Töistä tutut

Lämmin sydän :)

Kun tunteita ei voi paeta ja niitten kertominen vielä kasvotusten jäi toistaiseksi väliin koska se on vaikeeta varsinkin jos tuntee ehkä vielä enemmän ja se sun tilantees....niiiiin nyt pitää antaa järjen puhua kun nähdään eikä tunteilla koska jos annan tunteille vallan kun nähdään en vaan saa sanottua :)

17

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoja tykytyksiä

      Se on järkevää ja elämä mukavampaa kun antaa tunteille vallan.Vahvojen tunteiden vallassa näkeminen jännittää,mutta tunteet hetkeksi narikkaan,kerran se vain kirpaisee.Sen jäkeen kaikki on palon helpompaa ja rakkauden arvoista...

    • jos vaik mulle

      Millanen tuo kyseinen työpaikka on? Anna jotain vihiä kelle menee ;-)

      • vuotokohdan tukkija

        vpk.hon letkun tarkastajattarelle. ssiis oon letku ja se tulipalo


      • hymyherkäs..
        vuotokohdan tukkija kirjoitti:

        vpk.hon letkun tarkastajattarelle. ssiis oon letku ja se tulipalo

        No olipa melekoonen tunniste. Letkun korjaaja. :-D no tuskin se mää oon vaik kyllä sekin eräänlaista korjaamista on mitä teen ;-)


      • naaselle menee
        hymyherkäs.. kirjoitti:

        No olipa melekoonen tunniste. Letkun korjaaja. :-D no tuskin se mää oon vaik kyllä sekin eräänlaista korjaamista on mitä teen ;-)

        niin korjaat minut kuntoon? ja toinen joutuu siihen raskaan kaluston asennukseen. voi minua parkaa. mihin liemeen joutunut olen.


      • aivan...
        naaselle menee kirjoitti:

        niin korjaat minut kuntoon? ja toinen joutuu siihen raskaan kaluston asennukseen. voi minua parkaa. mihin liemeen joutunut olen.

        :-) Niinpätiniin...


    • Vai joko teit niin?

      Koskas meinasit ryhtyä tositoimiin?

    • suihku kuntoon

      Saada letku toimintakuntoon?!?

    • J***

      Töistä tututkin voi pitää tunteet piilossa ja yrittää edetä maltilla ja neutraalisti,vaikka kuinka paljon pinnan alla pompottaisi.Sen kyllä sitten aistii ja huomaa molemmista koska aika on kypsä avautua.Tuskin kukaan silti kuvittelekkaan,että kaksi ujoa vielä ensimäisellä tai toisellakaan kerralla kehtaisi tunnustaa toisilleen tunteitaan..;))

      • töissä koettua

        Väärä tapa, jollei aivan varmasti toinen ymmärrä, että edetään kuitenkin. Siinä vain voi käydä niin, että hän sitten luulee ettei toinen välitä. Näin kävi minulla.


      • töissä ehkäpä tavataan

        Mä niin aina töihin mennessäni toivon että yksi Jii kertois jotakin järisyttävää minulle. Haaveet kuitenkin kaatuu aina uudestaan ja uudestaan. Näin sen täytyy siis mennä. Mutta kyllä mä silti taas odotan huomista päivää.


      • jii minäkin
        töissä ehkäpä tavataan kirjoitti:

        Mä niin aina töihin mennessäni toivon että yksi Jii kertois jotakin järisyttävää minulle. Haaveet kuitenkin kaatuu aina uudestaan ja uudestaan. Näin sen täytyy siis mennä. Mutta kyllä mä silti taas odotan huomista päivää.

        Hmm... Jos tietäisin varmasti toisen tunteista, niin laittaisin taas viestiä.. Mutta Hänen työpaikalleen en kyllä kehtaa mennä tunnustamaan tunteitani...


      • töissä ehkäpä tavata
        jii minäkin kirjoitti:

        Hmm... Jos tietäisin varmasti toisen tunteista, niin laittaisin taas viestiä.. Mutta Hänen työpaikalleen en kyllä kehtaa mennä tunnustamaan tunteitani...

        Ootko millaista viestiä laittanut? Mä en oo valitettavasti saanut yhtään viestiä, mutta jos vaikka tänään :-D Toivossa on hyvä elää. Mun töihin vois tulla tunteileen...


      • jii minäkin
        töissä ehkäpä tavata kirjoitti:

        Ootko millaista viestiä laittanut? Mä en oo valitettavasti saanut yhtään viestiä, mutta jos vaikka tänään :-D Toivossa on hyvä elää. Mun töihin vois tulla tunteileen...

        Noh, onhan niistä viesteistä jo kulunut aikaa saman verran, kuin viime näkemisestä.. Toinen oli sp päivän piristykseksi, mutta kun en saanut mitään vastausta, niin arvelin, että on parempi jättää rauhaan, kun tilanne on mikä on.

        Mutta en vain saa Häntä mielestäni.


      • töissä ehkäpä tavata
        jii minäkin kirjoitti:

        Noh, onhan niistä viesteistä jo kulunut aikaa saman verran, kuin viime näkemisestä.. Toinen oli sp päivän piristykseksi, mutta kun en saanut mitään vastausta, niin arvelin, että on parempi jättää rauhaan, kun tilanne on mikä on.

        Mutta en vain saa Häntä mielestäni.

        Muuten vois olla että johtuu siitä että mun s-posti ei ota viestejä vastaan kun oli täyttynyt, vaan hänellä ei ole mun osoitetta. eli se siitä. :-(


    • Turha stressi

      Jos vastapuolellakin on tunteita,niin hän kamppailee samojen ongelmien kanssa.Yhtä kiusallinen tilanne molemmille,Kannattaa olla rohkeesti rehellinen omille tuntemuksille.

    • onkonäin1876

      Tunteet jotka olet saanut minussa aikaan ovat kiellettyjä...mikäs auttaa, eiks tunteissa ole jotain perää. Teit jotain ihmettä ma oon ihan sekasi.kaunis näky... tietysti salaa seurasit katsettani,,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe