Minkä takia miehet

oppiIas

ymmärtävät tekniikasta enemmän kuin naiset?

Minua suututtaa, kun jossain teleoperaattorilla tai kodinkoneliikkeessä puhelimeen vastaa nainen, sillä minä en usko, että nainen pystyy hallitsemaan mitään teknisiä asioita.

56

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä miehet ovat kiinnostuneita enemmän tietotekniikasta ja heillä on siitä parempi kokemus.

      • oppiIas

        Yhteen autokouluun on palkattu kaksi naispuolista toimistotyöntekijää. Minä uskon, että ainut motiivi heidän palkkaamisensa on ollut rintojen koko, sillä niin heikosti he hommansa muutoin hoitavat.
        Kyllä autokoulun toimistotyöntekijän pitäisi osata vastata edes alkeellisiin teknisiin kysymyksiin, kuten että mitä ajoneuvoja autokoululla on! Muutoinkin sellaista hössöttämistä ja manipulointia heidän toimintansa.


      • oppiIas

        Minun piti kysyä tv:n kortinlukijasta, niin eikö vain nainen oltu laitettu vastaamaan liikkeessä. Kauan se tiedon haku kesti ja minä sain kalliit puhelinlaskut! Jos olisi ollut mies, niin vastaus olisi tullut nopeammin ja luotettavamman kuuloisemmin. :)


      • oppiIas
        oppiIas kirjoitti:

        Yhteen autokouluun on palkattu kaksi naispuolista toimistotyöntekijää. Minä uskon, että ainut motiivi heidän palkkaamisensa on ollut rintojen koko, sillä niin heikosti he hommansa muutoin hoitavat.
        Kyllä autokoulun toimistotyöntekijän pitäisi osata vastata edes alkeellisiin teknisiin kysymyksiin, kuten että mitä ajoneuvoja autokoululla on! Muutoinkin sellaista hössöttämistä ja manipulointia heidän toimintansa.

        Mitä tuo 'muutoin' -sana tuossa tekee? Lipsahdus. En minä suoranaisesti usko että he rinnoillaan töitä tekevät, mutta ehkä omistajat ovat itselleen silmänruokaa hommanneet.


      • oma nimimerkki.
        oppiIas kirjoitti:

        Mitä tuo 'muutoin' -sana tuossa tekee? Lipsahdus. En minä suoranaisesti usko että he rinnoillaan töitä tekevät, mutta ehkä omistajat ovat itselleen silmänruokaa hommanneet.

        sinähän sen kirjoitit niin etköhän se sinä sen tiedä, ainakin nimimerkistä päätellen.


      • oppiIas
        oma nimimerkki. kirjoitti:

        sinähän sen kirjoitit niin etköhän se sinä sen tiedä, ainakin nimimerkistä päätellen.

        En minä itse ollut autokoulun oppilas vaan nimimerkkini viittaa tähän keskustelupalstaan. :)


      • nakunen
        oppiIas kirjoitti:

        Minun piti kysyä tv:n kortinlukijasta, niin eikö vain nainen oltu laitettu vastaamaan liikkeessä. Kauan se tiedon haku kesti ja minä sain kalliit puhelinlaskut! Jos olisi ollut mies, niin vastaus olisi tullut nopeammin ja luotettavamman kuuloisemmin. :)

        Syytä itteäs, normaaliälyinen toimii toisin


      • 1366
        oppiIas kirjoitti:

        Yhteen autokouluun on palkattu kaksi naispuolista toimistotyöntekijää. Minä uskon, että ainut motiivi heidän palkkaamisensa on ollut rintojen koko, sillä niin heikosti he hommansa muutoin hoitavat.
        Kyllä autokoulun toimistotyöntekijän pitäisi osata vastata edes alkeellisiin teknisiin kysymyksiin, kuten että mitä ajoneuvoja autokoululla on! Muutoinkin sellaista hössöttämistä ja manipulointia heidän toimintansa.

        Tänään tulee Charlie Wilsonin sota televisiosta. Siinä sanoo kogressiedustajan sihteeri et heidät on valittu tissien koon perusteella.
        Kogressiedustajan mukaan heidät voi opettaa kirjoittamaan koneella mutta heille ei voi kasvattaa tissejä :D

        On tuohon muute poikkeuksia. Naisia on jotka ymmärtävät ja ovat kiinnostuneita esimerkiksi tietotekniikasta.

        https://www.youtube.com/user/TastyPCTV


    • oppiIas

      Sitä paitsi täälläkin kaikki vastaajat ovat miehiä ja syystä! :)

      • kuka vaan

        Suurin osa kyselijöistäkin on miehiä tai ainakin miespuolisia.


      • oppiIas
        kuka vaan kirjoitti:

        Suurin osa kyselijöistäkin on miehiä tai ainakin miespuolisia.

        Mistä sen tietää? Kumpi minä olen? :)


      • oppiIas
        kuka vaan kirjoitti:

        Suurin osa kyselijöistäkin on miehiä tai ainakin miespuolisia.

        Voiko tietotekniikan taitaja (mies) olla haihattelija millään elämän osa-alueella? Tietotekniikka koostuu niin pienistä, hädin tuskin silmin havaittavista osista, että miehen on pidettävä ajatuksensa tarkkaan organisoituina, jolloin hänellä ei ole aikaa mihinkään haihatteluihin eli korkealentoisiin kuvitelmiin ja tunneilmaisuihin. Olenko oikeassa?

        Jos minä ymmärtäisin tekniikasta enemmän, niin uskoisin elämäni olevan helpompaa kokonaisvaltaisesti. Voisin keskittää ajatukseni johonkin virtapiiriin ja unohtaisin koko muun maailman olemassaolon.


      • kuka vaan
        oppiIas kirjoitti:

        Mistä sen tietää? Kumpi minä olen? :)

        Olet joko sitä suurempaa tai pienempää osaa. Who cares.


      • oppiIas
        kuka vaan kirjoitti:

        Olet joko sitä suurempaa tai pienempää osaa. Who cares.

        Sinä kuulostat mieheltä. Nyt oli jo ripaus ylimielisyyttä ilmassa. :)


      • kuka vaan
        oppiIas kirjoitti:

        Voiko tietotekniikan taitaja (mies) olla haihattelija millään elämän osa-alueella? Tietotekniikka koostuu niin pienistä, hädin tuskin silmin havaittavista osista, että miehen on pidettävä ajatuksensa tarkkaan organisoituina, jolloin hänellä ei ole aikaa mihinkään haihatteluihin eli korkealentoisiin kuvitelmiin ja tunneilmaisuihin. Olenko oikeassa?

        Jos minä ymmärtäisin tekniikasta enemmän, niin uskoisin elämäni olevan helpompaa kokonaisvaltaisesti. Voisin keskittää ajatukseni johonkin virtapiiriin ja unohtaisin koko muun maailman olemassaolon.

        Taidat kuitenkinolla sitä pienempää osaa täällä "säheltävistä".


      • oppiIas
        kuka vaan kirjoitti:

        Taidat kuitenkinolla sitä pienempää osaa täällä "säheltävistä".

        Niin. Minusta on mukavaa käydä palvomassa itseäni tietävämpiä. :)


      • kuka vaan
        oppiIas kirjoitti:

        Sinä kuulostat mieheltä. Nyt oli jo ripaus ylimielisyyttä ilmassa. :)

        Pitkän kokemuksen tulos jos sellaista olet huomaavinasi.


      • oppiIas
        kuka vaan kirjoitti:

        Pitkän kokemuksen tulos jos sellaista olet huomaavinasi.

        Menin sanattomaksi. :)


      • immelmann köök

        vapunen ei ole mies, se on androidgyyni keskonen


      • 3Timo
        oppiIas kirjoitti:

        Mistä sen tietää? Kumpi minä olen? :)

        No mieshän sä oot ilmiselvästi, kun oot osannu autokoulussakin kiinnittää ensinmäisenä huomiota kaikkein oleeellisinpaan: Eli rintojen kokoon! ;) :D


    •  :/

      Läpikäymässäni tietotekniikan koulutuksessa aloitti 2 naista. Yhteensä ihmisiä oli 41. Jotenkin tuntuu, ettei naisia kiinnosta tämmöiset asiat. Applen romutkin tuntuvat vetoavan kovasti naisiin, teknisyys on piilotettu mahdollisimman syvälle ja pintaan isketty "designiä".

      • oppiIas

        Minä en tiedä applen tietokoneista, mutta kännykän akku ei kestä mitään ja toinen, nopeasti, hajoava osa on näyttö. Pystyisikö tuota näyttöä kotikäyttäjä vaihtamaan eli mitä työkaluja tarvittaisiin?


      • kuka vaan
        oppiIas kirjoitti:

        Minä en tiedä applen tietokoneista, mutta kännykän akku ei kestä mitään ja toinen, nopeasti, hajoava osa on näyttö. Pystyisikö tuota näyttöä kotikäyttäjä vaihtamaan eli mitä työkaluja tarvittaisiin?

        Ei tai kyllä
        Pöytäkoneen näytön vaihtamiseen tarvitaan (normaalisti) kaksi kättä, (yhdellä on vaikea nostaa).


      • oppiIas
        kuka vaan kirjoitti:

        Ei tai kyllä
        Pöytäkoneen näytön vaihtamiseen tarvitaan (normaalisti) kaksi kättä, (yhdellä on vaikea nostaa).

        Missä pöytäkoneen näytössä on vaihdettavissa oleva näyttö?


      • joku jossain
        oppiIas kirjoitti:

        Missä pöytäkoneen näytössä on vaihdettavissa oleva näyttö?

        Kyllä sinä näköjään ymmärrät joitain asioita paremmin kuin minä.


      • oppiIas
        joku jossain kirjoitti:

        Kyllä sinä näköjään ymmärrät joitain asioita paremmin kuin minä.

        Niin kun katson tätä omaa näyttöäni, niin kehyksethän tässä ovat.


      • näyttö on näyttö
        oppiIas kirjoitti:

        Missä pöytäkoneen näytössä on vaihdettavissa oleva näyttö?

        Näyttöpaneelia ei ole tarkoitettu vaihdettavaksi missään tai ei ainakaan vanhaan kannata vaihtaa.


      • 3Timo
        oppiIas kirjoitti:

        Missä pöytäkoneen näytössä on vaihdettavissa oleva näyttö?

        Kaikissa!
        Niitä saa kyllä ostettua ihan varaosinakin!
        (Se on sit toista, että kannattaako, koska töineen osineen korjaus maksaa yleensä enemmän kuin kokonaan uus näyttö! :/ )


    • kijuhy

      Tämä ei ole chat-palsta.

      • oppiIas

        Minä en ole koskaan käynyt chat-palstalla enkä tiedä niistä mitään. :)


      • eksynyt?

        "Suomi24:stä löydät Suomen vilkkaimmat keskustelupalstat, suosituimman treffipalvelun ja chatin. Saat käyttöösi myös maksuttoman sähköpostin"

        Kaikki eivät voi tietää kaikkea.


      • oppiIas

        Haluaisin olla nuori ja ehdoton. :)


      • hinkki liimatainen
        oppiIas kirjoitti:

        Haluaisin olla nuori ja ehdoton. :)

        ala Aspergeriksi niin toiveesi on toteutunut


    • Naisen viisaudesta

      Täyttä puppua kirjoitat. Nainen ymmärtää tekniikan päälle ihan yhtä paljon kuin mieskin. Pojat vaan ovat useimmiten enemmän tekemisissä tekniikan kanssa jo pienestä pitäen ja tuollainen harha on päässyt syntymään että nainen ei ymmärrä tekniikan päälle.
      Nainen voi oppia asioita jopa paremmin kuin mies. On tutkittu että nainen voi keskittyä yhtä aikaa usemapaan asiaan kuin mies. Mitä se mielestäsi kertoo?

      • oppiIas

        Mielestäni tekniikassa on hyvä keskittyä yhteen asiaan kerrallaan. Kyllä sitä johtolankaa voi seurata sitenkin eikä niin, että ajattelee turhankin 'globaalisti'.
        Minimalistisuus on hyvä piirre.


      • puppueikka

        Nimimerkki "Naisen viisaudesta" ei osaa edes keskittyä siihen yhteen asiaan eli asian selvään ilmaisuun.


      • höpöhöpö.

        Nyt itse uskot stereotypioihin ja mitä se sinusta kertoo, olet nainen? Kerropa mistä tuolainen "tutkimus" löytyy?

        Naiset tyypillisesti eivät ole hyviä ajamaan edes autoa, koska siinä pitää hallita monia laitteita yhtä aikaa. Päättelykykykin olisi hyödyllinen, eikä kysyä kuinka paljon rattia pitää kääntää tai jopa mihin suuntaan, kuten vaikkapa siinä Suomen surkein kuski -ohjelmassa.

        Oman kokemuksen mukaan miehille on tietokeneenkin käyttö paljon helpompi oppia. Samat mitkä itse ja muut miehet oppineet kerrasta tai itse päättelemällä ja kokeilemalla, joutuu siskollekin neuvomaan uudelleen ja uudelleen. Samoin kouluosaaminen tytöillä perustuu lähinnä ulkoa opettelemiseen, päättelytehtävissä eivät pärjää kovinkaan hyvin.


      • Toki nainen voi ymmärtää, mutta kuten sanoit pojat ovat kiinnostuneita tekniikasta pienestä alkaen. Viisivuotias poika tuntee eri automerkit jne. Toki on tekniikasta luontaisesti kiinnostuneita naisia,mutta jos kiinnostusta ei ole ja taidot rajoittuvat johonkin koulutuksessa saatuun, niin ei se homma välttämättä toimi.

        Asialla sinänsä ei ole tekemistä viisauden kanssa. Kuuntelisitko itse mieheltä ohjeita lasten hoidossa - etenkin, jos miehellä ei olisi omia lapsia eikä hänellä olisi vaikka lääkärin koulutusta? Jos tuo keskittyminen pitää paikkaansa, niin miksi sitten kaupan jonossa se on aina nainen, joka kuultuaan summan avaa laukkunsa ja alkaa etsiä lompakkoa?


      • 3Timo

        Sen, että ne sählää enemmän/helpommin? :P :D


      • hmm...

        Nimenomaan sitähän se tarkoittaa, jos et ole tekniikasta kiinnostunut tai sen kanssa tekemisissä, et siitä ymmärrä.

        Samoin kuin mies ei useinkaan ymmärrä niin paljoa muodista kuin nainen.

        Totta, nainen voi tehdä useaa asiaa yhtä aikaa. Sen sijaan miehellä on parempi näkö ja avaruudellinen hahmotuskyky. Naisella on parempi kuulo. Naiset ovat myös yleensä sosiaalisempia/puheliaampia. Miehet taas pyrkivät selviämään mahdollisimman vähillä sanoilla. Ongelma tilanteessa naiset hakevat herkemmin apua, siinä missä miehet yleensä yrittävät ensin ratkaista ongelmaa itse, pitäen sitä jotenkin kunnia asaina saada homma hoidettua ilman apua.

        Eli kyllä miehissä ja naisissa on biologisia ja myös kulttuurista johtuvia eroja hyvinkin paljon, yksiselitteisesti parempi ei ole kumpikaan. Kyllä nainenkin VOI oppia ja ymmärtää tekniikasta erittäin paljon, tietääkseni ihan siinä missä mieskin. Mutta suurinta osaa naisia tekniikka ei näytä kiinnostavan, sillä ala on kovin miesvaltainen.


      • hinkki liimatainen
        okaro kirjoitti:

        Toki nainen voi ymmärtää, mutta kuten sanoit pojat ovat kiinnostuneita tekniikasta pienestä alkaen. Viisivuotias poika tuntee eri automerkit jne. Toki on tekniikasta luontaisesti kiinnostuneita naisia,mutta jos kiinnostusta ei ole ja taidot rajoittuvat johonkin koulutuksessa saatuun, niin ei se homma välttämättä toimi.

        Asialla sinänsä ei ole tekemistä viisauden kanssa. Kuuntelisitko itse mieheltä ohjeita lasten hoidossa - etenkin, jos miehellä ei olisi omia lapsia eikä hänellä olisi vaikka lääkärin koulutusta? Jos tuo keskittyminen pitää paikkaansa, niin miksi sitten kaupan jonossa se on aina nainen, joka kuultuaan summan avaa laukkunsa ja alkaa etsiä lompakkoa?

        Pakko kuunnella kun lähipiirissä on yks aspergeri joka kuuntelee Stefan Molyneuxta jeesuksenaan. Peaceful Parenting on kyl ihan jees, mutta toi urpo ei tajua laajempia kokonaisuuksia niin se menee metsään luuloineen niin että kolahtaa pää joka kerta männistöön.


      • hinkki liimatainen
        hmm... kirjoitti:

        Nimenomaan sitähän se tarkoittaa, jos et ole tekniikasta kiinnostunut tai sen kanssa tekemisissä, et siitä ymmärrä.

        Samoin kuin mies ei useinkaan ymmärrä niin paljoa muodista kuin nainen.

        Totta, nainen voi tehdä useaa asiaa yhtä aikaa. Sen sijaan miehellä on parempi näkö ja avaruudellinen hahmotuskyky. Naisella on parempi kuulo. Naiset ovat myös yleensä sosiaalisempia/puheliaampia. Miehet taas pyrkivät selviämään mahdollisimman vähillä sanoilla. Ongelma tilanteessa naiset hakevat herkemmin apua, siinä missä miehet yleensä yrittävät ensin ratkaista ongelmaa itse, pitäen sitä jotenkin kunnia asaina saada homma hoidettua ilman apua.

        Eli kyllä miehissä ja naisissa on biologisia ja myös kulttuurista johtuvia eroja hyvinkin paljon, yksiselitteisesti parempi ei ole kumpikaan. Kyllä nainenkin VOI oppia ja ymmärtää tekniikasta erittäin paljon, tietääkseni ihan siinä missä mieskin. Mutta suurinta osaa naisia tekniikka ei näytä kiinnostavan, sillä ala on kovin miesvaltainen.

        Jo on yleistystä poikineen. Vielä kun otat kallonmittauksen tuohon mukaan niin ollaankin jo siellä mihin tuon viestisi voi tunkea.


    • alistussuhde

      Naiset ovat itse alistuneet siihen naiskuvaan jossa käsityksenä on se, että "naiset eivät ymmärrä tekniikkaa". Monet naiset jättävät tekniikkakysymykset miehilleen tai mieskavereilleen.
      Tämä on vuosituhansia vanha kulttuuri- ja kasvatusperinne.

      • hrmh yes

        "Naiset ovat itse alistuneet siihen naiskuvaan jossa käsityksenä on se, että "naiset eivät ymmärrä tekniikkaa". Monet naiset jättävät tekniikkakysymykset miehilleen tai mieskavereilleen.
        Tämä on vuosituhansia vanha kulttuuri- ja kasvatusperinne."

        Totta turiset. Näin miehenä, en välttämättä tekniikasta ymmärtävänä, komppaan tätä.


      • Kyse ei ole kulttuurista vaan geeneistä. Kun simpanssinpokaisille annettiin leikkitraktoreita ja nukkeja valitsivat urospoikaset traktorit ja naaraspoikaset nuket. Koko termi "jättää" kuvaa asiaa. Ihminen jättää asiat, jotka kokee epämiellyttävinä. Moni mies kokee tekniikan miellyttävänä.


    • the thruth is out...

      Veikkaan että ym. käsitykset perustuvat tietämättömyyteen...

      Jos puhutaan tietotekniikasta vain, niin eikös Ada Lovelace ollut tavallaan maailman ensimmäinen tietokoneohjelmoija?

      Entäs kuka oli mukana kehittämässä BASIC ohjelmointikieltä? Kyllä USA:ssa ensimmäisenä naisena tietotekniikan tohtoriksi valmistunut Mary Kenneth Keller, joka oli vieläpä katolinen nunna!

      Entäs miksi Radia Pearlmania kutsutaan Internetin Äidiksi? Ehkä olet joskus kuullut sellaisesta kuin STP-protokolla?

      Ja nuo oli vain pari nopeaa esimerkkiä eri aikakausilta...

      • niin...

        Ei yksi pääsky kesää tee, lähes kaikki ovat miehiä. Toimistoissakin naiset tunaroivat koneiden kanssa, yrittävät opetella ulkoa kaiken, eivät osaa päätellä mitään. Huvittavaa kun asiakas joutuu neuvomaan.

        Tottakai naisissa on päteviä ja miehissä eipäteviä, mutta keskimäärin ero on selkeä miesten eduksi. Naiset voivat olla parempia jossain muussa, ei sukupuolten tai ihmisten yleensäkään tarvitse samanlaisia ollakaan.


      • karhiaisia
        niin... kirjoitti:

        Ei yksi pääsky kesää tee, lähes kaikki ovat miehiä. Toimistoissakin naiset tunaroivat koneiden kanssa, yrittävät opetella ulkoa kaiken, eivät osaa päätellä mitään. Huvittavaa kun asiakas joutuu neuvomaan.

        Tottakai naisissa on päteviä ja miehissä eipäteviä, mutta keskimäärin ero on selkeä miesten eduksi. Naiset voivat olla parempia jossain muussa, ei sukupuolten tai ihmisten yleensäkään tarvitse samanlaisia ollakaan.

        Mitenkäs sateenkaaren värit, ovatko ne samanlaisia?
        vai onko niisäkin eri su...... , olkoon ettei kukaan vedä hernettä nenään.


      • Aivan, löysit pari esimerkkiä. Nyt kokeile samaa miehistä. Löydätkö yhtään enempää? Yleisesti nämä tekniikassa tunnetut naiset ovat tunnettuja nimenomaan, koska he ovat naisia. Samoilla saavutuksilla mies ei olisi tunnettu.


    • itsekeskeisyys

      Naisten on syytä keskittyä turhamaisuuteen kuten kauneustuotteisiin jos haluaa saada rinnalleen miehen joka arvostaa naisen ulkoista kauneutta. Tämän vuoksi naisilla ei jää yhtä paljon aikaa keskittyä elämässään muuhun. Sitten jos lapsiakin pitäisi hoitaa niin se aika on pois opiskelusta. Lopulta naiset katkeroituvat asemaansa ja suhtautuvat kaiken uuden opiskeluun hyvin negatiivisesti.

      Ja koska naisista on tullut katkeroituneita sekä negatiivisia ihmisiä, opettavat he tyttäristään samanlaisia eli tällöin äidit antavat tyttärilleen ennemmin leikkikaluksi nuken jota tytär voi pukea, syöttää ja hoivata, kuin tietokoneen jota tutkia. Tällöin viha maailmaa kohtaan ei koskaan unohdu kun se jatkuu sukupolvelta toiselle. Samasta syystä miehiä on paljon enemmän johtavassa asemassa yhteiskunnan asemissa tai yrityksissä. Naiset eivät pyri luomaan hyvinvointia yhteiskuntaan tieteen kautta vaan pikemminkin keskittymään johonkin sellaiseen mistä ei ole hyötyä muille ihmisille. Lisääntymisestä tai ihmiskeskeisestä kauneudesta kun ei ole hyötyä kenellekään. Nämä ovat kuitenkin keinoja joista ihmistä ei voida rangaista (paitsi Islamissa), joten naisten ei tarvitse pelätä tällöin vankilaakaan.

      Turhamaisuus näkyy usein myös siinä kuinka tarkkoja naiset saattavat olla kämpän siivouksen osalta. Kaikki naiset eivät varmastikaan ole tarkkoja, mutta yleisesti naiset ovat kiinnostuneempia tällaisista turhamaisista asioista millä ei ole minkäänlaista seksuaalista merkitystä sen jälkeen kun ihminen on kuollut pois.

      "Minua suututtaa, kun jossain teleoperaattorilla tai kodinkoneliikkeessä puhelimeen vastaa nainen, sillä minä en usko, että nainen pystyy hallitsemaan mitään teknisiä asioita."

      Kyllähän nuo naisetkin voivat oppia asioita ja he saattavat kuvitella tietävänsä asioista jotain, aivan kuten monilla miehilläkin on tarve kuvitella tietävänsä asiat paremmin kuin mitä monet muut heitä viisaammat ihmiset tietävät. Pitää vain pyrkiä analysoimaan sitä kuinka rauhallisesti he puhuvat. Lähes poikkeuksetta monotooniset, rauhalliset ja kenties myös ärsyttävät ihmiset ovat niitä kaikkein viisaimpia jotka tietävät mistä he puhuvat. Iloiset ihmiset sen sijaan kokevat iloa auttaessaan toisia ihmisiä silloinkin kun he eivät tiedä mistä he puhuvat.

      • ulkokulti

        "Minua suututtaa, kun jossain teleoperaattorilla tai kodinkoneliikkeessä puhelimeen vastaa nainen, sillä minä en usko, että nainen pystyy hallitsemaan mitään teknisiä asioita."

        Eikä varsinkaan nykyää kun hommat on ulkoistettu ja pahimmillaan johonkin "hoono soomi" paikkaan.


      • ...joo

        Miehet ovat useammin ylimielisiä tiskin takana, nainen saattaa etsiä kärsivällisesti tietoa netistä ellei itse tiedä. Naisillakin se ystävällisyys tosin on yleensä näyttelyä, mutta mitäpä sen väliä asiakkaan kannalta.


    • kamala pelkotila

      Miesten viimeinen ylivallan linnake on "tekniikan hallinta". Kun naiset oppivat enemmän tekniikkaa niin miesten ylivalta romahtaa. Tämän vuoksi tekniset luolamiehet pelkäävät teknisiä naisia!

      • ei muusta. . . .

        Ainoa syy miksi luolamiehet pelkää teknisiä naisia on se että kun on 2 kokkia, keitto menee aina viduiks.... :)


      • asema paranee?

        Kannattaa katsoa tuonne "yhteen kulttuuriin" päin, siellä naiset hoitavat kaikki kotiasiat ja miehet juovat teetä/kahvia ja väliajan sohivat tussareiden kanssa.


    • tää tää hallitaan

      Hiuka sama asia, mitä käytät, sen periaatteista ymmärrät ja sen kautta pikkuviat löytyy itsestään, elämä helpottuu.... (/kontrollifreak)

      niin ku pikku pojat jää koukkuun jalkapalloon....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe