Kumpi on parempi iPhone 5 vai iPhone 5s?

Jompikumpi

Meinasin hankkia jossain vaiheessa uuden puhelimen ja olen mietiskellyt paljon noita kahta. Haluaisin kumpaakin mutta en osaa päättää..

18

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsayratgagas

      iphone 5s on tottakai parempi. En miettisi ostopäätöstä enempää.

      • aiFööni

        300e lisää sormenjälkitunnistimesta ja lisä ledistä kamerassa ja hivenen paremmasta prossusta. NO WAY! Gigantissa 399e "pelkkä" 5 tarjouksessa. Aivan sama laite!!


    • ehdottaja.

      kannattaa toki odottaa myös iPhone6 ja katsoa mimmonen se on.

    • 5ässäävain

      5S.
      Tai sitten jos haluat suurempinäyttöisemmän iPhonen niin odottele 6'sta, itse tosin suosin 4" näyttöä, kompaktimman kokoinen.
      Nykyisessä puhelimessani on 4,5" näyttö ja se on omaan makuuni hieman liian iso, makuasia.

      • kuusi parempi

        5" on ainut oikea koko. Älä osta pienempää. Käy kokeilemassa.


    • Kannattaisiko vielä harkita tarkemmin? Samalla hinnalla saa parempia malleja.

      • samsung on paskaa

        Samsungin roskia ei voi edes verrata iphoneihin.


      • samsung rules.
        samsung on paskaa kirjoitti:

        Samsungin roskia ei voi edes verrata iphoneihin.

        parempi on, ettet vertaile. saatat pahoittaa mielesi.


      • Aivan totta
        samsung on paskaa kirjoitti:

        Samsungin roskia ei voi edes verrata iphoneihin.

        Siis mä olen AIVAN täysin samaa mieltä sun kanssas
        Mulla on yks samusingin puhelin ollu ja sen jälkeen ajattelin että pitäskö kokeilla jotain uutta, ostin 2vuotta sitten iPhone 4s ja olin tosi tyytyväinen
        En oo vois edes kuvitella ostavani ees jotain samsungin tuotteita, kun itellänikin nyt on iphone ja mini- iPad, perheestä löytyy tosin muitakin Applen tuotteita kuten : Mac, ihan NORM iPad ja iPodeja että Applea suosittelen!
        Kun se tippu lattialle


    • viisiässää

      Itse kallistun 5S' puolelle.
      Androidia en suosittele, omat kokemukset ovat olleet enimmäkseen huonoja, nyt käytän WP'tä ja kaikki toimii ilman murheita.
      Mutta joo, niin kuin sanoin niin 5S olisi noista järkevin valinta. Normivitosta ei taideta en myydä kuin kytkyllä(?)
      Muistutan myös että älä kuuntele muiden "x järjestelmä on parempi kuin y" meuhkaamista, sillä puhelimen (kuten myös muunkin) valinta tehdään omien tarpeiden mukaan. Tämä myös tiedoksi vapuselle.

      • parantaja.

        pitää kuitenkin huomata, että Androidkin on olemassa ja useimmat pitävät sitä parempana.


      • jeesus.
        parantaja. kirjoitti:

        pitää kuitenkin huomata, että Androidkin on olemassa ja useimmat pitävät sitä parempana.

        pitää kuitenkin huomata, että jokaisella on omat tarpeensa ja useammin itse tietää mitä haluaa.


      • jepsjepsg
        jeesus. kirjoitti:

        pitää kuitenkin huomata, että jokaisella on omat tarpeensa ja useammin itse tietää mitä haluaa.

        pitää kuitenkin huomata, että kaikki applen puhelimet ovat aina heikompia kuin vastaavan hintaiset anterot. Ei ole mitään järkevää perustetta ostaa applen tuotetta, muuta kuin että asuu kauniaisissa ja äö on normaalia selvästi huonompi.


      • jonnetnejaksaajauhaa
        jepsjepsg kirjoitti:

        pitää kuitenkin huomata, että kaikki applen puhelimet ovat aina heikompia kuin vastaavan hintaiset anterot. Ei ole mitään järkevää perustetta ostaa applen tuotetta, muuta kuin että asuu kauniaisissa ja äö on normaalia selvästi huonompi.

        pitää kuitenkin huomata, että kaikilla on omat tarpeensa ja halunsa. Kaikki eivät halua Androidia (joidenkin on ilmeisesti todella vaikeaa ymmärtää tätä asiaa)


      • huomaaja,
        jonnetnejaksaajauhaa kirjoitti:

        pitää kuitenkin huomata, että kaikilla on omat tarpeensa ja halunsa. Kaikki eivät halua Androidia (joidenkin on ilmeisesti todella vaikeaa ymmärtää tätä asiaa)

        pitää kuitenkin huomata, että jotain saattaa jäädä huomaamatta.


      • Hävettää?
        jepsjepsg kirjoitti:

        pitää kuitenkin huomata, että kaikki applen puhelimet ovat aina heikompia kuin vastaavan hintaiset anterot. Ei ole mitään järkevää perustetta ostaa applen tuotetta, muuta kuin että asuu kauniaisissa ja äö on normaalia selvästi huonompi.

        Äo on tosin normaalia parempi, mitä kertoo jos älykkyysösämääristä puhuu? (ÄÖ)


    • Pikaista apua

      Voinko ostaa Applen puhelimen? Äö:stä en tiedä, mutta asun Tapiolassa. Samsung tai One ei kiinnosta.

    • Postinumero?

      Onko tosiaan asuinpaikalla väliä, minkä puhelimen ostaa. Onko jossakin esim. Postinumeroon perustuva lista suositeltavasta puhelimesta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe