Ajattelen sua

Mävain

Anteeksi, jos olen lähelläsi etäinen. Et vain tiedä, kuinka läheisyytesi saa roihun aikaiseksi sisälläni. Ei tarvitse kuin äänesi kuulla...niin heikottaa. Siksi välttelen välillä katsomistasi ja en saa suutani auki edes tervehdykseen. En tee sitä välinpitämättömyydestä vaan ihan muista syistä. Varsinkin, jos en ole nähnyt sua pitempään aikaan...niin oikeastaan pitäisi pakoon juosta, varmuuden vuoksi. Et varmaan haluaisi, että siellä missä nähdään hyppäisin kaulaasi tai kyyneleet...rakastan sua, niin kuin joskus sulle kerroin, eikä se ole mihinkään muuttunut. Kiukuttelut ja äyskimiset johtuu samasta syystä...on vain niin ikävä.

17

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+14

      Mä oon huomannu miten sä oot lähelläni etäinen. Ei sun tartte juosta mua pakoon, meidän pitäisi pystyä kohtaamaan toisemme ihan samalla tavalla kuin ennen kaikesta huolimatta. Me vaan kiusaamme toisiamme jos me lähdemme karkuun. Ja kyllä mä haluaisin että sä hyppäisit kaulaani koska mä tekisin samoin että hyppäisin kaulaasi ja halaisin sua pitkään. Me molemmat olemme kiukutelleet ja äyskineet toisillemme monesta syystä mut siitä tietää että välittää toisesta. On mullakin ikävä. Mäkin rakastan sua eikä se oo muuttunut. Se miten sä katsot mua ja hymyilet mulle se saa mussa aikaan ihania tunteita. Seuraavan kerran kun me nähdään niin molempien olisi uskallettava kohdattava toisemme sillä jos emme niin tee niin se tuntuu entistä raastavammalta. Jos me katsottas vaan toisiamme silmiin nii näkisimme tapahtuisiko jotain enemmän.

      • Mikä boogie...

        Mä luulen että sä olet hieno lady, ja arvostat muutakin kuin rahaa. Olet ihmisläheinen nainen ja tykkäät miehisistä miehistä vai millainen mies sun tavoittelema mies on? Varmaan hieno mies..


    • heppu12

      Ehkä pieni kohtaaminen kahden...

      • eiksvaan ookkin

        tää on taas hanulle.


      • yksi tomppeli
        eiksvaan ookkin kirjoitti:

        tää on taas hanulle.

        Mävain kirjoittaa vain hannulle. Haittaakse?


      • ei haittaa
        yksi tomppeli kirjoitti:

        Mävain kirjoittaa vain hannulle. Haittaakse?

        sillä niin kauniita runoja Mävain kirjoittaa Hannulle. Niitä runoja käyn tältä palstalta usein lukemassa. Toivottavasti Mävain ja Hannu vielä toisensa ulkomaailmassa kohtaavat. Jos ei muuten, niin ainakin unissa :).


      • yksi tomppeli
        ei haittaa kirjoitti:

        sillä niin kauniita runoja Mävain kirjoittaa Hannulle. Niitä runoja käyn tältä palstalta usein lukemassa. Toivottavasti Mävain ja Hannu vielä toisensa ulkomaailmassa kohtaavat. Jos ei muuten, niin ainakin unissa :).

        Jos niitä haluat lukea, niin intohimo palstalta löytyy myös. Nimimerkillä Hänelle vain.


      • Mävain
        ei haittaa kirjoitti:

        sillä niin kauniita runoja Mävain kirjoittaa Hannulle. Niitä runoja käyn tältä palstalta usein lukemassa. Toivottavasti Mävain ja Hannu vielä toisensa ulkomaailmassa kohtaavat. Jos ei muuten, niin ainakin unissa :).

        Kohdattu on niin, että sydän särkyi :(


      • yks nainen vaan
        Mävain kirjoitti:

        Kohdattu on niin, että sydän särkyi :(

        Sanoiko hän todella, ettei mitään ole eikä tule?

        :(


      • Mävain
        yks nainen vaan kirjoitti:

        Sanoiko hän todella, ettei mitään ole eikä tule?

        :(

        Aina se niin ollut on....


    • Mävain

      Ei voi mitään. Saat vain aina tunteet niin pintaan, kun sut nään. Olisin halunnut hypätä kaulaasi ja antaa kunnon suukon. Oli niin ihana nähdä ja kuulla äänesi. Vaikea pitää näppinsä erossa...et varo vain jos tulet liian lähelle. No, joo...enpä mä mitään voi tehdä:( Olet kyllä vain niin...nam

    • Mävain

      On se vain niin väärin, että ei pysty jutteleen sellaisen hmisen kanssa, jonka kanssa haluaisi kaikista eniten olla tekemisissä ja puheväleissä. Ei vaan saa suutansa auki ja toivoisi vaan läheisyyttä.....miks tää on niin vaikeaa...tahtois kysellä kaikkea, mut ei vaan pysty. Sattuu niin paljon...tahdon lähelle....

    • Niinpä niin

      Ajat tänne ku o seuraavat treenit..Jätät laulamisen väliin.

      • ap.

        Ei sulle! En käy laulutreeneissä.


      • Miten sen sanois..

        Joskus nämä palstajutut laittaa hiljaiseksi. Niin hämmentäviä juttuja tunteista ja rakkaudesta että lukijakin hukkaa ajatuksensa.


      • singeri
        ap. kirjoitti:

        Ei sulle! En käy laulutreeneissä.

        no hyvä.


    • elämä on haikeaa

      Voin jotenkin samaistua tuohon tunteeseen. Rehellisesti sanottuna en osaa sanoa onko tämä rakkautta, tuskin on.

      En tunne häntä ja mulla on pitkäaikainen suhde ja ihan hyvä, mutta mikään ei käännä mun mieltäni. En saisi ajatella häntä, on jopa väärin anonyymillä palstalla sanoa että rakastaa jos ei sittenkään rakasta. Hän tuskin mitään siitä veisaa, minä pelkään että minä veisaan loppuelämäni.

      On tavallaan väärin miestäni kohtaan, hän nyt ei tiedä, mutta aavistellut on, sen tiedän. Miten ihmeessä joku hiton tuntematon voi kolahtaa noin, sitä mä en tajua.

      En tietenkään tee mitään, enkä halua pahoittaa kenenkään mieltä, itse tunteeni kärsin. Mutta häntä tuntematonta mä haluan ja rakastan, vai onko tämä pelkkää halua..ei ilman voimakasta ihastusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe