Tahdikkuus naistentansseissa

tanssiva mies

Naiset,

Kun haette naistentansseissa tai naistenhaulla itseänne huomattavasti nuorempaa miestä muistakaa tahdikkuus.

Älkää väen vängällä hakeutuko liki mieheen, jos tämä ei sitä itse halua.

Olettamus on että jos olette usean kymmenen vuotta vanhempi kuin viejä hän ei halua olla iholla vaan hieman kauempana.

50

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhempi? nainen

      Heh, juu, yritetään olla tahdikkaita. Menen just niin lähelle kuin mies ottaa. Paitsi, en silloin kun on havaittavissa lääppimistä, hajuhaittoja tai hengenahdistusta liian kovasta puristuksesta. Kaipa se kuitenkin on molemminpuolin mahdollista että toinen ei osaa sitä kehonkieltä lukea ja tunkee liian lähelle. Mielestäni voit kuitenkin tahdikkaasti työntää naisen hieman etäämmälle. Yleensä miehet niin tehdessäni (em. syistä) ottaa sen ihan iisisti. Kaiken ikäiset.

      • Reino.

        Olisiko avaaja todellisuudessa "tanssiva Ruotsalaismies". Ei tuollaisia ongelmia oikeasti ole. Tai on mutta niistä selvitään ihan itse.

        Tanssiote määräytyy tanssin mukaan. Sellaisissa tansseissa missä esiintyy lähi ja avoimempi ote daami päättää tuleeko hän lähiotteeseen. Jos tanssimen ei miellytä pitää sopimusta tehdessä ottaa nämä asiat esille.


      • tanssiva mies
        Reino. kirjoitti:

        Olisiko avaaja todellisuudessa "tanssiva Ruotsalaismies". Ei tuollaisia ongelmia oikeasti ole. Tai on mutta niistä selvitään ihan itse.

        Tanssiote määräytyy tanssin mukaan. Sellaisissa tansseissa missä esiintyy lähi ja avoimempi ote daami päättää tuleeko hän lähiotteeseen. Jos tanssimen ei miellytä pitää sopimusta tehdessä ottaa nämä asiat esille.

        Ruåtsalaismies ja kaipaan kovan gillen muskelisia kåsivårsia.


    • Naistenh.Veivaaja
    • hurrraa

      Joo ei kannata mennä lähelle. Nämä nykyiset tanssimiehet ovat tulleet vain tanssimaan ja naisten läsnäolo on toivottavaa vain tanssin ajaksi.

    • nuori tanssija

      Tahdikkuus on hukassa jo siinä vaiheessa, kun edes hakee itseään yli parikymmentä vuotta nuorempaa. Ehdotukseni vanhuksille: jääkää viiden metrin päähän odottamaan katsekontaktia. Jos haettava ilmaisee suostumuksensa, voitte hakea. Jos ei, älkää hakeko - ei tule molemmille epämukavaa tanssia / molemmille kiusallista pakkien antamista.

    • tanssiva mies

      Niin, voihan se mennä toisinkin päin, että mies on vanha ja nainen nuori, kaunis kauris.

      • tanssifriikki

        Näin on paljon useammin,kuin että varttunut nainen hakee nuorempaa miestä. Valitettavsti vain ne varttuneet miehet hakee niitä nuoria naisia, pitäisikö varttuneen naisen jäädä vain seinäkoristeeksi kun pitää tanssimisesta ja itsellä ei ole vaki paria.


    • tatu8

      Mä haen usein erästä naista, joka on tyttäreni ikäinen. Ikäeroa on siis 30 vuotta. En näe tässä mitään ongelmaa eikä näe hänkään. Hän tanssii mielestäni hyvin!

      En nyt oikein ymmärrä mikä tässä on se ongelma. Naiset joskus valittaa miehistä, jotka tunkevat liian lähellä ja vievät puristusotteessa. Tässä on jo vaikea hengittää. Tangoa mennään lähekkäin!

      Jätät vastahaut tekemättä, jos on vaikea tapaus!

    • Alku tahdikas

      Tahdikasta olisi naistentansseissa ollut tanssivan miehen todeta, että: emmekö kuitenkin tanssisi hieman väljemmässä otteessa, koska (tähän tulee perustelu).

      Mahtaakohan tämä tanssiva mies olla sama, joka ei diskossa saanut tyttöä? Nimittäin eikös vähän aikaa sitten palstalla esiintynyt mies, joka kävi täällä itkemässä, että hänen ikäisensä naiset eivät häntä naistenhaulla hakeneet, koska olivat jo siellä diskossa humalassa nähneet, mikä tämä mies on miehiään: nytkin hän hyvin rumasti ja siten erittäin epätahdikkaasti huutelee mahdollisimmankin suureen ääneen täälläkin tuntemattomille naisille omasta mielestään totuuksia, minkä tähden hänen ikäisensä naiset tietenkin kiersivät hänet diskossa humalassa ja naistenhaulla selvin päin ollessaan hänet kaukaa. Kuinka yksinkertainen mies voi oikein olla? Nimittäin naistentanssithan ovat jatkuvaa naisten hakua ja tämä mies lähtee vielä senkin jälkeen naistentansseihin eli jatkuvaan naisten hakuvuoroon, vaikka hänet oli tansseissa kierretty kaukaa hänen ikäistensä naisten toimesta naisten hakuvuorolla.

    • Ei puuma

      ''Olettamus on että jos olette usean kymmenen vuotta vanhempi kuin viejä hän ei halua olla iholla vaan hieman kauempana ''

      - Eiks äidit pidä pojat lähellä ja paijaa -D

      - Oikeassa olet ! Näkyy monella mummotautisella olevan himot tärkeämpi
      kuin tanssi , valitettavasti. Kohde vain on väärä.

      • Ei leijona

        Missä olet ehtinyt näitä tarkkailla. Etkö ehdi tanssia ollenkaan.


    • tanssiva humanisti

      Se on rytmitaju eikä mikään tahdikkuus. Pikkusen pitäisi ottaa asioista selvää, ennen kuin rupeaa.

      • ota itse selvää

        Et taida tietää, mitä tahdikkuus tarkoittaa.


      • tanssiva humanisti
        ota itse selvää kirjoitti:

        Et taida tietää, mitä tahdikkuus tarkoittaa.

        No tietysti sitä, että osaa tanssia tahtien mukaan. Beatless oli tahditon bändi.


      • Esu Baarinen
        tanssiva humanisti kirjoitti:

        No tietysti sitä, että osaa tanssia tahtien mukaan. Beatless oli tahditon bändi.

        The Beatlessissa soitti huippumusiikkikoulutettuja henkilöitä, jotka olisivat halutessaan voineet soittaa oikein muitten säveltämiä sinfonioitakin ja säveltää itsekin niitä. The Beatlesin aikaiset musiikkikriitikot, jotka väittivät kivenkovaa, että The Beatlesilla oli vain kolme sointua, eivät ymmärtäneet musiikin(kaan) teoriasta mitään: The Beatlesin partiduureja silloin tällöin tutkiessani olen löytänyt sieltä neljännenkin soinnun.

        The Beatlesin viitoittamalla bänditiellä ovat vuosikymmenten saatoissa kulkeneet lukemattomat raivoisan suosion omalla tyylillään saavuttaneet bändit, joiden jäsenet olisivat ehkä itsekin ennen pitkää oivaltaneet saman asian kuin, jonka The Beatles-nimisen orkesterin muusikot kaikkien muitten orkestereitten muusikoitten puolesta oivalsivat: kriitikon mielestä väärin ei voi soittaa, ennen kuin osaa soittaa oikein, mutta siitä, että osaa soittaa oikeinkin, ei kannata tehdä turhan suurta numeroa.


      • a a a a a
        tanssiva humanisti kirjoitti:

        No tietysti sitä, että osaa tanssia tahtien mukaan. Beatless oli tahditon bändi.

        Trollaa paremmin.


      • tanssiva mies
        a a a a a kirjoitti:

        Trollaa paremmin.

        Mikäs vika tässä?


      • 8+6
        tanssiva mies kirjoitti:

        Mikäs vika tässä?

        Se että itsepintaisesti esittää idioottia on tylsää trollausta. Hyvä trollaus voi jopa huvittaa.


    • miesrauha lavoille

      Niinpä niin, taitaa olla parempi antaa teinien tanssia vain keskenään, he kun sietävät toisen ihmisen läheisyyttä ainoastaan jos tämä on potentiaalinen seksikumppani. Vanhempien rouvien on myös turha luulla, että heidän hakunsa ilahduttaisi nuorta miestä, joka jää riviin kerta toisensa jälkeen. Nuori on mieluummin tanssimatta kuin tanssii seksikumppaniksi sopimattoman henkilön kanssa. Vanhojen ihmisten voi olla vaikea tätä ymmärtää, koska he ovat ohittaneet tuon vaiheen jo vuosia sitten ja voivat nauttia läheisyydestä myös vailla hämmentäviä mielikuvia tanssiparin kanssa muhinoimisesta.

      • Aina ei tiedä

        Totta tosiaan. Vanhemmat ihmisethän ovat ilman muuta ohittaneet tuon seksivaiheen....
        Tai jos ei sittenkään. Mutta silti en ymmärrä mitä tekemistä sillä on tanssimaan hakemisen kanssa. Uskoisin että suurin osa pystyy tanssimaan ilman "hämmentäviä mielikuvia" , myös lähellä toista :D !
        En yleensä yleistä, mutta tässä kohdassa tulee ajatus, että eikö miesten mielessä liiku muu kuin nuo mielikuvat.
        Ja sitten taas muistan, että onhan niitäkin jotka osaavat ja pystyvät tanssimaan lähellä tai vähän kauempana, fiilisten ja musiikin mukaan. Iästä riippumatta, puolin ja toisin. Onneksi. Valitettavasti joskus tulee hutihakuja, molemmilla. Mutta se on elämää, eikä siitä päivä pilalle menen.


      • yskä ymmärretty

        '' Nuori on mieluummin tanssimatta kuin tanssii seksikumppaniksi sopimattoman henkilön kanssa. Vanhojen ihmisten voi olla vaikea tätä ymmärtää, koska he ovat ohittaneet tuon vaiheen jo vuosia sitten ja voivat nauttia läheisyydestä myös vailla hämmentäviä mielikuvia tanssiparin kanssa muhinoimisesta.''

        - Tässä esim. https://www.youtube.com/watch?v=bvwaXfsdmRY
        Hidas Oikeesti biisi ja isoäidikseni sopiva hakee tanssimaan.


      • rehti mies

        Se nyt vain on niin, että liian vanhan kanssa ei ole miellyttävä tanssia, vaikka hän olisi teknisesti maailman paras tanssija. Tanssi ei ole vain liikettä. Sillä toisella ihmisellä on merkitystä. En ole lavalla seksin perässä, mutta tietenkin seksikkään naisen kanssa on kiva olla lähekkäin, vaikka vain tanssittaisiin ilman taka-ajatuksia.


      • Rakkaus e
        yskä ymmärretty kirjoitti:

        '' Nuori on mieluummin tanssimatta kuin tanssii seksikumppaniksi sopimattoman henkilön kanssa. Vanhojen ihmisten voi olla vaikea tätä ymmärtää, koska he ovat ohittaneet tuon vaiheen jo vuosia sitten ja voivat nauttia läheisyydestä myös vailla hämmentäviä mielikuvia tanssiparin kanssa muhinoimisesta.''

        - Tässä esim. https://www.youtube.com/watch?v=bvwaXfsdmRY
        Hidas Oikeesti biisi ja isoäidikseni sopiva hakee tanssimaan.

        Asennevamma paistaa sieltä tekstien takaa. Naiset, paitsi nousukkaat ja jotkut nuoret, osaavat kyllä tanssietiketin.


      • rehti poika
        rehti mies kirjoitti:

        Se nyt vain on niin, että liian vanhan kanssa ei ole miellyttävä tanssia, vaikka hän olisi teknisesti maailman paras tanssija. Tanssi ei ole vain liikettä. Sillä toisella ihmisellä on merkitystä. En ole lavalla seksin perässä, mutta tietenkin seksikkään naisen kanssa on kiva olla lähekkäin, vaikka vain tanssittaisiin ilman taka-ajatuksia.

        Mitä sitten.


      • tulipahan sanottua
        rehti mies kirjoitti:

        Se nyt vain on niin, että liian vanhan kanssa ei ole miellyttävä tanssia, vaikka hän olisi teknisesti maailman paras tanssija. Tanssi ei ole vain liikettä. Sillä toisella ihmisellä on merkitystä. En ole lavalla seksin perässä, mutta tietenkin seksikkään naisen kanssa on kiva olla lähekkäin, vaikka vain tanssittaisiin ilman taka-ajatuksia.

        samoilla linjoilla. Kalman hajua en halua iholleni.


      • hölmöt puheet
        tulipahan sanottua kirjoitti:

        samoilla linjoilla. Kalman hajua en halua iholleni.

        Tyypit puhuu kuin ei päätä ollenkaan. Kannattaa ivata köyhiä, lihavia ja rumia koska hyvällä tuurilla niiltä ominaisuuksilta saatatte välttyä, mutta vanhoja teistä tulee yllättävän pian.


      • erkkinä
        tulipahan sanottua kirjoitti:

        samoilla linjoilla. Kalman hajua en halua iholleni.

        kyllä se niin on, että jos vanhemman kans joutuu koko illan tanssimaan, niin se on jo liikaa


      • Omnivori ori
        tulipahan sanottua kirjoitti:

        samoilla linjoilla. Kalman hajua en halua iholleni.

        Et taida vielä elämästä mitään ymmärtää.


      • erkkipäs
        Omnivori ori kirjoitti:

        Et taida vielä elämästä mitään ymmärtää.

        kerro mitä mei ei tiedetä


      • nuoria kehiin !!
        erkkinä kirjoitti:

        kyllä se niin on, että jos vanhemman kans joutuu koko illan tanssimaan, niin se on jo liikaa

        Ihan sama jos vanhat ukot pyörittää koko illan. Hasevat rasvalta kun toinen jalka on jo haudassa. Ei vaikuta sekään vaikka jotain osaisivatkin sielläparketilla.


      • yksinkertaista
        hölmöt puheet kirjoitti:

        Tyypit puhuu kuin ei päätä ollenkaan. Kannattaa ivata köyhiä, lihavia ja rumia koska hyvällä tuurilla niiltä ominaisuuksilta saatatte välttyä, mutta vanhoja teistä tulee yllättävän pian.

        Kasvojenkohotusta, luomileikkausta, rasvaimua ... kaikki on jo keksitty.


      • ketjun aihe
        rehti poika kirjoitti:

        Mitä sitten.

        Sitä, että ketjun aiheena on, pitäisikö vanhojen hakea nuoria ja kiinnostaako tanssijoita (vain) seksuaalisuus.


      • älä suotta syytä
        hölmöt puheet kirjoitti:

        Tyypit puhuu kuin ei päätä ollenkaan. Kannattaa ivata köyhiä, lihavia ja rumia koska hyvällä tuurilla niiltä ominaisuuksilta saatatte välttyä, mutta vanhoja teistä tulee yllättävän pian.

        Ei ivata. En minä ainakaan oleta, että nuoret haluaisivat tanssia kanssani, kun olen vanha.


      • erkki1
        erkkinä kirjoitti:

        kyllä se niin on, että jos vanhemman kans joutuu koko illan tanssimaan, niin se on jo liikaa

        väännä rautalangasta tämäkin.


      • tanssiva peijooni
        älä suotta syytä kirjoitti:

        Ei ivata. En minä ainakaan oleta, että nuoret haluaisivat tanssia kanssani, kun olen vanha.

        Siitä ei olekaan kysymys, vaan tällaisesta ikitrollista, jossa sukupuolen ja iän halveksunta on yhdistetty. Katsokaapa moniko on käynyt näitä lukemassa. Aika harva, joten se jää loukkausten kirjoittajan itsetyydytykseksi.


      • likainenharrikka
        erkkipäs kirjoitti:

        kerro mitä mei ei tiedetä

        universumi


      • Charmaa
        nuoria kehiin !! kirjoitti:

        Ihan sama jos vanhat ukot pyörittää koko illan. Hasevat rasvalta kun toinen jalka on jo haudassa. Ei vaikuta sekään vaikka jotain osaisivatkin sielläparketilla.

        Olisko parempi katsoa vähäsen mitä ikäluokkaa lavalla tanssijat ovat. Ei tulisi näitä ennakkoluuloisia ongelmia,lähellä tai kaukana tanssista.Vanhempi väki ei ehkä ole niin ihastunut tähän epärytmiseen diskojumputukseen.Nuoremmat ei aina ymmärrä tango,humppa ym perustanssien päälle.Mieshän yleensä määrää tahdin ja suunnan askelluksineen.Nainen taas läheisyyden,kuinka liki haluaa tanssia.
        Näin ainakin itse koen asian tilan.
        Tanssi.net sivuilla jotkut paikat ilmoittavat minkä ikäluokan väkeä yleensä käy paikalla.Samoin hinnat tansseihin ilmoittaa ainakin eräät.Eli vikaa on selvästi järjestäjien piirissäkin,paljonkin.


    • Tule lähelle....

      Kaikki ei vaan ymmärrä ja kaikilla ei ole samat kriteerit tanssia. Tanssi on nautinto kun askeleet käyvät yksiin. Tanssijoiden ikäeron ei tähän pitäisi vaikuttaa. Kaikki me ollaan oltu nuoria, kaikista meistä tulee vanhoja (jos ei kuolla). Ihmisten arvostus on liian monelta hukassa. Tanssi on lähikontakti laji, vienti tuntuu hyvältä jos mies on hyvä viejä ja saa mennä niin lähelle, että tuntee vartalon liikkeet. Nainen valitsee tuon läheisyyden ja se ei tarkoita "haluan päästä muhinoimaan" vaan se tarkoittaa, haluan nauttia tanssista. Tämä ei onnistu likikään kaikkien kanssa, ne jotka eivät osaa tanssia ja eivät ole löytäneet sitä tanssin hurmaa, tanssivat vaan ilman nautintoa ja kirjoittelevat täällä ihan höpö höpöjä.

    • Ladydv

      Ikää on todella vaikea arvioida ;(.
      Joskus kun ikä tulee puheeksi tansseissa niin ihmettelen vaan miten joku 44 vuotias mies esim. voi näyttää 25 vuotiaalta ?! Jos mies on hoikka, omaa kauniin poikamaisen kropan ja virheettömän söden "maitonaaman" niin lankaan menen. Varsinkin jos on hämärä tanssisali.
      Niinpä jäävät nämäkin ihanuudet hakematta naistentunnilla kun luulen heitä oman poikani ikäisiksi, tai sitten en hae takaisin vaikka minua on saattanut joku tälläinen tanssittaa.

      Itse en siis tanssi parikymppisten poikien kanssa mielelläni. Omistan tuon ikäisen nuorenmiehen itse ja se riittää. Mulla on siis ihan oma ihana poitsu ja se riitttää.

      Tosin nuoret hakijani eivät ilmeisesti myöskään osaa minun ikääni arvioida koska en näytä mummilta, enkä aio koskaan sellaiselta näyttääkkään.

      Ehdotankin kaikille ikälappua kaulaan. Keneenkään iästä ei voi mennä takuuseen. Monet yli viisikymppisetkin miehet näyttävät täysin kakaroilta. Joten pelleillään vaan keskenämme tuolla parketeilla naistehtansseissa ja pikkusen muulloinkin. Pääasia on kuitenkin hauskuus.

      • Simple truth

        Monet nuoremmat miehet näyttävät 50-kymppisiltä. Joskus vahingossa tuleekin haettua vanhemmalta näyttävää nuorta miestä. Sori. Itse en hae tietoisesti itseäni selvästi nuorempia miehiä. Poikkeuksena ovat itseäni nuoremmat tanssitutut, jotka hakevat minua. Pitäisikö minun niille antaa pakit, koska olen "vanha"? Aina ikä ei ole ratkaiseva tekijä, jos kemiat kohtaavat. Nyt puhun vain tanssista, en muusta.


      • Erkkipäkäs
        Simple truth kirjoitti:

        Monet nuoremmat miehet näyttävät 50-kymppisiltä. Joskus vahingossa tuleekin haettua vanhemmalta näyttävää nuorta miestä. Sori. Itse en hae tietoisesti itseäni selvästi nuorempia miehiä. Poikkeuksena ovat itseäni nuoremmat tanssitutut, jotka hakevat minua. Pitäisikö minun niille antaa pakit, koska olen "vanha"? Aina ikä ei ole ratkaiseva tekijä, jos kemiat kohtaavat. Nyt puhun vain tanssista, en muusta.

        Tanssista kai täällä pitäisi kaikkien puhua.


      • tanssifriikki
        Simple truth kirjoitti:

        Monet nuoremmat miehet näyttävät 50-kymppisiltä. Joskus vahingossa tuleekin haettua vanhemmalta näyttävää nuorta miestä. Sori. Itse en hae tietoisesti itseäni selvästi nuorempia miehiä. Poikkeuksena ovat itseäni nuoremmat tanssitutut, jotka hakevat minua. Pitäisikö minun niille antaa pakit, koska olen "vanha"? Aina ikä ei ole ratkaiseva tekijä, jos kemiat kohtaavat. Nyt puhun vain tanssista, en muusta.

        Itse olen myös erehtynyt joskus hakemaan nuorta miestä,kun luulin häntä vanhemmaksi,saatuani selville hänen ikänsä en enään hakenut. Hän tuli hakemaan ja ihmettelin miksi en enään hakenu, sanoin että olet liian nuori hän oli ihmeissään eikö voi tanssia iästä huolimatta kun kerran askeleet sopi hyvin yhteen.


    • Minun tapani toimia

      Olen reilu nelikymppinen nainen. Haen naistenhaulla ainoastaan niitä miehiä, jotka ovat hakeneet minua samana iltana tai aiemmin - hyvin harvoin muita. Usein joukossa siis on myös minua nuorempia miehiä. Tämä malli ei ole pulmia tuottanut eikä ole liiemmin nenää nyrpistelty.

      • Charmaa

        Olisko vaihtelua hakea niitä oudompiakin miehiä vaikkei ole hakeneetkaan sinua.
        Osa miehistä kun istuu kuin tatti kalliolla penkillä naisten haun aikana.Niskasta kiinni ja raahata parketille?Toiseksi kaikki naisethan ovat 25v vaikka olisivat 15-99 v ikäisiä,näin kuultu asiasta.
        En ymmärrä naisia joita ei haettu miesten vuorolla,eivät hae sitten naisten tunnillakaan.Sen kerran kun edes pääsisivät tanssiin,sitä vartenhan paikalle yleensä tullaan! Minä ainakaan en ole antanut "rukkasia" kenellekään naiselle näköön tai kokoon katsomatta.Kuuluu hyviin tapoihin jollei nainen pahasti juovuksissa.


      • tahti
        Charmaa kirjoitti:

        Olisko vaihtelua hakea niitä oudompiakin miehiä vaikkei ole hakeneetkaan sinua.
        Osa miehistä kun istuu kuin tatti kalliolla penkillä naisten haun aikana.Niskasta kiinni ja raahata parketille?Toiseksi kaikki naisethan ovat 25v vaikka olisivat 15-99 v ikäisiä,näin kuultu asiasta.
        En ymmärrä naisia joita ei haettu miesten vuorolla,eivät hae sitten naisten tunnillakaan.Sen kerran kun edes pääsisivät tanssiin,sitä vartenhan paikalle yleensä tullaan! Minä ainakaan en ole antanut "rukkasia" kenellekään naiselle näköön tai kokoon katsomatta.Kuuluu hyviin tapoihin jollei nainen pahasti juovuksissa.

        nuista rukkasista puheenollen. tässä pari viikonloppua sitten muutama oman ikäiseni mies antoi rukkaset jollakin verukkeella ja sitteni koukkasivat vierestä tai takaa naisen tanssimaan. että mitä näilläkin miehillä päässä liikkuu..ei ainakaan kuulunut tanssietiketin hyviin tapoihin.


    • wrkki

      Joo, ei niitä vanhoja kääppöjä jaksa koko iltaa tanssittaa

      • tupu mallo

        tanssittajat ovat tanssitettavia vanhempia.


    • Petrak

      Kyllä se väli asettuu yleensä juuri niin pieneksi kuin sen varovaisempi
      tanssija haluaa.

    • 2kevät

      Lämmöt alkaa nousta ja välit muuttuvat isommiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe