Kyllä oli taas epäystävällistä palvelua

Kaappa Aappa

erräässä kaapassa tännään. Liekkö yksityiselämän murheen kryyniä vae muutenko lie vituttanna työnteko.
Kyllä minä oon sitä mieltä, että vaikka ois kuin huono päivä niin ei sitä pie koko kaapan nähen näättee. Pittääpi jiähä kottiin jos tuntuu mualima kuatuvan ja ee jaksa ommoo työtään tehhä.

21

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ty59

      Oisit antanu siellä kaapassa suoraan palautetta jos sait huonoa palvelua,ja sen takia mielesi pahoitit.

      • Kaappa Aappa

        Kyllähän minä sanoin että taitaa olla hapan päevä van eepä tuo taenna ymmärtee kun muljaatti vuan silmmiään ja nakkel niskojjaan eekä tullu kiitoksen sanoo kun maksoin kääpäsellä rahallakkiin.
        Suapipa nähhä että mitenkä se päevä on toiseksi muuttunna kun kään tuas kaapalla.


      • timpuri4
        Kaappa Aappa kirjoitti:

        Kyllähän minä sanoin että taitaa olla hapan päevä van eepä tuo taenna ymmärtee kun muljaatti vuan silmmiään ja nakkel niskojjaan eekä tullu kiitoksen sanoo kun maksoin kääpäsellä rahallakkiin.
        Suapipa nähhä että mitenkä se päevä on toiseksi muuttunna kun kään tuas kaapalla.

        Jutut savolaisesta lupsakkuudesta voi kyllä unohtaa,mistä liene mokoma käsite lähtöisin, koska sen huomion olen tehnyt, että jossain toisaalla kotimaassamme perus käytöstavat ovat käytössä,toisin kuin täällä.Muunmuassa kaupassa asioidessa :kassajonossa mökötetään,paiskotaan tavaroita,ähkytään muka-kiirettä,valitetaan asiattomasti kassalle hänelle täysin kuulumattomista asioista jne.Jos siellä kaupassa ei ehdi asioida niin täytyy sitten olla ilman sitä kamaa,helvetti! Vai onko niin etä valittamalla kassalle se oma olo kohenee?


    • meduuusa

      Minäkin sain mielestäni epäystävällistä palvelua kun myyjä näytti minulle kurttuisen sukupuolielimensä.
      Liekkö sitten ollut huono päivä myyjällä vai muutenko vaan viiras ,en jääny kyselemään.

    • Römpsänen

      Iisalmessa saa nähdä joka päivä näitä naama "norsunvitulla" olevia työntekijöitä joka päivä melkein kaupassa kuin kaupassa. Ei sen puoleen, kyllä minuakin pimpittäisi olla töissä kassalla kymmeniä vuosia melkein nälkäpalkalla.

      • jätettä

        Kyllä niitä näkee muillakin aloilla kuin kaupan kassoilla.
        Yks toimistorotta se vasta tapaus onkii, hyi saakeli. Varmaan joutus puhutteluun jos pomosa tietäis...kaikkee se maa päällään kantaa!


    • Näin se vaan on

      On täällä jos jonkinlaista hiihäjää alalla kun alalla ja ei se ole ihme jos liikkeitä lopettaa.
      Eihän semmoset voi menestyä kun asiakkaat pakenee toisiin paikkoihin, joissa palvelu pelaa.

    • Verotettava

      Vaan verotoimistossa sain ystävällistä palvelua ja kauniin hymyn pois lähtiessä..jäi hyvämieli !

    • pitää ymmärtää

      Heräny väärällä jalalla, ymmärtäähän sen ei kaikilla oo aina ruusuinen päivä.

    • : D

      tarkoitatko hymy =hyvä palvelu.
      kuten tiedämme oikein leveä hymy voi olla myös= ha.... pa...! hymyillään mutta pään sisällä voi olla toiset aatokset.
      minulle riittää että saan tervehdyksen ja haluamani tuotteen.ei tarvitse hymyillä ja muuta turhaa lätistä.siinä se

    • tässäpä itelles

      Miksi pitäisi myyjän nuolla jokaista asiakasta sellaistakin, joka ei taatusti osta tuotteita? Ei kait se nykyajan myyjän kaiketi tarvitse olla mielenterveypalveluita tarvitsevien terapiaa varten, psykologit ja psykiatrit ovat sitä varten? Tosin onhan näitä palveluja karsittu ja jokainen ei saa sitä mitä haluaa. Siksipä palveluammatissa olevat jotuvat täyttämään tämän tyhjiön.

      • Kaupan täti

        Sitä saa mitä tilaa.
        Kannattaa miettiä alavalintoja tosi tarkkaan. Jos myyjäksi / asiakaspalvelutehtäviin halajaa niin se on vaan asiakasta palveltava niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä!
        Asiakas kun on aina oikeassa vaikka väärässä olisikin!


    • Verotettava

      :D:lle. kyllä aidon hymyn tunnistaa :)

      • : D

        kyllä aivan totta.varsinkin kun sen hymyn saa miespuoleiselta .ovat kohteliaita ja höpöttelevät ainakin eräässä liikkeessä.sanovat myös näkemiin. mikäs siinä .siksi vierailenkin siellä tasaisin väliajoin


      • Verotettava
        : D kirjoitti:

        kyllä aivan totta.varsinkin kun sen hymyn saa miespuoleiselta .ovat kohteliaita ja höpöttelevät ainakin eräässä liikkeessä.sanovat myös näkemiin. mikäs siinä .siksi vierailenkin siellä tasaisin väliajoin

        Minä pidän enemmän naispuolisen hymystä :)


      • : D
        Verotettava kirjoitti:

        Minä pidän enemmän naispuolisen hymystä :)

        ymmärrän. : D


    • Jospa tiä

      Kaappa Aappa män ihe kaappaa ilimeellä parru persiissä!

    • lähikauppaan

      Se Torikulma on paras kauppa Iisalmessa.
      Ystävällinen ja hyvä palvelu.

    • wladimirivor

      Onko kukaan ostanut sitä Putin-juustoa? Miltä maistui?
      Kun ostitte niin oliko palvelu itänaapurimaisen epäkohteliasta? Kaikki epäasialliset vastaukset allekirjoittaneelle (asialliseen en vastaa, en myöskään epäasiallisiin, et sillei...)

      • Jostain luin

        Rismaan tulloo Putleri-juustoo huomenna.


      • Jostain luin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe