Onko ollut vaikeaa?

kaikki hyvin

Varmasti miettinyt että laitat viestin. Itsekkin kamppailen sitä vastaan.. mutta parempi näin!

30

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä unelmoi

      Oletpa urpo,nyt laittamaan viestiä joutuin.

    • Öitä.

      Varmaan parempi näin. Kaikki hyvin. Nyt Top Gunia katsomaan.

    • kaikki hyvin

      En ole Urpo, sori.. olen nainen.. :D vitsi vitsi.. tajusin!

      • niinpä niin

        Tajua sitten lisää ja pelasta kaikki mitä on pelastettavissa, vaikka talo palaa
        niin jos noepan on niin hiiloksessa voi paistaa makkarat.
        Mitä hävittävää sulla enää on? Joku on susta tänäänkin huolissaan


    • Herkkä Miäs!

      On! Itkettää. On vaikeaa, menin taas vessaan ja laitoin vesikraanan auki ja rupesin nyyhkyttämään. Tämmöstä tämä on. Herkkä immeinen on tälläinen.

      • sama tääl;(

        oon herkkä kolmekymppinen mies, oikee "lennättäjä", siis mielikuvitus ja kusi lentää, ei paljo muu, mut oon tooosi miäs!


      • ▪▪▪▪▪

        Siis oikeesti?


    • Yksmies..

      No arvaa :) tekiskö mieli koska tiedät mitä merkkaat mulle ehkä parempi joo mut oon olemassa aina sulle

    • iha sekasi

      Tänään viimeksi katsellut wazuppia,mutta en avannut.

    • kaikki hyvin

      Mulla on jo hetkiä jopa tunteja että et ole mielessäni. Uskon että uneksin sinusta silti vielä pitkään.. En kadu mitään suhteesi. Olet tuonut paljon iloa ja odotusta elämääni. Jaksoin avullasi pahimmat kriisit elämässäni. Toivon mukaan et tunne itseäsi hyväksikäytetyksi, sillä sehän olit sinä joka minua alkuun pommitti. Tiesit että tässä käy näin ennemmin tai myöhemmin. Voi hyvin

      • Mukavaa kuulla

        Sehän on upea asia että hän auttoi sinut yli vaikeimman.
        Kannattaisi kertoa tuo hänelle suoraan sillä mukavia asioita on hyvä kertoa sekä kuulla. :)

        Hyvää vointia tuntemattomalle :)


      • pomppis

        Miksi olet tuollain kuitenkin etäällä? Tarkoitan että miksi et tee mitään jos toinen kerran pommittikin? Jospa vaan ottaisit aimo harppauksen eteenpäin ja katsoisit? :)
        En ymmärrä tuota ajatusmaailmaasi.


      • kaikki hyvin
        pomppis kirjoitti:

        Miksi olet tuollain kuitenkin etäällä? Tarkoitan että miksi et tee mitään jos toinen kerran pommittikin? Jospa vaan ottaisit aimo harppauksen eteenpäin ja katsoisit? :)
        En ymmärrä tuota ajatusmaailmaasi.

        Jospa toinen meistä tai molemmat on naimisissa. Eipä siinä kannata hyppiä suuntaan jos toiseen.


      • Toiseksi viim lause

        Miten käy ennemmin tai myöhemmin?


      • kaikki hyvin
        Toiseksi viim lause kirjoitti:

        Miten käy ennemmin tai myöhemmin?

        Niin että joudumme lopettamaan yhteydenpidon. Liikaa tunteita alkoi tulla ainakin minun puoleltani. Olenhan nainen.. kun rakastaa kahta, pitää valita toinen. Valitsen aviomieheni.


    • kaikki hyvin

      Jep.. näin on. Huijaan itseäni kyllä.. ikävä kalvaa mutta kyllä se tästä!!

      • sinä ja minä

        Olen ilkikurisen tyytyväinen, että sinäkin sentään jäit kaipaamaan. En vaan tajua miksi huijaat itseäsi. Tiedät kuuluvasi minulle oikeasti.


    • kyyneliäkin

      Rehellisesti voin sanoa, että on ollut ja yksinäistäkin. Ei liity viesteihin tämä.

    • 15+16

      Olen miettinyt useastikin, mutta en laita. En. Itse kerjäsin sinua aikani, torjuit aina, vaikka kumpikin tiesimme, että sydämesi ei halunnut torjua, mutta en ota sinuun yhteyttä, vaikkakin joka päivä katson oletko minulle soittanut/viestittänyt.
      En tiedä mitä vastaisin sinulle, varmastikin juttelisin, ehkä en voisi kanssasi enää olla, sillä vaikka kaipaan olen myös ajatellut sinusta rumasti ja kadun ajatuksiani, mutta ajatuksia tulee ja menee, vääriä ajatuksia ei ole, mutta en vain pystyisi niitä kertomaan etten loukkaisi ja haluaisin jatkaa siitä mitä meillä oli, että ei mitään salattavaa....nyt joutuisin salaamaan nuo inhon aatokset.... mutta ota yhteyttä, haluan sinua vielä halata.....

      • entäs jos...

        Minäkin haluaisin jatkaa?


      • positiivista ja negatiiv
        entäs jos... kirjoitti:

        Minäkin haluaisin jatkaa?

        Ei kenestäkään ihmisestä voi olla pelkästään positiivisia ajatuksia, jos eletään reaalimaailmassa. Mistä negatiiviset ajatukset kumpuaa on hyvä selvittää ja onko niihin todellinen syy.


      • 15+16
        entäs jos... kirjoitti:

        Minäkin haluaisin jatkaa?

        No sitten, sitten se voisi olla tunnustelua löytyykö sama vetovoima kuten aikanaan. Itselläni on vahva tunne, että kummallakin meillä se on edelleen kuten oli ennenkin,..jos vain sille luvan annamme,... en tiedä kuitenkaan miten lopulta menisi, lisääntyikö vai vähenisikö tuska jos näkisimme..... joka tapauksessa meidät on luotu saman peiton alle elämään sylikkäin joskin kohtalo sekä sen oikut ja oikut ovat kiikuttaneet meidät erilleen, ei koskaan niihin asemiin, että olisimme koko elämämme voineet jakaa.... maailmassa on se yksi oikea ja se olet sinä kuin minä sinulle, meillä kyllä järkikin riittää ratkaisemaan dilemman....


      • kaikki hyvin
        15+16 kirjoitti:

        No sitten, sitten se voisi olla tunnustelua löytyykö sama vetovoima kuten aikanaan. Itselläni on vahva tunne, että kummallakin meillä se on edelleen kuten oli ennenkin,..jos vain sille luvan annamme,... en tiedä kuitenkaan miten lopulta menisi, lisääntyikö vai vähenisikö tuska jos näkisimme..... joka tapauksessa meidät on luotu saman peiton alle elämään sylikkäin joskin kohtalo sekä sen oikut ja oikut ovat kiikuttaneet meidät erilleen, ei koskaan niihin asemiin, että olisimme koko elämämme voineet jakaa.... maailmassa on se yksi oikea ja se olet sinä kuin minä sinulle, meillä kyllä järkikin riittää ratkaisemaan dilemman....

        Et ole minun hän. Hän ei ajattele minusta noin. Emmekä ole koskaan ollut pari myöskään..


      • 15+16
        kaikki hyvin kirjoitti:

        Et ole minun hän. Hän ei ajattele minusta noin. Emmekä ole koskaan ollut pari myöskään..

        En juuri niin uskonutkaan etteä olisit. Jotkin sanat tällä palstalla vain ovat kuin pieni ikkuna sinne ikävän ja kaihon sekaiseen hämmentävään avaruuteen.


    • Enpä sano nyt muuta

      On ollut vaikeaa ja pitkäkestoista omien tunteiden kanssa kamppailua.

    • Joopa joo

      Koskaan ei näköjään voi tietää, mitä elämä eteen heittää -keitä?

    • intiaani istuja.

      Päivä kerrallaan yritän sinnitellä. Älä hosu ei oo hoppu.

    • pähkinä

      Niin, parempi varmaan olisi viestiä, eikä jättää asioita keskeneräisiksi...

    • se oli selvää se

      En ole miettinytkään enä sen jälkeen kun viimeisimmän kerran jäin ilman vastausta. Silloin päätin ettei koskaan enää viestejä miehille oma-aloitteisesti.

    • Minähän se olin

      joka lähestyin ensin. Hyväksyit sen. Kestihän se vuosia, mutta suureen fiaskoon loppui.
      Suru ja ikävä jatkuvasti, mutta se vaan on hyväksyttävä.
      Haluaisin kuitenkin jossain vaiheessa jotain kuulla, ihan livenä, edes yksi ✉ tai ☎.
      S-postiosote on entinen, ja ☎ numeron saat sitä kautta, on vaihtunut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe