Teuvo miellyttää minua

Militanttitane

Olen mieltynyt Teuvon aggressiiviseen ja tylyyn tyyliin kun hän simputtaa lälläreitä uskovaisia jotka lirkuttavat armosta ja rakkaudesta.

Teuvon alkukantainen ihmisviha on mahtavinta mitä tiedän, vetää vertoja niille päänirroitusvideille mitä netistä näkee.

Valitettavasti olen kuullut että Teuvo onkin feikki. Hän on "siviilissä" mitä mukavin ja ystävällisin mies. Toivottavasti kuulemani ei pidä paikkaansa.

66

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reijo on pappi

      Teuvo onkin juuri sellainen tekopyhä teeskentelijä, netissä esittää niin kovan linjan profeettaa, että hän itse on ainoa oikea uskovainen maan päällä ja muut helvettiin, mutta oikeassa elämässä hän onkin kiltti ja ystävällinen vanhus.

      Mitähän siitäkin olisi pääteltävä tosi sanan valossa?

      • Ei kahta sanaa

        Sinut tuntien, voin sanoa, että olet yhtä v:nen netissä ja ja oikeassa elämässä.
        Mitähän tämä "Reijo pappi" on siitä mieltä, että vedät hänet räähkäilyihisi mukaan.


      • Abu Al Baghdadi
        Ei kahta sanaa kirjoitti:

        Sinut tuntien, voin sanoa, että olet yhtä v:nen netissä ja ja oikeassa elämässä.
        Mitähän tämä "Reijo pappi" on siitä mieltä, että vedät hänet räähkäilyihisi mukaan.

        Mekin olemme suuresti mieltyneet Teuvon tyyliin täällä syyrian aavikoilla, onhan meillä ja Teuvolla yhteinen vihollinen, nuo kirotut kristityt.

        Meillä on aina pään irtileikkaajan paikka avoinna Teuvolle.


      • Abu Al Baghdadi kirjoitti:

        Mekin olemme suuresti mieltyneet Teuvon tyyliin täällä syyrian aavikoilla, onhan meillä ja Teuvolla yhteinen vihollinen, nuo kirotut kristityt.

        Meillä on aina pään irtileikkaajan paikka avoinna Teuvolle.

        Siihen leikkiin et Teuvoa mukaan saa, vaikka hänellä onkin kaksi miekkaa; aliupseerimiekka ja upseerimiekka.

        Molemmat tupessa, kuten käsketty on:

        "Pane miekkasi tuppeen. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan kaatuu."


      • Hetkinen.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Siihen leikkiin et Teuvoa mukaan saa, vaikka hänellä onkin kaksi miekkaa; aliupseerimiekka ja upseerimiekka.

        Molemmat tupessa, kuten käsketty on:

        "Pane miekkasi tuppeen. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan kaatuu."

        Etkö olekin moneen otteeseen sanonut ettet pyri miellyttämään ihmisiä Teuvo?

        Kuitenkin miellytät militanttiterroristeja ihmisvihallasi.


      • Hetkinen. kirjoitti:

        Etkö olekin moneen otteeseen sanonut ettet pyri miellyttämään ihmisiä Teuvo?

        Kuitenkin miellytät militanttiterroristeja ihmisvihallasi.

        Etkö ole koskaan kirjoituksista lukenut:

        "Teille on opetettu: 'Silmä silmästä, hammas hampaasta.'

        Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa. Jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin.

        Jos joku yrittää oikeutta käymällä viedä sinulta paidan, anna hänelle viittasikin.

        Jos joku vaatii sinut mukaansa virstan* matkalle, kulje hänen kanssaan kaksi.

        Anna sille, joka sinulta pyytää, äläkä käännä selkääsi sille, joka haluaa lainata sinulta.

        "Teille on opetettu: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihamiestäsi.'

        Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, jotta olisitte taivaallisen Isänne lapsia.

        Hän antaa aurinkonsa nousta niin hyville kuin pahoille ja lähettää sateen niin hurskaille kuin jumalattomille.

        Jos te rakastatte niitä, jotka rakastavat teitä, minkä palkan te siitä ansaitsette? Eivätkö publikaanitkin* tee niin?

        Jos te tervehditte vain ystäviänne, mitä erinomaista siinä on? Eivätkö pakanatkin tee niin?

        Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen."

        Olenko siis mielestäsi vihannut kaltaisiasi vihamiehiä kuin myös -naisia niin, etten olisi kertonutkaan heille totuutta?

        Jos joku militanttiterroristi sattuukin rakastumaan totuuteen, niin eikö se olisikin mainio asia, jos hänkin pistäisi miekkansa tuppeen?


      • Häpeä!
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Etkö ole koskaan kirjoituksista lukenut:

        "Teille on opetettu: 'Silmä silmästä, hammas hampaasta.'

        Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa. Jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin.

        Jos joku yrittää oikeutta käymällä viedä sinulta paidan, anna hänelle viittasikin.

        Jos joku vaatii sinut mukaansa virstan* matkalle, kulje hänen kanssaan kaksi.

        Anna sille, joka sinulta pyytää, äläkä käännä selkääsi sille, joka haluaa lainata sinulta.

        "Teille on opetettu: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihamiestäsi.'

        Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, jotta olisitte taivaallisen Isänne lapsia.

        Hän antaa aurinkonsa nousta niin hyville kuin pahoille ja lähettää sateen niin hurskaille kuin jumalattomille.

        Jos te rakastatte niitä, jotka rakastavat teitä, minkä palkan te siitä ansaitsette? Eivätkö publikaanitkin* tee niin?

        Jos te tervehditte vain ystäviänne, mitä erinomaista siinä on? Eivätkö pakanatkin tee niin?

        Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen."

        Olenko siis mielestäsi vihannut kaltaisiasi vihamiehiä kuin myös -naisia niin, etten olisi kertonutkaan heille totuutta?

        Jos joku militanttiterroristi sattuukin rakastumaan totuuteen, niin eikö se olisikin mainio asia, jos hänkin pistäisi miekkansa tuppeen?

        Et sinä elä Jeesuksen opetusten mukaan. Tekosi ovat räikeästi ristiriidassa Hänen sanojensa kanssa. Olet fariseus, et muuta.


      • Häpeä! kirjoitti:

        Et sinä elä Jeesuksen opetusten mukaan. Tekosi ovat räikeästi ristiriidassa Hänen sanojensa kanssa. Olet fariseus, et muuta.

        Voisitko täsmentää, milloin olen luopunut totuudesta, ja yrittänyt hankkia sinunkin ystävyyttäsi valheilla?


    • Jos et olisi jo Jumalan paaduttamaksi tullut, saattaisit vielä päästä selville siitä, ettei totuus ole suinkaan ihmisvihaa, vaan pelastavaa rakkautta, joka ei johda ketään kadotukseen.

      Kuten valheet tekevät:

      "Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät."

      • Missä logiikka?

        Älä viitsi puhua mitään pelastavasta rakkaudesta, sillä itsehän olet hokemalla hokenut, ettei evankeliumissa ole pelastavaa vaikutusta, vaan sitä julistetaan vain todistukseksi, eli se on sinun logiikkasi mukaisesti ähäkuttisanomaa. Mutta, eihän se olekaan ensimmäinen kerta, kun olet ristiriidassa itsesi kanssa.


      • Missä logiikka? kirjoitti:

        Älä viitsi puhua mitään pelastavasta rakkaudesta, sillä itsehän olet hokemalla hokenut, ettei evankeliumissa ole pelastavaa vaikutusta, vaan sitä julistetaan vain todistukseksi, eli se on sinun logiikkasi mukaisesti ähäkuttisanomaa. Mutta, eihän se olekaan ensimmäinen kerta, kun olet ristiriidassa itsesi kanssa.

        Mitä ristiriitaa tässä on, kun sinäkään et enää pysty ottamaan tätä todesta:

        "Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        Tästä evankeliumista pääsevät nauttimaan vain ne harvat: "joiden nimi on maailman luomisesta alkaen ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Siihen päästään vain - ja ainoastaan - näiden Jeesuksen käskyjen noudattamisella:

        1.
        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        2.
        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        3.
        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        4.
        " Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

        5.
        "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

        Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Jopa täällä maan ääressä: Suomi 24 Raamattu-keskustelussa, kaikkien vihan kohteena:

        6.
        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Mutta tämä on uponnut sinuun, niin kuin kuuma veitsi voihin:

        Toiseksi tämän maailman jumalan, lavean tien evankeliumi:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Kaikki tämän evankelimuin opetukset ovat Saa-tanan Paavalille sanelemia, ja perustuvat valheeseen ja vääryyteen:

        1.
        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        Jokaiselle joukko-osastolleen, joiden nimiä on tämänkin keskustelun alussa mainittu, Paholainen on antanut sen verran toisista poikkeavan evankeliumin, ettei tämä Jeesuksen toivomus:

        "Että he yhtä olisivat."

        Pääse koskaan sen hallitsemassa maailmassa toteutumaan. Varsinkin, kun kun noiden uskojen vahvistukseen on anettu oma ohjeensa:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        Ja kaikki näiden uskojen valheet ja vääryydet kruunataan tällä Rakkauslaululla:

        "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

        Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

        Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

        Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

        Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

        Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.

        Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.

        Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.

        Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

        Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

        Tällä Paholaisen kolminaisuudella pilkataan Jeesuksen Kristuksen kolminaisuutta:

        ""Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."


      • Abu Omar al Baghdadi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitä ristiriitaa tässä on, kun sinäkään et enää pysty ottamaan tätä todesta:

        "Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        Tästä evankeliumista pääsevät nauttimaan vain ne harvat: "joiden nimi on maailman luomisesta alkaen ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Siihen päästään vain - ja ainoastaan - näiden Jeesuksen käskyjen noudattamisella:

        1.
        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        2.
        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        3.
        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        4.
        " Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

        5.
        "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

        Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Jopa täällä maan ääressä: Suomi 24 Raamattu-keskustelussa, kaikkien vihan kohteena:

        6.
        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Mutta tämä on uponnut sinuun, niin kuin kuuma veitsi voihin:

        Toiseksi tämän maailman jumalan, lavean tien evankeliumi:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Kaikki tämän evankelimuin opetukset ovat Saa-tanan Paavalille sanelemia, ja perustuvat valheeseen ja vääryyteen:

        1.
        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        Jokaiselle joukko-osastolleen, joiden nimiä on tämänkin keskustelun alussa mainittu, Paholainen on antanut sen verran toisista poikkeavan evankeliumin, ettei tämä Jeesuksen toivomus:

        "Että he yhtä olisivat."

        Pääse koskaan sen hallitsemassa maailmassa toteutumaan. Varsinkin, kun kun noiden uskojen vahvistukseen on anettu oma ohjeensa:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        Ja kaikki näiden uskojen valheet ja vääryydet kruunataan tällä Rakkauslaululla:

        "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

        Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

        Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

        Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

        Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

        Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.

        Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.

        Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.

        Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

        Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

        Tällä Paholaisen kolminaisuudella pilkataan Jeesuksen Kristuksen kolminaisuutta:

        ""Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

        Haluan huomauttaa että olemme täällä ISIS-järjestössä mieltyneet siihen kun sivallat kuvaannollisesti "totuudellasi" kristittyjen pään poikki. Siinä on oikeaa asennetta meillekin.


    • Miksi et pysty toteuttamaan tätä Jeesuksen käskyä:

      "Pane miekkasi tuppeen. Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan kaatuu."

      Tämä koskee myös muitakin ihmisen tappamiseen tarkoitettuja aseita ja välineitä.

      • Etkö ymmärrä?

        Teloitetat henkisesti ihmisiä, joku voi päätyä itsemurhaan takiasi, mutta sinähän siitä psykopaattina olet vain ylpeä.


      • Etkö ymmärrä? kirjoitti:

        Teloitetat henkisesti ihmisiä, joku voi päätyä itsemurhaan takiasi, mutta sinähän siitä psykopaattina olet vain ylpeä.

        Tätä Jeesuksen ilmoitusta kaltaisillesiko tarkoitat:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta.

        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

        Jos joku tyydyttää Saa-tanan halut itsemurhalla, pidätkö sitä todella Totuuden Hengen työnä?


      • Olet.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tätä Jeesuksen ilmoitusta kaltaisillesiko tarkoitat:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta.

        Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

        Jos joku tyydyttää Saa-tanan halut itsemurhalla, pidätkö sitä todella Totuuden Hengen työnä?

        täydellinen sekopää. Sinut pitäisi pakkoeristää tältä palstalta.


      • Olet. kirjoitti:

        täydellinen sekopää. Sinut pitäisi pakkoeristää tältä palstalta.

        Oikeassa olet, sillä totuus on todella sietämätöntä sekopäisyyttä jokaiselle Jumalan paaduttamalle.

        Onko yksi totuuden sekopää noin vaarallinen miljoonien tekopyhien päiden joukossa?


      • Päätelmä.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikeassa olet, sillä totuus on todella sietämätöntä sekopäisyyttä jokaiselle Jumalan paaduttamalle.

        Onko yksi totuuden sekopää noin vaarallinen miljoonien tekopyhien päiden joukossa?

        Sunilaisuus on sotilasdiktatuuri, onneksi kannattajasi kavahtivat sitä ja kaikkosivat pois. Hirvittää ajatellakin miten monta kaltaistasi on vielä suomen armeijassa kouluttamassa alokkaita.


      • Näin se on nähtävä
        Etkö ymmärrä? kirjoitti:

        Teloitetat henkisesti ihmisiä, joku voi päätyä itsemurhaan takiasi, mutta sinähän siitä psykopaattina olet vain ylpeä.

        Totuus kirpaisee, mutta jos joku sen takia päätyy itsemurhaan, niin tuskinpa niin heikkohermoisesta ihmisestä olisi muutenkaan "pitemmässä juoksussa" ollut eläjäksi.


      • Ja taas
        Näin se on nähtävä kirjoitti:

        Totuus kirpaisee, mutta jos joku sen takia päätyy itsemurhaan, niin tuskinpa niin heikkohermoisesta ihmisestä olisi muutenkaan "pitemmässä juoksussa" ollut eläjäksi.

        Teuvon perseennuolija iski.


      • Nimi selville!
        Näin se on nähtävä kirjoitti:

        Totuus kirpaisee, mutta jos joku sen takia päätyy itsemurhaan, niin tuskinpa niin heikkohermoisesta ihmisestä olisi muutenkaan "pitemmässä juoksussa" ollut eläjäksi.

        Teuvolla ei ole totuutta.
        Ajatuksesi on erittäin fasistinen.


      • :-):-):-)
        Ja taas kirjoitti:

        Teuvon perseennuolija iski.

        Katos "perukan profeettakin" aktivoitui.


      • Siitä se lähtee
        Nimi selville! kirjoitti:

        Teuvolla ei ole totuutta.
        Ajatuksesi on erittäin fasistinen.

        No eipä muuta, kuin ilmoitusta FBI:lle :)


      • Siitä se lähtee
        Nimi selville! kirjoitti:

        Teuvolla ei ole totuutta.
        Ajatuksesi on erittäin fasistinen.

        Mikäli Jerry Cotton on henkilökohtainen tuttavasi, niin ota häneen yhteyttä


      • Päätelmä. kirjoitti:

        Sunilaisuus on sotilasdiktatuuri, onneksi kannattajasi kavahtivat sitä ja kaikkosivat pois. Hirvittää ajatellakin miten monta kaltaistasi on vielä suomen armeijassa kouluttamassa alokkaita.

        Minua ei yhtään hirvitä, kun tiedän, kuinka paljon kaltaisiasi Totuuden Hengen pilkkaajia tälläkin palstalla on.


      • Ja taas kirjoitti:

        Teuvon perseennuolija iski.

        Ja taas kateus iski, kun yksi ihminen ilmestyi totuutta puolustamaan.

        Sinulla ei ole mitään syytä olla kateellinen, kun sinulla on nuolijoita "kuin hiekkaa meren rannalla".


      • Näin se on nähtävä
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ja taas kateus iski, kun yksi ihminen ilmestyi totuutta puolustamaan.

        Sinulla ei ole mitään syytä olla kateellinen, kun sinulla on nuolijoita "kuin hiekkaa meren rannalla".

        Me molemmathan varmaan tunnemme tämän tyypin. On mukava seurata hänen sekoiluaan palstoilla, niin tällä kuin vl- palstallakin. Kirjoittelee tosin nykyään vain puskista.


      • Niin muistelen
        :-):-):-) kirjoitti:

        Katos "perukan profeettakin" aktivoitui.

        Perukka? Onko se jokin paikkakunta? Jos on, niin eikö se pidä kirjoittaa isolla?


      • Näin se on nähtävä kirjoitti:

        Me molemmathan varmaan tunnemme tämän tyypin. On mukava seurata hänen sekoiluaan palstoilla, niin tällä kuin vl- palstallakin. Kirjoittelee tosin nykyään vain puskista.

        Voi myös olla pitkällä hoitojaksolla psyk. osastolla.

        Viimeiset viestinsä kun ovat kuukauden takaa.


      • Selvennykseksi
        Niin muistelen kirjoitti:

        Perukka? Onko se jokin paikkakunta? Jos on, niin eikö se pidä kirjoittaa isolla?

        Perukka on jonkun esim. kunnan äärimmäinen kolkka.
        Senvuoksi siellä kehityskin laahaa muutaman kymmenen vuotta jäljessä "rintamaihin" verrattuna.


      • Sinähän ne
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Voi myös olla pitkällä hoitojaksolla psyk. osastolla.

        Viimeiset viestinsä kun ovat kuukauden takaa.

        psyk hoitojaksot tiedät kun kirjasikin lahjoitit ouksin psyk osastolle "hyvästä" hoidostasi. Sieltä voi kuka thansa tiedustella kirjaasi, niin tietää että en valehtele.


      • kartat tutuiksi
        Niin muistelen kirjoitti:

        Perukka? Onko se jokin paikkakunta? Jos on, niin eikö se pidä kirjoittaa isolla?

        Perukka-nimisiä paikkoja on ainakin Kuusamossa, Muhoksella, Siikajoella, Hailuodossa.


      • Sinähän ne kirjoitti:

        psyk hoitojaksot tiedät kun kirjasikin lahjoitit ouksin psyk osastolle "hyvästä" hoidostasi. Sieltä voi kuka thansa tiedustella kirjaasi, niin tietää että en valehtele.

        Tiedän kyllä, kun olen kaksi ystävääni sinne hoitoon kuljettanut, joista toinen parani, mutta toinen ei.

        Lahjoitin sen kirjan sinne, kun näin, miten monet hoidettavat siellä käytävillä lukivat Raamattua.

        Onko sinulla se lahjoittamani Raamattu siellä mukanasi?

        Oletko jo kokenut muistin menetyksen, kun olet unohtanut, että sinulla on voimassa oleva rekisteröity nimimerkkikin?

        Ja kaksikin niitä on. Sen ensimmäisen hylkäsit, kun et päässyt sisään ahtasta portista.


      • Miksi ihmeessä?
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tiedän kyllä, kun olen kaksi ystävääni sinne hoitoon kuljettanut, joista toinen parani, mutta toinen ei.

        Lahjoitin sen kirjan sinne, kun näin, miten monet hoidettavat siellä käytävillä lukivat Raamattua.

        Onko sinulla se lahjoittamani Raamattu siellä mukanasi?

        Oletko jo kokenut muistin menetyksen, kun olet unohtanut, että sinulla on voimassa oleva rekisteröity nimimerkkikin?

        Ja kaksikin niitä on. Sen ensimmäisen hylkäsit, kun et päässyt sisään ahtasta portista.

        Menit sinnekin tyrkyttämään kirjatekelettäsi sairaille ihmisille, sehän torpedoi lopullisesti kaiken paranemisen toivon, jos he erehtyvät vielö sitäkin lukemaan...!


      • Miksi ihmeessä? kirjoitti:

        Menit sinnekin tyrkyttämään kirjatekelettäsi sairaille ihmisille, sehän torpedoi lopullisesti kaiken paranemisen toivon, jos he erehtyvät vielö sitäkin lukemaan...!

        Terveet hoitajat sen ilolla ottivat vastaan.

        Tuon on sitä erinomaista Saa-tanan ilosanomaa, että totuus vie sairailta ihmisiltä kaiken paranemisen toivon.

        Terveistä puhumattakaan.


    • Onko tämän aloituksen kirjoittaja, Militanttitane, paikalla?

      Jos olet tai vielä tänne tulet, niin voisitko antaa vastauksen kysymykseeni:

      Onko odotettavissa se, kun tähän kertyy riittävän paljon totuutta, niin Teuvo ei enää sinua miellytäkään, ja sinusta tulee tekopyhien kaltainen, joka alkaa ruikuttaa ylläpidolta tämän keskustelun poistamista?

      • Ei milit...

        Heh heh. Jotenkin huumorisi on aika kuivanlaista.


      • Ei milit... kirjoitti:

        Heh heh. Jotenkin huumorisi on aika kuivanlaista.

        Mitenkä totuus voi olla kuivaa, kun se sai sinutkin hehittämään?

        Enkä minä sinua tänne pyytänyt märkiä vitsejä ihailemaan.


      • Sivusta kysyn
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitenkä totuus voi olla kuivaa, kun se sai sinutkin hehittämään?

        Enkä minä sinua tänne pyytänyt märkiä vitsejä ihailemaan.

        Imarteleeko sinua Teuvo kun ainoa palstahännystelijäsi on linnakundi?


      • Räkijälle
        Sivusta kysyn kirjoitti:

        Imarteleeko sinua Teuvo kun ainoa palstahännystelijäsi on linnakundi?

        Jos haluaisin voisin panna sinut vastaamaan jutuistasi. Toisaalta pidän sinut niin mitättömänä ihmisenä, ettet pysty edes vastaamaan puheistasi.
        Linnassa en ole vielä ollut, mutta kenties?
        Teuvo mahdollisesti tietää kuka olen, en ole siitäkään varma.


      • jk.
        Räkijälle kirjoitti:

        Jos haluaisin voisin panna sinut vastaamaan jutuistasi. Toisaalta pidän sinut niin mitättömänä ihmisenä, ettet pysty edes vastaamaan puheistasi.
        Linnassa en ole vielä ollut, mutta kenties?
        Teuvo mahdollisesti tietää kuka olen, en ole siitäkään varma.

        Tiedän kyllä kuka tämä pitkähkö keski-ikäinen 48v tyyppi on, joka mun perässä roikkuu.


      • Tiedoksesi
        Sivusta kysyn kirjoitti:

        Imarteleeko sinua Teuvo kun ainoa palstahännystelijäsi on linnakundi?

        Olet väittänyt julkisella foorumilla minun olevan linnakundi. Asia on helposti todettavissa perättömäksi, minulla ei nimittäin ole minkäänlaista rikosrekisteriä.
        Nimesi ja osoitteesihan tiedän, puhelinnumerosi olet salannut.


      • Sivusta kysyn kirjoitti:

        Imarteleeko sinua Teuvo kun ainoa palstahännystelijäsi on linnakundi?

        Miksi se sinua vaivaa?

        Tiedänhän itsekin, minkälaista on vankeus, kun olin synnin vankina peräti 40 vuotta. Eikö tuo ollut jo elinkautinen tuomio.

        Ja siitäkin ajasta olen jo saanut hyvän hyvityksen, kun sain kokea sen todellisen Jumalan armon:

        "Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon."

        Mutta sinä taidat olla edelleen tuolla synnin orjuudessa, tähän valhearmoon, ristiin ja Veren voimaan luottaen:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        Tällainen arvo on sitä Paavalin valehelun armoa:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Tiedätkö sinä - vaikka Paavali ei sitä tiennyt - miksi hänet tuomittiin syntisenä?


      • Räkijälle kirjoitti:

        Jos haluaisin voisin panna sinut vastaamaan jutuistasi. Toisaalta pidän sinut niin mitättömänä ihmisenä, ettet pysty edes vastaamaan puheistasi.
        Linnassa en ole vielä ollut, mutta kenties?
        Teuvo mahdollisesti tietää kuka olen, en ole siitäkään varma.

        Raamatussakin kysyttiin:

        "Oletko sinä se, jonka on määrä tulla, vai pitääkö meidän odottaa toista?"


      • Militanttitane

        Minua ei kiinnosta tippakaan "totuutesi" vielä vähemmän uskon siihen. Rikollinen aggressiivisuutesi uskovaisia kohtaan viehätti minua, mutta se kuuluukin olevan vain teeskentelyä.


      • Militanttitane kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta tippakaan "totuutesi" vielä vähemmän uskon siihen. Rikollinen aggressiivisuutesi uskovaisia kohtaan viehätti minua, mutta se kuuluukin olevan vain teeskentelyä.

        Sanovathan jotkut näinkin:

        "Ilo ilman viinaa on teeskentelyä!"

        Etpä taida pystyä erottamaan sitäkään mikä on pyhää ja mikä on tekopyhää?

        Tämäkö on sinulle arvokkainta elämässäsi:

        "Rikollinen aggressiivisuutesi uskovaisia kohtaan viehätti minua"

        Minäpä kerron sinulle, mitä Jeesus Kristus tästä sanoo:

        "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne.

        Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."


      • Hei nuorisojengi,
        Räkijälle kirjoitti:

        Jos haluaisin voisin panna sinut vastaamaan jutuistasi. Toisaalta pidän sinut niin mitättömänä ihmisenä, ettet pysty edes vastaamaan puheistasi.
        Linnassa en ole vielä ollut, mutta kenties?
        Teuvo mahdollisesti tietää kuka olen, en ole siitäkään varma.

        Onko täällä joku pikku jengi yläasteikäisiä kakaroita, niitä nyt näyttää olevan kaksi yhden kimpussa. Koulussa sitä sanotaan kiusaamiseksi ja henkiseksi väkivallaksi, kun epäsuorasti toista uhataan. Ei tämän palstan lukijat ole tyhmiä sentään.


      • Jotain tolkkua
        Hei nuorisojengi, kirjoitti:

        Onko täällä joku pikku jengi yläasteikäisiä kakaroita, niitä nyt näyttää olevan kaksi yhden kimpussa. Koulussa sitä sanotaan kiusaamiseksi ja henkiseksi väkivallaksi, kun epäsuorasti toista uhataan. Ei tämän palstan lukijat ole tyhmiä sentään.

        Mikset puutu asiaan kun yleensä 5-6 yläasteikäisen tasolla olevaa riehuu yhden miehen kimpussa?


      • Olen,
        Jotain tolkkua kirjoitti:

        Mikset puutu asiaan kun yleensä 5-6 yläasteikäisen tasolla olevaa riehuu yhden miehen kimpussa?

        heikkojen ja sorrettujen auttaja. Onko se yksi mies apuani tarvitseva?


      • Kertoo todella paljo
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sanovathan jotkut näinkin:

        "Ilo ilman viinaa on teeskentelyä!"

        Etpä taida pystyä erottamaan sitäkään mikä on pyhää ja mikä on tekopyhää?

        Tämäkö on sinulle arvokkainta elämässäsi:

        "Rikollinen aggressiivisuutesi uskovaisia kohtaan viehätti minua"

        Minäpä kerron sinulle, mitä Jeesus Kristus tästä sanoo:

        "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne.

        Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

        Mitä se kertoo kun Teuvon "totuus" miellyttää vain militantteja ja pään irtileikkaajia?


      • Kertoo todella paljo kirjoitti:

        Mitä se kertoo kun Teuvon "totuus" miellyttää vain militantteja ja pään irtileikkaajia?

        Se kertoisi sinustakin todella paljon, jos uskaltaisit vastata, miten "Teuvon totuus" poikkeaa uskosi mukaisesta Kristuksen totuudesta.

        Jos olisin siitä Paavalin tavoin poikennut, olisin täällä Saa-ta-nan enkelin kuritettavana, sen samassa laumassa sinun kanssasi.


    • tietoa vailla

      Miksiköhän Paavali aikoinaan toimitti kristittyjä roomalaisille tapettavaksi? Oliko syynä se että kristityt eivät kumartaneet roomalaisten jumalia vai mikä?

      • Hurahtamaton

        Ehkäpä nämä kaikkitietävät hihhulit tietää siihenkin vastauksen


      • Etkö tuota tiedä?

        Paavalihan juutalaisena sai Jeesukselta kuulla, mitä joukkoa he ovat:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saa-tana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."


      • Hurahtamaton kirjoitti:

        Ehkäpä nämä kaikkitietävät hihhulit tietää siihenkin vastauksen

        Huvittaa tuo nimimerkkisi.

        Miten voit olla hurahtamaton, kun olet valheen henkeen hurahtanut?


      • tietoa vailla
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Etkö tuota tiedä?

        Paavalihan juutalaisena sai Jeesukselta kuulla, mitä joukkoa he ovat:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saa-tana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

        No en tiedä enkä tiedä vieläkään sitä syytä miksi roomalaiset , joilla oli omat jumalansa, surmasivat kristittyjä. Ei kai ne nyt ihan huvikseen sitä tehneet, heillähän oli omat lakinsa.


      • tietoa vailla kirjoitti:

        No en tiedä enkä tiedä vieläkään sitä syytä miksi roomalaiset , joilla oli omat jumalansa, surmasivat kristittyjä. Ei kai ne nyt ihan huvikseen sitä tehneet, heillähän oli omat lakinsa.

        Jumalahan oli valitun kansansa hylännyt ja paaduttanut jo 700 vuotta enen Jeesuksen Kristuksen syntymää.

        Eikä hänkään enää saanut tuota kansaansa palaaman totuuden tielle, kosk he olivat jo töäydellisesti tuon murhaajan hengen vallassa.

        Sehän koitui Jeesuksenkin ristiinnaulitsemiseen, joten tappaa piti myös kaikki hänen seuraajansa.

        Etkö todellakaan ymmärrä näitä Jeesuksen sanoja:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saa-tana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."


      • tietoa vailla
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jumalahan oli valitun kansansa hylännyt ja paaduttanut jo 700 vuotta enen Jeesuksen Kristuksen syntymää.

        Eikä hänkään enää saanut tuota kansaansa palaaman totuuden tielle, kosk he olivat jo töäydellisesti tuon murhaajan hengen vallassa.

        Sehän koitui Jeesuksenkin ristiinnaulitsemiseen, joten tappaa piti myös kaikki hänen seuraajansa.

        Etkö todellakaan ymmärrä näitä Jeesuksen sanoja:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

        Saa-tana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.

        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

        Tuo henkinen puoli on eri asia mutta se käytäntö millä Paavali sai roomalaiset puolelleen, se tässä kiinnosti. Tuskin Paavali puhui roomalaisille mitään saata-nasta , taisi olla muut juonet mielessä.


      • lisäys
        tietoa vailla kirjoitti:

        Tuo henkinen puoli on eri asia mutta se käytäntö millä Paavali sai roomalaiset puolelleen, se tässä kiinnosti. Tuskin Paavali puhui roomalaisille mitään saata-nasta , taisi olla muut juonet mielessä.

        Vähän huono tuo aloitukseni sanamuoto , vei vikaan.


      • lisäys kirjoitti:

        Vähän huono tuo aloitukseni sanamuoto , vei vikaan.

        Tästä isiltä perimästään uskosta ei Paavali pystynyt koskaan luopumaan, vaan jäi synnin siteisiin::

        "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

        Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

        "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."


      • Taisi.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tästä isiltä perimästään uskosta ei Paavali pystynyt koskaan luopumaan, vaan jäi synnin siteisiin::

        "Tiedänhän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

        Sen takasi vielä Jumalan käsky Saatanalle jatkaa Paavalin kuritusta.

        "Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

        Teuvolta tulla enemmän kuin kirjoitusvirhe, suoranainen aivopieru.


      • Taisi. kirjoitti:

        Teuvolta tulla enemmän kuin kirjoitusvirhe, suoranainen aivopieru.

        Olisi mukava tietää, minkä uskonlahkon oppien mukaan Totuuden Henki on "suoranainen aivopieru"?


      • Niinpä.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Olisi mukava tietää, minkä uskonlahkon oppien mukaan Totuuden Henki on "suoranainen aivopieru"?

        Niinpä taitaakin olla. Mutta mitenkäs meidän käy sitten, jos tuo aivopieru sattuisikin olemaan oikeassa?


      • Sinullakin
        Niinpä. kirjoitti:

        Niinpä taitaakin olla. Mutta mitenkäs meidän käy sitten, jos tuo aivopieru sattuisikin olemaan oikeassa?

        Teuvo on rekisteröity nimimerkki. älä siis varasta toisten nimimerkkejä.


      • Sinullakin kirjoitti:

        Teuvo on rekisteröity nimimerkki. älä siis varasta toisten nimimerkkejä.

        Miksi syytät minua varkaaksi?

        Miksi kirjoittaisin totuutta jonkun pimeyden puskissa vaeltavan Niinpättäjän nimissä?


      • Niinpä.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi syytät minua varkaaksi?

        Miksi kirjoittaisin totuutta jonkun pimeyden puskissa vaeltavan Niinpättäjän nimissä?

        Miksi?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe