viimeinen avautuminen tänne

huokailija

No ok. Olen kaivannut silmät päästäni. En halua leimautua enempää epätoivoiseksi takertujafriikiksi. Et sinä minua kaipaa, se on vain uskottava. Tai kaipaat muttet kuitenkaan kaipaa, et sillä tavoin. Liian paljon on mennyt pieleen. En haluaisi ajatella näin klisheisesti, että tämä oli opittava ja ensi kerralla paremmin, mutta kai se on saatana pakko. Olisin vain halunnut tehdä asiat omalla tavallani, olla oma itseni. Mutta ei. Ei niin ei. Ei, ei ja ei. Ja vielä kerran ei. Arvatenkin jätät tähänkin taas vastaamatta niin kuin kaikkiin muihinkin, mistä sinut olisi voinut edes etäisesti tunnistaa, tavoillesi uskollisena.

Hirveän tyhjä olo. En ole kertaakaan tänä aikana kertaakaan julkisesti murtunut, en vain kykene näyttämään tunteitani ulospäin. Olen tämä kivikasvo ja sinä minä pysyn. Vuodet ovat minut kovettaneet täysin betoniseksi. Ehkä pelleilit kanssani, jotta saisit minusta edes jotain irti, tunteita ulospäin. No, vaste oli aika heikko. Kuvitelmissani silitän aina hiuksiasi ja sanon "ei se mitään" ja kuivaan kyyneleitäsi. Plääh, en kykene edes itkemään, vaikka haluaisin. Tuskin tätä kuorta tulee kukaan murtamaan, koskaan. Over and out.

85

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muuta.

      Rakasta itseäsi ja hyväksy itsesi sellaisena kuin olet.

      • helpommin sanottu kuin t

        Jos koko elämänsä ollut arvosteltavana, muiden silmätikkuna ja vain harvoille kelvannut omana itsenäsi. Silloin se saattaa viedä kauan aikaa. Se jos mikä satuttaa ihmistä.


      • ed.
        helpommin sanottu kuin t kirjoitti:

        Jos koko elämänsä ollut arvosteltavana, muiden silmätikkuna ja vain harvoille kelvannut omana itsenäsi. Silloin se saattaa viedä kauan aikaa. Se jos mikä satuttaa ihmistä.

        Niin. Aina ihminen voi kehittyä. Toki se vaatii oikean kumppanin, jonka kanssa kasvaa. Kun sellaisen löytää, kannattaa kohdella hyvin. On turha valittaa, ettei kelpaa, jos ei kunnioita muita ja kohtele arvostavasti ja rakastavasti. Sellaiset ihmiset täytyy jättää taakse. Jos sinua on kohdeltu huonosti, mieti kannattaako kohdella muita samalla tavalla. Miltä se tuntuu, kun ei saa rakkautta ja hyväksyntää omana itsenään? Kannattaako sellaisen ihmisen kanssa olla?


    • naiselta miehelle?

      m-->n, n-->m?

    • ....................
      • huokaaja

        Erinomainen biisivalinta. Sopii mun elämään kuin nyrkki silmään. Jos sitä jonkun kyynelenkin saisi puristettua, työllä ja tuskalla, josko helpottais oloa.


    • Pettäjän osa

      Kumpikin kärsii hiljaa ja yksin. Alhainen itsekunnioitus tällä hetkellä. Ei mitään, mitä voisi itsessään edes etäisesti arvostaa. Tyhjyyttä vain, pelkkää tyhjyyttä.

      • RealistiN

        Olet ihan itse valinnut osasi. Ja tiedät sen. Jos haluaisit, selvittäisit välisi ja pyytäisit edes anteeksi. Siihenkään et taida pystyä.


    • Höh

      Miten niin ei kaipaa sillä tavoin? Ja miltä sukupuolelta mille súkupuolelle tää menee? "Tärkeintä on ettet sä koveta sun sydäntäs koskaan" vai miten se Janna nyt laulaakaan...

      • huokailija

        Joo tiedän ton biisin. No mun sydän on ollut kiveä nyt jo pidemmän aikaa. Ei ole rakkautta mun kohdalle osunut koskaan. Tämä yksi pääsi hiipimään vähän kuin varkain, mutta jäipä tämä kuitenkin enemmälti yksipuoliseksi. Ei riittänyt hänellä usko, ei luotto. Sen pituinen tarina se. Enempää marttyroimatta sanoisin, että on tää maailma sellainen, että parempi jättää se herkkistely naisille, ettei tule tallotuksi. Sukupuoli selvisi varmaan tästä.


      • Hanna__
        huokailija kirjoitti:

        Joo tiedän ton biisin. No mun sydän on ollut kiveä nyt jo pidemmän aikaa. Ei ole rakkautta mun kohdalle osunut koskaan. Tämä yksi pääsi hiipimään vähän kuin varkain, mutta jäipä tämä kuitenkin enemmälti yksipuoliseksi. Ei riittänyt hänellä usko, ei luotto. Sen pituinen tarina se. Enempää marttyroimatta sanoisin, että on tää maailma sellainen, että parempi jättää se herkkistely naisille, ettei tule tallotuksi. Sukupuoli selvisi varmaan tästä.

        Korjaan: Meidän välillä ei oikeasti ollut mitään. Kaikki on vain haaveen tasolla ollutta. Sinä olet parisuhteessa, minä sinkku. Nou nou. Varattuihin en koske! Katsotaan sitten muutaman vuoden päästä, jos sitten oot vapaa. Mutta vain, jos minä en ole silloin varattu ja onnellisesti perheellinen nainen. Näin se menee.


      • huokailija
        Hanna__ kirjoitti:

        Korjaan: Meidän välillä ei oikeasti ollut mitään. Kaikki on vain haaveen tasolla ollutta. Sinä olet parisuhteessa, minä sinkku. Nou nou. Varattuihin en koske! Katsotaan sitten muutaman vuoden päästä, jos sitten oot vapaa. Mutta vain, jos minä en ole silloin varattu ja onnellisesti perheellinen nainen. Näin se menee.

        Mitä kohtaa et ymmärtänyt: ei ole mun kohdalle osunut rakkautta koskaan. Lue se nyt x3.


      • Hanna__
        huokailija kirjoitti:

        Mitä kohtaa et ymmärtänyt: ei ole mun kohdalle osunut rakkautta koskaan. Lue se nyt x3.

        Mutta sano mulle, miksi oot sortunu niihin tekoihin, mitä oot tehnyt? Väkivaltaan, uhkailuun jne.. Oon niin surullinen sun puolesta, että enempää en voisi olla. Minun on suojeltava itseäni. Se on ensimmäinen asia. Ei se vähennä kiintymystä, mutta sitä minun on ajateltava. Haluaisin vain ymmärtää sinua.


      • huokailija
        Hanna__ kirjoitti:

        Mutta sano mulle, miksi oot sortunu niihin tekoihin, mitä oot tehnyt? Väkivaltaan, uhkailuun jne.. Oon niin surullinen sun puolesta, että enempää en voisi olla. Minun on suojeltava itseäni. Se on ensimmäinen asia. Ei se vähennä kiintymystä, mutta sitä minun on ajateltava. Haluaisin vain ymmärtää sinua.

        En ole sortunut yhtään mihinkään, en ole kaivattusi. En edes tunne ketään Hannaa.


      • Hanna__
        huokailija kirjoitti:

        En ole sortunut yhtään mihinkään, en ole kaivattusi. En edes tunne ketään Hannaa.

        Ok, ei ole pakko myöntää. Hyvää yötä sulle kuitenkin. Ihmiset tekee pahoja asioita ja joskus, jos ymmärtää sen, miksi jotain teki, niin ehkä pystyy jatkossa toimimaan toisin. Tulee kasvun myötä ikään kuin uusia välineitä käyttöön käsitellä tilanteita. Eikä tää oo pelkästään sulle, vaan ihan meille kaikille. Oot rakas sellaisena kuin oot.


    • En jaksa vaivautua

      Odotat vastausta, mutta et edes kerro odotatko vastausta mieheltä vai naiselta ja oletko itse mies/nainen?

    • Kohtalo ja Me!

      Kultaseni! Nyt positiivisuutta peliin. Olet ja tulet aina olemaan elämäni suurin rakkaus. Täyttymätön rakkauden tunne ja sydämen hellyys sinua kohtaan saa minut joskus henkisiin ylilyönteihin. Anteeksi! Uskon, että kuitenkin ymmärrät minua ja rakkauden tunteitani sinua kohtaan. Olemme niin samanlaisia sielulliselta ja henkiseltä rakenteeltamme, että hämmästyn. Ainoa toiveeni on, että saisimme toisemme. Me kuulumme yhteen. Se on kohtalon tarkoitus ja tahto.

    • kuulehan nyt

      nainen... mitä voin tehdä!!! jos kaikki kerran on sitä niinkuin itsekin sanot että halusit tehdä asiat omalla tavallasi niin mitä minä voin siinä vaiheessa tehdä? epäilen kaikkea...et sinä minua tahdo kunhan vain leikit...ei tämä ole mahdollista...ei minulle tapahdu näin...ja kuitenkin sydämeni sanoo että en voi olla turhaan täällä. mutta niinkuin sanoin en vain tiedä mitä tehdä sinun kanssasi. olen neuvoton kanssasi niin koen...mikään ei toimi. mutta juuri siksi sinut tahdonkin kun sinua ei voi kategorisoida..koen että me jos jotkut kuulumme yhteen kun kumpikin on niin erikoinen??

    • 19+18

      Jospa se toinen odottaa juuri sitä, että edes hieman tunteitasi näyttäisit
      ulospäin. Sen verran juuri että se toinen rohkenee vastata samalla mitalla.
      Jos hieman tunteitaan antaa ulos ei kyse ole murtumisesta, vai onko?

    • Yksi vastaus tässä

      Jos et antanut mitään viitteitä tunteistasi kun hän yritti niitä kaivaa esiin, niin mitä hän voisi enää tehdä? Hän saattoi olla hyvinkin tosissaan, eikä pelleillyt, mutta sinä pysyit kivenä? Ei tuossa voi nainen muuta kuin luovuttaa, jos mies ei yhtään näytä lämpiävän... Laita itse tunnisteita itsestäsi tai sitten hänestä. Aloituksen perusteella kukaan ei voi tietää, ketä se koskee ja kenen pitäisi siihen vastata.

      • huokailija

        En laita. Hlö kyllä tunnistaa itsensä mutta ei vastaa tässä koska ei koskaan tee vaan laittaa sen sijaan jotain epämääräistä uuteen aiheeseen. Ja minä kyllä tein osani, mutta kaikki meni vaan pieleen. Luulen että kyse oli siitä, että hänellä oli tunteita, mutta hän ei halunnut minua. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Vastentahtoinen ihastuminen, jossa minun olisi pitänyt tehdä joku pirun iso vaikutus tms. Lopulta homma sitten lässähti ja hän pääsi tunteistaan eroon, aivan kuten oli koko ajan halunnutkin.


      • entä jos
        huokailija kirjoitti:

        En laita. Hlö kyllä tunnistaa itsensä mutta ei vastaa tässä koska ei koskaan tee vaan laittaa sen sijaan jotain epämääräistä uuteen aiheeseen. Ja minä kyllä tein osani, mutta kaikki meni vaan pieleen. Luulen että kyse oli siitä, että hänellä oli tunteita, mutta hän ei halunnut minua. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Vastentahtoinen ihastuminen, jossa minun olisi pitänyt tehdä joku pirun iso vaikutus tms. Lopulta homma sitten lässähti ja hän pääsi tunteistaan eroon, aivan kuten oli koko ajan halunnutkin.

        "hän pääsi tunteistaan eroon, aivan kuten oli koko ajan halunnutkin."

        Jos hänen oli pakko?? :´(


      • huokailija
        entä jos kirjoitti:

        "hän pääsi tunteistaan eroon, aivan kuten oli koko ajan halunnutkin."

        Jos hänen oli pakko?? :´(

        Niin oli pakko, koska olin "väärä". Ei voinut edes tutustua paremmin, kun tein asiat "väärin". Mitä "nekin" olisivat ajatelleet, jos hän olisi minuun tutustunut.


    • yksitunne

      oletko ap ajatellut että jos paljastaisit edes yhden pienen tunteen, vaikka se olisi vaikeaa, kaivattusi saattaisi saada siitä kiinni ja pikkuhiljaa koko betonimuuri murtuisi.

      rakastaa voi vain asettamalla itsensä alttiiksi. niin kauheaa ja kaunista kuin se onkin.

    • synkistelijä

      Hmm.. en tiedä miksi tämä kirjoitus kolahti. Ehkä erään sanonnan takia jota itsekin käytän puheessani ja myös siksi että itselläni on jostain syystä ollut todella ahdistunut olo tänään.. olisi kommentoitavaa enempiki mutta.. nyt ei tuu muuta kuin:

      Voimia, jaksamista ja yhdyn fiilikseen. Kolahti.

    • Kamoon!

      Hei äijä, laitas nyt vähän suuntimia vaikka ettei täällä heti sata muijaa riehaannu. Täällä kun aika moni sydän paljaana. Jos et ole provo.

    • Voi turhuutta

      Pitää tiedätkö pikkuisen osoittaa että tämä kaikki merkitsee mulle jotain!!! Välinpitämättömyys ei oo hyvä. Oma itsensä pitää olla, mutta se vinkki pitää antaa toiselle. Eikö oo järkeä..............................

    • Näin olisin toivonnut

      Sivusta, aika paljon vaadittu, että haluat asiat omalla tavalla. En usko tuohon, voiko mikään mennä niin että toinen vaatii omaa tapaa.

      Minä uskon vahvasti, että ainoa tapa on tulla puoleen väliin vastaan, kun keskusteluyhteys on luotu, niin molemmat voivat tuoda oman mielipiteensä ja eikö niin, että vaikka eivät kohtaa niin keskustelua ei tarvitse lopettaa siihen.

      Parasta on jos molemmat voi kunnioittaa toista siitä että toinen uskaltaa lausua mielipiteensä ja olla rehellinen.

      • haukottelija

        Minäpä en pysty, koska minulla on hankaluuksia luottaa ihmisiin, koska minun juttuni on ovat kautta aikain levinneet aivan väärille ihmisille, joille ne ei kuulu ja sitten minuun suhtaudutaan joko ilkeästi ja niitä käytetään minua vastaan tai sitten hyvää tarkoittaen mutta kuitenkin alentavasti, uskottavuus menee.

        Minä rakennan luottamuksen pala palalta niin kuin tiilimuurin ja heti kun luotan ihmisen hän saa kuulla minun elämästäni vaikka kaiken, koska ei minun tarvitse hävetä mitään, mutta ympäröivä maailma vaan on sellainen, että parempi pitää tietyt jutut yksityisasioina. Plus jos naista oikeasti kiinnostaa tutustua suhun niin se ottaa kyllä selvää eikä jänistä.

        Mistään mielipiteistä en kyllä puhu, koska ei mulla ole hirveästi mielipiteitä mihinkään asioihin. Tässä omassa elämässä ihan tarpeeksi miettimistä. Ainoa asia mikä mun olisi pitänyt tehdä paremmin selväksi oli se, että jos mua kiinnostaa niin sit mua oikeesti kiinnostaa enkä pelaa mitään pelejä, ja taisin jotenkin tän ilmastakin, mutta hän taisi luulla että sekin on jokin saatanan juoni.


      • pettynyt suhun
        haukottelija kirjoitti:

        Minäpä en pysty, koska minulla on hankaluuksia luottaa ihmisiin, koska minun juttuni on ovat kautta aikain levinneet aivan väärille ihmisille, joille ne ei kuulu ja sitten minuun suhtaudutaan joko ilkeästi ja niitä käytetään minua vastaan tai sitten hyvää tarkoittaen mutta kuitenkin alentavasti, uskottavuus menee.

        Minä rakennan luottamuksen pala palalta niin kuin tiilimuurin ja heti kun luotan ihmisen hän saa kuulla minun elämästäni vaikka kaiken, koska ei minun tarvitse hävetä mitään, mutta ympäröivä maailma vaan on sellainen, että parempi pitää tietyt jutut yksityisasioina. Plus jos naista oikeasti kiinnostaa tutustua suhun niin se ottaa kyllä selvää eikä jänistä.

        Mistään mielipiteistä en kyllä puhu, koska ei mulla ole hirveästi mielipiteitä mihinkään asioihin. Tässä omassa elämässä ihan tarpeeksi miettimistä. Ainoa asia mikä mun olisi pitänyt tehdä paremmin selväksi oli se, että jos mua kiinnostaa niin sit mua oikeesti kiinnostaa enkä pelaa mitään pelejä, ja taisin jotenkin tän ilmastakin, mutta hän taisi luulla että sekin on jokin saatanan juoni.

        Mieheksi tekeytynyt nainen.. Ja luottaa ihmisiin pitäis.. ? Jep jep..Eipä ihme että ahdistaa jo yleisillä paikoillakin kun olo niin suojaton ja jatkuvasti uhattuna. ihmispedot on raatelevia petoja. Mikään ei ole pyhää..


      • Hanna__
        haukottelija kirjoitti:

        Minäpä en pysty, koska minulla on hankaluuksia luottaa ihmisiin, koska minun juttuni on ovat kautta aikain levinneet aivan väärille ihmisille, joille ne ei kuulu ja sitten minuun suhtaudutaan joko ilkeästi ja niitä käytetään minua vastaan tai sitten hyvää tarkoittaen mutta kuitenkin alentavasti, uskottavuus menee.

        Minä rakennan luottamuksen pala palalta niin kuin tiilimuurin ja heti kun luotan ihmisen hän saa kuulla minun elämästäni vaikka kaiken, koska ei minun tarvitse hävetä mitään, mutta ympäröivä maailma vaan on sellainen, että parempi pitää tietyt jutut yksityisasioina. Plus jos naista oikeasti kiinnostaa tutustua suhun niin se ottaa kyllä selvää eikä jänistä.

        Mistään mielipiteistä en kyllä puhu, koska ei mulla ole hirveästi mielipiteitä mihinkään asioihin. Tässä omassa elämässä ihan tarpeeksi miettimistä. Ainoa asia mikä mun olisi pitänyt tehdä paremmin selväksi oli se, että jos mua kiinnostaa niin sit mua oikeesti kiinnostaa enkä pelaa mitään pelejä, ja taisin jotenkin tän ilmastakin, mutta hän taisi luulla että sekin on jokin saatanan juoni.

        Sinulla oli 32 henkilökohtaista kirousta sekä asunnossa 11 kirousta. Poistin ne kaikki. Hyvää yötä. Enempää en voi toistaiseksi tehdä tai auttaa.


      • huokailija jne
        pettynyt suhun kirjoitti:

        Mieheksi tekeytynyt nainen.. Ja luottaa ihmisiin pitäis.. ? Jep jep..Eipä ihme että ahdistaa jo yleisillä paikoillakin kun olo niin suojaton ja jatkuvasti uhattuna. ihmispedot on raatelevia petoja. Mikään ei ole pyhää..

        Älä nyt lähe tolle vittuilulinjalle. Et aikaansaa kuin pahaa mieltä. Olen anonyymilla palstalla, mua ei vois vähempää kiinnostaa mikään miehekkyys täällä. Emmä ole yhtään naikkosia parempi, ihan yhtä ujo, varautunut ja epävarma lussu kuin nekin. Toisaalta jos niillä on yhtään itsekunnoitusta, eivät rupea vittuilemaan mulle asioista, joita itsekään eivät täytä.

        Mä saan sitä p:tä ihan tarpeeksi siellä tosielämässä niskaan, en mä tarvitse sitä yhtään. Koko tämä keissi oli pelkkää p:tä. Jos olen jo todennut ettei sitä kiinnosta, niin miksei voi uskoa? Miksi pitää antaa toivoa ihmiselle, joka ei sitä kaipaa? Ei siitä saa irti sitä selitystä, se on ihan turhaa. Kaikkia varmaan vituttaa että tää meni näi mutta tää nyt meni näin. Yritin etsiä jotain tarttumapintaa mutta välittämisen sijaan sain vaan paineita olla koko ajan "parempi ihminen", tehdä tää asia näin ja toi asia noin. Sitä kiinnosti vähän aikaa mutta se tuli ja meni ja vain mun kaipaus jäi leijumaan ilmaan kuin kyyneleet sateeseen. Jos sitä olis kiinnostanu ni varmaan se olis jotain kunnollista sanonu, edes anonyymisti, jotain jossain, joku olis kertonu mulle jotain, antanu vinkkiä jostain, kysyny jotain, rohkaissu jotenki.


      • edelleen pettynyt
        huokailija jne kirjoitti:

        Älä nyt lähe tolle vittuilulinjalle. Et aikaansaa kuin pahaa mieltä. Olen anonyymilla palstalla, mua ei vois vähempää kiinnostaa mikään miehekkyys täällä. Emmä ole yhtään naikkosia parempi, ihan yhtä ujo, varautunut ja epävarma lussu kuin nekin. Toisaalta jos niillä on yhtään itsekunnoitusta, eivät rupea vittuilemaan mulle asioista, joita itsekään eivät täytä.

        Mä saan sitä p:tä ihan tarpeeksi siellä tosielämässä niskaan, en mä tarvitse sitä yhtään. Koko tämä keissi oli pelkkää p:tä. Jos olen jo todennut ettei sitä kiinnosta, niin miksei voi uskoa? Miksi pitää antaa toivoa ihmiselle, joka ei sitä kaipaa? Ei siitä saa irti sitä selitystä, se on ihan turhaa. Kaikkia varmaan vituttaa että tää meni näi mutta tää nyt meni näin. Yritin etsiä jotain tarttumapintaa mutta välittämisen sijaan sain vaan paineita olla koko ajan "parempi ihminen", tehdä tää asia näin ja toi asia noin. Sitä kiinnosti vähän aikaa mutta se tuli ja meni ja vain mun kaipaus jäi leijumaan ilmaan kuin kyyneleet sateeseen. Jos sitä olis kiinnostanu ni varmaan se olis jotain kunnollista sanonu, edes anonyymisti, jotain jossain, joku olis kertonu mulle jotain, antanu vinkkiä jostain, kysyny jotain, rohkaissu jotenki.

        Ei ollu vittuilu. Miettisit vähän mitä teet! Miehestä naiseksi ja naisesta mieheksi. Ja muu. Järkee hei vähä


      • Huolehtija!
        huokailija jne kirjoitti:

        Älä nyt lähe tolle vittuilulinjalle. Et aikaansaa kuin pahaa mieltä. Olen anonyymilla palstalla, mua ei vois vähempää kiinnostaa mikään miehekkyys täällä. Emmä ole yhtään naikkosia parempi, ihan yhtä ujo, varautunut ja epävarma lussu kuin nekin. Toisaalta jos niillä on yhtään itsekunnoitusta, eivät rupea vittuilemaan mulle asioista, joita itsekään eivät täytä.

        Mä saan sitä p:tä ihan tarpeeksi siellä tosielämässä niskaan, en mä tarvitse sitä yhtään. Koko tämä keissi oli pelkkää p:tä. Jos olen jo todennut ettei sitä kiinnosta, niin miksei voi uskoa? Miksi pitää antaa toivoa ihmiselle, joka ei sitä kaipaa? Ei siitä saa irti sitä selitystä, se on ihan turhaa. Kaikkia varmaan vituttaa että tää meni näi mutta tää nyt meni näin. Yritin etsiä jotain tarttumapintaa mutta välittämisen sijaan sain vaan paineita olla koko ajan "parempi ihminen", tehdä tää asia näin ja toi asia noin. Sitä kiinnosti vähän aikaa mutta se tuli ja meni ja vain mun kaipaus jäi leijumaan ilmaan kuin kyyneleet sateeseen. Jos sitä olis kiinnostanu ni varmaan se olis jotain kunnollista sanonu, edes anonyymisti, jotain jossain, joku olis kertonu mulle jotain, antanu vinkkiä jostain, kysyny jotain, rohkaissu jotenki.

        Onko aloittaja sulla kaikki muumit laaksossa?


      • huokailija
        Huolehtija! kirjoitti:

        Onko aloittaja sulla kaikki muumit laaksossa?

        Miksei olis? Tällä hetkellä lievähkö passiivis-aggressiivisuus osittain väsymystilan aiheuttamana. Annatko jotain perusteluita mielenterveysongelmaepäilyillesi?


      • Ompa paljon
        Hanna__ kirjoitti:

        Sinulla oli 32 henkilökohtaista kirousta sekä asunnossa 11 kirousta. Poistin ne kaikki. Hyvää yötä. Enempää en voi toistaiseksi tehdä tai auttaa.

        Onpa tullut heiteltyä kaikenlaista toisaalta. Ihmekös kun oli tiivistä mustaa muuria joka puolella. Miten sä noita poistelet?


      • huokailija
        Ompa paljon kirjoitti:

        Onpa tullut heiteltyä kaikenlaista toisaalta. Ihmekös kun oli tiivistä mustaa muuria joka puolella. Miten sä noita poistelet?

        Miksi vastailet mulle osoitettuihin viesteihin? Olettepas te itsekkäitä kiimassanne.

        Voin vastata puolestasi, että olen toiminut parhaani mukaan hyvää karmaa aiheuttaen mutta siitä huolimatta erinäisistä syistä mustasukkaisuus, kateus jne. usual stuff olen saanut p:tä niskaan. En kyllä ole taikauskoinen, mutta jos minulle rakkauden saralla jotain ihmeellistä tapahtuu niin tulen kyllä tänne erikseen kiittämään.


      • Ai anteeksi.
        huokailija kirjoitti:

        Miksi vastailet mulle osoitettuihin viesteihin? Olettepas te itsekkäitä kiimassanne.

        Voin vastata puolestasi, että olen toiminut parhaani mukaan hyvää karmaa aiheuttaen mutta siitä huolimatta erinäisistä syistä mustasukkaisuus, kateus jne. usual stuff olen saanut p:tä niskaan. En kyllä ole taikauskoinen, mutta jos minulle rakkauden saralla jotain ihmeellistä tapahtuu niin tulen kyllä tänne erikseen kiittämään.

        Huh huh! Ehdinkin jo säikähtää. Okei, pidä hyvänäs.


      • Hanna__
        huokailija kirjoitti:

        Miksi vastailet mulle osoitettuihin viesteihin? Olettepas te itsekkäitä kiimassanne.

        Voin vastata puolestasi, että olen toiminut parhaani mukaan hyvää karmaa aiheuttaen mutta siitä huolimatta erinäisistä syistä mustasukkaisuus, kateus jne. usual stuff olen saanut p:tä niskaan. En kyllä ole taikauskoinen, mutta jos minulle rakkauden saralla jotain ihmeellistä tapahtuu niin tulen kyllä tänne erikseen kiittämään.

        Kirouksia oli mm. suvussa, sinun henk.koht. terveydessä, rakkaudessa ja raha-asioissa. Onnea ja kaikkea hyvää jatkoon!


      • huokailija
        Hanna__ kirjoitti:

        Kirouksia oli mm. suvussa, sinun henk.koht. terveydessä, rakkaudessa ja raha-asioissa. Onnea ja kaikkea hyvää jatkoon!

        Terveys on kyllä reistaillut, aika hyvä arvaus. Raha-asiat kyllä rullaavat hyvin, sain männä vuosina perintöä. En kyllä siitä julkisesti puhu, ei ole se kateuden syy, sen sanon. Eli 2 oikein, 1 väärin.


      • Hanna__
        huokailija kirjoitti:

        Terveys on kyllä reistaillut, aika hyvä arvaus. Raha-asiat kyllä rullaavat hyvin, sain männä vuosina perintöä. En kyllä siitä julkisesti puhu, ei ole se kateuden syy, sen sanon. Eli 2 oikein, 1 väärin.

        Ei se noin mee aina, asiat on niin monitahoisia, ei suinkaan yksioikoisesti ajateltuja. Mutta tosiaan kaikkea hyvää sinne!


    • Todella

      Hmmm...mielenkiintoinen aloitus...kertakaikkiaan :).

    • kun toi enstextöxtöx

      Siis helkkari mitä p:tä taas ketjullinen. Ota huokailija hieman vastuuta omasta tekemisestä. Miten voi olla noin vaikeeta. Anteeks, mutta nää pelleilyt rupee riittään. Jos et tunne niin et tunne, jos tunnet niin tunnet ja toisen tunteet saat varmaan selville jos haluat. Luota myös aisteihisi. Aina voi keksiä verukkeita miksei selvittele.

      • Huvittavaa :)

        Ei näitä aloituksia tosissaan oteta, eihän :)


    • pelleilypalsta

      Ei otetakaan. Luetun ymmärtäminen, hohoi.

    • 30-20

      Mä kaipasin ihmistä, joka olisi nähnyt kumppanillaan muutakin funktiota kuin seksin. Kaipasin älyllistä, sivistynyttä, keskustelutaitoista ihmistä. Siinä hän yhtäkkiä oli, silmien välkkeestä tunsin hänet.

      Hän kaipasi ihmistä, joka olisi nähnyt kumppanissaan muutakin kuin älyllisen, sivistyneen ja keskustelutaitoisen ihmisen. Hän kaipasi enemmän seksiä. Siinä olin minä, joka annoin ymmärtää kaikenlaista jännää.

      Elämä on.

      • huokailija

        En nyt oikein ymmärrä mitä ajat takaa. Mä halusin ainakin ihan normaalin parisuhteen. Eikä hän tiedä mitä mä halusin tai en halunnut mutta voi toki luulla tietävänsä.

        "Kaipasin älyllistä, sivistynyttä, keskustelutaitoista ihmistä"

        Jos kaipaat vain tätä niin eikö kaverisuhde riitä? Parisuhteeseen kyllä yleensä kuuluu seksi, jos ei ole erikseen sovittu.

        Ei ollu varmaan mulle tää?


      • 30-20
        huokailija kirjoitti:

        En nyt oikein ymmärrä mitä ajat takaa. Mä halusin ainakin ihan normaalin parisuhteen. Eikä hän tiedä mitä mä halusin tai en halunnut mutta voi toki luulla tietävänsä.

        "Kaipasin älyllistä, sivistynyttä, keskustelutaitoista ihmistä"

        Jos kaipaat vain tätä niin eikö kaverisuhde riitä? Parisuhteeseen kyllä yleensä kuuluu seksi, jos ei ole erikseen sovittu.

        Ei ollu varmaan mulle tää?

        Eihän se riitä, jos on vain toinen osa ja kumpi tahansa puuttuu.

        Ei ollut sinulle eikä kenellekään, kuten ei täällä mikään koskaan.


      • huokailija
        30-20 kirjoitti:

        Eihän se riitä, jos on vain toinen osa ja kumpi tahansa puuttuu.

        Ei ollut sinulle eikä kenellekään, kuten ei täällä mikään koskaan.

        Sun pitää petrata kyllä tota ilmaisutaitoasi. Puhut vähän epäselvästi, ei tahdo saada mitään selvää.

        Mutta tää on jäähyväisketjuni niin toivoisin jotain aiheeseen liittyvää tai jotain sellaista. Voin kyllä kommentoida parisuhdeongelmiasi mutta arvuutteluleikkiin en lähde mukaan.


      • 30-20
        huokailija kirjoitti:

        Sun pitää petrata kyllä tota ilmaisutaitoasi. Puhut vähän epäselvästi, ei tahdo saada mitään selvää.

        Mutta tää on jäähyväisketjuni niin toivoisin jotain aiheeseen liittyvää tai jotain sellaista. Voin kyllä kommentoida parisuhdeongelmiasi mutta arvuutteluleikkiin en lähde mukaan.

        Kaikki ei voi osata. Siis ilmaista itseään sujuvasti.

        Toisin sanoin unelmasuhteessa olisi sekä puhetta että seksiä että hyvää hiljaisuutta.

        Ny nukkumaille. Öitä.


    • nyt nukkumaan

      Eiköhän aika moni kaipaa noista kumpaakin puolta. Fyysisyyttä ja henkisyyttä.
      öitä

    • Ei nimim

      Ei kai tää voi olla häneltä mitenkään.

      En vastaa viesteihin mutta en myöskään pykää mitään epämääräisiä aiheen vierestä aloituksia. Nyt kuulosti niin tutulta että vastasin. Kuitenkin sattumaa, luulen.

      • huokailija

        No jos "hän" olisi nyt kanssasi keskusteluyhteyksissä, niin mitä sanoisit "hänelle"? Viestisi informaatioarvo oli puhdas nolla.


    • Ei nimim

      Niinhän se oli :)

      Syyllisyydentuntoisena katuisin ja varmaan perääntyisin. Mutta ei tämä ketju ole hänen käsialaansa.

      • huokailija

        Minun "hän" on kyllä oikeassa elämässäkin aika vainoharhainen ja epäuskoinen joten sikäli "it's a match


    • lopuksi

      Et koskaan pystynyt irl keskustelemaan näistä.
      Asiat olisi saanut eri käänteen. Elämä on muualla kuin täällä.
      Hyvää syksyä hänelle.

      • huokailija

        En pystynytkään mutta minun yritykseni oli kuitenkin kovempaa kuin hänen ettei sitä minun syyksenikään voi laittaa.


    • Ei nimim

      En halua :) Mutta sanon nyt kuitenkin että teillä on erilainen kirjoitustyyli. Ihmeellistä miten voi olla yhteneväisyyttä kerrakseen, ja onkin vain sattumaa.

      • huokailija

        Olen kielellisesti lahjakas. Osaan kirjoittaa eri tyyleillä. Kieliasusta tunnistaminen on kyllä sen verran vaikeaa, että sinuna jättäisin sen ammattilaisille.


    • eikö se lähtenytkään

      Pohtiako se taas täällä mesoaa?

      • Et sillee

        Taitaapi olla. Tällaista tänään eikä voi sanoa yllättyneensä.


    • ...

      Jaahast?!? Niin, eli se oli nyt siinä ja tässä. Palstarakkaudelle palstalopetus. Toimii hyvin, eikö? Perkele sentään. Mä en enää jaksa tätä. Käännä asiat pienessä päässäsi miten haluat. Mä en halua enää mitään muuta kuin eroon ikävä-palstasta. Olet oikeassa, me molemmat löydetään parempi ja helpompikin. Tehdäänpä sitten niin.

      • huokailija

        En kyllä koskaan löydä "parempaa". Mutta sä varmasti löydät :( Sä olit epätäydellisyydessäsi täydellinen, kaikille muille paitsi mulle. Mulle sä olit ärsyttävä temppuilija 90% ajasta. Olisin vain halunnut näyttää sulle pienen maailmani ja sanoa ne sanat, joita ei koskaan lausuttu ääneen. Olisin vain halunnut luottaa suhun. Mä pyysin, mutta sä et koskaan tehnyt mitään muuta kuin kuunnellut, koskaan avannut suutasi. Pelkäsitkö sä sanovasi jotain väärää vai arvioitko sä koko ajan mua sillä tavoin? Mikset pitänyt musta sellaisena kuin olen?


      • 4+7
        huokailija kirjoitti:

        En kyllä koskaan löydä "parempaa". Mutta sä varmasti löydät :( Sä olit epätäydellisyydessäsi täydellinen, kaikille muille paitsi mulle. Mulle sä olit ärsyttävä temppuilija 90% ajasta. Olisin vain halunnut näyttää sulle pienen maailmani ja sanoa ne sanat, joita ei koskaan lausuttu ääneen. Olisin vain halunnut luottaa suhun. Mä pyysin, mutta sä et koskaan tehnyt mitään muuta kuin kuunnellut, koskaan avannut suutasi. Pelkäsitkö sä sanovasi jotain väärää vai arvioitko sä koko ajan mua sillä tavoin? Mikset pitänyt musta sellaisena kuin olen?

        entä voiko nainen luottaa ja avautua jos siltä vedetään mattoa alta ja
        muutetaan koko ajan asian kulkua? Joka kerta kun hiukan lähennyttiin hän muutui torjuvaksi ja alkoi tylytys.


      • kaivellan nyt
        4+7 kirjoitti:

        entä voiko nainen luottaa ja avautua jos siltä vedetään mattoa alta ja
        muutetaan koko ajan asian kulkua? Joka kerta kun hiukan lähennyttiin hän muutui torjuvaksi ja alkoi tylytys.

        entä onko rakkautta haukkua ulkonäköa?


      • huokailija
        4+7 kirjoitti:

        entä voiko nainen luottaa ja avautua jos siltä vedetään mattoa alta ja
        muutetaan koko ajan asian kulkua? Joka kerta kun hiukan lähennyttiin hän muutui torjuvaksi ja alkoi tylytys.

        En tiedä sori, tää ei ollu mulle.


      • ....
        kaivellan nyt kirjoitti:

        entä onko rakkautta haukkua ulkonäköa?

        kukaan ëi ole minua saanut niin lukkoon tunteissani kuin hän!


      • huokailija
        kaivellan nyt kirjoitti:

        entä onko rakkautta haukkua ulkonäköa?

        edelleen, en ole kommentoinut hänen ulkonäköään juuri mitenkään, koska hän ei ilmeisesti sellaisesti välitä. Mutta jos jotain sanottavaa siitä olisi, niin pelkkää positiivista.


      • Samat kokemukset
        4+7 kirjoitti:

        entä voiko nainen luottaa ja avautua jos siltä vedetään mattoa alta ja
        muutetaan koko ajan asian kulkua? Joka kerta kun hiukan lähennyttiin hän muutui torjuvaksi ja alkoi tylytys.

        Hei puhutaanko me samasta miehestä?


    • Sellaista sattuu

      Joo niin yritin mutta tunnetta ei ole.

    • huokau s

      Siinäpä sinulle elämäntehtäväksesi miettimistä. Hyvää yötä.. ja huomenta ja..

    • Ihmettelijä vaan

      Millä tavalla Huokailija sinun yrityksesi oli kovempi? Tarkoitatko nyt tätä täällä vai mitä?

    • Kriitikko tipu

      Hieno provo! Tapu tapu.... Hyvin teatraalista.

      Onneksi ei tarvitse ottaa itselleni muutenkaan koska yksityiskohdat ei liippaa läheltä eikä osu yhtään.

      Jos ap. kuitenkin tosissaan niin sääli naista. :(

      • Ehkä näin

        Ehkä nainen tottunut ja osaa olla välittämättä? Jos käyttäytyy kuin uhmitteleva pikkupentu, siihen pitää suhtautua sen mukaisesti.


    • justdoit_

      Hei huokalija.

      Kirjoitat kauniisti ja liikuttavasti.

      Jos kaipaat jotakuta, ihan ketä tahansa, tee ratkaisu ja kerro se hänelle irl.

      Sulla on yksi elämä kuten meillä muillakin, ja se saattaa mennä hukkaan jos et toimi nyt.

    • Ei oppi ojaan kaada

      Yksi nainen aikoinaan sanoi minulle ole kovalle kova ja niille jotka sinut huomioivat lempeä. Oli todellakin fiksusti ilmastu mutta hämpä ei kuitenkaan itse noudattanut tätä linjaansa jota mulle tuputti . Mutta otin sen kuitenkin elämäni opiksi noin pääpiirteittäin että sitä se minun kovuus on jokaiselle ansionsa mukaan .

      • lempeysonparasta

        Itse noudatan nykyisin ohjetta: "Ole kaikille lempeä. Erityisesti niille jotka eivät sitä ansaitse".


      • sivusta väliin
        lempeysonparasta kirjoitti:

        Itse noudatan nykyisin ohjetta: "Ole kaikille lempeä. Erityisesti niille jotka eivät sitä ansaitse".

        Sanoisin että ei ehkä erityisesti niille jotka ei ansaitse, mutta niille myös vaikka eivät ansaitse.


      • lempeysonparasta
        sivusta väliin kirjoitti:

        Sanoisin että ei ehkä erityisesti niille jotka ei ansaitse, mutta niille myös vaikka eivät ansaitse.

        ....kaikille ja erityisesti niille jotka eivät sitä ansaitse..........

        Karma is a bitch.

        Huomaan välillä vieläkin ärsyyntyväni täällä julkaistuista asioista, joiden piti jo olla puitu irl. Vanha minäni kantaisi sitten tähän pitopöytään ihan kaiken muunkin piiloon jääneen yksityiskohdan vain siksi että hätääntyessäni puolustaudun hyökkäämällä.

        Mutta. Olen päättänyt että olen erityisen lempeä. Se on parasta.


      • sitä saa mitä tilaa
        lempeysonparasta kirjoitti:

        ....kaikille ja erityisesti niille jotka eivät sitä ansaitse..........

        Karma is a bitch.

        Huomaan välillä vieläkin ärsyyntyväni täällä julkaistuista asioista, joiden piti jo olla puitu irl. Vanha minäni kantaisi sitten tähän pitopöytään ihan kaiken muunkin piiloon jääneen yksityiskohdan vain siksi että hätääntyessäni puolustaudun hyökkäämällä.

        Mutta. Olen päättänyt että olen erityisen lempeä. Se on parasta.

        Kovin ilkeän tuntuisia kirjoituksia täällä. Miksi palstalla tuntemattomiin puratte pahaa oloanne. Eksällekö täytyy kiukutella, kun se ei enää rakasta? Mitä muuta pahaa on tehnyt, paitsi että ei enää rakasta. Vai kiukutteletteko jollekin, joka ei huomioi teitä. Vai ihastuneenako puratte pahaa oloa toiseen, tuolla tavalla ne välit paranee.


      • lempeysonparasta
        sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

        Kovin ilkeän tuntuisia kirjoituksia täällä. Miksi palstalla tuntemattomiin puratte pahaa oloanne. Eksällekö täytyy kiukutella, kun se ei enää rakasta? Mitä muuta pahaa on tehnyt, paitsi että ei enää rakasta. Vai kiukutteletteko jollekin, joka ei huomioi teitä. Vai ihastuneenako puratte pahaa oloa toiseen, tuolla tavalla ne välit paranee.

        Minä en pura eksään mitään, hän on erittäin hieno ihminen ja hyvä tyyppi ja toivon hänelle kaikkea hyvää.


      • lempeys on hyvä
        lempeysonparasta kirjoitti:

        ....kaikille ja erityisesti niille jotka eivät sitä ansaitse..........

        Karma is a bitch.

        Huomaan välillä vieläkin ärsyyntyväni täällä julkaistuista asioista, joiden piti jo olla puitu irl. Vanha minäni kantaisi sitten tähän pitopöytään ihan kaiken muunkin piiloon jääneen yksityiskohdan vain siksi että hätääntyessäni puolustaudun hyökkäämällä.

        Mutta. Olen päättänyt että olen erityisen lempeä. Se on parasta.

        Ehkä ne julkaistut asiat eivät ole edes sinulle. Käyhän täällä pari muutakin ihmistä vierailemassa.


    • Huokaus vaan :)

      Voi hitto. Minäkin oon joskus huokaillut, mut en noin pitkiä osaa..

      • normaali ihminen

        Voe viddu miten te jaksatte jauhaa paskaa tuntitolkulla ja vielä ihan tosissanne? GAL!


    • M*****

      Minulle elämä on irl. Tiedostan sen, enkä edes usko, että olet ajatuksissani ollut mies. Lähestyin kylläkin viestitse, sieltä päin ei vain tullut mitään vastausta.

      Ja ne viestit eivät ole olleet täällä, joihin olisin vastauksen toivonut. Täällä olen vain purkanut vitutustani-ei kai kukaan oikeasti kuvittele keskustelevansa juuri "sen omansa" kanssa täällä. Ylistys todellisuudentajulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe