Halutaan löytää, ehkä juuri sinut!!!

Eräs tietoa etsivä

Etsin pitkään hyvinkäällä asunutta ihmistä joka tietäisi historiasta eräästä paikasta ja siellä työskennelleestä henkilöstä. Saisit olla melkoisen vanha joten kysäiseppä äidiltäsi, isältäsi, sedältäsi ja isovanhemmiltasi jos osaisi auttaa. Tarvitsen tietoa vuodelta 1945-1947 väliseltä ajalta, joten laitathan minulle sähköpostia niin jutellaan lisää!
Erityisesti jos tiedät historiasta ja mahdollisista huhu puheista ota minuun yhteyttä!
[email protected]

14

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa on kyllä

      Saako tiedosta korvauksen ? Paljonko olet valmis maksamaan ?

      • Eräs kyselevä

        Laitappa sähköpostia minulle niin jutellaan lisää!


    • tietoa on kyllä

      En varmasti laita, paitsi jos korvaus kysymys saadaan ratkaistua. Millään kympillä tai kahdella ei tietoa tipu, kyllä puhutaan jostain satasesta.

      • Aiheellinen

        Minusta on harvinaista, että historiallisista muistoista tai tiedoista vaaditaan rahaa. Yleensä suku- ym. tutkijat auttavat toisiaan ja ovat iloisia voidessaan jakaa tietoa.


    • tietoa on kyllä

      Minulla on kyseistä tietoa ja sanottakoon sitten, että olen harvinainen tapaus, enkä jaa sitä tietoa ilmaiseksi, vaan rahaa vastaan.

    • Paljon tietoa

      Tuonhan nyt tietää kaikki ja onhan tuolta ajalta vahakantinen musta vihko tallella perittynä. Jos kaikki tietäisivät, niin kyllä täti-ihmiset siunaisivat pitkään. Mitään maksua en ota, koska verohan siitäkin pitää maksaa.

    • tietoa on kyllä

      Ilmanen tieto ei ole samalla tasolla maksullisen kanssa.

      • paljon tietoa

        Se on korkeammalla tasolla.


    • tietoa on kyllä

      Ei löydy mitään perusteita sille. maksullisen tiedon paremmuudella taas on maailma pullollaan esimerkkejä.

    • Mites tää

      No onko sitä raha kuvetta kaivettu ja vastineeksi tietoa saatu?

    • etsiväeiolelöytänyt

      Halutaan yhä löytää hyvinkään historiasta hyvin tietävä henkilö. Alan itse olemaan jo epätoivoinen. Jos tiedät seurantalolla paljon aikaa viettäneen inhotun ja pelätyn mies henkilön joka on kuollut 1947, niin ota yhteyttä välittömästi!!!!!! Etsin isäni isää ja jokainen tiedon murunen olisi minulle super tärkeä koska minulla ei ole edes nimeä tiedossa. Ainoastaan kuolinvuosi ja missä on aikaansa paljon viettänyt. Harrasti myös viinan polttoa ja myyntiä seurantalolla. Ole kiltti ja jaa tietosi minulle! Eräs tiedosta hyvin kiitollinen kuuluttaa edelleen!

      • eiilmaiseksi

        Tuossa nyt näet, kun et suostu maksamaan, niin jää luu käteen. Ei olisi kannattanut ylenkatsoa maksullista tietoa, koska se olisi ollut ainoa saatavissa oleva.
        Nyt on hinta noussut jo tonniin, tietolähde vanhenee päivä päivältä, ja hinta nousee.


      • kaivaKuvettavähä

        Sitä se pihiys teettää, on täällä vinkumassa vielä melkein vuoden jälkeen.


    • Nostan tämän näköiselle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe