Sukkahousut jalassa nukkuminen

petu861

Jos nukkuu sukkahousut jalassa, niin ovatko jalat aamulla hikiset?

36

2949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nukkueassa

      Ei ole.

    • ---444

      Itse olen käyttänyt nukkuessa ohuita 20 d sukkiksia eikä sellaista ongelmaa ole ollut

    • Onkos järkee

      Miks ihmeessä ?

    • Jaahasko

      Vai onko kyseessä tukisukkahousut ?

    • Outoa tollanen

      No johan on !

      • Ei mitään outoa

        Jos on kylmä kämppä niin mitä outoa siinä on. Joskus joutuu nukkumaan muitakin vaatteita päällä.


    • Marilynni

      Eivät kandenkymmenen denierin keinokuituiset sukkikset paljoa lämmitä, mutta suunnilleen sadan denierin sukkikset jo hiukan lämmittävätkin.

      • Kokeilepa

        Hassua mutta kyllä lämmittävät.


      • Pimu42
        Kokeilepa kirjoitti:

        Hassua mutta kyllä lämmittävät.

        Olen samaa mieltä että 20denin sukkahousut lämmittävät hieman iholla.Minä käytän töissä aina sukkahousuja ja hametta.


      • Anonyymi
        Kokeilepa kirjoitti:

        Hassua mutta kyllä lämmittävät.

        Juuri niin, ohuetkin sukkahousut ovat lämpimämmärt kuin lökärikalsarit.


    • Pimu4223

      Eivät ole,kokemusta on kun nukun melkein aina yöni sukkahousut jalassa.

    • Pimu42

      Nukkuuko kukaan 15denin sukkahousut jalassa?Minä nukun joka yö.sukkikset jalassa.

      • niksipirkka

        Pimu 42.

        vaihdatko rikkinukkumasi s-housut uusiin. Ei enää pyykkausta.

        [email protected]


    • Sukkikset

      On kai aika tavallista. Minä nukun usein talvella 40 denierin liukaspintaiset sukkahousut jalassa. 40 denierin sukkahousut jo lämmittävät iholla, ilman hikoilua. Paksuja tukisukkahousujakin olen kokeillut muutaman kerran.

    • Ruskapipo

      Tukisukkahousuja ei saisi käyttää nukkuessa koska paine jakaantuu väärin.

    • Anonyymi

      Nukun lähes joka yö sukkahousuissa, ei tule ikäviä suonenvetoja jalkoihin. Liukaspintaiset ovat parhaat, eivät haittaa kääntyilyä peiton alla.

      • Anonyymi

        Minulla pakkaa olemaan levottomat jalat. Kun laittaa sukkahousut jalkaan yöksi, se auttaa kummasti. Ohuet 20 denierin sukkahousut on tässä suhteessa parhaat. Ainakaan niissä ei jalat hikoa.


    • Anonyymi

      Kyllä nukun välillä sukkahousut jalassa, en tosin kesällä. Tukisukkahousut saattas puristaa. Talvella paksummat puuvillaiset ta mitä- lie modaalia onkaan . Yleensä 15-20 den jalassa. Ulkotöissä olen jo pitänyt paksumpia cubuksen tai lindeksin sukkiksia että tarkenee. .

    • Anonyymi

      Nukun usein sukkahousuissa. Varsinkin nyt kun säästetään lämmityskuluissa ja vaatteita normaalia enemmän yllä.. Sukkiksia on eri paksuisia, talvella puenkin peittävämpiä sukkahousuja, joskus jopa puuvillaisia, keväällä ja syksyllä ohuempia

      • Anonyymi

        Meilläkin on tällä hetkellä aika viileät huoneet, ja ajattelin laittaa yöksi 40 denierin sukkahousujen kanssa vielä villasukatkin.


    • Anonyymi

      Kyllä, vaaleat 15 den norlynit jalassa

    • Anonyymi

      20 denin sukkiksen kanssa ei mitään ongelmaa.

    • Anonyymi

      Lidlin "liukkaat" 15den sukkahousut,
      Hyvä hinta /laatusuhde, ei tarraa peiton alla. Ihanat.
      T. Jossu.

    • Anonyymi

      Olen joskus nukkunut ja aamulla hiki kyllä valui lorisemalla. Ei kannata. Osta mielummin pitkätkalsarit.

    • Anonyymi

      Hei. En voisi kuvitellakaan että menisin illalla vilpoiseen sänkyyn paljain jaloin. Puuvillaiset yö puvut ei ole minun makuuni, ja nepä vasta hikoillessa kostuvatkin. Ehdottomasti ohuet sukkahousut! Ps, pienet silmäpaot ei unta haittaa.

    • Anonyymi

      Kantapäät hajoo nylonsukista heti kättelyssä.

    • Anonyymi

      Riippuu lämpötilasta.

    • Anonyymi

      Riippuu tietysti huonelämpötilasta, mutta myös peiton paksuudesta. Jos on paksu peitto, niin jalat ovat kyllä hikiset ja pylly myös.

    • Anonyymi

      Kokeile

    • Anonyymi

      Eivät ole. Mutta päätä saattaa aamulla särkeä.

    • Anonyymi

      Miksei ratikassa voi maksaa rahalla ??

    • Anonyymi

      ja höpönhöpö ! kyllä voi, valitsee paksuuden lämpötilan mukaan. talvella vaikka puuvillaiset

    • Anonyymi

      Viimeksi viime yön nukuin 40 denierin sukkahousuissa. Ei mitään ongelmaa.

    • Anonyymi

      Mitä järkeä nukkua sukkahousuissa ??

    • Anonyymi

      Jos on kylmä kämppä. Sukkahousut ajaa saman asian kuin kollarit ja villasukat, mutta ohuemmat

    • Anonyymi

      Mä nukun stayupeissa ja stringbodyssä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe