Kauanko vielä menee

niin se menee

ennekuin tuo kirkkolaitos saadaan irti valtion rahapussista!?

No meni kauan tai vähän niin kirkko kaatuu samana päivänä.

Nämä nykyjäsenet eivät kirkkoaan rahoita yhtään päivää, niin suuri heillä on rakkaus Jumalaansa ja sen laitokseen nähden.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simelius viisain

      Saa nähdä milloin kirkko ja valtio erotetaan. Itse toivon ettei eroteta. Evankeliumi ja usko Kristukseen ei katoa vaikka Suomen ev. lut. kirkko kaatuisikin. Meillä todella on rakkaus Jumalaa kohtaan. Mikseihän sitä ole uudestikastajilla?

    • saisitte silmänne au

      Ihan itsekkö keksit tuon typeryyden ?

      JOS , huomaa, JOS teillä luterilaisilal olisi jokin rakkaus JEESUKSEEN, teillä olisi myös rakkaus siihen kirkkoonne, ja jo yksin se estäisi teitä leikkimästä uskovaisia valtion rahalla !

      vapaalla puolella ei ole valtiota rasitettu millään tasolla, mutat tuloksia on nähtävissä kautta koko maapallon siitä rakkaudesta.

      te rakastatte valtion rahapussia ja harhaista lutterianne.

      • saisit itse ne auki

        Meillä luterilaisilla on rakkaus Jeesukeen. Toki arvostamme myös maallista luterilaista kirkkoamme, vaikka arvostus laskee koko ajan kun kirkko erkanee Jumalan sanasta.

        Sinua kismittää aivan sietämättömästi se, että ev. lut. kirkko saa valtion tukea. Hyvä niin! Sinun katkeruutesi ei meidän uskoamme vie mihinkään. Hyvä, että uudestikastajalahkot eivät saa valtion rahoja!

        Lutteria ei rakasta kukaan, Jeesusta monikin. Eikä Luther ollut harhainen vaan suuri uskonpuhdistaja jonka tähtäyspiste oli Raamatussa.


      • onkohan katkera?
        saisit itse ne auki kirjoitti:

        Meillä luterilaisilla on rakkaus Jeesukeen. Toki arvostamme myös maallista luterilaista kirkkoamme, vaikka arvostus laskee koko ajan kun kirkko erkanee Jumalan sanasta.

        Sinua kismittää aivan sietämättömästi se, että ev. lut. kirkko saa valtion tukea. Hyvä niin! Sinun katkeruutesi ei meidän uskoamme vie mihinkään. Hyvä, että uudestikastajalahkot eivät saa valtion rahoja!

        Lutteria ei rakasta kukaan, Jeesusta monikin. Eikä Luther ollut harhainen vaan suuri uskonpuhdistaja jonka tähtäyspiste oli Raamatussa.

        Jännä ilmiö, kun eräs tyyppi ei saa asiaansa muutoin esille, kuin tuollaisilla lapsellisilla
        sanonnoilla:
        -sinua kismittää aivan sietämättömästi
        - Sinun katkeruutesi

        Kuka sitä koskaan tietää toisen "kismittämisestä" tai "katkeruudesta"???

        Taitta se kismitys olla siellä oman puseron alla.


      • saisit itse ne auki
        onkohan katkera? kirjoitti:

        Jännä ilmiö, kun eräs tyyppi ei saa asiaansa muutoin esille, kuin tuollaisilla lapsellisilla
        sanonnoilla:
        -sinua kismittää aivan sietämättömästi
        - Sinun katkeruutesi

        Kuka sitä koskaan tietää toisen "kismittämisestä" tai "katkeruudesta"???

        Taitta se kismitys olla siellä oman puseron alla.

        Tämän uudestikastajan kirjoituksesta huomaa heti miten lapsellisen katkera hän on luterilaisia kohtaan. Häntä kismittää se, että oma lahkonsa ei saa valtion rahoja. Minua se ei haittaa yhtään

        Minua lähinnä huvittaa ja toki myös säälittää katkerien ja vihaa levittävien uudestikastajien mesuaminen


      • totuusontämä
        saisit itse ne auki kirjoitti:

        Tämän uudestikastajan kirjoituksesta huomaa heti miten lapsellisen katkera hän on luterilaisia kohtaan. Häntä kismittää se, että oma lahkonsa ei saa valtion rahoja. Minua se ei haittaa yhtään

        Minua lähinnä huvittaa ja toki myös säälittää katkerien ja vihaa levittävien uudestikastajien mesuaminen

        Näin on! Tuollaisista kommenteista, tyyliin "te rakastatte valtion rahapussia ja harhaista lutterianne." näkee selvästi mikä on tuonkin uudestikastajan mielentila. Tai "yksin se estäisi teitä leikkimästä uskovaisia valtion rahalla !" kertoo hyvin miten katkera tämä uudestikastaja on. Mutta sitähän he ovat.


      • jhgfds
        saisit itse ne auki kirjoitti:

        Meillä luterilaisilla on rakkaus Jeesukeen. Toki arvostamme myös maallista luterilaista kirkkoamme, vaikka arvostus laskee koko ajan kun kirkko erkanee Jumalan sanasta.

        Sinua kismittää aivan sietämättömästi se, että ev. lut. kirkko saa valtion tukea. Hyvä niin! Sinun katkeruutesi ei meidän uskoamme vie mihinkään. Hyvä, että uudestikastajalahkot eivät saa valtion rahoja!

        Lutteria ei rakasta kukaan, Jeesusta monikin. Eikä Luther ollut harhainen vaan suuri uskonpuhdistaja jonka tähtäyspiste oli Raamatussa.

        Millaiseen Jeesukseen rakkaudenne luterilaisina on kautta aikojen kohdistunut kun asiaa katsotaan historiallisesti tai vaikka nykyhistorisesti asiaa tarkastellen asiallisesti Lakien ja oppien valossa?

        Nykyhistoriaa:
        http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        ASIAAN LIITTYVÄÄ LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.***"

        Hiukan vanhempaa historiaa...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Oliko kumminkin niin, että se Jeesuksen evankeliumien Jumalallisuus olis Jumalallisempaa kuin Lutheria jumaloiminen?
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        Tuo käsky ja kielto ei ole raamatullinen eikä evankeliumin sanomaa!

        Ja tämä on herra jumalan antama käsky uskovaisilleen;
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        "hänestä" ei tuossa tarkoita Jumlaa tai Jeesusta kuten käskyn ja kiellon tekstistä selviää!


      • katkeraa se pelastum
        totuusontämä kirjoitti:

        Näin on! Tuollaisista kommenteista, tyyliin "te rakastatte valtion rahapussia ja harhaista lutterianne." näkee selvästi mikä on tuonkin uudestikastajan mielentila. Tai "yksin se estäisi teitä leikkimästä uskovaisia valtion rahalla !" kertoo hyvin miten katkera tämä uudestikastaja on. Mutta sitähän he ovat.

        Eli kun mitään ASIAA ei ollut, piti käydä käsiksi pianistiin !

        mistähän se mahtaisi kertoa.

        Eikö teidän päähänne päljkähdä että ketään ei kirkosta ole erotettu, vaan sieltä on lähdetty vapaaehtoisesti suuremman valon saapuessa perille, eli mikä siinä sitä katkeruutta mahtaisi oikein vaikuttaa, miettikää!

        VArmana väittäisitte senkin olevan katkera joka hyppää uppoavasta laivasta ja ui maihin.
        siellä sitten maalla seuraa laivan painumista pohjaa kohti ja on hyvin katkera, niinkö se teidän yhtälössä menee.


      • totuusontämä
        katkeraa se pelastum kirjoitti:

        Eli kun mitään ASIAA ei ollut, piti käydä käsiksi pianistiin !

        mistähän se mahtaisi kertoa.

        Eikö teidän päähänne päljkähdä että ketään ei kirkosta ole erotettu, vaan sieltä on lähdetty vapaaehtoisesti suuremman valon saapuessa perille, eli mikä siinä sitä katkeruutta mahtaisi oikein vaikuttaa, miettikää!

        VArmana väittäisitte senkin olevan katkera joka hyppää uppoavasta laivasta ja ui maihin.
        siellä sitten maalla seuraa laivan painumista pohjaa kohti ja on hyvin katkera, niinkö se teidän yhtälössä menee.

        "Eli kun mitään ASIAA ei ollut, piti käydä käsiksi pianistiin"

        Näin juuri tämä uudestikastaja tekee. Minkä sille mahtaa. Moni on lähtenyt kirkosta kun on löytänyt "totuuden" ts. ateismin. Vain pieni osa on muihin kristillisiin yhteisöihin liittyneitä.

        Katkeraa oli tuon yhden uudestikastajan marmatus rahasta ja rakkaudesta. Siitä ei pääse mihinkään!


    • kjhgfds

      Sen erojutun päättävät eksytetyt uskovaiset. Jos ei oo jäseniä niin ei oo muuta kuin kirkot todistamassa Jumalan ja Jeesuksen Nimeen olleesta valheellisuudesta joka on turmellut suomalaisia kauan, liian kauan.

    • voi tätä

      JOS teillä olisi rakkaus Jumalaan, te rahoittaisitte itse kaikki siihen rakkauteen liittyvät asiat, eikö tämä ole päivänselvää !

      Vai saivatko Jeesus ja Opetulapsensa "valtion" rahaa evankeliuminsa asialle, naurettava ajatuskin jo, että opetuslapset ynnä Jeesus seisovat jossain jonossa josta annetaan rahaa että jaksaa seurata Jeesusta ja tehdä Hänen työtään voi hyvänen aika mikä kokonaisuus heh.

      Kirkkonne mielellään mainostaa avustuskohteitaan ja apuaan, vaikka siitä ei ole kuin ehkä 5 prosenttia kirkon väen omaa panosta !

      Tiedättekö mikä prosenttiluku on vapaalla puolella, arvatkaa jos ette tiedä.

      • voi sitä

        KOSKA meillä on rakkaus Jumalaan, saamme oikein valtion tukea tämän rakkauden levittämiseen. Koska uudestikastajalahkot eivät saa tukea, he eivät ilmeieseti rakasta Jumalaa.

        Jeesuken aikaan ei ollut vielä valtionkirkkoa eikä sen ylläpitämiä hautausmaita eikä koko seurakuntaa.

        Varmaan jotain 0,000000000001% veikkaan, ei sitä katkeruudella paljon parampaa taida saada.


      • nbhgt522
        voi sitä kirjoitti:

        KOSKA meillä on rakkaus Jumalaan, saamme oikein valtion tukea tämän rakkauden levittämiseen. Koska uudestikastajalahkot eivät saa tukea, he eivät ilmeieseti rakasta Jumalaa.

        Jeesuken aikaan ei ollut vielä valtionkirkkoa eikä sen ylläpitämiä hautausmaita eikä koko seurakuntaa.

        Varmaan jotain 0,000000000001% veikkaan, ei sitä katkeruudella paljon parampaa taida saada.

        Teidän rakkaudenne kohdistuu todistettavasti herra jumalaan ja yrität syyttää Jumalaa ja Jeesusta teidän jumalan teettämistänne rikoksista:

        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Historia todistaa rikollisuutta...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Ja "tämän ajan rikollisuus" jotka tulee todistamaan rikollisuutta:
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing


    • nollasta ei irtoa

      Voi millaisia kommentteja on yllä kirkon ja rahan suhteista huh !

      Ei voi kuin todeta että kalja on liottanut tämän maan aivot totaaliseen rapakuntoon.

      EIkä mitään ole tavan kirkkokansalla hajuakaan Kristillisestä elämästä Raamatun mukaan.

      Ja papisto kumartelee sinne tänne , itse olin sukulaisen hautajauisissa niin väki odotti hautuumaalla että pappi saa norttinsa loppuun ja savusi kuin kytömaa viittansa alla !!

      tätä se on lutterin lasten jumalasuhde, se on niin pienellä kirjaimella kuin fonteista löytyy.

      • nollia on u-kastajat

        Voi millaisia kommentteja on yllä uudestikastajalahkojen ja rahan suhteesta!

        Kalja on kyllä suomeleisissa syvällä, mutta uskovat ovat asia erikseen. Itse tunnen satoja luterilaisia uskovia. Uudestikastajia en tunne juuri ollenkaan. Uskovia siis, juopottelevia kyllä tunnen. Heillä ei ole mitään hajua kristillisesä elämästä. Luterilaiset uskovat toella pitävät Jumala -suhdetta yllä. Yhtään epäuskoista pappia en tunne vaikka uudestikastajien mukaan papit eivät ole uskossa.

        Yhtä naurettava on sinun yleistyksesi. Mutta sitähän se katkeruus tuottaa.


    • pimeää on pipon alla

      Heh jopa pappien oman ilmoituksen mukaan oliko yli puolet ei usko ollenkaan siihen mitä saarnaavat.

      naispapeissa vielä isompi prosentti.edellä kirjailija ei taida edes tietää mistä puhutaan kun Uskosta puhutaan.

      • pimeä olla u-kastaja

        Hassua kun itse tunnen kymmeniä pappeja henkilökohtaisesti ja kaikki uskovat. Olisiko taas uudestikastajien vääristelyä täkäkin siis.


      • tosi pimeää
        pimeä olla u-kastaja kirjoitti:

        Hassua kun itse tunnen kymmeniä pappeja henkilökohtaisesti ja kaikki uskovat. Olisiko taas uudestikastajien vääristelyä täkäkin siis.

        Mahtavatkohan nuo papit uskoa Joulupukkiin?

        Tutkimusten mukaan alle 50 % papeista uskoo , että Raamattu on Jumalan Sanaa.


      • kjhgytf
        tosi pimeää kirjoitti:

        Mahtavatkohan nuo papit uskoa Joulupukkiin?

        Tutkimusten mukaan alle 50 % papeista uskoo , että Raamattu on Jumalan Sanaa.

        paavalilais-luterilaisuuden raamattu ei ole Jumalan vaan herra jumalan sanaa. Tiedon voi tarkistaa katekismuksesta.


      • pimeä on u-k-i-e
        tosi pimeää kirjoitti:

        Mahtavatkohan nuo papit uskoa Joulupukkiin?

        Tutkimusten mukaan alle 50 % papeista uskoo , että Raamattu on Jumalan Sanaa.

        Kappas, pimeä uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussahan se täällä taas omia tutkimuksiaan höpisee. Mahtaako tämä uudestikastaja itse uskoa Joulupukkiin??


      • jhgtfre
        pimeä on u-k-i-e kirjoitti:

        Kappas, pimeä uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussahan se täällä taas omia tutkimuksiaan höpisee. Mahtaako tämä uudestikastaja itse uskoa Joulupukkiin??

        Älä viitsi vääristää totuutta!
        Jeesus ei käskeney kastaa ketään, ihmisiä, pikku lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäsenyyteen!
        Joten
        Olet armottomasti eksytettyjen joukossa.

        Jeesus otti kastamattoman ryövärin Paratiisiin ja siten todisti, että usko ja kaste ei pelasta vaan se että uskoo= noudattaa, tottelee jne Jumalan ja Jeesuksen antamaa Lakia ja oppeja JOISSA EI OLE LAPSIKASTETTAKAAN eikä uskontunnustuksen kaltaiseksi määrättyä lasten kouluttumamisia jne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        luterilaiset eivät saa edes Jumalaa ja Jeesusta Jumaloida vaan ovat luterilaisuuden herra jumalan rikollisuuden orjuudessa:
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        herra jumalan käskyn nuodattamisien seurauksia on suomen historiassa...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Etsi totuus ja ihmisty!


    • bvfre34

      Valitettavasti on niin, että ihmiskunta; suomalaisetkin joutuvat vielä kauan, liian kauan kärsimään "mafiaa" toimintaa muistuttavasta rikollisen kristinuskon toimista suomessa. Ja se johtuu siitä, että HE ITSE OVAT VALITTUJA JOKA POLIITTISEN PUOLUEEN POLIITTISIKSI LUOTTAMUS TEHTÄVIIN JA SÄÄTELEVÄT EHDOT!
      He ovat Laki valiokunnassa, kansanedustajina, hallituksessa jne. Ja niin kauan kun niin on; ettei kukaan perusta uutta uskonnollisesti VAPAATA poliittista järjestöä niin jokainen suomalainen, olipa kirkon jäsen tai ei, ON VELVOLLINEN ENEMMÄN TAI VÄHEMMÄN TULOISTAA SUORAAN TAI EPÄSUORAAN PAKOTETTU RAHOITTAMAAN RIKOLLISUUTTA EDELLEEN NIIN KUIN ON VUOSI SATOJA JOUTUNNUT TEKEMÄÄN:
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

      Nämä hallitsee:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

      Ja näin on Lain edustaja "uskonveli" poliisi pedofiili laumaa suojellut ja veronmaksaja maksaa palkan poliisillekkin:
      http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
      YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
      "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
      ***(KP)
      Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

      Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
      Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe