Hei kaik uuvet

tiinuskai

ja vanhatk irjoittaja minäpä löysin merestä saaliin nimittäin tynnörin jossa oli mustekala nyt minä alan laittaan ruokaa siitä mustekalasta kun se kerran oli niin typerä että pyydysti ihte ihtensä:)

49

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee hapansilakkaa siit se tuoksuu hyvälle ruualle.

      • tiinuskai

        Sinä et oo ikinä mustekalaa ees nähny mutta minäpä oon ja tuossa se muhii padassa ja tuoksuu aromikkaalle taidat olla kateellinen kun väännät ja käännät juttua muualle.


      • tiinuskai kirjoitti:

        Sinä et oo ikinä mustekalaa ees nähny mutta minäpä oon ja tuossa se muhii padassa ja tuoksuu aromikkaalle taidat olla kateellinen kun väännät ja käännät juttua muualle.

        Olen ollut akvaario harrastaja nuorempana ja jo alakoulussa mulla oli mustekala lemmikkinä,pirin sitä koulussakin mukana,mustepullossa oli.
        Aina kun se hikoili niin imupaperilla kuivasin,vistottaa kun kaveria syörään.


      • tiinuskai
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Olen ollut akvaario harrastaja nuorempana ja jo alakoulussa mulla oli mustekala lemmikkinä,pirin sitä koulussakin mukana,mustepullossa oli.
        Aina kun se hikoili niin imupaperilla kuivasin,vistottaa kun kaveria syörään.

        römsää sunki pitäs saaha ettet siinä ketkuttelisi vokottelemassa varattuja akkoja mun mies on sitä mieltä ettei parempaa akkaa saa ko minä oon ja siihen on turha yrittää välliin


      • tiinuskai kirjoitti:

        römsää sunki pitäs saaha ettet siinä ketkuttelisi vokottelemassa varattuja akkoja mun mies on sitä mieltä ettei parempaa akkaa saa ko minä oon ja siihen on turha yrittää välliin

        Eihän se römpsä mikään sinisilmä oo mut miten se nyt mustekalaan liittyy?
        Mun rouva taas on sitä mielt et jumala taivaassa ja kiusattu laivassa,komiaa sukua ollaan molemat tahoillamme.


      • tiinuskai
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Eihän se römpsä mikään sinisilmä oo mut miten se nyt mustekalaan liittyy?
        Mun rouva taas on sitä mielt et jumala taivaassa ja kiusattu laivassa,komiaa sukua ollaan molemat tahoillamme.

        kyl tää on nii tätä kunnei saa ees kirjottaa netis ilman et joku mies tulee vonkaan kyl minä oon kaunis ja verevä nainen mutta uskokaa ny jo että mulle kelpaa vaa mum mies


      • tiinuskai kirjoitti:

        kyl tää on nii tätä kunnei saa ees kirjottaa netis ilman et joku mies tulee vonkaan kyl minä oon kaunis ja verevä nainen mutta uskokaa ny jo että mulle kelpaa vaa mum mies

        Olisit ylpee kun kelpaat,mä taas olen niin korkee moraalinen et en eres lasteni äidille mee sopimattomia ehdottelemaan.


      • teitä on harvassa
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Olisit ylpee kun kelpaat,mä taas olen niin korkee moraalinen et en eres lasteni äidille mee sopimattomia ehdottelemaan.

        Sinä oletkin fiksu ja hieno mies.


      • tiinuskai
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Olisit ylpee kun kelpaat,mä taas olen niin korkee moraalinen et en eres lasteni äidille mee sopimattomia ehdottelemaan.

        naapurin erkkikin yritti muttei onnistu ku mun mies kyttäs pusikos ja minä olin just meno sanaann ihma rihman kiärtämää mutta tästei puhuta koska mun mies luuli et mullois saunatakki minä menin uimaan ja se m,ies oli laiturin alla ja minä tarrasin kiinni vonkaleeseen ko luulin et mikä kala täälä ui


      • ukulele sentään
        tiinuskai kirjoitti:

        naapurin erkkikin yritti muttei onnistu ku mun mies kyttäs pusikos ja minä olin just meno sanaann ihma rihman kiärtämää mutta tästei puhuta koska mun mies luuli et mullois saunatakki minä menin uimaan ja se m,ies oli laiturin alla ja minä tarrasin kiinni vonkaleeseen ko luulin et mikä kala täälä ui

        Olit jättänyt klasit pois?


      • tiinuskai kirjoitti:

        naapurin erkkikin yritti muttei onnistu ku mun mies kyttäs pusikos ja minä olin just meno sanaann ihma rihman kiärtämää mutta tästei puhuta koska mun mies luuli et mullois saunatakki minä menin uimaan ja se m,ies oli laiturin alla ja minä tarrasin kiinni vonkaleeseen ko luulin et mikä kala täälä ui

        Hitto ku ei palsta toimi mut yritetään uurestaan.Sä olit siis alasti saunaan menossa ja miehes oli näkevinään kylpytakin sun päälläs?
        Olisko syytä sheivata?


      • tiinuskai
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Hitto ku ei palsta toimi mut yritetään uurestaan.Sä olit siis alasti saunaan menossa ja miehes oli näkevinään kylpytakin sun päälläs?
        Olisko syytä sheivata?

        joo mut se kylpytakki oli sen erkin pääl


      • tiinuskai
        ukulele sentään kirjoitti:

        Olit jättänyt klasit pois?

        en kai inä silmälaseja uides käytä kyllä luulin että hauki tai lahna on uinu meijän katiskaan mutta kunnei se irronnu niin jätin sen rauhaan sitte se tulikin mun peräs rantakaisikkoo mutta tästei puhuta ees erkille


      • .z-äf
        tiinuskai kirjoitti:

        joo mut se kylpytakki oli sen erkin pääl

        Sun kylpytakki?


      • tiinuskai
        .z-äf kirjoitti:

        Sun kylpytakki?

        en minä tiiä kenen takki kai se oli sen oma takki mitä yritti laittaa päällee ku ähki ja puhki siin nii kovast mut ei puhuta täst enempää enkä minäkää oo tuohest tehty et kyl se suus makia tuntuu mullaki


      • hopeatoffee.
        tiinuskai kirjoitti:

        en minä tiiä kenen takki kai se oli sen oma takki mitä yritti laittaa päällee ku ähki ja puhki siin nii kovast mut ei puhuta täst enempää enkä minäkää oo tuohest tehty et kyl se suus makia tuntuu mullaki

        Vai mustaa magiaa?


      • tiinuskai kirjoitti:

        joo mut se kylpytakki oli sen erkin pääl

        Korkee moraalinen nainen ja menit ns kylpytakkeines sen erkin päälle makaamaan,mietippä nyt touhujas.


      • tiinuskai
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Korkee moraalinen nainen ja menit ns kylpytakkeines sen erkin päälle makaamaan,mietippä nyt touhujas.

        olin kyl ruohikol ku tunsin et jotaki ryömii mun pääl mut ei tästä ny enempi puhuta


    • ,,,,,

      Leikiks tiinulia?

      • tiinuskai

        Kuka leikki minä oo panska aikunen ihminen ja mies minulla ja lapsia ja lapsenlapsia kohta vietetään timanttihääpäivää ja koko kylä kututaan juhlimaan meijän onnelista avioliittoa.


      • hihhih hiii
        tiinuskai kirjoitti:

        Kuka leikki minä oo panska aikunen ihminen ja mies minulla ja lapsia ja lapsenlapsia kohta vietetään timanttihääpäivää ja koko kylä kututaan juhlimaan meijän onnelista avioliittoa.

        Siehän olet 20 vuotta liian nuorien palstalla.


      • tiinuskai
        hihhih hiii kirjoitti:

        Siehän olet 20 vuotta liian nuorien palstalla.

        Kyllä tätä on täällä ennenkin puhuttu että meijän rakkaus alko jo esikoulussa että siinä mielessä pitkään on yhes oltu ja tullaan olemaan vaikka juoruakat puhuis mitä niin mieheni on kova yhä edelleen ja tarkemmin en sano mitä meinaan.


      • ;)))
        tiinuskai kirjoitti:

        Kyllä tätä on täällä ennenkin puhuttu että meijän rakkaus alko jo esikoulussa että siinä mielessä pitkään on yhes oltu ja tullaan olemaan vaikka juoruakat puhuis mitä niin mieheni on kova yhä edelleen ja tarkemmin en sano mitä meinaan.

        Kova mies on munkin, ei mikään nössö. Menitte naimiaisiin jo esikoulussa?

        Eihän 60 vuotta sitten niitä edes ollut. ;))


      • tiinuskai
        ;))) kirjoitti:

        Kova mies on munkin, ei mikään nössö. Menitte naimiaisiin jo esikoulussa?

        Eihän 60 vuotta sitten niitä edes ollut. ;))

        Miten niin ei ollu kyllä kulmäkoskella on aina ollu semmoset koulut ja pyhäkoulut ja vaikka mitkä koulut mulle on ihan turha väittää vastaan kun oon airoissa.


      • tiinuskai
        ;))) kirjoitti:

        Kova mies on munkin, ei mikään nössö. Menitte naimiaisiin jo esikoulussa?

        Eihän 60 vuotta sitten niitä edes ollut. ;))

        nytkö se mebni sanattomaksi no eipä ollu vastusta tuostakaa


      • ;)))
        tiinuskai kirjoitti:

        nytkö se mebni sanattomaksi no eipä ollu vastusta tuostakaa

        Elä kiusi vanhaa ihmistä, väsyttää.

        Lähden purjevenheellä Kiinaan, hui pai hei!


      • tiinuskai
        ;))) kirjoitti:

        Elä kiusi vanhaa ihmistä, väsyttää.

        Lähden purjevenheellä Kiinaan, hui pai hei!

        rotat jättää laivan kunnei oo tapit kii


      • :))
        tiinuskai kirjoitti:

        rotat jättää laivan kunnei oo tapit kii

        huhhahhei ja rommia pullo


      • tiinuskai
        :)) kirjoitti:

        huhhahhei ja rommia pullo

        hui lai lee lähe sinä vaan hiihtämään sinne kiinaa vai minne timbuktuu olitkaa menossa varo ettei tuu happikato ku siellä vuorella rymyät


      • tiinuskai
        :)) kirjoitti:

        huhhahhei ja rommia pullo

        caramba mikä juoppo se siinäki oli ja niin läksi juomaa vaikka muka piti lähteä jonnekkin maalimalle


      • tiinuskai kirjoitti:

        Miten niin ei ollu kyllä kulmäkoskella on aina ollu semmoset koulut ja pyhäkoulut ja vaikka mitkä koulut mulle on ihan turha väittää vastaan kun oon airoissa.

        Kylmäkosken koulussa on kait ovet lukossa ja muurit ympärillä.


        :D


      • tiinuskai
        minttupuu kirjoitti:

        Kylmäkosken koulussa on kait ovet lukossa ja muurit ympärillä.


        :D

        no voi hitto en minä kakolas oo koskaa ollu vaik niist ruunist oon kovast juttuu kuullukki ja lentokoneil yrittävät kovasti muurien yli päästä puoli ja toisi


    • tiinuskai

      Sitäkö minun piti vielä sanoa siitä kun olin alotteleva kauppias ja jauhon jauhelihaa ja unohin sen tiskille yön yli ja laiton sitten pakastimeen niin ei yhtään haissu kun myi sen mutta nykyjään minä en kaupassa ees käy kun ei tartte.

      • huono ihminen sitä oon minäkin.


      • tiinuskai
        tiinainen kirjoitti:

        huono ihminen sitä oon minäkin.

        elä tuu sössöttää mun ketjuu tää on nii tätä kunnei hetke rauhaa saa kaikki akat vonkaa mun miestä ja sen isoa...


    • tiinuskai

      nukkuminen on paras asia maalimassa het sen jäläkee;)

    • tiinuskai

      minä oon nyt aita ipadin kans ja joku kolkuttaa obvel minä tärisen ja vapisen kun en oo laittanu ees ovea hakaan ja mun mieski on yökyläs ja minä ilkosillani tääl aitas ja tuola mies kolkuttaa ja minä ihan horkassa olen kyllä nyt kiipeän uuninpankolle jhos semmonen oli mut on vaan tuo jysky puimakone ettei sinne mahu piiloo

      • Tää ei kyllä oikeesti oo enää kivaa.


      • minttupuu kirjoitti:

        Tää ei kyllä oikeesti oo enää kivaa.

        Just ajattelin et kovin tuntuu menevän määräättyyn suuntaan juttu.


    • -,,-

      Juu, ei saa kivet alkaa puhumaan, ja simpukoiden pitää olla hiljaa vain.

    • ????

      Leskikö on aukaissut korkin.?

      • järjenjättiläiset

        ihan oikeesti,olette kaikki väärällä palstalla.aikuiset ihmiset sekoilevat ja kirjoittavat täyttä p..skaa.tulee mieleen huumehörhöt,jotka eivät ymmärrä edes vastata järkevästi heille esitettyihin kysymyksiin..lopettakaa kirjoittelu,jos järkenne ei enää toimi tai siirtykää jollekin sekobuutsien palstalle.olette kaikki 60 palstalla ,jos se jostain syystä ei ole tiedossanne ja oletan kyllä järkevämpiä kommentteja.menkää nukkumaan välillä ja miettikää mitä teette äiteinä,isoäiteinä,isinä,pappoina. ja hävetkää !!


    • kippistä vaan

      Ihan humalaiselta leskeltä vaikuttaa aloittaja

      • Köppöstä

        Ilkeys on vallannut palstan, ikävä kyllä.


    • tä???

      mikä tämä on?

    • mössöntössö

      Oisko nää niitä nettiaddiktoituneita, lähettelevät enstex maileja toisilleen, et mihin palstal taas lähdetään ja millä nimimerkeillä tällä kertaa. ja olisko tuo minttupuu tällä kertaa vedätettävänä? Vai joku hompantuu kerho.

      Teil tuli uudet kilpailijat iki mikä se nyt olikaan tuoliko

    • tietäjä.

      siirretty 60 palstalta tänne vahingossa.

    • Joku tekee täällä pilaa? Jo toinen Huuhaa-ketju.

    • khylsalee

      jojoooo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe