Mies räyhää miltei aina

hatkojaharkitseva

Kannattaskohan lähteeä omille teille, koska en vaan taida kestää enää huutavaa miestä. Jos kysyn "mitä?" jos en siis kuule, mies rupeaa huutamaan. Olen kyllä sanononut monesti että on outoa jutella ihmisetne kanssa jotka eivä huuda tai räyhää, kuten mies jatkuasti tekee. Hän vain sanoo siihen et eti uusi mies!? En ole kuulosairas, mutta mies itse mutisee joskus epäselvästi.
Mies on jo yli 50-vuotias, luulisi olevan enemmän hermoja tuossa iässä, mutta vaikuttaa että ikä vain vain pahentaa asioita. Ja vastaa vain että eti uusi mies. Kumminkin on pillittämässä jos lähden. Tekee itsestään marttyyria vaikka itse aiheuttaa riitoja, ja tietysti laittaa ne minun syyksi. Jonkinasteinen narsistikin hän on. Mitenkähän pärjään sitten jos/kun olen vanha enkä oikeasti kuule..Ankealta vaikuttaa..

4

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käkäti-käkäti-käkäti

      Mun vanhin sisko on just saman lainen! Ollut vaan aina, ja aina vaan pahenee.
      Hänellä on hyvä kiltti mies joka yrittää niin olla siipiämyöten, mutta saa vain koko ajan julmia mulkaisuja ja sitä huutoa huutoa räyhäämistä...
      Minulla jo ottaa niin pannuun etten jaksa häntä yhtään, vaikka ei minulle huudakaan.
      Vain miehelle ja lapsilleen. Koskaan ei ystävällistä puhetta.
      Meillä oli kotona saman laista. Äitimme huusi, naljaili, vihjaili rumasti, koko ajan isälle. Isä kehitti taidon olla kuulematta. Vaipui omaan maailmaansa. Mutta helppoa ei hänellä takuulla ollut. Ja just tuollainen liian kiltti mies. Onneksi on kuollut, pääsi kuulemasta.
      En tajua että joku jää sellaiseen liittoon. Itse en kuuntelisi hetkeäkään!

    • oppeliini1

      Vaatiiko uskontosi, sukusi tai lukjoille tuntematon syy sinua elämän tuon tason ihmisen kanssa?
      Vai oletko itse huolelliseti ja harkiten valinnut hänet?

      Jos vastauksesi on jälkimmäinen, lukijoiden on vaikea ymmärtää miksi sinä valitat.
      Meidä suurin valttimme on valinnan vapaus. Oikein käytettynä siitä hyotyvät kaikki. Väärin käytettynä se repii kaiken hajalle.

      Ymmärrätkö?

    • nyt ei kiljukaulaa

      Tosi ikävää ett' on parisuhteessa jossa toinen vaan on se ukko Jumala.

      Minulla oli myös mies joka tuli nenän alle siis konkr. nenään kiinni ja alkoi kiljumaan.
      No ero siinä tuli eikä ole kaduttanut. Tuo on hallinta keino tuo jumalaton huuto toiselle.
      Osta kuulosuojaimet alkuun eiköhän tuo jotain siitä ymmärtäne?

    • Mietiskelijä

      Aloittajan mies on ristiriitaisessa iässä, alemmuuskompleksi vaivaa kun mahdollisesti miehiset voimat vähenevät. Saattaa miettiä juuri sitä että sinä löydät toisen ja on peloissaan. Vain huutamalla osaa ahdistustaan purkaa. Jos huutaminen on tullut nyt vasta, minä koettasin kestää jos hänestä tykkäisin. Jos taas on aina huutanut niin sitten ei sinusta välitä eikä sinua arvosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe