Oulussa vain pelureita

surusilmä75

mut mitäpä muuta vois tällasilta nettitreffeiltä odottaakkaan. Ihmiset vaan pelailee toisillaan piittaamatta siitä miltä se voi toisesta tuntua. Olen tavannut muutaman vuoden aika useampia miehiä ja suurin osa on ollut hemmoja jotka pyörittelevät useampaa, etsien koko ajan jotain parempaa ja parempaa....Itseäni alkaa tympiin se että oma ihmistuntemukseni menee lähes aina harhaan.

Luulen että jess, nyt on aito ja rehellinen mies kyseessä kunnes alkaa se välttely, kohta taas yritetään lähentyä, etäännytään....Viimeisin mies Oulussa juuri tuollainen. Oli niiiiiiin mukavan "naapurinpojan" oloinen, vähän semmonen reppanan oloinen, ei komea, mut mukavaa seuraa ja suht paljon yhdessä oltiinkin. No, huomasin kyl aika nopsaan että mies oli ilmeisesti seksiseuraa vailla kun oli tekstarit ja puheet usein aika vihjailevia. Itse en ollut siinä vaiheessa viel valmis touhuun ja alkoikin mies viileneen.

Meni aikaa ettei kuulut mitään, vältteli ja vältteli. Tein sit oikeen "fiksun" jutun. Lähettelin tekstareita, todellakin seksiin vihjailevia. Ja kas kummaa miehellä yhtäkkiä olikin intoa nähdä kun vasta pari tuntia aiemmin oli tekstaillut että nyt ei vaan huvita nähdä. Että sitä ihminen läheisyydenkaipuussaan tekee tyhmiä tekoja kun vielä sit seksiin suostuinkin. Siihenpä se sit loppuikin. Mies vielä yritti tekstailla myöhemmin humalassa ja pyysi luokseen, en mennyt.

Kaikista käsittämättömintä on tässä se, että itse en ollut hirveen kiinnostunut alussa hänestä, pidin hyvänä seurana ja kaverina ja funtsailtiin kaikelaista harrastustouhua yhdessä joskus kokemaan ja tekemään. Nyt kun mies etääntyi ja raivostui kun uskalsin arvostella hänen kuumaa kylmää pelejään olen sitä mieltä että muahan ei noin vaan hylätä eikä vedätetä. Vaadin selityksiä sille miksi hän toimi miten toimi, mut eihän tää mies enää uskalla kasvojeni eteen tulla. Sanoo että ei ole mitään hyötyä olla tekemisissä tai kavereita.

Kertokaapa pelimiehet ja naiset että onko se niin ett kun toinen tajuaa pelailut ja kertoo asiasta niin sit vaan lähdette karkuun selittämättä mitään?? Tääkin mies ihan selkeesti sääti muuallakin mut oli semmosen reppanan oloinen että en olisi ikinä uskonut mut nehän ne taitaa olla pahimpia ja uppoavat naiseen kuin kuuma veitsi voihin kun osaavat sanailun taidon. Ja kuinka pitkään se mies jaksoikin mua pommittaa viesteillään ennen eka tapaamista ja sen jälkeenkin.

On syvältä se että ihmisiä pidetään leluina ja käytetään omien tarpeiden tyydyttämiseen kun ei tajuta sitä että toinen osapuoli voi ollakin tunteva ihminen, ihminen jolla vielä on sydän, ei kiveä sydämen tilalla :( Kyllä mä tiedän että itseni olisi pitänyt mies jo jättää rauhaan mut olen niin periksiantamaton ja ehdottoman rehellinen ja haluan vain kuulla miehen sanovat ett vain pelaili, vaikka paras ja järkevin teko olisi antaa hänen olla rauhassa. Olla ja mennä ja paneskella muita ja säätää missä säätää.

Sitten välillä tulee itsellä se hirvittävä ahdistus että voiko asia ollakin niin että olin väärässä. JOS hän vain ei halua seurustella, eikä vakiintua kuten sanoi jossain vaiheessa. No, tuli sit viel takaisin. Meni tytöllä pää sekasin kun joutu miettiin että mitä nyt, mistäs nyt tuulee...Aika selkeet oli kyl merkit siitä että miehellä oli näitä säätöjä muitakin. Jos kertoo että haluu nähdä, on kivaa yhdessä jne...ja sit yhtäkkiä viilenee kun en annakkaan niin totta kai hän halusi antavamman naisen. Pitää nyt vaan kärvistellä tämä paska olo pois ja jatkaa elämää. Kunpa se seuraava tän miehen "uhri" tajuaisi nopeammin tai pelailisi itsekin niin ei kukaan särkisi sydäntään.

3

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelureitako kaikki

      Hyvä kirjoitus! Itse en luota täällä keneenkään ja varatut vonkaavat miehet lähinnä huvittaa. Epätoivoisia tapauksia. Älkää uskoko näitä ihmisiä jotka täällä pyörivät enimmän osan päivästään. Suomi24:n etusivulla on hyvä keskustelun avaus näistä riippuvaisista tapakävijöistä. Pitäkää järki mukana näissä leikeissä.

    • Muuallakin

      Eivät uskalla keskustella asiasta kasvokkain ja rehellisesti, kun ovat jääneet kiinni. Olen myös rehellinen nainen ja oppinut epäluuloiseksi eikä mua pysty vedättämään.

      Viimeksi kävi juuri niin, monista tapaamisistamme huolimatta mies roikkui yhä treffisivulla ja ilmeisesti luuli etten näe, koska olin oman profiilini poistanut.
      Kyllä sieltä näkee paristakin paikkaa aika paljon...

      Tarjosin tilaisuutta rehelliseen keskusteluun, koska pidin miehestä.
      Teki klassisen katoamistempun enkä olisi hänestä uskonut, mutta tätä se on.
      Jätin nettitreffailun lopullisesti.

      Osaisin minäkin pelata, mutta en halua ja yleensä mies luulee etten tiedä miten peli menee ja aliarvioi älyni vielä:-)

    • samoin täällä

      Aloittajan tarina on kuin omani. Tääkin mies toimi noin ja kummallisinta oli että koskaan ei tavattu viikonloppuisin. Selitys oli että hänen oma tyttö on hänen luonaan. Ja sekin touhu meni siten että mies sanoi epämääräisesti esim. tiistaina että "voi olla että tyttö tulee torstaina tai perjantaina". Kun yritin kysyä että miksi heillä on noin epämääräinen systeemi että ex kertoo vaan sit kun miehen pitää tyttö hakea niin en oikeen kunnon vastausta saanut.

      Sama toistui muutaman kerran enkä koskaan ottanut yhteyttä viikonloppuisin kun oletin hänen olevan lapsensa kanssa. Nyt kun miettii asiaa tarkemmin niin olihan hänellä varmaan "tyttö" kuvioissa mut tuskin oma kuitenkaan. Ihan satavarmasti treffaili muita viikonloppuisin tai sitten oli sellanen exän tossun alla oleva joka hakee tytön kun exä vain sellaista haluaa ja ihan lyhyelläkin varoitusajalla.

      Muuten mies sit oli just sellainen ollakko vai eikö olla tapaus. Kyllähän se tällaista umpirehellistä ihmistä ahdistaa paljonkin kun vedätetään 100-0, mut kun sitä sinisilmäisesti aina vaan ihmisiin haluaisi luottaa. Olen jopa kostonhaluinen tällä hetkellä ja mietin miten miehen narauttaisin, vaikka turhaan omia voimavaroja käytän tuollaisen pohtimiseen koska en mä sillä mitään voita.

      Paras tapa on olla ottamatta mitään yhteyttä, vaikka kuinka syyhyttää viestiä lähettää tai soittaa niin en anna periksi vaan jatkan eteenpäin...:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe