävä lapatossuun tai hakkaavaan mieheen. Tai oltava yksin.


      • bellamarja
        Valehtelet kirjoitti:

        Ei yksin ole hyvä olla naisenkaan sanotte täällä mitä vain.

        Totta.
        Parempi kuin paskassa parisuhteessa oleminen kuitenkin. Sen oon jo kokenut nuorena ja siihen en enää lähde. Jos ei kunnollista rakastavaa miestä löydy, kuolen vanhapiikana.


    • Yksin elävä ei aina ole yksinäinen se on hyvä muistaa.
      Ehkäpä kannataisi miettiä miksi tuntee olonsa yksinäiseksi?
      Yksinäisyyskin helposti muodostuu "vankilaksi" ihmiselle, siihen saattaa tottua, tietyllä tavalla jämähtää.
      Tai ehkäpä sitä on hakenut aina seuraa vääristä paikoista, vääristä ihmisistä, on tullut
      pettymyksiä jne. Elämä tahtoo jättää jälkensä ihmisiin.Toisaalta tuntuu hassulta että nykymaailmassa jossa nyt luulisi ihmisten
      helpommin löytävän toisensa (yhteydet ja välimatkat on pienentyneet ym), tuntuu käyvänkin juuri päinvastoin...surullistahan se on,,mutta kai nyt elämässä on muutakin kun sen kumppanin löytäminen.

      Jos sitä ei ole vaan jostain syystä löytynyt, ei kohdalle ole osunut, ehkäpä se joillakin ihmisillä elämä vaan menee sitten niin, voiko aina olla vika ihmisessä itsessäänkään? Parempi yksin kuin huonossa suhteessa-sellainenkin sanonta on.

      Jos taas yksinäisyys on niin totaalista jollakin ettei ole ystäviäkään niin enpä tiedä mitä sanoisin... :( se vasta todella surullista on,

    • LonelyMeeeeeh

      Voi kun tapaisinkin joskus SUOMALAISEN miehen. Mua on nyt ainakin 10 vuotta ahdistellut erilaiset Allahit kaikkialta maailman kolkista. Ja kun eivät ymmärrä sanaa EI. Parin viime viikon aikana yks tyyppi ei jätä kirjastossa ollenkaan rauhaan.

      Olisiko liikaa vaadittu löytää suomalainen jössikkä joka on luotettava, sosiaalinen ja hauska. Eikä asu kuntosalilla(pakkomielteinen siis) ja omaa alkoholi ongelmaa. Joka on itsenäinen sillä tavalla että osaa kotitöitä ja asioiden hoitoa. On järkeä päässä, mutta huumorintajua löytyy. Ihan sama onko laiha tai pyöreä, pitkä tai lyhyt. Ei kiinnosta mitä tienaa. Vaan että tekee hommaa jota rakastaa.

      Silmälasit on plussaa ja scifi nörttiys;).

      Ystävien ymärillä pyörii miehiä, mutta mulle ei koskaan kukaan edes juttele. Jos se johtuu muutaman kilon ylipainosta niin huh huh(kaikki kaverit tosin on laihoja). Oon järkevä, fiksu ja huumoria löytyy. En oo kyllä ruma, mutta en mikään missikään. Ihan kohtalaisen hyvännäköinen nainen.
      Missä vika???
      Loppujen lopuksi millään ei tunnu olevan väliä kun tapaa sen oikean (kunhan ei ole saamaton juoppo ja klikkaa muuten asiat).

      • kiltti mies.

        On kyllä liikaa vaadittu. Tuo kotitöiden hoito on aina semmonen asia että siitä aina kiistellään. Meinaatkos että yksinäiset ei koskaan siivoo tai kokkaa. Tässä kun on asunut vuosia yksin niin kyllä niitä kotihommia pitää tehdä jos ei halua tukehtua pölyyn.


      • 20+7

        Vika on siinä että asut jossai pk-seudulla, muuta pohjoiseen.


    • Seon sitä

      FEMINISMIÄ, mikä vie länsimaailman tuhoon,koska esim suomen kansa kuolee sukupuuttoon. Näin käy, kun nainen opetettiin lukemaan ja annettiin sille oikeus äänestää.
      Muslimit ovat oikeassa naisvallan suhteen!

      • yksin loppuelämä

        Näin se näyttää näiden palstojen "kilttien miesten" mielipiteiden mukaan olevan.


    • tjfy

      nainen haluaa lähteä leffaan

      mies haluaa heti sänkyyn

      • tuutu

        kompromissi: leffan jälkeen sänkyyn


    • Tahdontäältäpois

      En halua olla yksin, mutta en myöskään ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole hyvä olla. Se vie paljon enemmän energiaa kuin yksin oleminen.

      Suomi24 treffeillä olen roikkunut jo melkein vuoden. Kun pistän meikittömän (mieskin on meikitön) kuvani sähköpostiin, tulee seuraavaksi mukava viesti muina miehinä, mutta seuraavaa ei kuulukaan.

      Raskasta elää, kun on arvoton olo, kun ei ole ketään läheistä. Tai no, vanhemmat elävät ja sisko ja he ovat tärkeitä, mutta muut.

    • molemmat koettu

      Milloinkaan ei ole niin yksin, kuin parisuhteessa miehen kanssa joka pettää ja on väkivaltainen, juoposta puhumattakaan.

    • mulla ei oo kettään

      En minä ainakaan halua olla yksin koko loppuelämääni vaikka nyt nyt yksin olenkin. Yritän saada ensin talousasiat kohdalleen, ennenkuin alan katselemaan miehiä silläsilmällä. En halua elää kenenkään siivellä.

      • 6+6

        Ei sinun ole heti pakko muuttaa yhteen ja erillään asuessa et ole kenenkään siivellä.


    • voi voi

      Ei ihme että on paljon koulukiusaamista ja kaikkee kun kukaan ei puolusta itseään.

    • pettynyt79

      En haluaisi olla yksin mutta luottamus niin miehiin kuin itseenikin on mennyt.. Ehkä nuoruus vuosina koettu kiusaaminen jätti pahemmat jäljet kuin osasin odottaa.Ja kun ei edusta sitä naistyyppiä mikä miehiä kiinnostaisi. Ei sillä olen yrittänyt löytää rinnalleni ihmisen joka hyväksyisi minut sellaisena kuin olen mutta sydämeni särkyi ja huonoa itseluottamusta on vaikea korjata kun se jatkuvasti tuhotaan.
      Nyt vain yritän selvitä päivän kerrallaan ja korjata haavoja. Ja toivon että joku päivä löytäisin onneni...

    • Nyt onnellinen! : )

      Minä olen yksin koska en kestä enää miesten määräilyä,pettämistä ja joskus myös hakkaamista.Olin nöyrä ja ahkera sängyssä,joskus toivoin että mies olisi edes kerran laittanu ruokaa,muista kotitöistä puhumattakaan..en puhu nyt vain yhdestä miehestä.Yksin oppii olemaan ja huomaa ne asian parhaimmat puolet..tärkein niistä on kotirauha ja vapaus! Olen onnellinen!

    • imettelen

      Miksi yksin olevasta on tehty joku kummajainen?
      Miksi ihmisen pitää perustella valintojaan jos ne ovat lain sallimissa raameissa?
      Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista valettuja, pelottaako sosiaalisena erakkona elävä ihmien vai herättää kateutta?
      Miksi perheet ja parisuhteet tarvii niin paljon ulkopuolista apua: poliisi, sosiaalityötekijät, psykologit, parisuhdeleirit ja -terapiat, vai onko avioliitto jo kokenut inflaation eli vaatii niin paljon energiaa sen ylläpitoon että on työllistävä vaikutus että sitä kannattaa väkisin pitää pystyssä.

      • sanakirja.web

        "Surullista että haluavat olla yksin koko elämänsä."

        = Surullista, että MINÄ olen yksin enkä saa sellaista naista.


    • enkö saa asua yksin?

      Niin totta kun olla voi, samaa minäkin ihmettelen. Olen ollut vuosikymmeniä parisuhteessa, jossa ei ollut aina helppoa ja lopulta erosimme.

      Nyt luulee muut, että minulla ei ole kuin aikaa muille?, saan kuulla, eihän sulla ole miestä.

      Siis mitä, miksi minulla ei ole muuta elämää jos ei ole miestä?

      Elän nyt ihan hyvää elämä ilman ristiriitoja, ja tänne tulin kun luin tuon otsikon yksinäisyydestä, ja kun sitä ihmetellään.

    • tässä syy

      Miksi yksin ei vaan löydy miestä jonka haluan.Treffi palstalla yleensä lukee hoikka liikunnallinen rehellinen ja yhden naisen mies hakee seuraa kun vastaat ja tapaat paljastuukin totuus ylipainoinen liikkuu autosta sisään sisältä autoon tapailee montaa naista hengitys löyhkää vanhalle kaljalle jo km päähän hampaat hoitamattomat vaatteista voi kertoa viikon ruokalistan lisäksi on alkoholiongelmainen joka on työstä potkittu pois tai joutunut eläkkeelle. Mieluimmin yksin kun ottaa tuollaista elämäänsä pilaamaan

    • Se ylksinäisyys tuntuu olevan turn-offi vaan naisille, koska naiset ovat niitä jotka kysyvär että onko se turn-offi. miehiä ei kiinnosta asia juuri paskan vertaa, mutta ovat kuitenkin joutuneet huomata että yksinäisyys on turn offi naisille... Ja suurin ongelmahan yksinäisellä miehellä on se että lähes kukaan kenen kanssa netissä juttelee ei tunnu lopulta olevan oikeasti kykenevä tapaamaan, tai säikähtää jos sitä heille ehdottaa... Enkä täsä tarkoita vain parisuhde mielessä.

    • valitsen seurani

      Viihdyn kotona yksin paremmin kuin seurassa.
      Ja se on turvallisuus kysymys.

      Ne harvat miehet, jotka liikkuvat tavalla tai toisella elämässäni, aiheuttavat vain pelkkää harmia ja surua. Miksi ottaisin sellaisen tänne.....asumaan?


      Mies tahtoo aina jotain. Hän ei tarjoa pyyteetöntä ystävyyttä, seuraa, keskustelua, neuvottelua.....haastavaa turvallista älykästä kehittymistä.

      Miehen ainoa motiivi tulla elämääni on seksi, elatus, status ( minusta hänelle), asumispaikka...joku josta voi levillä toiselle tai joku jota voi haukkua toisille. Mies tahtoo kilpailla kanssani ja lähes jokainen mies ottaa ensin esille "sarvensa" tai peitsensä ja yrittää ensin nolata tai "voitttaa" minut tavalla tai toisella.
      Tuossa ei ole mitään, mitä pidän hyvän elämän kriteerinä.

      Pidän miehiä vähän yksinkertaisina, vihamielisinä, juonittelevina ja lähes turhina.

      Eipä silti, sekä miehet että naiset ovat muuttuneet todella koppaviksi ja vastenmielisiksi. Luovilla ja taitelevilla ihmisillä on jotenkin säilynyt järki ja kohtuus, mutta muuten ihmiset ovat muuttuneet noin keskimäärin hyvin kylmiksi.

      Joo tiedän, ennen naiset ottivat tavan vuoksi ja olosuhteiden pakosta jonkun ja sitten riutuivat suhteessaan - hyvin yksinäistä elämää sekin.

      Eihän yksinäisyys ole pelkästään paha asia. Siinä on myös paljon mahdollisuuksia. Eihän se perinteinen kotona toisen seurasta kärsiminen voi olla se ainoa oikea hyväksyttävä malli.

      • lymphaticus

        Itse voisin kyllä olla naisillekin sellainen ystävä joka käy kylässä juttelemassa, ja tekee asioita käy ulkona jne - voi olla jopa yötäkin ilman että haluaa mitään suhdetta tai yhdessä asumista, mutta tiedän ettei kaikista miehistä ole tähän koska he ovat yleensä näitä yksinäisiä jotka innostuvat vähän liikaa kun tulee nais seuran saaminenkaan mieleen. Tästä syystä se kai onkin niin että monet naiset ei uskalla tavata kun on ennestään niin huonoja kokemuksia miehistä, harmittaa vaan kun itsestänikin luullaan samaa ja vähän vaikea sanoa miten voisin todistaa asian olevan toisin.


    • mies yksin.

      Onko pakko asua yhdessä. Kyllä niitäkin miehiä on jotka ei halua muuttaa yhteen. Itse en mitään elatusta halua vaan elätän itseni.

    • en tarvii miestä

      Kun on jo ollut kokemuksia miehen kanssa asumisesta, ei ihan noin vaan siihen enää ala. Ja tuo, et mies kävis kylässä, olis muuten ihan hyvä, mutta useimmin mies luulee, et saa alkaa kopeloida ja ei kertakaikkiaan sellaista halua kotiinsa.

      Vanhat miehet luulee, et saa sanoa mitä vaan ja vihjailla seksistä.

      Sitten jos pääsevät tavoitteeseen, häipyvt ja jos ovat olleet varattuja, syyttävät naista, et heidät on houkuteltu pettämään.

    • Hedonisti(?)

      Myös "yksinäiset" miehet voivat viihtyä yksin. En ole mitenkään totaaliyksinäinen, mutta ei minulla kauhean paljon ystäviä ole.

      En ole vain elämäni aikana kohdannut sellaista naista jonka kanssa olisin halunnut elämäni jakaa. Jos olen oikeasti kiinnostavia naisia tavannut, niin he eivät ole olleet kiinnostuneita minusta, tai ovat olleet varattuja. Muutaman kerran olen itsekin mokannut ihan lupaavan suhteen alun.

      Varsinaista sitoutumiskammoa minulla ei ole, mutta paineita aiheuttaa tuo tässäkin keskustelussa naisten mainitsema "Kolmekymppisellä miehellä täytyy olla sitä ja tätä" -asenne.

      Olen korkeasti koulutettu, mutta en ole mikään urajyrä tai tienaa erikoisen paljoa. Monella korkeasti koulutetulla naisella tuntuu olevan itsestäänselvyys, että miehen täytyisi jatkuvasti pyrkiä haalimaan titteleitä ja mammonaa ja olla kunnianhimoinen. Minä en ole. Viihdyn nykyisessä työssäni, enkä ole tittelinkipeä.

      Minä käytän rahani nimenomaan niihin juttuihin joista itse tykkään. En kerää säästöjä mitään perheen perustamista tai isoa asuntoa varten. Tuokin on monille ikäisilleni naisille paha turnoff, koska niin vaan kuuluu tehdä ja he haluavat miehen joka kustantaa osaltaan heidän omat lapsihaaveensa.

      Tulen kyllä hyvin toimeen lapsien kanssa, mutta lapsi ei ole minulle mikään itsestäänselvyys. Tiedostan myös että lapsesta aiheutuisi paljon kuluja ja muuttaisin kulutustottumuksiani tilanteen mukaan, jos se olisi ajankohtaista.

      Ehkä suurin karkoite ikäisissäni naisissa on minulle juuri se tiukka lokero, jossa minun pitäisi olla. Koska he haluavat sen omakotitalon hienolta alueelta ja 2 lasta, niin minunkin pitäisi olla heti siihen valmis, koska biologinen kello tikittää jne. jne.

      En aio ottaa ketään naista vain siksi että niin "kuuluu tehdä". Miksi tekisin omasta elämästäni kurjempaa sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa en halua olla päivästä toiseen? Kyllä mies yksinkin pärjää.

      • Odd bee

        Hedonisti(?), ymmärrän täysin mitä puhut. Monet ikäiseni naiset ajattelevat juuri noin, odottavat tapaavansa miehen jonka kanssa on turvallista perustaa perhe. Inhimillistä se kai on, koska moni mieskin etsii vain sopivaa ehdokasta äidiksi lapsillensa. Yritäpä kolmekymppisenä löytää about samanikäinen, ns. kunnollinen ja fiksu mies, joka ei kammoksu sitä, että en ehkä koskaan halua lapsia, tai sitä, että huumorintajuni sattuu olemaan aika kaukana turvallisen kotiäidin harjoittamasta huumorista. Siksi olenkin sinkku.


    • Yksin ystävin

      Mitä surullista siinä on? Kelle on, kelle ei.... Minulle se on onni ja autuus saada olla rauhassa ja yksin. Yksinolo ei tarkoita sitä, että olisi yksinäinen, vaan ystäviä minulta kyllä löytyy ympäri Suomea ja ulkomailtakin. Nämä ystävät ovat erilaisia asemaltaan ja luonteiltaankin.

      Olen yksin ja tällä hetkellä ketään kiinnostavaa miestä ei ole näköpiirissä, vaikka minusta monikin olisi kiinnostunut. Useimmat näistä ovat "turhakkeita", joista on pelkästään vain harmia ja riesaa. Ai että nautin yksinäisyydestä. Saan keskittyä kädentaitojen kehittämiseen entisestään.

      En aio ruveta kenenkään piiaksi, h*oraksi tai äitihahmoksi. En kestä juoppoja enkä tupakoivia. En tykkää tietokonenörteistä, sohvaperunoista, enkä tylsistä tyypeistä. Narsistit eivät myöskään kiinnosta, eikä tyhjänpuhujat.

      Ollessani yksin en ole tilivelvollinen kenellekkään menemisistäni ja tulemisistani. Tunnen ihanan suurta vapautta ja olen jo niin hullaantunut siihen, etten tahdo luopua siitä, varsinkaan kun tiedän mitä narsistin kanssa eläminen on minulle opettanut.

      Ovi on kuitenkin raollaan ihmiselle, joka on fiksu ja karismaattinen eikä käytä toisia omiin tarkoitusperiinsä ja antaa tilaa ja vapautta minun toteuttaa itseäni ja luovuuttani. Ole siis yksin siksi, että odotan sitä järkevämpää ihmistyyppiä, jolla on myös hyvä keskustelutaito syvällisempiinkin asioihin.

      En todellakaan ymmärrä miksi "yksinolemisessa" olisi jotain negatiivista. Yksin voi olla olematta yksinäinen.

    • f0reveralone

      en halua.. :(

    • eiOleSurullista

      siksi, koska yksin on parempi :)

      Miksi se on surullista, jos haluaa ennemmin olla onnellinen yksin, kuin onneton huonossa suhteessa? Haluaisin tämän logiikan ymmärtää?

      Ei se silti tarkoita, ettenkö "haluaisi" jotakuta rinnalleni, jos tälläinen ihana sielu eteen sattuisi, mutta koska ihmiset on mitä on, niin ennemmin aikuisten oikeasti haluan olla yksin. Ainakin voin olla varma rakkaudesta.

    • se on vain niin

      Jos ei kaipaa ketään kumppanikseen, niin ei voi ottaa vain miestä perusteella, että hän kaipaa naista ja ei voi elää yksin. En jaksais vain säälistä ottaa miestä nurkkiini ja olla hänen patjanaan.

    • Lehmänhäntä

      Haluaisin miesystävän mutta paljon ne maksaa ?

      T.Yksinäinen nainen

    • 17+8

      Liian monta pettymystä kun on takana, ei jaksa enää katella vätyksiä joilla ei muuta päässä liiku kuin petipuuhat.

    • dark_kikwi

      pelkään että ystävällisyyteni, vieraanvaraisuuteni ja/tai outo huumorintajuni tulkitaan flirttailuna/kiinnostuksena joka johtaa mielipahaan tai jopa särkyneeseen sydämeen. sit taas ollaan lähtöpisteessä, yksin. tai joku keksii käyttää hyväkseen ystävällisyyttäni.. ai mitenniin luotto mennyt?

      • 5000merkkiä

        Olet kyllä tosi yksin kun löytyy jopa kumppanikin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe