fiksu-liittymä

sopivako

Itsellä on aiemmin ollut sonera fiksu, mutta ostaessasi 4g puhelimen se vaihtui toiseen.een.

Nyt sitten näin kaverin laskun ja siinä fiksu liittymän. Onko fiksu sopiva-liittymä, eli saako sillä Pohjola ja balttia puhelut samalla paketilla, vai sanoinko kaverille väärin

8

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonera Sopiva Fiksu. Jep, aivan oikein :)

      Oliko laskussa palvelunumeroita ulkomailla? Ne eivät kuulu pakettiin. Vai mitä ihmettelit laskussa?

      Selene@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

      • fiksusopiva

        Juttu oli se, että kaverilla on pari ruotsalaista numeroa ja hän käyttää jotain minulle tuntematonta ulkomaan puheluoperaattoria, niin käskin ottaa sen tunnuksen pois ja korvata se plus-merkillä, niin puhelut ja viestit menee hänen 600 pakettiin. Siksi kysyin liittymän kuuluvan tähän baletti- ja skandihinnoitteluun. Onhan se aika tyhmää maksaa liikaa.


      • sonera=kusinenpadka

        Lagi påska koko Sonera vittu tv ei toimi eikä kännyn netti, puhelut saatanan pätkisiä,
        Mulla on menny monta jaksoo ohi tota mun lempisarjaa


    • Ihanaa että on opastava ystävä auttamassa vierellä :)

      Kaivoin tuolta sivuiltamme linkin esiin, jossa kerrotaa lisää Sopivan ominaisuuksista. Saatko tuon välitettyä ystävällesi nähtäväksi?
      http://bit.ly/1Bsrelr
      Tarjoama meillä uudistui 2.4.14, jolloin Fiksun tilalle tuli uusia paketteja, muttei se vanhoja mitenkään poistanut :) Sitä vaan ettet ihmettele ettei Fiksua mainita tuossa sivulla.

      Selene@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

    • fiksusopiva

      Töytyy sanoa tuosta asiasta kaverille kun näkee.... Kaveri on aktiivisesti kyselevä ja saa käydä itse päivittämässä liittymänsä SoneraPisteessä jos sille tuntuu. Kaikille kun ei tuo netissä asiointi ole luontevaa, kun netti on mörkö. Itse teen netissä kaikkea, mutta en aivan ole saanut häntä vakuutettua tästä.

      Itselläni on 1/14 päivitetty SopivaSuuremmoimen, jossa on 1000min, 10000viestiä ja 10GT dataa, mikä riittäää kyllä omassa käytössä enemmän kuin suuremmoisesti.

      • fiksusopiva

        1000 puhetta ja viestiä. Ei sentään 10000 hups!


      • fiksusopiva kirjoitti:

        1000 puhetta ja viestiä. Ei sentään 10000 hups!

        :D "pieni ero" yhdellä nollalla.

        Olet oikeassa, kaikki eivät pidä netissä asioimisessa. Onneksi löytyy näitä yhteydenottokanavia mukavasti, jokaiselle omansa.

        Huomasitko, että Omilla Sivuilla löytyy tätä nykyä myös meidän oma Chat-palvelu?
        Kun kirjoutuu Soneran Omille Sivuille (http://bit.ly/1jADsgD) Sonera Tunnuksilla, löytyy yläpalkista kohta "Kysy meiltä". Siellä se chatti on :)

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • fiksusopiva
        sonerapartio kirjoitti:

        :D "pieni ero" yhdellä nollalla.

        Olet oikeassa, kaikki eivät pidä netissä asioimisessa. Onneksi löytyy näitä yhteydenottokanavia mukavasti, jokaiselle omansa.

        Huomasitko, että Omilla Sivuilla löytyy tätä nykyä myös meidän oma Chat-palvelu?
        Kun kirjoutuu Soneran Omille Sivuille (http://bit.ly/1jADsgD) Sonera Tunnuksilla, löytyy yläpalkista kohta "Kysy meiltä". Siellä se chatti on :)

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

        Mä olen itse kerran jättänyt soneran soittopyynnön sivulla olleen ajanvarausjärjestelmän kautta. Kun osaa kertoa omilla sivuilla oman ongelmansa riittävän hyvin, niin oikeanlainen ihminen ottaa yhteyttä paikallinen dealer ei aina pysty samaan omalla käyntihetkellä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe