TIESITKÖ TÄMÄN MARTINASTA ???

RATTIJUOPOT LINNAAN

Voi pyhä sylvi ja tuon artikkelin jälkeen on tapahtunut ties mitä kohuja

http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/eroava-martina-aitolehti-nousi-julkisuuteen-salarakkaana-lue-martinan-tarina/2910064


Ps. Minusta ei tule mitään kohu-missiä ?!?!?

19

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss Kaasupullo

      Se on totta. Martina ei ole kohu-missi. Koska ei ole lainkaan missi. On persjalka, josta ei ole missiksi.

      • On edustanut Suomea

        Aitolehti aloitti mallintyöt 15-vuotiaana. Hän voitti Kalenterityttö 2001 -missikisan ja edusti Suomea kansainvälisessä Miss Hawaiian Tropic -kilpailussa. Tämän jälkeen hän on tehnyt juontoesiintymisiä vuodesta 2002 ja lauluesiintymisiä vuodesta 2004 lähtien.


      • Miss Mitätön
        On edustanut Suomea kirjoitti:

        Aitolehti aloitti mallintyöt 15-vuotiaana. Hän voitti Kalenterityttö 2001 -missikisan ja edusti Suomea kansainvälisessä Miss Hawaiian Tropic -kilpailussa. Tämän jälkeen hän on tehnyt juontoesiintymisiä vuodesta 2002 ja lauluesiintymisiä vuodesta 2004 lähtien.

        Kalenterityttö 2001....

        Googlaa tuo...."kalenterityttö missikisa"


    • Boogie Huugie
    • Too much information

      Minä tiedän tästä emännästä ihan liikaa. Joka julmetun lävestä yrittää säälittäviä kuulumisiaan tunkea, joko itse tai sitten tämän reppanan fanipossensa kautta.

      Kaikissa uutisissa on kyllä sama kaava: jos se todella negatiivista tietoa se on totta (vaikkapa rattijuopumus, pettäminen, tappelut), jos taas ihannoivaa nykyhetken raportointia tai huikeaa tulevaisuutta maalaileva, se...ei ole totta. Haaveillaan vaan täysin olemattomin perustein
      ("kv-brändi", menestyksekäs ura laulajana, #familytime).

      Vähempikin riittäisi jos jutut pitäisivät paikkansa. Toisaalta - mitä minä sitten naureskelisin, ilman näitä tarinoita?

      • Onnex oon tavis

        Noissa turhistyrkyissä naurattaakin se, että ne ei itse tajua, kuinka idiootteja ovat.
        Siksi niille onkin niin hauskaa nauraa....
        Onneks oon vaan tavis. Ei tarvitse esittää yhtään parempaa kun on ja leikkiä muuta.
        Mutta naurua piisaa joka kerta, kun noita tyhjäpäitä seuraa.....


      • Hyvät Naurut
        Onnex oon tavis kirjoitti:

        Noissa turhistyrkyissä naurattaakin se, että ne ei itse tajua, kuinka idiootteja ovat.
        Siksi niille onkin niin hauskaa nauraa....
        Onneks oon vaan tavis. Ei tarvitse esittää yhtään parempaa kun on ja leikkiä muuta.
        Mutta naurua piisaa joka kerta, kun noita tyhjäpäitä seuraa.....

        Sepä. Lukee päivän mara- ja tuksu-"uutiset" niin kyllä oma elämä on ihanaa!


    • Luja ajaja

      Kyllä mäkin olen kaahannut ja ohitellut lapsi kyydissä kun lapsella oli kiire lääkäriin.. Kuka muka ei ole?

      Sattuu sitä paremmissakin piireissä...

      • ammattilainen

        Kiireellisessä tilanteessa omaisia kehoitetaan tuomaan potilas päivystykseen taksilla. Itse ei pidä missään nimessä mennä auton rattiin hermostuneena ja hätääntyneenä. Hätätilanteissa oikea kulkuneuvo on aina ambulanssi. Oikeat ohjeet tulotavasta saa soitettaessa asiasta jo alunperin.

        Jos on myöhässä normaalivastaanotolta, sinne voi soittaa ja kertoa myöhästyvänsä. Jos arvioitu saapumisaika ylittää vo:n kokonaiskestoajan sovitaan tapauskohtaisesti jäädäänkö potilasta odottamaan vai annetaanko uusi aika. Yleensä kannattaa lähteä ajoissa mutta myöhästyminen on inhimillistä, ei siitä kukaan suutu.

        Kaahaamiselle puolestaan ei ole olemassa kunnon perusteluja, riski vaarantaa muiden kulkijoiden turvallisuus ja terveys on merkitykseltään aina suurempi kuin tilapäiset haitat omasta myöhästymisestä.


      • 19+2

        Miten sun kaahailu lapsia lääkääriin viedessä, ja Martinan hurja ylinopeus lapset kyydissä liityvät toisiinsa? Martina kaahaili ihan kaahailemisen ilosta, ei ollut lapsilla kiire lääkäriin tms. Latasi myös instaansa tämän ylinopeustapauksen ja rattijuopumuksen jälkeen asialla vitsailevia kuvia.Martinaa ei välitä lastensa tai muiden liikenteessä olevien turvallisuudesta pätkän vertaa.


    • mun mielestä.

      Huvittavinta näissä julkkis-tyrkyissä on minusta se, että he kertovat usein haastatteluissa että nuorena on tullut tehtyä jotain virheitä tai hairahduksia ja kun asiaa tarkemmin katselee niin heidän kohdallaan nämä rattijuoppoudet, kaahailut tai lähestymiskiellot ovat sattuneet yleensä kuukautta tai kahta aikaisemmin.

      Yleensä aina kun he pääsevät mediaan tai heistä kirjoitetaan, niin he ovat mokanneet tavalla tai toisella tosi pahasti. Milloin he ovat olleet pettämässä puolisoaan tai heillä on päällä valtavat ulosottovelat tms. ja siitä huolimatta he yrittävät luoda itsestään julkista kuvaa, että he olisivat menestyjiä tai fiksuja ja kaikki jotka muuta väittävät ovat heidän mielestään kateellisia tai stalkkereita.

      Jos tulee julkisuuteen siten, että takana on lähinnä vain peruskoulun päättötodistus ja mitään lahjoja tai pätevyyttä ei oikeasti ole, niin miksi pitää tuoda naamaansa ja ajatuksiaan esille jonkun juorulehden kautta, kun mitään älykästä kerrottavaa ei ole?

      Minä arvostan ihmisiä jotka ovat omalla työllään ja taidoillaan saavuttaneet jotain ja esimerkkeinä sanottakoon vaikka: Teemu Selänne, Kiira Korpi, Mika Häkkinen, Samuli Edelmann, Jari Sillanpää, Krista Kosonen tms tms..
      Tähän ryhmään ei siis kuulu Tuksut, Tauskit eivätkä Martinat.

    • Lööppi-narkkari

      Jonkun Kiira Korven tekemiset on jotakuinkin yhtä mielenkiintoisia kuin maalin kuivumisen seuraaminen. Itse en arvosta yhtään.

      • Oh no

        Minua ei Martinan turpavärkki, roikkotissit ja muovitäytteet ole kiinnostanut koskaan. Ääni on vastenmielinen, katse tyhjä kylmä tuijotus, ilme jähmettynyt eloton naamari. Mitään ei osaa, koulutus huonompi kuin useimmilla teini-ikäisillä. Miksi tunkee itseään julkisuuten, avunhuutoko se on?


    • tuota....

      Mitäs toi korpi on muuten ees saavuttanu? Yleensähän se vaan kaatuilee.
      Toisin kuin Laura Lepistö, josta kukaan ei puhu mitään. Johtuiskohan taas kiiran isästä....

    • Vicotria

      Onko mara kirjoittanut tuon ylläoevan linkin tekstin? Tyttären nimi onkin Vicotria.

      • karseeta kattoo

        Sääliksi käy Vicotria !! -tytärtä, äiti on ulosottovelkainen rattijuoppo ja huono esikuva lapselle.
        Toivottavasti isä sentään tajuaa vastuun ja velvollisuudet tytärtään kohtaan.

        Lapsiparka.


    • Suomen kansa

      Tällä hetkellä Ukrainan tilanne on räjähdysaltis. Nyt kaikki rattijuopot etulinjalle, puolustamaan Suomen rajoja. Paskasakki ensin, annetaan tilaa.
      Tämä on vähintä mitä voimme vaatia.

    • Urheilijas

      Urheilja tekevät TÖITÄ. Suorituksen jälkeen he jäävät ansaitulle LOMALLE.

      • Sympatiaa sataa

        Salarakas ansaitsee kunnon loman ammatin harjoittamisen jälkeen, samoin nakumalli väsyttyään rankoissa kuvauksissa. Parit rikostuomiot myös väsyttävät (lähestymiskielto, rattijuoppous), samoin jatkuva krooninen ulosottokierre. Tavikset ei tajua, miten rankkaa on superstaran elämä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe