Mistä, halpa

vääräkoipi manne

ja hyvä auto ? Ei ole paljon rahaa. Enkä jaksa enää kävellä, olen jo kuukauden kävellyt pakon edessä. Auto pitäisi löytyä, koska jalat ovat aivan rakkuralla. Mieluiten MB, tai Audi diesel. Olen säästänyt sossun tilin sitä varten. Olen roskista hakennut ruuat. Auttakaa väärä koipi mannea sen verran. Voin antaa rahaa osan kädeen, ja loppu velaksi. Auttakaa nyt immeiset mannea. On minulla hyvät suositukset, riminali poliseilta

8

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.b....

      valgolaine leikkii taas mannee

      • Sanjavaa tussa, naar

        Naa, me aahaa siiva. Hortto kaalo me aahaa. Ma iisu akkaves jakkes.Me hyövyvää beeros. Naa me orukuvaa putte taavel. Te tu manke kutti kuruha, Köpä. Sanaa koon tu aaheha, naarti. Ma iisu aahel avasavo, ieko huupi me aahaa !


    • Etevä tumma

      Eikö Manne tiijä ? Tyhmiltä valkolaisilta, puhut vaan ympäri noita onnettomia. Kyllä sie ossoot, Olet han täysi verinen manne. Ei sinua enää tarvitse opettaa., kyllä osaat. Veri takaa sen.Mikä sinussa virtaa.

      • Kiinnostaako

        Polkupyörällä ajo,en ole nähnyt yhtään aikuista mustalaista ajamassa polkupyörällä.Siinä lauhtuisi mieli ja lähtisi tupakin savu keuhkoista.


      • yritän syksymmällä
        Kiinnostaako kirjoitti:

        Polkupyörällä ajo,en ole nähnyt yhtään aikuista mustalaista ajamassa polkupyörällä.Siinä lauhtuisi mieli ja lähtisi tupakin savu keuhkoista.

        Kuule, minä ostin aivan uuden pyörän. Enkä minä poloinen ymmärtänyt, että en osaa enää ajaa sillä. Miksi ? Miksi tasapoino on hävinnyt ? On kyllä siittä aikaa kun ajelin pyörällä, 50 vuotta. Voipi olla, että lääkkeet on syy siihen. Kyllä yritän syksymmällä uudestaan. On muuten vaikia asia niellä.


    • 18V eläkeläinen

      Mene Helsingissä Range Roverin edustajalle ja kerro että olet metsästyskonsultti, sen voi lyödä rahoiksi viron lautan terminaalissa ja osta hyrylän häkistä vähän ajettu suomi väyrynen.

      • KAAJE ITE

        18V TAITAA OLLA KATKERA KAALEILLE,KUN OMA TAKUUELÄKE MENEE FINNIVOITEISIIN JA KEPPANAAN.PURISTELE POJU VAIN VALKOISIA TALIPÄITÄ


      • turppa umppee
        KAAJE ITE kirjoitti:

        18V TAITAA OLLA KATKERA KAALEILLE,KUN OMA TAKUUELÄKE MENEE FINNIVOITEISIIN JA KEPPANAAN.PURISTELE POJU VAIN VALKOISIA TALIPÄITÄ

        KAAJE ITE ota käet pois taskusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe