Pois pannarit ja hillot päiväkodeista

kenen idis adressi

Lapset sokeroituvat.

10

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buuuuuautstta

      voi saakutti viherpipertäjät minkä teitte, saa taas hävetä lahtea maailmalla ,

      eiku pennuille ituja ja porkkanamehuja ja kaskinauriita. joo ... anna mun kaikki ...

      UUSAAVUTTOMAT lapsivanhimmat taas asialla.

    • syödään sitten vaan sitä iänikuista kiisseliä ja kuivaa ruisleipää.lapset jo itse sanoo et aina tätä eivätkä usein syökään välipalaksi mitään.

    • ha-loooo

      Addressin allekirjoittajat sitten tänään torstaina jättävät hernekeiton jälkeisen pannarin väliin... Ai niin mutta onhan mun soijamaito-laktoositon-gluteiiniton-hajuton-mauton erikoisruokavalioni varmasti säilytetty oikeassa lämpötilassa.

    • ruoka ei ole palkkio

      Adressin aloitti Kuu -niminen äiti(?)henkilö. Nimi viittaa vahvasti viherituhippeilyyn. Mitäpä jos nämä adressin allekirjoittaneet, elämästä vieraantuneet, hoitaisivat ja ruokkisivat lapsensa ihan itse. Ja antaisivat tavallisten perheiden lasten syödä ne vähäiset herkkunsa ihan rauhassa.

    • mehu-maija mahla

      mitä vittua?ei muuta ku vanhaan malliin vaan et äpärät otta ruuat kotoa mukaan ja syö niitä,mitä sitten syövätkään!paras vaihtoehto mun mielestä.

    • Ksikkea sitä

      Jos kerran viikossa syö pannaria hillon kanssa hernekeiton jälkeen se ei ketään sairasta. Näiden tiukkapipojen lapset menettävät paljon. Lapsena sitä maistaa maut ihan eri lailla kuin aikuisiällä eikä se aika koskaan palaa. Muistan vieläkin kun lapsena ensimmäisen kerran sain suklaata ja se oli sanoinkuvaamattoman hyvää. Vanhemmalla iällä ei se enää niin maistu niin hyvältä. Tietenkään ei herkkuja joka päivä mutta ei kannata pitää liian tiukaa seulaa. Lapsi kun ei saa enää niitä makuja takaisin kasvattuaan.

      Miksi kaikkien pitää kärsiä jos joku on eri mieltä. Päiväkoti voi vanhempien suostumuksella jättää näiden lapsille jakamatta jälkiruokaa jotka ei sitä halua. Saa lapsiparka sitten katsoa kun muut syö pannaria ja itse ei saa kun vanhemmat on tiukkapipoja.

    • pannaria pöytään

      On vain hyvä että lapset saavat pannaria tai muuta vastaavaa missä hiilihydraatteja,ei sokerisen ruoan syönti ole epäterveellistä kun syö kohtuudella.Lapset tarvitsevat energiaa että jaksavat pitkän päivän.
      Ei ole tarkoituskaan korvata ravinnollista ruokaa pannareilla ja kyllä pannarissakin on ravintoa.
      Älkää viekö lapsilta iloa nauttia hyvästä ruoasta.On sitä syöty kautta aikojen eikä kukaan siitä ole kärsinyt.
      Omat lapseni saivat pieninä kerran viikossa pannaria hillon kanssa,eikä ole ylipainoisia olleet koskaan jos sitä pelätään.Lapset liikkuvat niin paljon että pannarit ei vie terveyttä.

    • Mitä?

      Sokerin syönti on terveellistä,mutta makeutusaineet saa ihmisen elimistön sekaisin.
      Itse ole paasannut sokeria suun täydeltä koko elämäni ja olen aina ollut täysin terve ja hoikka,ikää 50 .

    • so-ke-rik-ko

      Ihmisen aivot tarvitsevat sokeria.

      • kil-ju ukko

        ja vettä hiivaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe