Herra Kyynisen ohjeet nuorille miehille

Mr Cynical

Tässä vanhemman miehen ohjeet nuorille miehille, jotta välttäisitte hölmöt virheet joita itse tein:

1) Aloittakaa nuorina
- mitä nuorempina alatte tehdä tuttavuutta tyttöihin, sen parempi. Saatte huomattavan edun kilpailijoihin verrattuna. Nuorelle pelurille aika ennen baareja on kulta-aika

2) Alle 18-vuotiaana hankkikaa kokemuksia, mutta ymmärtäkää että tulette jätetyiksi
- seurustelu ok, irtosuhteet vielä parempi. Mutta varautukaa tähän: kun tyttöystävänne pääsee baariin, hän tajuaa miten valtava kysyntä 18-22v naisista on. Finninaamainen poikaystävä jää rannalle n. kahdessa minuutissa. Älkää masentuko, aikanne tulee vielä

3) Yli 18-vuotiaana opetelkaa peliä, mutta kieltäytykää vakiintumisesta
- lukekaa pelimiesoppaita, harjoitelkaa pokaamista. Kun nainen on 18-22v ja juoksee juoksujaan, hän saa kenet haluaa. Vain korkean statuksen ytmit ja pelimiehet omaavat mahdollisuuksia päästä jaolle villisti pyörivässä karusellissa jossa kaikki tapahtuu baareissa. Sääntö: 10% miehistä saa 90% naisista. Harrastakaa niin paljon irtosuhteita kuin vain kykenette, älkää vakiintuko. Statuksenne ei riitä kunnon tytön pitämiseen

4) Hoitakaa kunnolla opintonne ja hankkikaa kunnon ammatti
- kun on aika mennä naimisiin, ratkaisevinta on status ja status ja status. Panostakaa opintoihinne ja uraanne. Bonuksena kuntoilkaa, matkustelkaa, lukekaa paljon kirjoja

5) Muuttakaa kaupunkiin
- jos ette pidä kaupungeista, opetelkaa pitämään. Voitte hyvin opiskella maalla, tiiviissä opiskeluyhteisössä riittää naisia pokattaviksi. Sen jälkeen muutto kaupunkiin, ellette asu siellä jo. Ja hankkikaa niitä kavereita

6) Olkaa itsenäisiä
- älkää roikkuko isin ja äidin helmoissa, naiset eivät halua isoa lasta. Ottakaa vastaan rahaa mutta hoitakaa kaikki muu itse

7) Menkää naimisiin sitä myöhemmin mitä korkeammaksi statuksenne muodostuu
- raksaduunari naimisiin ennen kuin vanhenemisen merkit alkavat näkyä, mahdollisesti jo alle 30-vuotiaana. Juristi tai lääkäri voi helposti odotella vähintään 35-vuotiaaksi, erittäin varakas liikemies 45-vuotiaaksi. Ottakaa nuori vaimo joka kuntoilee ja kehittää itseään henkisesti

Näillä ohjeilla vältätte tyypillisen kuvion jossa 25v nainen käyttää baarijuoksut lopetettuaan siiderien tuhoaman kauneutensa rippeitä koukuttaakseen itsensä tasoisen miehen - joka huomaakin 5v tai 10v päästä olevansa epäonnellisesti naimisissa ylipainoisen ja alati nalkuttavan ATN:n kanssa.

Olkaa hyvät.

20

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • japadai

      Herralla järkeviä ohjeita. Oisko noissa kuitenkin enemmän realismia kuin kyynisyyttä?

    • burb

      "Hoitakaa kunnolla opintonne ja hankkikaa kunnon ammatti"

      Jos naisen ahneus ja pinnallisuus on sitä luokkaa, että työ raha ja ratkaisee yhtään mitään, siitä naisesta ei ole tunnepohjalla toimivan parisuhteen toiseksi osapuoliksi. Sellaista naista ajaa suhteeseen muut syyt ja niissä syissä ei paljon paina miehen luonne, persoona, tyyli, jne. vaan se mitataan rahapussin paksuudella. Toisin sanoen nainen haluaa päästä käsiksi niihin rahoihin, ei mieheen.

    • 20+5

      Koettu ja allekirjoitan!
      Loistavat ohjeet nuorille miehille.

    • Poikamies44

      Olen täysin eri mieltä tästä ikäasiasta. Kyllä miehen kannattaa odottaa sitä ensimmäistä teinirakkauttaan vaikka yli 40-vuotiaaksi, eikä haittaa vaikka silloin on vielä poikuus tallella, kunhan tämä tyttöystäväkin on koskematon neitsyt.

      • hnnnp

        Aniharva 40 v tai edes 30 v on enää mikään neitsyt ja nuoremmat neitsyet tuskin mitään 44 v keski-ikäistä äijää edes huolii. Joten odota sinä vaan.


      • Poikamies44
        hnnnp kirjoitti:

        Aniharva 40 v tai edes 30 v on enää mikään neitsyt ja nuoremmat neitsyet tuskin mitään 44 v keski-ikäistä äijää edes huolii. Joten odota sinä vaan.

        No en minä mitään 30v ikäloppua tanttaa edes halua, vaan itseni kanssa seksuaalisesti samalla viivalla olevan n. 17-vuotiaan naisen, joka on säästänyt minulle neitsyytensä ja haluaa nimenomaan vanhemman karismaattisen miehen itsensä korkkaamaan.


    • Mies31v.

      Näin on. Mites ne amislaiset jotka rakentaa teidän omakotitalon. Paidattomat asvalttitekijät. Joita katsellessa naiset ajavat vielä enemmän päin persettä.

      Ihan hyviä ja helppoja tsemppejä. Ikävä kyllä joku kiusattu läski paska ei tuosta vaan aloita yhtään mitään kun pelkää naisia enemmän kuin kuolemaansa.

      Lukee pelimiesoppaita.

      Wow, lisää geneerisiä pelimiespellejä vääntämään tönkköjä iskulauseita. Kylmettämään sydämensä koska 22-vuotias nainen on 10 ja saa kaiken. Joten kandee jo heti alkuun haukkua sanoillaan ja rakastaa hiljaa epävarmana sydämellään. jepjep.

      Vittu mitä dildoja.

      Itse pidin tästä koska se on näennäisesti totta. Mutta itse tein sen ihan omana itsenäni, täydestä sydämestäni. Ei oppaita, ei mitään. Aina rehellisenä, omana itsenä.

      Mulla voisi olla nyt perhe, lapsi(a) ja vähintään tohtorin tutkinto jos olisin tehnyt niin. Mutta se ei ollut minua varten. Minä valitsin näin. Ja ei ole perhettä ja ei lapsia. Se nainen löysi itselleen hyvän miehen. Kunnollisen insinöörin ja heillä on kaksi lasta. Kuten shakissa, on ajateltava kymmeniä siirtoja eteenpäin. Minun siirtoni pitivät heidät yhdessä. Ja minut siellä missä minun on parasta olla, kännisenä mukamas folkloristina ja esimerkkinä että älä tee näin. Kuitenkin tosimiehenä kieltäydyin vaikka hän varattuna minulle tarjoutui. Se oli ensimmäinen TosiMiehen merkki. Sen jälkeen kotiin ja nettiin kännissä ulisemaan. Jumalallista miehisyyttä. Ehkä pidätte sitä huvittavana. Mutta minä en. Olen pelastanut noin 9ihmistä kuolemalta tässä elämässä. Se kattaa enemmän kuin yhdeltä voi vaatia 100vuodessa.

      Toisaalta jos olisin onnistunut itsareissani en kirjoittaisi tätäkään ja sinunkaan ei tarvitsisi pahoittaa mieltäsi. Tai jos olisin käynyt yliopistot ja elänyt sitä elämää olisinko ikinä oppinut sitä kaikkea mitä olen oppinut. EN! Ajelisin autolla, en alentuisi tänne kirjoittamaan. Ehkä nauraisin naisten huoruudelle salaisesti jollain todella salaisella nimimerkillä. Kaikki olisi kaltaisellani kymppiä. Sporttisen blondini kanssa heiteltäisiin pinnallisia keekkimäisiä ilmaisuja: Onko timantit ikuisia, no olenhan mä tässä ja sun ikuisesti. awwwww
      Silti sydämeni ei olisi samaa mieltä. Kysyin juuri äsken.

      Ehkä parempi kun antaa ihmisten mennä virtansa mukana. Ja antaa muiden taistella, kuten minun, sitä tuulimyllyä vastaan. Selätin senkin jo 25-vuotiaana. Vaikka 44v. mies sanoi ettei kannata. Oli vielä professori ammatiltaan. Ja minähän sanoin: Haista sinä vittu!

    • ATMaisteri

      Hyviä ohjeita.

      Suurin osa miehistä alistuu pelaamaan naisten ehdoilla, ja kärsii siitä lopulta. Ensin k.ullikaruselli alfamiesten kanssa, sitten naimisiin betamiehen kanssa joka tekee mitä vain saadakseen naisen joka on vielä nuorehko. Miehen kannattaa odottaa, ei naimisiin ennen kuin oma status on korkeimmillaan.

      Tässä ajatusleikki:

      1) katsokaa 16v pariskuntia. Näyttääkö ikinä siltä että upeavartaloinen, lähes aikuinen tyttö on tasoltaan finninaamaisen pojan yläpuolella?

      2) katsokaa 25v pariskuntia. Näyttääkö ikinä siltä että periaatteessa mies olisi naisen tason yläpuolella, mutta naisen nuoruus kompensoi?

      3) katsokaa 35v pariskuntia. Näyttääkö ikinä siltä että mies on tasoltaan reippaasti ylipainoisen, lökäreissä kulkevan vaimonsa yläpuolella?

      Miehen kannattaa vakiintua markkina-arvonsa huipulla, ei silloin kun naisen markkina-arvo on juuri ohittanut huippunsa ja oma markkina-arvo on vasta nousussa.

      • ytmi

        4) katsokaa 45v pariskuntia. Näyttääkö siltä, että mies saattaisia olla vaihtamassa nuorempaan naiseen..


      • jkljkdlj

        Ikävä kyllä naisten mielestä miehet eivät ole markkina-arvonsa huipulla silloin kun miehet itse kuvittelevat olevansa. 40- vuotiaat kaljuuntuvat kaljamahatkin yrittävät iskeä nuoria tyttöjä, koska ovat omasta mielestään miehiä parhaassa iässä. Ne nuoret tytöt ovat vaan useinmiten eri mieltä.


    • Aapo2

      Hyvää tekstiä ketjun aloittajalta!

      Itsekin hieman vanhempana miehenä laittaisin pari täydennystä.

      1) Hyvä kunto on melkein yhtä tärkeää kuin ammatillinen osaaminen, sillä se lisää uskottavuutta, jaksamista ja tuo itsevarmuutta. Siksi kannattaa harrastaa monipuolista urheilua jo nuoruudessa, jolloin kehittyminen on nopeaa. Kun ikää tulee lisää, niin painopistettä voi siirtää aerobisesta lihaskunnon kohentamiseen tai ylläpitämiseen. Kolmikymppinen hyvässä kunnossa oleva mies on kova sana, viisissäkymmenissä jo poikkeustapaus.

      Jos 20 vuotta täyttänyt nuori mies ei jaksa nostaa penkistä kuudenkympin lähtöpainolla edes yhtä sarjaa, niin saliharjoittelu on otettava välittömästi ykkösprioriteetiksi. Narukäsi-rimppakinttu ei herätä kunnioitusta kenessäkään.

      2) Jos todella huippustatusta haluaa, niin purjehduksesta, tenniksestä, golfista ja laskettelusta olisi hyvä osata edes periaatteet. Ei niitä varsinaisesti harrastaa tarvitse, riittää että pysyy keskustelussa mukana eikä tositilanteessa aivan munaa itseään. Muille kuin eliittitasolla pyörivillä nämä ei ole tarpeellisia.

      3) Jotain instrumenttia olisi hyvä osata soittaa, kuten pianoa tai kitaraa. Saa olla melkoinen beetamies, jos säestää illanviettoa kitaralla tai pianolla eikä herätä porukassa huomiota. Huomio on statusta, joka johtaa naisten kiinnostukseen, joka voi päättyä myöhemmin ….. tiedätte kyllä mihin.

      4) Baariaikona ei kannata lyhytaikaisten suhteiden osalta turhan valikoiva, mutta ehkäisyasioista kannattaa varmistua. Alle kaksvitoset naiset eivät yleensä ole ongelma, mutta mitä vanhempi nainen on ja mitä tasokkaampi mies on naiseen verrattuna, sitä suurempi riski että nainen jotenkin vain "unohtaa ehkäisyn" ja saa miehen nalkkiin. Se on varmin tapa päätyä suhteeseen jotenkin siedettävän naisen kanssa, josta muutaman vuoden päästä kuoriutuu ylipainoinen nalkuttava ATN.

      • mies..

        "2) Jos todella huippustatusta haluaa, niin purjehduksesta, tenniksestä, golfista ja laskettelusta olisi hyvä osata edes periaatteet. Ei niitä varsinaisesti harrastaa tarvitse, riittää että pysyy keskustelussa mukana eikä tositilanteessa aivan munaa itseään. Muille kuin eliittitasolla pyörivillä nämä ei ole tarpeellisia."

        Minä osaan tennistä todella hyvin mutta mun mielestä se ei ole nostanut kiinnostavuuttani millään tavoin, tuntuu siltä että aika harva nainen pelaa tennistä. Itse mielelläni tapaisin naisia tenniksen merkeissä.


      • "Jos 20 vuotta täyttänyt nuori mies ei jaksa nostaa penkistä kuudenkympin lähtöpainolla edes yhtä sarjaa, niin saliharjoittelu on otettava välittömästi ykkösprioriteetiksi. Narukäsi-rimppakinttu ei herätä kunnioitusta kenessäkään."

        Kiinnostavatko nämä penkkitulokset oikeasti moniakaan naisia? Tai yleensä ketään muuta kuin niitä .. no, joita ne kiinnostavat..


    • vajaa-4-kymppinen

      Ei vastaväitteitä kohtiin 1-6. Mutta naimisiinmenon suhteen vahva kysymysmerkki. Mitä hyötyä siitä on vanhempanakaan. Kissasta lehmä simsalabim.

    • 8+17

      "4) Hoitakaa kunnolla opintonne ja hankkikaa kunnon ammatti"

      Joo, vähän harmittaa tässä 28-vuotiaana se ettei ollut hirveästi opiskelumotivaatiota missään vaiheessa, kun on vain lukio ammattikoulu käytynä niin se tuntuu olevan negatiivinen juttu mitä vanhemmaksi tulee.

    • deep.frost

      Hyvä listaus. Lisäisin vielä yhden kohdan muistutukseksi:

      - Muista, että kukaan ei viime kädessä poistu parisuhdemarkkinoilta. Älä vakaassakaan suhteessa luisu betamieheksi esimerkiksi vain siksi, että se on psykologisesti helpompaa ja vaivattomampaa.

    • Mr Proper

      Herra kyyninen, kysyisin mitä alamaisimmin, että miksi ette ole ehdottanut kouluhallitukselle, että tällaiset perustiedot opetettaisiin jo alakoulussa jokaiselle poikalapselle Suomessa. Maailmasta tulisi silloin paljon parempi paikka elää.

      • Mr Cynical

        Oppilaani Mr. Proper, osaatteko arvata kumpaa sukupuolta enemmistö alakoulujen opettajista ja vanhempainiltojen äänekkäimmistä vaikuttajista edustaa? Ja seuraten tästä, keiden ajatukset opetuksen sisällöstä on ensimmäisenä otettava huomioon?

        Olemme toki asiasta samaa mieltä, nämä asiat tulisi opettaa nuorille pojille ensi tilassa. Samoin kuin oman talouden suunnittelu, kapitalismin perusteet, jne. Ikävä kyllä opetussuunnitelmamme ei olisi linjassa massiivisen julkisen sektorin ja feministien hallitseman yhteiskuntamme etujen kanssa.


      • Mr Cynical kirjoitti:

        Oppilaani Mr. Proper, osaatteko arvata kumpaa sukupuolta enemmistö alakoulujen opettajista ja vanhempainiltojen äänekkäimmistä vaikuttajista edustaa? Ja seuraten tästä, keiden ajatukset opetuksen sisällöstä on ensimmäisenä otettava huomioon?

        Olemme toki asiasta samaa mieltä, nämä asiat tulisi opettaa nuorille pojille ensi tilassa. Samoin kuin oman talouden suunnittelu, kapitalismin perusteet, jne. Ikävä kyllä opetussuunnitelmamme ei olisi linjassa massiivisen julkisen sektorin ja feministien hallitseman yhteiskuntamme etujen kanssa.

        "Samoin kuin oman talouden suunnittelu, kapitalismin perusteet, jne. Ikävä kyllä opetussuunnitelmamme ei olisi linjassa massiivisen julkisen sektorin ja feministien hallitseman yhteiskuntamme etujen kanssa."

        Salaliitto! Olen aina arvostanut salaliittoteoreetikkoja, koska se kertoo ennen muuta rationaalisesta todellisuuskäsityksestä.


    • siitä vaan perässä

      Tuossapa hyvät ohjeet mitäänsanomattomaan, keskinkertaiseen elämään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe