Psykopaatti sotilaan

Näin on

Pitäisi pysyä kaunana uskonnosta. Kauheinta on kun hän syyttää uskovaisia ihmisiä pyhänhengen pilkasta. Hän ei voi ymmärtää että saattaa olla herkkiä ihmisiä.

Hän sopi psykopaatti ihmisvihaajana armeijaan

67

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs palstalainen

      En yhtään ihmettele, vaikka joku herkkä palstalainen olisi päätynytkin itsemurhaan henkisen väkivallan tähden, jota hän harjoittaa.

      • Katkeruusko riivaa?

        Siinäpä oli taas sirkusta kerrakseen.
        Tyyppi tekee typerän aloituksen ja hännystelee itse itseään 10 min kuluttua (eri nikillä) vielä typerämmällä vastauksella.


    • Olet erittäin uskollinen Paavalillesi:

      "En edes ymmärrä, mitä teen: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan."

      Etkö ole täältä kertaakaan lukenut, että Pyhä Henki todella kpoukluttis minua ensiksi tämä näkyvän Suomen ilmatilan valvojana, josta tösyin palvelleena pääsin eläkkeelle helmikuussa 1983, ja tästä syystä:

      Miksi johdatit minut sotilasuralle? Kysin, ja Pyhä Henki vastasi:

      "Jotta tietäisit mitä merkitsee esimiehen käsky, osaisit tehdä sotasuunnitelmia, ja sinulla olisi turvattu toimeentulo."

      Ja nyt tämän turvatun toimeentulon ohessa saan toimia täällä taivaan näkymättömän ilmatilan valvojana, jonka kimppuun kaltaisesi Jumalan paaduttamat yötä päivää hyökkäävät.

      Se on kaltaisillesi Paholaisen ilosanomaa, että Totuus johdattaa ihmisiä itsemurhaan.

      Murhat kuuluvat Saa-tanan joukko-osastojen toimintatapoihin, kuten Jeesus omalle kansalleenkin julisti:

      "Te olette lähtöisin Saa-tanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

      Saa-tana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

      Huomaa myös tämä, että ilman ihmisveren vuodatusta sinäkin olet liittynyt jo murhaajien joukkoon:

      "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

      • Ei aloittaja

        Pidät siis aloittajaa veljenäsi?


      • Ei aloittaja kirjoitti:

        Pidät siis aloittajaa veljenäsi?

        Mitä tämä Jeesuksen opetus sinulle merkitsee:

        "Älkää te antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä teillä on vain yksi opettaja ja te olette kaikki veljiä."


      • Ei aloittaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitä tämä Jeesuksen opetus sinulle merkitsee:

        "Älkää te antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä teillä on vain yksi opettaja ja te olette kaikki veljiä."

        Tähän asti et ole pitänyt Jeesukseen uskovia veljinäsi, vaan saa.tanoina. Olet siis muuttanut mielesi.


      • näin se on.
        Ei aloittaja kirjoitti:

        Tähän asti et ole pitänyt Jeesukseen uskovia veljinäsi, vaan saa.tanoina. Olet siis muuttanut mielesi.

        Jeesus piti jopa juutalaisia kyykäärmeen sikiöinä, syntisinä jo sikiämisestä alkaen.

        Vain Pyhästä Hengestä siinneenä Jeesus oli erilainen, puhdas.


      • Toteavainen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitä tämä Jeesuksen opetus sinulle merkitsee:

        "Älkää te antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä teillä on vain yksi opettaja ja te olette kaikki veljiä."

        Tässäkin kohtaa voidaan sanoa, että oppisi muuttuu tuulen mukana, mutta ei suinkaan Pyhän Hengen tuulen, vaan inhimillisen.


      • Niinpä taitaa
        Ei aloittaja kirjoitti:

        Tähän asti et ole pitänyt Jeesukseen uskovia veljinäsi, vaan saa.tanoina. Olet siis muuttanut mielesi.

        Taitaa olla taas takinkääntöpäivät meneillään...


    • lihtdesq

      Mää tipahin...kuka sotilas,mistä tässä on kyse?

      • Ei sitä voi ymmärtää

        Pitäisi varmaan olla psykiatri, ymmärtääkseen aloittajan ajatuksenkulkua?


      • Varmaankin...
        Ei sitä voi ymmärtää kirjoitti:

        Pitäisi varmaan olla psykiatri, ymmärtääkseen aloittajan ajatuksenkulkua?

        On se varmaanki huikeaa jutella itsekseen? ;)


      • Pitihän se arvata
        Varmaankin... kirjoitti:

        On se varmaanki huikeaa jutella itsekseen? ;)

        Sinuunko se kalikka kalahti:-):-):-)


    • Pyhä Henki on yhtä kuin Totuuden Henki, eikä totuudella kukaan pysty tätä Henkeä pilkkaamaan.

      Mutta valheella kyllä, ja sitä varten on Saa-tana jokaiselle joukko-osastolleen rakennuttanut ikiomat Hengen herjauspaikkansa, nuo ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet.

      Niissä jokaisessa, Paavalin opetuksen mukaisesti, Pyhää Henkeä aletaan kirota heti, jos joku heille totuutta julistaa.

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

      Siksi tämän keskustelun aloittajakin pilkkaa Pyhää Henkeä, tätä Jumalan kolmatta persoonaa vähätellen, pienillä
      kirjaimilla:

      "Kauheinta on kun hän syyttää uskovaisia ihmisiä pyhänhengen pilkasta."

      Heille kun ainoa Pyhän Hengen pilkka tehdään silloin, kun joku heistä eroaa, tämän Jeesuksen kutsun tajuttuaan:

      "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:
      "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti,
      eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

      • Ei aloittaja

        Niin, kerrohan nyt sitten kumpia sinulle Jeesukseen uskovat ovat, saa.tanoita vai veljiä? Kummaksikin olet heitä kutsunut, mutta yleisemmin saa.tanoiksi, jotta Jeesuksen ennustus toteutuisi:


        25 Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!


      • Toteavainen
        Ei aloittaja kirjoitti:

        Niin, kerrohan nyt sitten kumpia sinulle Jeesukseen uskovat ovat, saa.tanoita vai veljiä? Kummaksikin olet heitä kutsunut, mutta yleisemmin saa.tanoiksi, jotta Jeesuksen ennustus toteutuisi:


        25 Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

        Teuvo ei osaa vastata, sillä hän ei osaa vastata suoraan. Tyypillistä hänelle on vastata monisanaisesti, ilman, että vastaisi itse kysymykseen. Sitten hän sanoo, että johan minä vastasin, vaikka EI vastannut. Sellaista kutsutaan kieroiluksi.


      • Toteavainen kirjoitti:

        Teuvo ei osaa vastata, sillä hän ei osaa vastata suoraan. Tyypillistä hänelle on vastata monisanaisesti, ilman, että vastaisi itse kysymykseen. Sitten hän sanoo, että johan minä vastasin, vaikka EI vastannut. Sellaista kutsutaan kieroiluksi.

        Jokaisen Saa-tanan palvelijan perässä kulkee kielipitkällä tämä Toteavainen oman ilosanomansa kanssa:

        Teuvo Suni ei taaskaan osannut vastata niin, että me ymmärtäisimme ja voisimme sanoa: Aamen!


    • Jeesukselta Hengen ja tehtävän saaneet - ne muutamat harvat -ovat veljiä.

      Saa-tanan tekopyhittämät ovat niitä valheveljiä ja - sisaria, jotka viimeisellä tuomiolla ihmettelevät kohtaloaan:

      "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

      Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

      Eikö sinua edes säikähdytä se, etteivät Jeesuksen valitsemat opetuslapsetkaan uskoneet olevansa Saa-tanan hengen vallassa, vaikka Jeesus sen heille suoraan sanoi:

      "Te ette tiedä, minkä hengen omat te olette."

      "Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saa-tana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

      • "Kieron ja nurjan.."

        Eipä tullut suoraa vastausta, ei. Pitkä liirum laarum, mutta suoraa vastausta ei tullut. On se niin vaikeaa, on.


    • Suora vastaus sinulle:

      "Väisty tieltäni, Saa-tana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

      Tätä sinun on turha minulta odottaa, sillä kaltaisillesi Jumalan paaduttamille oikea profeetta on tällainen:

      "Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi: "Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"

      • Herätys!!!

        Väität, että Evankeliumi olisi vain tarkoitettu kerrottavaksi, eikä pelastukseksi. Sinä olet se, joka vääristät Jumalan suunnitelman. Silloinhan sinulla sen koommin ei olisi mitään toivoa pelastuksesta, sillä Jumala ei ole puolueellinen. Ristin sovitus olisi silloin aivan turhaa, jos väitteesi olisi totta! Etkö sitä edes käsitä???


      • Herätys!!! kirjoitti:

        Väität, että Evankeliumi olisi vain tarkoitettu kerrottavaksi, eikä pelastukseksi. Sinä olet se, joka vääristät Jumalan suunnitelman. Silloinhan sinulla sen koommin ei olisi mitään toivoa pelastuksesta, sillä Jumala ei ole puolueellinen. Ristin sovitus olisi silloin aivan turhaa, jos väitteesi olisi totta! Etkö sitä edes käsitä???

        Minä kyllä tiedän, mikä ero on tämän maailman jumalan ja taivasten valtakunnan Jumalan evankeliumeilla:

        Ensiksi Jumalan evankeliumi, se josta Pietari kirjoitti: "mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät taivu uskomaan Jumalan evankeliumia?" Ja Jeesus ilmoitti:

        "Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        Tästä evankeliumista pääsevät nauttimaan vain ne harvat: "joiden nimi on maailman luomisesta alkaen ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Siihen päästään vain - ja ainoastaan - näiden Jeesuksen käskyjen noudattamisella:

        1.
        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        2.
        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        3.
        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        4.
        " Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

        5.
        "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

        Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Jopa täällä maan ääressä: Suomi 24 Raamattu-keskustelussa, kaikkien vihan kohteena:

        6.
        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä kyllä tiedän, mikä ero on tämän maailman jumalan ja taivasten valtakunnan Jumalan evankeliumeilla:

        Ensiksi Jumalan evankeliumi, se josta Pietari kirjoitti: "mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät taivu uskomaan Jumalan evankeliumia?" Ja Jeesus ilmoitti:

        "Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        Tästä evankeliumista pääsevät nauttimaan vain ne harvat: "joiden nimi on maailman luomisesta alkaen ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Siihen päästään vain - ja ainoastaan - näiden Jeesuksen käskyjen noudattamisella:

        1.
        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        2.
        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        3.
        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        4.
        " Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

        5.
        "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

        Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Jopa täällä maan ääressä: Suomi 24 Raamattu-keskustelussa, kaikkien vihan kohteena:

        6.
        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Toiseksi tämän maailman jumalan, lavean tien evankeliumi:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Kaikki tämän evankelimuin opetukset ovat Saa-tanan Paavalille sanelemia, ja perustuvat valheeseen ja vääryyteen:

        1.
        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        Jokaiselle joukko-osastolleen, joiden nimiä on tämänkin keskustelun alussa mainittu, Paholainen on antanut sen verran toisista poikkeavan evankeliumin, ettei tämä Jeesuksen toivomus:

        "Että he yhtä olisivat."

        Pääse koskaan sen hallitsemassa maailmassa toteutumaan. Varsinkin, kun kun noiden uskojen vahvistukseen on anettu oma ohjeensa:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        Ja kaikki näiden uskojen valheet ja vääryydet kruunataan tällä Rakkauslaululla:

        "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

        Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

        Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

        Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

        Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

        Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.

        Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.

        Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.

        Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

        Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

        Tällä Paholaisen kolminaisuudella pilkataan Jeesuksen Kristuksen kolminaisuutta:

        ""Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."


    • Sama peli

      Psykopaatti sotilas höykyttää uskovaisia täällä kuin aikoinaan alokkaitaan.

      • Eipä ole jehovalaisilla ja siviilipalvelusmiehillä minkäänlaista käsitystä Puolustusvoimista, Ilmavoimista puhumattakaan.

        Ei ole Ilmavoimien tutka-asemilla koskaan koulutettu alokkaita.


      • kukapa tiennee,
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Eipä ole jehovalaisilla ja siviilipalvelusmiehillä minkäänlaista käsitystä Puolustusvoimista, Ilmavoimista puhumattakaan.

        Ei ole Ilmavoimien tutka-asemilla koskaan koulutettu alokkaita.

        mikähän "neiti" lienee?


    • Lurps

      Piti taas Teuvon perseennuolijan laittaa kommenttinsa.

      • Heko heko :-)

        Neiti ei näköjään ymmärrä armeijan hommista mitään.
        Ammuit itseäsi jalkaan. Räähkäilysi on osoitettu aloittajalle, siis itsellesi:-)


      • jepulijepsistä

        eihän sitä tiedä, vaikka olisivat rakentaneet sen vanhasta kumirukkasesta?


      • Meniköhän sukupuolenkorjausleikkaus pieleen, kun tuolla tavalla lurpsahti?


      • Minkähän herjan
        jepulijepsistä kirjoitti:

        eihän sitä tiedä, vaikka olisivat rakentaneet sen vanhasta kumirukkasesta?

        Teuvo poisti? Jepulista jepsisin vastauksesta voidaan jotakin päätellä.


      • Minkähän herjan kirjoitti:

        Teuvo poisti? Jepulista jepsisin vastauksesta voidaan jotakin päätellä.

        Minä armahdan sinua, ettet kokonaan mielenrauhaasi tuon takia menetä.

        Kirjoitusvirheen takia poistin, ja toin tämän korjattuna uudelleen:

        "Meniköhän sukupuolenkorjausleikkaus pieleen, kun tuolla tavalla lurpsahti? "


    • Eikä varmasti kukaan ole muistanut Raamatun varoitusta tuollaisistakin ihmeistä:

      "Teidän keskuuteenne saattaa ilmestyä profeetta tai unennäkijä, joka lupaa tehdä ihmeen tai tunnusteon
      ja joka näin koettaa taivuttaa teidät palvelemaan vieraita ja teille outoja jumalia.

      Älkää kuunnelko sellaisen profeetan tai unennäkijän sanoja, vaikka hänen lupaamansa ihme tapahtuisikin. Herra, teidän Jumalanne, koettelee teitä näin saadakseen tietää, rakastatteko häntä koko sydämestänne ja koko sielustanne.

      Teidän tulee seurata vain Herraa, Jumalaanne, pelätä häntä, noudattaa hänen käskyjään, totella häntä ja pysyä hänen uskollisina palvelijoinaan."

      • Herää kysymys

        Eivät kai apostolitkin olleet psykopaatteja Jeesuksesta puhumattakaan?


      • Herää kysymys kirjoitti:

        Eivät kai apostolitkin olleet psykopaatteja Jeesuksesta puhumattakaan?

        Kyllä he Jumalan paaduttamien mielestä sellaisia olivat, sillä ei Jeesus ilman aihetta tätäkään omilleen paljastanut:

        "Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki! "

        Mitä eroa on Belsebulilla, psykopaatilla , narsistilla, ja kaikilla niillä Semper.Fideliksen tulkinnoilla Totuuden Hengestä.


      • Muistatko.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä he Jumalan paaduttamien mielestä sellaisia olivat, sillä ei Jeesus ilman aihetta tätäkään omilleen paljastanut:

        "Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."

        "Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki! "

        Mitä eroa on Belsebulilla, psykopaatilla , narsistilla, ja kaikilla niillä Semper.Fideliksen tulkinnoilla Totuuden Hengestä.

        Teuvo mitä Jeesus puhui rakkaudesta? Mikset koskaan kopioi niitä Raamatunkohtia tänne?


      • Muistatko. kirjoitti:

        Teuvo mitä Jeesus puhui rakkaudesta? Mikset koskaan kopioi niitä Raamatunkohtia tänne?

        Jatkuvasti tuon esille sitä rakkautta, jota varten hän minut opetulapsekseen otti:

        RAKKAUTTA TOTUUTEEN.

        Tämä liittyy hänen ilmoitukseensa:

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat."


      • Mutta.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jatkuvasti tuon esille sitä rakkautta, jota varten hän minut opetulapsekseen otti:

        RAKKAUTTA TOTUUTEEN.

        Tämä liittyy hänen ilmoitukseensa:

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat."

        Miksi et koskaan kopioi niitä Raamatunlauseita tänne jossa Jeesus puhuu rakkaudesta? Käskeehän Jeesu8s rakastaa lähimmäistäänkin, etkö ole huomannut?


      • Teuvolle neuvo
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jatkuvasti tuon esille sitä rakkautta, jota varten hän minut opetulapsekseen otti:

        RAKKAUTTA TOTUUTEEN.

        Tämä liittyy hänen ilmoitukseensa:

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat."

        Teuvo, annan sinulle neuvon, jos vain voisit sen vastaanottaa. Ala lukemaan uudestaan evankeliumeja ja kokonaisvaltaisesti Jeesuksen opetuksia.

        Miten Jeesus toimi? Hän oli kovasanainen koville ihmisille, fariseuksille. Mutta Hän näki kuitenkin ihmisten hätään ja oli armahtavainen ja hyvä. Hän ei lyönyt lyötyjä, vaan tahtoi ihmisille todellisesti hyvää ja parantaa heidät.


      • Jatkuvasti
        Mutta. kirjoitti:

        Miksi et koskaan kopioi niitä Raamatunlauseita tänne jossa Jeesus puhuu rakkaudesta? Käskeehän Jeesu8s rakastaa lähimmäistäänkin, etkö ole huomannut?

        "Jatkuvasti tuon esille sitä rakkautta, jota varten hän minut opetulapsekseen otti:

        RAKKAUTTA TOTUUTEEN." : sanoo Teuvo


        "Jatkuvasti tuon esille sitä rakkautta, jota varten hän MINUT opetulapsekseen otti:

        RAKKAUTTA TOTUUTEEN.": sanoo Teuvo

        "Jatkuvasti tuon esille sitä rakkautta, jota varten hän MINUT opetulapsekseen otti:

        RAKKAUTTA TOTUUTEEN."



        MINUT, MINUT, MINUT,
        MINUT, MINUT, MINUT,
        MINUT, MINUT, MINUT


      • Rakkaus totuuteen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jatkuvasti tuon esille sitä rakkautta, jota varten hän minut opetulapsekseen otti:

        RAKKAUTTA TOTUUTEEN.

        Tämä liittyy hänen ilmoitukseensa:

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat."

        Mitä sinä tahtoisit toisten sinua kohtelevan? Tee siis samoin heille Teuvo. Rakkautta totuudessa, on lähimmäisen rakkaus.

        Jos minä tahdon että minua kohdellaan oikeudenmukaisesti, olen sen saman velvollinen tekemään sinullekin.

        Tuon kaikella rakkaudella totuuteen tämän sinulle tiettäväksi ja toivoisin, että kääntyisit rakastavan Isän puoleen ja etsimään ja kolkuttamaan, ovea, jossa on Kristus odottamassa sinua luokseen, jos vain tahdot...


      • Raukkamaista
        Rakkaus totuuteen kirjoitti:

        Mitä sinä tahtoisit toisten sinua kohtelevan? Tee siis samoin heille Teuvo. Rakkautta totuudessa, on lähimmäisen rakkaus.

        Jos minä tahdon että minua kohdellaan oikeudenmukaisesti, olen sen saman velvollinen tekemään sinullekin.

        Tuon kaikella rakkaudella totuuteen tämän sinulle tiettäväksi ja toivoisin, että kääntyisit rakastavan Isän puoleen ja etsimään ja kolkuttamaan, ovea, jossa on Kristus odottamassa sinua luokseen, jos vain tahdot...

        Läyryät kovasti jostain rakkaudesta. Onko se teidän puolelta rakkautta, että riehutte alinomaan, jonkun wanhan miehen kimpussa?
        HÄVETKÄÄ, JOS OSAATTE!


      • Kuka on
        Raukkamaista kirjoitti:

        Läyryät kovasti jostain rakkaudesta. Onko se teidän puolelta rakkautta, että riehutte alinomaan, jonkun wanhan miehen kimpussa?
        HÄVETKÄÄ, JOS OSAATTE!

        kenenkin kimpussa, sitä en tiedä? :)


      • Raukkamaista
        Kuka on kirjoitti:

        kenenkin kimpussa, sitä en tiedä? :)

        No, mitäs tänne kirjoittelet, jos et mitään tiedä:)


      • jos niin tahdot
        Raukkamaista kirjoitti:

        No, mitäs tänne kirjoittelet, jos et mitään tiedä:)

        Itsellesi uskotella, olkoon niin.

        Vaikka kaiken tiedon omistaisikin, ilman rakkautta totuuteen, sekään ei mitään olisi.


      • Mutta. kirjoitti:

        Miksi et koskaan kopioi niitä Raamatunlauseita tänne jossa Jeesus puhuu rakkaudesta? Käskeehän Jeesu8s rakastaa lähimmäistäänkin, etkö ole huomannut?

        Etkö ole huomannut?

        Minähän rakastan lähimmäisiäni juuri sillä samalla rakkaudella, jolla Jeesus on minuakin rakastanut: TOTUUDELLA.


      • Teuvolle neuvo kirjoitti:

        Teuvo, annan sinulle neuvon, jos vain voisit sen vastaanottaa. Ala lukemaan uudestaan evankeliumeja ja kokonaisvaltaisesti Jeesuksen opetuksia.

        Miten Jeesus toimi? Hän oli kovasanainen koville ihmisille, fariseuksille. Mutta Hän näki kuitenkin ihmisten hätään ja oli armahtavainen ja hyvä. Hän ei lyönyt lyötyjä, vaan tahtoi ihmisille todellisesti hyvää ja parantaa heidät.

        Mikä on kaltaistesi Jumalan paaduttamien tekopyhien hätä?

        "He haalivat itselleen halujendsa mukaisia opettajia, kuullakseen sitä, mitä mieli kulloinkin tekee.

        He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."

        Ja näitä tarujen kertojia ovat kaikki ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet pullollaan:

        "Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.

        Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut narsisti, puoskari ja toisten tuomitsija.

        Muistakaa, mitä rakas veljemme Paavali on tällaisista ihmisistä kirjoittanut:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Täysin turhaa työtä Saa-tana sinulla teettää, jos kuvittelet, että saisit minut pois totuuden tieltä.

        Minulla on tällainen vartiointi:

        "Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

        Isä ja minä olemme yhtä."

        Tähän liittyy myös tämä:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."


      • jos niin tahdot kirjoitti:

        Itsellesi uskotella, olkoon niin.

        Vaikka kaiken tiedon omistaisikin, ilman rakkautta totuuteen, sekään ei mitään olisi.

        Vaikka minä huutelin aamenia jokaisen Jumalan paaduttaman väärämielisen viestien perään, jos minulla ei olisi totuuttaa, en minä mitään olisi.


      • Jumalan paaduttamat?
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Vaikka minä huutelin aamenia jokaisen Jumalan paaduttaman väärämielisen viestien perään, jos minulla ei olisi totuuttaa, en minä mitään olisi.

        Et sinä pysty näkemään kuka on paadutettu Teuvo. et ole jumala


      • Jumalan paaduttamat? kirjoitti:

        Et sinä pysty näkemään kuka on paadutettu Teuvo. et ole jumala

        Ei toki Jumala, mutta Jeesuksen kaltainen, kuten apostoli Johannes:

        "Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.

        Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.

        Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."

        Siksi Jeesuskin ilmoitti:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Paholainen rakastaa kaikkia kaltaisiasi salassa, jotka hänen paratiisissaan alastomina pelkäävät ja piileskelevät totuutta, koska kukaan teistä ei voi sitä tietää:

        "Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"


      • Höpsis
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei toki Jumala, mutta Jeesuksen kaltainen, kuten apostoli Johannes:

        "Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.

        Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.

        Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."

        Siksi Jeesuskin ilmoitti:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Paholainen rakastaa kaikkia kaltaisiasi salassa, jotka hänen paratiisissaan alastomina pelkäävät ja piileskelevät totuutta, koska kukaan teistä ei voi sitä tietää:

        "Voi niitä, jotka kätkeytyvät Herralta salatakseen suunnitelmansa, niitä, joiden teot piilevät pimeydessä ja jotka sanovat: "Kukapa meidät näkisi, kukapa meidät tuntisi!"

        Et todellakaan ole Jeesuksen kaltainen, jos sanoit tuon vitsiksi niin huumorintajusi-kin on sairas.


      • ilmiön havaitsi
        Höpsis kirjoitti:

        Et todellakaan ole Jeesuksen kaltainen, jos sanoit tuon vitsiksi niin huumorintajusi-kin on sairas.

        Kyllä Teuvo näki sisimmässäsi "Höpsis" piileskelevän pelkuruuden hengen.


      • Höpsis kirjoitti:

        Et todellakaan ole Jeesuksen kaltainen, jos sanoit tuon vitsiksi niin huumorintajusi-kin on sairas.

        Kyllä se todesta meni sinunkin sydämeesi ja aiheutti inhottavan pisto, jonka seurauksena aloit noudattaa tätä Jeesuksen ilmoitusta:

        "Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."

        Jos en olisi Jeesukselta tehtävää ja Henkeä saanut, en tätäkään pystyisi sinulle julistamaan:

        "Te tekopyhät! Oikein on Jesaja teistä ennustanut. Onhan kirjoitettu: -- Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta."

        Totuuden Henki tietää tämänkin:

        "Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kuulee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti."


      • Helppo havaita
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä se todesta meni sinunkin sydämeesi ja aiheutti inhottavan pisto, jonka seurauksena aloit noudattaa tätä Jeesuksen ilmoitusta:

        "Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."

        Jos en olisi Jeesukselta tehtävää ja Henkeä saanut, en tätäkään pystyisi sinulle julistamaan:

        "Te tekopyhät! Oikein on Jesaja teistä ennustanut. Onhan kirjoitettu: -- Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta."

        Totuuden Henki tietää tämänkin:

        "Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kuulee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti."

        Kirjoitit sitten kaksi kommenttia perälläin Teuvo, toisen jopa omalla nimelläsi.


      • Helppo havaita kirjoitti:

        Kirjoitit sitten kaksi kommenttia perälläin Teuvo, toisen jopa omalla nimelläsi.

        Vääryyden hengen vallassa olevat näkevät kaiken valheena - totuudenkin, koska heistä kukaan ei voi sitä tietää.

        Monin verroin helpompi sinun olisi totuus havaita, jos saisit sen tekopyhyyden pitkän hirren pois silmästäsi, kuten kirjoitettu on:

        "Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?"

        "Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?"

        "Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

        "Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?"

        "Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa, veli, kun otan roskan silmästäsi'? Ethän sinä näe edes hirttä omassa silmässäsi. Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

        Totuuden Hengen ei tarvitse piiloutua puskaan, ja kiittelemään omaa kirjoitustaan, kuten jopa vuodesta toiseen väärämielisten perässä kulkevat aina vaan esille nostavat heidän saatanallisia säkeitään, vaikka kirjoittaja olisi jo haudassa maatumassa.

        Jos tänne ilmestyy vaikkapa vain yksikin ihminen, joka tajuaa totuuden ja antaa siitä kommenttinsa, niin se on jo Saa-tanan palvelijoille liikaa.

        Kun ei edes yhtä totuuden kirjoittajaa täällä suvaita.


      • Niin.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Vääryyden hengen vallassa olevat näkevät kaiken valheena - totuudenkin, koska heistä kukaan ei voi sitä tietää.

        Monin verroin helpompi sinun olisi totuus havaita, jos saisit sen tekopyhyyden pitkän hirren pois silmästäsi, kuten kirjoitettu on:

        "Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?"

        "Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?"

        "Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

        "Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?"

        "Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa, veli, kun otan roskan silmästäsi'? Ethän sinä näe edes hirttä omassa silmässäsi. Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

        Totuuden Hengen ei tarvitse piiloutua puskaan, ja kiittelemään omaa kirjoitustaan, kuten jopa vuodesta toiseen väärämielisten perässä kulkevat aina vaan esille nostavat heidän saatanallisia säkeitään, vaikka kirjoittaja olisi jo haudassa maatumassa.

        Jos tänne ilmestyy vaikkapa vain yksikin ihminen, joka tajuaa totuuden ja antaa siitä kommenttinsa, niin se on jo Saa-tanan palvelijoille liikaa.

        Kun ei edes yhtä totuuden kirjoittajaa täällä suvaita.

        Muistamme että olet antanut itsellesi luvan valehdella s,aatanalle ja saa,tanoita sinulle ovat kaikki palstalaiset, ehkä se nuolijakin.


      • Niin. kirjoitti:

        Muistamme että olet antanut itsellesi luvan valehdella s,aatanalle ja saa,tanoita sinulle ovat kaikki palstalaiset, ehkä se nuolijakin.

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Ei se tämän kummempi asia ole, että sinäkin olet Saa-tanan sylissä herjaamassa Totuuden Henkeä, koska:

        "Nimesi ei ole maailman luomisesta alkaen ollut kirjoitettuna Karitsan elämänkirjaan."

        Ei siis julistamani totuus ole sinua Saa-tanan omaksi johdattanut, vaan tämä:

        "Koska he eivät rakastaneet totuutta, joka olisi heidät pelastanut."


      • Olet.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

        Ei se tämän kummempi asia ole, että sinäkin olet Saa-tanan sylissä herjaamassa Totuuden Henkeä, koska:

        "Nimesi ei ole maailman luomisesta alkaen ollut kirjoitettuna Karitsan elämänkirjaan."

        Ei siis julistamani totuus ole sinua Saa-tanan omaksi johdattanut, vaan tämä:

        "Koska he eivät rakastaneet totuutta, joka olisi heidät pelastanut."

        Ihmisvihaaja, siksi siteeraat vain tylyjä ja aggressiivisia Raamatunpaikkoja. Kaltaisiasi ihmisvihaajia oli entisaikaisessa armeijassa 99% upseereista ja aliupseereista.


      • Olet. kirjoitti:

        Ihmisvihaaja, siksi siteeraat vain tylyjä ja aggressiivisia Raamatunpaikkoja. Kaltaisiasi ihmisvihaajia oli entisaikaisessa armeijassa 99% upseereista ja aliupseereista.

        Miksi pidät sinusta totuuden paljastavia Raamatun jakeita tylyinä ja aggressiivisina?

        Siksi, koska kaikki kaltaisesi Jumalan paaduttamat:

        "Haalivat itselleen halujensa mukaisia opettajia, kuullakseen sitä, mitä kulloinkin mieli tekee.

        He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."


      • Huhheijaa.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi pidät sinusta totuuden paljastavia Raamatun jakeita tylyinä ja aggressiivisina?

        Siksi, koska kaikki kaltaisesi Jumalan paaduttamat:

        "Haalivat itselleen halujensa mukaisia opettajia, kuullakseen sitä, mitä kulloinkin mieli tekee.

        He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."

        Kertoo sinusta paljonTeuvo että valitset Raamatusta vain aggressiiviset ja tylyt kohdat edustamaan "totuutta". Lisäksi irroitat ne asiayhteydestään ja isket niillä vilpittömiä uskovaisia.

        Näkee että agressiivisuus ja tylyys vastaavat henkeen sinulla ja sinua miellyttää ne, ihmisvihaaja kun olet.


      • Huhheijaa. kirjoitti:

        Kertoo sinusta paljonTeuvo että valitset Raamatusta vain aggressiiviset ja tylyt kohdat edustamaan "totuutta". Lisäksi irroitat ne asiayhteydestään ja isket niillä vilpittömiä uskovaisia.

        Näkee että agressiivisuus ja tylyys vastaavat henkeen sinulla ja sinua miellyttää ne, ihmisvihaaja kun olet.

        Oikeassa olet, Saa-tanan ilosanoman mukaan.

        Sillä agressiivinen ja tyly oli Jeesuskin kaukaisia esi-isiäsi kohtaan:

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."


      • Niinkö?
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikeassa olet, Saa-tanan ilosanoman mukaan.

        Sillä agressiivinen ja tyly oli Jeesuskin kaukaisia esi-isiäsi kohtaan:

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

        Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

        Jeesus sanoi: "Rakasta lähimmäistä kuin itseäsi ja Jumalaa yli kaiken" Tämäkö tylyä ja aggressiivista? Vaiko jopa s,aatanan rakkautta?


      • Niinkö? kirjoitti:

        Jeesus sanoi: "Rakasta lähimmäistä kuin itseäsi ja Jumalaa yli kaiken" Tämäkö tylyä ja aggressiivista? Vaiko jopa s,aatanan rakkautta?

        Jeesus on tie, totuus ja elämä.

        Totuudella hän minut omakseen sai, eikä valheilla, kuten sinut on Paholaisen omaksi rakastettu.

        Siksi minunkaan ei tarvitse hankkia ihmisiltä kunnioitusta ja arvostusta valehtelemalla heille.

        Tässä sinulle Saa-tanan Paavalille opettamaa rakkauttaan:

        Tämä onkin varsinainen "kruunun jalokivi" suuressa eksytyksessä, koska tässä pilkataan Jeesuksen Kristuksen todellista olemusta:

        Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

        "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

        Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

        Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

        Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

        Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

        Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.

        Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.

        Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.

        Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

        Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."


      • Kiteytä
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jeesus on tie, totuus ja elämä.

        Totuudella hän minut omakseen sai, eikä valheilla, kuten sinut on Paholaisen omaksi rakastettu.

        Siksi minunkaan ei tarvitse hankkia ihmisiltä kunnioitusta ja arvostusta valehtelemalla heille.

        Tässä sinulle Saa-tanan Paavalille opettamaa rakkauttaan:

        Tämä onkin varsinainen "kruunun jalokivi" suuressa eksytyksessä, koska tässä pilkataan Jeesuksen Kristuksen todellista olemusta:

        Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

        "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

        Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

        Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

        Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

        Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

        Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.

        Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.

        Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.

        Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

        Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

        Mitä tahdoit sanoa tuolla sepustuksellasi?


      • Kiteytä kirjoitti:

        Mitä tahdoit sanoa tuolla sepustuksellasi?

        Jeesus kiteyttää sen sinulle:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet posakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden."


      • Höpöhöpö.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jeesus kiteyttää sen sinulle:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet posakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden."

        Jos sinua joku vihaa niin ei Jeesuksen nimen tähden vaan K-päisyytesi tähden. ( Teuvon itsensä taannoin käyttämä ilmaisu)


      • Höpöhöpö. kirjoitti:

        Jos sinua joku vihaa niin ei Jeesuksen nimen tähden vaan K-päisyytesi tähden. ( Teuvon itsensä taannoin käyttämä ilmaisu)

        Näinhän se on, kuin kirjoitettu on:

        "Mutta minä teen sinusta yhtä Kovan kuin he, yhtä taipumattoman kuin hekin ovat.

        Minä teen sinusta timantinkovan, piikiveä kovemman. Älä pelkää heitä, älä säiky. He ovat uppiniskaista kansaa."

        Hän sanoi: "Ihminen, kuuntele tarkoin. Paina mieleesi jokainen sana, jonka sinulle puhun."

        Miksi ei sinunkaan uskosi mukaan yksi K-päinen vehnän oras saa rauhassa kasvaa miljoonien P-päisten rikkaviljojen keskellä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe