Mitä minun silmäni näkivätkään maikkarilla

Hauhau hauuuuuu

Hyvät hyssykät sentään valmistitte juuri konstailemattomia täytettyjä paprikoita vaikka olen luullut kun en ole ottanut itse asiasta selvää että eihän ketään enää näin vanhanaikaisia ruokia tee kuin minä Eikä siinä kaikki köksä ( kotitaloutta ) voi pitää hauhauhauuuuuu myös keittiössään vai studiossa No kuitenkin Kiitos heille jotka ovat älynneet että perheillä on myös lemmikkejä kuten meidän keittiöpäälikkö jonka yksi väijypaikka on juuri keittiön pöydän alla Yleensä kuitenkin keskellä lattiaa :)

Tuntuiko että aloitukseni on mainos, jos tuntui sittenhän tämä on taas huippumainos joka syntyi pelkästä ihmetyksestä mutta niin oleelisesta kuten Tältä kuulostaa ja näyttää Elämä . Ainyt tulee hyvää musaa laitan kovempaa hillitysti että ketään ei vaan ärsytä :)

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whuh

      Mitä minä saan sitä hän tarkoittaa siinä keskellä keittiön kapeaa kulkuväylää jota lattiaksi myös sanotaan. Hänen debyyttinsä on aikanaa ollut täydellinen joten hänen ei tarvitse väistellä Eikä hän katso ketään vaan häntä katsotaan Me ydessä huomautetaan mainostajille että myös katsomme yhdessä mainoksetkin joita lemmikeille tulee niinkin vähän mitä koiria suomessa on.

      Olemme hänen korkeutensa kanssa ajatelleet tekevämme keittokirjan juuri tälle rodulle mutta ehkä jää ajatuksen asteelle . Joku sai kyllä nyt idean jos ei itselle tullut mieleenkään. hauhau hauha hahu Yleensä kun kerran sanon HAU se pitää riittää ainakin sivistyneistö ymmärtää että hän ei alennu haukkumaan kuten rahvas vaan kun kerran sanon hauu yleensä se riittää.


      mitähän maijasteetinen nyt saa :)

      • edamia pöyristyttävä

        Hän ei saanut juustoa vaikka "koko suomi" om hamstraamassa halpaa juustoa sitä oltermannia Hänen palvelijansa eiollut tietävinäänkään että olisi voinut sitä minulle käydä ostamassa palvelijani ei myöskään ollut ostanut todelista herkkuani juustoleipää vaan minun täytyi tyytyä pelkkään edamsiivuun . En yleenssäkkä viitsi katsella mitä palvelijani puuhastelee mutta olen kyllä läsnä että ei fuskaa kuten nyt kävi että oltermannia ei näy kahviasetillani vaan pelkkä edamsiivu . Cesaria kylläkin vaikka olen anovasti katsonut palvelijaani että ottaisin nakkikeitosta ne nakin ja porkkanan palaset Taidan vetäytyä lepodivaanilleni äänekkäästi koska nyt tämä rahavaan touhu alkaa väsyttämään


      • edamiako vain
        edamia pöyristyttävä kirjoitti:

        Hän ei saanut juustoa vaikka "koko suomi" om hamstraamassa halpaa juustoa sitä oltermannia Hänen palvelijansa eiollut tietävinäänkään että olisi voinut sitä minulle käydä ostamassa palvelijani ei myöskään ollut ostanut todelista herkkuani juustoleipää vaan minun täytyi tyytyä pelkkään edamsiivuun . En yleenssäkkä viitsi katsella mitä palvelijani puuhastelee mutta olen kyllä läsnä että ei fuskaa kuten nyt kävi että oltermannia ei näy kahviasetillani vaan pelkkä edamsiivu . Cesaria kylläkin vaikka olen anovasti katsonut palvelijaani että ottaisin nakkikeitosta ne nakin ja porkkanan palaset Taidan vetäytyä lepodivaanilleni äänekkäästi koska nyt tämä rahavaan touhu alkaa väsyttämään

        Palvelijani lähti juuri kahikuppinsa kanssa ulos kahvimukissa luki the foreign correspondentes jne. Asetun sellällenii hellyyttävästi ja tyrkytän hänelle syylisyyttä koska en ole saanut raejuustoa joten jos huomenna ei ole kahvuasetissani raejuustoa piiloudun jotta hän saa kontata kaikki väijypaikkani selkänsä kipeäksi syvää syylisyyttä tuntea röyhkeästä rahvaanomaisuudestaan Tänääkin vielä anoa häneltä turkkini harjauksen, silmänpuhdistuksen ja en vieläkään ole saanut siitä hienostuneesta peltirasiastani herkkupalaa vaadin ylimääräisen välttämättömästi ja huomenna laitan hyrskynmyrskyn heti aamusta vaatimuksena raejuustoa.

        nyt se tulee:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe