Miksi kaveriton mies ei kelpaa

Lizza921

Miehet tuntuvat ihmettelevän minkä takia naiset vaativat, että miehellä on ystäviä. Syitä ovat:

- Jos miehellä on ystäviä hän antaa kuvan, että edes joku tykkää hänestä. Kaverittomilla miehillä saattaa olla outoja tapoja, on hyvin neuroottinen tai jopa väkivaltainen
- Ystävät antavat perspektiiviä asioihin ja tällöin mies ei elä omissa fantasiamaailmoissaan kuten esim. DarkRear.
- Keskustelunaiheita on enemmän kun mies kertoo naiselle kömmähdyksistä ystävien kanssa tai heidän ongelmista.
- Jos miehelle ja naiselle tulee riitaa jostain niin luonnollinen tapa purkaa turhautumista/vihaa on keskustella ystävän kanssa tästä. Jos miehellä ei ole ystäviä niin hän vain patoo noita asioita omassa päässään.
- Jos nainen eroaa miehestä joskus niin miestä lohduttamassa on edes hänen ystävänsä. Yksinäistä miestä käy enemmän sääliksi.

Yksinäisille neuvoksi: älkää koettako löytää naista ennen kuin olette löytäneet kavereita.

72

1655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadbuttrue

      Mulla on aina ollut naisia, mutta ei koskaan sellasia todella hyviä kavereita.. Vaihtaisin kyllä aktiivisen seksielämän ihan milloin tahansa hyvään miespuoleiseen ystävään.

      • Hintsu Puppel

        Sitä miespuolista ystävää voi huvikseen joskus nusaistakin. Minäkin aina välillä annan pyllyä platoniselle heteromiesystävälleni Böge-Petterille.


      • ååääöö-----

        Aloittaja on ilmeisesti nainen ja kuvittelee että miehillä on saman tyyppisiä kavereita kuin mitä naisilla aina tapaa olemaan, eli sellaisia kavereita joille näistä n.s. henkilökohtaisita asioista ja murheistakin kerrotaan. Mutta näinhän tämä ei ole vaan miehillä jos mieskavereita on, niin ne liittyvät työhön tai harrastuksiin, ja näistä asioista voidaan puhua mutta ei mistään n.s. henkilökohtaisista asioista ja murheista. Jos taasen miehen työkuviot ovat sellaiset, että ei sitä kautta kavereita ole eikä harrastustenkaan kautta, ja erityisesti jos on työtönkin vielä eikä silloin halua kuitenkaan n.s päihdejuttuihin keskittyvien jengiin, niin kyllä sitä mies silloin sosiaalisesti eristäytyneeksi päätyy ja suorastaan erakoituukin ajan kuluessa.


      • notsadbuttman
        Hintsu Puppel kirjoitti:

        Sitä miespuolista ystävää voi huvikseen joskus nusaistakin. Minäkin aina välillä annan pyllyä platoniselle heteromiesystävälleni Böge-Petterille.

        Ai jaa, no mä en ole homo, mut ei siinä mitään jos sä tykkäät, niin anna mennä vaan..tai go girl tms..


      • joojoo.

        Älä juksaa. Tai tietysti joskus voi käydä niin että jos saat helposti naisia, niin kaikki muut miehet ovat kateellisia sulle.


      • joojoo.
        joojoo. kirjoitti:

        Älä juksaa. Tai tietysti joskus voi käydä niin että jos saat helposti naisia, niin kaikki muut miehet ovat kateellisia sulle.

        Mut miksiköhän sä sitten aikaa kuluttaisit sinkkupalstalla...


    • ätmi

      Nytkö alemman tason miehiltä kielletään jo eksplisiittisestikin naisten lähestyminen, koska heillä ei ole kavereita?

    • yksinjahyvä

      Ei voi luottaa enää nykysin kehenkään, ku varkaita on niin paljon.

    • En usko, että kavereita voi hankkia vain jonkinlaiseksi fasadiksi naisten iskentää varten. Kyllähän ne "kaverit" tajuavat, että heillä ei ole kuviossa ns. mitään itseisarvoa. :D

      Toki feisbuuk-kavereita ja muuta näennäissosiaalisuutta on helppo järjestää. Tämä tuntuisi jo melkein fiksulta neuvolta, mutta liippaa ehkä lähellä harhaanjohtamista.

      • Lizza921

        En tarkoittanut, että ystäviä pitäisi hankkia naisten saamiseksi. Yksinäisen miehen pitäisi hankkia ystäviä, koska haluaa jonkun ihmisen lähelle jonka kanssa keskustella asioista... ilman seksiä. Ystävillä on valtavan vaikutus ihmisen käyttäytymiseen ylipäätänsä. Tämän jälkeen mies on myös viehättävämpi naisen silmissä.


      • Lizza921 kirjoitti:

        En tarkoittanut, että ystäviä pitäisi hankkia naisten saamiseksi. Yksinäisen miehen pitäisi hankkia ystäviä, koska haluaa jonkun ihmisen lähelle jonka kanssa keskustella asioista... ilman seksiä. Ystävillä on valtavan vaikutus ihmisen käyttäytymiseen ylipäätänsä. Tämän jälkeen mies on myös viehättävämpi naisen silmissä.

        Jos kavereilla on miehelle itseisarvo, niin kai niitä olisi sitten jo hankittu.


    • Näin on marjat

      Toisaalta miehelle ei kaveripiiri yleensä ole niin oleellinen kuin naiselle. Mies ei yleensä valitse naista sen mukaan, mitä kaveripiiri ajattelee. Naisen on se sijaan saatava vähintään yhtä tasokas mies kuin lähimmillä kavereilla.

      Jos mies jätetään, suomalainen mies perinteisesti juo viikon ajan viinaa ja siitä kun toipuu, maailma alkaa näyttää taas valoisammalta. Jos on pelkkä riita, yksi viikonloppu viinaa riittää.

      Keskustelunaiheta kyllä riittää muitakin kuin kaverin kömmähdykset: omat kömmähdykset ja toilailut.

      Ei ole todisteita siitä, että kaveriton mies olisi sen aggressiivisempi kuin kaverillinen, vaikka yksinäistä ehkä kummaksutaan, koska ihminen on laumaeläin. Yksinäinen susi saattaa olla monen naisen mielestä jopa kiehtova.

      • Tuskin kyllä on mikään yksinäinen nuori mies yhdenkään naisen mielestä kiehtova, sillä ainahan sitä yksinäisistä nuorista miehistä vain kaikkea negatiivista joka paikassa ajatellaan.


    • Niin tässähän se taas nähdään, miten kaikki naiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista niistä yksinäisistä nuorista miehistä. Just tämän vuoksi sitä ei koskaan nuoren miehen kannata yksin mihinkään baareihin lähteä, kun kuitenkin kaikki naiset ajattelisivat siitä nuoren miehen yksinolosta just tolla tavalla.

      Eipä tee edelleenkään mieli yksin mihinkään baareihin lähteä, kun tämän kirjoituksen satuin lukemaan.

      • ei taas...

        Unohda jo ne saatanan baarit, Darkkis :D sinun ikäisesi ihmiset eivät yleensä käy enää baareissa niin aktiivisesti. Paitsi persut ja juopot. Satutko olemaan kumpikaan?


      • persuhan se
        ei taas... kirjoitti:

        Unohda jo ne saatanan baarit, Darkkis :D sinun ikäisesi ihmiset eivät yleensä käy enää baareissa niin aktiivisesti. Paitsi persut ja juopot. Satutko olemaan kumpikaan?

        Darkkis VIHAA homoja, autisteja, yksiöitä ja afrikkalaisia joten aika persu se on


      • ei taas... kirjoitti:

        Unohda jo ne saatanan baarit, Darkkis :D sinun ikäisesi ihmiset eivät yleensä käy enää baareissa niin aktiivisesti. Paitsi persut ja juopot. Satutko olemaan kumpikaan?

        Miten niin eivät muka käy baareissa? Kyllä kai sitä nyt nuoruusiällä baareissa käydään ja paljonkin.


      • Ei oikein
        persuhan se kirjoitti:

        Darkkis VIHAA homoja, autisteja, yksiöitä ja afrikkalaisia joten aika persu se on

        Tarkennus: Darkkis on vihaavinaan homoja, autisteja, yksiöitä ja afrikkalaisia, mutta todellisuudessa on yksiössä asuva autistinen homoseksuaali joka on suhteessa afrikkalaisen miehen kanssa.


      • persuhan se kirjoitti:

        Darkkis VIHAA homoja, autisteja, yksiöitä ja afrikkalaisia joten aika persu se on

        Kai se nyt alkaa väkisinkin vituttaa sellainen, kun itseä jatkuvasti haukutaan täällä homoksi, autistiksi ja yksiössä asuvaksi.


      • Ei oikein kirjoitti:

        Tarkennus: Darkkis on vihaavinaan homoja, autisteja, yksiöitä ja afrikkalaisia, mutta todellisuudessa on yksiössä asuva autistinen homoseksuaali joka on suhteessa afrikkalaisen miehen kanssa.

        Ja mä kun vihaan ihan just ketä itse haluan ja milloin haluan, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!!!!

        Mä kun en todellakaan asu missään vitun yksiössä, enkä myöskään ole mikään vitun autisti tai homopersehuorahinttari!!!!!!!

        Sä sitä itse vittu varmaan oletkin joku vitun autisti, kun sulle se näyttää vittu olevan niin vitun vaikeaa ymmärtää näin yksinkertaisia asioita!!!!!!!


      • ei taas...
        DarkFear kirjoitti:

        Miten niin eivät muka käy baareissa? Kyllä kai sitä nyt nuoruusiällä baareissa käydään ja paljonkin.

        Kyllä, moni käy NUORUUSiässä baareissa paljon eli 18-25 vuotiaana. Sen jälkeen se käyminen vähentyy huomattavasti, kun aletaan vakiintua ja huomataan, ettei se enää niin hauskaa olekaan. Aletaan tekemään lapsia, pitämään viini-illallisia ystävien kanssa, harrastamaan jotain kehittävää jne. Ehkä sinun pitäisi haaveilla mielummin niistä postimerkkien keräilystä tuossa iässä?


      • ei taas... kirjoitti:

        Kyllä, moni käy NUORUUSiässä baareissa paljon eli 18-25 vuotiaana. Sen jälkeen se käyminen vähentyy huomattavasti, kun aletaan vakiintua ja huomataan, ettei se enää niin hauskaa olekaan. Aletaan tekemään lapsia, pitämään viini-illallisia ystävien kanssa, harrastamaan jotain kehittävää jne. Ehkä sinun pitäisi haaveilla mielummin niistä postimerkkien keräilystä tuossa iässä?

        Niin no varmaan just ne lopettavatkin sen baareissa käymisen, jotka alkavat vakiintumaan, perustamaan perheitä ja jotka kävivät siellä baareissa jatkuvasti silloin 18-25 vuotiaina. Itse kun en vaan saanut noin nuorena vielä tarpeeksi käytyä niissä baareissa, niin sen vuoksi sitä olisikin kiva päästä niissä vielä käymään.

        Eipä sitä ollut silloin nuorena mahdollisuuksia käydä baareissa niin paljoa kun mitä olisin halunnut.

        Mua kun ei vaan mitkään postimerkit kiinnosta, mutta se baareissa käyminen kyllä kiinnostaisi sitäkin enemmän.


      • nyt on myöhäistä
        DarkFear kirjoitti:

        Niin no varmaan just ne lopettavatkin sen baareissa käymisen, jotka alkavat vakiintumaan, perustamaan perheitä ja jotka kävivät siellä baareissa jatkuvasti silloin 18-25 vuotiaina. Itse kun en vaan saanut noin nuorena vielä tarpeeksi käytyä niissä baareissa, niin sen vuoksi sitä olisikin kiva päästä niissä vielä käymään.

        Eipä sitä ollut silloin nuorena mahdollisuuksia käydä baareissa niin paljoa kun mitä olisin halunnut.

        Mua kun ei vaan mitkään postimerkit kiinnosta, mutta se baareissa käyminen kyllä kiinnostaisi sitäkin enemmän.

        Sinun olisi kannattanut käydä silloin baareissa kun olit vielä nuori. Jos nyt menet baariin niin kaikki nuoret ihmiset ihmettelevät: "Mitä tuollainen vanhus tekee täällä? Varmaan joku pervo!"

        Ja kyllä sinulla oli nuorempana mahdollisuuksia käydä baarissa, mutta päätit olla käymättä. Oma mokasi.


      • kyssäri
        DarkFear kirjoitti:

        Ja mä kun vihaan ihan just ketä itse haluan ja milloin haluan, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!!!!

        Mä kun en todellakaan asu missään vitun yksiössä, enkä myöskään ole mikään vitun autisti tai homopersehuorahinttari!!!!!!!

        Sä sitä itse vittu varmaan oletkin joku vitun autisti, kun sulle se näyttää vittu olevan niin vitun vaikeaa ymmärtää näin yksinkertaisia asioita!!!!!!!

        Onko sinulla taas kuukautiset menossa?


      • 9+6
        DarkFear kirjoitti:

        Kai se nyt alkaa väkisinkin vituttaa sellainen, kun itseä jatkuvasti haukutaan täällä homoksi, autistiksi ja yksiössä asuvaksi.

        Mitä ihmettä sinulla on yksiöitä vastaan?!!!


      • nyt on myöhäistä kirjoitti:

        Sinun olisi kannattanut käydä silloin baareissa kun olit vielä nuori. Jos nyt menet baariin niin kaikki nuoret ihmiset ihmettelevät: "Mitä tuollainen vanhus tekee täällä? Varmaan joku pervo!"

        Ja kyllä sinulla oli nuorempana mahdollisuuksia käydä baarissa, mutta päätit olla käymättä. Oma mokasi.

        No eipä sitä pystynyt silloin varhaisnuoruudessa vielä baareissa käymään, kun ei sinne yksin voinut mennä, kun kaikki muut ihmiset ajattelivat siitä aina vaan kaikkea negatiivista.

        Eikä sitä yli kolmekymppinen tai edes yli neljäkymppinen ole vielä mitenkään liian vanha käymään baareissa.

        Onneksi mulla oli sentään hyvät perustelut jättää silloin nuorena se baareissa käynti mahdollisimman vähiin, joten turhan takia sieltä ei pois jättäydytty.


      • köhöm123
        DarkFear kirjoitti:

        No eipä sitä pystynyt silloin varhaisnuoruudessa vielä baareissa käymään, kun ei sinne yksin voinut mennä, kun kaikki muut ihmiset ajattelivat siitä aina vaan kaikkea negatiivista.

        Eikä sitä yli kolmekymppinen tai edes yli neljäkymppinen ole vielä mitenkään liian vanha käymään baareissa.

        Onneksi mulla oli sentään hyvät perustelut jättää silloin nuorena se baareissa käynti mahdollisimman vähiin, joten turhan takia sieltä ei pois jättäydytty.

        Hyvät perustelusi ovat siis:

        "No eipä sitä pystynyt silloin varhaisnuoruudessa vielä baareissa käymään, kun ei sinne yksin voinut mennä, kun kaikki muut ihmiset ajattelivat siitä aina vaan kaikkea negatiivista"?

        Mitäköhän tuohon nyt sanoisi...


      • outo juttu tää
        9+6 kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinulla on yksiöitä vastaan?!!!

        Tuo tosiaankin on outoa miksi yksiötä asuntona pitää jotenkin asukastaan negatiivisesti leimaavana.


      • outo juttu tää kirjoitti:

        Tuo tosiaankin on outoa miksi yksiötä asuntona pitää jotenkin asukastaan negatiivisesti leimaavana.

        No mä kun en vaan pidä siitä, että mun väitetään asuvan yksiössä, kun mä en sellaisessa asu. Samanlainen kunnianloukkaus, kun väitettäisiin esim. neljä tonnia kuussa tienaavan elävän työttömyyskorvauksella.


      • lllöööpp?????
        DarkFear kirjoitti:

        No mä kun en vaan pidä siitä, että mun väitetään asuvan yksiössä, kun mä en sellaisessa asu. Samanlainen kunnianloukkaus, kun väitettäisiin esim. neljä tonnia kuussa tienaavan elävän työttömyyskorvauksella.

        No aika selväksi tuosta lausunnostasi käy se asia että halveksit sellaisia ihmisiä joilla on asuntonaan yksiö.


      • lllöööpp????? kirjoitti:

        No aika selväksi tuosta lausunnostasi käy se asia että halveksit sellaisia ihmisiä joilla on asuntonaan yksiö.

        No en kyllä oikeasti halveksi, mutta kyllä se mua vaan suuresti vituttaa, kun jotkut vitun idiootit väittävät mun asuvan jossain pienessä yksiössä, vaikka asun yli 60 neliön kaksiossa.


      • äääöööååå
        DarkFear kirjoitti:

        No en kyllä oikeasti halveksi, mutta kyllä se mua vaan suuresti vituttaa, kun jotkut vitun idiootit väittävät mun asuvan jossain pienessä yksiössä, vaikka asun yli 60 neliön kaksiossa.

        Eli nähtävästi ainakin ne jotka sanovat että asut yksiössä pitävät sitä asumismuotoa halveksittavana. Ja kun näin tiedät että yksiössä asujaa halveksitaan, niin siksi se vituttaa kun väitetään että asut yksiössä.


      • äääöööååå kirjoitti:

        Eli nähtävästi ainakin ne jotka sanovat että asut yksiössä pitävät sitä asumismuotoa halveksittavana. Ja kun näin tiedät että yksiössä asujaa halveksitaan, niin siksi se vituttaa kun väitetään että asut yksiössä.

        Niin no ehkä sitten niin se just on, kun ne jotkut idiootit väittävät mun asuvan yksiössä, niin varmaan he pitävät itse sitä yksiössä asumista halveksittavana.


      • 9+9
        DarkFear kirjoitti:

        No en kyllä oikeasti halveksi, mutta kyllä se mua vaan suuresti vituttaa, kun jotkut vitun idiootit väittävät mun asuvan jossain pienessä yksiössä, vaikka asun yli 60 neliön kaksiossa.

        Miten tulet toimeen kaksiossa - ihminen tarvitsee olohuoneen, ruokasalin, makuuhuoneen ja vierashuoneen. Vierashuonetta voi tietysti väliaikoina käyttää konttori/kodinhoitohuoneena. En käsitä, miten suomalaiset voivat asua noin ahtaasti!


      • åååppööääzzzxxx
        DarkFear kirjoitti:

        Niin no ehkä sitten niin se just on, kun ne jotkut idiootit väittävät mun asuvan yksiössä, niin varmaan he pitävät itse sitä yksiössä asumista halveksittavana.

        Yksiöitä on myös aika suuriakin 40 neliöisiä, eli saman kokoisiakin voivat olla kuin pienet kaksiot, ja jos yksiössä on vielä lasitettu parveke niin sekin lisää tilaa erityisesti kesäaikaan. Toki enimmäkseen yksiöt ovat pienempiä kuin kaksiot ja myös vuokrat ovat pienempiä yksiöissä. Jos omistusasuntona on yksiö, niin siinä ei yksin hoitovastikkeet ole pienemmät vaan myös osuus isommista taloyhtiön rempoista on silloin pienempi(tämä tärkeä asia vanhemmissa taloissa joihin remppojakin tulee). Ja kun kaiken päälle yksiö vielä yleensä maksaakin vähemmän niin kaikkinaiset riskit ja kaupantekoon liittyvät kulutkin sen ostamisessa ovat pienemmät. Ja yksiöt joskin myös pienet kaksiot menevät yleensä paljon helpommin kaupaksi. Tämä näkyy varsinkin nyt asuntokaupan hiljennyttyä, kun isompien asuntojen menekki takkuaa erityisesti.
        Ihmisillä voi olla asuntona yksiöitä, sekä omistusyksiöitä että vuokrayksiöitä, myös ihan vaan siksikin, kun välttämättä paikkakunnalla työn tai opiskelun vuoksi asuntoa tarvitsee ja kun toisaalta ei kuitenkaan halua paikkakunnalle enempää asettua(esim.mahdollisen työn tai opiskelun pääättymisen vuoksi), ja näillä voi olla myös toisiakin asuntoja muualla ja esim. opiskelijat voivat asua myös osin vanhempiensakin luona.
        Yksiö on myös paikallaan silloin jos asuu kaukana tai ulkomailla ja tarvitsee kuitenkin vakinaisen osoitteen jo siksi kun silti on Suomen kansalainen ja siinä tapauksessa myös asioitaankin aina joskus pitää hoitamassa käydä ja postiakin tulee. Postikin tulee luukusta sisään eikä jää johonkin ulos laatikkoon niinkuin pientaloissa, ja asunto on aina valmiina tulla, säällä kuin säällä, eikä siitä mitään huolta tarvitse kantaa, kotivakuutuksen vaan ottaa ja sekin on halvempi pieneeen asuntoon, taajaman keskustassa hyvien julkisten liikenneyhteyksien ja palvelujen vieressä kun vielä on niin pääsee ilman autokain ja takseja. Kerrostaloyksiö tosiaan kelpaa viralliseksi asunnoksi ja osoitteeksi siinä missä vaikka kuinka iso residenssikin, kun taasen mikä tahansa pientalon tönö tai parempikin vapaa-ajan asunnon statuksella oleva talo ei siihen edes kelpaa.
        Asunnon tilan tarve riippuu paljon myös elämäntavoista. Joku voi esim. haluta hankkia kuntolaitteet kotiinsa kun toinen taasen käy kuntosaleilla. Myös ruoanlaiton soalta toiset haluavat kokkaila paljonkin kotonaan, ja toiset taasen ostavat valmisruokia tai käyvät vaikka baareissa syömässä eivätkä keittiössään tarvitse juuri muuta kuin kahvinkeitintä ja jääkaappia ja vain jotain satunnaisia juttuja. Toki silloin pitäisi olla isompi asunto jos on tarvetta jotain vieraita asuntoonsa majoittaa, mutta eipä tällaisia tilanteita oikesti paljon tule kun niillä vieraillakin yleensä aina on omat asuntonsa sen verran lähellä että menevät kuitenkin sinne.
        Sitten vielä viimeaikaisen kehityksen myötä kun juuri asumiseen ja asuntoihin kohdistuvaa verotusta ja muuta kuppausta on kasvatettu ja yhä lisää ollaan kasvattamassa, niin yksiö on kuitenkin se asunto mihin vähiten tämä rokottaminen kohdistuu.


      • Se on yksiö, YKSIÖ!
        DarkFear kirjoitti:

        Niin no ehkä sitten niin se just on, kun ne jotkut idiootit väittävät mun asuvan yksiössä, niin varmaan he pitävät itse sitä yksiössä asumista halveksittavana.

        Taidat kuitenkin itsekin asua yksiössä. Sinulla vaan villin monikulttuurisen homoseksin jälkeen aina vähän päässä heittää ja näet sen yhden huoneen kahtena.


      • Se on yksiö, YKSIÖ! kirjoitti:

        Taidat kuitenkin itsekin asua yksiössä. Sinulla vaan villin monikulttuurisen homoseksin jälkeen aina vähän päässä heittää ja näet sen yhden huoneen kahtena.

        Mitä vittua säkin vitun paska-aivo tulet mulle vittu tollaista vitun paskaa siinä vittu jauhamaan saatanan hinttipersenussija!!!!!!!!!!!!!!!

        Tiedoksi vaan sulle vitun persepäälle se, että mä kun asunkin yli 60 neliön parvekkeellisessa kaksiossa!!!!!!!!! Että mikä vittu sulle oikein on vittu noin vitun yksinkertaisessa asiassa vittu noin vitun vaikeaa vittu ymmärtää saatana??!!!!!!!!!!!

        Sä sitä vittu itse varmaan asutkin vittu jossain vitun yksiössä, kun oot vittu niin vitun umpipaskaluuseri ja aivan täydellinen surkimus, kun et vittu ole saanut mitään isompaa asuntoa vittu itsellesi vittu edes hommattua saatana!!!!!!!!!

        Asu sä vitun paska-aivo vaan siinä yksiöässäni, niin mä ajattelenkin susta ja sun yksiöstäsi jatkuvasti vaan kaikkea negatiivista!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sä sitä itse vittu oletkin varmaan joku vitun saatanan homopersehuora ja miesten perseitä nussiva umpihintti, kun sulla sitä vittu näyttääkin olevan vittu oikein joku vitun pakkomielle siitä homoilusta saatanan paskaläjä!!!!!!!!!!!!

        Vittu että tollaisia sun kaltaisin vitun persepäitä pitäisi vittu lyödä niin monta kertaa nyrkillä päähän, että tulisitte vittu järkiinne ja lopettaisitte vittu sen saatanan homoilun ja tollaisen vitun paskan puhumisen saatana!!!!!!!!!!

        Vittu että mua niin vittu vituttaa tollaiset sun kaltaiset vitun paska-aivot ja paskanpuhujat saatana!!!!!!!!!!! Sitten kun te vitun paskaläjät ette näytä vittu edes ymmärtävän edes jotain vitun yksinkertaisia asioita, kun ei ne tunnu teille menevän perille sinne teidän vitun ahdasmieliseen persupaskakalloonne saatana!!!!!!!!!!

        Toivottavasti tässä nyt oli vittu sanaa käytetty tarpeeksi saatana!!!!!!!!!!!!!!!

        Vitun vitun vitun vitun vitun vittu saatanan vittu vittu vitun vitun vitun vitun vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • maybe?
        9+6 kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinulla on yksiöitä vastaan?!!!

        Naiset ajattelee yksiössä asuvista miehistä kaikkea negatiivista?


    • -OTK-

      Jos nainen vaatii, että miehellä pitää olla kavereita, niin se nainen haluaa naida myös niiden kavereidenkin kanssa. Minuakin pyysi eräs nainen miehelleen kaveriksi. Tajusin kyllä minkä takia hän halusi minut miehensä kaveriksi, mutta en halunnut olla osallisena hänen pettämis-suunnitelmissaan.

    • atm.

      Olen kaveriton mutta en ole koskaan ollut väkivaltainen. Minkäänlaista rikosrekisteriäkään ei mulla ole ikinä ollut. Olen rauhallinen tylsä, en juo enkä polta röökiä. Eipä naiset tykkää jos mies ei juo eikä polta.

      • atm.

        Tietenkin yritän vonkata pil-lua naisilta aina vaikka ei ole kavereita. Naiset ovat kuitenkin idiottetteja että antavat jännämiehille sitä pil.lua vaikka jännämiehet hakkaa naisia. Suurin osa naisista on varmaan antanut pil.lua väkivaltaiselle miehelle joskus.


    • DarkRear on bottom

      Hauskaa kun tuonne sivun ylälaitaan ilmestyy aina tuo "Tältä sivulta on siivottu kirosanoja."- teksti kun DarkRear pääsee keskusteluun mukaan

    • jeee
    • pffffffffffft

      Tämä ei todista muuta kuin sen miten pinnallisia ja lapsellisia naiset ovat.

      Ystävissä ja kavereissa ei vaikuta määrä, vaan laatu.

      Facebook-ihmiset ovat sitten erikseen.

      • hmm...

        Eihän ap sanonut mitään määrästä? Hän vain sanoi, että pitää olla ystäviä


      • pfffffffffffffft
        hmm... kirjoitti:

        Eihän ap sanonut mitään määrästä? Hän vain sanoi, että pitää olla ystäviä

        Väitätkö että tuolla vaatimustasolla se kaksi kaveria (vähittäismäärä joka vaaditaan monikon käyttöön) riittäisi? :D


    • Minulle ei kelpaa selainen nainen jonka kriteereinä ovat kaverini. Naisia tulee ja menee, hyvät kaverit pysyvät. Naiselle minun pitää kelvata tällaisena kuin olen, kavereilla tai ilman.

      • Funtsitaas vähä

        Tonennäköisesti, jos miehellä ei ole kavereita, niin naisia tulee ja nimenomaan menee.

        Kun miehellä on kavereita, se kertoo miehestä sen, että hän on miellyttävä ihminen, jonka seurassa viihdytään.


      • 14+11
        Funtsitaas vähä kirjoitti:

        Tonennäköisesti, jos miehellä ei ole kavereita, niin naisia tulee ja nimenomaan menee.

        Kun miehellä on kavereita, se kertoo miehestä sen, että hän on miellyttävä ihminen, jonka seurassa viihdytään.

        Tai hän kuuluu juopporemmiin, jossa kaikki kavereita, mutta valmiita puukottamaan pullonpohjista....


    • ryppis

      - Jos miehellä on ystäviä hän antaa kuvan, että edes joku tykkää hänestä. Kaverittomilla miehillä saattaa olla outoja tapoja, on hyvin neuroottinen tai jopa väkivaltainen

      Suosittelen tarkkailemaan outoja tapoja, neuroottisuutta ja väkivaltaisuutta noista itsestään, ei minkään agentin kautta.

      - Ystävät antavat perspektiiviä asioihin ja tällöin mies ei elä omissa fantasiamaailmoissaan kuten esim. DarkRear.

      Tämä on totta. Jos eivät ystävät, niin ainakin jonkinlaiset kontaktit.

      - Keskustelunaiheita on enemmän kun mies kertoo naiselle kömmähdyksistä ystävien kanssa tai heidän ongelmista.

      Miehet eivät kerro ystäviensä ongelmia eteenpäin.

      - Jos miehelle ja naiselle tulee riitaa jostain niin luonnollinen tapa purkaa turhautumista/vihaa on keskustella ystävän kanssa tästä. Jos miehellä ei ole ystäviä niin hän vain patoo noita asioita omassa päässään.

      Tämäkin on enemmän nisten juttuja.

      - Jos nainen eroaa miehestä joskus niin miestä lohduttamassa on edes hänen ystävänsä. Yksinäistä miestä käy enemmän sääliksi.

      Totta. Mutta en usko, että tämä on mikään oikea syy sille, miksi naiset suosivat "ystävällisiä" miehiä.

      Kootusti kommentoisin, että lista vaikuttaa jälkikäteen tehdyltä rationalisoinnilta.

      Oikeasti tässä kausaliteetti ja korrelaatio saattavat mennä sekaisia. Jos mies ei ole kiinnostunut hankkimaan ystäviä tai kukana ei ystävysty hänen kanssaan, on miehessä jotain määrittämättömiä ominaisuusksia, jonka takia hänestä ei todennäköisesti innostuta parisuhdemielessä. Ja sama toisin päin.

    • atm.

      Miksi kaverittomalle naiselle ei kelpaa kaveriton mies? Tai miksi rumalle naiselle ei kelpaa omantasoinen ruma mies?
      Tai miksi minun pitäis auttaa naista joka on loukkaantunut?

    • Mies31v.

      Voit miettiä miksi pidän sinua ali-ihmisenä.

      Oikeasti toivon että kaikki kaltaisesi tappaisivat itsensä NYT!

      Mun parhaat ystävät on Isä ja Äiti.

      Lapsuudenystävät failasivat näin: Yksi oli aina jees, kun valmistui tekn. korkeak niin kylmyys valtasi asuntoni. Kaikki oli sitä miten asuntoni on paska ja täytyy hankkia parempi. Sellaset 6000egee kuussa on normi palkka. Naiseni ovat pelkkiä huoria ja mun täytyy päästä kunnon töihin ja laatunaisiin.
      Ei olla vuoteen oltu tekemisisssä.

      Toinen: Kateellinen kun sain tänäkin vuonna enemmän naisia. Sanoi ettei se määrä. Kertoi että kun olin lihavempi oli hänen markkinansa. Sanoin että olin tahallani lihava ja 2vuotta selibaatissa. Meni kipsiin ja alkoi heiluttamaan nyrkkejään. Sanoin että älä nyt viitti. Olisin laittanut maahan parilla suoralla, mutta en ikinä niin tekisi ystävälle. Vaikka kovasti kerjäsi. Ei kuukausiin oltu tekemisisssä.

      Kolmas: Puhui paskaa naiselle minusta. Oli itse kiinnostunut ja ajatteli pelata omaan pussiin. Ikävä kyllä nainen kertoi kaiken. Ja se oli siinä. Kaverini jotain siihen vielä mussutti. Mutta se mitä hän teki on anteeksiantamatonta aina.

      Neljäs: Tappoi itsensä.

      Viides... näitä riittää, en jaksa. täytyy käydä pissalla, ok.

      Ja onhan niitä kavereita joita näkee silloin tällöin. Juu

      Mutta yksin viihdyn. Isäni ja Äitini ei ole kertaakaan huijannu minua. Äidille keitän kahvit ja annan jäätelöä. Katson Salkkareita. Ja aina lähtiessään sanoo miten kiva käydä luonani kun saan hänet nauramaan. Kotonaan pelataan Kimbleä ja Triviaalia.

      Ja sinä saatanan paskakasa... Ali-ihminen. Et edes ansaitse uunia, vain omahyväisen valon otsassasi joka toivottavasti ajaa sinut joskus auton alle.

    • Kaveriton nussimaton

      Voi vittu! Vitunvitunvitun vitttuuuuuu! Pelkkiä vitun tekosyitä kaikki! Aina tätä saatanan paskaa, vittu että alkaa taas vituttaa. Nyt vittu vedän pään täyteen saatanan huorrrrrrraaaaaat!!! Haistelkaa perkeleen limavittujanne ja niiden kavereidenne limavittuja kanssa vitun limavitut sosiaalipellet!

    • SekaSikiö

      En ymmärrä ap:n pointtia, että miehellä pitäisi olla kavereita pakostakin tai muuten leimautuu omituiseksi otukseksi joka puhuu vain itsensä kanssa.

      Kokemusta ei ole, mutta eikö tämä mies sitten tule viettämään todella paljon aikaa tämän naisensa kanssa, joten eihän miehellä jää edes enää niin paljon aikaa kavereilleen? Outoja huhuja olen kuullut, että naiset jopa saattaisivat mennä "omistamaan" miehen kaiken vapaa-ajan itselleen, joten mitä pointtia sillä on edes olla niitä kavereita.
      Vai pitäisikö miehen pitää ne kuitenkin taustalla, kunnes nainen ottaa eron, että on joku jonka olkapäätä vasten itkeä?

      Minusta pikemminkin mies voisi olla kuitenkin luonteeltaan sellainen, joka tulisi toimeen ihmisten kanssa, vaikka ei jokaisen kanssa ystävyyssuhdetta ole perustamassa.
      Ap:n kannattaa siis varoa sellaisia miehiä, jotka juoksee jokaista tervehtijää karkuun.

    • absolut

      Millainen mies jää ilman kavereita?
      Itse olen ollut aina kaveriton ja olen miettinyt syytä. Suurin syy on absolutismi! Oikeasti.

      No en mä mikään lasiinsylkijä ole, mutta ei mua kiinnosta paskanvertaa lähteä mihinkään kapakkaan kännäämään, ei kiinnosta osallistua työpaikan vapaa-ajan tilaisuuksiin, koska ne on yhtä kuin saunomista ja perseet olalle, ei kiinnosta lähteä esim. sukulaisten tupareihin, häihin, synttäreille tai mihinkään, koska ne on aina sitä ryyppäämistä!!!

      Mä oikeasti teininä erakoiduin sen takia, etten lähtenyt jätkien kanssa kylille kaljoittelemaan. Elin parhaimman nuoruuteni yksin, enkä heti edes tajunnut, miten suuri ongelma se erakoituminen on naisen saannin tai ylipäätään koko elämän kannalta.

      Minusta on tullut ihminen, jolla ei ole elämässään mitään muuta kuin TYÖ.
      On mulla toki pari harrastusta, mutta ne on tylsiä yksilölajeja, jotka ei tee minusta kovinkaan mielenkiintoista ihmistä.

      Mutta koska elän erakon elämää, olen erittäin keskustelutaidoton ja tylsä ihminen. Minulla ei käy esim. vieraita koskaan. Minulle ei soita koskaan kukaan. Minulla ei ole kuin kolme fb-kaveria, ja nekin työkavereita, jotka eivät töissä edes puhu mulle.

      Liikun aina joka paikassa yksin. En käsitä, miten voisin löytää itselleni naisen. Toisaalta, mitä annettavaa minulla olisi sille naiselle? Tylsä elämäni?

      Tosin olen tajunnut, että tuskin tulen koskaan saamaan naista, koska en osaa tehdä aloitetta ja Suomessa_naiset_eivät_tee_aloitteita_yksinäiselle_miehelle!
      Toki olen kokeillut nettitreffejä, mutta en ole päässyt edes treffeille, koska en vain keksi mitään keskustelunaiheita viesteissä.

      Fiilis on että elämä on jotenkin umpikujassa, vaikka elämäni näyttääkin ulkopuolisten silmiin hyvältä. Vakituinen duuni, komea ok-talo, hyvä auto, sporttinen kroppa jne.

      Mutta se elämä. Se puuttuu.

      • yxinäinenmies

        Täysin sama tarina munkin kohdalla ton nuoruuden suhteen. Nuori oon kyllä vieläkin. Ainoa ero itsellä on ettei asiat päällepäinkään ole niin hyvin. Ei työtä tai omaa taloa yms. Auto kyllä löytyy. Samoista syistä tuskin koskaan naista löydän/saan.

        Tosiaan mitään "tarjottavaa" toiselle ei ole. Luonteen ja olemuksen on riitettävä mun kohdalla. Mutta kun nykyään pitää olla aina niin sosiaalinen ja aktiivinen ja vaikka mitä...

        Nettitreffeissä ihan sama juttu mullakin. Totta puhuakseni en kehtaa juuri tehdä aloitteitakaan kun ei tiedä mitä sanoa tai ennen kaikkea miten jatkaa sitä keskustelua vaikka toinen vastaisikin ekaan viestiin. :D Vaikka se jostain syystä etenisikin tapaamistasolle niin sitten joutuu jo häpeämään itseään etukäteen kun on tämmönen yksinäinen mies jolla ei oo elämää.


      • yxinäinenmies kirjoitti:

        Täysin sama tarina munkin kohdalla ton nuoruuden suhteen. Nuori oon kyllä vieläkin. Ainoa ero itsellä on ettei asiat päällepäinkään ole niin hyvin. Ei työtä tai omaa taloa yms. Auto kyllä löytyy. Samoista syistä tuskin koskaan naista löydän/saan.

        Tosiaan mitään "tarjottavaa" toiselle ei ole. Luonteen ja olemuksen on riitettävä mun kohdalla. Mutta kun nykyään pitää olla aina niin sosiaalinen ja aktiivinen ja vaikka mitä...

        Nettitreffeissä ihan sama juttu mullakin. Totta puhuakseni en kehtaa juuri tehdä aloitteitakaan kun ei tiedä mitä sanoa tai ennen kaikkea miten jatkaa sitä keskustelua vaikka toinen vastaisikin ekaan viestiin. :D Vaikka se jostain syystä etenisikin tapaamistasolle niin sitten joutuu jo häpeämään itseään etukäteen kun on tämmönen yksinäinen mies jolla ei oo elämää.

        Netissähän se vasta onkin helppo keksiä puhenaiheita, kun voi stalkkia toisen profiilista löytyykö sieltä jotan kiinnostuksenkohteita. Jos ei harrastuksia niin ehkä suosikki sarjoja, leffoja tai muuta mediasisältöä. Yleisimmistä aiheista voi vaikka etsiä jonkun artikkelin ja kysyä mielipidettä. Tai jos profiili ei anna mitään spesifistä, niin muuten vaan ajankohtaisesta aiheesta.


      • ååååppööåååå
        yxinäinenmies kirjoitti:

        Täysin sama tarina munkin kohdalla ton nuoruuden suhteen. Nuori oon kyllä vieläkin. Ainoa ero itsellä on ettei asiat päällepäinkään ole niin hyvin. Ei työtä tai omaa taloa yms. Auto kyllä löytyy. Samoista syistä tuskin koskaan naista löydän/saan.

        Tosiaan mitään "tarjottavaa" toiselle ei ole. Luonteen ja olemuksen on riitettävä mun kohdalla. Mutta kun nykyään pitää olla aina niin sosiaalinen ja aktiivinen ja vaikka mitä...

        Nettitreffeissä ihan sama juttu mullakin. Totta puhuakseni en kehtaa juuri tehdä aloitteitakaan kun ei tiedä mitä sanoa tai ennen kaikkea miten jatkaa sitä keskustelua vaikka toinen vastaisikin ekaan viestiin. :D Vaikka se jostain syystä etenisikin tapaamistasolle niin sitten joutuu jo häpeämään itseään etukäteen kun on tämmönen yksinäinen mies jolla ei oo elämää.

        Naisten kanssa pitäisi voida puhua sellaisista tunteisiin liittyvistä jutuista jotka pohjaavat entisiin naissuhteisiin ja vanhempana jo perheeseen ja lapsiin, ja nämä jutut vielä siihen malliin että ne naisiin vetoaa.


    • 2late

      Suurin syy kaverittomuuteen lienee nuoruusvuodet. Jos silloin ei pysty vakiinnuttumaan jonkinlaista kaveripiiriä, vanhemmalla iällä siihen ei ole juurikaan enää mahdollisuuksia, sillä enakkoluulot ja stereotypiat jyräävät liikaa.

      Se miksi kavereita ei ole saattaa vain johtua hyvinkin pienistä asioista ja jopa pari väärää sanavalintaa, tekoa saattaa olla riittävästi, että nuoruusvuodet kusevat. Teini-iässä ryhmäpaine toimi paljon voimakkaammin kuin vanhemmassa iässä, mitä vaikeuttaa se, että kaikki paikallaiset teinit käyvät samaan aikaan samaa koulua ja jos siinä aikana saat tavalla tai toisella friikin leiman, ryhmäpaineen takia leimaa on mahdoton murtaa vaikea.

      Jäljellä jää siis välitunneilla vain muutamat koulukaveit ja jos ne sattuvat vielä asumaan eri suunnalla, eipä niitä vapaa-ajallakaan ikinä näe. Loppujen lopuksi teinivuodet menevät eristyksessä koska tilanteessa ei ole oikein mitään ulospääsyä ja se näkyy itsetunnossa, syrjäänvetäytymisessä. Jos olet tuossa iässä koulun yleisen mielipiteen friikki, siitä statuksesta pääsee pois vasta sitten peruskoulu loppuiu. Tosin silloinkin se saattaa kantaa ammattikouluun/lukioon asti, ellet suuntaa muualle.

      Jos teinivuodet kusevatt, ei sen jälkeen ole hirveäesti toivoa. Ei ainakaan nykyisen sosiaalimedian aikaan, jossa pitäisi kontakteja sinne tänne - vaikka niistäkin kontakteista ei tunne juuri ketään. Silti listan pitäisi olla pitkä ja jos se ei ole, epäluulot heräävät.

      Vittumaiseksi tilanteen tekee, että ihmisen aivot kehittyvät 25/30-vuotiaksi ja itse asiassa vasta sen jälkeen selviää lopullisesti millainen ihminen sosiaalisilta taidoiltaan ja älykkyydeltään. Onko hauska, älykäs, luova, seuraaja vai johtaja, jne. Nuoruusvuosien hiljainen nörtti ei välttämättä ole sitä enää 25/30-vuotiaana, mutta sillä ei ole enää juurikaan väliä, jos nuoruusvuodet kusivat. Ihmiset eivät tosiasiassa ole myöhemmässä iässä sen suvaitsevaisempi tai ennakkoluulottomampia kuin nuorena, vaan ovat lähinnä diplomaattisempia suvaitsemattomuudessaan ja ennakkoluuloissaan.

      Kuitenkin samat asiat jylläävät taustalla: suurin ei uskalla olal kaveria yli 20-vuotiaan kanssa, jolla ei ole juurikaan kavereita. Ja varsinkaan naiset eivät uskalla yli 20-vuotiaan, jolla ei ole aikaisempai suhteita ja kokemusta. Muut kaverithan alkaa epäluuloiseksi sen takia ja mahdollisesti alkaa karsastamaan.

      Tämän olen kyllä saanut huomata. En ole tällä iällä (kohta 28) lainkaan sosiaalisesti rajoittunut ja väitän, että olen 99% varmasti keskimääräistä miestä hauskempi ja luovempi tyyppi, joka pysyy hyvin läpässä mukana, saa porukat repeämään keskimmäräistä' useammin, usein johtaa keskusteluja ym. ja pystyyy puhumaan muustakin kuin pillusta ja persereiästä. Luutavimmin olen keskimääräistä persoonallisempi ja hauskempi, toki varmasti myös jääräpäisempi ja omalal tavallaan hankalampi.

      Eikä ulkoisessa habituksessakaan voi suurempaa vikaa olla ihan sen perusteella, että jopa itseäni selvästi nuoremmat naiset lähestyvät baareissa ja monet eivät meinaa liki 28-vuotiaaksi, siitäkään huolimatta, että parta kuulemma vanhentaa.

      En vaan näe tällä iällä enää ulospääsyä tilanteesta. Aika on kulunut liikaa, ts. kesti liian kauan kehittyä ulos nupruusvuosista sellaiseksi kuin on. Tällä iällä ei sitten kaverisuhteita luoda koska suurimmalal osalla samanikäisesti on jo sellaiset. Se myös vie mahdollisuudet parisuhteeseenkin aika hyvin. Tähän ei juurikaan vaikuta, että tulee ongelmitta toimeen ihmisten eikä ole millään muotoa sosiaalisesti. Ennemminkin tuntuu, että tässä iässä hyvät sosiaaliset taidot vain lisäävät friikin leimaa ilman kavereita.

      • åååäääööåå

        Paljon perää huomioissasi, ikävä kyllä.


    • 2late

      Olisi varmaan ollut parempi vaihtoehto pysyä nörttinä, mutta ei siihen oikein väkisinkään pysty. Ei ainakaan enää kun on tajunnut viimeisen parin vuoden aikana, ettei ole lainkaan sosiaalisesti rajotteitunut, eikä ymmärrä miksi nuoruusvuodet menivät miten menivät.

      • 2late

        Oho, väärä rakenne.


    • köpsismi

      2laten kokemukset aika lähellä omiani. Olen siis päälle kolmekymppinen korkeasti koulutettu mies ilman yhtään ystävää tai kaveria. Kouluaikoina jäin piirien ulkopuolelle, koska tuolla pienellä paikkakunnalla perhettämme katsottiin kieroon siksi, että olimme kotoisin toisesta kaupungista.

      Persoonassani ei tuolloinkaan ollut mitään ratkaisevaa vikaa, koska muutama luokkakaveri kuitenkin halusi viettää kanssani aikaa, kunhan tämä tehtiin salaa, ettei maine mene. Koulussa he toki haukkuivat minua muiden kanssa.

      Opiskeluaikana jouduin taloudellisista syistä asumaan toisessa kaupungissa, kuin missä opiskelin. Lopputulos: ei bileitä = ei kavereita. Kursseilla/luennoilla minua pidettiin ulkopuolisena. Yritin kyllä sopivissa tilanteissa jutella ihmisille, mutta tuli kyllä selväksi, että minut haluttiin pitääkin taas kerran ulkopuolisena.

      Ammatillisissa ympyröissä näen silloin tällöin muita ihmisiä vapaammissa tilanteissa. Pystyn tuolloin ihan normaaliin sosiaalisuuteen toisten kanssa ja uskon jopa, että minua pidetään hyvänä seurana. Varmasti kukaan noista "normaaleista" ei pysty kuvittelemaan, että olen elänyt elämäni erakkona. Tämä on silti merkityksetöntä, koska tässä vaiheessa on lähes mahdotonta enää päästä siihen piiriin, jonka sisällä ihmiset kutsuvat toisiaan kylään ja mitä muuta vastaavaa ne nyt tekevätkään. Pari kertaa on jopa ollut niin hilkulla, että joku on jonkun hyvän keskustelun päätteeksi jotenkin kummallisesti alkanut pohtia, että jos minun kanssani voisi jotain... Nämä ovat sitten kuitenkin menneet niin, että ihminen on sitten voinut alkaa puhua, että "tämän ikäisenä kun alkaa olla jo niin paljon niitä kontakteja, ettei aika oikein enää riitä". Ja nämä ovat siis olleet tapauksia, että minä en itse missään tapauksessa ole ollut tyrkyttämässä heille kaveruuttani. Jokseekin outo ilmiö tuo ja kohdallani vieläpä toistunut muutaman eri henkilön kanssa.

      Olisi tosiaan kiva joskus käydä vaikka yksillä jonkun tyypin kanssa. Mutta eipä ole ketään. Ei auta alotteellisuuskaan, kun ei ole oikein ketään, jonka suuntaan voisi tehdä niitä alotteita. Joku aika sitten yritin lähestyä yhtä tyyppiä, jonka kanssa olimme tutustuneet noissa työkuviossa. Ihan hyvällä "tikusta asiaa" -premissillä tuon yhteydenoton tein, mutta nihkeä oli vastaanotto. Sanoi hädin tuskin muistavansa minua, eikä sitten tullut sopivaa saumaa käydä yhdessä lounaalla tms. Rakenna tässä nyt sitten verkostoja.

      • öööääppp???

        Sellaista se on


    • Maur1

      Minä olen täysin kaveriton nainen, joten pystyn kyllä ymmärtämään kaverittomia miehiä. Tunnistan itsessäni joitain aloitusviestissä mainittuja piirteitä, kuten neuroottisuuden ja asioiden paisuttelun omassa mielessä. En kuitenkaan ole mikään totaalikummajainen, vaan käyn töissä ja opiskelen, huolehdin itsestäni ja kodistani ja olen kiinnostunut kaikenlaisista tyhmistä valtavirran jutuista kuten muotiblogeista. En osaa täsmälleen sanoa mistä kaverittomuuteni johtuu. Olen lapsesta asti ollut syrjäänvetäytyvä ja minulle tulee useimpien ihmisten kanssa oleskellessa vain jotenkin epämiellyttävä olo. En ole mielestäni poikkeuksellisen vastenmielinen tai luotaantyöntävä sisäisesti tai ulkoisesti, mutta toki tuollainen vuosia kestävä yksin jurottaminen tekee ihmisestä vähän sosiaalisesti kömpelön ja vieraannuttaa vain entistä enemmän muista ihmisistä.

      Muistan jo ala-asteella suhtautuneeni luokkakavereihini kuten monet aikuiset työkavareihinsa: useimmat ihan siedettäviä tyyppejä, mutta ei niitä silti halua pitkän päivän jälkeen kotiinsa pyörimään saati yökyläilemään. Teininä olin arka ja varovainen, tunsin olevani muita lapsellisempi ja kaikenlaiset alkoholi- ja seurustelukokeilut tuntuivat liian raisuilta ja pelottavilta.

      Käsittääkseni kaverittomuus on yleisempää miehillä kuon naisilla. Onko täällä muita kaverittomia naisia tai tunnetteko sellaisia? Itsekin kyllä häpeän kaverittomuuttani sen verran, etteivät sitä muut kuin lähimmät ihmiset tiedä. Mietin aina, mitä vastata, kun joku utelee vaikka, olenko menossa kavereiden kanssa jonnekin. "Ei ole kavereita" tuntuu tarpeettoman tönköltä rehellisyydeltä, mutta jos joku utelisi suunnitelmista aviopuolison tai lemmikin kanssa, en minä antaisi ymmärtää että sellaisia on olemassa jos ei ole.

    • bvmbnmnb

      Täyttä verukepaskaa.

      • 2late

        Omalla tavallansa kyllä. Turvaudutaan stereotypihoin ja ennakkoluuloihin sen sijaan ,että annetaan mahdollisuus ja mietitään tilanteeseen vaikuttaneita tekijöitä.


    • No woman no friends

      Okei. Tiedätte about mistä ongelmanne johtuvat, mutta aiotteko te tehdä asialle jotain? Odottaako rasvattu manillaköysi 5 vuoden päästä jos meno tuota menoa jatkuu? Siis kestättekö tuo kaverittomuuden? Jos kestätte niin ei kai sitten ole mitään ongelmaa.

      • 2late

        Se ongelman tietäminen ei nyt oikein auta, jos ei ole enää mitään tehtävissä.


    • Heh, on se kyllä kumma kun naiset kasaavat niin hemmetisti kaikenlaisia vaatimuksia miehelle ennenkuin voisivat edes ajatella parisuhdetta. Ei voi muuta sanoa, kuin että huh huh! Onkohan aloittaja mahtanut ajatella, että kaveriton mies saattaa viihtyä paremmin yksin kuin missään kaveriporukassa? Itse olen itsestäni huomannut sen, että viihdyn paremmin naispuolisten ihmisten kanssa kuin miesten. Silti olen ihan hetero. Mutta jotenkin juttu sujuu paremmin naispuolisten työkavereiden kanssa.

      Mullahan sosiaalisuuteni menee siten, että mulla on työssä työkaverit muttaa vapaa-ajalla ei ole ketään. Ei ole ollut enää vuosiin. Yksin olen aina elellyt vapaa-ajat. Joskus pikkupoikana oli lapsuudenkotini naapuritalossa yksi kaveri. Nykyään on työkaverit ja sitten on yksi tekstiviesti kaveri aikaisemmalta paikkakunnalta missä asuin. Siellä oli sellainen tuttavaperhe, jota näin aina joskus. Mutta joo. Yksin olen tottunut elämään ja pärjään hyvin.

      Mutta tosiaan jos parisuhteen saamiseen tarvitaan vielä kaikkien miljoonien muidenkin vaatimuksien lisäksi vielä kavereitakin niin antaa olla. MIelummin kestän sen pienen naisettomuuden aiheuttaman tuskan, kun alan tuohon kamalaan urakkaan. Yksin on hyvä ja helppo olla.

      37-vuotta on jo täynnä. Vielä ehkä samanverran pitäisi jaksaa yksikseen. Ehkäpä se siitä menee. Katsellaan! Voimia ja tsemppiä kaikille sinkuille ja yksinäisille!

    • Tilastosinkku

      Tapasin nykyisen mieheni nuorena yhdessä pubissa. Hän istui yksin ja menin samaan pöytään istumaan. Eipä tullut mieleenkään ajatella, kun numeroita vaihdoimme, että mikäs mahtaa olla hänen kaveritilanne.

      Nää on minun mielestä vain jotain nettihölinää, ei tuollaisia toisen tavatessa oikeasti mieti,

    • heipä hei!

      Aha? Viisauksia Suomi24- palstalta?:D Totuus: sosiaalisempia ovat ne, joila on vaikka viisikin todellista ystävää. Ja kun en ole lesbo, niin en mä naiseksi itseään väittävälle tässä enempää ala viisastella. Yksinäisyys tarkoittaa yhdelle yhtä, toiselle toista. Itse en ikinä halua tai mene parisuhteeseen kenenkään kanssa rahan takia. Ja melkein kaikki elämässäni tapaamani miehet ovat olleet sen verran urpoja, että lapsettomaksikin jään - tosin ihan omasta valinnastani. Olen elämässäni tavannut kaksi miestä, joita muistelen, että jos olisin toiminut viisaammin, saattaisin nyt olla onnellinen. Ne miehet ei ole netissä haukkumassa naisia. Ja sellaisia miehiä, että jokainen nainen kärkkyi niiden suosiota, erityisesti fiksut naiset - eikä kyse ole rahasta vaan luonteesta. Parhaat miehet on taviksia ja taidat olla jonkin sortin psyko kentis itse, jos muka jatkuvasti edes olet suostunut tapaamaan sellaisia miehiä, jotka on ihan jostakin friikkigallerioista, siis JOS.

      Tsemiä vaan nettideittaajille, minä en sellaiisiin ole koskaan kuulunut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe