Toisen omaa

Hey I Don't Know n

Niin, sait taas mun ajatukset manipuloitua kiihkeään seksiin kanssasi, nooh ei pelkoa että se koskaan tapahtuisi, haluat vain varmistuksen siitä että haluan sua edelleen. Eikö olekin outoa.

31

1391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I do

      Siinä mitään outoa ole -toivoa vaan...jostain, mikä haaveissa on säilyneet nämä vuodet...

    • seexyyy

      Nähdäänkö taas illemmalla????

    • sun kaluu

      haluu

    • Mies sun katsees

      Kerran kuvittelin ku katsoit mun rintavarustusta että ne sun kädet ois just sopivankokoiset mun tisseille... ;-) kiihoittava ajatus.Mies sun katsees on kiihottava.

      • oispa mullakin

        Varmasti se mies hyväilee katseellaan sinua mielellään niin usein kuin mahdollista. Olisipa minullakin tuollainen kuumakatseinen ihailija :) Tapaatteko useinkin?


      • Mies sun katsees
        oispa mullakin kirjoitti:

        Varmasti se mies hyväilee katseellaan sinua mielellään niin usein kuin mahdollista. Olisipa minullakin tuollainen kuumakatseinen ihailija :) Tapaatteko useinkin?

        No aika harvoin nähdään ei me yhdessä olla silleen.. oiskohan tuo kiinnostunut vaikka tutkailee niin? sitä ku ei tiedä miehethän yleensä katsoo naisen rintavarustusta luonnollisesti...? mutta tuosta katseesta saan voimaa..polttelee..tahtosin riisua hänet.


    • cpyxoyxöuväuvltzurciäcor

      Mun ei oikeesti tee mieli ketään toista kuin sitä yhtä miestä. Ei edes miestäni, mutta toki seksi kuuluu meidän elämään, mutta mieli ja sydän on muualla. En voi kuvitella ketään toista kuin hän vaan.

      Ei reilua ketään kohtaan

    • Mies sun katsees

      Milloin sää sanot sen niinku sen varmistuksen??? et haluut mua! voihan se olla mahdollista.

      • lovameeyes

        Sanoppa nainen itse. Niin tää mies laittaa ne kädet mielellään sun ihanille tisseille!


      • Mies sun katsees
        lovameeyes kirjoitti:

        Sanoppa nainen itse. Niin tää mies laittaa ne kädet mielellään sun ihanille tisseille!

        Mitä tapahtuis jos oltais kahdestaan? saattaisin sanookin..


      • nainenkatseesi
        Mies sun katsees kirjoitti:

        Mitä tapahtuis jos oltais kahdestaan? saattaisin sanookin..

        Oliko siihen mahdollisuus milloin viimeksi?


    • naurattaja

      Ei sullakaan ihan sieltä asti ylety...vähän lähemmäks tarvis tulla edes tyrkylle käymään...kaikkea ei voi hoitaa etänä... ;D

    • Voi luoja

      Etänäkin voi hoitaa kyllä ja telepaattisesti...kokemusta on päivittäin, uskomatonta mutta totta! Kasvokkain hoidettaessa voisi käydä köpelösti, mä varmaa räjähtäisin pieniksi palasiksi siitä himosta...vaikka hengittäisinkin

      • Nainen kyllä tietää

        Uuh, ei mun mielestä. Kyllähän itsehoito fantasian avulla aittaa hieman, mutta niin ikävää sellainen on.


      • 10+6

        Olenko ainoa jonka mielestä tuo "telepatia" ei ole mitään muuta kuin tekosyy sille ettei tarvitse poistua edes pieneksi hetkeksi siltä omalta mukavuusalueelta saadakseen keskusteluyhteyden auki. Koska sitähän se vaatii molemmilta että minkäänlainen suhde saa edes alkunsa.


    • Voi luoja

      Ai tietää vai, minä olen kyllä nainen tosin puhun vain omasta puolestani ja kokemuksestani en yleistä!

    • teletappi haussa

      Telepaattinen orkku, pari kertaa kokenut. Ei enää normaali seksi tunnu miltään. Paitse ehkä sen telepaatin kanssa. Kun tietäis kuka niitä oikein lähettää.

      Ehkä joku partajeesus jostain ojasta. Yäk.

    • ap.

      Ja joka kerta mä annan ;) sulle niin helposti näkyä, kuinka kiihkeästi haluan sua... joka hemmetin kerta. Ja tässä sitä taas ollaan, sulle taisi taas riittää vain varmistus siitä, että me sytytetään edelleen toisemme tuosta noin vaan.

      • Mies sun katsees

        No seuraavan kerran kosketa mua..


      • ei taida olla ap:lle

        Miten sä annat mulle näkyä, et haluat mua?
        Olen tulkinnut sen niin, että leikilläsi testaat olenko niin epätoivoinen, et laitan viestii ym tulemaan... sitten olet ottamatta mitään yhteyttä, ennenkun itse sorrun...


      • ap.
        ei taida olla ap:lle kirjoitti:

        Miten sä annat mulle näkyä, et haluat mua?
        Olen tulkinnut sen niin, että leikilläsi testaat olenko niin epätoivoinen, et laitan viestii ym tulemaan... sitten olet ottamatta mitään yhteyttä, ennenkun itse sorrun...

        Totta on se että hän on aloitteen tekijä. Juu, kärvistellään tulessa sitte vaan.


      • Ei tajua aina
        ap. kirjoitti:

        Totta on se että hän on aloitteen tekijä. Juu, kärvistellään tulessa sitte vaan.

        Miks sää roikotat? tajuukko et sille naiselle on muitaki ottajia?? nautiksää tosta? sairas mieli on jos näin.


      • n n n n n
        Ei tajua aina kirjoitti:

        Miks sää roikotat? tajuukko et sille naiselle on muitaki ottajia?? nautiksää tosta? sairas mieli on jos näin.

        Huom nimimerkki! Ap. On itse nainen.


      • Luulin et m
        n n n n n kirjoitti:

        Huom nimimerkki! Ap. On itse nainen.

        Oletko Ap? vai mistä tiedät että on n ?


      • n n n n n
        Luulin et m kirjoitti:

        Oletko Ap? vai mistä tiedät että on n ?

        Nimimerkistä


      • Krkejekkeke
        n n n n n kirjoitti:

        Nimimerkistä

        Ei se ole nimimerkki. Ap tarkoittaa ketjun aloittajaa...


      • n n n n n
        Krkejekkeke kirjoitti:

        Ei se ole nimimerkki. Ap tarkoittaa ketjun aloittajaa...

        Niin aloittajan nimimerkistä tietää että on nainen = ap. Eli aloittaja


    • My only fantasy

      Onko outoa jos haluan häntä. Noh ei, hän on haluttava mies ja tiedän etten saa mutta halut ei siihen kaadu.

    • peiKKos

      AP niin heikko että aina antamassa, lähes riippuvainen ei siinä mitään outoa ole. Säälittävä aloitus

      • Ap.

        Voi Peikkonen :D Heikkona tässä olis pantu ja annettu vuoden verran vaikka joka päivä. Mä olen liiankin kova pitämään tunteet ja himot hallinnassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe